abonnement Unibet Coolblue
pi_182732913
Kan ik op een smartphone aantekeningen maken terwijl ik artikelen lees?

Ik wil graag wat topics doorspitten tijdens mijn werkpauzes, maar vraag me af of ik aantekeningen kan maken terwijl ik lees. Ik weet dat ik met het vierkantje (heb een android smartphone), kan switchen tussen verschillende tabbladen. Is dat wat jullie mij zouden aanraden? Is dit de snelste optie?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 13:20:23 #2
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182733720
Kan helpen als we weten welke telefoon je precies hebt :)

Zelf doe ik het inderdaad op die manier. Ander tab blad (of andere app) en dan wisselen. Maar ik maak weinig aantekeningen op mijn telefoon, dat doe ik liever op iPad of laptop. Zullen vast betere methodes zijn, maar die kunnen afhankelijk zijn van de soort telefoon die je hebt :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182733755
Mijn telefoon heeft een soort dual screen optie, of split screen zo je wilt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 25 oktober 2018 @ 13:23:48 #4
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_182733771
Soms kan je je scherm splitsen en zo twee apps tegelijk open hebben staan. Vaak door het knopje waarmee je tussen apps wisselt langer ingedrukt te houden. Dan kan je dus een kladblokachtige app naast je browser open hebben.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_182733940
Het ligt er vooral aan welk toestel en welk versie van Android je hebt. Sinds versie Android N (Android 7) is de splitscreen-functionaliteit mogelijk.

Op een Samsung S8/S9: klik op de 'recente apps'-knop (waar je een overzicht ziet van je openstaande/recente apps). Druk op een app, en houdt het ingedrukt. Sleep vervolgens de app naar de bovenkant van je scherm.

Bij andere toestellen kan het ook wel, maar wellicht op een net andere manier.

Voorbeeldje:
pi_182736106
quote:
2s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:23 schreef Karstman het volgende:
Mijn telefoon heeft een soort dual screen optie, of split screen zo je wilt.
Zoiets zoek ik eigenlijk wel.
pi_182736123
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kan helpen als we weten welke telefoon je precies hebt :)

Zelf doe ik het inderdaad op die manier. Ander tab blad (of andere app) en dan wisselen. Maar ik maak weinig aantekeningen op mijn telefoon, dat doe ik liever op iPad of laptop. Zullen vast betere methodes zijn, maar die kunnen afhankelijk zijn van de soort telefoon die je hebt :)
Moto G first gen en een nieuwe Wileyfox [nogwat] plus.
pi_182736157
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:23 schreef Klaploper het volgende:
Soms kan je je scherm splitsen en zo twee apps tegelijk open hebben staan. Vaak door het knopje waarmee je tussen apps wisselt langer ingedrukt te houden. Dan kan je dus een kladblokachtige app naast je browser open hebben.
Dat zou wel een uitkomst zijn! Als ik het vierkantje ingedrukt houdt, gebeurt er helaas niets bij mij. Dual screen zou nét iets sneller zijn dan van tabbladen wisselen d.m.v. het vierkantje.
pi_182736179
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:33 schreef zarGon het volgende:
Het ligt er vooral aan welk toestel en welk versie van Android je hebt. Sinds versie Android N (Android 7) is de splitscreen-functionaliteit mogelijk.

Op een Samsung S8/S9: klik op de 'recente apps'-knop (waar je een overzicht ziet van je openstaande/recente apps). Druk op een app, en houdt het ingedrukt. Sleep vervolgens de app naar de bovenkant van je scherm.

Bij andere toestellen kan het ook wel, maar wellicht op een net andere manier.

Voorbeeldje:
Deze heb ik net nieuw gekocht!: https://www.mediamarkt.nl(...)b-zwart-1500893.html. Een wileyfox spark.
pi_182736227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 15:50 schreef Kantoorwerk het volgende:

[..]

Deze heb ik net nieuw gekocht!: https://www.mediamarkt.nl(...)b-zwart-1500893.html. Een wileyfox spark.
Probeer eens wat ik heb omschreven in die post. Ook te zien in de video.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:12:19 #11
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_182789982


[ Bericht 100% gewijzigd door mrmojorisin3 op 28-10-2018 11:58:00 (Test) ]
pi_183421710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:33 schreef zarGon het volgende:
Het ligt er vooral aan welk toestel en welk versie van Android je hebt. Sinds versie Android N (Android 7) is de splitscreen-functionaliteit mogelijk.

Op een Samsung S8/S9: klik op de 'recente apps'-knop (waar je een overzicht ziet van je openstaande/recente apps). Druk op een app, en houdt het ingedrukt. Sleep vervolgens de app naar de bovenkant van je scherm.

Bij andere toestellen kan het ook wel, maar wellicht op een net andere manier.

Voorbeeldje:
BEDANKT! Dit is gelukt.

(klopt inderdaad; op mijn Wileyfox spark plus werkt het middels het vierkantje ingedrukt houden. Daar zit een nieuwe Android op. Op mijn oude moto G telefoon, met daarop een oude Android, werkte het inderdaad niet).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')