abonnement Unibet Coolblue
pi_182687961
Sinds 2 maanden is het uit met mijn vriendin (4 jaar relatie). Begin dit jaar ben ik voor enkele maanden naar het buitenland gegaan, dit was de eerste keer dat we ons voor langere tijd niet zouden zien. Aan het einde van mijn buitenlandse stage, heeft ze me verteld dat ze begon te twijfelen omdat ze ook wel gemerkt heeft dat ze zonder mij plezier kan hebben (terwijl zij altijd diegene was die smoorverliefd was). Mijn ex is in principe nooit vrijgezel geweest, ze heeft sinds jonge leeftijd langdurige relaties gehad. Terug van het buitenland, was ze weer helemaal verliefd en heeft ze zich verontschuldigd voor haar gedrag. Ze vond me zo een lieve en geweldige jonge, ik was haar alles. Paar maanden later zijn we samen op vakantie geweest en was alles goed. We hebben wel eens hier en daar een discussie/ruzie gehad maar voor de rest was alles prima. Zij toonde me zowel via social media als ook in het echt heel veel liefde. Ook was het in bed allemaal prima, er mankeerde niks. Na de vakantie heb ik nog berichtjes gekregen hoe leuk het wel niet was. Maar daarna begon mijn ex raar en afstandelijk te doen. Ze reageerde nooit en had volgens mij ook geen zin om iets met mij te doen. Na 2 weken heb ik gevraagd of ze weer twijfelt, en ja hoor ze twijfelde weer. Ik heb het toen uitgemaakt om mezelf te beschermen. We hebben toen 2 maanden geen contact gehad, ik heb haar alleen nog proficiat gewenst voor haar verjaardag.

Afgelopen weekend heb ik haar op een verjaardag voor de eerste keer weer gezien. Vrienden van me zeiden al de hele tijd dat ze me zat aan te kijken, maar ik had er helemaal geen interesse in. Ze vroeg ook al meteen een vriendin van haar of ik was afgevallen, ze heeft me dus geannalyseerd. Ook zocht ze fysiek contact als ze langs me liep. Een kwartier voordat ze ging stuurde ze enkele mensen weg om met mij te praten. Ze was aan het stralen van het lachen en vertelde me alles over haar wat ze de afgelopen twee maanden heeft gedaan. Ook was ze erg nieuwsgiering over de dingen die ik heb gedaan. Ook bood ze me een paar keer aan om me te helpen met dingen zoals school, dit heb ik vriendelijk afgewezen. Enkele minuten later begon ze plotseling te huilen, ik vroeg haar wat er aan de hand is. Ze zei "nu ze me zag had ze het toch wel zwaar'", terwijl zij diegene was die twijfelde en niet meer wou. 10 minuten later ging ze naar huis en wou ze dat ik weer ff mee naar buiten kwam, en ja hoor ze begon weer te huilen. Ik heb haar dan kort omarmd en gezegd dat ze niet hoeft te huilen. Verder heeft mijn ex ook meteen gezegd dat ik op niks moet hopen, terwijl ik op helemaal niks aan het hopen was. Waarom zou je twee keer huilen, hele tijd contact zoeken, zo nieuwsgierig zijn, stralen als je met mij praat als je zelf niet meer wou?

[ Bericht 100% gewijzigd door Samzz op 23-10-2018 13:56:34 (OP teruggezet) ]
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:01:38 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182688123
Dus je bent wel degelijk op iets aan het hopen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182688240
ik moet huilen omdat de op weg is.
pi_182688252
And its gone
pi_182688255
Instant regret topic _O_
-nee-
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:10:20 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182688266
Haha, TS, je OP komt toch wel terug, maar waarom haal je nou je OP weg?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182688326
Hier had een positieve bijdrage kunnen staan
pi_182688360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:10 schreef CoolGuy het volgende:
Haha, TS, je OP komt toch wel terug, maar waarom haal je nou je OP weg?
waarschijnlijk omdat jij hem meteen doorhad.
Hoop trouwens ook dat de op teruggezet wordt, maar ik vrees dat het gewoon een slotje wordt ;(
pi_182688379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:10 schreef CoolGuy het volgende:
Haha, TS, je OP komt toch wel terug, maar waarom haal je nou je OP weg?
Nu ben ik benieuwd }:|
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:16:07 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182688383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:14 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

