De tientallen miljarden was lichtelijk overdreven bleek later, dat klopt.quote:Op zondag 18 november 2018 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tientallen miljarden per kwartaal, ja? In non-VS markten in elk geval niet (operating margin van -5.1%) en als je de winst als percentage van de omzet ziet, dan opereert Amazon ook op een behoorlijk dun koord. Het is nieuws als Amazon een kwartaal >2 miljard aan winst haalt, dat is misschien 4-5 x Ahold Delhaize.
verstandig. mijn tandarts gevestigd in het centrum van den haag moest ook verkassen omdat de eigenaar het pand zou verbouwen tot appartementen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In Rotterdam zijn ze al een tijd bezig om winkelpanden om te bouwen naar woonruimtes. Van dat eerste zijn er teveel, terwijl er steeds meer vraag is naar woonruimtes.
https://www.ad.nl/rotterd(...)t-woningen~aa80f7c4/
Hier rondom Den Haag wordt hetzelfde gedaan met een aantal kantoorgebouwen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In Rotterdam zijn ze al een tijd bezig om winkelpanden om te bouwen naar woonruimtes. Van dat eerste zijn er teveel, terwijl er steeds meer vraag is naar woonruimtes.
https://www.ad.nl/rotterd(...)t-woningen~aa80f7c4/
Dat is zelfs makkelijker dan het ombouwen van winkelpanden.quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hier rondom Den Haag wordt hetzelfde gedaan met een aantal kantoorgebouwen.
Gaat prima, ze voeren een beleidswijziging door die banen kost. Lijkt me geen heel vreemde zaak..?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:53 schreef Djeez het volgende:
Het gaat dus ook al niet zo best met IKEA:
https://www.ad.nl/economi(...)-nederland~add99246/
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:53 schreef Djeez het volgende:
Het gaat dus ook al niet zo best met IKEA:
https://www.ad.nl/economi(...)-nederland~add99246/
klinkt gewoon als een verlegging van accenten binnen de organisatie. Je organisatie aanpassen aan de nieuwe wensen van de klant. Lijkt me uitstekend.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:53 schreef Djeez het volgende:
Het gaat dus ook al niet zo best met IKEA:
https://www.ad.nl/economi(...)-nederland~add99246/
Ze zetten het nog wel in elkaar toch voor die bezorgprijs?quote:Op woensdag 21 november 2018 22:51 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, IKEA wordt ook wakker en komt er achter dat je in 2018 geen ¤ 40,-- bezorgkosten meer kunt vragen om een tafeltje naar de klant te brengen op een moment dat het hen als wínkel uit komt.
Nee en wij wonen op een tweede verdieping, maar de spullen omhoog brengen deden ze ook niet voor dat geldquote:Op woensdag 21 november 2018 23:08 schreef Blik het volgende:
Ze zetten het nog wel in elkaar toch voor die bezorgprijs?
dat was vroeger zo ja. 3 jaar terug bezorgde ze gewoon 3 hoog zonder lift. Dat deden ze daarvoor nooitquote:Op donderdag 22 november 2018 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee en wij wonen op een tweede verdieping, maar de spullen omhoog brengen deden ze ook niet voor dat geld
Dat is wel echt een service waar je u tegen zegtquote:Op donderdag 22 november 2018 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee en wij wonen op een tweede verdieping, maar de spullen omhoog brengen deden ze ook niet voor dat geld
https://nos.nl/artikel/22(...)n-sluit-winkels.htmlquote:Kledingketen Esprit verkoopt steeds minder kleding en neemt daarom nieuwe bezuinigingsmaatregelen. Veertig procent van het kantoorpersoneel moet op termijn vertrekken en een aantal winkels wordt gesloten.
De kledingketen heeft tientallen winkels in Nederland en meer dan 760 wereldwijd. Wat de precieze gevolgen zijn voor Nederlandse winkels en personeel is nog onduidelijk.
Al jarenlang daalt de omzet bij het concern. In 2011 werd er nog voor 3,9 miljard euro aan kleding verkocht. In het laatste jaar werd er nog slechts voor 1,7 miljard euro verkocht. Het afgelopen jaar was er een omzetdaling van 11 procent.
De hoofdkantoren staan in Duitsland en Hong Kong. In Duitsland verdwijnen mogelijk zo'n vijfhonderd banen.
Vertrekregeling
Het bedrijf heeft verschillende keren geprobeerd het tij te keren. Zo konden medewerkers in 2016 kiezen of ze mee wilden doen aan een vrijwillige vertrekregeling. Sinds 2011 heeft het bedrijf een derde van zijn locaties in Nederland gesloten, blijkt uit cijfers van marktonderzoeker Locatus.
