abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:34:41 #176
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_182763781
Ik heb besloten dat ik toch verder ga met daten omdat ik betreffende mannen waarmee ik nu praat wel erg leuk vind oprecht. Zonde om die te laten zitten.

Ik zit op happy pancake en daar zitten heel veel knappe mannen. Vrouwen weet ik niet. Ik hoorde ook van een vriend van mij goede ervaringen daar. Dus ja.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:10:53 #177
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182765633
Happy pancake heeft geen mobiele app zeker?
pi_182765720
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:10 schreef Trashcanman het volgende:
Happy pancake heeft geen mobiele app zeker?
Jawel. Ik ga die nu ook eens proberen. Tinder is dikke bagger tegenwoordig.
pi_182766070
Nou ben benieuwd...
pi_182766217
Wow, wel 6 vrouwen binnen 20km van 23 t/m 34 _O-
pi_182766670
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:37 schreef Faxie het volgende:
Wow, wel 6 vrouwen binnen 20km van 23 t/m 34 _O-
Hoeft maar 1 goeie tussen te zitten *O*
pi_182766723
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hoeft maar 1 goeie tussen te zitten *O*
Dat valt nogal tegen
pi_182766826
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat valt nogal tegen
-O-

Op Happn zitten wel een aantal leuke mensen hier
pi_182767244
Worden jullie ook wel eens 'geghost'? Of overkomt alleen mij dat :') ? Ghosting:

the practice of ending a personal relationship with someone by suddenly and without explanation withdrawing from all communication.
"I thought ghosting was a horrible dating habit reserved for casual flings"

Het valt me op dat dit in Amsterdam echt heel normaal is geworden. En ben er zelf soms ook schuldig aan geef ik eerlijk toe. Maar nu overkomt het me zelfs al voor de eerste date; ik zou vanavond een date hebben met een gozer waar ik 1 keer mee heb gezoend, maar ben zelf na werk op de bank in slaap gevallen hihi. Dus ik schrik wakker en dacht shit! Maar ook helemaal geen bericht van hem en ben dus maar naar bed gegaan :p
pi_182767495
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:34 schreef onniedah het volgende:
Worden jullie ook wel eens 'geghost'? Of overkomt alleen mij dat :') ? Ghosting:

the practice of ending a personal relationship with someone by suddenly and without explanation withdrawing from all communication.
"I thought ghosting was a horrible dating habit reserved for casual flings"

Het valt me op dat dit in Amsterdam echt heel normaal is geworden. En ben er zelf soms ook schuldig aan geef ik eerlijk toe. Maar nu overkomt het me zelfs al voor de eerste date; ik zou vanavond een date hebben met een gozer waar ik 1 keer mee heb gezoend, maar ben zelf na werk op de bank in slaap gevallen hihi. Dus ik schrik wakker en dacht shit! Maar ook helemaal geen bericht van hem en ben dus maar naar bed gegaan :p
Lol.

Mja denk dat het me wel is overkomen, maar wellicht niet op de klassieke manier. Gewoon regelmatig gesprekken die ineens klaar zijn. Blijkbaar is een ander dan leuker en nemen ze de moeite verder niet meer. Prima hoor.

En tja, heb dat zelf ook wel eens gedaan.
pi_182767529
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:34 schreef onniedah het volgende:
Worden jullie ook wel eens 'geghost'? Of overkomt alleen mij dat :') ? Ghosting:

the practice of ending a personal relationship with someone by suddenly and without explanation withdrawing from all communication.
"I thought ghosting was a horrible dating habit reserved for casual flings"

Het valt me op dat dit in Amsterdam echt heel normaal is geworden. En ben er zelf soms ook schuldig aan geef ik eerlijk toe. Maar nu overkomt het me zelfs al voor de eerste date; ik zou vanavond een date hebben met een gozer waar ik 1 keer mee heb gezoend, maar ben zelf na werk op de bank in slaap gevallen hihi. Dus ik schrik wakker en dacht shit! Maar ook helemaal geen bericht van hem en ben dus maar naar bed gegaan :p
Jij hebt toch ook niks laten horen, dus wie heeft nou wie 'geghost'? :?
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 02:07:31 #187
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182767541
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:34 schreef onniedah het volgende:
Worden jullie ook wel eens 'geghost'? Of overkomt alleen mij dat :') ? Ghosting:

the practice of ending a personal relationship with someone by suddenly and without explanation withdrawing from all communication.
"I thought ghosting was a horrible dating habit reserved for casual flings"