waarschijnlijk omdat jij hem meteen doorhad.
Hoop trouwens ook dat de op teruggezet wordt, maar ik vrees dat het gewoon een slotje wordt ;(
Naja, wat is 'doorhebben'. Het feit dat het topic er stond was al genoeg bewijs dat hij wel degelijk ergens op hoopt, anders was hij er niet zo mee bezig, ondanks dat ie schreef dat hij 'nergens op hoopte'. Dat is zo doorzichtig als wat.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182688424
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja, wat is 'doorhebben'. Het feit dat het topic er stond was al genoeg bewijs dat hij wel degelijk ergens op hoopt, anders was hij er niet zo mee bezig, ondanks dat ie schreef dat hij 'nergens op hoopte'. Dat is zo doorzichtig als wat.
Maar wat stond er dan, want volgens mij ben jij de enige die de op heeft kunnen lezen voor hij weg was :P
pi_182688425
wie plaatst de OP ff terug?
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:23:23 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182688516
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:18 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Maar wat stond er dan, want volgens mij ben jij de enige die de op heeft kunnen lezen voor hij weg was :P
Uhhhh, nou, een klein beetje kort door de bocht samenvattend was hij 4 jaar samen geweest met een meid, was nu 8 weken uit want hij was naar het buitenland gegaan voor stage, en zij had gezegd ik weet het niet meer, toen was hij terug en toen was ze eerst blij en daarna begon ze weer opnieuw met twijfelen, naja, uiteindelijk uit.

2 maanden nadat het uit was waren ze beiden afzonderlijk op een verjaardag/feestje ofzoiets en daar zat zij hem uit te checken maar hij was er helemaal niet mee bezig en zij wilde met hem praten en had anderen weg gestuurd zodat ze met hem kon praten en toen begon ze te huilen en hij had gezegd dat ze niet hoeft te huilen. DAarna vroeg ze hem mee naar buiten toen ze naar huis ging dacht ik, en daar weer huilen en daar zei ze dat ze, nu ze hem weer zag, hem toch wel miste, maar hij moest nergens op hopen terwijl hij naar eigen zeggen nergens op hoopte, en hij sloot af met wat dat had te betekenen omdat ze het immers zelf had uitgemaakt.

Daarop was mijn opmerking dus 'dus je bent wel degelijk op iets aan het hopen', en poef, daar ging de OP.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182688546
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhhhh, nou, een klein beetje kort door de bocht samenvattend was hij 4 jaar samen geweest met een meid, was nu 8 weken uit want hij was naar het buitenland gegaan voor stage, en zij had gezegd ik weet het niet meer, toen was hij terug en toen was ze eerst blij en daarna begon ze weer opnieuw met twijfelen, naja, uiteindelijk uit.

2 maanden nadat het uit was waren ze beiden afzonderlijk op een verjaardag/feestje ofzoiets en daar zat zij hem uit te checken maar hij was er helemaal niet mee bezig en zij wilde met hem praten en had anderen weg gestuurd zodat ze met hem kon praten en toen begon ze te huilen en hij had gezegd dat ze niet hoeft te huilen. DAarna vroeg ze hem mee naar buiten toen ze naar huis ging dacht ik, en daar weer huilen en daar zei ze dat ze, nu ze hem weer zag, hem toch wel miste, maar hij moest nergens op hopen terwijl hij naar eigen zeggen nergens op hoopte, en hij sloot af met wat dat had te betekenen omdat ze het immers zelf had uitgemaakt.

Daarop was mijn opmerking dus 'dus je bent wel degelijk op iets aan het hopen', en poef, daar ging de OP.
Dank je wel!

Ik denk dat het tranen van vreugde waren.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:25:35 #15
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_182688553
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhhhh, nou, een klein beetje kort door de bocht samenvattend was hij 4 jaar samen geweest met een meid, was nu 8 weken uit want hij was naar het buitenland gegaan voor stage, en zij had gezegd ik weet het niet meer, toen was hij terug en toen was ze eerst blij en daarna begon ze weer opnieuw met twijfelen, naja, uiteindelijk uit.

