abonnement Unibet Coolblue
pi_182692440


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2018 16:44:34 ]
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:42:26 #2
230491 Zith
pls tip
pi_182692532
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:36 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Is dat heel gevaarlijk? gaat toch wel om een relatief groot bedrag eigenlijk. wil alleen kopen en dan verzenden of is daar een betere optie voor?
Is je computer op slot gezet door een hacker?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182692622
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:42 schreef Zith het volgende:

[..]

Is je computer op slot gezet door een hacker?
Ik denk een ledger in combi met coinbase een prima begin is.
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:46:04 #4
230491 Zith
pls tip
pi_182692645
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:45 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik denk een ledger in combi met coinbase een prima begin is.
Mja waarschijnlijk moet hij eenmalig een hacker of huurmoordenaar betalen, dan is een ledger niet echt nodig.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182692786
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:46 schreef Zith het volgende:

[..]

Mja waarschijnlijk moet hij eenmalig een hacker of huurmoordenaar betalen, dan is een ledger niet echt nodig.
Nee joh, gaat om een paar domeinnamen/patenten :P De verkoper accepteert alleen crypto vandaar de snelle vraag
pi_182692801
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:45 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik denk een ledger in combi met coinbase een prima begin is.
Thanks, ik zal mij even verder oriënteren of een ledger noodzakelijk voor iets wat ik sporadisch ga doen ;)
pi_182692917
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:53 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Thanks, ik zal mij even verder oriënteren of een ledger noodzakelijk voor iets wat ik sporadisch ga doen ;)
Ik zou het iemand voor je laten doen die er verstand van heeft, als je niet erg technisch bent. Het is niet heel moeilijk, maar als je 1 klein foutje maakt verdwijnt je geld in het niks.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

alles kan in een database gedaan worden................dag blockchain :'(
Ja ding dong, maar dat betekent niet dat blockchain geen meerwaarde heeft bij veel toepassingen. :D
pi_182693422
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:46 schreef Zith het volgende:

[..]

Mja waarschijnlijk moet hij eenmalig een hacker of huurmoordenaar betalen, dan is een ledger niet echt nodig.
Ik heb waarschijnlijk wat gemist hier :? :s) :?
pi_182693442
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:52 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Nee joh, gaat om een paar domeinnamen/patenten :P De verkoper accepteert alleen crypto vandaar de snelle vraag
I wonder why...?

Doe voorzichtig, crypto betalingen zijn niet terug te draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2018 17:23:35 ]
pi_182693628
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:57 schreef illusions het volgende:

[..]


[..]

Ja ding dong, maar dat betekent niet dat blockchain geen meerwaarde heeft bij veel toepassingen. :D
Uiteraard. Maar Trigger is echt zo`n onzin toepassing
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:03:21 #11
131603 Afwazig
Serious business
pi_182694647
Dit is wel bazig hoor

wavesplatform twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 17:07:09 On 21 October the #Waves network processed a remarkable 6.1 million transactions, not in the lab but in the real world! So, it has processed more transactions in 24 hours than any other existing open blockchain: https://t.co/zuPI5d5UE6#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
pi_182694688
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Dit is wel bazig hoor

wavesplatform twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 17:07:09 On 21 October the #Waves network processed a remarkable 6.1 million transactions, not in the lab but in the real world! So, it has processed more transactions in 24 hours than any other existing open blockchain: https://t.co/zuPI5d5UE6#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
Mwa, komt nog niet eens in de buurt van VISA ofzo.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:06:55 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_182694717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Mwa, komt nog niet eens in de buurt van VISA ofzo.
Nee dat snap ik maar VISA is dan ook geen open blockchain. Het gaat me hier ook niet zozeer om de TPS maar om de activiteit onchain. Is ook terug te zien in de leasing rewards.
pi_182694821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Mwa, komt nog niet eens in de buurt van VISA ofzo.
Is het wel waar? En hoe is die snelheid verkregen? On chain of off chain?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:15:39 #15
131603 Afwazig
Serious business
pi_182694867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:13 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Is het wel waar? En hoe is die snelheid verkregen? On chain of off chain?
Is on chain. De snelheid wordt voornamelijk verkregen door mass tx's en Waves NG.

Ik draai een Waves node en zie duidelijk meer transacties voorbij komen. Vooral masstransfers tikken aardig aan. De inkomsten door die vele transacties zijn ook verveelvoudigd en je ziet dat de hardware het ook zwaar heeft.

Is gewoon in de blockexplorer terug te zien als je sceptisch bent: https://wavesexplorer.com/
pi_182695097
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:15 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Is on chain. De snelheid wordt voornamelijk verkregen door mass tx's en Waves NG.

Ik draai een Waves node en zie duidelijk meer transacties voorbij komen. Vooral masstransfers tikken aardig aan. De inkomsten door die vele transacties zijn ook verveelvoudigd en je ziet dat de hardware het ook zwaar heeft.

Is gewoon in de blockexplorer terug te zien als je sceptisch bent: https://wavesexplorer.com/
Maar hoe doen ze het? Waarom is het veel sneller dan de rest? Zelfs Ripple kan denk ik niet zomaar zo snel tx`en
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:39:33 #17
131603 Afwazig
Serious business
pi_182695435
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Maar hoe doen ze het? Waarom is het veel sneller dan de rest? Zelfs Ripple kan denk ik niet zomaar zo snel tx`en
Nou dat Waves NG is een beetje technisch verhaal dat is hier wel te vinden; https://blog.wavesplatfor(...)dummies-1cf0cc10f8a4

Dat mass TX's is wel goed uit te leggen. Een mass tx is een transactie waar 100 transacties in zitten. Zie ook: https://docs.wavesplatfor(...)fer-transaction.html

Waves kan nu 100 TX/s aan (softcap om nodes te ontzien, theoretische throughput is veel meer) en als die 100 TX's dan masstransfers zijn dan wordt dat dus 10000 tx/s.

Ook heeft PoS ten opzichte van PoW een stuk minder schaalbaarheidsissues. Nu met smart contracts zijn er ook steeds meer zaken te automatiseren wat zorgt voor flink wat mogelijkheden op dit gebied.
pi_182695747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:39 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nou dat Waves NG is een beetje technisch verhaal dat is hier wel te vinden; https://blog.wavesplatfor(...)dummies-1cf0cc10f8a4

Dat mass TX's is wel goed uit te leggen. Een mass tx is een transactie waar 100 transacties in zitten. Zie ook: https://docs.wavesplatfor(...)fer-transaction.html

Waves kan nu 100 TX/s aan (softcap om nodes te ontzien, theoretische throughput is veel meer) en als die 100 TX's dan masstransfers zijn dan wordt dat dus 10000 tx/s.

Ook heeft PoS ten opzichte van PoW een stuk minder schaalbaarheidsissues. Nu met smart contracts zijn er ook steeds meer zaken te automatiseren wat zorgt voor flink wat mogelijkheden op dit gebied.
Jammer dat Waves beetje aan mijn portfolio is ontschoten, heb er maar 89 stuks.
Wel relatief goedkoop nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2018 18:52:04 ]
pi_182696408
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Dit is wel bazig hoor

wavesplatform twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 17:07:09 On 21 October the #Waves network processed a remarkable 6.1 million transactions, not in the lab but in the real world! So, it has processed more transactions in 24 hours than any other existing open blockchain: https://t.co/zuPI5d5UE6#WavesPlatform #Blockchain $WAVES reageer retweet
Zegt geen ene kut natuurlijk. Lekker je blockhain vol spammen met spamtransacties.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:26:12 #20
131603 Afwazig
Serious business
pi_182696529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zegt geen ene kut natuurlijk. Lekker je blockhain vol spammen met spamtransacties.
Tenzij het bij VET is natuurlijk. Dan was het duidelijk gebruik van al die fantastische partnerships
pi_182696725
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zegt geen ene kut natuurlijk. Lekker je blockhain vol spammen met spamtransacties.
Het zegt dat de blockchain het prima aan kan.

Heb ook al eens wat distributies gedaan met het beschikbare Python script, gaat echt idioot snel.

En het zijn niet alleen transacties, ook trades op de DEX en (geactiveerde of gedeactiveerde) leases.

Waves is echt een bazencoin.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:52:53 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182697160
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zegt geen ene kut natuurlijk. Lekker je blockhain vol spammen met spamtransacties.
Nou ja, het wordt in ieder geval gebruikt, dat kunnen wij van VeChain nog steeds niet zeggen. Je hoeft niet alles wat geen VeChain heet aan te vallen. We zijn geen hooligans hier (hoop ik).

Zie zelf erg veel in VeChain, maar om nou daarom tegen Waves te gaan schoppen snap ik niet. Kuttransacties of niet, ze doen het wel even en bewijzen daarmee dat iets echt kan (in vergelijking tot gebakken lucht bij vele andere chains).
pi_182697273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja, het wordt in ieder geval gebruikt, dat kunnen wij van VeChain nog steeds niet zeggen. Je hoeft niet alles wat geen VeChain heet aan te vallen. We zijn geen hooligans hier (hoop ik).

Zie zelf erg veel in VeChain, maar om nou daarom tegen Waves te gaan schoppen snap ik niet. Kuttransacties of niet, ze doen het wel even en bewijzen daarmee dat iets echt kan (in vergelijking tot gebakken lucht bij vele andere chains).
Amen.
pi_182697288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja, het wordt in ieder geval gebruikt, dat kunnen wij van VeChain nog steeds niet zeggen. Je hoeft niet alles wat geen VeChain heet aan te vallen. We zijn geen hooligans hier (hoop ik).

Zie zelf erg veel in VeChain, maar om nou daarom tegen Waves te gaan schoppen snap ik niet. Kuttransacties of niet, ze doen het wel even en bewijzen daarmee dat iets echt kan (in vergelijking tot gebakken lucht bij vele andere chains).
Ik val niks aan. Het zegt gewoon feitelijk niks. En afwazig is juist diegene die schopt, met zn geknepen billetjes door de leading enterprise used blockchain _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2018 19:59:19 ]
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:59:31 #25
131603 Afwazig
Serious business
pi_182697313
Daarnaast is in de blockexplorer gewoon te zien om wat voor transacties het gaat. Waves is één van de meest actieve chains door de vele mogelijkheden (DEX, massTX, airdrops, eigen tokens etc.). Dat de chain al deze activiteit aankan zegt m.i. wel wat.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 oktober 2018 @ 19:59:44 #26
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182697318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik val niks aan. Het zegt gewoon feitelijk niks.
Feitelijk zegt het dat ze hun blockchain prima op orde hebben en het dus 6.1 miljoen transacties op een dag aankan :) Dat die transacties dan op zich wel of niet veel voorstellen doet er niet toe.
pi_182697350
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:59 schreef Afwazig het volgende:
Daarnaast is in de blockexplorer gewoon te zien om wat voor transacties het gaat. Waves is één van de meest actieve chains door de vele mogelijkheden (DEX, massTX, airdrops, eigen tokens etc.). Dat de chain al deze activiteit aankan zegt m.i. wel wat.
Broeinest van poep.
pi_182697384
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Feitelijk zegt het dat ze hun blockchain prima op orde hebben en het dus 6.1 miljoen transacties op een dag aankan :) Dat die transacties dan op zich wel of niet veel voorstellen doet er niet toe.
Eos heeft zijn blockchain ook prima op orde idd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2018 20:05:01 ]
pi_182697387
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik val niks aan. Het zegt gewoon feitelijk niks. En afwazig is juist diegene die schopt, met zn geknepen billetjes door de leading enterprise used blockchain _O_
Het lijkt natuurlijk wel een beetje op aanvallen, en het zegt wel degelijk wat. Ze kunnen een dergelijk aantal transacties duidelijk aan, of het nou neptransacties zijn of niet doet er niet zoveel toe als je naar capaciteit kijkt.
pi_182698029
Ik snap overigens nooit zo dat mensen met hand en tand een commercieel product verdedigen en zich persoonlijk aangevallen voelen als er iets over dat betreffende product wordt gezegd. :D

