abonnement Unibet Coolblue
pi_182802827
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

wat heeft de aanwezigheid van politie hier nou weer mee te maken?
Het ging over het voorkomen van dit soort ongelukken. Als er regelmatige politiecontroles zijn op deze kruispunten zal dit uiteraard helpen.
pi_182803152
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Landelijke wegen, centrum Goes... Het zijn nu eenmaal geen plekken waar op uitgaansavonden een voltallige politiemacht aanwezig is. In het centrum van Amsterdam moet je nog steeds goed uitkijken bij het oversteken, maar er zijn nu eenmaal weinig mensen die zo stom zijn om zoiets daar te wagen. Maar aangezien we die politiemacht nu eenmaal niet overal hebben moet je hier extra goed uitkijken.

Maar zoals ik al zei, voor ik weer beticht wordt van het victim blaming... De aanrijder is gewoon de dader en die wordt gelukkig tegenwoordig al extra hard bestraft.
mensen begrijpen idd niet dat je in de periferie van NL niet veel politie-auto's hebt die de hele tijd aan het surveilleren zijn of mensen aanhouden.
Hier in West-Brabant en Tholen zijn er 's nachts 3 politie-auto's, geloof ik.
Zal in omgeving Goes, zak van Beveland (dus Zuid-Beveland) t/m Noord-Beveland ook zoiets zijn.
Buiten Randstad e.o. begrijpen demense en de users hier dat niet wrs.

Seriously: hier in de buurt is het om 10 uur 's avonds geheel uitgestorven, bijna nergens licht ook nog. Mensen gaan vroeg slapen en werken allemaal en vroeg op (ik als vroegste en ben laatste thuis. :P.).
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:39:46 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182803603
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

mensen begrijpen idd niet dat je in de periferie van NL niet veel politie-auto's hebt die de hele tijd aan het surveilleren zijn of mensen aanhouden.
Hier in West-Brabant en Tholen zijn er 's nachts 3 politie-auto's, geloof ik.
Zal in omgeving Goes, zak van Beveland (dus Zuid-Beveland) t/m Noord-Beveland ook zoiets zijn.
Buiten Randstad e.o. begrijpen demense en de users hier dat niet wrs.

Seriously: hier in de buurt is het om 10 uur 's avonds geheel uitgestorven, bijna nergens licht ook nog. Mensen gaan vroeg slapen en werken allemaal en vroeg op (ik als vroegste en ben laatste thuis. :P.).
Hou toch op, ik heb van de afgelopen 20 jaar 15 jaar in een boerengehucht op de Veluwe gewoond, laten we niet doen alsof we allemaal hartje Amsterdam wonen en niet snappen hoe het buiten de ring is.

Goes is gewoon een provinciestadje, en de weg daar binnen de bebouwde kom is gewoon een weg zoals je die in Amersfoort, Assen, Nijmegen en Zwolle ook hebt, en daar staat ook niet op iedere straathoek politie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182803900
quote:
11s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus islam verbiedt alcohol niet?
Nee, er staat geen verbod in, hooguit dat het slecht is, maar dat weten wij ook wel.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182803916
Rip.
pi_182803946
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hou toch op, ik heb van de afgelopen 20 jaar 15 jaar in een boerengehucht op de Veluwe gewoond, laten we niet doen alsof we allemaal hartje Amsterdam wonen en niet snappen hoe het buiten de ring is.

Goes is gewoon een provinciestadje, en de weg daar binnen de bebouwde kom is gewoon een weg zoals je die in Amersfoort, Assen, Nijmegen en Zwolle ook hebt, en daar staat ook niet op iedere straathoek politie.
Nou eerlijk gezegd, meer politie wrs bij jou daar in Amersfoort e.o. als Goes hoor. Ik heb hier in West-Brabant al anderhalf jaar geen politie-auto meer gezien iig.
Zal bij jullie ook minder zijn dan hartje Asd of Rdm, maar wel meer dan hier of Kloetinge/Goes etc.
Ben je er überhaupt ooit geweest btw?

Overigens heb ik het Balkenendistisch Neo-Tolstojaans conservatisme verzonnen als een soort uiting van de self-restraint die de mensen hier hebben.
I´m back.
pi_182803962
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:46 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nee, er staat geen verbod in, hooguit dat het slecht is, maar dat weten wij ook wel.
Drink met mate, staat dat erin?
I´m back.
pi_182804152
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Drink met mate, staat dat erin?
Daar gaat dit topic niet over, maar goed, Mohammed werd een keer beledigd door een dronken man en toen trok hij de conclusie dat alcohol een verderfelijk goedje is. Maar ja, dat is geen nieuws, maar het is nog steeds geen verbod.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182804258
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:52 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic niet over, maar goed, Mohammed werd een keer beledigd door een dronken man en toen trok hij de conclusie dat alcohol een verderfelijk goedje is. Maar ja, dat is geen nieuws, maar het is nog steeds geen verbod.
Echt? :D.
I´m back.
pi_182804348
Gaat het serieus weer over geloof
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182804379
Maar goed als mensen vinden dat alcohol verboden moet worden, dat is een mening, een standpunt. Zet het op de agenda zou ik zeggen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182804397
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:56 schreef Soury het volgende:
Gaat het serieus weer over geloof
en over te weinig politie. Man,man, man 8)7
pi_182804558
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

en over te weinig politie. Man,man, man 8)7
Drank op en véél te hard gereden. Wie het heeft veroorzaakt heeft ook een trauma levenslang. En terecht.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182804679
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:57 schreef Sigaartje het volgende:
Maar goed als mensen vinden dat alcohol verboden moet worden, dat is een mening, een standpunt. Zet het op de agenda zou ik zeggen.
Omdat Mohammed onaardig bejegend is ooit door iemand die dronken was, volgens een hadith dan hè. :P.

Niet omdat je een gevaar op de weg bent met een auto als je gedronken hebt, Mohammed had geen weet van auto's namelijk, toch?
I´m back.
pi_182804743
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat Mohammed onaardig bejegend is ooit door iemand die dronken was, volgens een hadith dan hè. :P.

Niet omdat je een gevaar op de weg bent met een auto als je gedronken hebt, Mohammed had geen weet van auto's namelijk, toch?
Ga eens lekker weg met je Mohammed
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182804814
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Ga eens lekker weg met je Mohammed
Ik reageer alleen op iemand die dat standpunt ineens naar voren haalde hoor, en dat is dan dus legitiem.
I´m back.
  zondag 28 oktober 2018 @ 22:38:48 #217
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_182805632
De pakkans is 's-nachts gewoon veel te klein. Als ik zie wat er 's-nachts allemaal geflikt wordt door het petjesvolk en ik ben echt niet elke avond op pad...
Zolang er gastjes zijn die denken dat zij de volgende Max Verstappen zijn blijven we dit houden, of er moet bij de politie een keer iemand wakker worden.
pi_182805852
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Waarom is dit nieuws? Terwijl als dit in het Noorden is het totaal geen nieuws is?
Dodelijke verkeersongelukken zijn wel vaker landelijk nieuws. Maandje geleden ofzo ook die vier uit Anna Paulowna.

Vind dit toch wel heftig nieuws, hoor.
Somebody that I used to know
pi_182808724
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:00 schreef bianconeri het volgende:
Waarom is dit nieuws? Terwijl als dit in het Noorden is het totaal geen nieuws is?
Nou, door de heftigheid hiervan zijn we op een punt beland van: dit kan echt niet verder zo.

Er zal dus nu echt iets moeten gebeuren.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 29 oktober 2018 @ 08:19:11 #220
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182809353
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 07:05 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nou, door de heftigheid hiervan zijn we op een punt beland van: dit kan echt niet verder zo.

Er zal dus nu echt iets moeten gebeuren.
Dit wordt bij elk drankongeluk met onschuldige slachtoffers geroepen. Al tientallen jaren.

Ik kan je dus alvast verklappen: Er gaat niks gebeuren.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182812526
Dus je rijd 2 mensen dood, hebt teveel drank op en daarbij rijd je ook nog eens een stuk te hard...

Met een paar dagen cel is het afgedaan?
  maandag 29 oktober 2018 @ 12:03:33 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182812773
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:49 schreef hoechst het volgende:
Dus je rijd 2 mensen dood, hebt teveel drank op en daarbij rijd je ook nog eens een stuk te hard...

Met een paar dagen cel is het afgedaan?
Nee, afhankelijk van zijn promillage gok ik op 3 jaar cel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182812926
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 07:05 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nou, door de heftigheid hiervan zijn we op een punt beland van: dit kan echt niet verder zo.

Er zal dus nu echt iets moeten gebeuren.
Als we kijken naar de verkeersveiligheid staat Nederland ten opzichte van de rest van de wereld al erg hoog. Gaan we niet te ver doorslaan dadelijk. :D
pi_182814138
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 07:05 schreef Sigaartje het volgende:

Nou, door de heftigheid hiervan zijn we op een punt beland van: dit kan echt niet verder zo.

Er zal dus nu echt iets moeten gebeuren.
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:47 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dodelijke verkeersongelukken zijn wel vaker landelijk nieuws. Maandje geleden ofzo ook die vier uit Anna Paulowna.

Vind dit toch wel heftig nieuws, hoor.
Ik zeg ook niets over de heftigheid en dat het niet erg is.

Ik zeg alleen dat het typisch is dat het weer alleen nieuws is als er wat gebeurt daar. Maar bv als zoiets in het Noorden gebeurt het totaal niemand boeit.
pi_182820918
De schoonfamilie van de zondagochtend in Goes verongelukte Miki Trpkovski is een crowdfundingsactie gestart om hem terug te krijgen naar thuisland Macedonië. Alleen op die manier kan zijn moeder afscheid van hem nemen. Ondertussen is het onderzoek naar het ongeval nog in volle gang.
https://www.telegraaf.nl/(...)odelijk-ongeval-goes


Alice en Miki waren net twee weken herenigd, in Goes. De twee ontmoetten elkaar ruim twee jaar geleden op Malta, waar ze allebei werkten.
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')