abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 oktober 2018 @ 09:09:57 #1
481279 Niffo
Een rijke tata!
pi_182787500
Italiaanse Desiree (16) dood teruggevonden na groepsverkrachting: drietal opgepakt


Twee Senegalezen (26 en 43) en een Nigeriaan (40) zijn opgepakt wegens hun betrokkenheid bij de dood en verkrachting van Desiree Mariottini, een zestienjarig meisje dat vorige week dood werd aangetroffen in een gebouw in het stadsdeel San Lorenzo in Rome. Haar lichaam vertoonde sporen van seksueel misbruik. In haar bloed werden sporen van drugs teruggevonden.


De Senegalezen die zich illegaal in Italië bevinden, werden woensdagnacht opgepakt. De politie sloeg enkele uren later de Nigeriaanse verdachte in de boeien. De drie worden verdacht van seksueel geweld in groep, drugshandel en doodslag. Zeker een medeverdachte is nog op vrije voeten.

Mariottini belde op woensdagavond 17 oktober haar ouders en zei hen dat ze de laatse bus vanuit de uitgaans- en universiteitsbuurt San Lorenzo had gemist. Ze zou overnachten bij een vriendin. De volgende dag werd het meisje als vermist opgegeven. Op vrijdag 19 oktober werd haar lichaam teruggevonden in een gekraakt gebouw in San Lorenzo. Dit gebeurde na een anonieme melding aan de hulpdiensten. Ambulanciers en politie moesten de hulp van de brandweer inroepen om de toegangsdeur te openen. Deze bleek met verschillende hangsloten dichtgeketend.

‘Overdosis’
Door een onduidelijkheid ging het moordonderzoek pas drie dagen na de vondst van start. De lokale politie was in de veronderstelling dat het aangetroffen lichaam een vrouw tussen de 25 en de dertig was. De doodsoorzaak in het eerste rapport luidde nog een vermoedelijke overdosis drugs. Er kwam pas een doorbraak door de getuigenis van een Senegalese man in een Italiaans tv-programma. Hij verklaarde in de nacht van 17 op 18 oktober geroep te hebben gehoord en zou ook het meisje in kwestie in bewusteloze toestand hebben gezien. De politie denkt dat het meisje een grote hoeveelheid drugs kreeg toegediend en vervolgens het slachtoffer werd van een groepsverkrachting die ze niet overleefde.

‘Wormen’
Aan het gebouw zijn afgelopen week bloemen neergelegd. “Gerechtigheid voor Desiree. San Lorenzo zal jou niet vergeten”, is met verf aangebracht op de verzegelde toegangspoort. De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Salvini van de extreemrechtse Lega verklaarde verheugd te zijn dat de “drie ‘beesten’ die een meisje hebben verkracht achter slot en grendel zitten.” In een eerdere tweet sprak hij over ‘vermi’ (wormen). De 26-jarige verdachte kreeg vorig jaar het bevel om het Italiaanse grondgebied te verlaten en bleef hierna onder de radar.

Bron:https://m.hln.be/nieuws/b(...)l-opgepakt~a2c1c0fa/

Het zou je dochter maar zijn..
Tijd om de doodstraf weer in te voeren.
pi_182787614
De politie denkt dat het meisje een grote hoeveelheid drugs kreeg toegediend en vervolgens het slachtoffer werd van een groepsverkrachting die ze niet overleefde.

Maak hier verdomme nieuws van!!! Dit is verschrikkelijk.
  zondag 28 oktober 2018 @ 10:20:34 #3
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182788566
Jammer dat de schoften niet eerder het land zijn uitgezet. Een bevel het land te verlaten lijkt me niet erg effectief bij iemand die weinig te verliezen heeft.

Zaak zal waarschijnlijk wel worden uitgebuit door extreem-rechts om punten te scoren helaas...
Krekker is de bom!
  zondag 28 oktober 2018 @ 11:18:47 #4
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_182789354
Verschrikkelijk voor het meisje. Ik hoop dat ze zo ver heen was dat ze niet te erg geleden heeft, maar dat zullen we helaas nooit weten.

