abonnement Unibet Coolblue
pi_182823034
Beste fokkers,

Ik heb ongeveer een jaartje terug een mini-vaatwassertje aangeschaft (prima dingetje), maar deze had ik uit gemak in de badkamer aangesloten op de wateraanvoer en afvoer. Echter begin ik het nu toch wel een beetje beu te worden om steeds naar de badkamer te lopen met de vieze vaat. Hierdoor begint juist de vaat op te stapelen in de keuken en dit is nou juist weer niet de bedoeling.

Ik wil de aan- en afvoer van de vaatwasser regelen onder de wasbak in de keuken. De situatie is als volgt:


Voor de afvoer wil ik een sifon met extra aansluiting plaatsen:


Mijn vraag is echter hoe ik de wateraanvoer moet gaan aansluiten. Hier nog een wat gedetailleerdere foto van de aansluiting van mijn keukenkraan (warm en koud).

Wel helpt mij uit de brand (en de stapel vieze borden in de keuken :D ). Ik heb zelf niet zoveel verstand van aansluitingen e.d. dus houd het graag in jip- en janneke taal ;)

Bij voorbaat dank,
Edwin
pi_182823662
Met een T-stukje tussen die (zwevende) muurplaat en de aansluitkraan. En de op het T stuk een vaatwasserkraan.
.
pi_182824957
https://www.roykon.nl/t-stuk-bibibu_1/


Kraan eruit. T stuk erin kraan in het t stuk. Wasmachinekraan in het andere gat.Klaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')