abonnement Unibet Coolblue
pi_182764914


PS Plus games oktober 2018
Te downloaden vanaf dinsdag 2 oktober 2018.

Hier te downloaden

PS4 Slim en PS4 Pro


PlayStation Classic
De PlayStation Classic bevat twintig PS1-games en twee controllers (PlayStation Controller) voor ¤99,99. De PlayStation Classic is op 3 december 2018 verkrijgbaar.

Handige linkjes
PS4 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
GAM / [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen

PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers
mag het weten
pi_182765031
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:05 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Net ook na een geweldige mijlpaal in mijn leven aan den drank gezeten.
Vertel
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:40:58 #3
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182765057
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:05 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ben aardig dronken. Net ook na een geweldige mijlpaal in mijn leven aan den drank gezeten. Wil opzich rdr2 spelen. Maar vind ik zonde. Morfen brak. Ga er dan wel lekker voor zitten.
welke mijlpaal heb je bereik moppie? 30geworden? eindelijk ontmaagd? voor het eerst een hele vuist naar binnengewerkt? vertel vertel!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:57:13 #4
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182765364
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:32 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hallo Man in Black van Westworld :+

Iemand vangen met je lasso en op de rails leggen verveeld trouwens ook nooit :7
Stiekem vind ik het ook leuk om met mijn paard konijntjes plat te trappen :@ :@ :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:06:50 #5
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182765532
ik heb mn paard tegen een boom doodgereden....

fml
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:09:07 #6
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182765587
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:06 schreef Jimbo het volgende:
ik heb mn paard tegen een boom doodgereden....

fml
Spoiler!!!!
pi_182765727
Ik heb RDR2 nu een aantal uren gespeeld.
Ik kan veel goede punten opnoemen maar wil me even beperken tot, wat in mijn opinie, de nadelen zijn.
Tot nu toe is het een goede game die steeds beter wordt maar er is een aspect wat mij niet bevalt.

De controls: er zijn momenten dat je een item wilt pakken, een object wilt openen of iets wilt doen waarbij je op een knop moet drukken om dat te bewerkstelligen.... alleen maar om er achter te komen dat je pixel precies moet zijn.
De frustratie wanneer je een kastje wilt openen of een object wilt oppakken maar wel, op een paar pixels na, op de juiste plek moet staan is best frustie.
De mechanics lijken helaas meer op GTA V of the Witcher 3... vaak net iets te priegelig, float-ey, vaag en niet vloeiend genoeg om pacing van de game bij te houden.

Heb net mijn eerste train robbery gedaan en het ging redelijk goed maar ondervond bij key cinematics dat je simpele dingen niet makkelijk kan doen (zoals een klein obstakel opklimmen) zonder gepriegel waardoor je een paar keer overnieuw moet beginnen.
Het rondlopen voelt soms ook een beetje vaag; net als in Witcher 3... een beetje te float-ey.

Wat ik sowieso niet leuk vind is dat je een knop ingedrukt moet houden om een actie uit te voeren.
Het liefst zie ik een prompt, op het scherm, en druk op de knop die overeenkomt met mijn keuze i.p.v. dat ik die knop ingedrukt moet houden totdat de cirkel vol is.
Werkelijk; wat een tijdverspilling, ik snap wel dat dit is om te voorkomen dat je per ongeluk te snel een knop indrukt.... desondanks zou ik graag willen zien dat die wachttijd minder lang is.

Wat ik ook nogal raar vind is de pacing.
De pacing van het verhaal en de cinematics is prima... maar het rondlopen en de interactie met de wereld om je heen is vaak tergend traag.
Wat wel begrijpelijk is want als een malle rondrennen in diepe sneeuw is immers niet mogelijk en al zeker niet wanneer je een herten karkas op je shouders draagt... laat staan als je de controls vaag vind.

Ik had gehoopt dat dit de openworld game zou zijn die HZD kan overtreffen... maar tot nu toe vind ik HZD beter gebouwd dan RDR2.
De visuals zijn dan wel weer het neusje van de zalm en het verhaal zal waarschijnlijk ook best episch zijn... ik mis alleen die 'fluidity'... de intuitiviteit die HZD wel heeft.
Waar HZD van een leien dakje gaat, bijna puur op gevoels niveau, moet ik bij RDR2 te vaak nadenken over hoe ik die game moet bedienen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Gonzo op 27-10-2018 01:25:41 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182765737
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:06 schreef Jimbo het volgende:
ik heb mn paard tegen een boom doodgereden....

fml
Gewoon 1 van de codes van je andere 3 games gebruiken en je paard is weer zo goed als nieuw. Wel weer het doosje zo dichtmaken dat dat niet gemerkt wordt uiteraard
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:23:16 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182765915
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gewoon 1 van de codes van je andere 3 games gebruiken en je paard is weer zo goed als nieuw. Wel weer het doosje zo dichtmaken dat dat niet gemerkt wordt uiteraard
:D

Jammer dat ik zelf geen playstation seal machine heb, anders had ik een hoop goedkope games gehad ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:25:20 #10
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182765975
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:15 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik heb RDR2 nu een aantal uren gespeeld.
Ik kan veel goede punten opnoemen maar wil me even beperken tot, wat in mijn opinie, de nadelen zijn.
Tot nu toe is het een goede game die steeds beter wordt maar er is een aspect wat mij niet bevalt.

De controls: er zijn momenten dat je een item wilt pakken, een object wilt openen of iets wilt doen waarbij je op een knop moet drukken om dat te bewerkstelligen.... alleen maar om er achter te komen dat je pixel precies moet zijn.
De frustratie wanneer je een kastje wilt openen of een object wilt oppakken maar wel, op een paar pixels na, op de juiste plek moet staan is best frustie.
De mechanics lijken helaas meer op GTA V of the Witcher 3... vaak net iets te priegelig, float-ey, vaag en niet vloeiend genoeg om pacing van de game bij te houden.

Heb net mijn eerste train robbery gedaan en het ging redelijk goed maar ondervond bij key cinematics dat je simpele dingen niet makkelijk kan doen (zoals een klein obstakel opklimmen) zonder gepriegel waardoor je een paar keer overnieuw moet beginnen.
Het rondlopen voelt soms ook een beetje vaag; net als in Witcher 3... een beetje te float-ey.

Wat ik sowieso niet leuk vind is dat je een knop ingedrukt moet houden om een actie uit te voeren.
Het liefst zie ik een prompt, op het scherm, en druk op de knop die overeenkomt met mijn keuze i.p.v. dat ik die knop ingedrukt moet houden totdat de cirkel vol is.
Werkelijk wat een tijdverspilling; snap wel dat dit is om te voorkomen dat je per ongeluk te snel een knop indrukt.... desondanks zou ik graag willen zien dat die wachttijd minder lang is.

Wat ik ook nogal raar vind is de pacing.
De pacing van het verhaal een de cinematics is prima... maar het rondlopen en de interactie met de wereld om je heen is vaak tergend traag.
Wat wel begrijpelijk is want als een malle rondrennen in diepe sneeuw is immers niet mogelijk en al zeker niet wanneer je een herten carcas op je shouders draagt... laat staan als je de controls vaag vind.

Ik had gehoopt dat dit de openworld game zou zijn die HZD kan overtreffen... maar tot nu toe vind ik HZD beter gebouwd dan RDR2.
De visuals zijn dan wel weer het neusje van de zalm en het verhaal zal waarschijnlijk ook best episch zijn... ik mis alleen die 'fluidity'... de intuitiviteit die HZD wel heeft.
Waar HZD van een leien dakje gaat, bijna puur op gevoels niveau, moet ik bij RDR2 te vaak nadenken over hoe ik die game moet bedienen.
ondanks de hippe engelse woorden ben ik t wel met je eens, de game voelt onnodig traag aan
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:33:54 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182766152
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:40 schreef Jimbo het volgende:

[..]

welke mijlpaal heb je bereik moppie? 30geworden? eindelijk ontmaagd? voor het eerst een hele vuist naar binnengewerkt? vertel vertel!
Mijn vriendje mijn broertje. Ik ben fan geworden van Ghostmane. Fucking sad.

Maar neen. Ingang in de IT wereld gekregen, hbo plus good work pays off. Stel je een wereld vol met keutels voor en dat men mij als gouden keutel ziet. Ik ben made.

In het engels. Ik was een made in het Nederlands.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:35:34 #12
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182766188
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:33 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mijn vriendje mijn broertje. Ik ben fan geworden van Ghostmane. Fucking sad.

Maar neen. Ingang in de IT wereld gekregen, hbo plus good work pays off. Stel je een wereld vol met keutels voor en dat men mij als gouden keutel ziet. Ik ben made.

In het engels. Ik was een made in het Nederlands.
_O- O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182766212
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:25 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ondanks de hippe engelse woorden ben ik t wel met je eens, de game voelt onnodig traag aan
Ik heb nog meer hippe Anglo-shizzle voor je.
To much micro management!
Het staat de fluency van de story en de playability in the way.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Gonzo op 27-10-2018 01:05:10 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182766236
Ik dig de traagheid zwaar, past bij het western sfeertje. De sluggish controls ben ik het mee eens, ik ben over geschakeld naar first person, dat is echt een stuk beter.
pi_182766241
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:33 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mijn vriendje mijn broertje. Ik ben fan geworden van Ghostmane. Fucking sad.

Maar neen. Ingang in de IT wereld gekregen, hbo plus good work pays off. Stel je een wereld vol met keutels voor en dat men mij als gouden keutel ziet. Ik ben made.

In het engels. Ik was een made in het Nederlands.
Gefeliciteerd man.

In de IT liggen de banen voor het oprapen. Dus je had het eigenlijk gemaakt op het moment dat je voor je HBO slaagde.

Veel succes!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182766245
Volgens mij doet iedereen hier IT :')
pi_182766321
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:15 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik heb RDR2 nu een aantal uren gespeeld.
Ik kan veel goede punten opnoemen maar wil me even beperken tot, wat in mijn opinie, de nadelen zijn.
Tot nu toe is het een goede game die steeds beter wordt maar er is een aspect wat mij niet bevalt.
Ik snap wel waar je op doelt. Maar wat had je dan verwacht? RDR1 en GTA V zijn net zo traag qua besturing. En net zo irritant met dingen selecteren of met het besturen van auto's of paarden bijvoorbeeld. Dat rockstar graag dergelijke dingen gelijk houdt scheelt weer tijd. Tijd die ze in de meest gekke details kunnen stoppen.

Want inderdaad Horizon, God of War spelen soepeler. Maar die zijn qua details dan weer niet zo enorm uitgewerkt. De lip sync van HZD kon bijvoorbeeld weer beter. En zo heeft elke game wel zijn minpunten.

Snap niet dat er zoveel gamers zijn die verwachten dat Rockstar ook maar iets aan hun bare basic gameplay veranderd. Kijk als je andere games bent heb je een nieuwe benchmark maar het blijft Rockstar. Ijzersterk in het verhaal en de mate van vrijheid. Minder sterk iig lang niet zo soepel als andere games in de vlotheid van besturing.
mag het weten
pi_182766363
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik snap wel waar je op doelt. Maar wat had je dan verwacht? RDR1 en GTA V zijn net zo traag qua besturing. En net zo irritant met dingen selecteren of met het besturen van auto's of paarden bijvoorbeeld. Dat rockstar graag dergelijke dingen gelijk houdt scheelt weer tijd. Tijd die ze in de meest gekke details kunnen stoppen.

Want inderdaad Horizon, God of War spelen soepeler. Maar die zijn qua details dan weer niet zo enorm uitgewerkt. De lip sync van HZD kon bijvoorbeeld weer beter. En zo heeft elke game wel zijn minpunten.

Snap niet dat er zoveel gamers zijn die verwachten dat Rockstar ook maar iets aan hun bare basic gameplay veranderd. Kijk als je andere games bent heb je een nieuwe benchmark maar het blijft Rockstar. Ijzersterk in het verhaal en de mate van vrijheid. Minder sterk iig lang niet zo soepel als andere games in de vlotheid van besturing.
Ik vind RDR2 qua besturing meer sluggish aanvoelen dan GTAV. Voelt meer aan als GTAIV eerlijk gezegd. En niemand bekritiseerd de gameplay hier volgens mij.
pi_182766391
FPS controls spelen trouwens een stuk beter dan de normale controls.
SOONY
pi_182766656
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:38 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik dig de traagheid zwaar, past bij het western sfeertje. De sluggish controls ben ik het mee eens, ik ben over geschakeld naar first person, dat is echt een stuk beter.
Ik ga morgen eens even klooien met de sensitivity settings van de controller; misschien dat het dan wat beter gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Gonzo op 27-10-2018 01:13:34 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182766684
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:00 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Ik ga morgen eens even klooien met de sensitivity van de controller; misschien dat het dan wat beter gaat.
Sowieso je deadzone helemaal uit zetten, dat is letterlijk input lag.
pi_182766836
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik snap wel waar je op doelt. Maar wat had je dan verwacht? RDR1 en GTA V zijn net zo traag qua besturing. En net zo irritant met dingen selecteren of met het besturen van auto's of paarden bijvoorbeeld. Dat rockstar graag dergelijke dingen gelijk houdt scheelt weer tijd. Tijd die ze in de meest gekke details kunnen stoppen.

Want inderdaad Horizon, God of War spelen soepeler. Maar die zijn qua details dan weer niet zo enorm uitgewerkt. De lip sync van HZD kon bijvoorbeeld weer beter. En zo heeft elke game wel zijn minpunten.

