abonnement Unibet Coolblue
pi_182825453
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik las het idd, dat-ie nog nooit wat voor mekaar heeft gekregen behalve parlementslid zijn al vanaf 1991. Soort Geertje Wilders dus zeg maar.
Klopt, al zou Greet niet zo snel de verantwoordelijkheid pakken. De oppositie is the place 2 be.
pi_182825593
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik had net zoals 99% van de Nederlanders 2 maanden geleden nog nooit van de man gehoord en ik heb niet de illusie dat ik op basis van wat geselecteerde quotes uit een carrière van bijna 30 jaar daar een beter oordeel over kan vellen dan de Brazilianen zelf.

Als je nu zo verontwaardigd ben had je moeten laten horen toen de linkse regering de boel leegroofde. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat hoe het in Brazilië gaat je natuurlijk niks kan schelen, nee Bolsonaro heeft 15 jaar geleden iets gemeens over vrouwen en homo's gezegd, dát is het werkelijke probleem van Brazilië. Een regering die miljarden wegsluist naar priverekeningen maar vriendelijk lacht en allemaal linkse en inclusieve dingen roept is top en moet herkozen worden.

Wat een logica....
Nah, ik ben niet echt verontwaardigd. Ik zie dit topic actief zijn, lees ff mee en geef vervolgens een soort van mijn mening. Maar goed, tegen deze post van jou heb ik verder niets in te brengen, ik behoor ook tot die 99%.
Tails tell tales
  maandag 29 oktober 2018 @ 22:45:56 #253
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_182825601
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:33 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Voornamelijk PvdA en D66 (laatste vallen meer onder landsverraad maar mogen wel onder dezelfde paraplu vallen)
Oh oke je bent niet serieus te nemen

Zeg dat dan meteen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_182825825
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die ellende heeft de gemiddelde Braziliaan al jaren na links crimineel wanbeleid. Beroofd door de eigen regering.

Geen enkele ophef hier. Maar nu is er iemand gekozen die weleens wat nare dingen heeft gezegd maar in tegenstelling tot de sociaaldemocraten nog niets fout heeft gedaan en iedereen schreeuwt moord en brand.

Maak je eens druk om de mensen die al bewezen hebben criminelen te zien. De ex president en zijn linkse kornuiten die nu in het gevang zitten.
dat deden ze stiekum, he... hun beleid heeft de armen best wel wat gebracht. dat is nu voorbij. je wett dat rechts, wat voor de oude macht staat, geen ene reet om de bevolking geeft.
en deze man flirt met de dictatuur uit het verleden. een regine berucht om zijn folter praktijken. hij zegt zelf wel de criminelen te willen afschieten. en dat alle linkse mensen dood moeten. homos moet je slaan.
dan zeg jij, hij zegt wel eens wat nare dingen... dat is allemaal nog wel wat erger dan een corruptie schandaal.
pi_182825973
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:00 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

dat deden ze stiekum, he... hun beleid heeft de armen best wel wat gebracht. dat is nu voorbij. je wett dat rechts, wat voor de oude macht staat, geen ene reet om de bevolking geeft.
en deze man flirt met de dictatuur uit het verleden. een regine berucht om zijn folter praktijken. hij zegt zelf wel de criminelen te willen afschieten. en dat alle linkse mensen dood moeten. homos moet je slaan.
dan zeg jij, hij zegt wel eens wat nare dingen... dat is allemaal nog wel wat erger dan een corruptie schandaal.
Het is afwachten hoe eea in de praktijk uitpakt, maar vooralsnog klínkt dit als mógelijk meer misère voor het land dan 'slechts' corruptie idd...
Tails tell tales
pi_182826050
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:00 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

dat deden ze stiekum, he... hun beleid heeft de armen best wel wat gebracht. dat is nu voorbij. je wett dat rechts, wat voor de oude macht staat, geen ene reet om de bevolking geeft.
en deze man flirt met de dictatuur uit het verleden. een regine berucht om zijn folter praktijken. hij zegt zelf wel de criminelen te willen afschieten. en dat alle linkse mensen dood moeten. homos moet je slaan.
dan zeg jij, hij zegt wel eens wat nare dingen... dat is allemaal nog wel wat erger dan een corruptie schandaal.
Deze man staat natuurlijk een soort van gristelijke variant van de sharia voor. Geen idee waarom er hier mafklappers zijn die hem aanbidden. Die kunnen wat mij betreft linea recta terug naar Marokko.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:17:07 #257
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182826201
Slecht nieuws voor Brazilië.
Hij laat zich leiden door god. :') :') :')

