quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar heb jij het over, Max heeft ook die pech periode gehad. krijg hij ook geen kado's van RIC
Nee man. Ricciardo heeft China en Monaco al te danken aan wegvallen van Max. Normale omstandigheden eindigt ie altijd achter Max. Ik baal ook voor 'm dat ie weer uitviel vandaag, maar op overwinningen heeft ie weinig aanspraak.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Even serieus, als de twee Red Bulls na een knotsgekke race eerste en tweede liggen, dan ga je gewoon bijna hopen dat Max hem er voorbij laat.
Dekkerquote:Op maandag 29 oktober 2018 00:22 schreef maan_man het volgende:
Louis Dekker is wel de grootste trol. Even tijdens de persconferentie vragen of het ook een beetje de overwinning van Renault is.
Rond 11:14:
ken die gast nietquote:Op maandag 29 oktober 2018 00:22 schreef maan_man het volgende:
Louis Dekker is wel de grootste trol. Even tijdens de persconferentie vragen of het ook een beetje de overwinning van Renault is.
Rond 11:14:
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:35 schreef VacaLoca het volgende:
Zie nu pas dat bijna hele veld op twee ronden is gezet. Grosjean zelfs op 3.
En scheelde 2 seconden of Hamilton was het als vorig jaar gelapped.
Als Max had gestampt hele race was ie ook wel veeel verder ervoor gefibished. Ik denk 30 seconden minstens.
Na bocht 1 was de enige stressfactor de betrouwbaarheid van de Renault motor, verder onbedreigd.
Voorproefje van als Max keer de snelste auto heeft in een seizoen, dan wordt het eigenlijk vrij saai wereldkampioen worden. Start to finish dominantie in gros van de races.
Natuurlijk niets liever dan dat ie wereldkampioen wordt, maar hoop wel op wat epische battles ook.
Jack viesmadtwitter:jackontracks twitterde op maandag 29-10-2018 om 03:54:10 Volgend jaar stoppen met zeiken Remco! Thanks!! 👊🏼 https://t.co/WO45c0OwM9 reageer retweet
quote:Op maandag 29 oktober 2018 07:32 schreef Sunri5e het volgende:Jack viesmadtwitter:jackontracks twitterde op maandag 29-10-2018 om 03:54:10 Volgend jaar stoppen met zeiken Remco! Thanks!! 👊🏼 https://t.co/WO45c0OwM9 reageer retweet
Twee jaar kommer en kwel in het vooruitzicht. Al laat hij zich nu wel kennen. Het leven is een grap, beetje lachen Daniel.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:24 schreef Tinos85 het volgende:
https://twitter.com/redbullracing/status/1056683680192753665?s=21
Ricciardo heeft de teamfoto ook maar laten schieten. Die is er echt helemaal klaar mee.
Ik had ook allang in het vliegtuig gezeten als ik hem was. Topteam en dan iedere race nagelbijten of je auto er niet mee op houdt. Was wel duidelijk dat hij er definitief klaar mee is nu.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Twee jaar kommer en kwel in het vooruitzicht. Al laat hij zich nu wel kennen. Het leven is een grap, beetje lachen Daniel.
Uhuh want Renault komt altijd met twee auto's over de finish...quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had ook allang in het vliegtuig gezeten als ik hem was. Topteam en dan iedere race nagelbijten of je auto er niet mee op houdt. Was wel duidelijk dat hij er definitief klaar mee is nu.
Denk dat hij nog blijer wordt van een renault waarin hij voor plek 7 mag rijden en wel de finish haalt.
Ja, want die Renault doet het zoveel betrouwbaarder ja...quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:09 schreef TAV74 het volgende:
Denk dat hij nog blijer wordt van een renault waarin hij voor plek 7 mag rijden en wel de finish haalt.
Als Max idd een snelle auto krijgt gaat hij wereldkampioen worden zoals Hamilton dat al jaren doet. Vooraan rijden en gewoon rustig je rondjes klokken. Dodelijk saai. Ik hoop inderdaad op wat epische battles met Mercedes en Ferrariquote:Op maandag 29 oktober 2018 00:35 schreef VacaLoca het volgende:
Zie nu pas dat bijna hele veld op twee ronden is gezet. Grosjean zelfs op 3.
En scheelde 2 seconden of Hamilton was het als vorig jaar gelapped.
Als Max had gestampt hele race was ie ook wel veeel verder ervoor gefibished. Ik denk 30 seconden minstens.
Na bocht 1 was de enige stressfactor de betrouwbaarheid van de Renault motor, verder onbedreigd.
Voorproefje van als Max keer de snelste auto heeft in een seizoen, dan wordt het eigenlijk vrij saai wereldkampioen worden. Start to finish dominantie in gros van de races.
Natuurlijk niets liever dan dat ie wereldkampioen wordt, maar hoop wel op wat epische battles ook.
lolquote:Op maandag 29 oktober 2018 00:22 schreef maan_man het volgende:
Louis Dekker is wel de grootste trol. Even tijdens de persconferentie vragen of het ook een beetje de overwinning van Renault is.
Rond 11:14:
Jack en Dekker moeten allebei opzouten uit de F1, droeftoeters.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:22 schreef maan_man het volgende:
Louis Dekker is wel de grootste trol. Even tijdens de persconferentie vragen of het ook een beetje de overwinning van Renault is.
Rond 11:14:
Je moet ook niet over F1 in een voetbalpraatprogrammaquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:21 schreef Smacked_Actor het volgende:
'Bij Mercedes was Verstappen al vier keer wereldkampioen geweest' - https://nos.nl/l/2256930
'Volgens Lammers was het misschien wel goed dat de Limburger niet van poleposition vertrok. "Daardoor kon hij gelijk aanhaken achter Daniel Ricciardo, die de wind voor hem brak. Hamilton had ook een supergoede start, maar door de zuiging van Ricciardo kon Verstappen hem voorblijven in de eerste bocht."
Die laatste alinea, die gasten hebben de race niet eens gezien lmao
Waarom moeten NLse verslaggevers zoals hij en b.v. ook Bert Maalderink altijd op zoek gaan naar relletjes enzo. Dit is toch ook gewoon uitlokking? Irritante manier van interviewen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:22 schreef maan_man het volgende:
Louis Dekker is wel de grootste trol. Even tijdens de persconferentie vragen of het ook een beetje de overwinning van Renault is.
Rond 11:14:
Dat zal het wel zijn inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2018 00:52 schreef Red_85 het volgende:
Gossie, kom ik aan je muzieksmaak? Armin is en blijft bagger voor mensen die gewoon wel echte muziek waarderen, welke niet vol zit van gejatte samples van anderen.
Daar klopt echt helemaal niks van. Ik vraag me af of Lammers dat uberhaupt wel gezegd heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:21 schreef Smacked_Actor het volgende:
'Bij Mercedes was Verstappen al vier keer wereldkampioen geweest' - https://nos.nl/l/2256930
'Volgens Lammers was het misschien wel goed dat de Limburger niet van poleposition vertrok. "Daardoor kon hij gelijk aanhaken achter Daniel Ricciardo, die de wind voor hem brak. Hamilton had ook een supergoede start, maar door de zuiging van Ricciardo kon Verstappen hem voorblijven in de eerste bocht."
Die laatste alinea, die gasten hebben de race niet eens gezien lmao
Naast Ricciardo was er verder geen Renault uitgevallen. Toch?quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja, want die Renault doet het zoveel betrouwbaarder ja...
[ afbeelding ]
Sainz... battery failurequote:Op maandag 29 oktober 2018 09:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Naast Ricciardo was er verder geen Renault uitgevallen. Toch?
Alonsoquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Naast Ricciardo was er verder geen Renault uitgevallen. Toch?
