abonnement Unibet Coolblue
pi_182768382
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 07:09 schreef Dven het volgende:
Oh shit, oranjevogel. Even niet gezien at ik op die bloedzuiger reageer :'(
bloedzuiger. :') En het is Oranjevogel of oranjevogel1.
:P
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182768602
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 07:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik vind je best een domme jongen na die laatste zin.
Dat zijn gewoon de cijfers. Misschien dat jij als God in Frankrijk leeft daar in Bulgarije, maar jij hoort daar ongetwijfeld bij de bovenste 1% ofzo.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:30:15 #178
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182768671
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon de cijfers. Misschien dat jij als God in Frankrijk leeft daar in Bulgarije, maar jij hoort daar ongetwijfeld bij de bovenste 1% ofzo.
Zekers ja. Bovenste 1% :') Je weet dus inderdaad niet echt waar je het over hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182768711
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:18 schreef Igen het volgende:

[..]
maar jij hoort daar ongetwijfeld bij de bovenste 1% ofzo.
_O- Dat mocht hij willen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182768821
Klagen over de gastvrijheid van je eigen land maar wel profiteren van de gastvrijheid van een ander land.

Ze gaan daar gewoon naartoe voor het geld, stelletje gelukzoekers. Zullen waarschijnlijk de taal niet eens leren. En werken ho maar, alleen maar teren op de economie als de parasieten die ze zijn. :r
1 + 1 = blauw
pi_182768855
Wij hebben huis in eger.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:19:14 #182
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182769011
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 06:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

iets als dit

[ afbeelding ]
Naar welk land moet ik trouwens emigreren om deze te krijgen? En is het gratis?
Krekker is de bom!
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:21:33 #183
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_182769027
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Naar welk land moet ik trouwens emigreren om deze te krijgen? En is het gratis?
In de Filipijnen lopen er zat van zulke

ga maar eens naar een mooi eiland daar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_182769635
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Zekers ja. Bovenste 1% :') Je weet dus inderdaad niet echt waar je het over hebt.
Met dat callcenterbaantje jaren geleden zat je ruim onder het Nederlandse minimumloon maar desondanks bij de bovenste 10% van de Bulgaren. Met een huis met een zwembad in de tuin enzo, ik weet nog wel dat je de foto's hebt laten zien. Sindsdien heb je toch wel carrière gemaakt?
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:24:16 #185
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182770374
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 10:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Met dat callcenterbaantje jaren geleden zat je ruim onder het Nederlandse minimumloon maar desondanks bij de bovenste 10% van de Bulgaren. Met een huis met een zwembad in de tuin enzo, ik weet nog wel dat je de foto's hebt laten zien. Sindsdien heb je toch wel carrière gemaakt?
Als jij denkt dat je met 1000 euro in de top 10% zit dan is er echt wat mis met je.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182770525
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Als jij denkt dat je met 1000 euro in de top 10% zit dan is er echt wat mis met je.
Je moet niet denken maar gewoon even de feiten bekijken. Er zijn gewoon statistieken van:

https://ec.europa.eu/euro(...)a5-aa14-745dc76bc670

Met 4,20 euro per uur hoor je in Bulgarije bij de bovenste 10%. Met een 40-urige werkweek komt dat neer op ongeveer 730 euro per maand.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:06:01 #187
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182770941
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:35 schreef Igen het volgende:

[..]

Je moet niet denken maar gewoon even de feiten bekijken. Er zijn gewoon statistieken van:

https://ec.europa.eu/euro(...)a5-aa14-745dc76bc670

Met 4,20 euro per uur hoor je in Bulgarije bij de bovenste 10%. Met een 40-urige werkweek komt dat neer op ongeveer 730 euro per maand.
Jij kijkt naar statistieken. Ik naar de realiteit. Een behoorlijk verschil.

Nogmaals, wanneer je denkt dat je met 1000 euro bij de top 10% hoort dan is er iets mis met je. Ik kom er mijn bed absoluut niet voor uit en ik behoor absoluut niet tot de top 10% al had ik dat met alle liefde gezegd.

Buiten dat : het gemiddelde salaris in Bulgarije ligt rond de 575 euro. Denken dat je met 150 daarboven in de absolute top zit is echt je reinste flauwekul _O- En dan hebben we het nog niet eens over de gigantische hoeveelheid aan zwart geld.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:21:58 #188
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182771133
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

In de Filipijnen lopen er zat van zulke

ga maar eens naar een mooi eiland daar
Ik val niet zo op Aziatische vrouwen.
Krekker is de bom!
pi_182772126
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 07:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Elfje weer aan het huilen over moslims _O_ onetrickpony _O_

Bericht : meer Nederlanders naar oost-Europa

Elf: MOSSELIMSSSS!!!!!!!!!

_O-
Als de oorspronkelijke bevolking van een land stukje bij beetje afneemt en als daarvoor in de plaats voornamelijk mensen met een oerconservatieve cultuur komen, dan wordt het er niet leefbaarder op in dit land. Dan kun je wel andere users belachelijk gaan maken, maar daar wordt het niet anders van.

Uit het artikel, dat ik gelezen heb voordat ik reageerde, blijkt trouwens duidelijk dat migratie een reden is waarom Nederlanders hun biezen pakken. Geen wonder. Zeker niet als je woont in een buurt met (te) hoge concentraties allochtonen.

Neem nu deze berichten over Zaandam:
quote:
Artsen die werkzaam zijn op een huisartsenpost, krijgen steeds vaker te maken met agressie en bedreigingen. Huisarts Derk Runhaar werkte maandagavond als regiearts in Zaandam en werd maar liefst drie keer bedreigd, andere leden van zijn teams zelfs veel vaker. Allemaal op één avond.
Bron: https://www.nationalezorg(...)-door-patienten.html

quote:
Een basisschool in Zaandam voert na de herfstvakantie een vierdaagse schoolweek in. De reden is een lerarentekort. De school waar het om gaat heeft vanaf het begin van het schooljaar een vacature voor een leerkracht uitstaan, maar krijgt die niet ingevuld.
Bron: https://www.nu.nl/binnenl(...)e-lerarentekort.html

Toevallig hè?



Oh nee, toch niet.
pi_182772164
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:46 schreef Kamina het volgende:
Klagen over de gastvrijheid van je eigen land maar wel profiteren van de gastvrijheid van een ander land.

Ze gaan daar gewoon naartoe voor het geld, stelletje gelukzoekers. Zullen waarschijnlijk de taal niet eens leren. En werken ho maar, alleen maar teren op de economie als de parasieten die ze zijn. :r
Zoals het artikel vermeldt, wordt van mensen verwacht dat ze hun eigen broek ophouden. Dat wordt ook letterlijk zo verteld door de man die naar Hongarije is gegaan. Zie hier het schrale contrast met grote groepen migranten die naar Nederland komen. Die plunderen onze sociale voorzieningen, terwijl velen daar niets aan bijdragen.
pi_182772311
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij kijkt naar statistieken. Ik naar de realiteit. Een behoorlijk verschil.

Nogmaals, wanneer je denkt dat je met 1000 euro bij de top 10% hoort dan is er iets mis met je. Ik kom er mijn bed absoluut niet voor uit en ik behoor absoluut niet tot de top 10% al had ik dat met alle liefde gezegd.

Buiten dat : het gemiddelde salaris in Bulgarije ligt rond de 575 euro. Denken dat je met 150 daarboven in de absolute top zit is echt je reinste flauwekul _O-
Dat is helemaal niet zo gek. Het gemiddelde wordt namelijk behoorlijk naar boven gestuwd door de allerhoogste topinkomens. Het mediane inkomen is veel lager, in Bulgarije slechts ongeveer 300 euro.

Je komt op mij een beetje over als een VVD'er die denkt dat twee keer modaal een 'normaal middenklasse-inkomen' is.
quote:
En dan hebben we het nog niet eens over de gigantische hoeveelheid aan zwart geld.
Hoeveel precies? Je roept een hoop ("flauwekul", "gigantisch", "er is wat mis met je") maar onderbouwt helemaal niks. Je posts zijn volledig feitenvrij.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 13:58:29 ]
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:59:35 #192
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182772348
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:57 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zo gek. Het gemiddelde wordt namelijk behoorlijk naar boven gestuwd door de allerhoogste topinkomens. Het mediane inkomen is veel lager, in Bulgarije slechts ongeveer 300 euro.

Je komt op mij een beetje over als een VVD'er die denkt dat twee keer modaal een 'normaal middenklasse-inkomen' is.

[..]

Hoeveel precies?
Kerel, het minimumloon komt in de buurt van 300. Kap nou eens.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182772455
quote:
Jasper Harders herkent het verhaal van Brons. De 24-jarige Assenaar ergerde zich aan het politieke klimaat, keerde Nederland de rug toe en ging naar ’Oost-Duitsland’, zoals hij het zelf noemt.

„In Duitsland zijn erg veel asielzoekers opgevangen, maar toch is dat minder in het oosten. Als ik zie dat in Nederland asielzoekers die niet eens uit een oorlogsgebied komen ’zakgeld’ en een woning krijgen, zonder ook maar ooit iets voor ons land te hebben gedaan, dan vind ik dat kwalijk.”

