abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 november 2018 @ 22:12:41 #201
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_182887730
Mss wat ontzettend knap. Zoveel gewicht kwijt!

COTS, lastig zo’n opname. Jammer dat ze niet echt gezond voedsel hebben.

Lijstje vandaag:
O: yoghurt, muesli, banaan
T: rijstwafels
L: 2 snee volkoren brood met zuivelspread en gerookte zalm
T: druiven
T: gekookt ei
D: pittige gehaktroerbak Marley Spoon (was dus echt niet pittig. Wel lekker!)
pi_182891301
Ik moet gewoon niet mopperen... Het zijn gewoon die laatste loodjes ;) en een beetje heimwee (logisch, ik zit er vanaf 25-09).

O. 2 boterhammen pindakaas
T. Mandarijnen en een glas melk
L. ? Ik denk weer aan twee boterhammen pindakaas (als ik met ontslag ga koop ik weer meer beleg, maar dat is nu zonde van het geld). en een glas melk
T. Fruit
D. Geen flauw idee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 november 2018 @ 07:11:59 #203
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182891644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:08 schreef Mss het volgende:
En Thanks voor de complimenten allen O+ .
Ik heb er keihard voor moeten knokken, met name mijn jaren eetstoornis therapie was echt heel zwaar.
Gelukkig betaalt dat zich nu uit in een enorme verbetering in kwaliteit van leven, op zo veel vlakken. Mijn leven is zo anders nu, zo veel makkelijker en fijner.
Dit klinkt zo fijn!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182892047
Gisteren mijn stappendoel niet gehaald en dat terwijl ik vrij was 😮 en daardoor een beetje boos op mezelf.
Daarom vandaag maar beter mijn best gaan doen! Ik ben de dag in ieder geval goed begonnen: om 7 uur al begonnen aan een kleine wandeling van zo'n 3 km. Straks lopen naar de bus en daarna lopend vanaf het station naar mijn werk. Stappendoel zou vandaag dus moeten lukken.

Lijstje voor vandaag:

O volkoren boterham met kaas
T peer, mandarijn
L volkoren boterham met kaas
T appel, mandarijn
D beenham met spruitjes en aardappeltjes
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:34:39 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_182892240
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:08 schreef Mss het volgende:
En Thanks voor de complimenten allen O+ .
Ik heb er keihard voor moeten knokken, met name mijn jaren eetstoornis therapie was echt heel zwaar.
Gelukkig betaalt dat zich nu uit in een enorme verbetering in kwaliteit van leven, op zo veel vlakken. Mijn leven is zo anders nu, zo veel makkelijker en fijner.
wat heerlijk mss. Je straalt ook zoveel meer nu O+
disclaimer
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:36:04 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_182892254
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:02 schreef coucou het volgende:
Gisteren mijn stappendoel niet gehaald en dat terwijl ik vrij was 😮 en daardoor een beetje boos op mezelf.
Daarom vandaag maar beter mijn best gaan doen! Ik ben de dag in ieder geval goed begonnen: om 7 uur al begonnen aan een kleine wandeling van zo'n 3 km. Straks lopen naar de bus en daarna lopend vanaf het station naar mijn werk. Stappendoel zou vandaag dus moeten lukken.

Lijstje voor vandaag:

O volkoren boterham met kaas
T peer, mandarijn
L volkoren boterham met kaas
T appel, mandarijn
D beenham met spruitjes en aardappeltjes
Ik las even boterham met spruitjes en aardappels :')
Ik loop overigens op mijn vrije dagen ook minder dan op kantoor. Zit deze week al op 55k en ik heb nog niet eens gerend :')
disclaimer
pi_182892286
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:52 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. ik had 4 dagen training dus nog steeds dik -O-

Ik kom hier even vragen of iemand een goede diëtist weet in Den Haag..
Mn lief heft nu echt mentaal en fysiek last van zijn postuur en heeft daar dus hulp bij nodig.. het is beter voor onze relatie als ik het niet ben ;)

Ik weet dat velen een dietistg niet als toegevoegde waarde zien, ( ik ben er ook nogal kritisch op, maar he, hij heeft wel ECHT die begeleiding nodig ) maar misschien weet iemand iemand? :6
Ik snap het wel hoor. Ga zelf ook naar de diëtist vooral omdat ik die begeleiding nodig heb. Een in die omgeving weet ik helaas niet. Maar je kan altijd met meerdere een gesprek aan gaan.