Snap niet dat er zoveel gamers zijn die verwachten dat Rockstar ook maar iets aan hun bare basic gameplay veranderd. Kijk als je andere games bent heb je een nieuwe benchmark maar het blijft Rockstar. Ijzersterk in het verhaal en de mate van vrijheid. Minder sterk iig lang niet zo soepel als andere games in de vlotheid van besturing.
Misschien is mijn verwachting iets te hoog.
Dan nog vind ik van een bestaande franchise, die zo gehyped en geliefd is en notabene acht jaar in ontwikkeling is geweest, zoiets basaals als de controls eigenlijk gefinetuned had mogen worden als nooit te voren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Gonzo op 27-10-2018 01:40:09 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182766945
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Sowieso je deadzone helemaal uit zetten, dat is letterlijk input lag.
Mijn derde en vierde controller settings (Nacon Pro; ik gebruik voor dit soort games setting 3) staan een deadzone niet toe.
Die staan per definitie op 0 (wat soms ook nadelig is omdat het dan te 'twitchy' wordt... te gevoelig).
Desondanks 0 deadzone :Y
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182767396
Wat mij het meeste bevalt aan RDR2 mag ook wel gezegd wordt.
Audio-visueel is het echt een snoepje; werkelijk het neusje van de zalm... maar ook dat komt tegen een prijs.
De CPU en GPU moeten nu zo hard werken dat de fan noise aanzienlijk is vanwege alle warmte die de chips opwekken.

Daarnaast is deze game de meest cinematische game die ik ooit gezien heb.
Ik vraag me na, een uur of vier spelen, af wanneer de intro (tutorial) ten einde komt maar besef nu dat waarschijlijk de hele game zo is.
De overgangen tussen cinematics en game zijn werkelijk naadloos.
Het is alsof je een film speelt of onderdeel bent van een goed boek.
Ronduit subliem O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr_Gonzo op 27-10-2018 02:13:43 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182767403
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:15 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Mijn derde en vierde controller settings (Nacon Pro; ik gebruik voor dit soort games setting 3) staan een deadzone niet toe.
Die staan per definitie op 0 (wat soms ook nadelig is omdat het dan te 'twitchy' wordt... te gevoelig).
Desondanks 0 deadzone :Y
Het zal niet veel helpen, de sluggish movement die jij beschrijft komt door de Euphoria physics engine die ze sinds RDR gebruikt hebben.

Om een of andere reden is het bij RDR2 veel erger dan bij GTAV, daar viel het op zich nog wel mee.
pi_182767474
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het zal niet veel helpen, de sluggish movement die jij beschrijft komt door de Euphoria physics engine die ze sinds RDR gebruikt hebben.

Om een of andere reden is het bij RDR2 veel erger dan bij GTAV, daar viel het op zich nog wel mee.
Hoe dan ook ga ik morgen aan de slag met de in-game settings m.b.t. controlls.
Misschien dat het dan wat beter wordt... misschien ook niet; ik zie wel.
Voornamelijk in FPS games heeft, het vinden van de juiste instelling, weldegelijk een grote invloed op mijn gameplay.
"Nooit geschoten is altijd mis" zeggen we maar.

Wat de deadzone betreft heb ik mijn Nacon Pro zo geprogrameerd dat die per definitie op 0 staat in configuraties 3 en 4.
Setting 1 en 2 zijn meer voor racing games; die hebben wel een kleine deadzone en totaal andere trigger en stick sensitivity.
De in-game software kan de Nacon firmware niet overschreiden (het dit al getest in SWBF en BF1).
Misschien moet ik wel de Nacon en de game settings aanpassen op elkaar voor het beste resultaat :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Gonzo op 27-10-2018 02:09:29 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 04:04:26 #27
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182768031
Phoibe :'(
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 07:22:17 #28
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182768390
Ik was gisteren zo dronken dat ik RDR2 maar heb weg gelegd. Zodat ik nu wel helder kon spelem.

Heb wel eens vaker met een dronken bek een spel gespeeld. Vervolgens dd volgende dag alsnog overnieuw spelen omdat ik de details van de intro ben vergeten :')

Nu eerst zo naar de markt om een kilo kip te halen. Kan ik vanavond comfy as fuck in badjas en al lekker gamOn :@
pi_182768526
Eindelijk prey uitgespeeld. Prachtig spel, maar heb het idee dat het einde onnodig lang werd uitgerekt.

Nu beginnen aan the evil within 2. :D
  Redactie Frontpage zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:39:09 #30
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182768746
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het zal niet veel helpen, de sluggish movement die jij beschrijft komt door de Euphoria physics engine die ze sinds RDR gebruikt hebben.

Om een of andere reden is het bij RDR2 veel erger dan bij GTAV, daar viel het op zich nog wel mee.
In GTAV was het net zo erg hoor, alleen valt het nu wat meer op omdat je veel en veel meer loopt (sowieso door je paard ipv auto's ;) ). Qua tempo is het spel voor de rest juist heerlijk, niet dat heen en weer geren maar gewoon rustig op je knol rondhobbelen, heerlijk _O_.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182768977
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]

In GTAV was het net zo erg hoor, alleen valt het nu wat meer op omdat je veel en veel meer loopt (sowieso door je paard ipv auto's ;) ). Qua tempo is het spel voor de rest juist heerlijk, niet dat heen en weer geren maar gewoon rustig op je knol rondhobbelen, heerlijk _O_.
Mee eens. Heb zelfs nog even GTA V gespeeld alvorens de download dan eindelijk klaar was met RDR2. Maar het is echt niet anders voor mij. De mate van physics (afdrukken in de sneeuw of modder achterlaten) vind ik juist mooier overkomen _O_
mag het weten
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:41:11 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182769180
GODVERDOMME ik hoef geen porno meer te downloaden vandaag. Wat is RDR2 prachtig en mooi en shit.
Ik wil dat schijfje gruwelijk hard nemen.
pi_182769221
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:41 schreef RickoKun het volgende:
GODVERDOMME ik hoef geen porno meer te downloaden vandaag. Wat is RDR2 prachtig en mooi en shit.
Ik wil dat schijfje gruwelijk hard nemen.
Leg dat dan maar eens uit op de Eerste Hulp :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182769244
Zo even de hond uitlaten en wat eten en dan verder met RDR2.

Ben gisteren in slaap gevallen bij de tutorial missie, dus heb er nog weinig van meegekregen.
Ik had trouwens wel een 'meh' gevoel bij die eerste missie, maar als ik op Youtube filmpjes van de rest van de game zie :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182769304
Bij meer mensen dat de haren van mensen bij rdr2 er heel buggy uitzien?
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:06:57 #36
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182769415
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:41 schreef RickoKun het volgende:
GODVERDOMME ik hoef geen porno meer te downloaden vandaag. Wat is RDR2 prachtig en mooi en shit.
Ik wil dat schijfje gruwelijk hard nemen.
Wel genoeg glijmiddel gebruiken dan. :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_182769547
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:41 schreef RickoKun het volgende:
GODVERDOMME ik hoef geen porno meer te downloaden vandaag. Wat is RDR2 prachtig en mooi en shit.
Ik wil dat schijfje gruwelijk hard nemen.
Op naar het ziekenhuis!
SOONY
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:22:27 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182769597
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:54 schreef mtchel112 het volgende:
Bij meer mensen dat de haren van mensen bij rdr2 er heel buggy uitzien?
Dat heet dithering
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:23:04 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182769605
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:47 schreef StateOfMind het volgende:
Zo even de hond uitlaten en wat eten en dan verder met RDR2.

Ben gisteren in slaap gevallen bij de tutorial missie, dus heb er nog weinig van meegekregen.
Ik had trouwens wel een 'meh' gevoel bij die eerste missie, maar als ik op Youtube filmpjes van de rest van de game zie :9~
De game begint erg langzaam maar laat het lekker over je heenkomen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182769610
Het haar van de kok ziet er kut uit inderdaad.
SOONY
pi_182769658
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 10:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

Op naar het ziekenhuis!
[ afbeelding ]
Je zult dan maar in Flevoland wonen -O- :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:28:58 #42
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182769667
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 10:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Je zult dan maar in Flevoland wonen -O- :'(
Je zult sowieso al in Flevoland wonen ... ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182769695
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 10:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Je zult dan maar in Flevoland wonen -O- :'(
Er gaat al iets mis als je daar woont :') :D
#walibigenot
SOONY
pi_182769712
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 10:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Je zult sowieso al in Flevoland wonen ... ;(
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 10:30 schreef DKUp het volgende:

[..]

Er gaat al iets mis als je daar woont :') :D
Dat sowieso.

Pluspunt is dat als je er zo depressief van bent geworden dat je er een eind aan wil maken om jezelf uit je lijden te verlossen, is het nu hét juiste moment, omdat ze je niet naar het ziekenhuius kunnen brengen O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182769734
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik vind RDR2 qua besturing meer sluggish aanvoelen dan GTAV. Voelt meer aan als GTAIV eerlijk gezegd. En niemand bekritiseerd de gameplay hier volgens mij.
Ik vind het wel ff wennen, terwijl ik 40+ uur GTA5 heb gespeeld.

Zat zonet nog de review van GameKings te kijken, maar die heb ik snel weer uitgezet. Wat een slap geouwehoer :') Word ik oud of de PU? ;(
-
pi_182769736
Vandaag toch maar nieuwe controller halen. L2 gebruik je best vaak in RDR en dan is het best irritant als je poppetje dan vooruit gaat lopen :')
pi_182769775
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 10:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]


[..]

Dat sowieso.

Pluspunt is dat als je er zo depressief van bent geworden dat je er een eind aan wil maken om jezelf uit je lijden te verlossen, is het nu hét juiste moment, omdat ze je niet naar het ziekenhuius kunnen brengen O-)
Zeau, breng mensen niet op ideeën -O-
SOONY
pi_182769831
#sickmind #evilgrin })
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:25:42 #49
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182770387
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 10:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[..]

Dat sowieso.

Pluspunt is dat als je er zo depressief van bent geworden dat je er een eind aan wil maken om jezelf uit je lijden te verlossen, is het nu hét juiste moment, omdat ze je niet naar het ziekenhuius kunnen brengen O-)
Jammer dat je in Flevoland niet met je paard van een klif af kan springen wel -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182770753
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]

In GTAV was het net zo erg hoor, alleen valt het nu wat meer op omdat je veel en veel meer loopt (sowieso door je paard ipv auto's ;) ). Qua tempo is het spel voor de rest juist heerlijk, niet dat heen en weer geren maar gewoon rustig op je knol rondhobbelen, heerlijk _O_.
Nee sorry niet mee eens, RDR2 voelt qua besturing meer aan als GTAIV dan V imo, echt een stuk jankier.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:53:00 #51
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182770780
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:51 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Nee sorry niet mee eens, RDR2 voelt qua besturing meer aan als GTAIV dan V imo.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182770878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het doet me echt denken aan de besturing van The Witcher 3 voordat hij gepatcht werd. Je hebt continu last van corrigerende animaties om alles vloeiend te laten lopen waardoor alles veel te inaccuraat is om fatsoenlijk interactie te kunnen hebben met de wereld om je heen. Je loopt continu rondjes om planten heen voordat je ze kan plukken, je moet meerdere malen op driehoekje of vierkantje drukken om iets te doorzoeken of te looten, je kan alleen maar keihard rennen of lopen er zit niks tussen in etc. Het voelt gewoon aan alsof je je voortbeweegt in een grote bak jelly, sluggish en laggy.

Ben blij dat ik in first person speel, dan heb je van dit alles geen last gelukkig. Verder een 10/10 game hoor voordat mensen getriggered worden hier.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:53:43 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182771550
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het doet me echt denken aan de besturing van The Witcher 3 voordat hij gepatcht werd. Je hebt continu last van corrigerende animaties om alles vloeiend te laten lopen waardoor alles veel te inaccuraat is om fatsoenlijk interactie te kunnen hebben met de wereld om je heen. Je loopt continu rondjes om planten heen voordat je ze kan plukken, je moet meerdere malen op driehoekje of vierkantje drukken om iets te doorzoeken of te looten, je kan alleen maar keihard rennen of lopen er zit niks tussen in etc. Het voelt gewoon aan alsof je je voortbeweegt in een grote bak jelly, sluggish en laggy.

Ben blij dat ik in first person speel, dan heb je van dit alles geen last gelukkig. Verder een 10/10 game hoor voordat mensen getriggered worden hier.
Hoe kan iets met zulke kritieken nou 10/10 zijn? Klinkt idd als hoe ik witcher met dat paard beleefde.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:55:14 #54
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182771561
bijna 24uur verder en ik ben er uit

Ik vind het spel tergend langzaam en dat is zonde. Verder wel een prima spel, heel uitgebreid maar zoooooo fucking langzaam :r Dat icm de besturing en het is voor mij een 8/10 max
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182771563
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoe kan iets met zulke kritieken nou 10/10 zijn? Klinkt idd als hoe ik witcher met dat paard beleefde.
Omdat het niet helemaal klopt wat hij zegt. Althans, ik ervaar al die problemen die hij heeft totaal niet. Misschien omdat ik er nog niet bijzonder veel tijd in heb zitten, maar ik heb tegenwoordig heel vaak de indruk dat men kritiek op games heeft omdat *zij* het persoonlijk niet lekker vinden spelen. Kan hoor, en is ook prima, maar het zegt niet zoveel over de kwaliteit verder en dus ook niet over de 10/10's (die allen lichtelijk overdreven zijn uiteraard).
pi_182771587
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:55 schreef Jimbo het volgende:
bijna 24uur verder en ik ben er uit

Ik vind het spel tergend langzaam en dat is zonde. Verder wel een prima spel, heel uitgebreid maar zoooooo fucking langzaam :r Dat icm de besturing en het is voor mij een 8/10 max
Ja, maar had je anders verwacht dan? GTA en RDR zijn trage games.
Dit, dus.
pi_182771605
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:55 schreef Jimbo het volgende:
bijna 24uur verder en ik ben er uit

Ik vind het spel tergend langzaam en dat is zonde. Verder wel een prima spel, heel uitgebreid maar zoooooo fucking langzaam :r Dat icm de besturing en het is voor mij een 8/10 max
SOONY
pi_182771629
Nieuwe controller binnen _O_
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:09:43 #59
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_182771729
Moet ik hem halen of niet ? Door wat in hier lees weet ik t niet meer :(
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:13:18 #60
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182771779
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:09 schreef RobjeGeus het volgende:
Moet ik hem halen of niet ? Door wat in hier lees weet ik t niet meer :(
mwah ik had t niet erg gevonden om nog ff te wachten....

zit nu inmiddels TR weer te spelen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:15:24 #61
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182771797
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:55 schreef Jimbo het volgende:
bijna 24uur verder en ik ben er uit

Ik vind het spel tergend langzaam en dat is zonde. Verder wel een prima spel, heel uitgebreid maar zoooooo fucking langzaam :r Dat icm de besturing en het is voor mij een 8/10 max
:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:17:25 #62
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182771822
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182771947
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:09 schreef RobjeGeus het volgende:
Moet ik hem halen of niet ? Door wat in hier lees weet ik t niet meer :(
Man man man, natuurlijk moet je de beste game van deze generatie kopen!
pi_182771976
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:28 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Man man man, natuurlijk moet je de beste game van deze generatie kopen!
Dat is TLOU 2 wmb in potentie nog iets meer...
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:40:31 #65
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182772059
quote:
ik wil gewoon iets meer fast pased

Dit is gewoon....traag, sloom etc, ik wil godverdomme kunnen rennen in mn eigen dorp enzo, niet met 2 km per uur achter mensen aan joggen en dat soort meuk :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:12:31 #66
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182772537
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het doet me echt denken aan de besturing van The Witcher 3 voordat hij gepatcht werd. Je hebt continu last van corrigerende animaties om alles vloeiend te laten lopen waardoor alles veel te inaccuraat is om fatsoenlijk interactie te kunnen hebben met de wereld om je heen. Je loopt continu rondjes om planten heen voordat je ze kan plukken, je moet meerdere malen op driehoekje of vierkantje drukken om iets te doorzoeken of te looten, je kan alleen maar keihard rennen of lopen er zit niks tussen in etc. Het voelt gewoon aan alsof je je voortbeweegt in een grote bak jelly, sluggish en laggy.