Hij zal de sloppenwijken nog verder laten creperen en in plaats van armoedebestrijding door de staat moeten de armen maar bidden tot god. Is dat niet genoeg dan schieten we ze maar overhoop. Dat is wat die mafketel dus gaat doen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182827505
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het is afwachten hoe eea in de praktijk uitpakt, maar vooralsnog klínkt dit als mógelijk meer misère voor het land dan 'slechts' corruptie idd...
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Deze man staat natuurlijk een soort van gristelijke variant van de sharia voor. Geen idee waarom er hier mafklappers zijn die hem aanbidden. Die kunnen wat mij betreft linea recta terug naar Marokko.
jep.. bizar
pi_182829260
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het is afwachten hoe eea in de praktijk uitpakt, maar vooralsnog klínkt dit als mógelijk meer misère voor het land dan 'slechts' corruptie idd...
Er is niet alleen veel corruptie in Brazilie, maar ook veel onveiligheid. In geen land ter wereld vinden meer moorden plaats dan in Brazilie. Voor zover ik weet is het zelfs levensgevaarlijk om 's nachts met de auto voor een rood stoplicht te stoppen.
pi_182830030
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het is afwachten hoe eea in de praktijk uitpakt, maar vooralsnog klínkt dit als mógelijk meer misère voor het land dan 'slechts' corruptie idd...
Het afwachten en aankijken met de handen in de zakken is het meest passieve dat gedaan kan worden dus dat willen velen wel.
pi_182830100
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:00 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

dat deden ze stiekum, he... hun beleid heeft de armen best wel wat gebracht. dat is nu voorbij. je wett dat rechts, wat voor de oude macht staat, geen ene reet om de bevolking geeft.
en deze man flirt met de dictatuur uit het verleden. een regine berucht om zijn folter praktijken. hij zegt zelf wel de criminelen te willen afschieten. en dat alle linkse mensen dood moeten. homos moet je slaan.
dan zeg jij, hij zegt wel eens wat nare dingen... dat is allemaal nog wel wat erger dan een corruptie schandaal.
Wat hebben de armen dan gehad aan de corrupte linkse regering? Zijn de favela's prachtige vinexwijken geworden?

De armen hebben er geen fluit aan gehad, daarom wint Bolsonaro nu met grote meerderheid.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182830163
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat hebben de armen dan gehad aan de corrupte linkse regering? Zijn de favela's prachtige vinexwijken geworden?

De armen hebben er geen fluit aan gehad, daarom wint Bolsonaro nu met grote meerderheid.
in het (armere) noordoosten stemt anders een groot deel voor Haddad. De PT van Lula is daar populair vanwege de maatregelen die specifiek voor de armsten zijn genomen.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:10:02 #263
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182830898
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:19 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

in het (armere) noordoosten stemt anders een groot deel voor Haddad. De PT van Lula is daar populair vanwege de maatregelen die specifiek voor de armsten zijn genomen.
Tuurlijk, en heel veel armen in de USA stemmen al decennia op de Democraten, hoewel die weinig tot niets voor ze doen.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:12:38 #264
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182830950
Deze vent is minstens net zo debiel als die corrupte linkse bende. Hebben ze daar geen normale kandidaten?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:13:32 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_182830964
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 10:12 schreef Plompzakker het volgende:
Deze vent is minstens net zo debiel als die corrupte linkse bende. Hebben ze daar geen normale kandidaten?
apenlanden, apen als kandidaat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_182832623
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Er is niet alleen veel corruptie in Brazilie, maar ook veel onveiligheid. In geen land ter wereld vinden meer moorden plaats dan in Brazilie. Voor zover ik weet is het zelfs levensgevaarlijk om 's nachts met de auto voor een rood stoplicht te stoppen.
Ik weet het, maar dat reken ik niet direct de vorige regering aan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het afwachten en aankijken met de handen in de zakken is het meest passieve dat gedaan kan worden dus dat willen velen wel.
Je verwacht van mij dat ik vandaag nog het vliegtuig pak en daar ga strijden? Wanneer vertrek jij?

Als ik al het leed in de wereld actief ga (proberen te) bestrijden, heb ik helemaal geen tijd meer voor FOK! en wát een gemis zou dát wel niet zijn?! O-)
Tails tell tales
pi_182832684
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat hebben de armen dan gehad aan de corrupte linkse regering? Zijn de favela's prachtige vinexwijken geworden?

