abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 4 december 2018 @ 08:42:29 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183527687
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 19:48 schreef Allures het volgende:
Hoe kun je eigenlijk stemmen?
https://www.sbs6.nl/progr(...)n-favoriete-artiest/
pi_183536344
Er staan twee meisjes Bram op te wachten bij Ahoy door zijn Instagram-filmpje.........cringe
“We hebben een uur geskipt!”

_O-
SOONY
pi_183536388
Ruby en Bram, awkward :')
Ruby zingt de cover van haar vriendje mee.... _O-
SOONY
pi_183536486
Bram vindt zichzelf zo fantastisch :D >:)
SOONY
pi_183568723
quote:
Wel jammer dat de productie al dingen verklapt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 december 2018 @ 16:22:51 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183568776
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:19 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Wel jammer dat de productie al dingen verklapt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt doordat het programma op tv achterloopt. Dat is wel lastig. Zouden ze op tv moeten weergeven dat je tot X periode kan stemmen
  PR en moderator donderdag 6 december 2018 @ 16:27:44 #107
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183568860
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Komt doordat het programma op tv achterloopt. Dat is wel lastig. Zouden ze op tv moeten weergeven dat je tot X periode kan stemmen
Ze geven dat verder ook wel aan, maar er is niet voor niets een radiostilte op Instagram en Facebook enzo tot de releaseshow zondag, dus wel dom als ze het dan per sms al spoilen _O-

Ik wil het wel weten trouwens maar ga daar niet voor smsen :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_183568997
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Komt doordat het programma op tv achterloopt. Dat is wel lastig. Zouden ze op tv moeten weergeven dat je tot X periode kan stemmen
Dat staat er een beetje los van, want zondag tijdens de releaseshow wordt het 'echt' bekend gemaakt. Vandaag is er iemand vertrokken, dus als je bij de SMS gewoon niets laat weten dan had de die-hard fan het zondag geweten en de 'gewone' tv kijker volgende week ergens op TV.
  donderdag 6 december 2018 @ 16:48:09 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183569187
Huh? Ik zag volgens mij laatst op insta (gok ik) al wie eruit is.
Gister of eergisteren.
  donderdag 6 december 2018 @ 16:49:47 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183569216
Hmm. Misschien was ik in de war met wie zei door te zijn. Maar daarmee bedoelde dat die niet genomineerd was. :+
pi_183569283
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:49 schreef Cue_ het volgende:
Hmm. Misschien was ik in de war met wie zei door te zijn. Maar daarmee bedoelde dat die niet genomineerd was. :+
Dat denk ik dan inderdaad :Y Stemmen kon tot vandaag 11:00 en er is zojuist iemand vertrokken
pi_183569594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:54 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Dat denk ik dan inderdaad :Y Stemmen kon tot vandaag 11:00 en er is zojuist iemand vertrokken
Jij weet dus wie eruit is? Zou je het in een spoiler kunnen delen? Ben wel nieuwsgierig haha
pi_183569933
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 17:13 schreef Jaarsma93 het volgende:

[..]

Jij weet dus wie eruit is? Zou je het in een spoiler kunnen delen? Ben wel nieuwsgierig haha
Komt 'ie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183570215
Hmm ja dat lijkt me dan duidelijk. Persoonlijk ben ik er wel blij mee. Ik vind het wel weer bijzonder dat Samir eindeloos de dans lijkt te ontspringen. Hoop echt dat hij er de volgende keer uit gaat. Ben alleen bang dat zijn jongere fans zullen stemmen als de malle 🙄...
  PR en moderator donderdag 6 december 2018 @ 18:16:19 #115
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183570562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 17:33 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Komt 'ie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap echt niet dat ze dat eerste bericht niet gewoon bij beiden geven _O- wat een sukkels :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 6 december 2018 @ 18:17:28 #116
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183570575
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 17:52 schreef Jaarsma93 het volgende:
Hmm ja dat lijkt me dan duidelijk. Persoonlijk ben ik er wel blij mee. Ik vind het wel weer bijzonder dat Samir eindeloos de dans lijkt te ontspringen. Hoop echt dat hij er de volgende keer uit gaat. Ben alleen bang dat zijn jongere fans zullen stemmen als de malle 🙄...
Ja Samir wint ook wel steeds meer sympathie van mensen die hem er eerst ook uit hadden gewild.
Maar echt irri dattie 3x op rij de nominatie ontspringt :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_183570608
Volgende keer Bram, Ruby en Delany dan maar >:)

Het is mooi geweest.....
SOONY
pi_183582057
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183582128
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:06 schreef WorkBitch het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183582158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183582658
Streams :Y)
SOONY
pi_183587373
Het idee achter het programma was leuk, maar het was gewoon heel matig uitgewerkt. De social chart was super oneerlijk, omdat goede artiesten zoals Julia en Jorieke daar altijd onderaan stonden omdat hun genres niet populair zijn bij de doelgroep. En het was natuurlijk vreemd dat er geen streams waren inderdaad.

