abonnement Unibet Coolblue
pi_182802653
Lang leve de montage :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182802658
Marnix kan huilen???
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:16:37 #203
14505 OProg
A Life in Music
pi_182802660
Volgende week drama! ;(

*O*
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_182802661
Marnix jankerd.
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:16:52 #205
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182802669
Oh, nu ineens geen match? _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_182802672
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:16 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Marnix kan huilen???
Allebei de vrouwen zijn weggelopen?
pi_182802673
Als ik de stem van Willemijn hoor, dan krijg ik rillingen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182802695
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Allebei de vrouwen zijn weggelopen?
Hij zal eerder huilen als zijn koeien hem smeren.
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:18:01 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182802710
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Steffi niet voor Harold gaat.
Moet hij wel eerst even zijn kunsten laten zien op de dekhengst installatie :+
pi_182803192
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Moet hij wel eerst even zijn kunsten laten zien op de dekhengst installatie :+
Alsof ze zo kritisch is, kind heeft nul bestaand sexleven.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182803280
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:09 schreef OProg het volgende:
Ruud... ruud... ruud..
Wat is jouw naam?

Ruud! :')
Dit ja _O-
leven zoals het leven is
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:56:47 #212
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182804351
Rudie heeft denk ik zijn dekseltje gevonden.

https://boerzoektvrouw.kr(...)-daten-ontmoet-diana
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182804963
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:08 schreef Mozy het volgende:

[..]

Michelle is gewoon slaapverwekkend.
Wat een vreselijk mens is dat.
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 22:34:01 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_182805512
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:59 schreef Hi_flyer het volgende:
Er staat SPANNING op, pannenkoek, niet stroom!
Als je dat draad aanraakt gaat er wel stroom lopen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_182807332
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Steffi heeft wel humor
Dit is optie 2
pi_182807362
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Slimme meid.
Hoop het voor haar, wat is Harold een ongelooflijke mongool :')
pi_182807453
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

ze doen dit om ons op het verkeerde been te zetten
Dat denk ik ook ja. En iedereen hier trapt er in, dus het werkt wel.
pi_182809179
Het is extreem saai dit seizoen. Iedereen is veel te braaf en te normaal. Geen wonder dat het een keer gaat ontploffen.
pi_182809424
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:04 schreef Loekie1 het volgende:
Het is extreem saai dit seizoen. Iedereen is veel te braaf en te normaal. Geen wonder dat het een keer gaat ontploffen.
Dat is juist een godswonder. Enige die een salty bitch is, is Marnix en de rest is zo ontzettend niks.
Wim. :') :')
En die bloemenman wiens naam ik niet eens kan onthouden. :') :') :')
Michelle eindigt alleen want zij is een enorme zeikerd wanneer je daar een relatie mee hebt. Zoals ze die hond wegtikt, dat doet ze bij een man ook maar dan verbaal.

Marnix is een raar mannetje maar trekt wel de hele serie nu want de rest is zo saai dat je de tv wel door een bushokje wil trappen.
Go hard or go home
  maandag 29 oktober 2018 @ 08:31:30 #220
208890 June.
Seriously?
pi_182809462
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Steffi niet voor Harold gaat.
Ik denk dat het veel montage is. Bij Michelle werd Ruud nu erg positief neergezet en Maarten als de stille. Terwijl de vriendin van Michelle nog zei dat ze ze allebei heel erg leuk vond. Dan moet Maarten toch wel iets meer hebben gedaan dan bier halen en vlees opde BBQ mikken.
Shine bright like a diamond.
pi_182809888
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat is juist een godswonder. Enige die een salty bitch is, is Marnix en de rest is zo ontzettend niks.
Wim. :') :')
En die bloemenman wiens naam ik niet eens kan onthouden. :') :') :')
Michelle eindigt alleen want zij is een enorme zeikerd wanneer je daar een relatie mee hebt. Zoals ze die hond wegtikt, dat doet ze bij een man ook maar dan verbaal.

Marnix is een raar mannetje maar trekt wel de hele serie nu want de rest is zo saai dat je de tv wel door een bushokje wil trappen.
Dat dus! Dat gesnauw :')

En Marnix draagt idd de serie, rest is echt te saai.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182809932
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:31 schreef June. het volgende:

[..]