Het valt me op dat dit in Amsterdam echt heel normaal is geworden. En ben er zelf soms ook schuldig aan geef ik eerlijk toe. Maar nu overkomt het me zelfs al voor de eerste date; ik zou vanavond een date hebben met een gozer waar ik 1 keer mee heb gezoend, maar ben zelf na werk op de bank in slaap gevallen hihi. Dus ik schrik wakker en dacht shit! Maar ook helemaal geen bericht van hem en ben dus maar naar bed gegaan :p
1 avond geen contact is niet ghosten hé.
pi_182768654
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 02:07 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

1 avond geen contact is niet ghosten hé.
Haha nee oké maar ik ga er nu maar even vanuit dat ik niets meer ga horen. Maar heb het al eens vaker gehad, 2 dates en vervolgens helemaal niets meer. En merk ook echt dat mensen in Amsterdam elkaar negeren. Een vriendin van me had laatst zelfs mee gemaakt dat ze had afgesproken en ook een tijd had afgesproken (die ochtend nog) en toen ze savonds bij hem aanbelde deed hij gewoon niet open. Toen appte en belde ze hem een paar keer en ze heeft gewoon nooit meer iets gehoord. Dat vond ik echt niet kunnen.
pi_182768677
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:26 schreef onniedah het volgende:

[..]

Haha nee oké maar ik ga er nu maar even vanuit dat ik niets meer ga horen. Maar heb het al eens vaker gehad, 2 dates en vervolgens helemaal niets meer. En merk ook echt dat mensen in Amsterdam elkaar negeren. Een vriendin van me had laatst zelfs mee gemaakt dat ze had afgesproken en ook een tijd had afgesproken (die ochtend nog) en toen ze savonds bij hem aanbelde deed hij gewoon niet open. Toen appte en belde ze hem een paar keer en ze heeft gewoon nooit meer iets gehoord. Dat vond ik echt niet kunnen.
😂😂
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:32:10 #190
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182768684
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 01:34 schreef onniedah het volgende:
Worden jullie ook wel eens 'geghost'? Of overkomt alleen mij dat :') ? Ghosting:

the practice of ending a personal relationship with someone by suddenly and without explanation withdrawing from all communication.
"I thought ghosting was a horrible dating habit reserved for casual flings"

Het valt me op dat dit in Amsterdam echt heel normaal is geworden. En ben er zelf soms ook schuldig aan geef ik eerlijk toe. Maar nu overkomt het me zelfs al voor de eerste date; ik zou vanavond een date hebben met een gozer waar ik 1 keer mee heb gezoend, maar ben zelf na werk op de bank in slaap gevallen hihi. Dus ik schrik wakker en dacht shit! Maar ook helemaal geen bericht van hem en ben dus maar naar bed gegaan :p
Als ik zelf ook nog 16 was had ik dit best een goed verhaal gevonden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182768688
Waarom dan wel je adres geven :? Dat is echt raar
pi_182768753
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:32 schreef Allures het volgende:
Waarom dan wel je adres geven :? Dat is echt raar
Ja. Dit zou hun vierde of vijfde date zijn, ze was al vaker bij hem thuis geweest
  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:20:28 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182769022
Mijn grootste horrordate ooit was ook in Amsterdam dus ik geloof het wel.
pi_182769025
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:20 schreef Kreator het volgende:
Mijn grootste horrordate ooit was ook in Amsterdam dus ik geloof het wel.
Hoezo was het zon horrordate?
pi_182769094
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo was het zon horrordate?
Ja, vertel......
pi_182769101
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:20 schreef Kreator het volgende:
Mijn grootste horrordate ooit was ook in Amsterdam dus ik geloof het wel.
Haha ben wel benieuwd wat er gebeurd is! :D
pi_182769189
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo was het zon horrordate?
Het was in Amsterdam, duh
-
pi_182769242
Mijn resultaten van gisteren:

Egypt expat heeft mij gefriendzoned:

quote:
I am not good at being patient and I think you will be better to have you as a friend than just sex. That’s something good.
Griek vroeg mij gisteravond laat voor koffie vandaag. Wilde net reageren maar hij is al weg...