Als ik op VeChain wat geld kan verdienen doe ik dat, als ik een mooie opportunity zie om met DOGE flink wat geld te pakken doe ik dat ook. Lekker boeiend.
pi_182698526
Enige andere coin dan VET positieve aandacht geven kan echt niet :D
Vakman pur sang
pi_182698655
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Enige andere coin dan VET positieve aandacht geven kan echt niet :D
Ja hoor, zat goeie coins.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:12:41 #33
230491 Zith
pls tip
pi_182699121
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Enige andere coin dan VET positieve aandacht geven kan echt niet :D


Laatste 15 min zijn er 5 transacties geweest waarvan 3 het Binance adres hadden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182700423
Ik ben blij met m'n GoChain, en die staat nog steeds laag nu hoor he.
Lambo of Rekt
pi_182700481
Die LOOM tip van v/d week is me een beetje tegen gevallen, ben al 5% van m'n stack kwijt. :P
pi_182700494
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 21:52 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben blij met m'n GoChain, en die staat nog steeds laag nu hoor he.
Gelukkig staat SEAL GODENCOIN nog steeds op eenzame hoogte. :D _O-
pi_182700508
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Gelukkig staat SEAL GODENCOIN nog steeds op eenzame hoogte. :D _O-
SEAL gaat jouw stoutste natte dromen overtreffen. _O_
Lambo of Rekt
pi_182700522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Gelukkig staat SEAL GODENCOIN nog steeds op eenzame hoogte. :D _O-
Maar srsly, schaf wat GO aan.
Lambo of Rekt
pi_182700526
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SEAL gaat jouw stoutste natte dromen overtreffen. _O_
Dat is wel heel erg moeilijk, maar ik help je hopen. :P
pi_182700560
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 21:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar srsly, schaf wat GO aan.
Doe niet aan holden, behalve Bitcoin en ook lang niet altijd. De trend van het terreinverlies van de alts is nog altijd niet over.
pi_182700590
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SEAL gaat jouw stoutste natte dromen overtreffen. _O_
nachtmerries _O- _O- _O-
pi_182700883
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 21:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nachtmerries _O- _O- _O-
Volgens mij heb jij het niet zo op SEAL he? :D

Echter denk ik dat je vaak het sarcasme ook mist. :P
pi_182702596
Die BTC is de laatste maanden nog stabieler dan de dollar.
Saaie shizzle
pi_182702643
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het niet zo op SEAL he? :D

Echter denk ik dat je vaak het sarcasme ook mist. :P
jawel godencoin !
ik heb meerdere bags vol :D
pi_182702794
Xrp news upcomming
pi_182702944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 21:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Gelukkig staat SEAL GODENCOIN nog steeds op eenzame hoogte. :D _O-
Boel volume ook
pi_182702991
elonmusk twitterde op dinsdag 23-10-2018 om 01:51:15 @vicentes @Grimezsz Wanna buy some Bitcoin? 😉😉 https://t.co/9ZbBJ5fuVq reageer retweet
pi_182703571
what`s up met Ripple, koers schiet procenten omhoog.
pi_182704230
Hoe gaat het met dat SEAL dan?

Is het al confirmed exit scam of niet?
pi_182706724
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 00:23 schreef KapBak het volgende:
Hoe gaat het met dat SEAL dan?

Is het al confirmed exit scam of niet?
Ik heb mijn ene eth die ik erin heb gestopt wel afgeschreven, ik heb de coins nog wel, maar zijn niet noemenswaardig in mn portfolio, naast giganten.

Dus ik laat ze lekker zitten, tot het ooit nog wat wordt, en anders staan ze er voor de sier. Maar wat ze tot nu toe hebben laten zien is jack shit.

HitBTC zou in mei de bedoeling zijn, het is nu bijna november. Ze waren niet in staat een smartcontract te schrijven voor de coindistributie, dus dat ging geheel handmatig. Letterlijk; 30.000 coins naar adres A, daarna 50.000 coins naar adres B. Zo zijn ze 3 dagen bezig geweest. Coindistributie ansich was al weken telaat. Ze antwoordden amper op TG en het zou de schuld van hitBTC zijn. Naar een andere exchange wilden ze niet kijken want dat kostte ook geld en hitBTC was al geregeld maar het was een zooitje bij hitBTC, vandaar dat de coin niet gelist werd (waar andere coins dagelijks gelist werden).

Heel ge-emmer over alles, achievements als "we hebben een documentatie systeem gemaakt, om documentatie goed op te slaan"... tja... Ben inmiddels ook al even gebanned in de telegram omdat ik nieuwe mensen die daar kwamen, zwaar afraadde om deze coin aan te schaffen.

:W mijn ene eth :+
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 oktober 2018 @ 09:40:29 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182707792
SEAL zo erg tegengevallen ja? Zag je ook wel een beetje aankomen toch. Als je kijkt met wat voor geweld VeChain komt (qua media offensief, partners etc.) en dan nog geen centimeter opschiet qua prijs dan kan je van een klein product met een mini-team echt niet veel verwachten.

Leuk dat hun hoofdkelder in de buurt van NXP zit, maar daar is dan ook alles mee gezegd :P
pi_182707941
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:40 schreef Kyran het volgende:
SEAL zo erg tegengevallen ja? Zag je ook wel een beetje aankomen toch. Als je kijkt met wat voor geweld VeChain komt (qua media offensief, partners etc.) en dan nog geen centimeter opschiet qua prijs dan kan je van een klein product met een mini-team echt niet veel verwachten.

Leuk dat hun hoofdkelder in de buurt van NXP zit, maar daar is dan ook alles mee gezegd :P
Ja, t was ook een grote gok, en had een ETH over.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 oktober 2018 @ 09:50:52 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182707952
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, t was ook een grote gok, en had een ETH over.
Niks mis mee hoor in jou geval, want jij wist ook wel dat het een gok was. Hoop dat er niemand echt serieus in is gestapt.
pi_182707965
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor in jou geval, want jij wist ook wel dat het een gok was. Hoop dat er niemand echt serieus in is gestapt.
Dat hoop ik ook niet voor diegene, volgens mij heeft zelfs een USER het op idex gelist (dat kan daar zonder medewerking van het team heb ik wel eens gehoord), en als dat zo is, dan had het dus nog niet eens op een exchange gestaan nu door het team. :')
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 oktober 2018 @ 09:53:18 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182707986
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook niet voor diegene, volgens mij heeft zelfs een USER het op idex gelist (dat kan daar zonder medewerking van het team heb ik wel eens gehoord), en als dat zo is, dan had het dus nog niet eens op een exchange gestaan nu door het team. :')
_O-
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:04:38 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182709413
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, t was ook een grote gok, en had een ETH over.
Die had je beter in godencoin Universa(jahahajaaja) kunnen stoppen.
pi_182709559
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die had je beter in godencoin Universa(jahahajaaja) kunnen stoppen.
Dat sowieso ja. Universagod. Even naar een marketcap van een paar 100 miljoen dollar en ik kom naast magneet wonen.
pi_182709955
Iemand wat EOS users kopen?

https://eosdau.com/READMEEN.html
pi_182710252
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die had je beter in godencoin Universa(jahahajaaja) kunnen stoppen.
Daar heb ik er ook wel wat van ja :P
Lambo of Rekt
  woensdag 24 oktober 2018 @ 12:12:15 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182710717
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:40 schreef Kyran het volgende:
SEAL zo erg tegengevallen ja? Zag je ook wel een beetje aankomen toch. Als je kijkt met wat voor geweld VeChain komt (qua media offensief, partners etc.) en dan nog geen centimeter opschiet qua prijs dan kan je van een klein product met een mini-team echt niet veel verwachten.

Leuk dat hun hoofdkelder in de buurt van NXP zit, maar daar is dan ook alles mee gezegd :P
NXP staat ook genoemd in de laatste technical deep dive van Vechain, en dat terwijl ze toch niet eens op 10 min fietsen van het hoofdkantoor zitten :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182712425
MobileGo nog 8 cent van ICO prijs :D
pi_182712500
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo nog 8 cent van ICO prijs :D
pff, dat was wel een pijnlijke toen ooit

hoeveel % nog achter de originele wavesprijs? :+
pi_182713746
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

pff, dat was wel een pijnlijke toen ooit
Voor mij niet, heb ze gehodled :D

quote:
hoeveel % nog achter de originele wavesprijs? :+
?
pi_182713814
https://www.msn.com/nl-nl(...)Pdnu?ocid=spartandhp

quote:
Het OM moet de 585 bitcoins waarvan niet is bewezen dat ze met illegaal afgetapte stroom zijn verzameld teruggeven tegen de waarde die destijds werd vastgesteld.
De waarde van de munten komt daarmee neer op 157.000 euro, stelt de rechter vast. Als de 585 bitcoins tegen de huidige koers teruggegeven zouden moeten worden, zou de verdachte bijna 3,3 miljoen euro krijgen.
wow wat een dieven van het OM, hij moet toch 585 terug krijgen en niet de waarde destijds? Als het minder waard was dan had hij zeker pech gehad?
pi_182715011
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 08:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb mijn ene eth die ik erin heb gestopt wel afgeschreven, ik heb de coins nog wel, maar zijn niet noemenswaardig in mn portfolio, naast giganten.

Dus ik laat ze lekker zitten, tot het ooit nog wat wordt, en anders staan ze er voor de sier. Maar wat ze tot nu toe hebben laten zien is jack shit.

HitBTC zou in mei de bedoeling zijn, het is nu bijna november. Ze waren niet in staat een smartcontract te schrijven voor de coindistributie, dus dat ging geheel handmatig. Letterlijk; 30.000 coins naar adres A, daarna 50.000 coins naar adres B. Zo zijn ze 3 dagen bezig geweest. Coindistributie ansich was al weken telaat. Ze antwoordden amper op TG en het zou de schuld van hitBTC zijn. Naar een andere exchange wilden ze niet kijken want dat kostte ook geld en hitBTC was al geregeld maar het was een zooitje bij hitBTC, vandaar dat de coin niet gelist werd (waar andere coins dagelijks gelist werden).

Heel ge-emmer over alles, achievements als "we hebben een documentatie systeem gemaakt, om documentatie goed op te slaan"... tja... Ben inmiddels ook al even gebanned in de telegram omdat ik nieuwe mensen die daar kwamen, zwaar afraadde om deze coin aan te schaffen.

:W mijn ene eth :+
echt idioot

In 2020 is 1 eth 15k waard

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2018 15:59:18 ]
  woensdag 24 oktober 2018 @ 16:15:02 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182715380
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

echt idioot

In 2020 is 1 eth 15k waard
150k ja
pi_182715427
Bijna al m’n alts doen het lekker de afgelopen weken. Mss dat de beer in winterslaap gaat en de stier tevoorschijn komt.
pi_182715568
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

echt idioot

In 2020 is 1 eth 15k waard
Jep, maar die heb ik dan niet meer nodig, met de tantoe hoeveelheid VET en OCE ik heb :7

Overigens; no guts no glory he... Die ene ETH kon ik wel missen :P

En "dit staat dan dat".... tja, als je weet hoeveel BTC ik uitgegeven heb op darkweb toen het nog geen fuck waard was.
Lambo of Rekt
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:00:27 #70
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182716173
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, maar die heb ik dan niet meer nodig, met de tantoe hoeveelheid VET en OCE ik heb :7

Overigens; no guts no glory he... Die ene ETH kon ik wel missen :P

En "dit staat dan dat".... tja, als je weet hoeveel BTC ik uitgegeven heb op darkweb toen het nog geen fuck waard was.
OCE kopen? 1 VET per OCE ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182716979
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

echt idioot

In 2020 is 1 eth 15k waard
In 2020 staat ETH op rock bottom.
pi_182717154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:16 schreef MaGNeT het volgende:
Bijna al m’n alts doen het lekker de afgelopen weken. Mss dat de beer in winterslaap gaat en de stier tevoorschijn komt.
Zeg die stier dat ie even wacht tot 2 januari. Daarna mag ie los.
pi_182717198
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 16:16 schreef MaGNeT het volgende:
Bijna al m’n alts doen het lekker de afgelopen weken. Mss dat de beer in winterslaap gaat en de stier tevoorschijn komt.
Zullen we een altaartje bouwen voor 'onze' Alexanders?

Waves en Universagoden
  woensdag 24 oktober 2018 @ 19:59:11 #74
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182720671
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:11:01 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182721062
quote:
Haha nice, lekker volume ook
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:11:41 #76
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182721081
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Haha nice, lekker volume ook
Vandaar er ook nog niets te zeggen is erover. :(
1 man kan prijs opdrijven, op laten dalen.
Neway, ik heb bijgekocht, zeer cheap. :D En portfolio ziet er hierdoor dik uit :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 20:16:48 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182721254
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:11 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Vandaar er ook nog niets te zeggen is erover. :(
1 man kan prijs opdrijven, op laten dalen.
Neway, ik heb bijgekocht, zeer cheap. :D En portfolio ziet er hierdoor dik uit :D
Klopt, lage cap coins knallen omhoog als er iemand überhaupt wat koopt. Is omdat de orderboeken leeg zijn en de prijs dus snel stijgt als je een paar coins inslaat
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182722772
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klopt, lage cap coins knallen omhoog als er iemand überhaupt wat koopt. Is omdat de orderboeken leeg zijn en de prijs dus snel stijgt als je een paar coins inslaat
Hij heeft er zelf een paar bijgekocht. _O_
Vakman pur sang
pi_182723329
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 20:11 schreef ssjgoku het volgende:
En portfolio ziet er hierdoor dik uit :D
Dat is maar net welke prijs je neemt. De spread op idex is 50%+... Daarnaast als je enkele ETH bezit van deze shitcoin kan je ze niet eens dumpen zonder de prijs richting de nul te laten zakken.
pi_182723395
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:31 schreef Piva het volgende:

[..]

Dat is maar net welke prijs je neemt. De spread op idex is 50%+... Daarnaast als je enkele ETH bezit van deze shitcoin kan je ze niet eens dumpen zonder de prijs richting de nul te laten zakken.
Order book is gewoon leger dan leeg, dus hoe wordt zo'n token ooit nog wat waard? Dit gaat nooit meer daytraders aantrekken want niemand durft z'n geld in iets te stoppen met een dergelijk laag volume. Mij niet gezien in ieder geval.
pi_182723489
Tether heeft zojuist 500 miljoen geburned.

https://coinstopnews.com/tether-destroys-500-million-usdt/

Als elke 1 USDT gebacked is door 1 USD, lijkt me dit onmogelijk.
pi_182723490
Ik vind het wel sealug voor de mensen die daar geld in gestoken hebben ;(
pi_182723526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind het wel sealug voor de mensen die daar geld in gestoken hebben ;(
Mja, eigen schuld. Ik zou voor de deur staan daar in Amsterdam met een loden pijp. :')
pi_182723574
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:39 schreef illusions het volgende:
Tether heeft zojuist 500 miljoen geburned.

https://coinstopnews.com/tether-destroys-500-million-usdt/

Als elke 1 USDT gebacked is door 1 USD, lijkt me dit onmogelijk.
gaan we weer over die backing 😵
pi_182723628
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:43 schreef Predator38 het volgende:

[..]

gaan we weer over die backing 😵
Vrij logisch toch, enige poot om op te staan. Enige bestaansrecht dat USDT heeft.
pi_182723672
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Vrij logisch toch, enige poot om op te staan. Enige bestaansrecht dat USDT heeft.
complete onzin..... dan zouden alle banken ook niet mogen bestaan en zouden de dollar en euro kapot zijn
pi_182723699
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:49 schreef Predator38 het volgende:

[..]

complete onzin..... dan zouden alle banken ook niet mogen bestaan
Onzin. Saldo's van banken bestaan vanwege fractional reserve banking, dat is een essentieel verschil met Tether, waarvan elke 1 USDT zogenaamd gebacked is door 1 USD fiat, dus onmogelijk om coins te burnen.
pi_182723704
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Order book is gewoon leger dan leeg, dus hoe wordt zo'n token ooit nog wat waard? Dit gaat nooit meer daytraders aantrekken want niemand durft z'n geld in iets te stoppen met een dergelijk laag volume. Mij niet gezien in ieder geval.
Ja precies, die kans is wel heel klein ja. Er is blijkbaar niemand (zelfs betaalt niet) die marketmaker wil zijn voor Seal.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:39 schreef illusions het volgende:
Als elke 1 USDT gebacked is door 1 USD, lijkt me dit onmogelijk.
Juist wel toch? Ze hebben (koers 0.97 nu) dus 500m USDT gekocht en daarvoor 485M USD terug hoeven te betalen. Als ze het ooit voor 1:1 getrade hebben maken ze nu zelfs 15 miljoen winst. Niet eens zo'n slechte business haha. Je zou bijna gaan denken dat ze zelf de marktprijs omlaag praten. :')

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2018 21:52:42 ]
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:53:49 #89
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182723778
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:50 schreef Piva het volgende:

[..]

Ja precies, die kans is wel heel klein ja. Er is blijkbaar niemand (zelfs betaalt niet) die marketmaker wil zijn voor Seal.

[..]

Juist wel toch? Ze hebben (koers 0.97 nu) dus 500m USDT gekocht en daarvoor 485M USD terug hoeven te betalen. Als ze het ooit voor 1:1 getrade hebben maken ze nu zelfs 15 miljoen winst. Niet eens zo'n slechte business haha. Je zou bijna gaan denken dat ze zelf de marktprijs omlaag praten. :')
IDEX is dan ook geen exchange. Velen missen het punt.
Wacht maar. :D
Time will tell.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182723803
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:53 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

IDEX is dan ook geen exchange. Velen missen het punt.
Wacht maar. :D
Time will tell.
Maakt niet uit, het gaat om volume en order book. Zonder IDEX is er helemaal geen volume.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:55:41 #91
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182723813
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Maakt niet uit, het gaat om volume en order book. Zonder IDEX is er helemaal geen volume.
Klopt.
Nogmaals kan je daarom nog niets zeggen van de prijs. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:56:18 #92
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182723821
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind het wel sealug voor de mensen die daar geld in gestoken hebben ;(
Ik sta wel weer gelijk.
Had ik het in ETH gestoken bv bijna /6. :O
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182723847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Onzin. Saldo's van banken bestaan vanwege fractional reserve banking, dat is een essentieel verschil met Tether, waarvan elke 1 USDT zogenaamd gebacked is door 1 USD fiat, dus onmogelijk om coins te burnen.
ze hebben ook gelijk een berg dollars in de fik gestoken, wat dacht jij dan 😊

maargoed niet elke USDT is gebacked natuurlijk....
pi_182723880
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:53 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

IDEX is dan ook geen exchange. Velen missen het punt.
Wacht maar. :D
Time will tell.
😂😂😂😂😂 GODENCOIN!
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:59:49 #95
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182723899
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:58 schreef Predator38 het volgende:

[..]

😂😂😂😂😂 GODENCOIN!
It is going to the moon. 107% nu. _O_
Rank 697 MC. WE ARE COMING IN WAVES
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182723924
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:57 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ze hebben ook gelijk een berg dollars in de fik gestoken, wat dacht jij dan 😊

maargoed niet elke USDT is gebacked natuurlijk....
Als ie op $1.00 staat zou dat wel moeten. Dat is de belofte die het hele Tether waarde geeft.
pi_182723929
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

It is going to the moon. 107% nu. _O_
Rank 697 MC. WE ARE COMING IN WAVES

Dit is geen slogan die je echt heel veel karmapunten gaat geven.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 22:02:09 #98
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182723942
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit is geen slogan die je echt heel veel karmapunten gaat geven.
Oh wacht, true. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182724704
Koop GoChain, Nu.
Lambo of Rekt
pi_182724726
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind het wel sealug voor de mensen die daar geld in gestoken hebben ;(
:( !
Lambo of Rekt
pi_182724738
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Mja, eigen schuld. Ik zou voor de deur staan daar in Amsterdam met een loden pijp. :')
omw naar 020 :(
Lambo of Rekt
pi_182724946
quote:
4s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:42 schreef EggsTC het volgende:
Koop GoChain, Nu.
Waarom?
pi_182724985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Waarom?
Topcoin. 100% ETH compatible, ze hebben binnen een paarmaanden gigantisch veel voor elkaar.

Betalen via telegram, blocks worden binnen 5 seconden verwerkt, 3000TPS, eth compatible 100%, ze zijn bezig met betalen over whatsapp. Microsoft azure koppeling, alles...

Koop m, deze gaat een verrassing worden in de volgende run, mark the words now.

En dit sinds april ofzo he, ze bestaan pas net lol.
Lambo of Rekt
pi_182725051
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Topcoin. 100% ETH compatible, ze hebben binnen een paarmaanden gigantisch veel voor elkaar.

Betalen via telegram, blocks worden binnen 5 seconden verwerkt, 3000TPS, eth compatible 100%, ze zijn bezig met betalen over whatsapp. Microsoft azure koppeling, alles...

Koop m, deze gaat een verrassing worden in de volgende run, mark the words now.

En dit sinds april ofzo he, ze bestaan pas net lol.
Ah, de nieuwe Waves. Van het weekend even op inlezen. Dank.
pi_182725068
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:58 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ah, de nieuwe Waves. Van het weekend even op inlezen. Dank.
Ik denk dat ze wat innovatiever zijn dan waves. Ook bijzonder snel met alles.
Lambo of Rekt
pi_182725682
quote:
4s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:42 schreef EggsTC het volgende:
Koop GoChain, Nu.
Alles verkocht, alles in GoChain.
pi_182725760
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 23:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Alles verkocht, alles in GoChain.
Goed gewerkt chef. Ook je huis?
Lambo of Rekt
pi_182725925
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 23:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Goed gewerkt chef. Ook je huis?
Alles, fretten leven nu met me in een doos onder de brug.
We draaien RHCP om in de stemming te blijven.
pi_182725955
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 23:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Alles, fretten leven nu met me in een doos onder de brug.
We draaien RHCP om in de stemming te blijven.
:D
Lambo of Rekt
pi_182726003
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

It is going to the moon. 107% nu. _O_
Rank 697 MC. WE ARE COMING IN WAVES

mooie pump and dump 😂
pi_182726740
Bitconnect is van CMC af?
pi_182727113
quote:
9s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 00:37 schreef BadVlad het volgende:
Bitconnect is van CMC af?
Jonge... was je all in?
Lambo of Rekt
pi_182727723
Komodo wandelt ook de top50 binnen. Verder zijn ze de eerste crypto die advanced technology partner zijn met AWS. Lekker
pi_182728373
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 21:50 schreef Piva het volgende:

[..]

Ja precies, die kans is wel heel klein ja. Er is blijkbaar niemand (zelfs betaalt niet) die marketmaker wil zijn voor Seal.

[..]