Dat de kijkcijfers tegen zouden vallen was te verwachten omdat jongeren helemaal geen tv meer kijken. Vind het alleen wel lullig tegenover de artiesten dat het zo wordt afgekapt.
pi_183587497
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 16:34 schreef YT123 het volgende:
Het idee achter het programma was leuk, maar het was gewoon heel matig uitgewerkt. De social chart was super oneerlijk, omdat goede artiesten zoals Julia en Jorieke daar altijd onderaan stonden omdat hun genres niet populair zijn bij de doelgroep. En het was natuurlijk vreemd dat er geen streams waren inderdaad.

Dat de kijkcijfers tegen zouden vallen was te verwachten omdat jongeren helemaal geen tv meer kijken. Vind het alleen wel lullig tegenover de artiesten dat het zo wordt afgekapt.
Natuurlijk te debiel voor woorden dat de populariteit zorgde voor een aantal artiesten die niet geëlimineerd konden worden.
Delany en Quincy zijn er niet uit te krijgen en een aantal mensen die telkens in het midden staan geldt hetzelfde

[ Bericht 3% gewijzigd door DKUp op 07-12-2018 18:59:12 ]
SOONY
pi_183587684
Het is jammer maar is denk ik onvermijdelijk geweest. Vanaf begin af aan wist het programma niet wat het wilde zijn. Was het een tv show? Wel/geen livestreams? Youtube? Uiteindelijk bleek na een tijdje dat ze afgerekend werden op de kijkcijfers op tv en dat ze dat wilden boosten. Het beetje identiteit wat het programma toen had (het zijn van een soort hybrid van tv en online met youtube) is toen veranderd. Als ze dit beter bedacht hadden of anders afgerekend werden (niet puur op kijkcijfers op tv) dan had het wellicht nog een kans gehad.

Ook vond ik sommige dingen vooraf niet goed uitgewerkt. Zo werd pas halverwege de periode met Justin erin duidelijk dat hij de eerste periode er niet uit kon gaan. Daardoor leek het alsof ze dat on the go bedacht hebben. En als ze een soort utopia wilden nastreven dan hadden ze livestreams moeten hebben. En dan natuurlijk het feit dat verschillende genres muziek niet tegen elkaar af te zetten zijn qua social spreekt voor zich. Ook het feit dat nog geen 24 uur geleden aangegeven werd dat een nieuw iemand het huis binnen zou komen op instagram geeft aan dat dit echt net pas besloten is. Het programma rommelde dan ook aan alle kanten achter de schermen en dit was (helaas) ook voor de kijker merkbaar.

Ik hoop dan ook dat als het programma (in wat voor vorm dan ook) terugkomt, dat ze daar goed over nadenken.

Voor nu ben ik vooral zeer benieuwd naar de reactie van de artiesten op dit nieuws.
  PR en moderator vrijdag 7 december 2018 @ 18:10:32 #125
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183589238
Eens met alles wat gezegd wordt.

Ze hebben wat dat betreft ook op de verkeerde doelgroep gericht. Met die 12-jarige instagrammers die geen tv meer kijken enzo.
Ze hadden er wmb sowieso meer muziek en minder drama in mogen stoppen, maar het blijft SBS.

Ze doen alleen zo veel met hun carrière op een dag waar je letterlijk niks van te zien krijgt dat ik me echt afvraag wat hun doel met het concept dan was..
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 7 december 2018 @ 18:50:04 #126
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183589966
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:10 schreef Moira. het volgende:
Eens met alles wat gezegd wordt.

Ze hebben wat dat betreft ook op de verkeerde doelgroep gericht. Met die 12-jarige instagrammers die geen tv meer kijken enzo.
Ze hadden er wmb sowieso meer muziek en minder drama in mogen stoppen, maar het blijft SBS.

Ze doen alleen zo veel met hun carrière op een dag waar je letterlijk niks van te zien krijgt dat ik me echt afvraag wat hun doel met het concept dan was..
Het gebrek, na de eerste maand, aan de muzikale zaken in het programma heeft mij laten stoppen met kijken.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  PR en moderator vrijdag 7 december 2018 @ 20:16:36 #127
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183592374
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:50 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Het gebrek, na de eerste maand, aan de muzikale zaken in het programma heeft mij laten stoppen met kijken.
Ja ik was juist nieuwsgierig naar die vaktechnische zaken van het ‘artiest zijn/worden’.