_O-
  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:50:40 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182769273
Lang verhaal. Je had erbij moeten zijn. Toen ik haar kwam ophalen, duurde het een uur voordat ze klaar was en bleef ze maar klagen. Toen iets drinken in een vage tent, waarbij ze herhaaldelijk zei dat ik moest betalen omdat ze geen geld had. (rekening gesplit, fuck dat).
Was ongezellig maar ja. Was in Amsterdam en moest ook nog eten. Vroeg ze of we samen konden eten. Stad in. Continu klagen, niets vragen. Hele kutte sfeer.

In het half uur in het restaurant zei ze geen woord uit zichzelf. Op een gegeven moment zei ik dat ik wegging wegens onfatsoenlijk gedrag en dat ik hier geen zin meer in had. Snapte ze niks van, hoe kwam ik erbij en zou haar best doen. Kreeg 2% meer aandacht.
Tien minuten later opgestaan, betaald en weggegaan. Moesten dezelfde kant op, want mijn auto stond bij haar in de straat.

Op de terugweg deed ze ineens haar best. Maar toen kwam ze een vriend tegen en negeerde me volledig 100%. Alsof ik niet meer bestond. Heel bizar, twintig minuten naast iemand staan die doet alsof je een geest bent. Dus ik loop naar de auto weg van haar huis, roept ze me na dat ik toch echt niet mee naar binnen mag. (ik liep letterlijk van haar weg).

Niet gereageerd, weggereden. Het lijkt zo niet zo erg, maar de sfeer was echt supervijandig en ben nog nooit zo asociaal behandeld.

... En zij wilde dus met mij afspreken he. Of ik aub langs wilde komen, want zo gezellig dit dat.

Daarna nog enkele tientallen smsjes en berichten gehad over van alles, maar vooral heel persoonlijk om me de grond in te boren, af te kraken en te kleineren.
Ik was nog jong en snapte er niks van. Dit zou nu nooit meer gebeuren.

Live and learn.
pi_182769288
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 09:50 schreef Kreator het volgende:
Lang verhaal. Je had erbij moeten zijn. Toen ik haar kwam ophalen, duurde het een uur voordat ze klaar was en bleef ze maar klagen. Toen iets drinken in een vage tent, waarbij ze herhaaldelijk zei dat ik moest betalen omdat ze geen geld had. (rekening gesplit, fuck dat).
Was ongezellig maar ja. Was in Amsterdam en moest ook nog eten. Vroeg ze of we samen konden eten. Stad in. Continu klagen, niets vragen. Hele kutte sfeer.

In het half uur in het restaurant zei ze geen woord uit zichzelf. Op een gegeven moment zei ik dat ik wegging wegens onfatsoenlijk gedrag en dat ik hier geen zin meer in had. Snapte ze niks van, hoe kwam ik erbij en zou haar best doen. Kreeg 2% meer aandacht.
Tien minuten later opgestaan, betaald en weggegaan. Moesten dezelfde kant op, want mijn auto stond bij haar in de straat.

Op de terugweg deed ze ineens haar best. Maar toen kwam ze een vriend tegen en negeerde me volledig 100%. Alsof ik niet meer bestond. Heel bizar, twintig minuten naast iemand staan die doet alsof je een geest bent. Dus ik loop naar de auto weg van haar huis, roept ze me na dat ik toch echt niet mee naar binnen mag. (ik liep letterlijk van haar weg).

Niet gereageerd, weggereden. Het lijkt zo niet zo erg, maar de sfeer was echt supervijandig en ben nog nooit zo asociaal behandeld.

... En zij wilde dus met mij afspreken he. Of ik aub langs wilde komen, want zo gezellig dit dat.

Daarna nog enkele tientallen smsjes en berichten gehad over van alles, maar vooral heel persoonlijk om me de grond in te boren, af te kraken en te kleineren.
Ik was nog jong en snapte er niks van. Dit zou nu nooit meer gebeuren.

Live and learn.
Oke dat klinkt wel als een horrordate _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')