Ben blij dat ik in first person speel, dan heb je van dit alles geen last gelukkig. Verder een 10/10 game hoor voordat mensen getriggered worden hier.
nee hoor je kan blokje inhouden om te zoeken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182772636
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 14:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

nee hoor je kan blokje inhouden om te zoeken
Blokje? :D

Zelfde als de kruisje knop de ‘X’ knop noemen. Belachelijk

Ik speel oddysey verder t/m de 8e van nov. Hierna zal ik een weekend naar stockholm gaan. Als ik terugkom, wacht daar mijn kleine paarse vriend op mij ❤

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 14:22:06 ]
pi_182772674
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 14:21 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Blokje? :D

Zelfde als de kruisje knop de ‘X’ knop noemen. Belachelijk
Mensen met een Xbox zijn nu eenmaal een stuk simpeler dan mensen met een PlayStation.
pi_182772686
Vierkantje?
SOONY
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:25:23 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182772690
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 14:21 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Als ik terugkom, wacht daar mijn kleine paarse vriend op mij ❤
Djeez?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182773075
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoe kan iets met zulke kritieken nou 10/10 zijn? Klinkt idd als hoe ik witcher met dat paard beleefde.
Een aantal reviews komt het wel in terug, o.a. die van Pushsquare, Kotaku, Forbes en Jim Stirling.

quote:
Obviously the underpants thing is a joke, but the controls in Red Dead Redemption 2 are no laughing matter. In 2018, Rockstar's typically weighty controls feel outdated. Arthur's always either walking at a snail's pace or he's sprinting like a madman, and neither speed gives you enough responsiveness.

To make matters worse, cover is iffy at the best of times. You hit R1 to slide into the nearest object or wall that you can hide behind, but then Arthur has a habit of clinging to it like he's an extra in Titanic. Put the effort in to peel him off and half of the time he'll stop crouching and stand up facing away from the enemy, only to get turned into Swiss cheese.

At their worst, the controls are infuriating, and it doesn't help that just about everything requires a held input. Hold square to interact, hold X to run, hold L1 to open the weapon wheel, hold L2 to lock on, hold R2 to pour yourself a drink, hold the left stick down to keep your balance... When a game makes it feel like your controller has suddenly doubled its button count, you know something's wrong.
quote:
Look, I get it, this is realistic - especially trudging through foot-deep snow. But Jesus Christ why does it feel like I am moving underwater? I bought a PS4 Pro just for this game and I feel like it's struggling to move things along even though it's just Rockstar's design decision to have everything occur at a snail's pace.

His "normal" walking speed is just SO SLOW that I'm having to hit the X button to move his ass but then he just starts SPRINTING. Can we please have something between "drunken stupor" and "Usain Bolt"?
quote:
Fortunately, the controls are serviceable for the most part, and we dare say that you eventually get used to them, it's just that given how supremely polished the rest of the game is, frustration is unavoidable when Arthur doesn't respond to your commands as intended.
quote:
Red Dead 2 continues Rockstar's longstanding rejection of the notions that input response should be snappy, that control schemes should be empowering and intuitive, and that animation systems should favor player input over believable on-screen action... The process of interacting with [RDR2] can be frustrating and inconsistent... sludgy kinesthetics, jumbled control schemes, and unclear user interface... goes against many commonly understood game design principles... No in-game activity approaches the tactilely pleasing acts of firing a space-rifle in Destiny, axing a demon in God of War, or jumping on goombas in Super Mario Bros.

Pressing a button in Red Dead 2 rarely results in an immediate or satisfying response. Navigating Arthur through the world is less like controlling a video game character and more like giving directions to an actor...

Arthur's horse adds yet another degree of remove... you're still controlling the man, not the horse. Mind your direction, for it is perilously easy to broadside a passing civilian and instigate a firefight, or to collide with a rock or tree, sending man and horse careening catawampus to the ground. Red Dead 2's horses are meticulously detailed and gorgeously animated, and move through the world like real animals, right up until they don't. Get too close to a boulder or crosswise to a wagon, and the realistic facade crumbles, leaving you with a grouchy, unresponsive horse with its head clipping through a tree.

Almost every interaction must be performed through the same gauzy, lustrous cling-wrap. Firefights are chaotic and random, and aiming often feels wild and unmanageable. Rifles require separate trigger-pulls to fire and to chamber a new round. Enemies move quickly and melt into the world's overwhelming visual milieux, and my resulting reliance on the heavily magnetized aim-assistance turned most fights into pop-and-fire shooting galleries. Arthur moves slowly, particularly while in settlements or indoors. It's also possible to make him run too fast, crashing through doors and into civilians. Navigating this world is arduous, heavy, and inelegant. Even the simple act of picking an object up off the floor can require two or three moments of repositioning and waiting for an interaction prompt."
Je ziet dat helaas wel vaker bij gehypte games terug komen, dat de nadelen achteraf pas bekend worden als je er zelf mee aan de slag gaat. Normaal gesproken waak ik hier wel voor maar bij een game als RDR2 had ik gewoon niet verwacht dat het zo erg zou zijn.

Desondanks is het echt een fantastische, adembenemend mooie game in alle andere aspecten imo. Ik ben blij dat ik gewoon lekker in first person kan spelen zodat ik geen last van de controls heb.
pi_182773156
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Omdat het niet helemaal klopt wat hij zegt. Althans, ik ervaar al die problemen die hij heeft totaal niet. Misschien omdat ik er nog niet bijzonder veel tijd in heb zitten, maar ik heb tegenwoordig heel vaak de indruk dat men kritiek op games heeft omdat *zij* het persoonlijk niet lekker vinden spelen. Kan hoor, en is ook prima, maar het zegt niet zoveel over de kwaliteit verder en dus ook niet over de 10/10's (die allen lichtelijk overdreven zijn uiteraard).
Uiteraard zal niet iedereen de controls zo ervaren, en ik zal ook niet beweren dat de controls objectief slecht zijn, maar dat er een grote groep mensen wel last van heeft, en dat het aangehaald wordt in verschillende reviews zegt ook wel wat denk ik.
pi_182773210
Zit nu in Valentine. En ik ondervind wat de quotes aangeven terug in de game. Maar in mijn beleving was RDR precies zo en toen RDR2 aan het installeren was heb ik GTA V lopen spelen. En ook daar zit dezelfde sluggynish in. Ik zou zeggen dat is Rockstars herkenbare crappy design by default.

Gevalletje ze komen er mee weg want jan en alleman koopt hun game toch wel? Of gevalletje ze willen niet eens spieken hoe soepel het gaat bij Assassins Creed, Spiderman, HZD. Hebben ook een wheel of weapons en toch loopt, rent en schiet het soepeler.
mag het weten
pi_182773242
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:17 schreef Joosie200 het volgende:
Zit nu in Valentine. En ik ondervind wat de quotes aangeven terug in de game. Maar in mijn beleving was RDR precies zo en toen RDR2 aan het installeren was heb ik GTA V lopen spelen. En ook daar zit dezelfde sluggynish in. Ik zou zeggen dat is Rockstars herkenbare crappy design by default.

Gevalletje ze komen er mee weg want jan en alleman koopt hun game toch wel? Of gevalletje ze willen niet eens spieken hoe soepel het gaat bij Assassins Creed, Spiderman, HZD. Hebben ook een wheel of weapons en toch loopt, rent en schiet het soepeler.
Ik weet niet waar het aan ligt, ik heb meer dan 1000 uur in GTAV zitten, maar ik krijg het niet voor elkaar om RDR2 relaxed in third person te spelen. Wellicht omdat je meer interactie hebt met de wereld om je heen, het looten enzo.

En RDR was wellicht net zo crappy maar hoe oud is die game inmiddels? Toen waren games in het algemeen lang niet zo smooth qua controls.
pi_182773287
Heb er 10 uur inzitten en vind de controls totaal niet storend. Je moet het ook rustig spelen, als je sprint dan is t logisch dat je minder flexibel bent.
pi_182773328
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]
Ik weet niet waar het aan ligt, ik heb meer dan 1000 uur in GTAV zitten, maar ik krijg het niet voor elkaar om RDR2 relaxed in third person te spelen. Wellicht omdat je meer interactie hebt met de wereld om je heen, het looten enzo.

En RDR was wellicht net zo crappy maar hoe oud is die game inmiddels? Toen waren games in het algemeen lang niet zo smooth qua controls.
Ben pas net begonnen met GTA V (teveel games om te spelen dus tja dan klooi je maar wat aan in GTA V zonder verhaalsmissies te doen) maar ook daar werkt het in dekking gaan kut, schieten qua besturing werkt gewoon minder chill in Rockstar games.

Overigens looten en dingen zoeken.. Gewoon lang de knop ingedrukt houden en je bent er ook. Dat je dan de ene keer [] en /\ moet gebruiken ala. Qua jagen vind ik HZD of TR/ROTR weer beter geīmplementeerd. Dus ja RDR2 is zeker niet perfect maar ik vermaak mij er ondanks de slordigheden en houterige controlls prima mee.
mag het weten
pi_182773479
Ik ben nog in die tutorial area (ben net op weg naar de train robbery) en er begint nu wat meer kleur in de game te komen.

Maar ergens in het begin ben ik blijkbaar mijn hoed kwijt geraakt en ik kan die nergens meer terugvinden .
Niet bij mijn paard of satchel, ook niet in het kamp. Hoe/waar kom ik weer aan een hoed?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:44:45 #78
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182773515
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:17 schreef Joosie200 het volgende:
Zit nu in Valentine. En ik ondervind wat de quotes aangeven terug in de game. Maar in mijn beleving was RDR precies zo en toen RDR2 aan het installeren was heb ik GTA V lopen spelen. En ook daar zit dezelfde sluggynish in. Ik zou zeggen dat is Rockstars herkenbare crappy design by default.

Gevalletje ze komen er mee weg want jan en alleman koopt hun game toch wel? Of gevalletje ze willen niet eens spieken hoe soepel het gaat bij Assassins Creed, Spiderman, HZD. Hebben ook een wheel of weapons en toch loopt, rent en schiet het soepeler.
Het zal persoonlijk zijn, maar ik vind de physics in GTA V (en zelfs IV trouwens) veruit superieur aan alle andere titels die je noemt, ondanks dat de versie van de RAGE(Euphoria)-engine uit die game alweer drie jaar oud is. Alleen al de subtiele dingetjes zoals lui die van een trapje donderen en zich vastgrijpen aan een leuning of mensen die je portier grijpen en op realistische wijze meegesleurd worden als je wegrijdt.

Bij dit soort physics kunnen die andere games nog niet in de schaduw staan wmb. Het is inderdaad wat meer sluggish, maar ik vind dat juist veel toffer (en realistischer) dan die zwaartekrachtloze superpoweronzin uit die andere games. Het ligt er ook maar net aan of het in een game past, ik bedoel een Spider-Man pretendeert ook geen realisme na te streven.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:47:52 #79
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182773554
RDR eindelijk binnen
pi_182773571
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe/waar kom ik weer aan een hoed?
Ja met dat probleem zit ik ook. Loop als enige nu zonder hoed rond :')
mag het weten
pi_182773577
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het zal persoonlijk zijn, maar ik vind de physics in GTA V (en zelfs IV trouwens) veruit superieur aan alle andere titels die je noemt, ondanks dat de versie van de RAGE(Euphoria)-engine uit die game alweer drie jaar oud is. Alleen al de subtiele dingetjes zoals lui die van een trapje donderen en zich vastgrijpen aan een leuning of mensen die je portier grijpen en op realistische wijze meegesleurd worden als je wegrijdt.

Bij dit soort physics kunnen die andere games nog niet in de schaduw staan wmb. Het is inderdaad wat meer sluggish, maar ik vind dat juist veel toffer (en realistischer) dan die zwaartekrachtloze superpoweronzin uit die andere games. Het ligt er ook maar net aan of het in een game past, ik bedoel een Spider-Man pretendeert ook geen realisme na te streven.

Helemaal eens :).
pi_182773624
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja met dat probleem zit ik ook. Loop als enige nu zonder hoed rond :')
In de zadeltas van je paard als het goed is
pi_182773653
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:44 schreef 2dope het volgende:

[..]
Het zal persoonlijk zijn, maar ik vind de physics in GTA V (en zelfs IV trouwens) veruit superieur aan alle andere titels die je noemt.