Volgens de topman van Esprit is het merk "het contact met de kwijtgeraakt" en moet het bedrijf zichzelf opnieuw uitvinden. Er wordt niet alleen bezuinigd. Er staan ook nieuwe winkelopeningen op de planning, vooral in China. In 2019 wil het bedrijf met een nieuw concept komen voor z'n winkels.
Mijn donderdag geplaatste bestelling die niks te maken heeft met BF is ook nog steeds onderweg.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:36 schreef Eightyone het volgende:
Imagoprobleem? Het staat bekend als saai & degelijk.
Maar dat soort kleding heb je óók nodig.
--------------
Wat een gedoe trouwens, dat Black Friday. Ook een gisteren geplaatste Bol-bestelling (helaas had ik net ná BF een nieuwe kruimeldief nodig) kan door dit fenomeen niet tijdig geleverd worden.
Oh, mijn donderdag geplaatste bestelling die niets te maken had met BF arriveerde op vrijdagavond laat. Tot mijn verrassing, want stond tot een uur of 4 's middags nog op 'sorteren' in track & trace.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:58 schreef jajablahblah het volgende:
Mijn donderdag geplaatste bestelling die niks te maken heeft met BF is ook nog steeds onderweg.
Denk dat dat aan het item ligt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:58 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Mijn donderdag geplaatste bestelling die niks te maken heeft met BF is ook nog steeds onderweg.
Of aan DHL.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:39 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Denk dat dat aan het item ligt.
Oooh zegt dat dan gelijk... ik bestel überhaupt niets als ze leveren via DHL.quote:
Ik moet zeggen dat ik er sterk over denk om dat niet meer te doen. Je kan helemaal niks aanpassen aan de bezorging en ze leveren (zakelijk) niet op zaterdag.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oooh zegt dat dan gelijk... ik bestel überhaupt niets als ze leveren via DHL.
. Nee Daar heb ik de laatste twee jaar toch wel echt een paar leuke /fijne items gescoord. Maar lange broeken verkopen ze al niet meer (lengtemaat 34)quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)n-sluit-winkels.html
Ik vind het ook een fijn merk voor kleding die ik ook op werk kan dragen voor een betaalbare prijs.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
. Nee Daar heb ik de laatste twee jaar toch wel echt een paar leuke /fijne items gescoord. Maar lange broeken verkopen ze al niet meer (lengtemaat 34)
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:12 schreef KingRadler het volgende:
Amazon met Bol vergelijken moet je niet doen...
Het zijn beide webshops. Waarom zou je ze niet vergelijken?quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:12 schreef KingRadler het volgende:
Amazon met Bol vergelijken moet je niet doen...
Weet niet waar je woont maar ik heb lengtemaat 34-36 (breedtemaat 26) en ik slaag regelmatig bij The Stone outlet in Den Haag winkelcentrum Leyweg.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
. Nee Daar heb ik de laatste twee jaar toch wel echt een paar leuke /fijne items gescoord. Maar lange broeken verkopen ze al niet meer (lengtemaat 34)
The Stone zit hier volgens mij ook. Only lukt ook af en toe. En de laatste paar keer ben ik geslaagd in de opruiming van Jeans centre en Open32, dus ik kom er wel. Maar toch bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont maar ik heb lengtemaat 34-36 (breedtemaat 26) en ik slaag regelmatig bij The Stone outlet in Den Haag winkelcentrum Leyweg.
De broeken van Only zitten trouwens ook helemaal prima
Prijzen variëren van ¤5 tot ¤22,50. Zelf heb ik daar nooit meer dan ¤17,50 uitgegeven voor een broek van Esprit en Only
Amazon kan het permiteren om flink onder de kost prijs te zitten en dat kan Bol niet.quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn beide webshops. Waarom zou je ze niet vergelijken?
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2018 17:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Amazon kan het permiteren om flink onder de kost prijs te zitten en dat kan Bol niet.
Je zat net ook naar Editie NL te kijken?quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:23 schreef KingRadler het volgende:
Heb mijn Sinterklaas kadoos in de winkel gekocht het is een zooitje online. Was bang dat niet alles op tijd Zou aan Komen.
Wat is er mis mee voor mij als consument?quote:Op woensdag 28 november 2018 18:36 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Dit.
Kwalijke zaak trouwens. Gaat echt nergens meer over.
Betere klantenservice? I call bullshitquote:Op vrijdag 30 november 2018 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er mis mee voor mij als consument?
Amazon is goedkoper en heeft een betere klantenservice.
Grootste vervoerder, dus ook meeste klachtenquote:Op vrijdag 30 november 2018 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon optijd bestellen. Dat PostNL het niet aankan is trouwens wel typisch, andere vervoerders hebben het beter voor elkaar.