Ik denk dat het veel montage is. Bij Michelle werd Ruud nu erg positief neergezet en Maarten als de stille. Terwijl de vriendin van Michelle nog zei dat ze ze allebei heel erg leuk vond. Dan moet Maarten toch wel iets meer hebben gedaan dan bier halen en vlees opde BBQ mikken.
Oh dat van Michelle is bijna langs me heen gegaan, het is ook te saai steeds.

Wat ik me af zit te vragen, als die aflevering van de trein gemonteerd wordt, zijn alle afleveringen van keuzemomenten dan al opgenomen?
Ik kan me niet voorstellen dat Steffi Harold laat lopen, of ze hebben het echt prachtig geknipt. Ben nu benieuwd of dat "vuurwerk" oid waar ze het over had, dan over iemand anders kan gaan dan over Harold.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182810500
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat een vreselijk mens is dat.
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 00:19 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Hoop het voor haar, wat is Harold een ongelooflijke mongool :')
Ik vind dit wel hard commentaar :{w

Het zijn gewone mensen, die we toevallig op tv kunnen zien. Het zijn toch geen slechte mensen? Niemand is perfect.
pi_182810587
Wel erg gemonteerd hoor deze aflevering, met name bij Wim, Steffi en Michelle die allemaal ineens een BBQ/Feest hadden. Zijn vaak wel doorslaggevende momenten om dan van je beste vrienden te horen hoe de keuzes bevallen of om te zien hoe de nieuwelingen zich in zo'n groep gedragen.

Denk daarom dat Wim wat meer oog heeft gekregen voor Paula, Steffi zag dat Roel zich makkelijker onder de mensen begaf (al was dat wel echt heel erg gemonteerd hoe ze Harrald negeerde) en bij Michelle lijkt het alsof Ruud nu echt de voorkeur heeft omdat hij lekker slaafs doet wat zij zegt. Even daarvoor gaf Maarten natuurlijk ook aan dat hij het commanderen van haar wel tot een bepaalde grens accepteert, dus ik denk dat zij haar keuze wel heeft gemaakt.

Bij Jaap heb ik nu toch wel het idee dat hij meer naar Marian trekt, zij past ook gewoon beter bij hem en zijn bedrijf, terwijl Petra juist een wat minder positieve indruk lijkt te maken nu.

Marnix blijft een verhaal apart, al kon ik zijn keuze om Willemijn weg te sturen wel enigszins begrijpen. Van de twee overgebleven dames lijkt me Janneke nu de beste papieren te hebben, maar ik twijfel of het wel echt iets zal worden, wie Marnix dan ook kiest.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_182810650
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:44 schreef Thorír het volgende:

[..]


[..]

Ik vind dit wel hard commentaar :{w

Het zijn gewone mensen, die we toevallig op tv kunnen zien. Het zijn toch geen slechte mensen? Niemand is perfect.
Dit, meedoen met dit programma zal niet makkelijk zijn.
En dan monteren ze er nog flink op los, zodat het extra ongemakkelijk of vervelend overkomt.

Niets leuker toch dan te kijken naar dat gestuntel?
  maandag 29 oktober 2018 @ 10:59:51 #226
208890 June.
Seriously?
pi_182811808
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat van Michelle is bijna langs me heen gegaan, het is ook te saai steeds.

Wat ik me af zit te vragen, als die aflevering van de trein gemonteerd wordt, zijn alle afleveringen van keuzemomenten dan al opgenomen?
Ik kan me niet voorstellen dat Steffi Harold laat lopen, of ze hebben het echt prachtig geknipt. Ben nu benieuwd of dat "vuurwerk" oid waar ze het over had, dan over iemand anders kan gaan dan over Harold.
Ja klopt, erg inspirerend is het allemaal niet. Maar toch blijven kijken natuurlijk :D
Harrold was toch ook degene die ze enorm aantrekkelijk vond bij die trein in het begin? Kan me het ook niet voorstellen als ze hem niet kiest, denk dat ze bij de regie het zo monteren dat we als kijker geen voorkeur te zien krijgen. Anders word het wel heel voorspelbaar allemaal.
Shine bright like a diamond.
pi_182811974
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:44 schreef Thorír het volgende:

[..]


[..]