Verbazingwekkend dat niemand het nog weet hoe het bij Red bull werktquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Naast Ricciardo was er verder geen Renault uitgevallen. Toch?
hij zit daar lekker op onze kosten en moet dan wel aan z'n werkgever laten zien dat hij er isquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waarom moeten NLse verslaggevers zoals hij en b.v. ook Bert Maalderink altijd op zoek gaan naar relletjes enzo. Dit is toch ook gewoon uitlokking? Irritante manier van interviewen.
de champagne van Max' eerste die hij meekreeg vanuit Barca smaakte primaquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:06 schreef LaCasa het volgende:
Ik zit even die huldigingsbeelden van gisteren terug te kijken. Ik kan het me maar moeilijk indenken dat ze iedere week/2 weken zo enorm blij kunnen zijn met zo'n podiumplek. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het een uitzonderlijke prestatie. Maar iedere 2 weken weer met die champagne elkaar nat spuiten, weer zo'n trofee... weer hosanna hosanna... Zo'n Hamilton en Vettel hebben na een paar seizoen toch al zo'n 100 van dat soort trofeeën gewonnen. Waar laat je die?
Bij een WK voetbal of zo, iets wat maar eens in de 4 jaar plaatsvindt moet die euforie toch veel groter zijn omdat het meer speciaal is? Hier wordt die act iedere 2 weken opgevoerd.
Note the sarcasmquote:
Ik denk dat jij de druk waaronder ze het hele weekend zitten onderschat.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:06 schreef LaCasa het volgende:
Ik zit even die huldigingsbeelden van gisteren terug te kijken. Ik kan het me maar moeilijk indenken dat ze iedere week/2 weken zo enorm blij kunnen zijn met zo'n podiumplek. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het een uitzonderlijke prestatie. Maar iedere 2 weken weer met die champagne elkaar nat spuiten, weer zo'n trofee... weer hosanna hosanna... Zo'n Hamilton en Vettel hebben na een paar seizoen toch al zo'n 100 van dat soort trofeeën gewonnen. Waar laat je die?
Bij een WK voetbal of zo, iets wat maar eens in de 4 jaar plaatsvindt moet die euforie toch veel groter zijn omdat het meer speciaal is? Hier wordt die act iedere 2 weken opgevoerd.
Ja, want dat is waarom je in de F1 zit: 100% procent zekerheid dat je nooit verder komt dan de 7de plek.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had ook allang in het vliegtuig gezeten als ik hem was. Topteam en dan iedere race nagelbijten of je auto er niet mee op houdt. Was wel duidelijk dat hij er definitief klaar mee is nu.
Denk dat hij nog blijer wordt van een renault waarin hij voor plek 7 mag rijden en wel de finish haalt.
Dat snap ik ook wel. Ik bedoelde meer dat het voor hem ws niet eens als een achteruitgang voelt als hij volgend jaar op zijn minst wel een betrouwbare auto heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2018 08:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Uhuh want Renault komt altijd met twee auto's over de finish...
Ik vind het ook wel een beetje potsierlijke aangelegenheid.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:06 schreef LaCasa het volgende:
Ik zit even die huldigingsbeelden van gisteren terug te kijken. Ik kan het me maar moeilijk indenken dat ze iedere week/2 weken zo enorm blij kunnen zijn met zo'n podiumplek. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het een uitzonderlijke prestatie. Maar iedere 2 weken weer met die champagne elkaar nat spuiten, weer zo'n trofee... weer hosanna hosanna... Zo'n Hamilton en Vettel hebben na een paar seizoen toch al zo'n 100 van dat soort trofeeën gewonnen. Waar laat je die?
Bij een WK voetbal of zo, iets wat maar eens in de 4 jaar plaatsvindt moet die euforie toch veel groter zijn omdat het meer speciaal is? Hier wordt die act iedere 2 weken opgevoerd.
.”quote:Ricciardo woest: ’Hopeloos, ik kan beter niet meer komen’
MEXICO-STAD - Daniel Ricciardo wil het liefst nu al verhuizen van Red Bull naar Renault.
De Australische Formule 1-coureur is helemaal klaar met zijn huidige bolide, die hem zondag in de Grand Prix van Mexico weer in steek liet. Ricciardo was op weg naar de tweede plek achter zijn dominante teamgenoot Max Verstappen, tot zijn RB14 tien ronden voor het einde ineens begon te roken.