Bij dit soort physics kunnen die andere games nog niet in de schaduw staan wmb. Het is inderdaad wat meer sluggish, maar ik vind dat juist veel toffer (en realistischer) dan die zwaartekrachtloze superpoweronzin uit die andere games.
Mja persoonlijke smaak denk ik dan maar. Het is wat het is en ik heb teveel lol met RDR gehad waardoor RDR2 weer als thuiskomen aanvoelt. Maar mijn voorkeur gaat nu door recentere titels toch uit naar de superpower onzin. Dus ik speel vrolijk door. Maar daarom zou ik RDR2 geen 10 of 9,5 geven maar een 9. Ook in rockstar games is genoeg te verbeteren en geen enkele game is perfect wat dat betreft.
mag het weten
pi_182773749
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben nog in die tutorial area (ben net op weg naar de train robbery) en er begint nu wat meer kleur in de game te komen.

Maar ergens in het begin ben ik blijkbaar mijn hoed kwijt geraakt en ik kan die nergens meer terugvinden .
Niet bij mijn paard of satchel, ook niet in het kamp. Hoe/waar kom ik weer aan een hoed?
Na je 1e paardenritje, in die schuur tijdens dat vechten.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_182773751
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja persoonlijke smaak denk ik dan maar. Het is wat het is en ik heb teveel lol met RDR gehad waardoor RDR2 weer als thuiskomen aanvoelt. Maar mijn voorkeur gaat nu door recentere titels toch uit naar de superpower onzin. Dus ik speel vrolijk door. Maar daarom zou ik RDR2 geen 10 of 9,5 geven maar een 9. Ook in rockstar games is genoeg te verbeteren en geen enkele game is perfect wat dat betreft.
Een cijfertje is ook maar dat he, een cijfertje. Bovendien een mening van een reviewer. Niet een feit ofzo.
pi_182773923
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Na je 1e paardenritje, in die schuur tijdens dat vechten.
Ik heb net de trein beroofd en ben onderweg naar Valentine, dus dan moet ik weer helemaal terug?
Ik heb ook geen idee waar dat is op de map.

-edit: tijdens een cutscene in de kar op weg naar Horseshoe Overlook is mijn hoed weer op mijn hoofd terecht gekomen *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door StateOfMind op 27-10-2018 16:33:41 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:30:01 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182774077
Vandaag voor het eerst doodgegaan tijdens een battle in DQXI. Het was tegen twee vier armige giant-achtige wezens. Die sloegen best hard :D Ben nu ook voor het eerst een lager level dan de personages die mijn team joinen.

De game blijft echter vrij gemakkelijk. Een bossfight dat ik na mijn dood had was appeltje eitje weer. Ik zat gewoon ff niet op te letten denk ik :?

Overigens, mijn personage had eerst ZAP als magic spell, maar nu niet meer. Iemand enig idee hoe dat kan :?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:31:56 #88
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182775018
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:47 schreef Friday12 het volgende:
RDR eindelijk binnen
dan kan je nu ongeveer spelen :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182775119
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het zal persoonlijk zijn, maar ik vind de physics in GTA V (en zelfs IV trouwens) veruit superieur aan alle andere titels die je noemt, ondanks dat de versie van de RAGE(Euphoria)-engine uit die game alweer drie jaar oud is. Alleen al de subtiele dingetjes zoals lui die van een trapje donderen en zich vastgrijpen aan een leuning of mensen die je portier grijpen en op realistische wijze meegesleurd worden als je wegrijdt.

Bij dit soort physics kunnen die andere games nog niet in de schaduw staan wmb. Het is inderdaad wat meer sluggish, maar ik vind dat juist veel toffer (en realistischer) dan die zwaartekrachtloze superpoweronzin uit die andere games. Het ligt er ook maar net aan of het in een game past, ik bedoel een Spider-Man pretendeert ook geen realisme na te streven.

AC draait toch ook gewoon op euphoria? Het hoeft onder euphoria helemaal niet zo sluggish aan te voelen.
pi_182775567
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag voor het eerst doodgegaan tijdens een battle in DQXI. Het was tegen twee vier armige giant-achtige wezens. Die sloegen best hard :D Ben nu ook voor het eerst een lager level dan de personages die mijn team joinen.

De game blijft echter vrij gemakkelijk. Een bossfight dat ik na mijn dood had was appeltje eitje weer. Ik zat gewoon ff niet op te letten denk ik :?

Overigens, mijn personage had eerst ZAP als magic spell, maar nu niet meer. Iemand enig idee hoe dat kan :?
Ik dacht even dat ik nog vierarmige wezens tegen moest komen en het duurde tot bossfight tot het me duidelijk was dat het niet over RDR2 ging :D

Er zijn nog meer games dan RDR2 :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:03:53 #92
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182775576
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182775599
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

AC draait toch ook gewoon op euphoria? Het hoeft onder euphoria helemaal niet zo sluggish aan te voelen.
AC draait op Anvil, een eigen engine van Ubisoft.
Alleen rockstar games draaien op rage.
  Eindredactie Games zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:05:07 #94
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182775608
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

AC draait toch ook gewoon op euphoria? Het hoeft onder euphoria helemaal niet zo sluggish aan te voelen.
Geen idee, maar dan prefereer ik nog steeds de GTA-variant.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 18:17:43 #95
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182775830
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 18:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Geen idee, maar dan prefereer ik nog steeds de GTA-variant.
maar wat vind je van rdr2
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:04:26 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182776566
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik dacht even dat ik nog vierarmige wezens tegen moest komen en het duurde tot bossfight tot het me duidelijk was dat het niet over RDR2 ging :D

Er zijn nog meer games dan RDR2 :P
Zou een leuke plottwist zijn in RDR _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:20:40 #98
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182776815
tijd voor chapter 3 _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:51:34 #99
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_182777373
Volgens mij ben ik één van de weinige die DR2 overslaat.
Nu ben ik toch wel kampioen in topspellen overslaan.
The witcher 2, Horizon , Uncharted 4, GoW etc etc , allemaal niet aangeschaft
.
Ik vond RDR1 gewoon niet lekker spelen , allemaal wat aan de trage kant.
Als ik het zo lees is er niet veel veranderd
Ik ben inmiddels overleden
pi_182777528
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:51 schreef Enchanter het volgende:
Volgens mij ben ik één van de weinige die DR2 overslaat.
Nu ben ik toch wel kampioen in topspellen overslaan.
The witcher 2, Horizon , Uncharted 4, GoW etc etc , allemaal niet aangeschaft
.
Ik vond RDR1 gewoon niet lekker spelen , allemaal wat aan de trage kant.
Als ik het zo lees is er niet veel veranderd
Uncharted 4 kost tegenwoordig nog maar een appel en een ei en is een prachtig spel, is echt wel de moeite waard!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_182777533
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:51 schreef Enchanter het volgende:
Volgens mij ben ik één van de weinige die DR2 overslaat.
Nu ben ik toch wel kampioen in topspellen overslaan.
The witcher 2, Horizon , Uncharted 4, GoW etc etc , allemaal niet aangeschaft
.
Ik vond RDR1 gewoon niet lekker spelen , allemaal wat aan de trage kant.
Als ik het zo lees is er niet veel veranderd
Ik koop hem nu ook nog niet. Dat is het fijne van een singleplayer game die kun je ooit uit een budgetbak vissen en spelen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je een hoop mist omdat de game niet meer door veel mensen wordt gespeeld.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:18:29 #102
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182777993
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:51 schreef Enchanter het volgende:
Volgens mij ben ik één van de weinige die DR2 overslaat.
Nu ben ik toch wel kampioen in topspellen overslaan.
The witcher 2, Horizon , Uncharted 4, GoW etc etc , allemaal niet aangeschaft
.
Ik vond RDR1 gewoon niet lekker spelen , allemaal wat aan de trage kant.
Als ik het zo lees is er niet veel veranderd
Sommige mensen houden gewoon niet van goede games I guess :+
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 20:23:00 #103
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182778107
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:51 schreef Enchanter het volgende:
Volgens mij ben ik één van de weinige die DR2 overslaat.
Nu ben ik toch wel kampioen in topspellen overslaan.
The witcher 2, Horizon , Uncharted 4, GoW etc etc , allemaal niet aangeschaft
.
Ik vond RDR1 gewoon niet lekker spelen , allemaal wat aan de trage kant.
Als ik het zo lees is er niet veel veranderd
Nee hoor ik vond één ook niks aan en zal deze misschien eens uit een budgetbak oppakken maar hyped ben ik niet.
Horizon, the witcher en Uncharted 4 heb ik ook niet gespeeld.
Horizon en Uncharted 4 staan nog wel op het ooit te spelen lijstje.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_182780324
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:59 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik koop hem nu ook nog niet. Dat is het fijne van een singleplayer game die kun je ooit uit een budgetbak vissen en spelen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je een hoop mist omdat de game niet meer door veel mensen wordt gespeeld.
Misschien later in de budgetbak, het is mij allemaal te traag en met twee kleine kids wil ik gewoon een uurtje of anderhalf s Avonds even een actie game spelen.
Daarnaast ben ik niet gek van een western settings.
pi_182781507
Ik vind RDR2 wel erg verwarrend, het is zo groot en zo vrij dat ik mij afvraag wat ik nou het beste kan doen, hoe kan ik het beste het begin vd game (eerste 20 uur) doorlopen, etc.
pi_182781819
Het had van mij allemaal een tikkeltje sneller gemogen. Af en toe loopt hij zo ontzettend traag. :') Looten en dieren villen is ook telkens een lange animatie.

Maar goed, het zal wel bij de game horen.
pi_182782841
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:55 schreef Jimbo het volgende:
bijna 24uur verder en ik ben er uit

Ik vind het spel tergend langzaam en dat is zonde. Verder wel een prima spel, heel uitgebreid maar zoooooo fucking langzaam :r Dat icm de besturing en het is voor mij een 8/10 max
Mee eens.
De personages, het verhaal en de sfeer maken veel goed.
Maar zoals ik eigenlijk al eerder zei is RDR2 niets nieuws aan de horizon.
Het is een evolutie en niet de revolutie waar ik op gehoopt had.

Het grootste euvel is toch de controls... werkelijk als R* dat genageld had was deze game minstens een 9 waard.
Daarnaast heb ik ook een paar ergernisen met betrekking tot het navigeren van de missies en side-quests... dat had overzichtelijker kunnen zijn.
Wat ik ook heel erg mis is fast travell (misschien dat het nog komt?); als ik de hele game in semi-real-time moet spelen wordt de pacing, na verloop, nog trager en frustrerender.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:42:13 #108
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182782971
Je moet gewoon fps standard controls instellen dan speelt het zoveel beter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182783012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet gewoon fps standard controls instellen dan speelt het zoveel beter
dan sta je nog steeds te knuffelen tegen een tafel om een item op te pakken waar je niet pixelperfect goed voor staat :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_182783030
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet gewoon fps standard controls instellen dan speelt het zoveel beter
Speelt inderdaad veel beter.
SOONY
pi_182783049
Was laatst weer mijn hoed kwijt na een missie. Kwam ik een random gast tegen met een schiet challenge op glazen flessen _O_ Net aan verloren. Toen vroeg ie om een rematch voor 10 ipv 5 dollar. Denk ja dahaag.. Bam headshot en hij is dood. Pak ik zijn hoed af en gallopeer verder :7

Verder nog 0 bounty op mijn hoofd. Ik knal de getuige om. En als iets under investigation is net als in GTA off road gaan en je verdekt opgesteld laten staan. De mooiste scene vond ik als je met een bendelid de hele nacht gaat zuipen en dan dronken weg moet rennen van law enforcement :D
mag het weten
pi_182783200
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:19 schreef mtchel112 het volgende:
Ik vind RDR2 wel erg verwarrend, het is zo groot en zo vrij dat ik mij afvraag wat ik nou het beste kan doen, hoe kan ik het beste het begin vd game (eerste 20 uur) doorlopen, etc.
Wanneer je een quest aanvaard zijn er niet echt bepaald duidelijke indicaties wat je alsvolgt moet doen.
Geen duidelijk overzicht van welke quest je nu volgt of hoe je andere (side) quests kan selecteren.
Het is een kwestie van zien welke items, of informatie (met bijbehorende punten op de map), je hebt vergaard en welke quests daar mee gemoeid zijn... desondanks wordt men al gauw afgeleid.
Wanneer je dan terug wilt naar de oorspronkelijke quest moet je weer al die vage informatie doornemen en wordt de continiueiteit gestoord.

