SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayersmag het weten
Vertelquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 23:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Net ook na een geweldige mijlpaal in mijn leven aan den drank gezeten.
welke mijlpaal heb je bereik moppie? 30geworden? eindelijk ontmaagd? voor het eerst een hele vuist naar binnengewerkt? vertel vertel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 23:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben aardig dronken. Net ook na een geweldige mijlpaal in mijn leven aan den drank gezeten. Wil opzich rdr2 spelen. Maar vind ik zonde. Morfen brak. Ga er dan wel lekker voor zitten.
Stiekem vind ik het ook leuk om met mijn paard konijntjes plat te trappenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hallo Man in Black van Westworld
Iemand vangen met je lasso en op de rails leggen verveeld trouwens ook nooit
Spoiler!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:06 schreef Jimbo het volgende:
ik heb mn paard tegen een boom doodgereden....
fml
Gewoon 1 van de codes van je andere 3 games gebruiken en je paard is weer zo goed als nieuw. Wel weer het doosje zo dichtmaken dat dat niet gemerkt wordt uiteraardquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:06 schreef Jimbo het volgende:
ik heb mn paard tegen een boom doodgereden....
fml
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon 1 van de codes van je andere 3 games gebruiken en je paard is weer zo goed als nieuw. Wel weer het doosje zo dichtmaken dat dat niet gemerkt wordt uiteraard
ondanks de hippe engelse woorden ben ik t wel met je eens, de game voelt onnodig traag aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:15 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik heb RDR2 nu een aantal uren gespeeld.
Ik kan veel goede punten opnoemen maar wil me even beperken tot, wat in mijn opinie, de nadelen zijn.
Tot nu toe is het een goede game die steeds beter wordt maar er is een aspect wat mij niet bevalt.
De controls: er zijn momenten dat je een item wilt pakken, een object wilt openen of iets wilt doen waarbij je op een knop moet drukken om dat te bewerkstelligen.... alleen maar om er achter te komen dat je pixel precies moet zijn.
De frustratie wanneer je een kastje wilt openen of een object wilt oppakken maar wel, op een paar pixels na, op de juiste plek moet staan is best frustie.
De mechanics lijken helaas meer op GTA V of the Witcher 3... vaak net iets te priegelig, float-ey, vaag en niet vloeiend genoeg om pacing van de game bij te houden.
Heb net mijn eerste train robbery gedaan en het ging redelijk goed maar ondervond bij key cinematics dat je simpele dingen niet makkelijk kan doen (zoals een klein obstakel opklimmen) zonder gepriegel waardoor je een paar keer overnieuw moet beginnen.
Het rondlopen voelt soms ook een beetje vaag; net als in Witcher 3... een beetje te float-ey.
Wat ik sowieso niet leuk vind is dat je een knop ingedrukt moet houden om een actie uit te voeren.
Het liefst zie ik een prompt, op het scherm, en druk op de knop die overeenkomt met mijn keuze i.p.v. dat ik die knop ingedrukt moet houden totdat de cirkel vol is.
Werkelijk wat een tijdverspilling; snap wel dat dit is om te voorkomen dat je per ongeluk te snel een knop indrukt.... desondanks zou ik graag willen zien dat die wachttijd minder lang is.
Wat ik ook nogal raar vind is de pacing.
De pacing van het verhaal een de cinematics is prima... maar het rondlopen en de interactie met de wereld om je heen is vaak tergend traag.
Wat wel begrijpelijk is want als een malle rondrennen in diepe sneeuw is immers niet mogelijk en al zeker niet wanneer je een herten carcas op je shouders draagt... laat staan als je de controls vaag vind.
Ik had gehoopt dat dit de openworld game zou zijn die HZD kan overtreffen... maar tot nu toe vind ik HZD beter gebouwd dan RDR2.
De visuals zijn dan wel weer het neusje van de zalm en het verhaal zal waarschijnlijk ook best episch zijn... ik mis alleen die 'fluidity'... de intuitiviteit die HZD wel heeft.
Waar HZD van een leien dakje gaat, bijna puur op gevoels niveau, moet ik bij RDR2 te vaak nadenken over hoe ik die game moet bedienen.
Mijn vriendje mijn broertje. Ik ben fan geworden van Ghostmane. Fucking sad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke mijlpaal heb je bereik moppie? 30geworden? eindelijk ontmaagd? voor het eerst een hele vuist naar binnengewerkt? vertel vertel!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn vriendje mijn broertje. Ik ben fan geworden van Ghostmane. Fucking sad.
Maar neen. Ingang in de IT wereld gekregen, hbo plus good work pays off. Stel je een wereld vol met keutels voor en dat men mij als gouden keutel ziet. Ik ben made.
