abonnement Unibet Coolblue
pi_182748736
Heb sowieso al een rug gemaakt van pudding, maar nu merk ik dat mijn rug zeer doet als ik in bed gelegen heb. Ben aan het denken om de topper eens te vervangen. Dat ding ligt er al een jaar of 7/8 op.

Iemand ervaring met die dingen. Wat is fijn en wat niet? Ik lees koudschuim en traagschuim dingen. Deze heb ik bij koop bed erbij ‘gekregen’. Geen idee wat het is.
U MAD?
  Knikkerking vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:25:29 #2
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_182748932
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 07:54 schreef de_boswachter het volgende:
Topper
Ja? O-)

Maareh.... je zou (bijvoorbeeld) eens kunnen kijken bij Swiss Sense. Daar heb ik zelf een topper van en ben daar zéér tevreden over. "Vroeger" sliep ik ook niet super goed (ook af en toe last van rugpijn enzo) en sinds we een Swiss Sense boxspring (met ook dus een topper) hebben is dat allemaal voorbij. Ik heb serieus nog nooit zo goed geslapen.

Hoe goed/fijn de bedden in sommige hotels of op vakantie ofzo ook zijn: thuis ligt het gewoon nóg (veel) beter!
Aanrader dus ^O^
pi_182749261
Jij hebt gegarandeerd een koudschuim topper. Daar is niets meer van over na 8 jaar.

Zelf had ik dat ook en binnen 2 maanden omgeruild voor een 8cm dikke traagschuim topper. Heerlijk.

Traagschuim vormt zich goed om je lichaamscontouren en geeft dan steun.
Laat die handjes wapperen!
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:45:40 #4
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182749791
Zachte dingen zijn juist slecht wat goed is om gewoon recht op je rug op de grond te liggen als je rugklachten hebt
Man of Steal.
pi_182749807
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 09:02 schreef Gieliovd het volgende:
Jij hebt gegarandeerd een koudschuim topper. Daar is niets meer van over na 8 jaar.

Zelf had ik dat ook en binnen 2 maanden omgeruild voor een 8cm dikke traagschuim topper. Heerlijk.

Traagschuim vormt zich goed om je lichaamscontouren en geeft dan steun.
Dus traagschuim moet ik hebben :)
Man ze gooien je er dood mee als je googled...
U MAD?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:48:17 #6
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182749826
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 09:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dus traagschuim moet ik hebben :)
Man ze gooien je er dood mee als je googled...
kan niet, schuim komt niet eens hard aan
Man of Steal.
pi_182749874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 09:48 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

kan niet, schuim komt niet eens hard aan
Toen ik de post tikte dacht ik precies dit :')
U MAD?
pi_182750335
Traagschuim is echt heerlijk. Maar ik zou als je last hebt van je rug eens bij een goede zaak gaan kijken die kunnen je ook adviseren qua dikte enzo :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182755888
Er is eigenlijk weinig zinnigs over te zeggen.
Het is zo persoonlijk. En er zijn 1000 keuzes. Hetbschijnt dat de prijs ook niet echt iets zegt. Over het algemeen zegt men zacht voor lichte mensen en hard voor zware.

Maar dat gezegd hebben wat voor type/merk matras heb je? Draai je die regelmatig om en heb je geen last van kuilen? Is het voldoende alleen de topper te vervangen?

Daarnaast denk ik dat de rugklachten uit bed eerder een symptoom zijn van slechte core spieren. Naast een nieuwe topper is wat aandacht hiervoor misschien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')