Misschien vergis ik me... ik hoop het zelfs.... wat ik nog niet gezien heb is een duidelijk overzicht van quests, in een menu, die je kan selecteren waarna je genoeg info en waypoints te zien krijgt.
Duidelijke navigatie; anders wordt het zo'n vage warboel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Gonzo op 28-10-2018 02:25:59 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182783233
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet gewoon fps standard controls instellen dan speelt het zoveel beter
Dat vernauwt je gezichtsvermogen.
3rd person en zo ver mogelijk uitgezoomed vind ik het mooiste.
Maar is wel meer priegelig in sommige scenario's.
Soms is switchen naar FPS i.d.d. beter.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182783591
De opdracht waarbij je een maat dronken moet voeren en gewoon een rustig avondje uit moet hebben is hillarisch!.
Blijkt dat je als doel hebt (wat je vooraf niet weet :( ) om, in dronken toestand, je maat terug te vinden en een akefietje met een oude bekende moet bijleggen zonder in de bak te belanden. :D
I failed hopelessly :D
Ik ben daarna gestopt en heb niet gesaved zodat ik deze opdracht morgen nog eens kan proberen.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  Redactie Frontpage zondag 28 oktober 2018 @ 00:15:19 #115
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182783618
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:34 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Wat ik ook heel erg mis is fast travell (misschien dat het nog komt?); als ik de hele game in semi-real-time moet spelen wordt de pacing, na verloop, nog trager en frustrerender.
Fasttravel kun je vrijspelen met het donatiekistje in het kamp ;).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182783696
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Fasttravel kun je vrijspelen met het donatiekistje in het kamp ;).
<diepe zucht> thank god!
Ik heb nu zeker 8 uur gespeeld en heb nog geen indicatie gezien dat dit mogelijk is ondanks dat ik al resources en cash heb gedoneerd in het kamp.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182783715
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:14 schreef Dr_Gonzo het volgende:
De opdracht waarbij je een maat dronken moet voeren en gewoon een rustig avondje uit moet hebben is hillarisch!.
Blijkt dat je als doel hebt (wat je vooraf niet weet :( ) om, in dronken toestand, je maat terug te vinden en een akefietje met een oude bekende moet bijleggen zonder in de bak te belanden. :D
I failed hopelessly :D
Ik ben daarna gestopt en heb niet gesaved zodat ik deze opdracht morgen nog eens kan proberen.
Beste opdracht ooit _O_
Helaas wel gesaved. Maar ik vond hem prachtig. :7
mag het weten
  Redactie Frontpage zondag 28 oktober 2018 @ 00:19:48 #118
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182783716
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:18 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

<diepe zucht> thank god!
Ik heb nu zeker 8 uur gespeeld en heb nog geen indicatie gezien dat dit mogelijk is ondanks dat ik al resources en cash heb gedoneerd in het kamp.
Staat gewoon in de ledger (moet je wel eerst een andere voor unlocken geloof ik).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 28 oktober 2018 @ 00:33:19 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182784053
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

dan sta je nog steeds te knuffelen tegen een tafel om een item op te pakken waar je niet pixelperfect goed voor staat :+
eh gewoon "vierkantje" inhouden en even ronddraaien. Indoors werkt fps ook beter imo.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 28 oktober 2018 @ 00:34:09 #120
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182784063
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:58 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Dat vernauwt je gezichtsvermogen.
3rd person en zo ver mogelijk uitgezoomed vind ik het mooiste.
Maar is wel meer priegelig in sommige scenario's.
Soms is switchen naar FPS i.d.d. beter.
fov op max zetten. indoors fps en in sommige conversaties. Ik vind de shootouts in fps ook wel tof.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 28 oktober 2018 @ 00:36:06 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182784089
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:55 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Wanneer je een quest aanvaard zijn er niet echt bepaald duidelijke indicaties wat je alsvolgt moet doen.
Geen duidelijk overzicht van welke quest je nu volgt of hoe je andere (side) quests kan selecteren.
Het is een kwestie van zien welke items, of informatie (met bijbehorende punten op de map), je hebt vergaard en welke quests daar mee gemoeid zijn... desondanks wordt men al gauw afgeleid.
Wanneer je dan terug wilt naar de oorspronkelijke quest moet je weer al die vage informatie doornemen en wordt de continiueiteit gestoord.

Misschien vergis ik me... ik hoop het zelfs.... wat ik nog niet gezien heb is een duidelijk overzicht van quests, in een menu, die je kan selecteren waarna je genoeg info en waypoits krijgt te zien.
Duidelijke navigatie; anders wordt het zo'n vage warboel.
dpad links tappen geeft je een overzicht van geaccepteerde missies en dergelijke. als je dpad links inhoudt krijg je je journal.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182784306
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

dpad links tappen geeft je een overzicht van geaccepteerde missies en dergelijke. als je dpad links inhoudt krijg je je journal.
Ga ik morgen meteen proberen. :)
De in game info komt soms zo snel voorbij dat ik het niet bijhoud; vaak een kleine info box links boven in het scherm die je verteld wat je moet weten... maar ben dan vaak nog bezig met andere shizzle waardoor ik een gedeelte van de info-box mis.
Sowieso teveel knoppen combinaties (alleen al het verschil tussen tappen en ingedrukt houden... argh :|W ) dan eigenlijk goed is voor een game.

HZD had ook veel functies maar om-de-een-of-andere manier voelde dat wel goed aan; dat ging als vanzelf zonder er over te hoeven nadenken.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  zondag 28 oktober 2018 @ 01:54:12 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182785542
mijn enige complaint is idd dat het niet even makkelijk is om alles bij te houden omdat je zoveel kan doen haha. net ff lekker wezen vissen met een ochtendmist en daarna de vissen gebakken bij mn kampvuur en koffie erbij _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 28 oktober 2018 @ 06:06:55 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182786447
Let een beetje op spoilers aub. Niet inhoudelijk missies gaan bespreken. Er is overigens ook een RDR topic.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182786471
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

eh gewoon "vierkantje" inhouden en even ronddraaien. Indoors werkt fps ook beter imo.
ja, maar dat ronddraaien lijkt me onnodig.

Net zoals je paard:L2 inhouden en rond het paard te gaan lopen om de gewilde functie op te zien lichten omdat je dan op de plek staat wat de software wil is wat meh.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 07:04:04 #126
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182786530
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 06:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

ja, maar dat ronddraaien lijkt me onnodig.

Net zoals je paard:L2 inhouden en rond het paard te gaan lopen om de gewilde functie op te zien lichten omdat je dan op de plek staat wat de software wil is wat meh.
Waar blijft die review ?!? }:|

Maar ik hoor al dat ik deze game misschien ooit eens uit de budgerbak haal of een keer Leen van iemand.
Reden dat ik niet door deel 1 heen kwam was ook dat trage.
Als dat er nog steeds in zit ga ik me er niet mee vermaken.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_182786544
quote:
18s.gif Op zondag 28 oktober 2018 07:04 schreef dud0r het volgende:

[..]

Waar blijft die review ?!? }:|

game donderdag pas gekregen, dus ik neem mijn tijd :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 28 oktober 2018 @ 07:23:28 #128
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_182786588
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Fasttravel kun je vrijspelen met het donatiekistje in het kamp ;).
Waar je geld enzo kunt doneren ?
Is het handig om zoveel mogelijk te doneren ? Geld of eten ?
pi_182786606
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 23:46 schreef Joosie200 het volgende:
Was laatst weer mijn hoed kwijt na een missie. Kwam ik een random gast tegen met een schiet challenge op glazen flessen _O_ Net aan verloren. Toen vroeg ie om een rematch voor 10 ipv 5 dollar. Denk ja dahaag.. Bam headshot en hij is dood. Pak ik zijn hoed af en gallopeer verder :7

Verder nog 0 bounty op mijn hoofd. Ik knal de getuige om. En als iets under investigation is net als in GTA off road gaan en je verdekt opgesteld laten staan. De mooiste scene vond ik als je met een bendelid de hele nacht gaat zuipen en dan dronken weg moet rennen van law enforcement :D
Precies dezelfde vent tegen gekomen, ook ik heb zijn hoed nu :p
  zondag 28 oktober 2018 @ 07:45:01 #130
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_182786671
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 20:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Sommige mensen houden gewoon niet van goede games I guess :+
Het is bij meer een tijd dingetje
Ik kan / wil ze wel kopen , maar kom er toch niet aan toe.
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 07:46:54 #131
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182786678
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 07:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

game donderdag pas gekregen, dus ik neem mijn tijd :+
We zijn drie dagen verder. Je hebt 72 uur de tijd gehad om het uit te spelen . }:|
:6
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage zondag 28 oktober 2018 @ 08:04:05 #132
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182786775
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 07:23 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Waar je geld enzo kunt doneren ?
Is het handig om zoveel mogelijk te doneren ? Geld of eten ?
Geen idee, maar ik steek mijn geld liever in het kamp dan dat ik er mijn bounty's mee afbetaal :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182787405
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:55 schreef Jimbo het volgende:
bijna 24uur verder en ik ben er uit

Ik vind het spel tergend langzaam en dat is zonde. Verder wel een prima spel, heel uitgebreid maar zoooooo fucking langzaam :r Dat icm de besturing en het is voor mij een 8/10 max
Daarbij opgeteld dat 2/3 van het spel bestaat uit paardrijden. (Dat ook iets te langzaam gaat)
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 09:04:28 #134
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182787417
ik ben blij dat ik medemensen gevonden heb die rdr2 ook te langzaam vinden O+

ik vind jullie lief.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 28 oktober 2018 @ 09:06:44 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182787464
Maar na twee dagen zijn we het er dus over eens dat de doorgeverfde GOTY kandidaat een enorme teleurstelling is die het enkel moet hebben van mooie plaatjes?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182787474
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik steek mijn geld liever in het kamp dan dat ik er mijn bounty's mee afbetaal :+
Je kunt je ook aangeven en jailtime doen om van je bounty af te komen, las ik.
Wel eerst je geld in de kas van het kamp storten (geen idee of je dat geld weer kunt opnemen later?)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182787498
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:04 schreef Jimbo het volgende:
ik ben blij dat ik medemensen gevonden heb die rdr2 ook te langzaam vinden O+

ik vind jullie lief.
Het is slow paced, maar het past wel bij de setting vind ik. Ik vind het niet storend eigenlijk.
En door het tragere tempo denk ik dat de kiddo's straks RDR2 Online snel op zullen geven,
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182787516
Kerels, waarom zetten jullie dit niet voort in het rdr2 topic?
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 09:11:36 #139
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182787533
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is slow paced, maar het past wel bij de setting vind ik. Ik vind het niet storend eigenlijk.
En door het tragere tempo denk ik dat de kiddo's straks RDR2 Online snel op zullen geven,
ik vind het echt verschrikkelijk :')

Gooi gewoon die walk speed omhoog enzo, nu kan je niet rennen in je kamp enzo.. ellende
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182787548
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar na twee dagen zijn we het er dus over eens dat de doorgeverfde GOTY kandidaat een enorme teleurstelling is die het enkel moet hebben van mooie plaatjes?
Nee hoor, voor mij zeker geen teleurstelling, maar ik heb bewust zoveel mogelijk nieuws, foto's en filmpjes van RDR2 bewust weten te mijden de afgelopen maanden.

Maar tot op heden (ik zit pas in Chapter 2, dus nog niet zo lang) is God of War 2018 nog steeds mijn GOTY.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182787665
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is slow paced, maar het past wel bij de setting vind ik. Ik vind het niet storend eigenlijk.
En door het tragere tempo denk ik dat de kiddo's straks RDR2 Online snel op zullen geven,
Ligt er ook een beetje aan hoe je het spel speelt natuurlijk. Het spel is prima voor een vrije avond waar je een beetje door de wildernis kan slenteren en van de omgeving kan genieten. Voor mensen die niet zoveel tijd hebben en een uurtje per dag willen gamen is dit spel niet echt weggelegd denk ik.

Het is een prachtige game, maar het is niet voor iedereen weggelegd denk ik. GTA 5 is in mijn ogen wat toegankelijker voor een breder publiek.
  zondag 28 oktober 2018 @ 09:33:44 #142
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_182787858
Rockstar zegt dat het ongeveer 60 uur kost om het verhaal te spelen. Als alles niet zo traag ging blijft daar maar 40 uur van over denk ik. Ik heb de eerste met veel plezier gespeeld en ook alle gta's, maar bij deze heb ik moeite om er in te komen. Het hele survival gedoe had ik er liever ook niet in gezien.

Ik heb een groot deel van het jaar bijna enkel nioh gespeeld. De controls en snelheid van het spel zijn het totale tegenovergestelde van RDR 2. Dat is dus even serieus wennen.
pi_182788459
Vanaf God of War dit jaar wordt er eigenlijk wel gekankerd op iedere grote titel dit jaar. Echt fantastisch _O-
SOONY
pi_182788961
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar na twee dagen zijn we het er dus over eens dat de doorgeverfde GOTY kandidaat een enorme teleurstelling is die het enkel moet hebben van mooie plaatjes?
Dat is weer iets teveel van het goede :P Denk HZD goty 2017 en GoW goty 2018 uiteindelijk. RDR2 is geen teleurstelling voor mij en kan best gotg ofwel game of the generation zijn voor mij. Voor menig andere zal dat last of us 2 worden wss ;)
mag het weten
pi_182789034
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar na twee dagen zijn we het er dus over eens dat de doorgeverfde GOTY kandidaat een enorme teleurstelling is die het enkel moet hebben van mooie plaatjes?
Als je dat laatste daadwerkelijk vind, ben je echt een complete debiel.

Het is een GOTY die voor enkele niet te spelen is omdat hun hersenen het niet aankunnen.
pi_182789417
Cowboygodengenot.

Lekker gamepje man. Heb geen last van de besturing eigenlijk, al snap ik wel dat het wat clunky kan aanvoelen.
pi_182789640
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als je dat laatste daadwerkelijk vind, ben je echt een complete debiel.

Het is een GOTY die voor enkele niet te spelen is omdat hun hersenen het niet aankunnen.
Hun hersenen het niet aankunnen? :')
pi_182789684
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als je dat laatste daadwerkelijk vind, ben je echt een complete debiel.

Het is een GOTY die voor enkele niet te spelen is omdat hun hersenen het niet aankunnen.
Omdat hun brein snelheid gewend is?
pi_182789743
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 11:40 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat hun brein snelheid gewend is?
Voor bf5 zijn we ook al uneducated :(
  zondag 28 oktober 2018 @ 15:25:27 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182793899
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar na twee dagen zijn we het er dus over eens dat de doorgeverfde GOTY kandidaat een enorme teleurstelling is die het enkel moet hebben van mooie plaatjes?
Nah, game of the generation _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games zondag 28 oktober 2018 @ 15:32:17 #151
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182794015
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 18:17 schreef Jimbo het volgende:

[..]

maar wat vind je van rdr2
Had een druk weekend dus vandaag pas begonnen. Maar het is zoals ik had verwacht, revolutionair.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182794057
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 15:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

Had een druk weekend dus vandaag pas begonnen. Maar het is zoals ik had verwacht, revolutionair.
Wat vind jij er dan zo revolutionair aan?
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182794318
quote:
6s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:41 schreef DKUp het volgende:
Te hardcore, kiddies will hate it :9 >:)
Ik wist het, alleen bleef het niet bij de kiddies :D _O-
SOONY
  Eindredactie Games zondag 28 oktober 2018 @ 15:59:24 #154
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182794523
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 15:33 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Wat vind jij er dan zo revolutionair aan?
De optelsom van verschillende m.i. perfect uitgewerkte elementen, niet één specifiek aspect.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182794601
Wel interessant om te zien hoe de wereld in 100 jaar van paardrijden in het wilde westen naar de digitale leefwereld van nu is veranderd.
pi_182794899
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 15:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nah, game of the generation _O_
Precies! Arthur Morgan be like... Kratos hold my beer. You can be game of the year while I am game of the generation :7
mag het weten
pi_182795012
Game of the generation zelfs, wat kunnen we toch heerlijk overdrijven :)
  zondag 28 oktober 2018 @ 16:31:39 #158
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182795138
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:24 schreef Questular het volgende:
Game of the generation zelfs, wat kunnen we toch heerlijk overdrijven :)
welke game is beter in jouw ogen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182795149
SOONY
pi_182795317
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

welke game is beter in jouw ogen?
Definieer generatie, ik heb van alle games die ik heb gespeeld het meeste plezier beleefd aan Unreal Tournament dus dan is dat vast voor iedereen de beste game ooit..... met fifa '97 en Wow op een gedeelde 2e plek.