In het engels. Ik was een made in het Nederlands.
Ik heb nog meer hippe Anglo-shizzle voor je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ondanks de hippe engelse woorden ben ik t wel met je eens, de game voelt onnodig traag aan
Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn vriendje mijn broertje. Ik ben fan geworden van Ghostmane. Fucking sad.
Maar neen. Ingang in de IT wereld gekregen, hbo plus good work pays off. Stel je een wereld vol met keutels voor en dat men mij als gouden keutel ziet. Ik ben made.
In het engels. Ik was een made in het Nederlands.
Ik snap wel waar je op doelt. Maar wat had je dan verwacht? RDR1 en GTA V zijn net zo traag qua besturing. En net zo irritant met dingen selecteren of met het besturen van auto's of paarden bijvoorbeeld. Dat rockstar graag dergelijke dingen gelijk houdt scheelt weer tijd. Tijd die ze in de meest gekke details kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:15 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik heb RDR2 nu een aantal uren gespeeld.
Ik kan veel goede punten opnoemen maar wil me even beperken tot, wat in mijn opinie, de nadelen zijn.
Tot nu toe is het een goede game die steeds beter wordt maar er is een aspect wat mij niet bevalt.
Ik vind RDR2 qua besturing meer sluggish aanvoelen dan GTAV. Voelt meer aan als GTAIV eerlijk gezegd. En niemand bekritiseerd de gameplay hier volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik snap wel waar je op doelt. Maar wat had je dan verwacht? RDR1 en GTA V zijn net zo traag qua besturing. En net zo irritant met dingen selecteren of met het besturen van auto's of paarden bijvoorbeeld. Dat rockstar graag dergelijke dingen gelijk houdt scheelt weer tijd. Tijd die ze in de meest gekke details kunnen stoppen.
Want inderdaad Horizon, God of War spelen soepeler. Maar die zijn qua details dan weer niet zo enorm uitgewerkt. De lip sync van HZD kon bijvoorbeeld weer beter. En zo heeft elke game wel zijn minpunten.
Snap niet dat er zoveel gamers zijn die verwachten dat Rockstar ook maar iets aan hun bare basic gameplay veranderd. Kijk als je andere games bent heb je een nieuwe benchmark maar het blijft Rockstar. Ijzersterk in het verhaal en de mate van vrijheid. Minder sterk iig lang niet zo soepel als andere games in de vlotheid van besturing.
Ik ga morgen eens even klooien met de sensitivity settings van de controller; misschien dat het dan wat beter gaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:38 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik dig de traagheid zwaar, past bij het western sfeertje. De sluggish controls ben ik het mee eens, ik ben over geschakeld naar first person, dat is echt een stuk beter.
Sowieso je deadzone helemaal uit zetten, dat is letterlijk input lag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 01:00 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens even klooien met de sensitivity van de controller; misschien dat het dan wat beter gaat.
Misschien is mijn verwachting iets te hoog.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 00:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik snap wel waar je op doelt. Maar wat had je dan verwacht? RDR1 en GTA V zijn net zo traag qua besturing. En net zo irritant met dingen selecteren of met het besturen van auto's of paarden bijvoorbeeld. Dat rockstar graag dergelijke dingen gelijk houdt scheelt weer tijd. Tijd die ze in de meest gekke details kunnen stoppen.
Want inderdaad Horizon, God of War spelen soepeler. Maar die zijn qua details dan weer niet zo enorm uitgewerkt. De lip sync van HZD kon bijvoorbeeld weer beter. En zo heeft elke game wel zijn minpunten.
Snap niet dat er zoveel gamers zijn die verwachten dat Rockstar ook maar iets aan hun bare basic gameplay veranderd. Kijk als je andere games bent heb je een nieuwe benchmark maar het blijft Rockstar. Ijzersterk in het verhaal en de mate van vrijheid. Minder sterk iig lang niet zo soepel als andere games in de vlotheid van besturing.
Mijn derde en vierde controller settings (Nacon Pro; ik gebruik voor dit soort games setting 3) staan een deadzone niet toe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 01:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Sowieso je deadzone helemaal uit zetten, dat is letterlijk input lag.
Het zal niet veel helpen, de sluggish movement die jij beschrijft komt door de Euphoria physics engine die ze sinds RDR gebruikt hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 01:15 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Mijn derde en vierde controller settings (Nacon Pro; ik gebruik voor dit soort games setting 3) staan een deadzone niet toe.
Die staan per definitie op 0 (wat soms ook nadelig is omdat het dan te 'twitchy' wordt... te gevoelig).
Desondanks 0 deadzone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |