abonnement Unibet Coolblue
pi_182737059
Hallo, wij zitten momenteel op het Gemeentelijk Gymnasium Hilversum en zijn nu bezig met ons profielwerkstuk. Hiervoor onderzoeken wij het verband tussen roken en de ontwikkeling van dementie, door het invullen van deze enquête zou u ons erg helpen. Alvast bedankt voor het invullen!

De enquête is bedoeld voor mensen met dementie of hun naasten. De enquête gaat over dementie en factoren die dit mogelijk zouden kunnen beïnvloeden. Het neemt maximaal 2 minuten van uw tijd in beslag.

Klik op deze link om de enquête in te vullen:https://docs.google.com/f(...)Ilg/viewform?c=0&w=1
pi_182737082
Ben je vergeten dat je 'm al eerder gepost hebt? :')

LIF / Zeer korte anonieme enquête over dementie
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_182737086
quote:
99s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:27 schreef bijdehand het volgende:
Ben je vergeten dat je 'm al eerder gepost hebt? :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182737206
Ben je
pi_182737367
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:34 schreef -mosrednA het volgende:
Ben je
Ben jij niet mijn vroegere schoolvriendin?
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_182737447
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:40 schreef LanceVanceDance het volgende:

[..]

Ben jij niet mijn vroegere schoolvriendin?
Ja klopt! Wat leuk! Van jou kreeg ik die verjaardagskaart op mijn laatste werkdag bij juf annie
pi_182737662
Hiervoor mag je eerst een mail sturen naar forum@fok.nl om toestemming te vragen voor het plaatsen van een enquete. Bedankt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')