Nog niet gezien...quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je zat net ook naar Editie NL te kijken?
Helemaal niks is er mis voor jou als consument.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er mis mee voor mij als consument?
Amazon is goedkoper en heeft een betere klantenservice.
Dat is niet mijn ervaring. Ik vond het bij DHL erger dan bij PostNL.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon optijd bestellen. Dat PostNL het niet aankan is trouwens wel typisch, andere vervoerders hebben het beter voor elkaar.
Ik heb verzonden met PostNL, UPS, DHL en Trans Mission.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:06 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring. Ik vond het bij DHL erger dan bij PostNL.
Ik heb nog nooit een klantenservice gehad die me persoonlijk belde na het invullen van een contactformulier. Op een zondagavond. Binnen 30 minuten.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Betere klantenservice? I call bullshit
En goedkoper is leuk, maar niemand wordt beter van een monopolie op langere termijn
Een contactformulier? Kon je niet de klantenservice bereiken?quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een klantenservice gehad die me persoonlijk belde na het invullen van een contactformulier. Op een zondagavond. Binnen 30 minuten.
Direct persoonlijke ownership. Goed contact. Zoals het hoort.
In Nederland word je snel afgescheept met 'we zoeken het uit' of 'ik vraag het even na'.
Ik heb niet eens geprobeerd te bellen, wilde gewoon een melding maken met de verwachting er de volgende dag iets op te horen. Die verwachting werd ruimschoots overtroffen dus.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Een contactformulier? Kon je niet de klantenservice bereiken?
En verder, coolblue en bol.com hebben ongeveer de best mogelijke service die er bestaat. En dat is nou niet bepaald het ding waar een Amazon in uitblinkt. Dus als er dan opeens iemand roept dat de klantenservice van Amazon zo ontzettend goed is... smells fishy
Hi jeff! (Je zou overigens prima een amazon medewerker kunnen zijn)quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geprobeerd te bellen, wilde gewoon een melding maken met de verwachting er de volgende dag iets op te horen. Die verwachting werd ruimschoots overtroffen dus.
Maar inderdaad. Fishy. Je hebt me door. Ik ben stiekem de CEO van Amazon die op FOK! klanten probeert te winnen.
Bol en coolblue goede service, ja, daarom is de prijs ook zo achterlijk hoog. Die service moet ergens van betaald worden.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Een contactformulier? Kon je niet de klantenservice bereiken?
En verder, coolblue en bol.com hebben ongeveer de best mogelijke service die er bestaat. En dat is nou niet bepaald het ding waar een Amazon in uitblinkt. Dus als er dan opeens iemand roept dat de klantenservice van Amazon zo ontzettend goed is... smells fishy
Hoeft niet verzekerd aangetekend staat voor een bedrag tot 500¤quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb verzonden met PostNL, UPS, DHL en Trans Mission.
De laatste was het beste, maar is gestopt met consumentenvervoer. Dan komt UPS, dan DHL en PostNL is echt één grote verschrikking. Heel veel klachten, heel veel schade, heel veel pakketten die kwijt waren en dan "niet verzekerd dus helaas kunnen wij niets doen".
Ja en dat kost een heleboel meer en klanten willen het liefst niets betalen voor verzenden. PostNL is gewoon een waardeloze vervoerder als je dingen zakelijk wil verzenden.quote:Op zaterdag 1 december 2018 00:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeft niet verzekerd aangetekend staat voor een bedrag tot 500¤
Goed en wel 1 Euro meer.quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en dat kost een heleboel meer en klanten willen het liefst niets betalen voor verzenden. PostNL is gewoon een waardeloze vervoerder als je dingen zakelijk wil verzenden.
¤ 6,95 > ¤ 8,60quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Goed en wel 1 Euro meer.
Tenzij een groter pakket maar dat weet ik niet verzend nooit iets groots.
TransMission, hou op schei uitquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb verzonden met PostNL, UPS, DHL en Trans Mission.
De laatste was het beste, maar is gestopt met consumentenvervoer. Dan komt UPS, dan DHL en PostNL is echt één grote verschrikking. Heel veel klachten, heel veel schade, heel veel pakketten die kwijt waren en dan "niet verzekerd dus helaas kunnen wij niets doen".
Vaak als wij een ophaalafdracht verzonden hadden aan Transmission kwamen ze niet opdagen en kon je bellen waar de chauffeur bleef, en soms als er niks was aangemeld, dan kwamen ze juist weer met 2 wagensquote:Op zaterdag 1 december 2018 07:44 schreef jajablahblah het volgende:
Ik had een leverancier die met TransMission verzond en dat was één grote ellende. Altijd kapotte goederen.
Verzendberichten die verzonden werden als ze al aan de deur stonden, dat soort dingen.