Mijn vader gaat naar een diëtist en die maakt het hem veel te moeilijk met je mag dit niet en dat niet.. Echt flikker op die man werkt 40 uur per week en is mantelzorger. Die heeft helemaal geen tijd voor moeilijk gedoe. Maar dat gaat er niet helemaal in daar..

Dus ik denk vooral eentje zoeken waar het gevoel goed bij is :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182892295
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:58 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik zou moeten afvallen tot 81 kilo voor een BMI van 25. Ik weet niet of dat haalbaar gaat zijn.
Lijkt me wel tof om ooit de 83,8 te halen, dan ben ik door de helluf! :+
Jemig wat ontzettend knap!!
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:42:43 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182892315
Tnx T-P.

Via Google een gevonden die ook contacten heeft igv eetstoornis en die vind dat een gezonde leefstijl de bedoeling moet zijn.. klinkt iig Goed!

Nu eerst een weekendje weg, daarna eens kijken of hij er iets mee doet..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182892344
Ik snap niet dat veel diëtisten gewoon lijken te werken met 1 manier. Een random ass manier om af te vallen kan ik ook wel googlen. Meerwaarde van een dietist zou moeten zijn dat ze juist met iemand op zoek gaan naar die manoer die voor die persoon werkt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182892404
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat veel diëtisten gewoon lijken te werken met 1 manier. Een random ass manier om af te vallen kan ik ook wel googlen. Meerwaarde van een dietist zou moeten zijn dat ze juist met iemand op zoek gaan naar die manier die voor die persoon werkt.
Ze proberen als het goed is wetenschappelijk verantwoord te werken. Dus geen ‘rare’ diëten oid.
Maar de praktijk telt ook inderdaad.
Van anderen hoor ik juist dat ze vinden dat diëtisten soms nog veel zitten op 2dd brood en een grote avondmaaltijd.
pi_182892430
Diëtistes hebben mij wel goed geholpen, alleen krijg ik van twee verschillende diëtistes ook een heel verschillende eetlijst. Let wel, 600kcal verschil...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:56:50 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_182892471
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Diëtistes hebben mij wel goed geholpen, alleen krijg ik van twee verschillende diëtistes ook een heel verschillende eetlijst. Let wel, 600kcal verschil...
ik denk ook wel dat er een verschil zit in het doel. Waar je op dat moment staat in je eetstoornis.
disclaimer
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:58:26 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_182892488
Maar diëtisten die 1200 kcal per dag of minder voorschrijven begrijp ik écht niet.
Ik weet dat dr. Nowzaradan het ook doet trouwens, maar goed, er is toch nooit iemand in dat programma die zich er aan houdt, dat scheelt :')
disclaimer
pi_182892517
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar diëtisten die 1200 kcal per dag of minder voorschrijven begrijp ik écht niet.
Ik weet dat dr. Nowzaradan het ook doet trouwens, maar goed, er is toch nooit iemand in dat programma die zich er aan houdt, dat scheelt :')
Dr Now wat een gast... ik zou me niet laten opereren door hem :@

Er zijn wel een paar succesverhalen.
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:04:13 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_182892528
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dr Now wat een gast... ik zou me niet laten opereren door hem :@

Er zijn wel een paar succesverhalen.
nee, ik ook niet. Maar ik weeg ook geen 300 kilo met geen andere uitweg meer ;)
Het feit dat er maar een handjevol patiënten blijvend succesvol is ligt niet aan die man. Ik denk dat hij juist meer succes boekt met deze extreme gevallen dan andere artsen :@
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 november 2018 @ 09:05:20 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182892536
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet dat veel diëtisten gewoon lijken te werken met 1 manier. Een random ass manier om af te vallen kan ik ook wel googlen. Meerwaarde van een dietist zou moeten zijn dat ze juist met iemand op zoek gaan naar die manoer die voor die persoon werkt.
ik kreeg ooit als tip om de frisdrank te laten staan. Prima tip hoor, maar misschien had ze eerst het weekoverzicht dat ik haar gemaild had even moeten lezen... maar die wilde me ook aan de lightproducten hebben.

