abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182725324
Hoi,

Ik hoop dat jullie mijn probleem kunnen oplossen..... Mijn geluid valt uit, als ik dan mijn speaker set uit zet en een paar seconden (10 oid) later weer aanzet werkt het gewoon weer.... De ene keer is het na 10 uur en de andere keer om de 2.... Er is geen touw aan vast te knopen....

Nou heb ik maandag met Informatique gebeld wen die zeiden me iets over het in slaap modus gaan van de geluidskaart in combinatie met Logitech speaker setjes.... Maar dat ging over Windows 10, toen ik zei dat ik Windows 7 heb verstomde hij en toen bleek dat ik mijn speaker set niet bij hun heb gekocht was de hulp logischerwijs over. We gingen er beide van uit dat het daar aan lag en niet aan de slaap stand....

Na een nieuwe update en reboot leek het allemaal verholpen dus boeide het me niet zo veel meer maar nu is het terug.... Mijn geluid stopt met regelmaat, niet om de 2 uur maar vaak zat en ik wil dat het gewoon werkt ipv dat ik iedere keer mn geluid uit moet zetten, een paar seconden moet wachten voor ik het weer aanzet en weer geluid heb...

Kent iemand dit probleem? Zo ja weet iemand hier een oplossing voor?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_182728794
doen de speakers het wel normaal op een ander systeem? ander speakerset (/koptelefoon/oordopjes) geprobeerd?
pi_182731259
Bluetooth uitgezet?
woef
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')