abonnement Unibet Coolblue
pi_182821672
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:30 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik heb een mond hormonica voor Sadie gevonden alleen is die trut nergens meer te vinden in mijn kamp :')
Hey hey hey, Sadie is geen trut heh. Tof wijf, ik zou dr doen.
pi_182821724
Chapter 6 nu. Deze game is verslavend, goeien verhalen. Einde tussentijdse review.
pi_182821840
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:35 schreef Pheno het volgende:
He cowboys. Ik ga beginnen aan de review (jaja, het was toch even marathonnen), maar ik zou graga ook jullie input willen hebben in de vorm van een alinea waarin je je opmerkelijkste moment plaatst. Dit om aan te geven hoeveel details er in de game zitten :)

ZIjn er mensen die hierbij willen helpen?
Gebruik deze:
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Deze game _O_.

Gisteren in de nacht een man ontmoet in de wildernis. Had een kampvuurtje gemaakt. Was helemaal bezopen die vent. Had een mooi verhaal te vertellen. Zijn laatste fles whiskey was op. Als ik wat whiskey voor hem had, zou hij zijn tong wat losser maken, en wilde hij mij dat verhaal vertellen. Uiteraard gedaan. Mooi man. Vervolgens, gaat hij knock-out door teveel gezopen. Zit ik dan, in the middle of nowhere met een vent die ko is. Dus wat deed ik toen ? Ik besloot de mechanics van de game te gaan testen. Ik pakte de bewusteloze man op, en gooide hem in het kampvuurtje dat hij zelf gemaakt had. Hij vatte direct vlam. 🔥🤠. Helemaal verkoold. Nu was hij dus dood. Maar er is meer...... Ik had een dynamiet staaf gevonden. Nu besloot ik het gore systeem te testen. Dynamiet staaf aangemaakt en bovenop hem gegooid.

Het resultaat : samen met mijn paard door de klap naar achter gevlogen. (Gelukkige beiden overleefd). En het lijk ? Dat miste een arm, een onderbeen, en zijn hoofd. :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Frontpage maandag 29 oktober 2018 @ 20:00:45 #104
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182821902
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef YokiKater het volgende:
Chapter 6 nu. Deze game is verslavend, goeien verhalen. Einde tussentijdse review.
Doe eens rustig aan joh, ga eens vissen. Ik ben pas in 4 ...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182821910
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:35 schreef Pheno het volgende:
He cowboys. Ik ga beginnen aan de review (jaja, het was toch even marathonnen), maar ik zou graga ook jullie input willen hebben in de vorm van een alinea waarin je je opmerkelijkste moment plaatst. Dit om aan te geven hoeveel details er in de game zitten :)

ZIjn er mensen die hierbij willen helpen?
En van mij mag je mijn bewondering voor het jagen er in verwerken

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het tofste in deze game vind ik toch wel het jagen. Daar moet je echt moeite voor doen en het levert je ook echt wat op. Ik was op zoek naar bepaalde botten en huiden voor mijn kamp, want die kan je gelukkig niet zomaar in een winkel kopen.

Eerst ging ik gewoon met mijn paard en pijl en boog een stuk willekeurige wildernis in. De enige beesten die ik zag waren konijnen, vogels en een raccoon. De grotere dieren merkten mij eerder op dan ik hun en ik zag ze alleen wanneer ze vluchten.

Goed ik sluipen dus en rekening houden met de wind zodat ze mijn geur niet oppikken en uiteindelijk kwam ik na een paar minuten speuren een klein hert tegen. Helaas kwam ik net iets te dichtbij waardoor het kon vluchten voordat ik goed aan kon leggen.

