abonnement Unibet Coolblue
pi_182714225
Hallo;

Ik ben al een tijdje op zoek naar een soundbar. Maar die moet dan ook gelijk mijn huidige waardeloze internet radio vervangen.

Tot noch toe kwam ik op de nieuwe soundbar 500 van Bose of de nieuwe Sonos Beam uit maar er moeten vast wat geschikte alternatieven zijn. Ik hoef trouwens niet per se een subwoofer er bij, of extra sattelites, maar het is wel belangrijk dat het eenvoudig werkt en dat als mijn vriendin een keer radio wil luisteren ze dat gewoon via haar telefoon (bijvoorbeeld) kan regelen.

Iemand een idee?
pi_182714505
Ik ben geen fan van Bose, maar soundbars zijn voor geluidskwaliteit per definitie gehinderd door hun geringe afmetingen. Bose benut de muren van je kamer en geeft zo een redelijk goed surroundgeluid ondanks dat het kutspeakers zijn. Geen idee over radiofunctionaliteit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jordy-B op 24-10-2018 15:39:44 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182716108
Ik heb de Beam thuis en bevalt mij prima. Ik gebruik de app niet zoveel omdat ik Spotify Connect handiger vind, maar internet radio werkt goed.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:09:23 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_182719231
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:18 schreef Holy_Goat het volgende:
Hallo;

Ik ben al een tijdje op zoek naar een soundbar. Maar die moet dan ook gelijk mijn huidige waardeloze internet radio vervangen.

[...]dat als mijn vriendin een keer radio wil luisteren ze dat gewoon via haar telefoon (bijvoorbeeld) kan regelen.

Iemand een idee?
Dus je zoekt een soundbar met
1. HDMI (voor geluid tv)
2. Bluetooth (voor geluid telefoon)
3. Internetradio (voor radio via internet)
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')