abonnement Unibet Coolblue
pi_182757055
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

CUL en VBL hebben altijd een zeer goede relatie gehad. :) (Zie bijvoorbeeld ook het nasi-topic van johannes_vermeer)
:s)

Ik heb nog nooit een kiwi met schil gegeten. Ik gooi een kiwi wel eens zonder te schillen in de smoothie maar dat proef ik niet dus dat telt niet.
Ik at net een kiwibes met schil maar die hebben geen schil dus dat telt ook al niet ;(

Saind, maak eens iets nieuws! We zijn wel over die nasi heen hoor. Er is toch niemand die die van Johannes kan overtreffen.
Spoilers!
pi_182757084
Die gouden kiwi's hebben geen haartjes en zijn prima te eten met schil :Y
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_182760319
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:41 schreef yosander het volgende:
Die gouden kiwi's hebben geen haartjes en zijn prima te eten met schil :Y
Ik ken ook iemand die dat doet. Zelf nooit aangedurfd.

Zou misschien nog wel kunnen, maar die harige groene lijken me extreem smerig met schil
Whatever...
pi_182760544
Al die mensen die kiwi's met schil vies vinden of dat weigeren te eten :')

Doe even lekker normaal. Als marketingstudent ben ik van mening dat kiwi's met schil gewoon echt lekker is en DE manier is om te eten. Als je een kiwi zonder schil eet dan val je al meteen voor de marketingtruc, omdat dit er ''lekkerder'' uit ziet. Een kiwi zonder schil eten is op zich al een marketingtruc zo weet ik als marketingstudent, dus GGMM heeft hier gewoon gelijk in.

Kom nou niet met ''nee, dat is vies en niet eetbaar'' dan ben je gewoon een vies vet varken. Je mist het gezondste gedeelte van de kiwi. Als men kiwi's zo at dan zou er een verandering van de vraag ontstaan dat weer een verkeerd effect zal hebben op de kiwi. Nu denk je waarom zou het slecht zijn als er een verandering van de vraag naar kiwi's ontstaat? dan eten veel mensen toch kiwi's als ze weten dat kiwi's met schil gezonder is? ja maar google maar eens even op Complementaire en Substitutie goederen.

Kortom; GGMM heeft gelijk
pi_182760599
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Al die mensen die kiwi's met schil vies vinden of dat weigeren te eten :')

Doe even lekker normaal. Als marketingstudent ben ik van mening dat kiwi's met schil gewoon echt lekker is en DE manier is om te eten. Als je een kiwi zonder schil eet dan val je al meteen voor de marketingtruc, omdat dit er ''lekkerder'' uit ziet. Een kiwi zonder schil eten is op zich al een marketingtruc zo weet ik als marketingstudent, dus GGMM heeft hier gewoon gelijk in.

Kom nou niet met ''nee, dat is vies en niet eetbaar'' dan ben je gewoon een vies vet varken. Je mist het gezondste gedeelte van de kiwi. Als men kiwi's zo at dan zou er een verandering van de vraag ontstaan dat weer een verkeerd effect zal hebben op de kiwi. Nu denk je waarom zou het slecht zijn als er een verandering van de vraag naar kiwi's ontstaat? dan eten veel mensen toch kiwi's als ze weten dat kiwi's met schil gezonder is? ja maar google maar eens even op Complementaire en Substitutie goederen.

Kortom; GGMM heeft gelijk
Bovendien heeft God de aarde gemaakt, en kiwi's groeien op de aarde.
pi_182760652
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

CUL en VBL hebben altijd een zeer goede relatie gehad. :) (Zie bijvoorbeeld ook het nasi-topic van johannes_vermeer)
BNW en CUL zijn dus goede bondgenoten.
  Forum Admin vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:25:47 #87
35723 crew  GGMM
pi_182761234
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Al die mensen die kiwi's met schil vies vinden of dat weigeren te eten :')

Doe even lekker normaal. Als marketingstudent ben ik van mening dat kiwi's met schil gewoon echt lekker is en DE manier is om te eten. Als je een kiwi zonder schil eet dan val je al meteen voor de marketingtruc, omdat dit er ''lekkerder'' uit ziet. Een kiwi zonder schil eten is op zich al een marketingtruc zo weet ik als marketingstudent, dus GGMM heeft hier gewoon gelijk in.

Kom nou niet met ''nee, dat is vies en niet eetbaar'' dan ben je gewoon een vies vet varken. Je mist het gezondste gedeelte van de kiwi. Als men kiwi's zo at dan zou er een verandering van de vraag ontstaan dat weer een verkeerd effect zal hebben op de kiwi. Nu denk je waarom zou het slecht zijn als er een verandering van de vraag naar kiwi's ontstaat? dan eten veel mensen toch kiwi's als ze weten dat kiwi's met schil gezonder is? ja maar google maar eens even op Complementaire en Substitutie goederen.

Kortom; GGMM heeft gelijk
Wat een geweldig en bovendien zeer rationeel geschreven stuk tekst. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182761517
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 20:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat een geweldig en bovendien zeer rationeel geschreven stuk tekst. :)
Mooi om te zien dat er steeds meer inhoudelijke topics dito respons komen van jouw hand.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182763556
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:44 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik ken ook iemand die dat doet. Zelf nooit aangedurfd.

Zou misschien nog wel kunnen, maar die harige groene lijken me extreem smerig met schil
Dat valt dus echt enorm mee! Heb je mijn review gelezen?
pi_182763596
Trouwens, gaat dit het topic van het jaar worden?
pi_182769148
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, gaat dit het topic van het jaar worden?
Worden er in CUL verkiezingen gehouden?
  Forum Admin zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:09:37 #92
35723 crew  GGMM
pi_182773132
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Worden er in CUL verkiezingen gehouden?
Nee, maar op FOK! wel. :)

En ik denk dat dit topic een goede kans maakt!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182777328
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:09 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik heb speciaal voor dit topic een kiwi gekocht vandaag. Over een paar dagen is hij zacht genoeg en dan waag ik de sprong.
Spoilers!
  Forum Admin zaterdag 27 oktober 2018 @ 19:49:49 #94
35723 crew  GGMM
pi_182777338
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb speciaal voor dit topic een kiwi gekocht vandaag. Over een paar dagen is hij zacht genoeg en dan waag ik de sprong.
Held _O_

Ik kan niet wachten op de review :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182777499
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 19:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb speciaal voor dit topic een kiwi gekocht vandaag. Over een paar dagen is hij zacht genoeg en dan waag ik de sprong.
Ik ben benieuwd naar je ervaring. Een foto zou leuk zijn. :)
pi_182779641
Goed, zoals bijna iedere avond maak ik mezelf een fruitbakje. Kiwi, peer, appel en mandarijn. Ik moet toch aan m’n vitamines komen hè. (Had ik al verteld dat ik MEGA verkouden ben? GVD!)

Dankzij dit topic keek ik heel anders naar mijn kiwi. Zal ik het doen? Ga ik het schilletje eten? Ik twijfel, want wtf een harige schil eten? :{

Dankzij de positieve reacties hier heb ik het toch geprobeerd. En... het viel me 100% mee. :o Ik vind mezelf nu erg stoer.

Nee geen foto gemaakt, want ik had pikhanden. (= plakkerige handen)
Noot noot.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:22:33 #97
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_182780025
Toevallig heb ik vanochtend kiwis gekocht dus ik ga het ook eens proberen.

Zijn hier ook mensen die mandarijnen met schil eten? Mijn collega deed dat, dat lijkt me wel ranzig.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_182781065
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Goed, zoals bijna iedere avond maak ik mezelf een fruitbakje. Kiwi, peer, appel en mandarijn. Ik moet toch aan m’n vitamines komen hè. (Had ik al verteld dat ik MEGA verkouden ben? GVD!)

Dankzij dit topic keek ik heel anders naar mijn kiwi. Zal ik het doen? Ga ik het schilletje eten? Ik twijfel, want wtf een harige schil eten? :{

Dankzij de positieve reacties hier heb ik het toch geprobeerd. En... het viel me 100% mee. :o Ik vind mezelf nu erg stoer.

Nee geen foto gemaakt, want ik had pikhanden. (= plakkerige handen)
Lekker bezig JoJo!

Jammer dat je de foto bent vergeten. Ga je je kiwi nu vaker met schil opeten?

Wel verstandig, want zoals GGMM al meerdere keren aan heeft gegeven, is dat hartstikke gezond!
pi_182781096
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:22 schreef Luxuria het volgende:
Toevallig heb ik vanochtend kiwis gekocht dus ik ga het ook eens proberen.

Zijn hier ook mensen die mandarijnen met schil eten? Mijn collega deed dat, dat lijkt me wel ranzig.
Wtf mandarijnen? Ik bijt er wel eens in als ik net mijn nagels heb geknipt en er dus geen goede opening in kan maken. Maar die smaak is niet te harden man.

Is dat wel gezond, net als bij een kiwi? Of waarom doet je collega dat?

Oh, en zou leuk zijn als je een foto post bij je review die gaat volgen. :)
pi_182781302
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Poll: Kiwi's eten met schil!
Je hebt gestemd op: ik eet nooit kiwi's (leg dan ff uit wat je hier doet)
Je IP is: 77.249.151.224

Een GGMM topic is altijd waard om aan te klikken
pi_182781313
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wtf mandarijnen? Ik bijt er wel eens in als ik net mijn nagels heb geknipt en er dus geen goede opening in kan maken. Maar die smaak is niet te harden man.

Is dat wel gezond, net als bij een kiwi? Of waarom doet je collega dat?

Oh, en zou leuk zijn als je een foto post bij je review die gaat volgen. :)
en dat ja. dat is bijna alsof je tomaten met de stengel erbij op vreet.
  Forum Admin zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:14:12 #102
35723 crew  GGMM
pi_182781386
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Goed, zoals bijna iedere avond maak ik mezelf een fruitbakje. Kiwi, peer, appel en mandarijn. Ik moet toch aan m’n vitamines komen hè. (Had ik al verteld dat ik MEGA verkouden ben? GVD!)

Dankzij dit topic keek ik heel anders naar mijn kiwi. Zal ik het doen? Ga ik het schilletje eten? Ik twijfel, want wtf een harige schil eten? :{

Dankzij de positieve reacties hier heb ik het toch geprobeerd. En... het viel me 100% mee. :o Ik vind mezelf nu erg stoer.

Nee geen foto gemaakt, want ik had pikhanden. (= plakkerige handen)
Welkom in de club _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182781697
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:11 schreef Adames het volgende:

[..]

en dat ja. dat is bijna alsof je tomaten met de stengel erbij op vreet.
Die stengel is zeer giftig. Ik zeg het maar even voor iemand hier een gek idee krijgt.
Spoilers!
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:15:56 #104
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182786867
bedoel je niet veren?
Man of Steal.
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:23:44 #105
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182786974
Een vriend van mij deed dat ooit en ik keek 'm aan alsof hij gek was, maar besloot het zelf te proberen. Nu eet ik het liefst met schil en kijkt men naar mij alsof ze water zien branden.

De schil geeft dat extra beetje textuur dat ontbreekt bij de binnenkant van de kiwi. Wel moet ik zeggen dat de gouden kiwi's een fijnere schil hebben, want minder haartjes, maar de vrucht smaakt vaak weer een beetje vlak.
1 + 1 = blauw
pi_182801038
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:23 schreef Kamina het volgende:
Een vriend van mij deed dat ooit en ik keek 'm aan alsof hij gek was, maar besloot het zelf te proberen. Nu eet ik het liefst met schil en kijkt men naar mij alsof ze water zien branden.

De schil geeft dat extra beetje textuur dat ontbreekt bij de binnenkant van de kiwi. Wel moet ik zeggen dat de gouden kiwi's een fijnere schil hebben, want minder haartjes, maar de vrucht smaakt vaak weer een beetje vlak.
Vind jij die haartjes storend dan? Ik namelijk helemaal niet. Het is niet dat ze echt prikken toch?
pi_182801090
Tom Dumoulin eet ze ook met schil en al

https://www.1limburg.nl/c(...)wis-met-huid-en-haar
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:17:49 #108
456432 Kamina
Tenacious!
pi_182802699
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Vind jij die haartjes storend dan? Ik namelijk helemaal niet. Het is niet dat ze echt prikken toch?
Het geeft een wat apart mondgevoel, maar daar tegenover staat wel de lekker knapperige schil, dus het is te overzien. :)
1 + 1 = blauw
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:57:54 #109
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182807033
Mijn tong gaat pijn doen als ik kiwi’s eet
AZ
ALKMAAR
pi_182822114
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:57 schreef Durmada het volgende:
Mijn tong gaat pijn doen als ik kiwi’s eet
Ook zonder schil?

