abonnement Unibet Coolblue
pi_182686842
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:30:18 #2
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182686863
je was me NET voor :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182686873
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:15 schreef Lienekien het volgende:

Aan de andere kant, als je geliefde met gillende sirenes naar de spoedhulp is gebracht, doet de politie wel zijn best om jou te vinden.
Ja, gelukkig wel O+

Nou heb ik in 100% van de gevallen een eerlijk, niet-privacy gevoelig antwoord kunnen geven aangezien het nog nooit is voorgekomen dat een vermist iemand in het ziekenhuis bleek te zijn. Echt nog nooit. En we krijgen dat soort telefoontjes wekelijks. Soms is het verhaal wel schrijnend of eng en ik krijg nou nooit te horen hoe het is afgelopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182686878
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:30 schreef Barreltje het volgende:
je was me NET voor :P
:Y denk dat Kaatje kappers aan het bellen is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182686895
Bij de kappertjes?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:33:25 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182686931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel O+

Nou heb ik in 100% van de gevallen een eerlijk, niet-privacy gevoelig antwoord kunnen geven aangezien het nog nooit is voorgekomen dat een vermist iemand in het ziekenhuis bleek te zijn. Echt nog nooit. En we krijgen dat soort telefoontjes wekelijks. Soms is het verhaal wel schrijnend of eng en ik krijg nou nooit te horen hoe het is afgelopen.
Omdat je wel mag zeggen dat iemand níet op de SEH is binnengebracht?

Kan me voorstellen dat je ook wel eens het verdere verloop zou willen weten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_182687046
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:33 schreef Lienekien het volgende:

Omdat je wel mag zeggen dat iemand níet op de SEH is binnengebracht?

Kan me voorstellen dat je ook wel eens het verdere verloop zou willen weten.
Als mensen om 2 uur 's nachts bellen dat vader, die altijd op tijd is met het eten, niet is thuis gekomen en niet bij familie of vrienden is etc dan snap ik dat mensen doodongerust het ziekenhuis bellen. En dan wil ik ook wel weten waar vader dan wel was O-)

Ik weet eigenlijk niet of ik wel mag zeggen dat iemand er niet is :+ Maar er is ooit expliciet gezegd dat we niet mogen zeggen of iemand er wel is. Ik kan me zo voorstellen als iemand zijn baas vertelt dat hij op de spoedhulp ligt en daarom niet kan komen werken en de baas belt het ziekenhuis en krijgt te horen dat die persoon er niet is, dat ik dan alsnog iemands privacy heb geschonden oid :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:57:39 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182687373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als mensen om 2 uur 's nachts bellen dat vader, die altijd op tijd is met het eten, niet is thuis gekomen en niet bij familie of vrienden is etc dan snap ik dat mensen doodongerust het ziekenhuis bellen. En dan wil ik ook wel weten waar vader dan wel was O-)

Ik weet eigenlijk niet of ik wel mag zeggen dat iemand er niet is :+ Maar er is ooit expliciet gezegd dat we niet mogen zeggen of iemand er wel is. Ik kan me zo voorstellen als iemand zijn baas vertelt dat hij op de spoedhulp ligt en daarom niet kan komen werken en de baas belt het ziekenhuis en krijgt te horen dat die persoon er niet is, dat ik dan alsnog iemands privacy heb geschonden oid :D
Kijk je in een stil uurtje wel eens naar de overlijdensadvertenties? :o

Mijn tante deed bepaalde onderzoeken in het ziekenhuis. Ze had hun plaatselijke krant mee als ze een weekend bij ons waren, las dan over ongelukken en dan zei ze: ‘Die krijg ik vast maandag voor onderzoek.’
The love you take is equal to the love you make.
pi_182687908
Ik ben weer thuis. Ik reageer niet op lidocaine. Vrijdag kan ik weer bij de arts terecht, die heeft een afzegger. Waarschijnlijk kan ik pas volgend jaar terecht voor meer tests. Kutzooi.
Ik snap ook echt niet waarom er niet gelijk verder wordt getest. En ook niet waarom ik weer naar de arts moet. Het is bekend dat veel mensen allergisch zijn voor adrenaline en dat adrenaline een van de bestanddelen is in verdovingen met lidocaine. Ik wil actie }:|
Spoilers!
pi_182687918
Misschien zitten de testen elkaar in de weg en krijg je dan geen goede uitslag?
pi_182688458
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Misschien zitten de testen elkaar in de weg en krijg je dan geen goede uitslag?
Ik heb geen idee. Ik vermoed een probleem in de planning. Het leek allemaal nogal chaotisch. Ik hoorde hen voor 6 werkdagen aan patiënten afbellen wegens gebrek aan personeel :o