Verstappen flikt het opnieuw in Mexico
„Ik denk dat ’frustratie’ niet meer het goede woord is voor wat ik voel”, zei de Australiër. „Hopeloos is een betere omschrijving. Ik heb al zo lang geen race zonder problemen gehad. Ik ben niet bijgelovig of zo, maar deze auto lijkt wel vervloekt. Ik heb er geen andere woorden voor. Er gebeuren op zondag steeds onverklaarbare dingen. Ik kan beter Pierre Gasly alvast met die auto laten rijden. Ik ben er klaar mee, al weet ik dat niemand het expres doet.” Ricciardo stapt na dit seizoen over naar Renault. Zijn plek bij Red Bull wordt overgenomen door de Franse Gasly.
Achtste uitvalbeurt
Ricciardo was in Mexico-Stad van poleposition vertrokken, maar zag Verstappen al voor de eerste bocht passeren. De 29-jarige coureur koerste met een strategie met slechts één pitstop af op de tweede plaats, tot zijn bolide het weer begaf vanwege een hydraulisch probleem. Het betekende voor Ricciardo al zijn achtste uitvalbeurt dit seizoen. Hij stond slechts twee keer op het podium, in China en Monaco, zij het beide keren wel op het hoogste treetje.
BEKIJK OOK:
Stand van zaken Formule 1: Verstappen zit Finnen op de hielen
Bitterzoet
„Ik kan op zondag beter niet meer komen. Wat mij betreft slaan we de twee resterende races over”, mopperde Ricciardo. Teambaas Christian Horner hield een dubbel gevoel over aan de race. „Het is bitterzoet. Max reed fantastisch en controleerde de race op een zeer volwassen manier. Maar voor het team is het frustrerend dat we niet twee coureurs op het podium hebben
Michael Schumacher is wel eens z'n trofee vergeten, die stond toen nog naast het podium terwijl Michael alweer onderweg naar huis wasquote:Op maandag 29 oktober 2018 10:06 schreef LaCasa het volgende:
Zo'n Hamilton en Vettel hebben na een paar seizoen toch al zo'n 100 van dat soort trofeeën gewonnen. Waar laat je die?
Logisch aangezien Renault minder vaak problemen heeft dan RB.quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:19 schreef daNpy het volgende:
Haha je gaat niet menen dat hij niet doorheeft dat hij volgend jaar exact dezelfde ellende mee gaat maken
Bron?quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Logisch aangezien Renault minder vaak problemen heeft dan RB.
Het uitvallen van gisteren, dat heeft niks te maken met een onderdeel wat geleverd is door Renault
Als hij deed als Schumacher dan was hij al een keer WK geweest of toch in ieder geval de grote uitdager.quote:Op maandag 29 oktober 2018 00:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon zoals Schumacher dat deed. Beter voor iedereens hart.
Maar eerst meer en vaker winnen zodat hij in die positie komt.
Dat is nou eenmaal de journalistiek van nu, mensen aan een tafel die maar wat in de ruimte lullen over dingen waar ze zich nooit ook maar enigzins in verdiept hebben maar vaak wel met een agenda. Dat is bij Ziggo niet anders.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:21 schreef Smacked_Actor het volgende:
'Bij Mercedes was Verstappen al vier keer wereldkampioen geweest' - https://nos.nl/l/2256930
'Volgens Lammers was het misschien wel goed dat de Limburger niet van poleposition vertrok. "Daardoor kon hij gelijk aanhaken achter Daniel Ricciardo, die de wind voor hem brak. Hamilton had ook een supergoede start, maar door de zuiging van Ricciardo kon Verstappen hem voorblijven in de eerste bocht."
Die laatste alinea, die gasten hebben de race niet eens gezien lmao
Wtf . Triest.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:21 schreef Smacked_Actor het volgende:
'Bij Mercedes was Verstappen al vier keer wereldkampioen geweest' - https://nos.nl/l/2256930
'Volgens Lammers was het misschien wel goed dat de Limburger niet van poleposition vertrok. "Daardoor kon hij gelijk aanhaken achter Daniel Ricciardo, die de wind voor hem brak. Hamilton had ook een supergoede start, maar door de zuiging van Ricciardo kon Verstappen hem voorblijven in de eerste bocht."
