abonnement Unibet Coolblue
pi_182734410
quote:
3s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:37 schreef NanKing het volgende:
Zo jongens, het is hier geen BNW we zitten in NWS: Voor complottheorien, of hoe de discussie hier gevoerd werd hebben we een heel forum. Ik heb alle posts gequote en kan ik hier BNW / Bompakketten rondgestuurd in Amerika posten mochten jullie de discussie voort willen zetten. (ed en elfletterig). Stuur mij beiden even een dm of jullie daar behoefte aan hebben. Ik heb er iig geen behoefte aan dat het hier een BNW topic wordt.
Nice.
  Moderator donderdag 25 oktober 2018 @ 14:12:18 #152
8781 crew  Frutsel
pi_182734467
9e pakketje voor Joe Biden volgens CNN
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:14:27 #153
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182734511
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dus de bommen zijn een logische reactie, volgens deze redenatie?
Je kent die uitdrukking over de kaatsende bal niet?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_182734533
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je kent die uitdrukking over de kaatsende bal niet?
Jawel, alleen ben ik niet bekend met een soortgelijke actie vanuit de Democraten, dus ik vind het een interessante lezing van de uitdrukking. Je insinueert immers dat het een gewogen reactie is, dus ik vraag me dan af waarop.
pi_182734615
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:12 schreef Frutsel het volgende:
9e pakketje voor Joe Biden volgens CNN
kerstmis komt vroeg dit jaar voor Joe.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182734639
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit gewoon een ordinaire verkiezingsstunt is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:26:23 #157
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182734715
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jawel, alleen ben ik niet bekend met een soortgelijke actie vanuit de Democraten, dus ik vind het een interessante lezing van de uitdrukking. Je insinueert immers dat het een gewogen reactie is, dus ik vraag me dan af waarop.
Politici als Maxine Waters roepen de achterban op om politici van de tegenpartij op straat, in winkels, restaurants etc lastig te vallen. Verder mogen de gasten in shows bij CNN en MSNBC de meest beledigende en bedreigende dingen zeggen over de Republikeinen, Trump en diens aanhang. Regelmatig worden er mensen letterlijk en figuurlijk voor fascist, racist of nazi uitgemaakt en wordt door de showhost of andere gasten niet op aangesproken. Dus je zorgt ervoor dat je bepaalde personen in je show uitnodigt waarvan je weet dat ze al eerder dit soort dingen hebben geroepen en je laat ze dat nogmaals doen maar vervolgens beroep je jezelf erop dat het slechts een mening van iemand is en dat je daar zelf niet achter hoeft te staan. Zo demoniseer je mensen. We weten immers hoe dat met Pim Fortuijn is afgelopen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:27:29 #158
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182734731
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:12 schreef Frutsel het volgende:
9e pakketje voor Joe Biden volgens CNN
Ik durf te wedden dat over enge oom Joe ook nog wel eens dingen naar buiten komen #metoo

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_182734894
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:26 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Politici als Maxine Waters roepen de achterban op om politici van de tegenpartij op straat, in winkels, restaurants etc lastig te vallen. Verder mogen de gasten in shows bij CNN en MSNBC de meest beledigende en bedreigende dingen zeggen over de Republikeinen, Trump en diens aanhang. Regelmatig worden er mensen letterlijk en figuurlijk voor fascist, racist of nazi uitgemaakt en wordt door de showhost of andere gasten niet op aangesproken. Dus je zorgt ervoor dat je bepaalde personen in je show uitnodigt waarvan je weet dat ze al eerder dit soort dingen hebben geroepen en je laat ze dat nogmaals doen maar vervolgens beroep je jezelf erop dat het slechts een mening van iemand is en dat je daar zelf niet achter hoeft te staan. Zo demoniseer je mensen. We weten immers hoe dat met Pim Fortuijn is afgelopen.
Aan de ene kant: nee, mensen verdienen het niet om uit restaurantjes verjaagd te worden. Aan de andere kant: als er daadwerkelijke nazi's op pad gaan en de president dat niet met goed fatsoen weet af te keuren, is het niet gek dat bepaalde verbanden gelegd worden.

Daarnaast zie ik nog steeds niet hoe dit daadwerkelijke bommen rechtvaardigt, maar goed.
pi_182734933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:33 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Trump snapt dat wie de bal kaatst, hem terug zal krijgen.
yip.... daarom krijgt hij veel ballen terug en dan gaat hij de media aanvallen, wat de democratie ondermijnen is. Zijn agressie is een factor in de rise of the far right.... en dan krijg je deze lonewolf, een trumpaanhanger die diens vijanden wilt vermoorden.
pi_182734935
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarnaast zie ik nog steeds niet hoe dit daadwerkelijke bommen rechtvaardigt, maar goed.
Ik vraag me nu af wat de gangbare theorie is: zijn dit echte bommen die terecht zijn verstuurd vanwege het stomme Fake News, of zijn dit nepbommen die gestuurd zijn om de Democraten te helpen bij de verkiezingen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182734939
pimwingodwinwelkewindanookhoeft niet.