Ik vind dit wel hard commentaar :{w

Het zijn gewone mensen, die we toevallig op tv kunnen zien. Het zijn toch geen slechte mensen? Niemand is perfect.
Ok, ongelooflijke mongool was misschien iets te ongenuanceerd ;)
pi_182811997
Wim en Michelle vallen me echt tegen gaande weg de afleveringen.
Ze komen op mij niet echt enthousiast en gemotiveerd over. Daarbij ligt Michelle de halve dag op de bank (ik dacht dat boer zijn hard werken was...).
pi_182812182
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:31 schreef June. het volgende:

[..]

Ik denk dat het veel montage is. Bij Michelle werd Ruud nu erg positief neergezet en Maarten als de stille. Terwijl de vriendin van Michelle nog zei dat ze ze allebei heel erg leuk vond. Dan moet Maarten toch wel iets meer hebben gedaan dan bier halen en vlees opde BBQ mikken.
Dat kan ook niet anders. Ook als hij volledig passief en op de achtergrond is zullen andere aanwezigen nog steeds een praatje met hem aankopen, want die zijn hartstikke nieuwsgierig naar beide heren. Het gros van de tijd is hij waarschijnlijk gewoon in gesprek geweest met mensen, tenzij hij zichzelf ergens heeft opgesloten of zo. :')
pi_182812784
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:44 schreef Thorír het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dit wel hard commentaar :{w

Het zijn gewone mensen, die we toevallig op tv kunnen zien. Het zijn toch geen slechte mensen? Niemand is perfect.
Noh, dit vind ik wel lief. Goed dat je het zegt.
Maar ik vind Maarten wel een enorme tyfusdebiel. Sorry, man.
Go hard or go home
pi_182813012
quote:
17s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:04 schreef Noek het volgende:

[..]

Noh, dit vind ik wel lief. Goed dat je het zegt.
Maar ik vind Maarten wel een enorme tyfusdebiel. Sorry, man.
_O-
pi_182817629
Ik vind dat juist van Wim.
pi_182818902
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind dat juist van Wim.
Oh ook. Ik haat niet heel selectief en met de handrem erop.
Go hard or go home
pi_182822353
De tendens lijkt een beetje dat we wat missen dit seizoen. Angela de Jong schrijft er ook al over. De boeren vallen tegen, geen spraakmakende logés. Boer zoekt Vrouw is natuurlijk een programma wat moeilijk vernieuwd. Yvonne krijgt eens een andere auto of huisdier, maar dat was het wel. Is de formule daarmee op? Volgens mij wel, deels. In het seizoen met Geert (ik zal de allitererende bijnaam achterwege laten) is het geklapt. LuckyTV, de hele rel tussen bzv en dwdd, de kranten (ook angela) hebben alles toen zó uitvergroot en overgeanalyseerd dat geen seizoen eraan kon tippen. Het jaar erna werd een buitenlandserie gemaakt om de gemoederen in Nederland niet te hoog op te laten lopen en die was ook redelijk gezapig. En dit seizoen dus weer. Het is denk ik een combinatie van factoren. De regie is voorzichtiger met het uitvergroten van figuren. Marnix had makkelijk de dorpsgek kunnen worden maar we zien dat hij ook serieus met zijn toekomst en toekomstige vrouw bezig is. Wim had de publiekslieveling kunnen zijn maar blijkt een suffe piet en Michelle had als excuusmokkel nog wat schwung kunnen brengen maar zij ontpopt zich als een vermoeiende dictator.
Daarbij hebben we ook gewoon een lange, lome, uitputtende zomer gehad. 3 maanden lang was het te warm om je druk te maken over iets anders dan magnums of raketjes. Tel daarbij de onwennige situatie en het werk bij op en je begrijpt al een stuk beter waarom het allemaal wat minder spettert.

Ik denk wél dat er verbetering in de tijdlijn kan zitten. De keuzemomenten zijn nu over 3 afleveringen uitgespreid waardoor mijn spanning bij Marnix eigenlijk al ver weg was. Ik denk dat al die verhalen meer tegelijk naar dat hoogtepunt toe hadden kunnen werken. Dan hadden we nu maar 2 in plaats van 3 weken hoeven horen en zien hoe slecht Wim in flirten is en was het vuurwerk van volgende week op tijd gekomen om ons allemaal wakker te schudden.