Die laatste alinea, die gasten hebben de race niet eens gezien lmao
Hij heeft iedereen ingehaald behalve Vettel en Hamiltonquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Vond wel dat Max er weer helemaal niks van bakte. Beetje spierballenvertoon bij de eerste bocht en dan gewoon wegrijden. Echt heel oneerlijk. Later pitten dan de rest, beetje zuinig doen met zijn banden en toch snel zijn. Niemand voor de rest inhalen. Nou, als dit een teken is dat hij wereldkampioenmateriaal is....
Iets met niet voeren enzoquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij heeft iedereen ingehaald behalve Vettel en Hamilton.
Nou?quote:
quote:
Als hij deed als Schumacher, dan zou hij pas over 2,5 jaar zijn eerste Grandprix winnen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Als hij deed als Schumacher dan was hij al een keer WK geweest of toch in ieder geval de grote uitdager.
Ja, uh, blauwe vlag....dat kan Vettel zelfs.quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij heeft iedereen ingehaald behalve Vettel en Hamilton
ja sorry ik heb gisteren de race gekeken, 'nabeschouwing' en vanmorgen wat nieuwssites. Ik heb géén idee, het is de schuld van Renault.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het sarcasme er niet dik genoeg op?quote:
Die trofeeën blijven bij het team. Zo heeft bijvoorbeeld Nico Rosberg maar een trofee die hij mocht behouden van Mercedes en dat was een trofee van een gewonnen race in Monaco. De rest is bij het team gebleven. Mogelijk werkt het bij ieder team anders.quote:Op maandag 29 oktober 2018 10:06 schreef LaCasa het volgende:
Ik zit even die huldigingsbeelden van gisteren terug te kijken. Ik kan het me maar moeilijk indenken dat ze iedere week/2 weken zo enorm blij kunnen zijn met zo'n podiumplek. Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het een uitzonderlijke prestatie. Maar iedere 2 weken weer met die champagne elkaar nat spuiten, weer zo'n trofee... weer hosanna hosanna... Zo'n Hamilton en Vettel hebben na een paar seizoen toch al zo'n 100 van dat soort trofeeën gewonnen. Waar laat je die?
Bij een WK voetbal of zo, iets wat maar eens in de 4 jaar plaatsvindt moet die euforie toch veel groter zijn omdat het meer speciaal is? Hier wordt die act iedere 2 weken opgevoerd.
Het meest bijzondere aan hem is dan ook dat hij zo jong begonnen is, maar dat is al wel een tijdje over. Raikkonen was naar de normen van toen ook piepjong, maar jong al heel goed zijn wil niet zeggen dat je ouder ook veel beter bent.quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als hij deed als Schumacher, dan zou hij pas over 2,5 jaar zijn eerste Grandprix winnen.
't is maandag. Mijn detector moet nog bijkomen van het weekendquote:Op maandag 29 oktober 2018 13:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ligt het sarcasme er niet dik genoeg op?
quote:
Wat dat betreft heeft Max nog even te gaan met om met zijn 25ste WK winnaar te zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als hij deed als Schumacher dan was hij al een keer WK geweest of toch in ieder geval de grote uitdager.
[..]
Dat is nou eenmaal de journalistiek van nu, mensen aan een tafel die maar wat in de ruimte lullen over dingen waar ze zich nooit ook maar enigzins in verdiept hebben maar vaak wel met een agenda. Dat is bij Ziggo niet anders.