Beste ps4 game: overwatch.
Teveel genres en teveel verschillende smaken om iets te bestempelen als beste dit of beste dat ooit, vind ik :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Questular op 28-10-2018 16:49:44 ]
pi_182795435
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2018 15:59 schreef 2dope het volgende:

[..]

De optelsom van verschillende m.i. perfect uitgewerkte elementen, niet één specifiek aspect.
Noem eens een aantal van die aspecten?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Gonzo op 28-10-2018 16:57:35 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 17:06:55 #162
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182795741
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 15:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

Had een druk weekend dus vandaag pas begonnen. Maar het is zoals ik had verwacht, revolutionair.
leugens ;( het is sloom :6
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 17:07:25 #163
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182795751
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

welke game is beter in jouw ogen?
GoW

maar dat kan jij niet weten want die kan je niet spelen _O- :6
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 17:11:51 #164
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182795824
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]

GoW

maar dat kan jij niet weten want die kan je niet spelen _O- :6
_O-
Ik heb teveel nog liggen om te spelen en te weinig tijd. ;(
Ben nog niet eens aan odyssee begonnen. ;(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Eindredactie Games zondag 28 oktober 2018 @ 17:54:50 #165
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182796797
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:48 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Noem eens een aantal van die aspecten?

Voornamelijk op technisch vlak graphics, physics, gunplay, realisme/immersion. Ook narrative, geluid/soundtrack. Lichteffecten, weereffecten, flora/fauna... Maar wat ik zeg, het is de som der delen. Dat vond ik bij GTA V ook, het is in mijn optiek net als die game een nieuwe mijlpaal.
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:24 schreef Questular het volgende:
Game of the generation zelfs, wat kunnen we toch heerlijk overdrijven :)
Als hij die mening is toegedaan kan dat toch. Als ik het zo lees heb jij het zelf nog niet gespeeld, dus hoe kun je dan beweren dat hij overdrijft? Gezien de algemene consensus lijkt het me ook niet een hele vreemde opmerking.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182796878
quote:
2s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

Voornamelijk op technisch vlak graphics, physics, gunplay, realisme/immersion. Ook narrative, geluid/soundtrack. Lichteffecten, weereffecten, flora/fauna... Maar wat ik zeg, het is de som der delen. Dat vond ik bij GTA V ook, het is in mijn optiek net als die game een nieuwe mijlpaal.

[..]

Als hij die mening is toegedaan kan dat toch. Als ik het zo lees heb jij het zelf nog niet gespeeld, dus hoe kun je dan beweren dat hij overdrijft? Gezien de algemene consensus lijkt het me ook niet een hele vreemde opmerking.
Hij mag dat vinden net zoals ik mag vinden dat een game of the generation kiezen onbegonnen werk is. Niet zo heel vreemd dat meningen verschillen.
  zondag 28 oktober 2018 @ 18:01:37 #167
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_182796972
Ik vind RDR beduidend minder dan GOW en dat komt vooral omdat het control scheme slecht is uitgewerkt. Dat is de basis van iedere game en bij GOW was dat gewoon fucking goed.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_182797639
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:01 schreef maniack28 het volgende:
Ik vind RDR beduidend minder dan GOW en dat komt vooral omdat het control scheme slecht is uitgewerkt. Dat is de basis van iedere game en bij GOW was dat gewoon fucking goed.
Ik moet er erg aan wennen, maar ik vind het juist wel goed verzonnen. Je moet nu echt goed zoeken i.p.v. een automatisch schermpje “klik hier”
Narf!
  Eindredactie Games zondag 28 oktober 2018 @ 18:41:18 #169
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182797787
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:57 schreef Questular het volgende:

[..]

Hij mag dat vinden net zoals ik mag vinden dat een game of the generation kiezen onbegonnen werk is.
Maar het is je wel gelukt.
quote:
Beste ps4 game: overwatch.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182797995
Ik mis alleen fast travel, ik doe nu steeds cinematic camera als auto pilot
  zondag 28 oktober 2018 @ 18:53:06 #171
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_182798002
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:33 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ik moet er erg aan wennen, maar ik vind het juist wel goed verzonnen. Je moet nu echt goed zoeken i.p.v. een automatisch schermpje “klik hier”
Sorry. Bedoelde ook de controls. Het is allemaal net wat trager dan een goeie AAA zou moeten hebben. En heb bij het paardrijden ook regelmatig ruzie met de camera als ik ik gevecht zit..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_182798144
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Maar het is je wel gelukt.

[..]

Ja dat meende ik ook voor de volle 100% net als fifa 97
  Eindredactie Games zondag 28 oktober 2018 @ 19:13:57 #173
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182798402
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:01 schreef Questular het volgende:

[..]

Ja dat meende ik ook voor de volle 100% net als fifa 97
Maar dan zijn we er toch? FIFA 97 is vierde/vijfde generatie, RDR2 en Overwatch zijn achtste generatie dus die twee hebben niet zoveel met elkaar van doen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games zondag 28 oktober 2018 @ 19:17:55 #174
181272 crew  Noppie2000
pi_182798496
quote:
2s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

Voornamelijk op technisch vlak graphics, physics, gunplay, realisme/immersion. Ook narrative, geluid/soundtrack. Lichteffecten, weereffecten, flora/fauna... Maar wat ik zeg, het is de som der delen. Dat vond ik bij GTA V ook, het is in mijn optiek net als die game een nieuwe mijlpaal.
Indrukwekkend vind ik het zeker, dat het allemaal kan in een game. Sta je toch soms van te kijken :o Als game ligt het me niet, net als andere Rockstar games, maar ik kan enkel applaudiseren wat Rockstar voor systemen en effecten weet te brengen. Elke keer weer een knap staaltje werk.
  Eindredactie Games zondag 28 oktober 2018 @ 19:24:53 #175
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182798649
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Indrukwekkend vind ik het zeker, dat het allemaal kan in een game. Sta je toch soms van te kijken :o Als game ligt het me niet, net als andere Rockstar games, maar ik kan enkel applaudiseren wat Rockstar voor systemen en effecten weet te brengen. Elke keer weer een knap staaltje werk.
Dat wist ik nog van jou van GTA V, jij heiden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games zondag 28 oktober 2018 @ 19:25:58 #176
181272 crew  Noppie2000
pi_182798669
quote:
8s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:24 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat wist ik nog van jou van GTA V, jij heiden.
:@
pi_182798859
quote:
2s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

Voornamelijk op technisch vlak graphics, physics, gunplay, realisme/immersion. Ook narrative, geluid/soundtrack. Lichteffecten, weereffecten, flora/fauna... Maar wat ik zeg, het is de som der delen. Dat vond ik bij GTA V ook, het is in mijn optiek net als die game een nieuwe mijlpaal.
Hmm lastig... Ik ben het zeker met je eens, visueel is het zeker indrukwekkend allemaal. Maar het blijft een game en ik vind dat er gameplay-technisch toch wel het een en ander schort. Schieten en vechten gaat bijvoorbeeld erg stroef. Sommige acties duren echt gewoon veel te lang, dat je bijvoorbeeld drie seconde een knop moet indrukken om iets te verkopen, dat soort dingen. In mijn optiek stop je veel te veel tijd in kleine handelingen en dat haalt voor mij de fun er wel een beetje uit. Ik vind de menu's ook heel erg onoverzichtelijk en omslachtig.

Het blijft een prima spel hoor, maar een van de beste spellen aller tijden vind ik ook weer enorm overdreven.
pi_182799056
Het is objectief gezien een van de beste spellen aller tijden.
  zondag 28 oktober 2018 @ 19:42:49 #179
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_182799088
Lekker boeiend ook, ieder z'n eigen ding.
Flesje bier
  zondag 28 oktober 2018 @ 19:55:35 #180
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_182799434
Ik ben ook vol lof. Echt een parel, kan de PS niet uitzetten.
Dit, dus.
pi_182799667
Ja zonder gekheid ik ook. Ondanks dat de third person controls voor mij persoonlijk zowat onspeelbaar zijn is het zonder twijfel mijn GOTY. Ik kijk erg uit naar het online gedeelte, ben benieuwd hoe dat gaat zijn tov GTA Online.
  Redactie Frontpage zondag 28 oktober 2018 @ 20:05:07 #182
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182799749
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben ook vol lof. Echt een parel, kan de PS niet uitzetten.
De PS4 mag zo eventjes afkoelen voor de F1, maar daarna gaat die weer aan :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Games zondag 28 oktober 2018 @ 20:50:51 #183
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182801548
Ik ga RDR2 wel lekker kopen op Black Friday. Eerst ff call of cthulhu uitspelen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 28 oktober 2018 @ 20:54:16 #184
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182801694
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ja zonder gekheid ik ook. Ondanks dat de third person controls voor mij persoonlijk zowat onspeelbaar zijn is het zonder twijfel mijn GOTY. Ik kijk erg uit naar het online gedeelte, ben benieuwd hoe dat gaat zijn tov GTA Online.
Ik vond het ook wel tof dat je klering uiteindelijk naar de tering gaat. Liep al een poosje zonder geld rond en met super oude gekochte kleding waar de vezels bij de schouders inmiddels gescheurd en gepluisd waren en alles vies en ranzig.

Inmiddels weer mooie nieuwe kleren gekocht. Maar ik erger me nog wel aan die vieze bek. Moet ik daarvoor serieus 25 dollars voor betalen om in bad te gaan? Wat zijn dat voor prijzen :')
pi_182802141
Eerst nog even resident evil 7 uitspelen uit de Halloween sale. Toffe game!
pi_182802318
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel tof dat je klering uiteindelijk naar de tering gaat. Liep al een poosje zonder geld rond en met super oude gekochte kleding waar de vezels bij de schouders inmiddels gescheurd en gepluisd waren en alles vies en ranzig.

Inmiddels weer mooie nieuwe kleren gekocht. Maar ik erger me nog wel aan die vieze bek. Moet ik daarvoor serieus 25 dollars voor betalen om in bad te gaan? Wat zijn dat voor prijzen :')
25 dollar? 25 dollarcent toch?
pi_182802363
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

25 dollar? 25 dollarcent toch?
25 cent inderdaad.
SOONY
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:09:47 #188
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182802382
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

25 dollar? 25 dollarcent toch?
Ben er maar één keer geweest. Volgens mij heb je gelijk :') bijna nooit meer mn bakkes gewassen.

Vond het al vrumd zo’n hoge prijs.
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:19:56 #189
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182802811
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]

GoW

maar dat kan jij niet weten want die kan je niet spelen _O- :6
Ben met het je eens hoor, ook al kun je beide games niet vergelijken (en mogen we blij zijn dat we twee van dit soort games in een jaar mogen spelen na het teleurstellende 2017). Beide games zijn natuurlijk bepalend in het genre. Als ik puur kijk naar de kwaliteit van de uurtjes is GoW voor mij wel een stapje verder dan Red Dead.

GoW heb ik echt elke minuut van de game genoten, elk uithoekje van de wereld verkent zonder mezelf te vervelen en elke (optionele) boss willen verslaan die te verslaan was. Ik weet zeker dat ik dat geduld met Red Dead niet ga hebben na het uitspelen van de storyline.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Redactie Frontpage zondag 28 oktober 2018 @ 21:45:02 #190
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182803846
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

25 dollar? 25 dollarcent toch?
En voor 50 cent extra krijg je vrouwelijke assistentie :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182805387
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]

En voor 50 cent extra krijg je vrouwelijke assistentie :7
Hopelijk wast ze ook paardeballen.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_182811353
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag voor het eerst doodgegaan tijdens een battle in DQXI. Het was tegen twee vier armige giant-achtige wezens. Die sloegen best hard :D Ben nu ook voor het eerst een lager level dan de personages die mijn team joinen.

De game blijft echter vrij gemakkelijk. Een bossfight dat ik na mijn dood had was appeltje eitje weer. Ik zat gewoon ff niet op te letten denk ik :?

Overigens, mijn personage had eerst ZAP als magic spell, maar nu niet meer. Iemand enig idee hoe dat kan :?
Volgens mij zit die in de skill tree van 'Luminary'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:21:42 #193
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_182812148
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ben er maar één keer geweest. Volgens mij heb je gelijk :') bijna nooit meer mn bakkes gewassen.

Vond het al vrumd zo’n hoge prijs.
Haha ja, die dollarcent is makkelijk te verwarren met het gewone dollar teken
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_182812860
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 21:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ben er maar één keer geweest. Volgens mij heb je gelijk :') bijna nooit meer mn bakkes gewassen.

Vond het al vrumd zo’n hoge prijs.
Lekker 50 cent extra betalen en een vrouwtje wast gewoon je benen hoor. Een minuut erna flikker je van je paard in de modder.
  maandag 29 oktober 2018 @ 12:30:09 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182813154
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:29 schreef Drankster het volgende:

[..]

Volgens mij zit die in de skill tree van 'Luminary'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup dat was het inderdaad. Nu weer terug *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 29 oktober 2018 @ 13:06:33 #197
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182813671
quote:
Battle Arena Toshinden
Cool Boarders 2
Destruction Derby
Final Fantasy VII
Grand Theft Auto
Intelligent Qube
Jumping Flash
Metal Gear Solid
Mr Driller
Oddworld: Abe’s Oddysee
Rayman
Resident Evil Director’s Cut
Revelations: Persona
Ridge Racer Type 4
Super Puzzle Fighter II Turbo
Syphon Filter
Tekken 3
Tom Clancy’s Rainbow Six
Twisted Metal
Wild Arms
Zeg het maar, wat missen we?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 13:08:31 #198
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182813696
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Zeg het maar, wat missen we?
Tombi/a
Tomb raider
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_182813712
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Zeg het maar, wat missen we?
Tony Hawk.
pi_182813724
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yup dat was het inderdaad. Nu weer terug *O*
Haha dan heb je dus ook Sylvando's Agent of Hapiness al gehad?