Desalniettemin vond ik het een frisse aflevering gisteren. Ik vraag me af hoe spontaan of gescript al die barbecues waren, maar de mening van buitenstaanders geeft altijd een leuke dimensie aan het programma. Vond het wel aandoenlijk/zielig om te zien dat mensen dus ook zichtbaar aangeschoten in beeld werden gebracht. Harrold had een kleine emodronk en zo hard en stotterend als Wim tegen dat kleine groepje praatte doe je alleen als je een slokkie teveel op hebt.

De spanning is voor volgende week wel opgevoerd. Bij Steffi is het volslagen onduidelijk wie het gaat worden. Ze matcht duidelijk met beiden. Hoewel Harrold wat plompverloren over kan komen zit er toch niks kwaads in en is hij wel oprecht. Hij praat ook goed over zijn gevoelens. Toch laat Roel zich ook van de betere kant zien. Die 'Harrold is wel grappiger, maar ja..'- troef speelt hij erg goed uit. En een man die wegwijs is in de keuken is een plus bij elke vrouw toch?
Bij Wim komt Marit prominent naar voren maar die wordt ook kritisch. Paula is juist altijd kritisch maar wordt door zijn vrienden als betere keus gezien.
Jaap maakt mij ook nog veel te onduidelijk dat hij voor Marian gaat kiezen. Potverdikkie, je klopte haar nota bene op de knie na een openhartig gesprek! Van Petra word ik héél ongemakkelijk. Je zag dat Marian bij dat Bankhangen ook niet helemaal op haar gemak was. Niets mis met dergelijke nuchtere, wat bleue mensen.
Michelle en Maarten lijkt me een toch wel een match. Hij geeft tegengas op een subtiele manier en zij ziet ook wel in dat ze dat nodig heeft. Stiekem laat die Maarten zich echt de kaas niet van het brood eten volgens mij.
Bij Marnix is er ook nog niets duidelijk, maar Bertine (niet de ginger in elk geval). Lijkt me daar de beste keus.

Ik ben benieuwd hoe ver de definitieve keuzes uitgespreid worden.
't Echte en 't ware!
pi_182822520
quote:
... en zo hard en stotterend als Wim tegen dat kleine groepje praatte doe je alleen als je een slokkie teveel op hebt.
Ik heb het maar met een half oog gekeken. Maar het is toch elke dag een stotteraar? :?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182822841
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:27 schreef Pisces29 het volgende:

Ik heb het maar met een half oog gekeken. Maar het is toch elke dag een stotteraar? :?
Ja, hij stottert al zijn hele leven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182824059
Slecht stuk hierboven. Wie heeft dat geschreven, Angela de Jong? Slaat op de meeste fronten volledig de plank mis.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 oktober 2018 @ 21:39:30 #239
862 Arcee
Look closer
pi_182824230
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Slecht stuk hierboven. Wie heeft dat geschreven?
Japepk, lijkt me.
pi_182824436
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Slecht stuk hierboven. Wie heeft dat geschreven, Angela de Jong? Slaat op de meeste fronten volledig de plank mis.
Volgens mij japepk zelf.

Maar ik heb ook een andere aflevering gezien dan hij/zij.

-
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:19 schreef Japepk het volgende:

De spanning is voor volgende week wel opgevoerd. Bij Steffi is het volslagen onduidelijk wie het gaat worden. Ze matcht duidelijk met beiden. Hoewel Harrold wat plompverloren over kan komen zit er toch niks kwaads in en is hij wel oprecht. Hij praat ook goed over zijn gevoelens. Toch laat Roel zich ook van de betere kant zien. Die 'Harrold is wel grappiger, maar ja..'- troef speelt hij erg goed uit. En een man die wegwijs is in de keuken is een plus bij elke vrouw toch?
Ik zie bij Roel nog een bepaalde schuchterheid/onhandigheid. Leunt toch nog veel op Harrold. Zag je vooral bij het zingen voor Steffi's verjaardag: heren komen zingend aanlopen (Roel voorop), Roel kijkt nog even naar Harrold zo van: 'en nu?', geeft Steffi haar cadeautje. Daarna feliciteert Harrold Steffi hartelijk met drie zoenen en overhandigt het cadeau. Uiteindelijk pakt Roel toch ook nog even zijn momentje, maar je ziet hem bij de felicitatie van Harrold denken: shit, dat ben ik vergeten. Kan natuurlijk, maar vond het toch opvallend. Later met het toetje ging het beter.
quote:
Bij Wim komt Marit prominent naar voren maar die wordt ook kritisch. Paula is juist altijd kritisch maar wordt door zijn vrienden als betere keus gezien.
Geen idee, valt nog niets over te zeggen. Ik vond de meiden alleen wel negatief/kritisch/verwend overkomen. "zou het toch wel leuker vinden als hij wat ondernemender zou zijn." "Hij maakt niet zoveel oogcontact.", etc.. Weet niet, ze benoemen alles wat er mankeert aan Wim. Vind dat zo typisch voor dit soort meiden (hoogopgeleid, dertig), zag je bij Tom ook al wel een beetje. Hoge lat (Wim is misschien in de valkuil gestapt van het kiezen van ideale meiden, in plaats van meiden die bij hem passen). Zo anders dan bij Rudie en Diana (zie webserie). Die twee kijken verder dan een ideaalplaatje en nemen elkaar zoals ze zijn. Echt een verademing.
quote:
Jaap maakt mij ook nog veel te onduidelijk dat hij voor Marian gaat kiezen. Potverdikkie, je klopte haar nota bene op de knie na een openhartig gesprek! Van Petra word ik héél ongemakkelijk. Je zag dat Marian bij dat Bankhangen ook niet helemaal op haar gemak was. Niets mis met dergelijke nuchtere, wat bleue mensen.
Bij Petra heb ik niet zo'n positief gevoel, maar bij Marian deze aflevering nog minder. Pfoeh, wat praat zij hem naar de mond/is ze als een moeder voor hem. Weet niet, plaatst zich boven hem. Zoals in dat gesprek. En hij is helemaal overdonderd en geïmponeerd ('oh, dat zijn wel een paar eyeopeners). Maar ik proef helemaal geen gevoel bij Marian, dit was puur ratio/met haar hoofd. Ik hoop dat Jaap naar zijn hart blijft luisteren.
quote:
Michelle en Maarten lijkt me een toch wel een match. Hij geeft tegengas op een subtiele manier en zij ziet ook wel in dat ze dat nodig heeft. Stiekem laat die Maarten zich echt de kaas niet van het brood eten volgens mij.
In dat gesprek heeft Maarten definitief voor mij afgedaan. Zeggen dat je niet over je heen laat lopen, maar ondertussen wel over je heen laten lopen? :N Ook teveel vanuit ratio. Nee, dan Ruud, die is gewoon heerlijk zichzelf en trekt zich van niemand wat aan. Maar dat kan Michelle niet handelen, komt veel te dichtbij. Maarten is een veiligere keuze voor haar, kunnen ze lekker samen navelstaren naar hoe ze niet over elkaar heen laten lopen.
quote:
Bij Marnix is er ook nog niets duidelijk, maar Bertine (niet de ginger in elk geval). Lijkt me daar de beste keus.
Ik vond Bertine leuk in deze aflevering. En van Marnix heb ik helemaal genoten. En hij begint wat opener te worden. Wat een mooie vent is dat O+ Heerlijk zichzelf, met oog voor de ander.
Somebody that I used to know
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 02:30:41 #241
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182827766
Ik denk dat dit de aflevering van dit seizoen was waar ze volop begonnen te manipuleren met de regie.

Dat verschil met Steffi en Harrold van voor deze week vs. wat je deze week zag. Dat is vast niet zo snel omgeslagen denk ik. Harrold sluit nog steeds goed aan op haar profiel zoals die gegeven werd voor de uitzendingen begonnen. Maar de kijkers waren redelijk eensgezind dat ze meer naar Harrold leunde dus ik denk dat de regie er expres nog even 'een dingetje' van gemaakt heeft.

Bij Jaap vond ik Petra eerst heel goed passen, maar daar kom ik ook op terug. Het voelt zo... gretig en geforceerd. Ik krijg er wat een raar gevoel bij.

Wim heeft twee van zichzelf keileuke dames, maar het matcht niet. Overigens zou ik mijn ogen niet van ze af kunnen houden, maar dat ben ik. Je merkt wel erg dat ze allebei meer in Wim zoeken. De dames matchen beter met elkaar dan met Wim.