Wat er gebeurt als je 8 jongvolwassenen samen in een huis stopt is allemaal voorspelbaar genoeg.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_183592873
Wat ik begreep is dat het doek echt definitief valt.

Heel benieuwd hoe lang de relatie van Ruby en Bram nog stand houdt, zonder camera's .
pi_183593033
[quote]1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 20:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja ik was juist nieuwsgierig naar die vaktechnische zaken van het ‘artiest

Precies dit dus. Ook vraagtekens bij Daan als manager en in hoeverre gescript.
pi_183620223
Plottwist! Beide singles van Julia en Justin staan op Spotify.

Zouden ze (door het eindigen van het programma) als verrassing niemand naar huis sturen? Ik kan geen andere reden bedenken dat ze beide singles zouden uitbrengen haha.
  zondag 9 december 2018 @ 09:20:51 #131
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183620316
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 09:12 schreef Jaarsma93 het volgende:
Plottwist! Beide singles van Julia en Justin staan op Spotify.

Zouden ze (door het eindigen van het programma) als verrassing niemand naar huis sturen? Ik kan geen andere reden bedenken dat ze beide singles zouden uitbrengen haha.
wel zo eerlijk tegenover Justin.
Dit was een onmogelijke opgave
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  PR en moderator zondag 9 december 2018 @ 11:41:18 #132
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183621866
Ik hoop het :o

Maar Tony zei in die ‘BELANGRIJKE MEDEDELING’ wel dat er geen nieuwe artiest bij zou komen en ze dus met 7 artiesten door zouden gaan de laatste maand.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 9 december 2018 @ 12:45:56 #133
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_183622884
Wat een verrassing zeg! :') Ik durf te wedden dat als ze meer gefocust waren op de muziek en de hele bizz daar omheen dat ze dan meer kijkers zouden hebben gehad. Vooral bij die geforceerde relatie van bram en Ruby spoot de nepheid eraf. Met d’r seethru truitje. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 9 december 2018 @ 21:09:08 #134
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183630803
En de finale periode zijn ze 24/7 online te volgen.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183692310
Zijn lekker bezig daar bij 8 ball. Die hebben per ongeluk Justin's single online gezet. Is er inmiddels weer afgehaald omdat het een foutje was....
pi_183732514
Zou dat 'Dance Sing' de vervanger worden van House of Talent? Want als het nog minder over zingen gaat, dan begin ik er sowieso niet meer aan.
pi_183836355
Straatmuzikanten spelen :')
Ruby en Bram klinken niet best _O-
SOONY
pi_183836469
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 20:32 schreef Myraela het volgende:
Zou dat 'Dance Sing' de vervanger worden van House of Talent? Want als het nog minder over zingen gaat, dan begin ik er sowieso niet meer aan.
Lijkt op een soort van X Factor/So You Think You Can Dance.
SOONY
pi_183950881
Kijk het de laatste tijd af en aan een beetje en ik vind het maar een programma wat de plank totaal heeft misgeslagen
Van de 25 minuten dat het duurt zijn er zeker 15-20 niet echt muziekgerelateerd maar zie je ze óf bungeejumpen óf zoals vandaag een militairetraining volgen óf ze lullen tegen de camera in de auto :') Het gaat veel te weinig over het echte aspect van het muzikant zijn en groot willen worden.

Waar zijn de momenten dat ze schrijven? Waar zijn de momenten dat ze echt een track bouwen? Waar zijn de momenten dat ze inspiratie op doen? Het is totaal kansloos op't moment, en er komt ook geen 2e seizoen? :') Vind het hele idee hier achter, het hele concept, absoluut niet slecht! Als dit goed was uitgewerkt had dit zeker wel aangeslagen, als een soort (wat al eerder gemeld is) Gouden Kooi. Maar nu is de doelgroep vooral 12-16 jarige VMBOsnolletjes en Mocrotjes die Samir en Quincy goed vinden. (En hier een aantal verdwaalde FOK!Kers :') ) Vind het best zonde. Was veelbelovend.
pi_184007506
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 23:46 schreef MisterLastName het volgende:
Kijk het de laatste tijd af en aan een beetje en ik vind het maar een programma wat de plank totaal heeft misgeslagen
Van de 25 minuten dat het duurt zijn er zeker 15-20 niet echt muziekgerelateerd maar zie je ze óf bungeejumpen óf zoals vandaag een militairetraining volgen óf ze lullen tegen de camera in de auto :') Het gaat veel te weinig over het echte aspect van het muzikant zijn en groot willen worden.

