abonnement Unibet Coolblue
pi_182783369
Wie het nieuws enigszins volgt weet dat een aantal ziekenhuizen failliet zijn verklaard.
Wanneer banken omvielen werden met miljarden gesmeten om het overeind te helpen.
Miljarden vliegen Nederland de deur uit naar de EU, maar het volk mag blijven betalen.

Kan je ergens een cursus volgen hoe je een revolutie start?
Maar serieus, wordt het niet eens tijd dat het Nederlands volk in opstand komt?
Ik zou graag met zoiets willen organiseren maar heb totaal geen idee hoe je dit het beste kunt aanpakken.
pi_182783539
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:04 schreef Antaris het volgende:
Kan je ergens een cursus volgen hoe je een revolutie start?
Ben bang dat in het openbaar niemand je gaat wijzen op cursussen die de moeite waard zijn.
quote:
Maar serieus, wordt het niet eens tijd dat het Nederlands volk in opstand komt?
De vraag is: waarmee ga je het huidige systeem vervangen. Mensen die tegen het systeem vinden is niet zo lastig, mensen die eens zijn over een nieuw systeem zijn lastiger te verzamelen.
quote:
Ik zou graag met zoiets willen organiseren maar heb totaal geen idee hoe je dit het beste kunt aanpakken.
Gewoon beginnen. Gelijkgestemden zoeken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182783936
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:04 schreef Antaris het volgende:
Wie het nieuws enigszins volgt weet dat een aantal ziekenhuizen failliet zijn verklaard.
Wanneer banken omvielen werden met miljarden gesmeten om het overeind te helpen.
Miljarden vliegen Nederland de deur uit naar de EU, maar het volk mag blijven betalen.

Kan je ergens een cursus volgen hoe je een revolutie start?
Maar serieus, wordt het niet eens tijd dat het Nederlands volk in opstand komt?
Ik zou graag met zoiets willen organiseren maar heb totaal geen idee hoe je dit het beste kunt aanpakken.
Waar moeten we tegen in opstand komen? Wil je dat Nederland uit de EU gaat?
pi_182784008
Een revolutie start je vanuit je bed.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 28 oktober 2018 @ 00:52:32 #5
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_182784409
Nederlanders zijn altijd bang om hun vastigheid te verliezen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 28 oktober 2018 @ 07:13:10 #6
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_182786554
Een cursus ‘Revolutie starten’? Oh you rebel you :7
With the stars as her umbrella
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:00:05 #7
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182786747
Mensen hebben het hier nog altijd veel te goed om zoiets te doen. Pas als er echt geen eten meer in huis is gaan mensen pas naar de hooivorken grijpen. Natuurlijk zijn veel dingen kut in Nederland, met name hoe we al die terroristen die ons haten importeren en gratis geld en huizen geven en hoeveel geld we overmaken naar landen die toch niet met geld om kunnen gaan, maar het is hier nog altijd beter dan 99% van alle andere landen.
Man of Steal.
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:06:49 #8
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_182786788
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:00 schreef SuperNeger het volgende:
Mensen hebben het hier nog altijd veel te goed om zoiets te doen. Pas als er echt geen eten meer in huis is gaan mensen pas naar de hooivorken grijpen. Natuurlijk zijn veel dingen kut in Nederland, met name hoe we al die terroristen die ons haten importeren en gratis geld en huizen geven en hoeveel geld we overmaken naar landen die toch niet met geld om kunnen gaan, maar het is hier nog altijd beter dan 99% van alle andere landen.
Grotendeels mee eens.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:07:25 #9
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182786790
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:06 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens.
Eigenlijk is veel belasting moeten betalen een luxe.
Man of Steal.
pi_182786807
De regering doet het veel te goed om een revolutie te beginnen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:14:17 #11
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182786836
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:10 schreef Hallojo het volgende:
De regering doet het veel te goed om een revolutie te beginnen.
Klopt. Een burgeroorlog daarentegen _O_ ff afwachten tot het moslimpercentage boven de 10% komt.
Man of Steal.
pi_182786865
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Klopt. Een burgeroorlog daarentegen _O_ ff afwachten tot het moslimpercentage boven de 10% komt.
Wel goed tegen de overbevolking _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:16:50 #13
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182786877
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:15 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Wel goed tegen de overbevolking _O_
niks mis met een stevige bevolking, ligt er alleen een beetje wat voor bevolking.
Man of Steal.
pi_182787374
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:28 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Waar moeten we tegen in opstand komen? Wil je dat Nederland uit de EU gaat?
Ik had toenterijd al tegen gestemd betreft intreding van de EU, ik ben nog steeds niet overtuigd dat de EU goed functioneert.
Voornamelijk voor bedrijven is het aantrekkelijk, maar voor de burgers minimaal.

Het is triest dat steeds meer mensen dakloos raken en de zorg is ook niet meer zoals het was.
Ziekenhuizen failliet, daar kan ik nog steeds niet bij.
Dat er in Nederland voedselbanken bestaan vind ik helemaal om te huilen, zoiets verwacht je na de WW2, maar nu zou zoiets gewoon niet mogen bestaan.
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:02:16 #15
286575 Roces18
Chef de party
pi_182821939
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:00 schreef SuperNeger het volgende:
Mensen hebben het hier nog altijd veel te goed om zoiets te doen. Pas als er echt geen eten meer in huis is gaan mensen pas naar de hooivorken grijpen. Natuurlijk zijn veel dingen kut in Nederland, met name hoe we al die terroristen die ons haten importeren en gratis geld en huizen geven en hoeveel geld we overmaken naar landen die toch niet met geld om kunnen gaan, maar het is hier nog altijd beter dan 99% van alle andere landen.
niet gewoon 10 jaar op kosten overheid studeren om vervolgens te verhuizen naar een land zonder uitlevering en zonder financiele gegevens te delen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O- _O- _O- BEDANKT HE NEDERLAND
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182824478
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Klopt. Een burgeroorlog daarentegen _O_ ff afwachten tot het moslimpercentage boven de 10% komt.
:o
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:16:24 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_182829375
Ik vraag me soms wel eens af wanneer er een soort "Batman" achtig figuur actie gaat ondernemen.

Stel je weet dat er altijd op een bepaalde plek schorem zich bij elkaar verzameld om vervolgens hele buurten te terroriseren. Dan ga je daar toch gewoon met een paar man opaf met knuppels/wapens om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurd?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_182829626
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:04 schreef Antaris het volgende:
Kan je ergens een cursus volgen hoe je een revolutie start?
Steal this book toch? Van Abby Hoffman.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:42:41 #19
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_182829698
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:04 schreef Antaris het volgende:
Wie het nieuws enigszins volgt weet dat een aantal ziekenhuizen failliet zijn verklaard.
Wanneer banken omvielen werden met miljarden gesmeten om het overeind te helpen.
Miljarden vliegen Nederland de deur uit naar de EU, maar het volk mag blijven betalen.

Kan je ergens een cursus volgen hoe je een revolutie start?
Maar serieus, wordt het niet eens tijd dat het Nederlands volk in opstand komt?
Ik zou graag met zoiets willen organiseren maar heb totaal geen idee hoe je dit het beste kunt aanpakken.
Neem Che Guevarra als voorbeeld
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:55:23 #20
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182829886
Verre van een cursus revolutie, maar wel het ideale begin is de revolutionaire catechismus van Sergey Nechayev. Verder werken van geslaagde revolutionairen (onafhankelijk van hun ideologie) en eventueel werken van gefaalde revolutionairen. Daaruit kun je zelf inspiratie, tips en aanmerkingen destilleren.

Lees je ook zeker in omtrent IS, gezien zij in de moderne tijd opereerden, waar veel revolutionaire werken enigszins gedateerd zijn. Als het je bovendien lukt om in aanraking te komen met andere subversieve groeperingen, waarmee je tactieken, technieken en wapens kunt uitwisselen ben je op het goede spoor.

Via TOR is het mogelijk om te leren bommen maken (valse paspoorten en je eerste paar wapens kunnen ook van pas komen). Wees je er echter van bewust dat bij de aankoop van grondstoffen je de aandacht van de AIVD kunt trekken.

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:01 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ik had toenterijd al tegen gestemd betreft intreding van de EU, ik ben nog steeds niet overtuigd dat de EU goed functioneert.
Voornamelijk voor bedrijven is het aantrekkelijk, maar voor de burgers minimaal.

Het is triest dat steeds meer mensen dakloos raken en de zorg is ook niet meer zoals het was.
Ziekenhuizen failliet, daar kan ik nog steeds niet bij.
Dat er in Nederland voedselbanken bestaan vind ik helemaal om te huilen, zoiets verwacht je na de WW2, maar nu zou zoiets gewoon niet mogen bestaan.
Wees je ervan bewust dat gedurende en na een revolutie dakloosheid, armoede, gebrek aan zorg en algehele wetteloosheid alleen maar meer in overvloed zullen zijn. Een revolutie starten omdat je de voorzieningen wil verbeteren is mal. Er moet wel een heel groot onrecht zijn waar je koste wat kost vanaf wil en waarvoor je bereid bent mensenlevens te riskeren, martelingen en verkrachting te faciliteren. Want in revolutionaire omstandigheden behoren die tot de orde van de dag.

[ Bericht 23% gewijzigd door PiyeReloaded op 30-10-2018 09:10:14 ]
pi_182829983
Volgens mij wordt het er met een revolutie niet beter op.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:56:59 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182830676
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:42 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Neem Che Guevarra als voorbeeld
Die moordenaar? Nah.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')