abonnement Unibet Coolblue
pi_182716662
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:15 schreef Barreltje het volgende:
Ik mis het heel erg om een kat te hebben.. nu heb ik alleen maar K. om tegen aan te ouwehoeren.. en dat is toch NET even anders.. :@

#mini-terugleespost
Want die ouwehoert terug :+?
pi_182716749
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Want die ouwehoert terug :+?
Zoek eens iemand met een Abbessijn, Somalie of Siamees en praat dan tegen zo'n kat. Prachtige katten (de eerste twee) maar ik wil ze niet in huis, die kletsen je echt de oren van de kop.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182716841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zoek eens iemand met een Abbessijn, Somalie of Siamees en praat dan tegen zo'n kat. Prachtige katten (de eerste twee) maar ik wil ze niet in huis, die kletsen je echt de oren van de kop.
Beagle kan er ook wat van :7 Hij moet altijd het laatste woord hebben.


Ik heb 0,0 met katten. Ben er allergisch voor en heb een kattenfobie.
pi_182716921
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:29 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Beagle kan er ook wat van :7 Hij moet altijd het laatste woord hebben.

Ik heb 0,0 met katten. Ben er allergisch voor en heb een kattenfobie.
Mijn katten (die heel bescheiden kletsen) zijn redelijk anti allergisch. Maar een fobie kunnen ze niet verhelpen. Al zat 2 jaar geleden Ahmad bijna boven op de tafel als één van de katten te dichtbij kwam, nu komt hij binnen en worden de katten eerst begroet dus het kan wel overgaan. :P Oog in oog met je angsten :D
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:34:06 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182716955
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:00 schreef borisz het volgende:
Onverwachte change of plans vanavond. Ik ga naar het KCO. Voor het eerst :+.

Richard Strauss met Dmitri Slobodeniouk als dirigent.
Er waren nog heul veul kaartjes over en via Entree zit je dan voor 12,50 op de eerste rij ipv 130e :P.
Eerste rij zie je haast niks, je moet recht omhoog kijken en ziet dan een stukje van de benen van de dirigent.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:35:12 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182716982
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Per 1 maart werk ik bij de Belastingdienst (aan dezelfde projecten). Dat duurde nog wel even voordat ze uit onderhandeld waren :').
Gefeliciteerd, rijks-ambtenaar. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182716985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn katten (die heel bescheiden kletsen) zijn redelijk anti allergisch. Maar een fobie kunnen ze niet verhelpen. Al zat 2 jaar geleden Ahmad bijna boven op de tafel als één van de katten te dichtbij kwam, nu komt hij binnen en worden de katten eerst begroet dus het kan wel overgaan. :P Oog in oog met je angsten :D
Als dat zou kunnen zonder spontaan dikke ogen te krijgen :+
pi_182716997
Vanaf 0.39, zo af en toe doen die van mij dat ook (totdat ik met een camera in de buurt kom)
We have far more in common than that which devides us..
pi_182717070
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis met 2 lodderige katten die nog aan het bijkomen zijn van de tandarts. 1 is 4 tanden kwijt de ander 1. Vette rekening, maar het was nodig blijkbaar.

Zeer sunnylijf, ik ga even terugkijken, die had ik ook gemist.
Aw, arme poezels. En arme bankrekening.

Ik kreeg vandaag je post, wat ben je toch een schat :*

quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Per 1 maart werk ik bij de Belastingdienst (aan dezelfde projecten). Dat duurde nog wel even voordat ze uit onderhandeld waren :').
Gefeliciteerd met dezelfde baan w/
Spoilers!
pi_182717085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis met 2 lodderige katten die nog aan het bijkomen zijn van de tandarts. 1 is 4 tanden kwijt de ander 1. Vette rekening, maar het was nodig blijkbaar.

:o Hoe kan dat joh, iets genetisch/hoort bij de soort?
pi_182717116
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Per 1 maart werk ik bij de Belastingdienst (aan dezelfde projecten). Dat duurde nog wel even voordat ze uit onderhandeld waren :').
Duurt nog wel een tijd zeg! Zin in?
pi_182717187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:o Hoe kan dat joh, iets genetisch/hoort bij de soort?
Nee, oudere katten hebben meer kans op tandplak. En ik verhip om de tanden te poetsen. Maar dan moet dit soms gebeuren. En Elin had al minder dat normaal toen ik haar kreeg, schijnt niet echt raar te zijn. Een van mijn vorige (htk) katten had dit ook heel regelmatig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182717213
[quote]0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Aw, arme poezels. En arme bankrekening.

Ja, 260 euro. Kan het helaas niet verhalen op mijn tandverzekering denk ik (zal ik het proberen? :P )
We have far more in common than that which devides us..
pi_182717251
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, oudere katten hebben meer kans op tandplak. En ik verhip om de tanden te poetsen. Maar dan moet dit soms gebeuren. En Elin had al minder dat normaal toen ik haar kreeg, schijnt niet echt raar te zijn. Een van mijn vorige (htk) katten had dit ook heel regelmatig.
Oh sneu -O-
En idd tanden poetsen bij je kat, dat gaat mij ook te ver :D
Veel brokken voeren, goed tegen de tandplak, maar dat weet je vast wel :)
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:48:26 #215
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_182717274
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Duurt nog wel een tijd zeg! Zin in?
Zeker. Als alles goed gaat valt het samen met geboorte van ons kind. Dus meer tijd voor het gezin :).
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:49:07 #216
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_182717293
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, rijks-ambtenaar. :)
Oh ja, dat ben ik dan ook.
pi_182717316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh sneu -O-
Veel brokken voeren, goed tegen de tandplak, maar dat weet je vast wel :)
Ze willen nu eigenlijk eten, maar mogen pas om 18 uur wat drinken en om ca 20 uur wat brokjes eten.
En ja, ze krijgen brokjes, maar ook natvoer (half half). Brokjes vanwege de tandjes en natvoer vanwege het vocht. Omdat katten vaak te weinig drinken (in de natuur krijgen ze vocht binnen door prooi) krijgen ze sneller last van hun nieren. Vandaar dat ik half/half doe.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182717547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh sneu -O-
En idd tanden poetsen bij je kat, dat gaat mij ook te ver :D
Veel brokken voeren, goed tegen de tandplak, maar dat weet je vast wel :)
Overschat de preventieve werking van brokken hierin niet. Heel veel hangt af van genetica en de zuurgraad van wat je voert.
Brokken zijn zo zacht dat ze niet echt een schurende werking hebben. En hun PH vergemakkelijkt het ontstaan van tandsteen.