2 maanden nadat het uit was waren ze beiden afzonderlijk op een verjaardag/feestje ofzoiets en daar zat zij hem uit te checken maar hij was er helemaal niet mee bezig en zij wilde met hem praten en had anderen weg gestuurd zodat ze met hem kon praten en toen begon ze te huilen en hij had gezegd dat ze niet hoeft te huilen. DAarna vroeg ze hem mee naar buiten toen ze naar huis ging dacht ik, en daar weer huilen en daar zei ze dat ze, nu ze hem weer zag, hem toch wel miste, maar hij moest nergens op hopen terwijl hij naar eigen zeggen nergens op hoopte, en hij sloot af met wat dat had te betekenen omdat ze het immers zelf had uitgemaakt.

Daarop was mijn opmerking dus 'dus je bent wel degelijk op iets aan het hopen', en poef, daar ging de OP.
Goede samenvatting ^O^
Aan het typen...
pi_182688871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhhhh, nou, een klein beetje kort door de bocht samenvattend was hij 4 jaar samen geweest met een meid, was nu 8 weken uit want hij was naar het buitenland gegaan voor stage, en zij had gezegd ik weet het niet meer, toen was hij terug en toen was ze eerst blij en daarna begon ze weer opnieuw met twijfelen, naja, uiteindelijk uit.

2 maanden nadat het uit was waren ze beiden afzonderlijk op een verjaardag/feestje ofzoiets en daar zat zij hem uit te checken maar hij was er helemaal niet mee bezig en zij wilde met hem praten en had anderen weg gestuurd zodat ze met hem kon praten en toen begon ze te huilen en hij had gezegd dat ze niet hoeft te huilen. DAarna vroeg ze hem mee naar buiten toen ze naar huis ging dacht ik, en daar weer huilen en daar zei ze dat ze, nu ze hem weer zag, hem toch wel miste, maar hij moest nergens op hopen terwijl hij naar eigen zeggen nergens op hoopte, en hij sloot af met wat dat had te betekenen omdat ze het immers zelf had uitgemaakt.

Daarop was mijn opmerking dus 'dus je bent wel degelijk op iets aan het hopen', en poef, daar ging de OP.
Jeetje wat heb je een goed geheugen. Ik geef je een positieve feedback, +1.
pi_182688942
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhhhh, nou, een klein beetje kort door de bocht samenvattend was hij 4 jaar samen geweest met een meid, was nu 8 weken uit want hij was naar het buitenland gegaan voor stage, en zij had gezegd ik weet het niet meer, toen was hij terug en toen was ze eerst blij en daarna begon ze weer opnieuw met twijfelen, naja, uiteindelijk uit.

2 maanden nadat het uit was waren ze beiden afzonderlijk op een verjaardag/feestje ofzoiets en daar zat zij hem uit te checken maar hij was er helemaal niet mee bezig en zij wilde met hem praten en had anderen weg gestuurd zodat ze met hem kon praten en toen begon ze te huilen en hij had gezegd dat ze niet hoeft te huilen. DAarna vroeg ze hem mee naar buiten toen ze naar huis ging dacht ik, en daar weer huilen en daar zei ze dat ze, nu ze hem weer zag, hem toch wel miste, maar hij moest nergens op hopen terwijl hij naar eigen zeggen nergens op hoopte, en hij sloot af met wat dat had te betekenen omdat ze het immers zelf had uitgemaakt.

Daarop was mijn opmerking dus 'dus je bent wel degelijk op iets aan het hopen', en poef, daar ging de OP.
Haha dit is precies wat er stond. Ja iets beknopter :P
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:50:20 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182688975
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:44 schreef Restyler het volgende:

[..]