TT + OP geupdate.
ijs_beer fan!
pi_182734960
quote:
11s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:39 schreef Ludachrist het volgende:
dit nepbommen die gestuurd zijn om de Democraten te helpen bij de verkiezingen?
valt dat ook onder complottheorie?
met als opzet agressief rechts vrij te pleiten
pi_182735011
quote:
3s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:39 schreef NanKing het volgende:
pimwingodwinwelkewindanookhoeft niet.

TT + OP geupdate.
TT klopt niet, het pakket naar CNN is waarschijnlijk niet verstuurd maar gebracht, die naar Soros idem B-)
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182735072
Voor de kenners, hier nog een X-ray foto's van een van de bommen:



De losse zwarte dingetjes in de bom zijn blijkbaar glasscherven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:52:58 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182735145
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:26 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Politici als Maxine Waters roepen de achterban op om politici van de tegenpartij op straat, in winkels, restaurants etc lastig te vallen. Verder mogen de gasten in shows bij CNN en MSNBC de meest beledigende en bedreigende dingen zeggen over de Republikeinen, Trump en diens aanhang. Regelmatig worden er mensen letterlijk en figuurlijk voor fascist, racist of nazi uitgemaakt en wordt door de showhost of andere gasten niet op aangesproken. Dus je zorgt ervoor dat je bepaalde personen in je show uitnodigt waarvan je weet dat ze al eerder dit soort dingen hebben geroepen en je laat ze dat nogmaals doen maar vervolgens beroep je jezelf erop dat het slechts een mening van iemand is en dat je daar zelf niet achter hoeft te staan. Zo demoniseer je mensen. We weten immers hoe dat met Pim Fortuijn is afgelopen.
kortom muil dicht en je onderrichten aan het kalifaat van nationalist trump...

nah
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:55:43 #167
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182735188
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Aan de ene kant: nee, mensen verdienen het niet om uit restaurantjes verjaagd te worden. Aan de andere kant: als er daadwerkelijke nazi's op pad gaan en de president dat niet met goed fatsoen weet af te keuren, is het niet gek dat bepaalde verbanden gelegd worden.

Daarnaast zie ik nog steeds niet hoe dit daadwerkelijke bommen rechtvaardigt, maar goed.
Die twaalf nazi's die er nog in hedendaags Amerika rondlopen?

Trump deed dat heel goed trouwens, door zowel de rechts- als linksfascisten te veroordelen.

Ik denk trouwens dat er best wel wat toekomstige DNC-presidentskandidaten balen dat ze niks ontvangen hebben. Daar gaat je geloofwaardigheid....
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:56:46 #168
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182735208
quote:
3s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:52 schreef Re het volgende:

[..]

kortom muil dicht en je onderrichten aan het kalifaat van nationalist trump...

nah
Nee hoor, gewoon eerlijk en constructief oppositie voeren. Gewoon zoals het hoort.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_182735350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:55 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Wat een figuur.
Man man man.
pi_182738278
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:26 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Politici als Maxine Waters roepen de achterban op om politici van de tegenpartij op straat, in winkels, restaurants etc lastig te vallen. Verder mogen de gasten in shows bij CNN en MSNBC de meest beledigende en bedreigende dingen zeggen over de Republikeinen, Trump en diens aanhang. Regelmatig worden er mensen letterlijk en figuurlijk voor fascist, racist of nazi uitgemaakt en wordt door de showhost of andere gasten niet op aangesproken. Dus je zorgt ervoor dat je bepaalde personen in je show uitnodigt waarvan je weet dat ze al eerder dit soort dingen hebben geroepen en je laat ze dat nogmaals doen maar vervolgens beroep je jezelf erop dat het slechts een mening van iemand is en dat je daar zelf niet achter hoeft te staan. Zo demoniseer je mensen. We weten immers hoe dat met Pim Fortuijn is afgelopen.
Pim was precies andersom. Degene die gedemoniseerd werd werd vermoord (overigens om totaal andere reden). Wat je nu probeert te betogen is dat de 'demoniseerders' bekomen wat Pim bekwam (in dit geval bedreigende (nep)bommen ipv een kogel in de bast).

Bovendien vergeet je dat slachtoffers als Hillary en Obama al een decennium (of decennia in geval van Hillary) worden gedemoniseeerd door rechtse podia en vaak nog een stuk extremer. Het is logisch dat uiteindelijk iemand de wapens oppakt als je dag in dag uit wordt voorgehouden dat democraten met Hillary voorop de USA aan het stukmaken zijn.

Wat natuurlijk onzin is aangezien ze meestal de puinhoop van de GOP moeten opruimen. Net als ze ook de puinzooi van Trump weer op moeten gaan ruimen.

