abonnement Unibet Coolblue
pi_182673879
Zoals iedereen wel heeft kunnen merken is deze herfst net een lente door het mooie weer. Ik heb op 1 augustus nog een zonnebloemzaadje in de grond gedrukt en deze is gewoon uitgekomen en ziet er momenteel uit zoals op onderstaande foto. Ben eens benieuwd of er meer mensen nou planten in bloei hebben wat niet normaal is voor eind oktober.

pi_182674011
Witte rozen hier nog volop in bloei. Maar weet eerlijk gezegd niet of dat nou echt heel abnormaal is :') daarvoor heb ik er te weinig verstand van.
Alius aliud dicit
pi_182674043
Het voelt toch ook als zomer?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182674661
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:09 schreef Jordy-B het volgende:
Het voelt toch ook als zomer?
Zeker dat het zomers aanvoelt maar planten hebben volgens mij wel door het dat niet is. Veel minder zonuren en vooral de zonkracht is veel lager.
pi_182674888
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 18:44 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Zeker dat het zomers aanvoelt maar planten hebben volgens mij wel door het dat niet is. Veel minder zonuren en vooral de zonkracht is veel lager.
Het begin en einde van het groeiseizoen hebben vooral met temperatuur te maken. Het stijgen van de temperatuur is het beginsignaal voor een plant om actief te worden en groen aan te maken. Het einde van het seizoen wordt vervolgens weer aangekondigd door temperatuurdaling.

Zonuren zijn bij mijn weten vooral belangrijk voor het inzetten van de eerste bloei. Na de eerste bloei kunnen veel planten een tweede, derde of zelfs vierde bloei inzetten, mits de energievoorraad en temperatuur dat toelaten.

Het bijzondere gedrag is dus gewoon in lijn met de bijzonder hoge temperatuur voor de tijd van het jaar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182674917
Vandaag zag ik vanuit de trein een compleet veld narcissen in bloei. Mooi maar vreemd...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')