Allergisch zijn voor kiwi's is wel echt kut. Goddelijk fruit.
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:49:34 #111
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182826723
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ook zonder schil?

Allergisch zijn voor kiwi's is wel echt kut. Goddelijk fruit.
Helaas wel, heb hetzelfde met de ananas. Allebei heel naar want het is erg lekker.
AZ
ALKMAAR
  maandag 29 oktober 2018 @ 23:51:08 #112
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182826747
Doe ik al jaren.
Die schil is lekker, en je hoeft niet met zo'n klote lepeltje te kloten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182879569
Eerste x kiwi eten met schil. Wat een genot. Ik denk dat dit een blijvertje is. :)

pi_182881938
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:55 schreef Mariocash het volgende:
Eerste x kiwi eten met schil. Wat een genot. Ik denk dat dit een blijvertje is. :)

[ afbeelding ]
Goede starterskiwi daarvoor. Een Zeni Gold oid?

Zonder de haren is die, al vind ik de smaak iets te vlak door minder zuur. Alsnog een prima kiwi hoor, maar ik verkies de smaak van de groene versie boven deze.
1 + 1 = blauw
pi_182882789
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:47 schreef Kamina het volgende:

[..]

Goede starterskiwi daarvoor. Een Zeni Gold oid?

Zonder de haren is die, al vind ik de smaak iets te vlak door minder zuur. Alsnog een prima kiwi hoor, maar ik verkies de smaak van de groene versie boven deze.
Het gaat inderdaad om de kiwi gold. Ik heb nu deze gekozen, omdat ze bij de Plus in de aanbieding zijn. Inderdaad heel weinig haartjes. Ik zal één dezer dagen ook eens de groene kiwi proberen. Proef jij veel verschil tussen de gold en de green versie (qua schil)? Ik was een beetje huiverig om het te proberen, vanwege de structuur van de schil. Bij deze gold kiwi is dat me iig heel erg meegevallen.
pi_182886217
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:30 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad om de kiwi gold. Ik heb nu deze gekozen, omdat ze bij de Plus in de aanbieding zijn. Inderdaad heel weinig haartjes. Ik zal één dezer dagen ook eens de groene kiwi proberen. Proef jij veel verschil tussen de gold en de green versie (qua schil)? Ik was een beetje huiverig om het te proberen, vanwege de structuur van de schil. Bij deze gold kiwi is dat me iig heel erg meegevallen.
De groene kiwi voelt wat grover in de mond, maar de schil zelf is ook wat dikker, wat ik dan weer als positief ervaar. Ik verkies alsnog de groene boven de gouden kiwi. :9
1 + 1 = blauw
pi_182886256
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:55 schreef Mariocash het volgende:
Eerste x kiwi eten met schil. Wat een genot. Ik denk dat dit een blijvertje is. :)

[ afbeelding ]
Prima pic!

En fijn dat het je goed is bevallen. :)
  Forum Admin donderdag 1 november 2018 @ 21:10:03 #118
35723 crew  GGMM
pi_182886283
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:55 schreef Mariocash het volgende:
Eerste x kiwi eten met schil. Wat een genot. Ik denk dat dit een blijvertje is. :)

[ afbeelding ]
Held _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182890994
Met schil.
Dus alleen het stickertje eraf en even onder de kraan.
En vwb de sinaasappel. Met de dunschiller het buitenste oranje laagje wegschillen, en dan met een gekarteld (brood)mes in acht partjes opdelen. Een lekkere bite…..

Probeer maar eens.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:37:18 #120
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_182917884
Ik ben te bang om dit te proberen, eigenlijk. Gewoon het idee om het met schil te eten lijkt me vreemd, ik ben sinds m'n jeugd geconditioneerd om de schil niet op te eten. Existentiele, filosofische crisis :'(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')