Ik ben er van overtuigd dat er overigens ook echt wel goede diëtisten zijn. Die wel eerst met iemand gaan kijken hoe het eet- en beweegpatroon is, wat haalbare doelen en aanpassingen zijn en daarin ook voor psychische ondersteuning zorgt. Ik denk dat het cognitieve deel een heel belangrijke factor is, naast het zich echt niet bewust zijn van wat men nu eigenlijk eet. Secret eaters vind ik een heel goed programma, wat dat betreft.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182892606
Naja.. mijn eerste diëtist was echt niet best. Daar hoorde ik ook alleen maar klachten over. Zo streng als ze is... Mijn tweede diëtist kende mijn eerste, en die vond haar manier van behandelen en werken met mensen niet kunnen. De eerste diëtiste paste zich echt niet aan aan de patiënt. Iedereen moest evenveel eten en ook al kwam je met solide redenen om iets anders te willen, werd dat niet gewaardeerd.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:11:38 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182892611
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar diëtisten die 1200 kcal per dag of minder voorschrijven begrijp ik écht niet.
Ik weet dat dr. Nowzaradan het ook doet trouwens, maar goed, er is toch nooit iemand in dat programma die zich er aan houdt, dat scheelt :')
1200 per dag, mijn kcal doel O+

Dr Now, tja, rare gast opzich. Al snapt hij wel dat je zelf ook moet willen afvallen / moeite moet doen voordat een operatie je gaat helpen. Dat is wel altijd de boodschap die eruit gehaald wordt.
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:20:38 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_182892721
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

1200 per dag, mijn kcal doel O+

Dr Now, tja, rare gast opzich. Al snapt hij wel dat je zelf ook moet willen afvallen / moeite moet doen voordat een operatie je gaat helpen. Dat is wel altijd de boodschap die eruit gehaald wordt.
ja, precies. En in die situaties snap ik het ook wel.
Natuurlijk gaat iemand die nu op 10k-30k kcal per dag leeft niet ineens terugschakelen naar 1200.
Maar als ze al terugschakelen naar 4000 ofzo is dat al vette ( *D ) winst en zullen ze hard afvallen.
disclaimer
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:22:00 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182892739
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, precies. En in die situaties snap ik het ook wel.
Natuurlijk gaat iemand die nu op 10k-30k kcal per dag leeft niet ineens terugschakelen naar 1200.
Maar als ze al terugschakelen naar 4000 ofzo is dat al vette ( *D ) winst en zullen ze hard afvallen.
Klopt. In het ziekenhuis naar 1200 snap ik nog wel, want daar kunnen ze haast niet buiten dieet eten.
Maar thuis is dat niet te doen, zo'n groot verschil. Doe het dan in stapjes.

Zelfde bij dieetisten, die moeten kijken of men bij iemand geleidelijk moet afbouwen of in 1x of voedingsgroepen of portiegrootte. Etc. En niet de standaard schijf van 5 en succes!
pi_182892761
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. In het ziekenhuis naar 1200 snap ik nog wel, want daar kunnen ze haast niet buiten dieet eten.
Maar thuis is dat niet te doen, zo'n groot verschil. Doe het dan in stapjes.

Zelfde bij dieetisten, die moeten kijken of men bij iemand geleidelijk moet afbouwen of in 1x of voedingsgroepen of portiegrootte. Etc. En niet de standaard schijf van 5 en succes!
Een soort picnic voor obesitaspatienten, met een enkelband die afgaat als je alsnog een eetgelegenheid of supermarkt binnengaat. Is dat een idee? :@
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:26:48 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_182892800
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Een soort picnic voor obesitaspatienten, met een enkelband die afgaat als je alsnog een eetgelegenheid of supermarkt binnengaat. Is dat een idee? :@
alleen als ze dat uit eigen vrije wil doen natuurlijk. Je kunt mensen niet in het gevang zetten omdat ze zichzelf wensen dood te eten.
disclaimer
pi_182892866
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

alleen als ze dat uit eigen vrije wil doen natuurlijk. Je kunt mensen niet in het gevang zetten omdat ze zichzelf wensen dood te eten.
Nee maar dus wel uit vrije wil. Lijkt me minder invasief dan zo’n kaakklem.
https://www.hulpbijafvall(...)en-met-een-kaakklem/
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:35:29 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_182892943
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee maar dus wel uit vrije wil. Lijkt me minder invasief dan zo’n kaakklem.
https://www.hulpbijafvall(...)en-met-een-kaakklem/
oh dat is mooi ja. Kun je de hele dag milkshakes drinken :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')