Natuurlijk laat ik zijn leeftijd niet buiten beschouwing. Je kiest de vergelijking die jou 'beter' uitkomt, maar dat is een subjectieve vergelijking. Objectief gezien was Schumacher 23.5 jaar toen hij zijn eerste GP overwinning haalde en Max nog geen 19.quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Laat zijn leeftijd even buiten beschouwing en zijn entree in de F1 en de eerste 4 jaar behoren niet tot de sensationeelste. Althans, qua snelheid en resultaten, wel veel inhaalacties en crashes.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:22 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me af of het aantal technische problemen van Max en Daniel wel zoveel van elkaar verschilt. Het is wel duidelijk dat Daniel ze meestal op de meest ongelukkige momenten krijgt (lees: tijdens de race) en Max veel minder.
Precies andersom met vorig jaar volgens mij. Toen kreeg Daniel in de trainingen vaker problemen en Max in de race.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:22 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me af of het aantal technische problemen van Max en Daniel wel zoveel van elkaar verschilt. Het is wel duidelijk dat Daniel ze meestal op de meest ongelukkige momenten krijgt (lees: tijdens de race) en Max veel minder.
???quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:24 schreef Gruj0 het volgende:
Als Hamilton gisteren een podiumplek had weten te bemachtigen, had Hamilton dan zijn wereldbeker ontvangen of niet?
Ja P1 tot 3 bedoel ik. Vroeger werd de beker gewoon direct uitgereikt.quote:
En dan door achterliggers er af geknikkerd worden, leuk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:30 schreef twiFight het volgende:
Ik zie zelf liever dat back markers geen blauwe vlaggen meer krijgen en dat coureurs er op eigen kracht voorbij komen. Helaas moet de aero dan wel anders, want op dit moment betekent achter iemand rijden gewoon tijd verliezen.
Lijkt me niet bepaald een erg goed idee. En al helemaal niet als motorleveranciers leiden tot een uitgesproken voorkeur van achterblijvers .....quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:30 schreef twiFight het volgende:
Ik zie zelf liever dat back markers geen blauwe vlaggen meer krijgen en dat coureurs er op eigen kracht voorbij komen. Helaas moet de aero dan wel anders, want op dit moment betekent achter iemand rijden gewoon tijd verliezen.
Meer te maken met het verschil tussen de top 6 en de rest van het veldquote:Op maandag 29 oktober 2018 15:24 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind Mexico als baan niets. Men wordt te snel op 1 of 2 rondes achterstand gezet, en de kans dat een leader of follower op achterstand komt door oponthoud door de gelapped deelnemers is gewoon groot.
Als Hamilton gisteren een podiumplek had weten te bemachtigen, had Hamilton dan zijn wereldbeker ontvangen of niet?
Zoals nr vijf die nr zes op een ronde heeft gezetquote:Op maandag 29 oktober 2018 16:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Meer te maken met het verschil tussen de top 6 en de rest van het veld
En de lengte van de baan.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Meer te maken met het verschil tussen de top 6 en de rest van het veld
Sinds de dood van Rindt (De enige postume kampioen) moet de beker op het gala na afloop van het seizoen opgehaald worden. Postuum kampioen worden kan zo niet meer.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ja P1 tot 3 bedoel ik. Vroeger werd de beker gewoon direct uitgereikt.
Ik weet dat hij zijn beker bij de gala zal krijgen, maar toch. Doet volgens mij af aan het moment zelf.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja sorry ik heb gisteren de race gekeken, 'nabeschouwing' en vanmorgen wat nieuwssites. Ik heb géén idee, het is de schuld van Renault.En die uitvalbeurt van Sainz die verdacht veel op die van Daniel en Max uit de training leek. Hoeveel Ferrari, Mercedes en Honda blokjes hebben problemen gegeven de afgelopen 2 races?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja sorry ik heb gisteren de race gekeken, 'nabeschouwing' en vanmorgen wat nieuwssites. Ik heb géén idee, het is de schuld van Renault.Ok checkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Vandaar dat Seb mij vanochtend vroeg waar je cyaankali kan kopen!quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Sinds de dood van Rindt (De enige postume kampioen) moet de beker op het gala na afloop van het seizoen opgehaald worden. Postuum kampioen worden kan zo niet meer.
het trollenleger is weer actiefquote:Op maandag 29 oktober 2018 17:03 schreef Ferry_76 het volgende:
..En daar was de Ricciardo tweet weer! Zowel in Austin:
[ afbeelding ]
Als in Mexico:
[ afbeelding ]
Je kunt in Amerika kijken hoe dat werkt. En het werkt dus niet.quote:Op maandag 29 oktober 2018 15:30 schreef twiFight het volgende:
Ik zie zelf liever dat back markers geen blauwe vlaggen meer krijgen en dat coureurs er op eigen kracht voorbij komen. Helaas moet de aero dan wel anders, want op dit moment betekent achter iemand rijden gewoon tijd verliezen.