Even verderop kwam ik een doorwaadbaar stroompje tegen en daar was het al makkelijker om grotere dieren te vinden. Toen ik al sluipend een groep herten ontdekten pakte ik het heel voorzichtig aan. Van struik naar struik sluipend en telkens zorgend dat ik niet te dichtbij kwam had ik eindelijk een mooie plek gevonden om mijn schot te wagen, maar toen werd het groepje weggejaagd door een roofdier :{

Daarom heb ik maar de eerste 2 konijnen die ik tegenkwam door hun kop geschoten zodat ik tenminste nog iets mee terug kon nemen naar het kamp. Voor de upgrades moet je echt veel moeite doen, maar dat maakt het juist zo tof ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182821912
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:36 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ik kon alleen het goedkoopste paard krijgen :(
Ja dit dus. -O- Wel digitale preorder gedaan en alles. Kreeg ook bij installatie de melding dat de digitale bonussen waren geinstalleerd. Maar niks geen ardennes. Wel een dutch nog wat, alpino iets en toen koos ik maar de goedkoopste sprinter.
mag het weten
pi_182821949
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Doe eens rustig aan joh, ga eens vissen. Ik ben pas in 4 ...
Nee, laat me sparen voor een huis op een berg.
pi_182821970
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Doe eens rustig aan joh, ga eens vissen. Ik ben pas in 4 ...
Ik zit nog in 2 hoor _O-
Flesje bier
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 29 oktober 2018 @ 20:03:22 #109
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182821971
zijn jullie al op legendary animals jacht geweest? Ik heb De Beer De Buck De Ram en de Coyote al geschoten so far.

loop nu ook rond in een Legendary Ram broek met bijpassende hoed die Beer ziet er net iets te achterlijk uit om steeds te dragen :D
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage maandag 29 oktober 2018 @ 20:06:03 #110
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182822050
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
zijn jullie al op legendary animals jacht geweest? Ik heb De Beer De Buck De Ram en de Coyote al geschoten so far.

loop nu ook rond in een Legendary Ram broek met bijpassende hoed die Beer ziet er net iets te achterlijk uit om steeds te dragen :D
Ik alleen op de Legendary vis, zonder succes helaas :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182822106
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
zijn jullie al op legendary animals jacht geweest? Ik heb De Beer De Buck De Ram en de Coyote al geschoten so far.

loop nu ook rond in een Legendary Ram broek met bijpassende hoed die Beer ziet er net iets te achterlijk uit om steeds te dragen :D
Heb die beer direct omgelegd nadat je met Hosea op hem gaat jagen. Ternauwernood wel trouwens.
Flesje bier
pi_182822122
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
zijn jullie al op legendary animals jacht geweest? Ik heb De Beer De Buck De Ram en de Coyote al geschoten so far.

loop nu ook rond in een Legendary Ram broek met bijpassende hoed die Beer ziet er net iets te achterlijk uit om steeds te dragen :D
Ja alleen die beer dus. Maar na de story mission ben ik ermee gekapt. Ik knal wat herten, elanden omver. Vertrappel wat konijnen en kalkoenen/fazanten. Zulk spul.

Wolven/coyote vind ik verrekte kutbeesten door deel 1. Bevers wil ik nog opzoeken en gaan stealth killen. En oh daar wanneer je bij 3 wanbetalers op bezoek moet van heer Strauss heb ik wat geiten met de lasso gevangen en omgelegd. Vervolgens de rest vrij gelaten _O-
mag het weten
pi_182822180
Ik heb er twee, een wolf en een of andere bok ofzo.
pi_182822246
Beste gamers,

Iedereen is volop Red Dead Redemption 2 aan het spelen, nu ik hem een aantal dagen in bezit heb heb ik toch iets wat me een beetje begint te irriteren. Als je naar de map gaat zou je denken dat je overal op de map een waypoint kan instellen met de X button zodat er een lijn verschijnt wat de snelste route is. Dit werkt dus op een of ander manier niet bij mij. Bij de eerste RDR kon dat namelijk wel en ook bij de recente GTA games. Zijn er meerdere die dit opgevallen zijn?