Iets anders wat hem ook bevalt: de zorg voor ouderen is goed. „Als ik kijk naar mijn grootouders, de generatie die na de oorlog Nederland weer heeft opgebouwd. Zij worden weggestopt in oude bejaardenhuizen met slechte zorg. Waar gaat dat over?”
Jasper blijkt in een droomwereld te leven. Duitsland kampt met enorme armoede onder ouderen, mede doordat er geen vangnet zoals de AOW bestaat. Bovendien heeft Duitsland een veelvoud aan vluchtelingen opgevangen t.o.v. Nederland (ook relatief), en ook in Oost-Duitsland zitten er veel. In Schwerin wellicht niet, maar daar zitten überhaupt weinig mensen aangezien Mecklenburg-Vorpommern de leegste deelstaat van heel Duitsland is.

Overigens heb ik zelf een jaar in Polen gewoond. Het is een prachtig land, het is veilig en het is goedkoop, maar ik denk niet dat de ergens anders in de EU luchtvervuiling bestaat die zo extreem is als daar. In de winter hing er een soort van mist en je proefde de rotzooi in de lucht gewoon, dus het is niet allemaal hosanna. Komt overigens doordat Polen nog veel op kolen en andere rotzooi zoals afval stoken.

[ Bericht 3% gewijzigd door J.B. op 27-10-2018 14:12:23 ]
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 14:08:55 #194
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182772488
Ooit ga ik ook emigreren :Y
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:41:08 #195
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182774257
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 14:08 schreef Kamelenteen het volgende:
Ooit ga ik ook emigreren :Y

Want? Waarheen? Waarom niet nu al?
Krekker is de bom!
pi_182774775
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Want? Waarheen? Waarom niet nu al?
Waarom niet wachten op zijn AOW, dat is vele malen hoger als het minimumloon in sommige landen, en het wordt waarschijnlijk na gezonden, zonder omkijken, en bij verdienen kan men nog altijd toch?
pi_182775111
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zoals het artikel vermeldt, wordt van mensen verwacht dat ze hun eigen broek ophouden. Dat wordt ook letterlijk zo verteld door de man die naar Hongarije is gegaan. Zie hier het schrale contrast met grote groepen migranten die naar Nederland komen. Die plunderen onze sociale voorzieningen, terwijl velen daar niets aan bijdragen.
Voor een peulenschil je broek ophouden in een economisch zwakker land getuigt inderdaad van de echte Nederlandse trots.
1 + 1 = blauw
pi_182775213
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:38 schreef Kamina het volgende:

[..]

Voor een peulenschil je broek ophouden in een economisch zwakker land getuigt inderdaad van de echte Nederlandse trots.
Fijn voor je. Feit is dat die Nederlandse migranten geen beroep doen op sociale voorzieningen, cq. een sociaal vangnet aldaar. Dit in tegenstelling tot de migranten die zich hier melden.

En aangezien ze geld meebrengen en dat dus ook besteden, denk ik dat die Nederlandse migranten zelfs goed zijn voor de lokale economie. Ook dit staat weer in schril contrast met de migranten die Nederland ontvangt. Een groot deel daarvan werkt niet, draagt niets bij, maar profiteert wel van het sociale vangnet.
pi_182775553
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Fijn voor je. Feit is dat die Nederlandse migranten geen beroep doen op sociale voorzieningen, cq. een sociaal vangnet aldaar. Dit in tegenstelling tot de migranten die zich hier melden.

En aangezien ze geld meebrengen en dat dus ook besteden, denk ik dat die Nederlandse migranten zelfs goed zijn voor de lokale economie. Ook dit staat weer in schril contrast met de migranten die Nederland ontvangt. Een groot deel daarvan werkt niet, draagt niets bij, maar profiteert wel van het sociale vangnet.
Als je goed kon lezen, dan weet je inmiddels dat deze vernederlanders beroep doen op de sociale voorzieningen hier. Dat maakt ze gelijk aan de Turkse vakantiebijstanders. Ze brengen letterlijk Nederlands belastinggeld over de grens.
1 + 1 = blauw
pi_182775617
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 18:02 schreef Kamina het volgende:

[..]

Als je goed kon lezen, dan weet je inmiddels dat deze vernederlanders beroep doen op de sociale voorzieningen hier. Dat maakt ze gelijk aan de Turkse vakantiebijstanders.
Nee, want deze emigranten hebben hier bijgedragen aan de opbouw van die sociale voorzieningen. Ze hebben gewoon recht op datgene wat hen toekomt, net zoals dat ook geldt voor buitenlandse arbeidsmigranten die in Nederland hebben gewerkt.

En doorgaans wordt het niveau van de uitkeringen ook nog eens aangepast op het welvaartsniveau in het betreffende land. De Nederlandse emigranten bewijzen onze schatskist dus feitelijk een dienst. Ze krijgen minder geld uitgekeerd dan ze in Nederland zouden hebben gekregen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')