Juist wel toch? Ze hebben (koers 0.97 nu) dus 500m USDT gekocht en daarvoor 485M USD terug hoeven te betalen. Als ze het ooit voor 1:1 getrade hebben maken ze nu zelfs 15 miljoen winst. Niet eens zo'n slechte business haha. Je zou bijna gaan denken dat ze zelf de marktprijs omlaag praten. :')
Tether haalt 500 miljoen uit de markt. Een coin die zogenaamd 1:1 aan USD staat, a la pre-WW1 economie gebacked is. Dan geef je toch toe dat je 500 miljoen aan lucht had? Als je je Tethers kon inwisselen voor fiat, ok, maar dat kan niet. Weet niet hoe het zit met USDT -> USD via Bitfinex echter. Misschien dat iemand hier daar meer duidelijkheid over kan scheppen.
pi_182728447
Partnership met AWS :') je 'decentralised' blockchain draaien op de servers van AWS

Wanneer de scam niet duidelijker Kan zijn..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2018 06:42:01 ]
pi_182728875
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 06:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Partnership met AWS :') je 'decentralised' blockchain draaien op de servers van AWS

Wanneer de scam niet duidelijker Kan zijn..
Jep, maar er is geen enkele currency decentralized ;(
Lambo of Rekt
pi_182728904
quote:
9s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 07:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, maar er is geen enkele currency decentralized ;(
en seal dan??! staat niet per toeval op een DEX ouwe :p
pi_182728913
Vraag me altijd af waarom mensen rond dit onchristelijke tijdstip wakker zijn trouwens. Ik heb tenminste een goeie reden.
pi_182728944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 07:33 schreef illusions het volgende:

[..]

en seal dan??! staat niet per toeval op een DEX ouwe :p
SEAL gaat al jouw verwachtingen overtreffen.
Lambo of Rekt
pi_182729259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 07:35 schreef illusions het volgende:
Vraag me altijd af waarom mensen rond dit onchristelijke tijdstip wakker zijn trouwens. Ik heb tenminste een goeie reden.
Er rijden de hele tijd vrachtwagens over de brug. Ook best koud nog, zo’n doos.
pi_182729284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 07:35 schreef illusions het volgende:
Vraag me altijd af waarom mensen rond dit onchristelijke tijdstip wakker zijn trouwens. Ik heb tenminste een goeie reden.
Ik ben mentale support voor MaGNeT, die was all in gegaan op SEAL ofzo
Lambo of Rekt
  donderdag 25 oktober 2018 @ 08:38:08 #122
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182729459
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 08:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er rijden de hele tijd vrachtwagens over de brug. Ook best koud nog, zo’n doos.
:D
Hmz...
pi_182730048
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 06:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Tether haalt 500 miljoen uit de markt. Een coin die zogenaamd 1:1 aan USD staat, a la pre-WW1 economie gebacked is. Dan geef je toch toe dat je 500 miljoen aan lucht had? Als je je Tethers kon inwisselen voor fiat, ok, maar dat kan niet. Weet niet hoe het zit met USDT -> USD via Bitfinex echter. Misschien dat iemand hier daar meer duidelijkheid over kan scheppen.
Hoezo? Dat is toch hoe Tether "werkt"? Zodra ze 100m usd op de bank hebben geven ze 100m USDT uit. En wanneer die 100m usd weer weg gaat en ze de tether coins terug hebben halen ze de coins weer uit de lucht.

Ben geen fan ofzo van Tether maar dat ze 500M burnen en de prijs gaat omhoog lijkt me toch wel een goed teken. Dat laat wel zien dat het idee in ieder geval wel werkt. Hoeveel dollars ze echt hebben blijft de vraag natuurlijk. Maar goed zolang de koers lager blijft dan 1usd kunnen ze de gaten vanzelf dichten.
pi_182730274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:20 schreef Piva het volgende:

[..]

Hoezo? Dat is toch hoe Tether "werkt"? Zodra ze 100m usd op de bank hebben geven ze 100m USDT uit. En wanneer die 100m usd weer weg gaat en ze de tether coins terug hebben halen ze de coins weer uit de lucht.

Ben geen fan ofzo van Tether maar dat ze 500M burnen en de prijs gaat omhoog lijkt me toch wel een goed teken. Dat laat wel zien dat het idee in ieder geval wel werkt. Hoeveel dollars ze echt hebben blijft de vraag natuurlijk. Maar goed zolang de koers lager blijft dan 1usd kunnen ze de gaten vanzelf dichten.
Nee zo werkte het helemaal, ze hadden crypto wat tether dekte begreep ik ooit, en daar kun je niet echt vanuit gaan.
Lambo of Rekt
pi_182730933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:20 schreef Piva het volgende:

[..]

Hoezo? Dat is toch hoe Tether "werkt"? Zodra ze 100m usd op de bank hebben geven ze 100m USDT uit. En wanneer die 100m usd weer weg gaat en ze de tether coins terug hebben halen ze de coins weer uit de lucht.

Ben geen fan ofzo van Tether maar dat ze 500M burnen en de prijs gaat omhoog lijkt me toch wel een goed teken. Dat laat wel zien dat het idee in ieder geval wel werkt. Hoeveel dollars ze echt hebben blijft de vraag natuurlijk. Maar goed zolang de koers lager blijft dan 1usd kunnen ze de gaten vanzelf dichten.
Joh das uiteraard een groot luchtkasteel
Vakman pur sang
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2018 @ 10:34:03 #126
230491 Zith
pls tip
pi_182731306
Een groot luchtkasteel maar ze hadden wel honderden miljoenen om de tethers weer op te kopen en van de markt te halen?

Wat ze deden past inderdaad precies bij hoe het moet om rond de 1 USD te blijven.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182732047
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 06:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Partnership met AWS :') je 'decentralised' blockchain draaien op de servers van AWS

Wanneer de scam niet duidelijker Kan zijn..
Komodo draait niet op AWS. Het is om de 1M transacties te testen (=capaciteit). Een server is een server, ongeacht waar die staat.
pi_182732150
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:31 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Komodo draait niet op AWS. Het is om de 1M transacties te testen (=capaciteit). Een server is een server, ongeacht waar die staat.
Ja, maar inmiddels is het toch algemeen bekend dat hij alles een scam vindt behalve zn eigen coins.
Lambo of Rekt
pi_182732303
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar inmiddels is het toch algemeen bekend dat hij alles een scam vindt behalve zn eigen coins.
Weet ik wel, ik probeer iig nog een redelijk antwoord te geven op zijn nonsens :P
pi_182732371
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:47 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Weet ik wel, ik probeer iig nog een redelijk antwoord te geven op zijn nonsens :P
Ben benieuwd naar KMD, ik heb het zelf niet, als ik nog een coin zou bij moeten kopen dan zou die wel een goeie kans maken. Maar ik zit nou eenmaal in weinig coins, maar wel diep erin... 1 hit is voldoende.

Ben benieuwd of ze het voor elkaar krijgen, die extreme TPS.
Lambo of Rekt
pi_182732829
Ik heb wat KMD op aanraden van KippenMan.
pi_182732876
Mja ik ben dan ook zo iemand die hier allemaal shitcoins belachelijk maakt en ondertussen wel kopen kopen kopen doet :P
pi_182733149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:24 schreef KapBak het volgende:
Mja ik ben dan ook zo iemand die hier allemaal shitcoins belachelijk maakt en ondertussen wel kopen kopen kopen doet :P
Koop GoChain, voor je eigen bestwil
Lambo of Rekt
pi_182733394
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar inmiddels is het toch algemeen bekend dat hij alles een scam vindt behalve zn eigen coins.
ik chargeer uiteraard een beetje Maar na 5 minuten door de Reddit gebladerd te hebben Kan ik je verzekeren dat niemand kmd gaat gebruikte

Laat staan 1000k tps, dat is echt volstrekt idioot :')

Ik bet ER 100k vtho op de DECENT.BET dApp op de vechain Thor blockchain

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2018 13:01:33 ]
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2018 @ 13:06:02 #135
230491 Zith
pls tip
pi_182733496
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik chargeer uiteraard een beetje Maar na 5 minuten door de Reddit gebladerd te hebben Kan ik je verzekeren dat niemand kmd gaat gebruikte

Laat staan 1000k tps, dat is echt volstrekt idioot :')

Ik bet ER 100k vtho op de DECENT.BET dApp op de vechain Thor blockchain
Dacht dat alleen binance van de vechain blockchain gebruik mocht maken 😂😂
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182733668
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:06 schreef Zith het volgende:

[..]

Dacht dat alleen binance van de vechain blockchain gebruik mocht maken 😂😂
Oh snap.

Wel goed punt trouwens, maar Binance is een enterprise dus enterprise blockchain confirmed.
pi_182733682
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:06 schreef Zith het volgende:

[..]

Dacht dat alleen binance van de vechain blockchain gebruik mocht maken 😂😂
?
pi_182733707
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

?
?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 13:29:19 #139
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182733862
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:21 schreef KapBak het volgende:
Ik heb wat KMD op aanraden van KippenMan.
Prachtig project dat KMD, ben er ook wel fan van. Ik heb alleen echt het idee dat niemand er op zit te wachten, beetje hetzelfde als met Waves
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182733922
quote:
3s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 13:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Prachtig project dat KMD, ben er ook wel fan van. Ik heb alleen echt het idee dat niemand er op zit te wachten, beetje hetzelfde als met Waves
Tja tot nu toe blijft adoptie beetje uit van alle "dapp" platformen een beetje uit dus dat is niet specifiek aan KMD :P

Op Ethereum wordt by far het meest gebouwd maar dat is ook het minst schaalbaar _O-
pi_182733979
quote:
Like I always say, I own some KMD. I ain't selling. I hope it succeeds. But it seems like we got a bunch of really techy guys making business, design, cultural, marketing decisions and not putting any polish on, well, anything. Its kind of a sh*tshow, really. Spend some time in the discord channel and observe. I am a long time lurker there. You have an echo chamber full of people who just keep patting themselves on the back talking about how great the tech is (that no one seems to be using--not even them!!). I saw a new user come in a couple weeks ago asking in the Trading room if someone, anyone, would trade him one sh*tcoin for another. He didn't even specify a price, he just wanted to be able to successfully use BarterDex. Said he tried it 20 times and couldn't get it to work. So all of the KMD maximalists who are always talking about all their bad ass tech... they all told him no (after constantly talking about how BarterDex needs to be used more). These clowns won't even take the time to trade a few pennies with a new user who is interested in ugly old barterdex. I have seen people not get helped in their Mining room. I have submitted bugs to the dev in charge of the Agama wallet to have them ignored. It's a damn sh*tshow
1 million+ unlimited scale tps boys

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2018 13:38:46 ]
pi_182734361
Nou, wanneer gaat Bakkt live?
pi_182734385
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:04 schreef Apekoek het volgende:
Nou, wanneer gaat Bakkt live?
12 December toch?
pi_182734564
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:06 schreef KapBak het volgende:

[..]

12 December toch?
Whut? Zou toch november zijn.
pi_182734609
Naja good enough
pi_182734616
Wil mn badkamer toch pas begin 2019 laten aanpakken
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:23:08 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182734665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:06 schreef KapBak het volgende:

[..]

12 December toch?
Klopt
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:34:37 #148
62913 Blik
The one and Only!
pi_182734844
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:17 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Whut? Zou toch november zijn.
Dacht eigenlijk ook november gelezen te hebben
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:21:21 #149
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182735636
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 14:34 schreef Blik het volgende:

[..]

Dacht eigenlijk ook november gelezen te hebben
Niet in de war met Genenis?
Hmz...
pi_182735736
Ja het was volgens mij eerst ook November maar verplaatst naar December ivm regulation.

Mja dat Bakkt is zo overhypt kan alleen maar een deceptie worden :D
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:40:16 #151
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182735952
Volgens mij gaat het platform in november live, maar kan er vanaf 12 december met futures getrade worden
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182737148
Zijn er hier mensen die de ultieme 4chan memecoin Chainlink hebben? :P
pi_182739143
we gaan moehoehoehoeen
Lambo of Rekt
pi_182739787
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik chargeer uiteraard een beetje Maar na 5 minuten door de Reddit gebladerd te hebben Kan ik je verzekeren dat niemand kmd gaat gebruikte

Laat staan 1000k tps, dat is echt volstrekt idioot :')

Ik bet ER 100k vtho op de DECENT.BET dApp op de vechain Thor blockchain
De tijd zal het zeggen my friend. KMD is het meest uitgebreide en technologisch het verst van welke andere coin dan ook. Je kan cynisch doen, maar dan weiger je de big picture the zien
pi_182739790
Waarom zie ik helemaal geen lower lows meer de laatste 2 maanden?
Ook geen 38
pi_182739830
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:43 schreef Tenninetyfive het volgende:
Waarom zie ik helemaal geen lower lows meer de laatste 2 maanden?
Omdat er fucking moen aan zit te komen natuurlijk! _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182739845
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat er fucking moen aan zit te komen natuurlijk! _O_
Wat vervelend nou!
Ook geen 38
pi_182739854
Wilde net Klaas even bellen.
Ook geen 38
pi_182739928
Tevens mensen die cynisch doen over KMD kijken niet in hun discord en zien de talloze projecten niet die gestart worden.
pi_182740409
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:50 schreef ChickenMan het volgende:
Tevens mensen die cynisch doen over KMD kijken niet in hun discord en zien de talloze projecten niet die gestart worden.
Voor al het commentaar dat je hebt op VEN shills shill je zelf ook wel lekker erop los vriend :P

Dus laat ik jou vragen wat ik ook de VEN boys vroeg; wat zijn de nadelen van KMD en wat zijn de manieren die jij ziet waarop dit project kan gaan falen?
pi_182740975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:14 schreef KapBak het volgende:

[..]

Voor al het commentaar dat je hebt op VEN shills shill je zelf ook wel lekker erop los vriend :P

Dus laat ik jou vragen wat ik ook de VEN boys vroeg; wat zijn de nadelen van KMD en wat zijn de manieren die jij ziet waarop dit project kan gaan falen?
VEN ontwikkelingen zijn niet te volgen. KMD ontwikkelingen kan iedereen gewoon volgen en zien. Het is niet eens bijna close.

Je vraag, lastig, mijn grootste angst is dat solidity devs (Eth) zo gebrainwashed zijn dat ze alleen nog maar eth zien. Heel eerlijk zie ik geen nadelen aan KMD, behalve mensen die zich weigeren in te lezen in de developments, maar goed, mensen die toch niks toevoegen kan je missen als kiespijn
pi_182741234
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:14 schreef KapBak het volgende:

[..]

Voor al het commentaar dat je hebt op VEN shills shill je zelf ook wel lekker erop los vriend :P

Dus laat ik jou vragen wat ik ook de VEN boys vroeg; wat zijn de nadelen van KMD en wat zijn de manieren die jij ziet waarop dit project kan gaan falen?
KMD is een hobbycryptoknutselgroepje van techneuten die bezig zijn met vrijetijdsbesteding. Lekker Allemaal alpha/beta projecten lanceren en Dan het overlaten aan de community onder het mom van 'open source' maak ER wat van. Dit resulteert in niks dat ook Maar fatsoenlijk werkt en waar uberhaupt geen vraag naar is. Ze denken dat zodra ze de beste tech hebben de adoptie vanzelf naar ze komt toewaaien. Wat zeker niet Zo werkt.


Lees dit topic Maar door

https://www.reddit.com/r/(...)ll_me_komodo_please/

Ik snap niet hoe je over KMD enthousiast Kan zijn Als je dit Zo leest.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2018 19:50:32 ]
pi_182742071
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

KMD is een hobbycryptoknutselgroepje van techneuten die bezig zijn met vrijetijdsbesteding. Lekker Allemaal alpha/beta projecten lanceren en Dan het overlaten aan de community onder het mom van 'open source' maak ER wat van. Dit resulteert in niks dat ook Maar fatsoenlijk werkt en waar uberhaupt geen vraag naar is. Ze denken dat zodra ze de beste tech hebben de adoptie vanzelf naar ze komt toewaaien. Wat zeker niet Zo werkt.


Lees dit topic Maar door

https://www.reddit.com/r/(...)ll_me_komodo_please/

Ik snap niet hoe je over KMD enthousiast Kan zijn Als je dit Zo leest.
Een blockchain project dat niet open source is, is gedoemd om te mislukken
pi_182743077
we gaan MOEHOEHOEHOEN
Lambo of Rekt
pi_182743364
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 21:07 schreef EggsTC het volgende:
we gaan MOEHOEHOEHOEN
Heeft iemand al gezegd dat het lang duurt?
  donderdag 25 oktober 2018 @ 21:31:06 #166
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182743540
Dit is echt saaaai.
Hmz...
pi_182743650
MGO ¤0,67 :D

Mooi grafiekje ook :+
https://coinmarketcap.com/currencies/mobilego
  Eindredactie Games donderdag 25 oktober 2018 @ 21:51:49 #168
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182744085
Ging Iconomi nou van Kraken af?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 25 oktober 2018 @ 22:07:05 #169
131603 Afwazig
Serious business
pi_182744328
quote:
4s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 21:51 schreef Oscar. het volgende:
Ging Iconomi nou van Kraken af?
Ja. Daar kreeg ik vandaag een mail van van Kraken.
pi_182746944
Blockfolio 2.0 update, wat een aids :{
pi_182747476
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 01:01 schreef Gehrman het volgende:
Blockfolio 2.0 update, wat een aids :{
Niet updaten dus?
pi_182749108
Dit topic kan beter Shill SC genoemd gaan worden. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_182749225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 01:53 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Niet updaten dus?
Inderdaad. Bij het opstarten gaat de app data migreren maar dat lukte bij mij niet. Hij bleef daar gewoon een eeuwigheid in vastzitten. Ik las in de reviews dat veel meer mensen dit hebben en dat bij sommigen ze hun data kwijt waren geraakt.
pi_182752192
Als er nou weer nieuwe Futures komen hé, met dat Bakkt dinges. Zien we dan weer de hoogste prijs BTC tijdens de lancering in aanloop ernaar toe? Volgens mij de eerste keer dat Bitcoin futures live gingen in december 2017 zorgde dat volgens mij voor een piekmoment, daarna liep het alweer terug of niet?
pi_182752683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 12:03 schreef metallicelmo het volgende:
Als er nou weer nieuwe Futures komen hé, met dat Bakkt dinges. Zien we dan weer de hoogste prijs BTC tijdens de lancering in aanloop ernaar toe? Volgens mij de eerste keer dat Bitcoin futures live gingen in december 2017 zorgde dat volgens mij voor een piekmoment, daarna liep het alweer terug of niet?
Ja precies, daarom nu hyptoheek nemen, frisia bellen, een paar extra credit cards en all in gaan. Eind December alles weer verkopen. Ja toch?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:59:00 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182753078
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 01:01 schreef Gehrman het volgende:
Blockfolio 2.0 update, wat een aids :{
Delta genot _O_
pi_182753501
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 12:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Delta genot _O_
Vind dat ook maar een kutapp eigenlijk.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:28:39 #178
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182753629
Weekend! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:29:09 #179
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182753641
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind dat ook maar een kutapp eigenlijk.
Hoezo?
Vind dat juist een van de betere?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:30:09 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182753666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind dat ook maar een kutapp eigenlijk.
Ik vind Delta super fijn, niet te fanct, doet wat het moet doen. Persoonlijk niet meer nodig.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:30:56 #181
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182753690
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind Delta super fijn, niet te fanct, doet wat het moet doen. Persoonlijk niet meer nodig.
Vooral nu je meerdere portfolio's kan aanmaken, vind ik fijn. :)
*Was eerst niet gratis dacht ik.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182753960
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:30 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Vooral nu je meerdere portfolio's kan aanmaken, vind ik fijn. :)
*Was eerst niet gratis dacht ik.
Nu wel gratis dan? Want betaal nog steeds elke maand 9 euro. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_182754053
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hoezo?
Vind dat juist een van de betere?
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind Delta super fijn, niet te fanct, doet wat het moet doen. Persoonlijk niet meer nodig.
Nou, soms klopt er gewoon geen reet van. Vaak zat gehad.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:49:33 #184
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_182754101
Ben op zich tevreden met Delta.

In principe zijn alle portfolio apps kut als je alts hebt die vrij nieuw zijn of op weinig exchanges staan. Dan krijg je vaak inaccurate reports.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_182754167
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:30 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Vooral nu je meerdere portfolio's kan aanmaken, vind ik fijn. :)
*Was eerst niet gratis dacht ik.
Hoe gaat het met SEAL? Serieuze vraag.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:41:14 #186
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182755118
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 13:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

Hoe gaat het met SEAL? Serieuze vraag.
Maakt het wat uit als ik antwoord? Elke keer als het daarover gaat, wordt het tot grond geburned. :P Terwijl in die hele periode, niets is gaan moonen.

Afijn, ik heb er veul, heul veul :P
Bijgekocht nog, en zie nog steeds de potentie. Ik ben bang dat ik het e.e.a pas zie terugkomen in januari though, vanwege diverse redenen.
Wanneer hij al zou verdubbelen nu, heb ik al winst.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182755237
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:41 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Maakt het wat uit als ik antwoord? Elke keer als het daarover gaat, wordt het tot grond geburned. :P Terwijl in die hele periode, niets is gaan moonen.

Afijn, ik heb er veul, heul veul :P
Bijgekocht nog, en zie nog steeds de potentie. Ik ben bang dat ik het e.e.a pas zie terugkomen in januari though, vanwege diverse redenen.
Wanneer hij al zou verdubbelen nu, heb ik al winst.

Nou ja ik bedoel meer of er echt nog development plaats vindt enzo?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:49:01 #188
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182755306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:46 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja ik bedoel meer of er echt nog development plaats vindt enzo?
Jawel, ze zijn nu bezig met die additional features op de App. Maar core is allang klaar. Ze zijn nu voornamelijk bezig met en exchanges te krijgen (En nee geen Binance, zoveel cash hebben ze niet) en plan voor marketing met behulp van Colin.

Ik zou al blij zijn met gewoon... meer volume en bekendheid.. nu is het gewoon ruk. Ik zou in mijn eentje de prijs kunnen verdubbelen of halveren met huidig volume. Heeft een beetje exchange nodig, en dat kut HitBTC, werkt blijkbaar helemaal niet mee. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182755387
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:49 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Jawel, ze zijn nu bezig met die additional features op de App. Maar core is allang klaar. Ze zijn nu voornamelijk bezig met en exchanges te krijgen (En nee geen Binance, zoveel cash hebben ze niet) en plan voor marketing met behulp van Colin.

Ik zou al blij zijn met gewoon... meer volume en bekendheid.. nu is het gewoon ruk. Ik zou in mijn eentje de prijs kunnen verdubbelen of halveren met huidig volume. Heeft een beetje exchange nodig, en dat kut HitBTC, werkt blijkbaar helemaal niet mee. :(
_O_

Dus ze hebben hun hele product klaar maar er is nog geen exchange die ze wil _O_

wat een godencoin :D
Lambo of Rekt
pi_182755412
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_

Dus ze hebben hun hele product klaar maar er is nog geen exchange die ze wil _O_

wat een godencoin :D
Doe eens lief.
pi_182755421
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:54 schreef KapBak het volgende:

[..]

Doe eens lief.
Ik heb ook SEAL _O_
Lambo of Rekt
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:54:33 #192
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182755422
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_

Dus ze hebben hun hele product klaar maar er is nog geen exchange die ze wil _O_

wat een godencoin :D
Ik durf even niet te zeggen, met welke ze nu bezig zijn.
Wel andere, maar geen naampjes.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:55:59 #193
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182755447
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb ook SEAL _O_
I know :P
Maar wat is er laatste tijd wel gaan moonen dan?
Volgens mij is alles ingestort hoor..
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182755451
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:54 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik durf even niet te zeggen, met welke ze nu bezig zijn.
Wel andere, maar geen naampjes.
Oke :)
pi_182755468
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:41 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wanneer hij al zou verdubbelen nu, heb ik al winst.

.. joh :')
pi_182755474
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:55 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

I know :P
Maar wat is er laatste tijd wel gaan moonen dan?
Volgens mij is alles ingestort hoor..
Je hebt meer factoren dan prijs he...

Ik vind het wel een lekker idee als er transparantie is, zo nu en dan een update of een nieuwe client versie of weet ik veel wat. Daarnaast heb je nog liquiditeit naast prijs.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:58:27 #197
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182755487
Ik maak even een stom vergelijk.. ETH stond toen op 500+ euro.
SEAL was zogenaamd 0.08 cent. Echter door die absurde Bonus van SEAL krijg je bijna 400% oid + khad veel referrals.
Heb later nog bijgekocht.