Waar zijn de momenten dat ze schrijven? Waar zijn de momenten dat ze echt een track bouwen? Waar zijn de momenten dat ze inspiratie op doen? Het is totaal kansloos op't moment, en er komt ook geen 2e seizoen? :') Vind het hele idee hier achter, het hele concept, absoluut niet slecht! Als dit goed was uitgewerkt had dit zeker wel aangeslagen, als een soort (wat al eerder gemeld is) Gouden Kooi. Maar nu is de doelgroep vooral 12-16 jarige VMBOsnolletjes en Mocrotjes die Samir en Quincy goed vinden. (En hier een aantal verdwaalde FOK!Kers :') ) Vind het best zonde. Was veelbelovend.
Dat idee kreeg ik al vrij snel inderdaad, maar dat komt denk ik ook omdat die social media zo belangrijk was. Nu snap ik dat een artiest fans nodig heeft en daarom social media belangrijk is, maar het was nu zó belangrijk dat alle aandacht ging naar de meeste reacties verwerven door de meest rare acties.

Als je nu een bijbaantje had en veel acties op Instagram hield, kon je het jaar zo vol maken, maar met 'veel' optredens en minder social media raakte je al onderaan in de charts.

Plus het feit dat we eigenlijk pas een week voor de releases zagen hoe het proces van een single maken gaat.
pi_184040449
Nou, dat ging zelfs als een nachtkaars uit... we weten niet eens wie er laatste stond, gewoon de winnaar, een limo, en doei!!

1,5 draadje op 6 maanden zegt ook genoeg.

Dank allemaal, en dikke doei!!
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  vrijdag 28 december 2018 @ 20:33:04 #142
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184040553
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:30 schreef witste het volgende:
Nou, dat ging zelfs als een nachtkaars uit... we weten niet eens wie er laatste stond, gewoon de winnaar, een limo, en doei!!

1,5 draadje op 6 maanden zegt ook genoeg.

Dank allemaal, en dikke doei!!
en wie is de winnaar
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184040934
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:30 schreef witste het volgende:
Nou, dat ging zelfs als een nachtkaars uit... we weten niet eens wie er laatste stond, gewoon de winnaar, een limo, en doei!!

1,5 draadje op 6 maanden zegt ook genoeg.

Dank allemaal, en dikke doei!!
lol, dat zegt inderdaad genoeg.
Ze hebben het compleet verkeerd aangepakt :')
pi_184043137
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

en wie is de winnaar
Bram heeft gewonnen
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:48:56 #145
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184043343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:43 schreef Max23 het volgende:

[..]

Bram heeft gewonnen
hmm aan de ene kant 'jeej echte muziek wint' aan de andere kant.... Mehhh
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184043529
Die griezel wint :?
SOONY
  PR en moderator vrijdag 28 december 2018 @ 22:17:07 #147
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_184044400
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 23:46 schreef MisterLastName het volgende:
Kijk het de laatste tijd af en aan een beetje en ik vind het maar een programma wat de plank totaal heeft misgeslagen
Van de 25 minuten dat het duurt zijn er zeker 15-20 niet echt muziekgerelateerd maar zie je ze óf bungeejumpen óf zoals vandaag een militairetraining volgen óf ze lullen tegen de camera in de auto :') Het gaat veel te weinig over het echte aspect van het muzikant zijn en groot willen worden.

Waar zijn de momenten dat ze schrijven? Waar zijn de momenten dat ze echt een track bouwen? Waar zijn de momenten dat ze inspiratie op doen? Het is totaal kansloos op't moment, en er komt ook geen 2e seizoen? :') Vind het hele idee hier achter, het hele concept, absoluut niet slecht! Als dit goed was uitgewerkt had dit zeker wel aangeslagen, als een soort (wat al eerder gemeld is) Gouden Kooi. Maar nu is de doelgroep vooral 12-16 jarige VMBOsnolletjes en Mocrotjes die Samir en Quincy goed vinden. (En hier een aantal verdwaalde FOK!Kers :') ) Vind het best zonde. Was veelbelovend.
Zelden zo eens geweest met de Braadslee.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_184045729
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:17 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zelden zo eens geweest met de Braadslee.
:o
  PR en moderator zaterdag 29 december 2018 @ 01:49:16 #149
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_184050895
Ik moet de aflevering morgen nog terugkijken, maar wel raar dat Bram gewonnen heeft dan.
Die heeft eigenlijk altijd onderaan gebungeld bij zowel de social media als de money chart en is ook genomineerd geweest. In tegenstelling tot Delany en Quincy die bij beide charts meestal de top 2 waren.