Jeetje wat heb je een goed geheugen. Ik geef je een positieve feedback, +1.
Vriendelijk bedankt meneer :P

quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:48 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Haha dit is precies wat er stond. Ja iets beknopter :P
Ja, nou ja, er werd toch gevraagd wat er stond, nou, dat dus, zo ongeveer :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182688985
En ook nog dat zij hém aan het analyseren was :D
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:52:11 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182689018
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:50 schreef -Magica- het volgende:
En ook nog dat zij hém aan het analyseren was :D
Ja inderdaad. Nog iets met dat zij aan vriendinnen was gaan vragen of hij was afgevallen ofzo. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182689064
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Nog iets met dat zij aan vriendinnen was gaan vragen of hij was afgevallen ofzo. :P
Ja maar bedoel meer van wie is wie nu aan het analyseren :P
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:57:29 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182689114
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:55 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja maar bedoel meer van wie is wie nu aan het analyseren :P
Ja, hij haar (zij hem wellicht ook hoor). Daarom is hij er ook zo mee bezig wat dat te betekenen heeft. Hij probeerde het te brengen alsof zij HEM aan het analyseren was, maar dat was vooral om te verbloemen dat hij er andersom net zo hard/nog harder mee bezig was.

Is ook lastig om toe te geven dat je hoopt op dat er nog/weer iets in zit he. Dan kun je beter zeggen van 'pfff zij heeft het uitgemaakt, en doet dan dit allemaal, wtf heeft dat te betekenen', maar ja, dat is zo doorzichtig dat ik zei 'dus je hoopt wel degelijk ergens op', dus was al zijn moeite om dat te verbergen voor niks geweest.

Ofzo :P
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:57:56 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182689126
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:18 schreef Banaanvragen het volgende:
wie plaatst de OP ff terug?
Ik O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:10:04 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182689320
Lekker laten janken en verder gaan met je leven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_182689550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:01 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je bent wel degelijk op iets aan het hopen.
Nou ja, zij ook, want ondanks dat ze het ontkent, loopt ze wel te janken.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182689552
Na een relatie van 4 jaar kan ik me best voorstellen dat het wel even zwaar is als jullie elkaar voor het eerst weer zien en dus ook weer voor het eerst in de setting zijn dat jullie geen relatie hebben. Dat iemand achter zijn of haar keuze staat om een relatie te verbreken betekent niet dat je er dan niet verdrietig om kan zijn of dat het je niks doet. Bovendien kennen jullie elkaar natuurlijk door en door en dat gooi je niet zomaar weg.

Ik zou er inderdaad niets van hopen, dat moet je denk ik ook niet willen, maar ik vind dit geen hele rare reactie van haar.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:05:25 #27
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182690522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:01 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je bent wel degelijk op iets aan het hopen.
Dit wou ik eigenlijk ook typen na het lezen van de OP ^O^

Verder wel wat flauw van haar om TS zo te behandelen, maar dat terzijde.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:10:13 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182691854
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit wou ik eigenlijk ook typen na het lezen van de OP ^O^

Verder wel wat flauw van haar om TS zo te behandelen, maar dat terzijde.
Ja goed, maar dat is geen verrassing daar wij al tot de conclusie zijn gekomen dat we vaak hetzelfde denken :P
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:19:12 #29
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182692015
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:13 schreef Banaanvragen het volgende:
Hier had een positieve bijdrage kunnen staan
_O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_182695093
Mwah dit is vrij normaal na een lange relatie imo. Niet dat je er bewust op hoopt, dit gaat meer tussen gevoel vs verstand.. je verstand weet dondersgoed dat het klaar is, maar je gevoel heb je niet altijd onder controle. Het beste is gewoon 0 contact.
pi_182695433
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:49 schreef Diegopeter het volgende:
Waarom zou je twee keer huilen, hele tijd contact zoeken, zo nieuwsgierig zijn, stralen als je met mij praat als je zelf niet meer wou?
Je ja kan wel van iemand houden die die niet willen laten vallen, maar als de persoon in kwestie eigenlijk maar bij je is omdat ze de sprong niet durft te wagen, pfff ai ai ai , heb ik ook wel eens gehad,, slopend,..

ja of ze wil je wel, kan ook,..
pi_182696026
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:49 schreef Diegopeter het volgende:

Waarom zou je twee keer huilen, hele tijd contact zoeken, zo nieuwsgierig zijn, stralen als je met mij praat als je zelf niet meer wou?

Alcohol.
pi_182706920
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 19:02 schreef Myrr het volgende:

[..]

Alcohol.
Eerder vrouw zijn.
pi_182706962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:13 schreef Banaanvragen het volgende:
Hier had een positieve bijdrage kunnen staan
:')
pi_182707070
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 08:26 schreef Deckard het volgende:

[..]