Zodra ik op X druk random op de map of op een pad dan krijg ik een korte zoem te horen. Zou je waypoints pas later kunnen upgraden in de game of is het gewoon totaal onmogelijk?

(En nog een klein ander vraagje, ik ben net in chapter 2 maar waar kan ik huiden van een beer het beste naartoe brengen? Op mijn kamp accepteerde de Butcher hem helaas niet..)
pi_182822319
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:15 schreef BigSign het volgende:
Beste gamers,

Iedereen is volop Red Dead Redemption 2 aan het spelen, nu ik hem een aantal dagen in bezit heb heb ik toch iets wat me een beetje begint te irriteren. Als je naar de map gaat zou je denken dat je overal op de map een waypoint kan instellen met de X button zodat er een lijn verschijnt wat de snelste route is. Dit werkt dus op een of ander manier niet bij mij. Bij de eerste RDR kon dat namelijk wel en ook bij de recente GTA games. Zijn er meerdere die dit opgevallen zijn?

Zodra ik op X druk random op de map of op een pad dan krijg ik een korte zoem te horen. Zou je waypoints pas later kunnen upgraden in de game of is het gewoon totaal onmogelijk?

(En nog een klein ander vraagje, ik ben net in chapter 2 maar waar kan ik huiden van een beer het beste naartoe brengen? Op mijn kamp accepteerde de Butcher hem helaas niet..)
Je moet de GPS route aan zetten in je settings, helemaal onder in 'Display'.
pi_182822335
Ik kan gewoon waypoints zetten hoor?

Heb ik overigens niets zelf aan gedaan in de settings.
Flesje bier
pi_182822350
Jaaa war horse aanwezig. Nu voel ik mij pas echt een cowboy.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 29 oktober 2018 @ 20:23:00 #118
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182822413
ik rij op een belgisch paard die ik heb gejat van criminelen die me probeerde te killen.

kan nu betere paarden kopen in Saint dennis.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 29 oktober 2018 @ 20:26:19 #119
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182822493
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:12 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik heb er twee, een wolf en een of andere bok ofzo.
die wolf ga ik nu ook doen betaal me alleen wel scheel aan die trein elke keer naar de trapper.

Legendary Wolf was weer een avontuur beest zelf was zo gevonden en kapot maar daarna begon het pas het dier geskint en achterop het paard wil ik net wegrijden komen er anderen wolven achter me aan gelukkig snel ontsnapt kom ik aan in Valentine zit er weer een blinde zwerver op de grond die ik niet zie als ik wil keren gelijk een bounty en Assault aan me broek dus kon ik door naar het volgende treinstation terwijl die gek op me begint te schieten.

irritant dat je gelijk een bounty krijgt als die debiele strangers niet voor je aan de kant gaan.

[ Bericht 33% gewijzigd door Dr.Mikey op 29-10-2018 21:05:15 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 29 oktober 2018 @ 21:06:03 #120
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_182823485
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:27 schreef rival het volgende:
er zijn er nog meer...

[ afbeelding ]
Dat rode gebied links, blackwater. Wanneer kan je daar in rijden zonder een wanted level te krijgen?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_182823669
Dubbeltap L1 is holsteren voor eindbazen. _O_
  maandag 29 oktober 2018 @ 21:15:51 #122
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_182823710
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:06 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Dat rode gebied links, blackwater. Wanneer kan je daar in rijden zonder een wanted level te krijgen?
Staat gewoon een bounty op je die je ka aftikken bij een postkantoor. 195 euro als het goed is.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_182824062
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:15 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Staat gewoon een bounty op je die je ka aftikken bij een postkantoor. 195 euro als het goed is.
Nee, blackwater is dead or alive.
pi_182824251
R.I.P. Jolly Jumper ;(
  maandag 29 oktober 2018 @ 21:51:55 #125
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_182824456
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:31 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nee, blackwater is dead or alive.
Dan heb ik ergens anders zo'n bounty. :') Zal wel dat geintje met Micah zijn.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')