abonnement Unibet Coolblue
pi_182802604
Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd welk programma ik het beste kan gebruiken om video's van internet te downloaden en daarna te bewerken.
Ik wil soms video's naar Dumpert uploaden bijvoorbeeld, maar krijg de bewuste video dan niet gedownload met de gratis programma's die ik vind. En ik wil graag kunnen knippen in de video's. Dat ik een selectie kan maken van de beelden.

Zijn er gratis programma's hiervoor? Of moet ik dan in de buidel tasten en welke programma's zijn dan de goedkoopste?

Alvast bedankt voor de suggesties.

[ Bericht 1% gewijzigd door DePen op 28-10-2018 21:24:26 ]
pi_182803059
Afhankelijk van wat voor video/stream het is en hoe het op de website is gezet, moet je verschillende technieken gebruiken.
Ik geloof niet dat er één tooltje is dat het allemaal kan.

En hou bij het uploaden rekening met auteursrecht.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182803232
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
En hou bij het uploaden rekening met auteursrecht.
Auteursrecht of VPN. Maar ik ben bereid te betalen voor een goed programma; maar het liefst kosteloos natuurlijk.
pi_182803339
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:30 schreef DePen het volgende:

[..]

Auteursrecht of VPN.
:?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182803502
Volgens mij kan VLC iedere stream recorden.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_182805247
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:38 schreef Het_Bokje het volgende:
Volgens mij kan VLC iedere stream recorden.
Mooi niet. Een one size fits all programma zoals TS zoekt bestaat niet. En: sommige programma's zijn met tooltjes die thans beschikbaar zijn echt niet te downloaden. Probeer jij maar eens een complete aflevering van een programma van vtm.be of stievie.be te downloaden. Gaat al geruime tijd niet meer omdat er (een vorm van) DRM wordt gebruikt. Dat ergert mij mateloos, want ik download graag programma's om ze (a) te bewaren en (b) vanaf mijn computer naar mijn TV te streamen. Uiteraard blijft het mogelijk om te gaan knoeien met screen capture programma's maar dat levert niet dezelfde kwaliteit als een directe download en bovendien kan dat laatste alleen in real time.
pi_182806419
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:?
VPN. Zodat ze je niet kunnen traceren om auteursrecht-geleuter.
pi_182806728
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:19 schreef DePen het volgende:

[..]

VPN. Zodat ze je niet kunnen traceren om auteursrecht-geleuter.
Het gebruik van een VPN heeft geen enkele invloed op het wel of niet kunnen downloaden van een programma. Bovendien is het downloaden voor eigen gebruik van programma's die publiekelijk ter beschikking worden gesteld door de rechthebbenden (zoals omroepen) gewoon toegestaan. Je moet verder niet de illusie hebben dat je met een VPN niet te traceren bent als je materiaal naar bijvoorbeeld Dumpert of YouTube gaat uploaden, zo werkt het niet.
pi_182807648
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:19 schreef DePen het volgende:

[..]

VPN. Zodat ze je niet kunnen traceren om auteursrecht-geleuter.
Whehehe loik garpje.

Zelfs áls ze je niet willen traceren omdat het teveel gedoe is, dan nog verwijderen dumpert en YouTube auteursrechtelijk beschermd materiaal gewoon.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182817641
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:23 schreef Riparius het volgende:

[..]

Mooi niet. Een one size fits all programma zoals TS zoekt bestaat niet.
Ik denk dat je gelijk hebt.(helaas)
Ook met die drm rommel enzo.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:45:40 #11
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_182840507
Voor de Mac: https://software.charliemonroe.net/downie.php (betaald)
quote:
Supports many sites - currently supports over 1,000 different sites (including YouTube, Youku, Bilibili, Vimeo, etc.) and the number is rapidly growing.
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')