Ik voer vers, dat schijnt tandsteentechnisch beter in de PH te zitten.
Al heb ik een van mijn katten ook al eens naar de tandarts moeten brengen toen hij twee was, tandsteen verwijderen. Inmiddels is hij 9 en gaat het prima met de tandjes. Randje tandsteen, maar dat wipt de DA jaarlijks weg bij de controle.
Zijn moeder heeft haar hele leven al een stralend gebitje (dus in dat opzicht heeft hij weinig van haar ge-orven :') )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182717567
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze willen nu eigenlijk eten, maar mogen pas om 18 uur wat drinken en om ca 20 uur wat brokjes eten.
En ja, ze krijgen brokjes, maar ook natvoer (half half). Brokjes vanwege de tandjes en natvoer vanwege het vocht. Omdat katten vaak te weinig drinken (in de natuur krijgen ze vocht binnen door prooi) krijgen ze sneller last van hun nieren. Vandaar dat ik half/half doe.
Arme lodderige poesjes O+ Hopelijk zijn ze snel weer fris en blij, zonder pijnlijk gebit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182717676
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Overschat de preventieve werking van brokken hierin niet. Heel veel hangt af van genetica en de zuurgraad van wat je voert.
Brokken zijn zo zacht dat ze niet echt een schurende werking hebben. En hun PH vergemakkelijkt het ontstaan van tandsteen.

Ik voer vers, dat schijnt tandsteentechnisch beter in de PH te zitten.
Al heb ik een van mijn katten ook al eens naar de tandarts moeten brengen toen hij twee was, tandsteen verwijderen. Inmiddels is hij 9 en gaat het prima met de tandjes. Randje tandsteen, maar dat wipt de DA jaarlijks weg bij de controle.
Zijn moeder heeft haar hele leven al een stralend gebitje (dus in dat opzicht heeft hij weinig van haar ge-orven :') )
Georven O+

Piep krijgt altijd alleen maar brokjes, behalve op zondag. En die moest vorig jaar toch ook onder het mes vanwege een rotte kies en tandsteen. Sindsdien krijt ze speciale oral care brokjes en die bevallen goed. Het bevalt haar minder goed dat ze sinds een paar dagen op dieet is. Ze gaat echt half dood :')
Spoilers!
pi_182717882
Na 3/4 aflevering nog geen fan van The Haunting of Hill House. Aan begonnen toen ik vrij diep in s2 besloot dat ik Salvation echt te slecht vond worden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182717979
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Overschat de preventieve werking van brokken hierin niet. Heel veel hangt af van genetica en de zuurgraad van wat je voert.
Brokken zijn zo zacht dat ze niet echt een schurende werking hebben. En hun PH vergemakkelijkt het ontstaan van tandsteen.

Ik voer vers, dat schijnt tandsteentechnisch beter in de PH te zitten.
Al heb ik een van mijn katten ook al eens naar de tandarts moeten brengen toen hij twee was, tandsteen verwijderen. Inmiddels is hij 9 en gaat het prima met de tandjes. Randje tandsteen, maar dat wipt de DA jaarlijks weg bij de controle.
Zijn moeder heeft haar hele leven al een stralend gebitje (dus in dat opzicht heeft hij weinig van haar ge-orven :') )
Versvoer, ooit eens een poging gedaan, maar ze vonden het helemaal niets.
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 oktober 2018 @ 18:17:13 #223
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182717980
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Na 3/4 aflevering nog geen fan van The Haunting of Hill House. Aan begonnen toen ik vrij diep in s2 besloot dat ik Salvation echt te slecht vond worden :D
:{.

Zere keel en verrot hier. Geen zin in griep. Stom.
pi_182718000
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Georven O+

Piep krijgt altijd alleen maar brokjes, behalve op zondag. En die moest vorig jaar toch ook onder het mes vanwege een rotte kies en tandsteen. Sindsdien krijt ze speciale oral care brokjes en die bevallen goed. Het bevalt haar minder goed dat ze sinds een paar dagen op dieet is. Ze gaat echt half dood :')
Maar dieet is ook Heel Erg.

Mijn katten krijgen altijd hun eten als ik thuiskom van werk. Vandaag durfde ik het te presteren niet meteen het huis in te lopen maar even in de gang te rommelen. Kwade krijsgeluiden vanachter de gesloten deur _O-

Inmiddels ligt het met volle buik te knorren op schoot.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182718016
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Versvoer, ooit eens een poging gedaan, maar ze vonden het helemaal niets.
Eentje heeft er ook echt aan moeten wennen hier.
Nu lust hij geen brokken meer :')

Weg plan om het de catsits gemakkelijker te maken gedurende vakanties ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')