Dit soort onmensen graag een spuitje. Kan natuurlijk niet, maar terug overzetten naar land van herkomst lijkt me wel het minste.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_182789856
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Klopt, want er zit niets tussen blaadjes prikken en amputatie. Verdomd, daar heb je me tuk.
Een paar jaar zitten is ook niet echt een goede straf, maar dat gaat hem dan wel worden. Vind je dat gerechtvaardigd? Het zijn mensen die nooit meer een 2e kans moeten krijgen.
Ook geen 38
  zondag 28 oktober 2018 @ 11:50:27 #6
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_182789867
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:49 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Een paar jaar zitten is ook niet echt een goede straf, maar dat gaat hem dan wel worden. Vind je dat gerechtvaardigd? Het zijn mensen die nooit meer een 2e kans moeten krijgen.
Ben ik met je eens. Het zijn mensen die vernederd moeten worden voor de ogen van hun eigen mensen.
  zondag 28 oktober 2018 @ 11:50:52 #7
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182789877
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:45 schreef Fer het volgende:
Nu de advocaat van de duivel:

Stel dat het meisje gelogen had over logeren bij een vriendin. Expres de bus heeft gemist, bewust met de jongens is meegegaan en samen de drugs heeft genomen?
Dan nog is het niet haar schuld maar de schuld van die schoften die haar verkracht en gedood hebben. Lijkt me logisch.

Maar heb je ook enige onderbouwing voor deze verkapte beschuldiging?
Krekker is de bom!
pi_182789893
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:50 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Het zijn mensen die vernederd moeten worden voor de ogen van hun eigen mensen.
Dit. Maarja het probleem is dat je nooit voor 100% kunt aantonen wie het meest verantwoordelijk was voor wat er gebeurde. Dus ja er zijn wat complicaties.
Ook geen 38
  zondag 28 oktober 2018 @ 11:52:59 #9
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182789913
Het houdt niet op.
Man of Steal.
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:15:38 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182790282
Er zijn maar heel weinig posts overgebleven.

Dit is niet het topic om:

- De correlatie IQ-immigranten te bespreken
- De correlatie immigranten-vergrijzing te bespreken
-om te sommen welke gruwelijke dingen je allemaal met de daders wil doen
-te trollen met gechargeerd stellen hoe de boze linksmens hierop reageert.

Reageer normaal of reageer niet. vragen of opmerkingen hierover in FB, niet hier
Laffe huichelaar
pi_182790575
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dan nog is het niet haar schuld maar de schuld van die schoften die haar verkracht en gedood hebben. Lijkt me logisch.

Maar heb je ook enige onderbouwing voor deze verkapte beschuldiging?
https://www.bbc.com/news/world-europe-45976450

Ze hield zich al langer bezig met drugs.
Geen excuus natuurlijk, maar werpt wel een iets ander licht op de zaak
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:34:20 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182790605
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://www.bbc.com/news/world-europe-45976450

Ze hield zich al langer bezig met drugs.
Geen excuus natuurlijk, maar werpt wel een iets ander licht op de zaak
Om door een groep verkracht en wellicht vermoord te worden? Welk ander licht? Ben je wel lekker in je hoofd?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:37:53 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182790655
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://www.bbc.com/news/world-europe-45976450

Ze hield zich al langer bezig met drugs.
Geen excuus natuurlijk, maar werpt wel een iets ander licht op de zaak
Doe normaal. Het maakt niet uit of je volledig platgespoten bent of broodnuchter als je verkracht en vermoord wordt lijkt me
Laffe huichelaar
pi_182790678
Ook zij zijn welkom he... haha, zijn mensen toch dom.

Laat je iedereen zomaar je huis binnen? Nee he.. waarom dan wel miljoenen totaal vreemde figuren?
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:40:03 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182790680
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:31 schreef devlinmr het volgende:

https://www.bbc.com/news/world-europe-45976450

Ze hield zich al langer bezig met drugs.
Geen excuus natuurlijk, maar werpt wel een iets ander licht op de zaak
Investigators believe the victim fell unconscious for several hours last week after being given a cocktail of drugs by several people, and died of an overdose. She was sexually abused before she died.
Nog onmetelijk afschuwelijk, maar gelukkig [,,,] niet doodverkracht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:40:31 #16
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182790688
-commentaar op de moderatie in nws fb-

[ Bericht 20% gewijzigd door timmmmm op 28-10-2018 12:42:47 ]
"Hoka Hey!"
pi_182790709
Daarom ook alle illegalen gewoon uitzetten.
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:44:29 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182790744
Walgelijk :r lang opsluiten en daarna mooi op het vliegtuig terug naar Senegal en Nigeria.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182790752
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dan nog is het niet haar schuld maar de schuld van die schoften die haar verkracht en gedood hebben. Lijkt me logisch.

Maar heb je ook enige onderbouwing voor deze verkapte beschuldiging?
Zoals je ziet. Ik was schijnbaar helderziend.
.
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:45:34 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182790753
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ook zij zijn welkom he... haha, zijn mensen toch dom.

Laat je iedereen zomaar je huis binnen? Nee he.. waarom dan wel miljoenen totaal vreemde figuren?
Wat snap je precies niet aan het woord 'illegaal' ?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182791040
Schuim op mijn bek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182791105
-commentaat op de moderatie in FB, hier ontopic-

[ Bericht 97% gewijzigd door timmmmm op 28-10-2018 13:32:08 ]
pi_182791149
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Om door een groep verkracht en wellicht vermoord te worden? Welk ander licht? Ben je wel lekker in je hoofd?
Dat ze de OD zelf nam wellicht
Waar praat ik überhaupt iets goed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_182791214
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Doe normaal. Het maakt niet uit of je volledig platgespoten bent of broodnuchter als je verkracht en vermoord wordt lijkt me
Waar zeg ik dat dat wel wat uitmaakt?
Enige wat dat artikel aantoont is dat het meisje nou niet bepaald heilig was en zich in zeer risicovolle omgevingen ophield.
Praat ik daarmee wat er gebeurd is goed? Nee helemaal niet. Het toont alleen aan dat ze niet zomaar van de straat is geplukt wat het artikel van de TS wel suggereert
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_182791273
Dit meisje is het zoveelste slachtoffer van het naïeve EU-beleid om de grenzen wagenwijd open te zetten. Zoals ik ook al schreef in het topic over het verkrachte meisje in Freiburg, wordt de bevolking bewust aan grote risico's blootgesteld.

Regeringen zoals die van Duitsland en Italië kunnen, net als de EU, heel goed weten welke risico's er gepaard gaan met het beleid dat ze voeren. Er komen grote groepen jonge mannen binnen, die afkomstig zijn uit een cultuur met compleet andere opvattingen over seks en over de positie van de vrouw ten opzichte van de man.

Het gaat hier om kansloze migranten, die niet de oplossing vormen voor ons vergrijzingsprobleem, maar die wél voor overlast zorgen, hun hand ophouden voor uitkeringen én die onderhouden en gehuisvest moeten worden. Hun vertrek uit eigen land zorgt daarginds voor scheefgroei in de bevolkingsopbouw en zorgt in Europa voor een overschot aan jonge mannen.

Aangezien de straffen in Europa overal lachwekkend laag zijn en aangezien zelfbeheersing kennelijk bij veel migranten niet in het woordenboek voorkomt, gaan ze zich aan (blanke) meisjes vergrijpen. We zien dit seksuele predator-gedrag echt overal: bij IS-strijders die massaal aan het verkrachten slaan, bij de Britse seksbendes van volwassen moslim-mannen die zich aan grote aantallen piepjonge, blanke meisjes vergrepen, in mindere mate ook in het gedrag van straattuig in de Nederlandse steden: sissen, meisjes voor hoer uitschelden omdat ze niet bedekt zijn, grote overlast in zwembaden elk jaar, etc.

Bottom-line: we doen het onszelf aan. Kijk naar Duitsland, waar mensen doodleuk op Merkel blijven stemmen. Kijk naar de EU, dat hardnekkig weigert om een strenger beleid in te stellen en de buitengrenzen accuraat te bewaken, kijk naar al die landen zoals Nederland waar illegaliteit niet wordt aangepakt en waar bijna niemand effectief wordt uitgezet. En dan ondertussen lekker verontwaardigd doen over landen als Hongarije, die wél de grenzen sluiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')