Het gemiddelde wat ik nu sta, had ik niet zoveel mee gestaan door bv een ETH te holden.
Dat het niet geweldig is, snap ik :P Maar begrijp ook wat ik wil zeggen haha.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:00:04 #198
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182755513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:57 schreef illusions het volgende:

[..]

.. joh :')
Haha, hij staat nu absurd laag, vandaar :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182755532
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:00 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Haha, hij staat nu absurd laag, vandaar :)
Als Bitcoin verdubbelt maak ik ook winst. :P
pi_182755534
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:58 schreef ssjgoku het volgende:
Ik maak even een stom vergelijk.. ETH stond toen op 500+ euro.
SEAL was zogenaamd 0.08 cent. Echter door die absurde Bonus van SEAL krijg je bijna 400% oid + khad veel referrals.
Heb later nog bijgekocht.

Het gemiddelde wat ik nu sta, had ik niet zoveel mee gestaan door bv een ETH te holden.
Dat het niet geweldig is, snap ik :P Maar begrijp ook wat ik wil zeggen haha.
Maar jij kunt je stukken nu gewoon niet kwijt toch? Je tokens.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:03:32 #201
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182755575
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:01 schreef KapBak het volgende:

[..]

Maar jij kunt je stukken nu gewoon niet kwijt toch? Je tokens.
Jawel. :)
IDEX.. (Gaat langzaam wel) en evt. een groep mensen ;)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182755588
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:03 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Jawel. :)
IDEX.. (Gaat langzaam wel) en evt. een groep mensen ;)
Maar hoeveel % verlies moet je nemen als je dat wil doen? Want je waardeert ze in je uitleg tegen huidige koers volgens mij, maar dat is niet je opbrengst als je ze nu allemaal van de hand wil doen :P
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:05:42 #203
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182755597
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:04 schreef KapBak het volgende:

[..]

Maar hoeveel % verlies moet je nemen als je dat wil doen? Want je waardeert ze in je uitleg tegen huidige koers volgens mij, maar dat is niet je opbrengst als je ze nu allemaal van de hand wil doen :P
Dan zou ik omgerekend met huidige prijzen dus, 0.5 tot 1 eth verlies hebben :P
Niet veel dus ;-)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182755608
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:05 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dan zou ik omgerekend met huidige prijzen dus, 0.5 tot 1 eth verlies hebben :P
Niet veel dus ;-)
Oh dat valt nog wel mee ja, ik had verwacht dat de schade groter was.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:07:08 #205
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182755620
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:06 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oh dat valt nog wel mee ja, ik had verwacht dat de schade groter was.
Schade is dik beperkt door die absurde bonus van SEAL + referrals, en het bijkopen. :)
Daarom.. ben ik er content mee. Als die op 2ct al komt, lach ik me kapot :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:13:10 #206
477575 Districore
Crowdpurchase Merchandise
pi_182755697
Iemand die zich bezig houdt met Tronbet? In principe is het geniaal bedacht maar ik vrees dat er heel was cryptogokverslaafden bijkomen op deze manier
Districore - Crowdpurchase your merchandise
pi_182755719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:13 schreef Districore het volgende:
Iemand die zich bezig houdt met Tronbet? In principe is het geniaal bedacht maar ik vrees dat er heel was cryptogokverslaafden bijkomen op deze manier
Als je gokverslaafd bent dan vind je er toch wel een manier op, geloof niet dat als het met crypto kan dat ineens als cryptoadepten veranderen in fervente gokkers.
pi_182755751
Als je wil gokken ga je toch gewoon op Bitmex traden met leverage?
pi_182756221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 12:03 schreef metallicelmo het volgende:
Als er nou weer nieuwe Futures komen hé, met dat Bakkt dinges. Zien we dan weer de hoogste prijs BTC tijdens de lancering in aanloop ernaar toe? Volgens mij de eerste keer dat Bitcoin futures live gingen in december 2017 zorgde dat volgens mij voor een piekmoment, daarna liep het alweer terug of niet?
nee......resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, tevens zit iedereen al op die bullrun te wachten in december die gewoon niet gaat komen.
pi_182756270
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:15 schreef KapBak het volgende:
Als je wil gokken ga je toch gewoon op Bitmex traden met leverage?
of je koopt SEAL ..... :D
pi_182756304
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:49 schreef Predator38 het volgende:

[..]

of je koopt SEAL ..... :D
Dan pleur ik wel wat fiat in de open haard :P

pi_182756320
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dan pleur ik wel wat fiat in de open haard :P

[ afbeelding ]
_O_ _O- })
pi_182756518
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 12:34 schreef Piva het volgende:

[..]

Ja precies, daarom nu hyptoheek nemen, frisia bellen, een paar extra credit cards en all in gaan. Eind December alles weer verkopen. Ja toch?
En hou je nog geld over voor dat leuke truitje
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:08:20 #214
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182756579
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dan pleur ik wel wat fiat in de open haard :P

[ afbeelding ]
Had ik beter ETH kunnen holden, sinds die tijd. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:09:09 #215
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182756591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:49 schreef Predator38 het volgende:

[..]

of je koopt SEAL ..... :D
Of de rest..... :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182756649
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:08 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Had ik beter ETH kunnen holden, sinds die tijd. _O-
Als de verdediging van je coin is dat een ander het slechter heeft gedaan zul je dat altijd wel kunnen aanvoeren. BitConnect draait immers ook nog wel ergens.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:14:10 #217
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182756674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:12 schreef KapBak het volgende:

[..]

Als de verdediging van je coin is dat een ander het slechter heeft gedaan zul je dat altijd wel kunnen aanvoeren. BitConnect draait immers ook nog wel ergens.
ETH is dan ook niet zomaar een coin.
Ik kan die vergelijking met bijna alles atm doen. BTC dan niet. :)
En dan ga jij praten over een brandhaard, klopt dus niet echt? :P

Als je dan iets roept, fundering svp.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182756697
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:14 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

ETH is dan ook niet zomaar een coin.
Ik kan die vergelijking met bijna alles atm doen. BTC dan niet. :)
En dan ga jij praten over een brandhaard, klopt dus niet echt? :P

Oke chef :P

Ik was gewoon benieuwd naar de development niet naar de prijs, die kan ik wel van CMC afplukken. Maar ben zelf even in de telegram gaan kijken en zolang de discussie gaat over het aanpassen van het logo (nee het is geen logo maar een symbool :') ) weet ik genoeg :P
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:16:51 #219
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182756720
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:16 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oke chef :P

Ik was gewoon benieuwd naar de development niet naar de prijs, die kan ik wel van CMC afplukken. Maar ben zelf even in de telegram gaan kijken en zolang de discussie gaat over het aanpassen van het logo (nee het is geen logo maar een symbool :') ) weet ik genoeg :P
Er is dan ook nog een andere channel ;)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182756721
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:14 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

ETH is dan ook niet zomaar een coin.
Ik kan die vergelijking met bijna alles atm doen. BTC dan niet. :)
En dan ga jij praten over een brandhaard, klopt dus niet echt? :P

Als je dan iets roept, fundering svp.

Die vergelijking slaat nergens op, met geen enkele coin. Heeft niks met ETH of Seal te maken. Als ik slecht ga qua gezondheid ofzo, ga ik toch ook niet zeggen dat die junk onder de brug nog meer naar de klote is? :P
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:17:33 #221
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182756730
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat nergens op, met geen enkele coin. Heeft niks met ETH of Seal te maken. Als ik slecht ga qua gezondheid ofzo, ga ik toch ook niet zeggen dat die junk onder de brug nog meer naar de klote is? :P
Ik wel.
Enkel al om positief te blijven? :P

Haha nee, maar vind het vergelijk niet precies 1 op 1 gaan.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182756740
Haha, de Telegram van EtherLink is verwijderd.

Dat was me toch een mooi staaltje leedvermaak zeg, jammer hoor.
pi_182756742
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Er is dan ook nog een andere channel ;)
Dat maakt het niet minder misdadig om een IPO te vermommen als ICO en er met retail money vandoor te gaan terwijl andere 400% bonussen krijgen en vervolgens ook nog een de tokens gijzelen door ze nergens te listen.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:18:36 #224
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182756752
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:18 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder misdadig om een IPO te vermommen als ICO en er met retail money vandoor te gaan terwijl andere 400% bonussen krijgen en vervolgens ook nog een de tokens gijzelen door ze nergens te listen.
Laatste updates trouwens vanuit CEO like 1 min ago?:
A lot of the exciting stuff we want to share, we simply can't share for competitive reasons and NDAs. We do discuss this with our partners and confidants, and the advise we've had from everyone is to be careful with what we share. We don't want to provide exciting insights to the crypto community to see our competitive advantage evaporate. I know that impacts the content stream that people in crypto communities are so sensitive to, and that's a tough paradox for us to work in. I'd say we're absolutely struggling with this, because it also means we can only show so much of our journey and part of the charm of participating in an ICO is to be part of that journey and have a look inside the kitchen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:20:05 #225
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182756779
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:18 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder misdadig om een IPO te vermommen als ICO en er met retail money vandoor te gaan terwijl andere 400% bonussen krijgen en vervolgens ook nog een de tokens gijzelen door ze nergens te listen.
Welk vandoor gaan?
En iedereen heeft die bonus gekregen...
Listing zijn ze mee bezig. HitBTC heeft een lange nasleep gehad.

Ik voel een zeer negatieve vibe van je afkomen :P

Feit is gewoon, ik heb vertrouwen in die gasten. Op zakelijk gebied zijn ze the best en hebben ze allang bewezen.
En ja, misschien fabeltje, maar misschien ook niet. Maar geld dit niet zowat voor alles?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182756823
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:18 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Laatste updates trouwens vanuit CEO like 1 min ago?:
A lot of the exciting stuff we want to share, we simply can't share for competitive reasons and NDAs. We do discuss this with our partners and confidants, and the advise we've had from everyone is to be careful with what we share. We don't want to provide exciting insights to the crypto community to see our competitive advantage evaporate. I know that impacts the content stream that people in crypto communities are so sensitive to, and that's a tough paradox for us to work in. I'd say we're absolutely struggling with this, because it also means we can only show so much of our journey and part of the charm of participating in an ICO is to be part of that journey and have a look inside the kitchen.
Justin Tron kan hier nog wat van leren.

quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:20 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Welk vandoor gaan?
En iedereen heeft die bonus gekregen...
Listing zijn ze mee bezig. HitBTC heeft een lange nasleep gehad.

Ik voel een zeer negatieve vibe van je afkomen :P

Feit is gewoon, ik heb vertrouwen in die gasten. Op zakelijk gebied zijn ze the best en hebben ze allang bewezen.
En ja, misschien fabeltje, maar misschien ook niet. Maar geld dit niet zowat voor alles?

Is ook een zeer negatieve vibe :P Ik vind het gewoon een kutproject _O- . Neemt niet weg dat ik voor jou hoop dat je je geld eruit kunt halen hoor.

Maar is iets wel een bonus als iedereen hem heeft gehad?
pi_182756842
En zo helpen we ook dit forum vol krijgen met SEAL vs de rest ronde nummer zoveel _O-
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:24:32 #228
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182756846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:23 schreef KapBak het volgende:

[..]

Justin Tron kan hier nog wat van leren.

[..]

Is ook een zeer negatieve vibe :P Ik vind het gewoon een kutproject _O- . Neemt niet weg dat ik voor jou hoop dat je je geld eruit kunt halen hoor.

Maar is iets wel een bonus als iedereen hem heeft gehad?
De meeste ICO's, wat ik heb meegemaakt, burnen overige tokens.
SEAL niet, en heeft ze verdeeld.