Sethje zegt het verder heel simpel:

(1) Trump promoted violence and encouraged supporters to be violent.
(2) Trump targeted specific people for repeated, vicious attack.
(3) A domestic terrorist sent bombs to all the people Trump attacked.
(4) Trump blamed the media. It's basically that simple.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 25 oktober 2018 @ 19:14:04 #171
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182740410
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 17:21 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Pim was precies andersom. Degene die gedemoniseerd werd werd vermoord (overigens om totaal andere reden). Wat je nu probeert te betogen is dat de 'demoniseerders' bekomen wat Pim bekwam (in dit geval bedreigende (nep)bommen ipv een kogel in de bast).

Bovendien vergeet je dat slachtoffers als Hillary en Obama al een decennium (of decennia in geval van Hillary) worden gedemoniseeerd door rechtse podia en vaak nog een stuk extremer. Het is logisch dat uiteindelijk iemand de wapens oppakt als je dag in dag uit wordt voorgehouden dat democraten met Hillary voorop de USA aan het stukmaken zijn.

Wat natuurlijk onzin is aangezien ze meestal de puinhoop van de GOP moeten opruimen. Net als ze ook de puinzooi van Trump weer op moeten gaan ruimen.

Sethje zegt het verder heel simpel:

(1) Trump promoted violence and encouraged supporters to be violent.
(2) Trump targeted specific people for repeated, vicious attack.
(3) A domestic terrorist sent bombs to all the people Trump attacked.
(4) Trump blamed the media. It's basically that simple.
Er staat zoveel onzin in je post dat ik niet weet waar te beginnen :’)
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Beste debater 2022 donderdag 25 oktober 2018 @ 19:26:45 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182740700
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Er staat zoveel onzin in je post dat ik niet weet waar te beginnen :’)
Nee hoor, hij heeft gelijk...

Ik zou zeggen, duik eens echt in de geschiedenis van de Amerikaanse politiek.

Wellicht niet meegekregen, of gewoon totaal geen interesse in, de verkiezing van Bill Clinton in 1992 leverde een ware explosie van met haat gevulde propaganda op die zowel op televisie, als in bladen als vooral op talkradio nog nooit eerder in dergelijke intensiteit waargenomen was, zelfs niet in de heikele dagen toen een katholiek, John F. Kennedy, werd verkozen en zelfs niet t.t.v. de Watergate affaire onder Nixon.

Ik snap wel dat je vanuit je victimcomplex wil denken dat Trump en de Republikeinen de edele strijders van het volk zijn, die op vileine wijze door een enorm complot van 'links' gedwarsboomd worden, het getuigt alleen van een complete afwezigheid van kennis van zaken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 25 oktober 2018 @ 20:10:40 #173
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182741791
Oei.

Allemaal “bommen”

Fuck off met je bullshit. NOS vreet al het nieuws lekker op. Insinueren dat Trump het heeft gedaan.
pi_182742013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 20:10 schreef RickoKun het volgende:
NOS vreet al het nieuws lekker op. Insinueren dat Trump het heeft gedaan.
Oh? Hoe insinueren ze dat?
pi_182742372
quote:
2s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:48 schreef Ludachrist het volgende:
Voor de kenners, hier nog een X-ray foto's van een van de bommen:

[ afbeelding ]

De losse zwarte dingetjes in de bom zijn blijkbaar glasscherven.
De draden zijn binnenin dus toch verbonden, ik had m'n twijfels. Die ontsteker lijkt op een erg korte kogelhuls (ongeveer de verhouding van een .44 Bull Dog), hulzen worden vaak (als container) voor zelfgemaakte detonatoren gebruikt.
Maar ik heb nog steeds de indruk dat het bedoeld is om echt te lijken. Of de klok een alarm heeft is niet duidelijk. Misschien is het inderdaad de klok waar Murdera naar linkte, (wel erg toevallig dat de review over het ontbreken van een alarmfunctie vandaag gepost werd)

Ik zie enkel de batterij van de klok, zo'n 1.5V levert weinig stroom, zou moeilijk zijn om zelf zo'n gevoelige ontsteker te maken.

Als je een werkende tijdbom maakt loop je zelf risico (bvb: heel wat digitale wekkers geven ook "beeps" wanneer je op een knop duwt om de tijd te verzetten. Eens alles verbonden is zal zo'n beep de bom doen afgaan). Als je risico neemt wil je dat daar iets tegenover staat: de kans dat een tijdbom via de post op de juiste plaats en het juiste moment afgaat is klein. Een tijdbom of een bompakket dat afgaat bij het openen, voor de maker is het risico vergelijkbaar, maar bij de tweede optie is de kans op "succes" veel groter.

In het huidige klimaat was het voorspelbaar dat de Trump aanhangers false flag zouden roepen, maar een niet werkende bom is niet verschillend van een brief met onschadelijk poeder of met castor beans (er zit ricine in, maar ze zijn vrij te koop, Ricinus communis is een sierplant). Trump Jr. ontving een poederbrief, bleek Maizena te zijn, maar dat maakt het geen false flag (de dader is inmiddels opgepakt).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')