Het was 1 grote wtf maar zo geniaal. _O_
pi_182813738
Harry Potter
SOONY
  maandag 29 oktober 2018 @ 13:14:18 #202
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182813781
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Zeg het maar, wat missen we?
wat een zooitje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Frontpage maandag 29 oktober 2018 @ 13:31:34 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182814039
Road Rash :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 13:38:56 #204
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182814169
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Tony Hawk.
Die ook ja.

En vigilante 8.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_182814289
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Zeg het maar, wat missen we?
Een stekker
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:14:37 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182814697
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:10 schreef Drankster het volgende:

[..]

Haha dan heb je dus ook Sylvando's Agent of Hapiness al gehad?

Het was 1 grote wtf maar zo geniaal. _O_
Ik heb volgens mij de poortwachter van het laatste level verslagen. Eind is in zicht denk ik!

Die Sylvando quest was zooooo tof. Dat zwaaien wat de Hero doet met z'n pakske is echt hilarisch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:15:04 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182814703
quote:
PREORDER CANCELED!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:27:19 #208
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_182814910
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

wat een zooitje
Goed onderbouwd!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_182814930
Toch wel heel erg matige games, dan vind ik het leuker om de echte ps1 nog een keer op te starten :9
pi_182815040
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Tony Hawk.
Onmogelijk met al die muziekrechten.
pi_182815070
quote:
13s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

PREORDER CANCELED!
GEEN PREORDER GEZET!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_182815276
Destruction derby :) goed dat die er tussen zit.
pi_182815384
De Japanse lineup _O_

Arc the Lad
Arc the Lad II
Armored Core
R4 Ridge Racer Type 4
I.Q. Intelligent Cube
Gradius Gaiden
XI [sái]
Saga Frontier
G Darius
Jumping Flash
Super Puzzle Fighter II X
Tekken 3
Battle Arena Toshinden
Biohazard Director's Cut
Parasite Eve
Final Fantasy VII International
Mr. Driller
Revelations Persona
Metal Gear Solid
Wild Arms
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:26:19 #214
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182817276
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:27 schreef satecl het volgende:

[..]

Goed onderbouwd!
Ja sorry vind het maar bij elkaar geraapte shizzle

Waar is tomb raider
Tony hawk
Castlevania sotn
MGS

?

Geen sale voor mij.. of diepe sale of gelijk te hacken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:32:40 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182817378
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja sorry vind het maar bij elkaar geraapte shizzle

Waar is tomb raider
Tony hawk
Castlevania sotn
MGS

?

Geen sale voor mij.. of diepe sale of gelijk te hacken.
Het zou ook raar zijn deze mini PS te kopen als je nog geen grote hebt ;)
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_182817397
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja sorry vind het maar bij elkaar geraapte shizzle

Waar is tomb raider
Tony hawk
Castlevania sotn
MGS

?

Geen sale voor mij.. of diepe sale of gelijk te hacken.
MGS staat er op.
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 16:37:11 #217
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182817468
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja sorry vind het maar bij elkaar geraapte shizzle

Waar is tomb raider
Tony hawk
Castlevania sotn
MGS

?

Geen sale voor mij.. of diepe sale of gelijk te hacken.
Mgs staat er gewoon op :')
Ik vergeet de pagina te verversen. Pussycatcher was me al voor.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_182817719
Vandaag lekker Red Dead Redemption 2 gespeeld, wat een heerlijke game is dat zeg. Kom maar op met die Red Dead Redemption 1 Expansion >:)
SOONY
pi_182817886
Gran Turismo mis ik wel echt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182817903
quote:
Echt bizar de enorme hoeveelheid gratis content die er uit blijft komen voor die game.
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:04:34 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182818034
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Echt bizar de enorme hoeveelheid gratis content die er uit blijft komen voor die game.
Beetje een goedmakertje was ook wel nodig om je naam/gezicht te redden.
Als ze nu aankomen met betaalde DLC dan worden mensen denk ik pislink :D

Ik heb de mijne trouwens omgeruild voor korting op Spiderman.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_182818394
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Zeg het maar, wat missen we?
Wipeout
Gran turismo
Tony Hawk
Legacy of Kaīn
Die hard trilogie
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:21:58 #224
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182818410
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het zou ook raar zijn deze mini PS te kopen als je nog geen grote hebt ;)
Ik heb een ps2 staan en een ps one

duss

Ik ben al sinds de launch van de psx erbij hoor.

Maar laten we vooral leuke ( zeer slim.bedachte ) grapjes maken over de ps4. Ook zeer relevant aan de discussie.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182818414
quote:
17s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:38 schreef dud0r het volgende:

[..]

Die ook ja.

En vigilante 8.
Vigilante 8 was echt perfect.
Rollcafe, of was dat PS2?
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:22:20 #226
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182818421
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gran Turismo mis ik wel echt.
Idd geen gran turismo ook echt wtf :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:22:42 #227
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182818430
Ah wel mgs ok ok
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games maandag 29 oktober 2018 @ 17:25:43 #228
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182818500
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:49 schreef DKUp het volgende:
Kom maar op met die Red Dead Redemption 1 Expansion >:)
Ik las dit net ook al ergens anders, laat ik maar even happen dan: wat bedoel je? Jij hebt dankzij RDR2 zin in een niet-bestaande uitbreiding van de voorganger van RDR2 uit 2010? Of bedoel je Undead Nightmare?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:28:05 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182818535
Sommige mensen denken dat er een soort van RDR1 expansion komt in de wereld van RDR2. Geen idee waarom :?. Geen spoilers aub als dat iets met het verhaal te maken heeft.

Als het gewoon gokwerk is.. meh ik zie dat niet gebeuren een single player DLC van Rockstar. Dat zou met GTA V ook gebeuren, voice actors hebben zelfs dingen ingesproken maar is uiteindelijk toch niet gemaakt en ze hebben de focus op GTA Online gezet.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games maandag 29 oktober 2018 @ 17:33:36 #230
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182818643
Ah, ok. Klinkt wel tof, als ze bijv. een uitbreiding zouden maken in RDR2 in een "current-day" setting met Marston terug in de hoofdrol ofzo. Ken het gerucht niet verder en kan het me ook moeilijk voorstellen dat dat prio krijgt de komende jaren
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:41:07 #231
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182818778
Ik heb al wel een paar x gedacht tijdens het spelen hoe fucking awesome het zou zijn om met John te spelen aan het einde v/d game, als een soort van prologue op RDR1. Maar dat zal wel wishful thinking zijn. EN ALS HET NIET ZO IS GEEN SPOILERS AUB :P.

Ik heb wel mijn Arthur een dik lang kapsel aangemeten, ala John Marston _O_. En dikke mutton chops :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182818937
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik las dit net ook al ergens anders, laat ik maar even happen dan: wat bedoel je? Jij hebt dankzij RDR2 zin in een niet-bestaande uitbreiding van de voorganger van RDR2 uit 2010? Of bedoel je Undead Nightmare?
Een soort van remake van Red Dead Redemption.
Ik weet niet of het een spoiler is over de map....ik denk het wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort van The Witcher 3 Expansion Pass qua content :@
SOONY
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:51:00 #233
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182818963
Ik denk dat je gewoon naar New Austin toe kan toch? :@

Ik bedoel het staat op de fysieke kaart, en volgens mij ook de ingame kaart.

Ik zit al de hele tijd te w8en totdat ik daar naartoe kan :@

Ik wil naar Armadillo _O_

Ik verwacht echter absoluut geen RDR 1 "remake" of iets dergelijks in de RDR2 engine.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182819530
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Zeg het maar, wat missen we?
Driver, Gran Turismo, Tony Hawk, Spyro. Blij dat ik geen preorder heb lopen. Deze komt er bij mij niet in :{w
mag het weten
pi_182819757
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 18:16 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Driver, Gran Turismo, Tony Hawk, Spyro. Blij dat ik geen preorder heb lopen. Deze komt er bij mij niet in :{w
Geen tomba ook :’)
pi_182819799
Alleen nog Brad, Lisa/La Mariposa, Kokoro, Elliot en een nieuwe vrouwelijke vechter :Y)
SOONY
  maandag 29 oktober 2018 @ 18:47:09 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182820210
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 18:26 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Geen tomba ook :’)
Alsof iemand daar op zit te wachten. Dat is de ChipNDale van de NES. Je denkt dat het een leuke game was omdat je het speelde toen je vier jaar oud was.

Eigenlijk was het ruk. Net als Crash, Spyro en Jak.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182820232
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2018 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alsof iemand daar op zit te wachten. Dat is de ChipNDale van de NES. Je denkt dat het een leuke game was omdat je het speelde toen je vier jaar oud was.

Eigenlijk was het ruk. Net als Crash, Spyro en Jak.
Tomba heb ik minder gevoel bij als bij spyro. Spyro is gewoon het begin geweest voor mij. ‘ de eerste keer’ die je nooit vergeet etc etc etc :P

Kingdom hearts is mijn tweede grootste liefde
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 18:50:23 #239
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182820257
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2018 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alsof iemand daar op zit te wachten. Dat is de ChipNDale van de NES. Je denkt dat het een leuke game was omdat je het speelde toen je vier jaar oud was.

Eigenlijk was het ruk. Net als Crash, Spyro en Jak.


Review scores
GamePro
4/5
Game Revolution
B+
GameSpot
8/10
IGN
8.7/10

Gewoon een solide game toyboyroy. :6
Ga maar weer Mario spelen ofzo. :6

[ Bericht 20% gewijzigd door dud0r op 29-10-2018 18:58:45 ]
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 29 oktober 2018 @ 18:59:29 #240
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182820432
Tomba is denk ik 1 van de leukste 2d platformers op de ps1
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182820576
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 18:59 schreef MMaRsu het volgende:
Tomba is denk ik 1 van de leukste 2d platformers op de ps1
Tomba 2 was niet meer 2d, maar 1 heb ik nooit gespeeld :P
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 19:15:01 #242
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182820769
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 18:59 schreef MMaRsu het volgende:
Tomba is denk ik 1 van de leukste 2d platformers op de ps1
Deze ps4loze man weet. O+
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_182820828
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:50 schreef DKUp het volgende:

[..]

Een soort van remake van Red Dead Redemption.
Ik weet niet of het een spoiler is over de map....ik denk het wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort van The Witcher 3 Expansion Pass qua content :@
Had iemand al eens gezegd hoe goed die Witcher 3 uitbreidingen zijn?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182820984
Awwww yissss, Souls Calibur 6 prijsvraag op fok gewonnen *O*

Niet dat ik daar voorlopig tijd voor heb met RDR2 maar toch :')
pi_182821021
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Awwww yissss, Souls Calibur 6 prijsvraag op fok gewonnen *O*

Niet dat ik daar voorlopig tijd voor heb met RDR2 maar toch :')
Ik zag het net. Drankster ook.
Mazzelaars w/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182821138
TOf toch. Ik had eindelijk tijd om de prijsvragen af te handelen. Kut RDR :')

Wel nu bijna door het verhaal, review morgen schrijven, en dan zelf weer lekker verder met chillen en de bad guy uithangen.

Ik zat te denken, zijn er mensen die in een alinea hun tofste momentje willen delen? Ik wil die verzamelen en ze bij de review of een apart artikel plempen. Ik zal het straks ook in dat andere topic vragen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_182821303
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:28 schreef Pheno het volgende:
Ik zat te denken, zijn er mensen die in een alinea hun tofste momentje willen delen?
Lenny! /nuff said
En op twee horsekick in your face :P Naja van die dude langs de weg dan :+

Ben nog niet verder dan chapter 2. Dus tja zegt weinig over de rest van het verhaal. Maar beide waren pareltjes _O_

[ Bericht 7% gewijzigd door Joosie200 op 29-10-2018 19:47:06 ]
mag het weten
pi_182821414
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:35 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Lemmy! /nuff said
En op twee horsekick in your face :P Naja van die dude langs de weg dan :+

Ben nog niet verder dan chapter 2. Dus tja zegt weinig over de rest van het verhaal. Maar beide waren pareltjes _O_
Dat is ook de reden dat ik het opmerkelijskte vraag: iedereen die nu een paar uur erin heeft zitten heeft wel wat meegemaakt. Als je er meer dan "Lemmy!" van kan maken (wat vond je zo tof etc), dan roggel ik het verder wel met een spelcheck en opmaak en zo :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_182821511
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:35 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Lemmy! /nuff said
En op twee horsekick in your face :P Naja van die dude langs de weg dan :+

Ben nog niet verder dan chapter 2. Dus tja zegt weinig over de rest van het verhaal. Maar beide waren pareltjes _O_
Die Lenny missie was idd erg tof, maar vooral die random encounters zijn erg tof.
Zo kwam ik onderweg een man tegen die met de hoef van zijn paard bezig was. Toen ik hem aansprak schopte zijn paard hem loeihard en viel die man dood op de grond _O- Dus ik hem looten en daar was blijkbaar een getuige van en toen had ik wat Lawmen achter me aan.

Ook zag ik ergens in die bayou area een opgehangen lijk aan de boom hangen. Toe ik van mijn paard afstapte werd ik belaagd door 3 bandits met witte schmink en tijdens die shootout die daarop volgde kwamen er ook nog eens wat Lawmen op me af.

Maar ik zit ook nog pas in Chapter 2.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182821545
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Awwww yissss, Souls Calibur 6 prijsvraag op fok gewonnen *O*

Niet dat ik daar voorlopig tijd voor heb met RDR2 maar toch :')
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zag het net. Drankster ook.
Mazzelaars w/
Nice en gefeliciteerd boys ^O^
SOONY
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 19:47:33 #251
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182821595
gefeliciteerd boys O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182821640
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die Lenny missie was idd erg tof, maar vooral die random encounters zijn erg tof.
Zo kwam ik onderweg een man tegen die met de hoef van zijn paard bezig was. Toen ik hem aansprak schopte zijn paard hem loeihard en viel die man dood op de grond _O- Dus ik hem looten en daar was blijkbaar een getuige van en toen had ik wat Lawmen achter me aan.