Ik heb net een mail gestuurd naar de koning.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_182688683
Goed begin, Lucky _O_

Ja, eerste doos laarsjes is binnen.
Dankzij linkje ooit van loona.
En ze passen, en er staat op de box: de laatste doos! Voor mij w/
https://www.schuurman-sch(...)sjes_rood_12649.html
pi_182688737
Zeg, peuteren jullie trouwens de adres etiketten af van het verpakkingsmateriaal voordat de dozen in de kliko gaan?
Nog twee dozen te gaan , havermout afwegen voor de aankomende warme herfst en winterontbijten.
Als alle laarsjes binnen sijn en passen, dan inspuiten tegen regen.
Oh ja, ook nog gem er en rode peper snipperen in in de vriezer voorraad leggen.

# werkdag w/
pi_182688745
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_182688751
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:34 schreef AnneX het volgende:
Goed begin, Lucky _O_

Ja, eerste doos laarsjes is binnen.
Dankzij linkje ooit van loona.
En ze passen, en er staat op de box: de laatste doos! Voor mij w/
https://www.schuurman-sch(...)sjes_rood_12649.html
Leuk!
Ik koop zelf nooit suède omdat ik mijn schoenen slecht onderhoud en altijd bent ben dat er na twee dagen de vlekken al in zitten. Leer gaat beter om met liefdeloosheid. :')

Laatste doos is altijd tof *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182688758
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:34 schreef AnneX het volgende:
Goed begin, Lucky _O_

Ja, eerste doos laarsjes is binnen.
Dankzij linkje ooit van loona.
En ze passen, en er staat op de box: de laatste doos! Voor mij w/
https://www.schuurman-sch(...)sjes_rood_12649.html
Uiteraard zijn ze rood :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:37 schreef AnneX het volgende:
Zeg, peuteren jullie trouwens de adres etiketten af van het verpakkingsmateriaal voordat de dozen in de kliko gaan?
Nooit.
Spoilers!
pi_182688782
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:37 schreef AnneX het volgende:
Zeg, peuteren jullie trouwens de adres etiketten af van het verpakkingsmateriaal voordat de dozen in de kliko gaan?
Ik trek ze er zoveel mogelijk af. Zodat het adres in ieder geval niet herleidbaar is. Of dat nut heeft? Geen idee :')

Net zoiets als dat ik op mijn navigatie een kruising in de buurt als ‘thuis’ heb opgegeven. ‘Men’ hoeft mijn adres niet te weten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182688813
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik trek ze er zoveel mogelijk af. Zodat het adres in ieder geval niet herleidbaar is. Of dat nut heeft? Geen idee :')

Net zoiets als dat ik op mijn navigatie een kruising in de buurt als ‘thuis’ heb opgegeven. ‘Men’ hoeft mijn adres niet te weten.
Haha, die laatste is ook een goeie :W

Tegelijk besef ik best, dat privacy een illusie is in 2018.
pi_182688814
quote:
Wow. En ook gewoon het personeel de schuld geven. Bizar ook dat de zorgverzekeraars zoiets kunnen aanvragen.
Spoilers!
pi_182688831
Ik had gisteren al een leuk moment toen ik een airbnb vond op 3 km van de Efteling die me met O&N maar 60 euro per nacht kost, inclusief ontbijt. _O_ Meteen twee nachten geboekt, mini vakantie O+
Vandaag reactie, ze blijkt haar accommodatie eergisteren pas erop gezet te hebben.
Even afwachten hoe het gaat bevallen dus maar ik keek precies op het goede moment om dit prijstoppertje te scoren. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182689252
Poes niest zich de teringtyfus.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182689615
Sorry sorry sorry, had niet door dat ik de laatste was. Toen telefoon, lunchen, skype meeting etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182690086
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had gisteren al een leuk moment toen ik een airbnb vond op 3 km van de Efteling die me met O&N maar 60 euro per nacht kost, inclusief ontbijt. _O_ Meteen twee nachten geboekt, mini vakantie O+
Vandaag reactie, ze blijkt haar accommodatie eergisteren pas erop gezet te hebben.
Even afwachten hoe het gaat bevallen dus maar ik keek precies op het goede moment om dit prijstoppertje te scoren. *O*
Wat een leuke vondst :D
Spoilers!
pi_182690580
Wat kosten sommige dingen toch ongelofelijk veel moeite. Ik wil voor vrijdag een aanhanger huren en voor zaterdag een steiger. Ik ben geloof ik al 3 uur kwijt aan bellen en mailen hier over. Maar in theorie is het gelukt.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')