Ik gun 't 'm wel hoor, daar niet van. Heb tijdens HoT regelmatig gecringed met z'n 'lievurrd' en zoetsappigheid. Maar ben wel gaan kijken wegens o.a. hem omdat ik hem en Julia zo tof vond in Idols.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_184068262
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 01:49 schreef Moira. het volgende:
Ik moet de aflevering morgen nog terugkijken, maar wel raar dat Bram gewonnen heeft dan.
Die heeft eigenlijk altijd onderaan gebungeld bij zowel de social media als de money chart en is ook genomineerd geweest. In tegenstelling tot Delany en Quincy die bij beide charts meestal de top 2 waren.

Ik gun 't 'm wel hoor, daar niet van. Heb tijdens HoT regelmatig gecringed met z'n 'lievurrd' en zoetsappigheid. Maar ben wel gaan kijken wegens o.a. hem omdat ik hem en Julia zo tof vond in Idols.
Waarschijnlijk de keus van de platenbaas, hij moet nog 2 platen met de winnaar maken, en dit is kennelijk de lucratiefste...
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_184069327
Leuk dat Bram gewonnen heeft maar laten we eerlijk wezen, gewoon realistische kijk op dingen en zo.

Hoe vaak gaan we in de komende nouja zeg, 6 maanden nog iets horen van ze?
Over 6-9 maanden is iedereen al weer vergeten wie Bram was en wat 'ie ook al weer kon omdat A: de muziek enorm generiek is die 'ie maakt of B: Het programma amper bekeken is, en vooral door 12-13 jarige natte kutjes en niet door serieus publiek.
pi_184111437
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_184124317
Wat heeft Ruby nou eigenlijk gedaan al die maanden? Heb haar alleen met Bram bezig gezien en af en toe slecht horen zingen. Volgend jaar wordt ze 30 dus ben benieuwd of ze dan eindelijk gaat beseffen dat het niks gaat worden. :')

Verwacht verder ook niet dat we nog veel van ze gaan horen inderdaad.. Misschien dat Julia en Bram nog een wanhopige poging bij the voice gaan doen, maar verder?
pi_184124479
6 tot 9 maanden geef ik de deelnemers nog.
Dan zijn ze óf weer bij Idols / The Voice inderdaad óf ze proberen krampachtig te laten zien overal dat ze wel degelijk echt moeten opvallen.

Terwijl in werkelijkheid niemand die echt serieus met muziek bezig is dit programma heeft gekeken denk ik, in elk geval niet langer dan 15 minuten :')

Kinderen 12-13-14 zullen ze nog wel herinneren, en op FOK! ook nog wel wat mensen, en de SBS6 kijkers :') Maar buiten dat? Niemand.

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2018 16:23:17 ]
pi_184127200
Denk dat Julia op zich nog wel iets kan gaan doen, omdat zij een aparte richting heeft.

Delany is wel redelijk populair. Zie haar en Quincy het eventueel nog wel een tijdje volhouden.
Ruby, Bram, Jorieke, Justin, Samir en Trever zijn sowieso redelijk kansloos, ondanks Ruby's connecties.

En Luuk heeft gewoon echt geen drol kunnen laten zien.
  maandag 31 december 2018 @ 18:14:02 #157
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184127261
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 18:11 schreef Nathvi het volgende:
Denk dat Julia op zich nog wel iets kan gaan doen, omdat zij een aparte richting heeft.

Delany is wel redelijk populair. Zie haar en Quincy het eventueel nog wel een tijdje volhouden.
Ruby, Bram, Jorieke, Justin, Samir en Trever zijn sowieso redelijk kansloos, ondanks Ruby's connecties.

En Luuk heeft gewoon echt geen drol kunnen laten zien.
jorieke zal wel veel. Schnanbbels kunnen krijgen omdat ze een apart genre heeft.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184127299
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 18:14 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

jorieke zal wel veel. Schnanbbels kunnen krijgen omdat ze een apart genre heeft.
Ik vind juist dat zij met Bram en Ruby de meest "Dit heb ik 100x gehoord"-genre had :O.
Zal aan mij liggen dan :$
  maandag 31 december 2018 @ 18:25:27 #159
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184127546
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 18:15 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ik vind juist dat zij met Bram en Ruby de meest "Dit heb ik 100x gehoord"-genre had :O.
Zal aan mij liggen dan :$
dat waren de liedjes die ze van het programma moest maken.

Ze wilde hele andere nummers.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184130212
Ik denk dat Delany wel ergens komt. Dat jonge publiek is natuurlijk ook gewoon een enorm publiek.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')