Ik heb niet zoveel met de uitkomst. Het punt is dat als iemand zo jong begint je niet hoeft te verwachten dat die tussen zijn 21e en zeg 24e dezelfde ontwikkeling doormaakt als een coureur die op zijn 21e in de F1 komt. Jong beginnen is voorbehouden aan de grote talenten maar het is geen kwestie van hoe jonger hoe groter het talent, en van grote talenten zijn er en komen er meer.quote:Op maandag 29 oktober 2018 14:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Natuurlijk laat ik zijn leeftijd niet buiten beschouwing. Je kiest de vergelijking die jou 'beter' uitkomt, maar dat is een subjectieve vergelijking.
Het is natuurlijk een voordeel als je plant tot je 35e door te gaan en een stuk of 8 wereldtitels te behalen. Laten we zijn eerste jaar buiten beschouwing laten omdat hij wel heel erg jong was, dan heeft hij in 3 jaar F1 laten zien een groot talent te zijn, maar ook weer niet zo heel bijzonder. Veel risico, veel brokken en ook weer niet zo extreem snel. Het is geen vergelijk met de impact die Schumacher meteen maakte.quote:Objectief gezien was Schumacher 23.5 jaar toen hij zijn eerste GP overwinning haalde en Max nog geen 19.
Schumacher was bijna 26 toen hij zijn eerste titel haalde, dus Max heeft nog drie seizoenen om dat te evenaren. En Schumacher had in zijn 2de volle seizoen al een auto die een titel kon winnen, Max niet. En in 1994 verdween zijn enige echte concurrent.
Zijn snelheid en resultaten zijn, gezien de (by far) inferieure krachtbron, natuurlijk wel opmerkelijk.
komt meer door Ferrari stramien, volgend jaar rijdt hij weer iedereen aan gort in een sauber.quote:Op maandag 29 oktober 2018 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met de uitkomst. Het punt is dat als iemand zo jong begint je niet hoeft te verwachten dat die tussen zijn 21e en zeg 24e dezelfde ontwikkeling doormaakt als een coureur die op zijn 21e in de F1 komt. Jong beginnen is voorbehouden aan de grote talenten maar het is geen kwestie van hoe jonger hoe groter het talent, en van grote talenten zijn er en komen er meer.
Raikkonen gold destijds ook als extreem jong en daardoor werd ook heel lang gedaan alsof hij zo ontzettend hard kon rijden, maar een talent dat op latere leeftijd begon rijdt hem nu toch alweer 4 jaar flink om de oren.
[..]
Het is natuurlijk een voordeel als je plant tot je 35e door te gaan en een stuk of 8 wereldtitels te behalen. Laten we zijn eerste jaar buiten beschouwing laten omdat hij wel heel erg jong was, dan heeft hij in 3 jaar F1 laten zien een groot talent te zijn, maar ook weer niet zo heel bijzonder. Veel risico, veel brokken en ook weer niet zo extreem snel. Het is geen vergelijk met de impact die Schumacher meteen maakte.
Ja, zo te zien is Louis Dekker weer terug uit Mexico...quote:Op maandag 29 oktober 2018 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het trollenleger is weer actief
mja, op ovals is het geen enkel probleemquote:Op maandag 29 oktober 2018 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt in Amerika kijken hoe dat werkt. En het werkt dus niet.
Regelmatig crashes omdat achterblijvers koste wat het kost proberen de leiders voor te blijven mocht er nog een caution komen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, op ovals is het geen enkel probleem
HIj gedraagt zich alsof hij zelf nog 18 isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |