abonnement Unibet Coolblue
pi_182773255
quote:
Meisje (18) slachtoffer van groepsverkrachting in Freiburg: 7 Syriërs en Duitser opgepakt

Een achttienjarig meisje is in de Duitse stad Freiburg het slachtoffer geworden van een groepsverkrachting. Een van de daders zou haar een drankje - met daarin een verdovende drug - aangeboden hebben. Ondertussen zijn acht mannen opgepakt waaronder 7 Syrische vluchtelingen en een 25-jarige Duitser. Maar mogelijk waren er meer daders bij betrokken.

Op 13 oktober was het meisje samen met een vriendin naar een discotheek gegaan. Volgens de politie had ze daar kennisgemaakt met een van haar latere verkrachters. De 19-jarige man bood haar een drankje aan, waarin zich vermoedelijk een verdovende drug bevond. Rond middernacht ging ze met de man naar buiten. Vervolgens trok hij haar het struikgewas in en verkrachtte haar. Het meisje was door de verdoving helemaal weerloos.

Na de verkrachting liet de dader zijn slachtoffer achter in het struikgewas en ging weer de discotheek binnen. Daar zou hij tegenover andere mannen over zijn daad gepocht hebben. Vervolgens zouden ook zij zich aan de jonge vrouw vergrepen hebben. De vreselijke beproeving zijn volgens Bild meer dan 4 uur geduurd hebben.

De acht vermoedelijk daders werden volgens de politie opgepakt in de stad Freiburg en in het district Breisgau-Hochschwarzwald. De Syrische staatsburgers met een leeftijd tussen 19 en 29 jaar verbleven hoofdzakelijk in asielcentra. Bijna allemaal waren ze al gekend bij de politie.

Speurders kwamen een dader op het spoor via een DNA-analyse. Het onderzoek loopt nog volop. De politie sluit immers niet uit dat nog meer mannen aan de groepsverkrachting hebben deelgenomen. Mogelijk zijn er zelfs tot 15 mannen bij betrokken.

De partijloze burgemeester van Freiburg, Martin Horn, heeft vandaag verklaard dat er voor de daders geen tolerantie kan zijn. Tegelijkertijd waarschuwde hij om niet alle vluchtelingen over dezelfde kam te scheren. “De meerderheid van de migranten houdt zich aan onze wetten”, zei hij. “Het doel moet zijn om de veiligheid in de stad te verhogen door een grotere aanwezigheid van de politie in het straatbeeld.”
Bron

Tsja, dan moet je maar geen drankjes aannemen van vreemde mannen.



De vrolijke hoofdverdachte Madj H. toen hij nog op de vlucht was voor de oorlog.



[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 27-10-2018 16:34:35 (Bron toegevoegd) ]
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_182773349
Dat is gruwelijk en nachtmerrie voor de familie en vrouw.
Als ik dr vader was, schoot ik alle verkrachters gelijk dood..

Hier kan ik echt kwaad om.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_182773368
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
Dat is gruwelijk en nachtmerrie voor de familie en vrouw.
Als ik dr vader was, schoot ik alle verkrachters gelijk dood..

Hier kan ik echt kwaad om.
Kan niet, dan komt hij in de gevangenis terecht.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_182773384
Het houdt niet op, niet vanzelf.

Dit meisje is het zoveelste slachtoffer van het "Wir schaffen das"-beleid van Merkel. Een beleid waarmee Duitsland bewust onveiliger wordt gemaakt. Een beleid dat volledig draait om de belangen van groepen migranten/vluchtelingen en waarbij het welzijn en de veiligheid van de eigen bevolking totaal ondergeschikt zijn.

De verantwoordelijke politici zitten veilig in hun luxe woningen in de chique wijken, de gewone burgers ondervinden de gevolgen van het faalbeleid letterlijk aan den lijve.

"doelbewust" veranderd in "bewust"

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 16:15:40 ]
pi_182773412
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.

Dit meisje is het zoveelste slachtoffer van het "Wir schaffen das"-beleid van Merkel. Een beleid waarmee Duitsland doelbewust onveiliger wordt gemaakt. Een beleid dat volledig draait om de belangen van groepen migranten/vluchtelingen en waarbij het welzijn en de veiligheid van de eigen bevolking totaal ondergeschikt zijn.

De verantwoordelijke politici zitten veilig in hun luxe woningen in de chique wijken, de gewone burgers ondervinden de gevolgen van het faalbeleid letterlijk aan den lijve.
Ben jij nou een parodie, of meen jij dit soort onzin serieus?

Dit lijkt mij geen nieuws om grappen over te maken.
pi_182773419
quote:
De 19-jarige man bood haar een drankje aan, waarin zich vermoedelijk een verdovende drug bevond.
Goed geïntegreerd wel.
pi_182773459
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Kan niet, dan komt hij in de gevangenis terecht.
Dat is wel waard.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_182773463
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ben jij nou een parodie, of meen jij dit soort onzin serieus?

Dit lijkt mij geen nieuws om grappen over te maken.
Waar lees je een grap dan?

Ik meen dit uiteraard heel serieus. Merkel heeft een onheil van jewelste over Duitsland afgeroepen met haar "Wir schaffen das"-opmerking. Een opmerking die doden heeft opgeleverd en die heeft geleid tot tientallen (zo niet honderden) verkrachtingen en aanrandingen.

Merkel heeft willens en wetens de grenzen wagenwijd opengezet voor mensen uit een compleet andere cultuur, die er overduidelijk een compleet andere seksuele moraal op nahouden (net als diverse andere omgangsvormen). Het zijn de gewone burgers die de gevolgen ondervinden.
pi_182773507
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ben jij nou een parodie, of meen jij dit soort onzin serieus?

Dit lijkt mij geen nieuws om grappen over te maken.
Hoe verklaar jij anders dat deze overduidelijk vredelievende jongen vrij rond mocht lopen in Duitsland? Ken je veel oorlogsslachtoffers met een machinegeweer?
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:29 schreef TheJanitor het volgende:
Gezellig weer. Misschien moet ik me ook maar eens bekeren naar islam, word ik misschien ook uitgenodigd voor zulke gezellige dingen.
Wat ik altijd het meest bijzondere vind is dat die gasten erover durven op te scheppen tegen vrienden en dat soms de rest er ook op springt. Als ik drugs of een vuurwapen zou willen hebben zou mij dat binnen 24 uur nog wel lukken denk ik, maar een groepsverkrachting organiseren... Hoe dan? Teveel saaie middenklasse ongelovige honden in mijn vriendenkring gok ik.
pi_182773527
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waar lees je een grap dan?

Ik meen dit uiteraard heel serieus. Merkel heeft een onheil van jewelste over Duitsland afgeroepen met haar "Wir schaffen das"-opmerking. Een opmerking die doden heeft opgeleverd en die heeft geleid tot tientallen (zo niet honderden) verkrachtingen en aanrandingen.

Merkel heeft willens en wetens de grenzen wagenwijd opengezet voor mensen uit een compleet andere cultuur, die er overduidelijk een compleet andere seksuele moraal op nahouden (net als diverse andere omgangsvormen). Het zijn de gewone burgers die de gevolgen ondervinden.
Nou, iedereen snapt wel dat het opvangen van vluchtelingen niet tot doel had om Duitsland onveiliger te maken.

Dat er tussen die vluchtelingen ook klootzakken zullen zitten is een ander verhaal. Maar dat geldt voor iedere groep. Of dat nou vluchtelingen zijn, expats, pasgeborenen, whatever. Hoe meer mensen binnen de grenzen, hoe meer klootzakken.
pi_182773549
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, iedereen snapt wel dat het opvangen van vluchtelingen niet tot doel had om Duitsland onveiliger te maken.

Dat er tussen die vluchtelingen ook klootzakken zullen zitten is een ander verhaal. Maar dat geldt voor iedere groep. Of dat nou vluchtelingen zijn, expats, pasgeborenen, whatever. Hoe meer mensen binnen de grenzen, hoe meer klootzakken.
Gadverredamme, nuances.
pi_182773551
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij anders dat deze overduidelijk vredelievende jongen vrij rond mocht lopen in Duitsland? Ken je veel oorlogsslachtoffers met een machinegeweer?

[..]

Wat ik altijd het meest bijzondere vind is dat die gasten erover durven op te scheppen tegen vrienden en dat soms de rest er ook op springt. Als ik drugs of een vuurwapen zou willen hebben zou mij dat binnen 24 uur nog wel lukken denk ik, maar een groepsverkrachting organiseren... Hoe dan? Teveel saaie middenklasse ongelovige honden in mijn vriendenkring gok ik.
Ik neem aan dat hij bij zijn asielverzoek niet eerlijk heeft verteld wat hij allemaal heeft uitgespookt.
pi_182773553
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij anders dat deze overduidelijk vredelievende jongen vrij rond mocht lopen in Duitsland? Ken je veel oorlogsslachtoffers met een machinegeweer?

[..]

Wat ik altijd het meest bijzondere vind is dat die gasten erover durven op te scheppen tegen vrienden en dat soms de rest er ook op springt. Als ik drugs of een vuurwapen zou willen hebben zou mij dat binnen 24 uur nog wel lukken denk ik, maar een groepsverkrachting organiseren... Hoe dan? Teveel saaie middenklasse ongelovige honden in mijn vriendenkring gok ik.
Ik denk het ook. Zal wel iets cultureels zijn. Alle culturen zijn gelijk en mooi. :+
pi_182773602
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, iedereen snapt wel dat het opvangen van vluchtelingen niet tot doel had om Duitsland onveiliger te maken.

Dat er tussen die vluchtelingen ook klootzakken zullen zitten is een ander verhaal. Maar dat geldt voor iedere groep. Of dat nou vluchtelingen zijn, expats, pasgeborenen, whatever. Hoe meer mensen binnen de grenzen, hoe meer klootzakken.
Heb ik geschreven dat dat het doel was? Nee. Maar het is wel een directe consequentie. Eentje waarvoor totaal geen oog was toen Merkel haar ondoordachte uitspraak deed. Ze heeft daarmee rechtstreeks de veiligheid en het welzijn van de Duitse bevolking geweld aangedaan.

En de gevolgen van dit faalbeleid gaan nog decennialang doorwerken, want een groot deel van deze mensen gaat nooit meer weg. En reken maar dat er complete generaties kanslozen zullen opgroeien in de buitenwijken van de grote steden. Reken maar dat we ook daar dezelfde taferelen gaan zien die we bijvoorbeeld in de banlieues buiten Parijs nu al zien.
pi_182773603
Je wordt weer bedankt Merkel. Neurenberg-proces voor dit soort mensen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182773608
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij bij zijn asielverzoek niet eerlijk heeft verteld wat hij allemaal heeft uitgespookt.
Des te meer reden om hem en zijn matties er stuk voor stuk weer uit te flikkeren, of beter nog, uitleveren aan het regime, laten die zich maar ontfermen over hun eigen uitschot.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Spellchecker zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:56:56 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182773649
Dader op het spoor gekomen via een DNA-analyse ..... :X

Zum kotzen weer dit gedrag.
pi_182773676
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij bij zijn asielverzoek niet eerlijk heeft verteld wat hij allemaal heeft uitgespookt.
Als random internetmensen het kunnen vinden zou de overheid het ook moeten kunnen. Als je dat niet doet staat die eerste meneer zijn punt volgens mij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Zal wel iets cultureels zijn. Alle culturen zijn gelijk en mooi. :+
Net zo min als al die lui die groepsverkrachting voor elkaar krijgen snap ik ook niet hoe je als progressief persoon iedere maand wel weer een nieuw lettertje aan lgbt+ weet toe te voegen en zegt vrouwen belangrijk te vinden en dan vervolgens doodleuk durft te zeggen dat de Arabische cultuur net zo mooi als die van Nederland is.
pi_182773684
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:56 schreef maily het volgende:
Dader op het spoor gekomen via een DNA-analyse ..... :X

Zum kotzen weer dit gedrag.
Natuurlijk niet vanwege een vriend met een moreel kompas. Als ik tegen mijn vrienden zou zeggen dat er buiten een bewusteloos meisje ligt die ik net heb verkracht zou de politie mij niet pas vinden na DNA onderzoek.
pi_182773704
Waarom is die 19 jarige man geen jongetje maar die 18 jarige vrouw wel een meisje?
pi_182773708


Hij was ook nog een slechte huurder!!!

_O-
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Spellchecker zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:02:57 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182773709
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Natuurlijk niet vanwege een vriend met een moreel kompas. Als ik zou zeggen dat er buiten een bewusteloos meisje ligt die ik net heb verkracht tegen mijn vrienden zou de politie mij niet pas vinden na DNA onderzoek.
Ik bedoel eigenlijk dat ze door minstens 8 personen verkracht is .... hoe halen ze al dat verschillende DNA uit elkaar? :{
pi_182773723
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]

Hij was ook nog een slechte huurder!!!

_O-
Wat is Bild toch ook een verschrikkelijk stemmingmakende kutkrant. :')
pi_182773729
Hij gooide vaker meubilair naar buiten.



En pleegde Jihad op z'n keukenkastjes.

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_182773761
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:04 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat is Bild toch ook een verschrikkelijk stemmingmakende kutkrant. :')
Uiteraard. De akelige realiteit naar buiten brengen is "stemmingmakerij".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')