Eerder vrouw zijn.
In combinatie met alcohol. Nuchter ga je echt je hart niet op tafel gooien en een potje staan janken op een verjaardag hoor. 🙄
pi_182707600
En waarom twijfelt/twijfelde ze? Niet omdat ze tijdens zijn afwezigheid heeft gemerkt dat ze ook plezier kan hebben zonder hem omdat ze dan meer tijd heeft om te shoppen. Alsof hij, of welke man dan ook, een entertainmentbureau is (ja, soms zei ikzelf dat weleens tegen vrouwen, 'Ik ben geen entertainmentbureau!, ga jezelf maar vermaken als je je verveeld.'). Maar ik denk dat zij een beter entertainmentbureau dan OP denkt of dacht te hebben gevonden tijdens zijn afwezigheid.
pi_182712475
Zo zo .. Klinkt alsof je nog wel degelijk op eea hoopt ..?
"Pools are perfect for holding water"
pi_182712567
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 15:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit wou ik eigenlijk ook typen na het lezen van de OP ^O^

Verder wel wat flauw van haar om TS zo te behandelen, maar dat terzijde.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 16:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja goed, maar dat is geen verrassing daar wij al tot de conclusie zijn gekomen dat we vaak hetzelfde denken :P
Heren *tipt hoed*
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator woensdag 24 oktober 2018 @ 15:37:05 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_182714552
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 13:45 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

Heren *tipt hoed*
Weledele heer *neemt hoed beetje van het hoofd omhoog*
Breitling - Instruments for Professionals
pi_182715505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 15:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Weledele heer *neemt hoed beetje van het hoofd omhoog*
*pakt hoed vast, maakt een lichte kniebuiging zodat het bovenlichaam in zijn geheel een centimeter of 5 a 10 daalt terwijl hand en hoed zich op de oorspronkelijke positie blijven bevinden, waar na een twee- a drietal seconden de benen weer gestrekt worden om de hoed met het hoofd te herenigen*

En om toch maar iets on-topic te schrijven (TS leest dit toch niet, maar he ..)

@TS .. Ehh .. Ik begrijp heel goed dat je er moeite mee had dat zij meerdere keren 'twijfels had' en dat je toch een relatie wilt waarin dat soort overtuiging wel meer aanwezig is. Maar dan was ik er toch voor gegaan om dan samen te kijken naar wat daar achter zit en of er wat aan te doen is. Met de opties dat er 1) iets verandert aan haar twijfels (jeej) of 2) er niets veranderd aan haar twijfels. Maar dan heb je het iig geprobeerd en had je wellicht ook samen 'dit gaat hem niet worden' kunnen besluiten. Met minder nasleep.

Daar heb je nu echter niets aan want de knoop is doorgehakt. Tov je huidige situatie is mijn advies dan ook: gewoon laten lopen. Zij zit nog in haar verwerking. En daar horen voor haar blijkbaar dit soort momenten bij. Moet jij helemaal niets mee doen of op reageren. Dat zijn haar emoties om zelf te verwerken, en enige (vast en zeker goedbedoelde) hulp of inspraak van jou zal dat verwerken alleen maar lastiger maken en onnodig verlengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 24-10-2018 16:27:21 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_182715839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:20 schreef itchycoo het volgende:
Na een relatie van 4 jaar kan ik me best voorstellen dat het wel even zwaar is als jullie elkaar voor het eerst weer zien en dus ook weer voor het eerst in de setting zijn dat jullie geen relatie hebben. Dat iemand achter zijn of haar keuze staat om een relatie te verbreken betekent niet dat je er dan niet verdrietig om kan zijn of dat het je niks doet. Bovendien kennen jullie elkaar natuurlijk door en door en dat gooi je niet zomaar weg.

Ik zou er inderdaad niets van hopen, dat moet je denk ik ook niet willen, maar ik vind dit geen hele rare reactie van haar.
Dit. At least she cared :)
  donderdag 25 oktober 2018 @ 10:06:01 #42
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182730921
Zelfs als ze het uitmaakt dat betekent niet dat ze niet meer om je geeft.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')