Dit is ook nodig, vanwege het project. Er komt een burn rate aan te pas.
Begrijp overigens niet waarom je dit een kut project vind... Ze liggen mijlen voor met de technology. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:25:52 #229
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182756866
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:24 schreef KapBak het volgende:
En zo helpen we ook dit forum vol krijgen met SEAL vs de rest ronde nummer zoveel _O-
Oh zo zie ik het niet kerel. Ik wil je gewoon informeren op al die vragen en soms aannames. ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:26:52 #230
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182756882
Ik spendeer overigens ook in de "rest", veel wat jullie hebben, heb ik ook :Y)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:16:06 #231
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182757682
Laten we een FOK! pump and dump group beginnen. Kunnen we volgende maand bij de Lambodealer binnenstappen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182758497
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:24 schreef ssjgoku het volgende:
Begrijp overigens niet waarom je dit een kut project vind... Ze liggen mijlen voor met de technology. :)
Hoeveel euro/eth hebben ze nog over?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:04:05 #233
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182758601
Beter migreert seal naar komodo

Dan weet je niet wat je mee gaat maken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182758694
Ik zei jullie toch, Gochain :7
Lambo of Rekt
pi_182758774
Ik verwacht dit jaar toch nog wel vuurwerk van universa.
Vakman pur sang
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:35:25 #236
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182759064
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 17:58 schreef Piva het volgende:

[..]

Hoeveel euro/eth hebben ze nog over?
Bijna alles, ze hebben meteen alles omgezet hoe ik het begrepen heb. :) Verder, hebben ze zelf ook cash.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:35:49 #237
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_182759075
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik verwacht dit jaar toch nog wel vuurwerk van universa.
Een gedeblokkeerde Twitter?
Hmz...
pi_182759224
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:35 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Een gedeblokkeerde Twitter?
Ja en een nieuwe announcement van een etentje in Barcelona.
Vakman pur sang
pi_182759358
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:35 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Een gedeblokkeerde Twitter?
Nice.
pi_182759599
Universa partnert met major international
https://twitter.com/utncommunity/status/1046840555693658112?s=21

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 26-10-2018 21:04:05 ]
Vakman pur sang
pi_182759720
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa partnert met major international
https://twitter.com/utncommunity/status/1046840555693658112?s=21
:')
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 19:30:28 #242
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182760012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:16 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')
:')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182760498
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:18 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Laatste updates trouwens vanuit CEO like 1 min ago?:
A lot of the exciting stuff we want to share, we simply can't share for competitive reasons and NDAs. We do discuss this with our partners and confidants, and the advise we've had from everyone is to be careful with what we share. We don't want to provide exciting insights to the crypto community to see our competitive advantage evaporate. I know that impacts the content stream that people in crypto communities are so sensitive to, and that's a tough paradox for us to work in. I'd say we're absolutely struggling with this, because it also means we can only show so much of our journey and part of the charm of participating in an ICO is to be part of that journey and have a look inside the kitchen.
een grote hoop BS...... :D
pi_182760916
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik verwacht dit jaar toch nog wel vuurwerk van universa.
31 december 00:00 ? _O-
pi_182764650
CarlosMatos80 twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 21:02:50 Bitcoin Is A Scam. Sell Everything It's NEVER Going Back Up reageer retweet
pi_182765161
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:18 schreef Piva het volgende:
CarlosMatos80 twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 21:02:50 Bitcoin Is A Scam. Sell Everything It's NEVER Going Back Up reageer retweet
Koopsignaal. Soort CNBC. Be a contrarian.
pi_182767070
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:18 schreef Piva het volgende:
CarlosMatos80 twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 21:02:50 Bitcoin Is A Scam. Sell Everything It's NEVER Going Back Up reageer retweet
Heeyy heeyy heeeeeeeeeyyyyyy.
pi_182768028
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:18 schreef Piva het volgende:
CarlosMatos80 twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 21:02:50 Bitcoin Is A Scam. Sell Everything It's NEVER Going Back Up reageer retweet
Hij gaat halverwege de video uit zijn kleren lol
ez.gif

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 04:23:47 ]
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:01:57 #249
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182768546
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 19:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

een grote hoop BS...... :D
Alles wat jij post is BS. :D

Laatste 10 posts, allemaal zonder inhoud en fundement. :D _O-

[ Bericht 16% gewijzigd door ssjgoku op 27-10-2018 11:18:50 ]
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182768786
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:18 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Laatste updates trouwens vanuit CEO like 1 min ago?:
A lot of the exciting stuff we want to share, we simply can't share for competitive reasons and NDAs. We do discuss this with our partners and confidants, and the advise we've had from everyone is to be careful with what we share. We don't want to provide exciting insights to the crypto community to see our competitive advantage evaporate. I know that impacts the content stream that people in crypto communities are so sensitive to, and that's a tough paradox for us to work in. I'd say we're absolutely struggling with this, because it also means we can only show so much of our journey and part of the charm of participating in an ICO is to be part of that journey and have a look inside the kitchen.
Ondertussen dropt Vechain even een deal met de overheid van Cyprus

Veel plezier met je seal kutcoin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182769149
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:01 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Alles wat jij post is BS. :D
#viesmad met je kut coin :D _O-
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:33:45 #252
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_182769725
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:01 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Alles wat jij post is BS. :D
Ben wel benieuwd hoe je over de volgende 2 punten denkt:

Is een bonus een bonus als iedereen hem krijgt?
Heeft iets waarde als er geen vraag naar is?
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:47:42 #253
230491 Zith
pls tip
pi_182769881
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ondertussen dropt Vechain even een deal met de overheid van Cyprus

Veel plezier met je seal kutcoin
Topcoin

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:14:08 #254
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182770274
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ondertussen dropt Vechain even een deal met de overheid van Cyprus

Veel plezier met je seal kutcoin
SEAL is met de EU bezig. :W
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:15:26 #255
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182770291
Alle vragen zijn trouwens gisteren toegelicht.
Zou het nogmaals doornemen, waarom die "bonus" er was, waarom huidig volume zo is. Etc.

Vragen die je trouwens, zelf kunt beantwoorden.

Ik ga het niet nogmaals herhalen. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:30:42 #256
230491 Zith
pls tip
pi_182770451
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 08:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ondertussen dropt Vechain even een deal met de overheid van Cyprus
Het is een MoU met de "investeer in cyprus ik beloof je dat is goede shit" marketing organisatie van Cyprus. Die gaan op hun knieen voor elk bedrijf die overweegt iets in Cyprus te doen. Een MoU is een intentieverklaring zonder dwang/contract, die krijg je waarschijnlijk bij aan koop van een pak cypriotische melk.

Maar voor vechain-oren klinkt het vast als een partnership met de EU.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182770718
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Het is een MoU met de "investeer in cyprus ik beloof je dat is goede shit" marketing organisatie van Cyprus. Die gaan op hun knieen voor elk bedrijf die overweegt iets in Cyprus te doen. Een MoU is een intentieverklaring zonder dwang/contract, die krijg je waarschijnlijk bij aan koop van een pak cypriotische melk.

Maar voor vechain-oren klinkt het vast als een partnership met de EU.
perfect platform voor vechain/blockchain om zichzelf te bewijzen dus

Denk je heel azie gaat zomaar op de vechain Thor blockchain :')

Je moet ergens beginnen, vechain is het verst van allemaal

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 11:48:30 ]
pi_182770843
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

perfect platform voor vechain/blockchain om zichzelf te bewijzen dus

Denk je heel azie gaat zomaar op de vechain Thor blockchain :')

Je moet ergens beginnen, vechain is het verst van allemaal
VeChain is gewoon een Ethereum forkje, die gaan helemaal niks waarmaken beste vriend. Dat wordt 1 grote deceptie wanneer al die "partnerships" daadwerkelijk resultaten willen zien
pi_182770889
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Je moet ergens beginnen, vechain is het verst van allemaal
Aah, ik dacht dat er een echte decentrale blockchain was die al zo'n 10 jaar lang draait en inmiddels miljarden per dag verzet.
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:12:09 #260
230491 Zith
pls tip
pi_182771012
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen, vechain is het verst van allemaal
Partnerships _O_



I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182771086
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:12 schreef Zith het volgende:

[..]

Partnerships _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
U scared bro?
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:50:57 #262
62913 Blik
The one and Only!
pi_182771515
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:12 schreef Zith het volgende:

[..]

Partnerships _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Snap die vergeldingsdrang nooit zo, waarom zou er geen ruimte zijn voor meerdere initiatieven. Het is meteen dat Vechain kut is, en kijk mijn coin eens goed bezig zijn

En dat voor een mod...
pi_182771615
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Snap die vergeldingsdrang nooit zo
Vechain is dan ook de maatstaf hea... :7
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:17:45 #264
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182771829
Laten we eens lief doen tegen elkaar :D
Allemaal m00n, allemaal rijk!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:18:12 #265
230491 Zith
pls tip
pi_182771835
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Snap die vergeldingsdrang nooit zo, waarom zou er geen ruimte zijn voor meerdere initiatieven. Het is meteen dat Vechain kut is, en kijk mijn coin eens goed bezig zijn

En dat voor een mod...
Heb geen Eth of iota, of seal. Er is prima ruimte voor meerdere coins maar er werd 1) gezeikt op een andere coin door de vechain gang hier (waarom kunnen er niet meerdere initiative tegelijk zijn?) en 2) geclaimd dat vechain het verst is terwijl hun sterkste punt ("" partnerships "") in het niets vallen bij die van Eth of iota (op die coins zeik ik ook altijd over hun "" partnerships "" maar die zijn sinds 2018 minder de partnershipkaart aan het spelen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:19:35 #266
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182771851
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:18 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb geen Eth of iota, of seal. Er is prima ruimte voor meerdere coins maar er werd 1) gezeikt op een andere coin door de vechain gang hier (waarom kunnen er niet meerdere initiative tegelijk zijn?) en 2) geclaimd dat vechain het verst is terwijl hun sterkste punt ("" partnerships "") in het niets vallen bij die van Eth of iota (op die coins zeik ik ook altijd over hun "" partnerships "" maar die zijn sinds 2018 minder de partnershipkaart aan het spelen.
So true. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:19:49 #267
131603 Afwazig
Serious business
pi_182771855
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Snap die vergeldingsdrang nooit zo, waarom zou er geen ruimte zijn voor meerdere initiatieven. Het is meteen dat Vechain kut is, en kijk mijn coin eens goed bezig zijn

En dat voor een mod...
Mensen zijn dat geshill van VET een beetje zat. Laat die onzin lekker in het VET topic.
pi_182771858
Vechain laat in de koers wel zien hoe ver ze al zijn. En de koers liegt nooit.
Vakman pur sang
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:46:35 #269
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182772141
Ach ja, deze hele reeks is verworden tot simplistisch moddergooien

Voetbalsupporters zouden er nog jaloers op zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182772211
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:12 schreef Zith het volgende:

[..]

Partnerships _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Where pornhub?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182773131
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:19 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Mensen zijn dat geshill van VET een beetje zat. Laat die onzin lekker in het VET topic.
VET wordt niet geshilled hier

Ze Komen gewoon met veel ontwikkelingen

Kan je van de rest niet zeggen

Zonder VET ging het hier nooit meer over crypto :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 15:15:46 ]
pi_182773133
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Het is een MoU met de "investeer in cyprus ik beloof je dat is goede shit" marketing organisatie van Cyprus. Die gaan op hun knieen voor elk bedrijf die overweegt iets in Cyprus te doen. Een MoU is een intentieverklaring zonder dwang/contract, die krijg je waarschijnlijk bij aan koop van een pak cypriotische melk.