Michelle, brrr. Die gaat echt niet op een gelijkwaardige manier met haar logees om. Een en al commanderen en doe dit en doe dat op die manier. Daar komen toch geen kriebels tussen? Maar ook daar kan het weer regie zijn, als je bv. de reactie van Maarten hoort en van haar familie. Daar zijn zeker weten wat belangrijke momenten tussenuit geknipt.

En dan Marnix, voor mij nog altijd de verrassing van dit seizoen tot nu toe. Er komen misschien wat rare quasi-poetische zinnen uit hem, maar hij is wel degelijk echt bezig met een mevr. boer zoeken. En slim dat hij willemijn weggestemd heeft. Dat is toch een risico, ondanks dat hij qua werk geen boerin nodig heeft. Ik denk dat Bertine het lastig gaat krijgen met haar karakter om er tussen te komen bij Marnix en Janneke, maar dat betekent niet per se dat Janneke de betere match is voor Marnix.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:36:15 #242
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_182829019
Zat paula bij het feestje te vertellen dat ze met haar zatte kop onder de douche in slaap was gevallen en daarmee een overstrominkje veroorzaakte?
De mensen zijn gek geworden
pi_182829469
Dat de opnames gemanipuleerd worden door de KRO, bleek wel bij boer Jan uit Allingawier.
Toen de keus niet op Anita viel, liet de TV zien dat Jan de kamer uit liep, en daarna blijkbaar in zijn eentje door zijn land zat rond te dolen.

Alleen zijn de opnamen met Jan in zijn weiland op een andere dag gemaakt. :s)
pi_182829677
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:23 schreef Idisrom het volgende:
Dat de opnames gemanipuleerd worden door de KRO, bleek wel bij boer Jan uit Allingawier.
Toen de keus niet op Anita viel, liet de TV zien dat Jan de kamer uit liep, en daarna blijkbaar in zijn eentje door zijn land zat rond te dolen.

Alleen zijn de opnamen met Jan in zijn weiland op een andere dag gemaakt. :s)
Klopt, meerdere boeren uit eerdere afleveringen willen om die reden niets meer met het programma te maken hebben en komen ook niet op reünies.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:41:10 #245
382129 crew  Donna
pi_182829682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 07:36 schreef Da hopman het volgende:
Zat paula bij het feestje te vertellen dat ze met haar zatte kop onder de douche in slaap was gevallen en daarmee een overstrominkje veroorzaakte?
Ja.
pi_182829785
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:23 schreef Idisrom het volgende:
Dat de opnames gemanipuleerd worden door de KRO, bleek wel bij boer Jan uit Allingawier.
Toen de keus niet op Anita viel, liet de TV zien dat Jan de kamer uit liep, en daarna blijkbaar in zijn eentje door zijn land zat rond te dolen.

Alleen zijn de opnamen met Jan in zijn weiland op een andere dag gemaakt. :s)
En vorig jaar vond ik dat Herman en meisje A heel veel met elkaar optrokken en verliefde blikken wisselden en met meisje B bijna niets. Het werd meisje B. Ik weet zeker dat ze dat zo expres hebben geknipt en uitgezonden. Steffi kiest dus ook gewoon Harrold :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182829870
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 02:30 schreef twiFight het volgende:

Je merkt wel erg dat ze allebei meer in Wim zoeken. De dames matchen beter met elkaar dan met Wim.


Dit. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182829882
En natuurlijk wordt het Harold bij Steffi. Wisten we al vanaf dag één. Maar het is te leuk om nog iets van twijfel bij de kijkers te brengen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182829919
En toch hoop ik dat steffi voor die andere kiest. Die grapjes zijn op een gegeven moment niet grappig meer.


En die Paula van Wim zoekt heel veel behalve precies wat Wim is _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:01:08 #250
382129 crew  Donna
pi_182829958
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En toch hoop ik dat steffi voor die andere kiest. Die grapjes zijn op een gegeven moment niet grappig meer.

En die Paula van Wim zoekt heel veel behalve precies wat Wim is _O-
Ze wil alles veranderen of hoopt dat het anders kan. Ik snap er niks van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')