Maar ik zit ook nog pas in Chapter 2.
Ja dat was die horsekick in your face waar ik het over had. Ik ging niet de man looten maar het paard proberen te vangen (lukte niet) Want hoewel ik wel met lasso en al hem gevangen had ontsnapte ie. Vervolgens werd ik zo ineens door een stel wolven aangevallen en was ik mijn huidige paard ook meteen kwijt _O-
mag het weten
pi_182821674
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik het opmerkelijskte vraag: iedereen die nu een paar uur erin heeft zitten heeft wel wat meegemaakt. Als je er meer dan "Lemmy!" van kan maken (wat vond je zo tof etc), dan roggel ik het verder wel met een spelcheck en opmaak en zo :)
Eerst denk je: meh wat drankjes doen. Maar dan krijg je het vervolg. Dat je dus op zoek moet naar je buddy en alles op hem lijkt in de saloon _O- Vervolgens dronken wegrennen van law enforcment was briljant. _O_
mag het weten
pi_182821746
Wat ik ook een mooie random encounter vond: ik kwam ergens iemand tegen die door een slang was gebeten, dus ik hem zo medicijnen geven. Loop ik veel later door Valentine heen, wordt ik plotseling roepen. Zit hij daar voor een winkel en om me te bedanken mag ik op zijn rekening een item uitzoeken bij de Gun Smith _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182821821
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
Wat ik ook een mooie random encounter vond: ik kwam ergens iemand tegen die door een slang was gebeten, dus ik hem zo medicijnen geven. Loop ik veel later door Valentine heen, wordt ik plotseling roepen. Zit hij daar voor een winkel en om me te bedanken mag ik op zijn rekening een item uitzoeken bij de Gun Smith _O_
Die heb ik vaker gelezen. Moet die encounter nog tegenkomen helaas. Wil best wel de dikste revolver of shotgun selecteren :9 Heb nu nog de standaard uitrusting en vind dat het customizen niet waard. Naja laatst trof ik na een shootout een double barrel shotgun aan op de schoorsteenmantel in een huis. Stond niet bij of die nu beter of slechter is in range en dps enzo. Maar om de looks maar meegenomen.
mag het weten
pi_182821926
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
Wat ik ook een mooie random encounter vond: ik kwam ergens iemand tegen die door een slang was gebeten, dus ik hem zo medicijnen geven. Loop ik veel later door Valentine heen, wordt ik plotseling roepen. Zit hij daar voor een winkel en om me te bedanken mag ik op zijn rekening een item uitzoeken bij de Gun Smith _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door poezenvanger_van_hamelen op 29-10-2018 21:09:34 ]
  maandag 29 oktober 2018 @ 21:00:35 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182823347
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 29 oktober 2018 @ 21:05:46 #258
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182823477
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Awwww yissss, Souls Calibur 6 prijsvraag op fok gewonnen *O*

Niet dat ik daar voorlopig tijd voor heb met RDR2 maar toch :')
Gefeliciteerd! Liever jullie dan die eeuwige faggots die speciaal een accountje aanmaken en je nooit meer terug ziet :')
pi_182823557
quote:
Ik dacht dat ik in het RDR2 topic zat :')
pi_182823611
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik in het RDR2 topic zat :')
Het is idd verwarrend dat dit topic ook RDR2 in de titel heeft staan.
Maar aan de andere kant: Pheno vroeg ķķk hier om toffe momenten te delen voor de review.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 21:24:01 #261
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182823904
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is idd verwarrend dat dit topic ook RDR2 in de titel heeft staan.
Maar aan de andere kant: Pheno vroeg ķķk hier om toffe momenten te delen voor de review.
ik heb een luxe bad gehad :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182823929
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik heb een luxe bad gehad :~
Een happy end voor 50 cent :9~ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182824770
Spyro in het Nederlands :D _O-
#cringegenot
SOONY
pi_182825143
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan Valentine een tijdje niet meer in :(

Hoe zit het met fast travels eigenlijk, kan ik nou alleen vanaf het kamp fast travelen?
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 23:02:21 #265
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182825846
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:03 schreef DKUp het volgende:
Spyro in het Nederlands :D _O-
#cringegenot
NEE, gewoon NEE! :'(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 23:53:31 #266
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182826784
ohja boys, niet vergeten dit weekend:

GAM / Blizzcon 2018 #1

ohja en ik wou het woord Obersturmbannführer nog even gebruiken.. Geen idee waarom.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182828509
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 21:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is idd verwarrend dat dit topic ook RDR2 in de titel heeft staan.
Maar aan de andere kant: Pheno vroeg ķķk hier om toffe momenten te delen voor de review.
de spoilertag is niet zo lastig om open te klappen voor me :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_182830047
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Awwww yissss, Souls Calibur 6 prijsvraag op fok gewonnen *O*

Niet dat ik daar voorlopig tijd voor heb met RDR2 maar toch :')
Jij ook gefeliciteerd he, lekker wakker worden dit!

Binnenkort potje doen? O+
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:00:59 #269
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182830733
quote:
6s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Had iemand al eens gezegd hoe goed die Witcher 3 uitbreidingen zijn?
Nee. Nooit. Is dat zo dan?
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_182831093
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 09:08 schreef Drankster het volgende:

[..]

Jij ook gefeliciteerd he, lekker wakker worden dit!

Binnenkort potje doen? O+
Sure, ik ga wel hard zuigen aangezien de laatste SC die ik gespeeld heb op de gamecube was :P Ik ben benieuwd naar die RPG mode.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:00:09 #271
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_182831888
Iemand hier die via de mail zo'n 40% off in de PS store kortingscode heeft gekregen?

Hoor van een maat dat Sony iedereen dit soort codes sturen, maar ik heb er natuurlijk weer geen gekregen. :')
Irene is bae &lt;3
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:06:10 #272
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_182832030
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:00 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand hier die via de mail zo'n 40% off in de PS store kortingscode heeft gekregen?

Hoor van een maat dat Sony iedereen dit soort codes sturen, maar ik heb er natuurlijk weer geen gekregen. :')
Hier ook niet.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_182832157
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:00 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand hier die via de mail zo'n 40% off in de PS store kortingscode heeft gekregen?

Hoor van een maat dat Sony iedereen dit soort codes sturen, maar ik heb er natuurlijk weer geen gekregen. :')
Uiteraard niet, ben geen belangrijke klant voor Sony aangezien ik nooit een actiemail krijg...
pi_182832186
Volgens mij is het een hoax.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:19:58 #275
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_182832289
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:14 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Volgens mij is het een hoax.
Mwah die maat heeft er toch wel Spiderman meegehaald, dus hoax is het niet.

Net zoals laatst met die 30% off op Fifa 19. :X
Irene is bae &lt;3
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:51:56 #276
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182832888
Yi-Long gespot op Tweakers.net _O_

https://tweakers.net/nieu(...)8-februari-2019.html

Vierde comment, nog spotlight ook. Het gaat over animé titties, misschien kan Pheno ook nog een duit in het zakje doen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182833205
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:03 schreef DKUp het volgende:
Spyro in het Nederlands :D _O-
#cringegenot
Comfy


Niet comfy
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:22:13 #278
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182833442
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:07 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Comfy
[ afbeelding ]

Niet comfy
[ afbeelding ]
die kleuren... Mn tv gaat gek worden door alle saturatie ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:22:41 #279
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182833449
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:51 schreef 2dope het volgende:
Yi-Long gespot op Tweakers.net _O_

https://tweakers.net/nieu(...)8-februari-2019.html

Vierde comment, nog spotlight ook. Het gaat over animé titties, misschien kan Pheno ook nog een duit in het zakje doen.
Jezus dat die nog leeft :D Ik dacht dat die z'n ziel aan budgetgaming had verkocht
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:32:12 #280
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_182833638
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 05:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

de spoilertag is niet zo lastig om open te klappen voor me :P
voor de rdr2 review.

Tofste momentje in rdr2.
Het was high noon, de zon ging langzaam onder over het prachtige landschap van Red Dead Redemption 2.Met een slakkegangetje liep ik naar mijn trouwe ros die ik dankzij de DLC (waar we vast nog veel van kunnen verwachten) in mijn bezit was.

Al mashend op de X toets had ik mijn lot besloten, ik ging maar weer eens naar de stad om een lekkere louw warme whiskey zonder ijs te nuttigen. Helaas sloeg het noodlot toe, op het moment dat ik de stad in rij steekt er iemand over... Hij keek niet links, niet rechts en al helemaal niet nogmaals links. Al snel schoten uit alle hoeken de mensen de ongelukkige passant te hulp. Ik probeerde nog weg te rennen maar het was te laat! Rechtboven in beeld zag ik het al verschijnen: Wanted!
Uiteraard liet ik het hier niet bij zitten en ik pakte mijn schietgrage 6-shooter in de hoop de getuigen een kopje kleiner te maken onder het mom van 'dead men tell no tales'.

Nog voor ik de kans had om de trekker over te halen klonken er aan alle kanten al schoten. Fuck, de bounty op mij hoofd was al dusdanig hoog dat ik niet meer welkom was in dit stadje. Als ware dalton verstopte ik mij achter een muurtje, hopend dat de kogelregen even zou stoppen. Het moment was daar, ik moest rennen! Direct het eerste gebouw in wat ik kon vinden. Ik had geluk, ik zat in het hotel! Snel bestelde ik een meisje en vertrok een kamer in, hier heb ik de nacht heerlijk doorgebracht om met de vroege ochtendzon weer te vertrekken, maar uiteraard niet voordat ik een kleine 50cent extra betaalde voor een happy ending.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_182833676
Nu alleen nog de drakentaal in Spyro en Yi-Long is ook weer tevreden. Gelukkig wel drie complete games *D
#andersdeepsalebudgetbakgenot
SOONY
pi_182833702
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:07 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Comfy
[ afbeelding ]

Niet comfy
[ afbeelding ]
Autumn Plains >:)
SOONY
pi_182833898
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:03 schreef DKUp het volgende:
Spyro in het Nederlands :D _O-
#cringegenot
Heb de hele Uncharted reeks in het Nederlands gespeeld.

Zo tering slecht dat het gewoon een comedy wordt _O_
  Redactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:48:05 #284
181272 crew  Noppie2000
pi_182835153
quote:
Rockstar GamesŽ is proud to announce that the critically acclaimed Red Dead Redemption 2 has achieved the single-biggest opening weekend in the history of entertainment*. With over $725 million in worldwide retail sell-through during its first three days, Red Dead Redemption 2 is the second-highest grossing entertainment launch of all time next to Rockstar Games' previously released title, Grand Theft Auto V, which achieved over $1 billion in retail sell-through in three days.*
quote:
Most pre-ordered full game ever on PlayStation Network;
Biggest day one full game sales ever on PlayStation Network;
Biggest first three days full game sales ever on PlayStation Network.
Wie had dat ooit gedacht :o
pi_182835304
725 miljoen dollar in 3 dagen, de tering :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182835860
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:54 schreef StateOfMind het volgende:
725 miljoen dollar in 3 dagen, de tering :D
En dan later Red Dead Online met horse cards ipv shark cards (of zo). En we kunnen singleplayer DLC weer vergeten :+ GTA V all over again :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_182835920
Ach, bij een volwaardige single player ervaring heb ik daar geen problemen mee. SP GTAV voelde compleet en dat doet RDR2 tot nu toe ook.
pi_182835961
En verdient _O_
pi_182835979
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

En dan later Red Dead Online met horse cards ipv shark cards (of zo). En we kunnen singleplayer DLC weer vergeten :+ GTA V all over again :7
Mwoah, ik denk dat met name de kiddo's RDR2 Online snel links zullen laten liggen door het lagere tempo en dat die weer terug zullen gaan naar GTA, want snelle auto's, vliegtuigen en asault rifles enzo.
Althans dat is mijn gevoel, maar ik kan er natuurlijk helemaal naast gaan zitten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:58:14 #290
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182836527
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 14:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

En dan later Red Dead Online met horse cards ipv shark cards (of zo). En we kunnen singleplayer DLC weer vergeten :+ GTA V all over again :7
Gepantserde koetsen met Gatlings op het dak.
pi_182836682
Waar zijn de hoertjes in rdr2
pi_182836691
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:05 schreef mtchel112 het volgende:
Waar zijn de hoertjes in rdr2
In je eigen kamp.
pi_182836738
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

In je eigen kamp.
Maar kan je Abigail nou pakken of niet?
  Eindredactie Games dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:07:45 #294
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182836742
En in Saloons. Maar Arthur wil nooit neuken, althans nog niet. Net als John 'saaie tyfuslul' Marston in RDR1.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182837117
Gwn ballen
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:51:19 #296
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182837863
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die heb ik vaker gelezen. Moet die encounter nog tegenkomen helaas. Wil best wel de dikste revolver of shotgun selecteren :9 Heb nu nog de standaard uitrusting en vind dat het customizen niet waard. Naja laatst trof ik na een shootout een double barrel shotgun aan op de schoorsteenmantel in een huis. Stond niet bij of die nu beter of slechter is in range en dps enzo. Maar om de looks maar meegenomen.
Heel veel kon je niet kopen was nog niet unlocked
pi_182837991
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Heel veel kon je niet kopen was nog niet unlocked
en voor het custom gedeelte moet je wel gewoon betalen
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:20:17 #298
194233 Friday12
Originele kloon
pi_182838687
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:55 schreef theclansman het volgende:

[..]

en voor het custom gedeelte moet je wel gewoon betalen
ik had een grote rifle gekocht
pi_182838992
ik de duurste revolver die beschikbaar was op het moment
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_182839343
Een aantal van de beste wapens kan je al vrij snel gratis krijgen door een bepaalde missie te spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Gonzo op 30-10-2018 16:54:20 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:05:14 #301
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182839708
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:51 schreef 2dope het volgende:
Yi-Long gespot op Tweakers.net _O_

https://tweakers.net/nieu(...)8-februari-2019.html

Vierde comment, nog spotlight ook. Het gaat over animé titties, misschien kan Pheno ook nog een duit in het zakje doen.
+2 gegeven

Yi-Long _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')