Maar voor vechain-oren klinkt het vast als een partnership met de EU.
Haha ja hoor Chico crypto _O- het is goed met je
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182773147
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:18 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb geen Eth of iota, of seal. Er is prima ruimte voor meerdere coins maar er werd 1) gezeikt op een andere coin door de vechain gang hier (waarom kunnen er niet meerdere initiative tegelijk zijn?) en 2) geclaimd dat vechain het verst is terwijl hun sterkste punt ("" partnerships "") in het niets vallen bij die van Eth of iota (op die coins zeik ik ook altijd over hun "" partnerships "" maar die zijn sinds 2018 minder de partnershipkaart aan het spelen.
ik heb nergens gezegd dat vechain het verst was met partnerships dat maak jij ervan

Ze zijn actief bezig met adoptie/implementatie waar de rest nog niet eens een fatsoenlijk product Kan afleveren

En dat je eth en Hun 'partnerships' noemt laat Al zien dat je Dr geen snars van snapt. Dr is niemand van de EEA die eth gaat gebruiken hoor

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 15:14:44 ]
pi_182773175
Iota is helemaal niet ver met hun partnerships :') 95% zit in een PoC fase bij IOTA en ondertussen ligt de coördinator er al een paar uur uit

Topcoin hoor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182773244
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat ook mooi is Als je commentaar levert op coin x, "ja Maar VET..."

En daarna zeiken dat het teveel over VET gaat hier, zogenaamd shills :') _O-
Haha ja joh, totaal wappie. En de mods doen net zo hard mee met dat gedrag :') maar nee, het ligt aan VET HOOR!! EINZ!!! Waardeloos.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:21:45 #276
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182773263
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat ook mooi is Als je commentaar levert op coin x, "ja Maar VET..."

En daarna zeiken dat het teveel over VET gaat hier, zogenaamd shills :') _O-
Jjij hebt commentaar op zowat elke coin, dat het gewoonweg niet meer serieus te nemen is. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182773267
Gewoon allemaal in Universa gaan.
pi_182773288
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Jjij hebt commentaar op zowat elke coin, dat het gewoonweg niet meer serieus te nemen is. :)
mijn commentaar is altijd legit en onderbouwd, dus :)
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:26:06 #279
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182773315
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

mijn commentaar is altijd legit en onderbouwd, dus :)
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2018 @ 15:32:13 #280
230491 Zith
pls tip
pi_182773377
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iota is helemaal niet ver met hun partnerships :') 95% zit in een PoC fase bij IOTA en ondertussen ligt de coördinator er al een paar uur uit

Topcoin hoor.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

En dat je eth en Hun 'partnerships' noemt laat Al zien dat je Dr geen snars van snapt. Dr is niemand van de EEA die eth gaat gebruiken hoor
Ik vind beide coins niets en heb altijd gezeikt op hun partnerships en decentrale bullshit, zoals ik dat ook met vet doe. Want het is namelijk dezelfde bullshit, alleen een jaar later en bij een andere coin.

Wat jullie van Eth en iota partnerships vinden vind ik van Eth, iota en vet partnerships: nutteloos en het feit dat er nul vooruitgang op de blockchain te zien is ondersteunt dat. Hoop fluff en gespin met woorden.

Partnerships hebben IMO geen plaats in de cryptowereld. Geef mij maar crypto waarbij partnerships onmogelijk zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zith op 27-10-2018 15:37:39 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182773426
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:32 schreef Zith het volgende:

[..]


[..]

Partnerships hebben IMO geen plaats in de cryptowereld. Geef mij maar crypto waarbij partnerships onmogelijk zijn.
over honderden jaren zal dat waarschijnlijk wel het geval zijn

Je kan niet verwachten dat het systeem in ene over gaat op een nieuw soort technologie (die zich niet eens bewezen heeft)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 15:40:23 ]
pi_182773448
quote:
Wat jullie van Eth en iota partnerships vinden vind ik van Eth, iota en vet partnerships: nutteloos en het feit dat er nul vooruitgang op de blockchain te zien is ondersteunt dat. Hoop fluff en gespin met woorden.
Lol
pi_182773745
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 15:32 schreef Zith het volgende:

[..]


[..]

Ik vind beide coins niets en heb altijd gezeikt op hun partnerships en decentrale bullshit, zoals ik dat ook met vet doe. Want het is namelijk dezelfde bullshit, alleen een jaar later en bij een andere coin.

Wat jullie van Eth en iota partnerships vinden vind ik van Eth, iota en vet partnerships: nutteloos en het feit dat er nul vooruitgang op de blockchain te zien is ondersteunt dat. Hoop fluff en gespin met woorden.

Partnerships hebben IMO geen plaats in de cryptowereld. Geef mij maar crypto waarbij partnerships onmogelijk zijn.
En daarom ben je een bitcoin maximalist die van toeten noch blazen weet over hoe blockchain toe te passen in de echte wereld. Lekker blijven zeiken achter je pc, gaan wij wel wat nuttigs doen met blockchain en Crypto toepassen, doei he.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:19:42 #284
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182773937
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En daarom ben je een bitcoin maximalist die van toeten noch blazen weet over hoe blockchain toe te passen in de echte wereld. Lekker blijven zeiken achter je pc, gaan wij wel wat nuttigs doen met blockchain en Crypto toepassen, doei he.
Wat een verzuurde reactie... en wederom eigenlijk amper onderbouwing.
Al deze concepten gaan gewoon nog jaren duren, voor er echt adoptie plaatsvind. En er zijn een tal van concepten in omloop. Had meer fundering verwacht van jullie, maar jullie zien enkel 1 project, als HET project. Is dat niet een beetje kortzichtig?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182773996
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:19 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat een verzuurde reactie... en wederom eigenlijk amper onderbouwing.
Al deze concepten gaan gewoon nog jaren duren, voor er echt adoptie plaatsvind. En er zijn een tal van concepten in omloop. Had meer fundering verwacht van jullie, maar jullie zien enkel 1 project, als HET project. Is dat niet een beetje kortzichtig?
En dan ook nog eens een project dat eth gekopieerd heeft, er een nieuw consensus model aangehangen heeft, verbloemd met leuke marketingpraat en het hypen van nodes die niks toevoegen aan het netwerk, leuk kan netwerken en zo "partnerships" binnenhaalt zonder technische inhoud te kunnen presenteren.

Top project
pi_182774015
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:19 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Wat een verzuurde reactie... en wederom eigenlijk amper onderbouwing.
Al deze concepten gaan gewoon nog jaren duren, voor er echt adoptie plaatsvind. En er zijn een tal van concepten in omloop. Had meer fundering verwacht van jullie, maar jullie zien enkel 1 project, als HET project. Is dat niet een beetje kortzichtig?
Ja doei met je concepten, er wordt gewoon gebruik van gemaakt:
http://www.sbtgsurplus.co(...)3-powered-by-vechain

Gewoon te koop. Zullen we even stoppen met denken dat Vechain slechts in conceptfase verkeerd? Dat doet het namelijk niet :*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:28:35 #287
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182774057
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja doei met je concepten, er wordt gewoon gebruik van gemaakt:
http://www.sbtgsurplus.co(...)3-powered-by-vechain

Gewoon te koop. Zullen we even stoppen met denken dat Vechain slechts in conceptfase verkeerd? Dat doet het namelijk niet :*
Ik begrijp dit niet helemaal. Wijn met SEAL chip is ook te koop.
UTK heeft al een webshop wat ook werkt.
QSP, kan je al een automated check doen op Smartcontracts.
Ik kan zo uren doorgaan.
Maar mass adoptie? Nog niet aanwezig.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:31:04 #288
62913 Blik
The one and Only!
pi_182774091
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:19 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Mensen zijn dat geshill van VET een beetje zat. Laat die onzin lekker in het VET topic.
Zijn er ook maar 1 of 2 die dat doen, lekker niet op reageren

En dan zelf ook niet meer reageren met, ja maar VET...
pi_182774106
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik begrijp dit niet helemaal. Wijn met SEAL chip is ook te koop.
UTK heeft al een webshop wat ook werkt.
QSP, kan je al een automated check doen op Smartcontracts.
Ik kan zo uren doorgaan.
Maar mass adoptie? Nog niet aanwezig.
SEAL _O_
Lambo of Rekt
pi_182774112
Ik denk sowieso dat er maar een handjevol coins over blijven met het verloop van de jaren, en een groot deel daarvan eigendom van de VS en de EU en het centrale bankensysteem. Of Bitcoin erbij zit? Ik denk 50/50 kans.

Ik geef KMD wel een heel grote kans om als één van de groten eruit te komen.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:32:26 #291
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182774113
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SEAL _O_
Je leeft nog! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:32:55 #292
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182774124
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:32 schreef illusions het volgende:
[b]Ik denk sowieso dat er maar een handjevol coins over blijven met het verloop van de jaren[/b], en de een groot deel daarvan eigendom van de VS en de EU en het centrale bankensysteem. Of Bitcoin erbij zit? Ik denk 50/50 kans.

Ik geef KMD wel een heel grote kans om als één van de groten eruit te komen.
Eens.
Dat moet wel, er zijn er nu veel teveel.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182774142
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:32 schreef illusions het volgende:
Ik denk sowieso dat er maar een handjevol coins over blijven met het verloop van de jaren, en de een groot deel daarvan eigendom van de VS en de EU en het centrale bankensysteem. Of Bitcoin erbij zit? Ik denk 50/50 kans.

Ik geef KMD wel een heel grote kans om als één van de groten eruit te komen.
Ik ook ja, daar heb ik ook rekening mee gehouden met waarop ik inzet.
Lambo of Rekt
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:34:18 #294
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_182774153
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ook ja, daar heb ik ook rekening mee gehouden met waarop ik inzet.
Daarom SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_182774166
Die (stille) hoop dat crypto de economie overneemt en de overheden daar niks aan kunnen doen, die is bij mij wel weg inmiddels. De enige coins die overleven, zullen dat in zekere mate doen in samenwerking met een overheids- of bankinstantie.
pi_182774187
En Komodo is ook gewoon heel ver, die geef ik nog meer kans dan VeChain eerlijk gezegd.
pi_182774722
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:32 schreef illusions het volgende:
Ik geef KMD wel een heel grote kans om als één van de groten eruit te komen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:34 schreef illusions het volgende:
De enige coins die overleven, zullen dat in zekere mate doen in samenwerking met een overheids- of bankinstantie.
Mooi om te zien hoe bovenstaande quotes lijnrecht tegen over elkaar staan qua visie.

KMD doet 0 aan compliance, en is dat niet van plan ook. _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 16:36 schreef illusions het volgende:
En Komodo is ook gewoon heel ver, die geef ik nog meer kans dan VeChain eerlijk gezegd.
HAHAHAH, wat een lachertje, heel ver in het afleveren van halve producten die niet werken en zelfs de diehardcore techneutclubje in de discord niet eens gebruiken _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 17:15:26 ]
pi_182774740
Meanwhile..

Global Chairman PwC
Bob_Moritz twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 10:27:27 Great meeting with my partners from @PwC_China in Shanghai to talk about opportunities and challenges in #China. Good discussion on how we can continue to bring value to clients and stakeholders in the current environment. #TeamPwC https://t.co/O1kLPUdvve reageer retweet
sunshinelu24 twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 11:30:27 Thank you for the nice lunch and great gathering with the other CEOs. Learned a lot today. https://t.co/UcqC8XnqdD reageer retweet
Over hoe ze China en de rest van de wereld en zijn moeder kunnen disrupten _O_

Go Vechain, go!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2018 17:17:35 ]
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:21:59 #299
62913 Blik
The one and Only!
pi_182774820
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Meanwhile..

Global Chairman PwC
Bob_Moritz twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 10:27:27 Great meeting with my partners from @PwC_China in Shanghai to talk about opportunities and challenges in #China. Good discussion on how we can continue to bring value to clients and stakeholders in the current environment. #TeamPwC https://t.co/O1kLPUdvve reageer retweet
sunshinelu24 twitterde op vrijdag 26-10-2018 om 11:30:27 Thank you for the nice lunch and great gathering with the other CEOs. Learned a lot today. https://t.co/UcqC8XnqdD reageer retweet
Over hoe ze China en de rest van de wereld en zijn moeder kunnen disrupten _O_

Go Vechain, go!
Fake, want geen foto van ze naast elkaar. ;)

(Zelfde als met die foto van de ceo van dnv-gl, die zou gelogen hebben over thee drinken met Xi Jinping...)
pi_182775000
Seal is DE coin
Lambo of Rekt
pi_182775005
seal _O_
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')