De armen hebben er geen fluit aan gehad, daarom wint Bolsonaro nu met grote meerderheid.
vorige, Luna gouv. :
https://en.wikipedia.org/(...)ilva#Social_projects
quote:
The Lula administration's economic policies also helped to significantly raise living standards, with the percentage of Brazilians belonging to the consumerist middle class rising from 37% to 50% of the population.
quote:
"Under Lula, Brazil became the world's eighth-largest economy, more than 20 million people rose out of acute poverty and Rio de Janeiro was awarded the 2016 Summer Olympics, the first time the Games will be held in South America."
— The Washington Post, October 2010[38]
pi_182832775
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik weet het, maar dat reken ik niet direct de vorige regering aan.

[..]

Je verwacht van mij dat ik vandaag nog het vliegtuig pak en daar ga strijden? Wanneer vertrek jij?
Ik doelde op de Braziliaanse bevolking en Braziliaanse politici. Landen zitten er doorgaans niet zo op te wachten dat er bevrijders van buitenaf komen als de ellende nog niet heeft plaatsgevonden. Momenteel wordt Bolsonaro door 55% van de Brazilianen gezien als hun held en bevrijder, zelfs met de beste wil van de wereld krijg je daar geen verandering in.
pi_182832797
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik doelde op de Braziliaanse bevolking en Braziliaanse politici. Landen zitten er doorgaans niet zo op te wachten dat er bevrijders van buitenaf komen als de ellende nog niet heeft plaatsgevonden. Momenteel wordt Bolsonaro door 55% van de Brazilianen gezien als hun held en bevrijder, zelfs met de beste wil van de wereld krijg je daar geen beweging in.
Ah zo bedoelde je het! ^O^
Tails tell tales
pi_182833284
Mens de-mens-in-slaap zal het toch nooit iets worden.
Eens kijken
pi_182833605
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik weet het, maar dat reken ik niet direct de vorige regering aan.
Nee, maar het kan wel e.e.a. een beetje in perspectief plaatsen. Wij zijn bang dat een klimaat ontstaat waarin homo's niet meer hand in hand over straat kunnen zonder lastiggevallen te worden, maar misschien heeft dat probleem wat minder gewicht als je überhaupt niet over straat kan zonder bang te zijn voor gewelddadige straatrovers.
pi_182833697
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:30 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, maar het kan wel e.e.a. een beetje in perspectief plaatsen. Wij zijn bang dat een klimaat ontstaat waarin homo's niet meer hand in hand over straat kunnen zonder lastiggevallen te worden, maar misschien heeft dat probleem wat minder gewicht als je überhaupt niet over straat kan zonder bang te zijn voor gewelddadige straatrovers.
Ja, eens. Ik schreef al dat ik dan ook wel begrijp waar het vandaan komt. Maar zal het land met deze kerel daadwerkelijk beter af zijn? Mijn gevoel zegt vooralsnog van niet, eerder slechter. Maar goed, ik val in herhaling. :')
Tails tell tales
pi_182836537
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

vorige, Luna gouv. :
https://en.wikipedia.org/(...)ilva#Social_projects

[..]


[..]

Ja zo werkt dat altijd met dit soort regimes. Delen cadeautjes uit die het volk zelf betaald heeft in ruil voor stemmen, ondertussen verrijkt men zichzelf en laat het land berooid achter.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:01:36 #274
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182836603
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:30 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, maar het kan wel e.e.a. een beetje in perspectief plaatsen. Wij zijn bang dat een klimaat ontstaat waarin homo's niet meer hand in hand over straat kunnen zonder lastiggevallen te worden, maar misschien heeft dat probleem wat minder gewicht als je überhaupt niet over straat kan zonder bang te zijn voor gewelddadige straatrovers.
Dat is zeker waar, en ik neem het de mensen ook niet kwalijk dat ze op deze man gestemd hebben. Desperate times...

Ik hoop alleen dat dit niet het einde betekent van de democratie. Het enige wat erger is dan extreem geweld door criminele burgers is extreem geweld door een criminele overheid. Hopelijk is het medicijn niet erger dan de kwaal. Ik ken Bolsonaro niet goed genoeg om daar nu een voorspelling over te doen.

Maar dat hij roept dat Pinochet niet gewelddadig genoeg te werk ging, dat belooft weinig goeds.
pi_182840258
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja zo werkt dat altijd met dit soort regimes. Delen cadeautjes uit die het volk zelf betaald heeft in ruil voor stemmen, ondertussen verrijkt men zichzelf en laat het land berooid achter.
nou ja, we hebben het hier steeds over kiezen tussen kwaden... aanzienlijke armoede vermindering is wat waard. denk niet dat de mensen het zullen pikken, als dat wordt teruggedraaid in hetzelfde tempo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')