Ik zal geen namen noemen, maar deze betreffende TransMission was in Geldermalsen gevestigd.quote:Op zaterdag 1 december 2018 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb 1,5 jaar met Trans-Mission verzonden, er zijn wel eens wat pakjes beschadigd, maar dat is altijd netjes opgelost geweest. Chauffeur altijd netjes optijd, ik was heel tevreden en nauwelijks klachten van klanten, behalve in 1 bepaalde regio. Transmission werkt met subbedrijfjes die dan het uiteindelijke werk doen en ergens in Brabant geloof ik zat er een die er een potje van maakte.
Achterlijk hoog? Je bedoelt over het algemeen het goedkoopste in de Nederlandse markt?quote:Op vrijdag 30 november 2018 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bol en coolblue goede service, ja, daarom is de prijs ook zo achterlijk hoog. Die service moet ergens van betaald worden.
Nee, dat klopt op zich wel.quote:Op vrijdag 30 november 2018 18:52 schreef Blik het volgende:
En goedkoper is leuk, maar niemand wordt beter van een monopolie op langere termijn
Niet een hele goede vergelijking. Amazon gebruikt de winsten van andere bedrijfsonderdelen om op die manier hun retailkant uit te breiden. Dit gebeurt regelmatig op niet al te chique wijze (bijvoorbeeld onder marktprijs verkopen)quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, dat klopt op zich wel.
Maar voordat we massaal medelijden met bol.com krijgen: Ahold (baasje van bol) heeft de laatste 20 jaar zo ongeveer wel alle supermarktketens gesloopt en is nu de duurste keten van Nederland.
Nu krijgen ze met Amazon een koekje van eigen deeg.
Net als Gamma, Praxis en Karwei die eerst alle lokale dhz-winkels hebben weggeconcurreerd en nu zelf ten onder gaan aan Hornbach. Tsja, zo gaat dat soort dingen in een 'vrije markteconomie': eten en gegeten worden.
Dat is toch hun goed recht? Alsof Ahold niets bijlapt aan bol.com om een goede marktpositie te verkrijgen. Dat mag toch? Wat is het probleem nou helemaal?quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet een hele goede vergelijking. Amazon gebruikt de winsten van andere bedrijfsonderdelen om op die manier hun retailkant uit te breiden. Dit gebeurt regelmatig op niet al te chique wijze (bijvoorbeeld onder marktprijs verkopen)
Amazon verkoopt regelmatig spullen onder inkoopsprijs, bij mijn weten mag dat niet. Europa heeft ook strenge wetten wat dat betreft, niet voor niets dat amazon al onderzocht door de duitse consumentenwaakhond.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is toch hun goed recht? Alsof Ahold niets bijlapt aan bol.com om een goede marktpositie te verkrijgen. Dat mag toch? Wat is het probleem nou helemaal?
Maar dan koop je er niet, ook even goede vrienden hoor.
Bol en coolblue zijn echt verre van goedkoop.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Achterlijk hoog? Je bedoelt over het algemeen het goedkoopste in de Nederlandse markt?
Geef mij de naam vd winkel maar in Nederland waar dezelfde spullen goedkoper zijn?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bol en coolblue zijn echt verre van goedkoop.
Kun je zelf ook heel makkelijk vinden.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Geef mij de naam vd winkel maar in Nederland waar dezelfde spullen goedkoper zijn?
Ze zijn gewoon gemiddeld.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bol en coolblue zijn echt verre van goedkoop.
Oh, heb je geen naam?quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je zelf ook heel makkelijk vinden.
Dit is mijn ervaring ook, kijk altijd even rond en over de linie is bol.com en in mindere mate coolblue een prima partij (valt me de laatste tijd op dat coolblue minder goedkoop wordt, kunnen niet zo goed mee met de aanbiedingen).quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
Per individueel product is er wellicht altijd wel een goedkopere stunter te vinden, over de gehele linie kom ik vaak bij bol.com of coolblue uit. Maar mijn laatste GSM kocht ik bijvoorbeeld bij belsimpel, en iets van wanddecoratie bij fonQ.nl, dus een beetje rondklikken loont vaak nog wel.
De enige prijswet in Europa is dat er geen adviesprijs gehanteerd mag worden door fabrikanten. Retailers mogen zelf hun producten prijzen,quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Amazon verkoopt regelmatig spullen onder inkoopsprijs, bij mijn weten mag dat niet. Europa heeft ook strenge wetten wat dat betreft, niet voor niets dat amazon al onderzocht door de duitse consumentenwaakhond.
Check de Tweakers Pricewatch voor willekeurig artikel X en je ziet er tig. Intertoys, Fonq, Art & Craft, MediaMarkt, etc.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Geef mij de naam vd winkel maar in Nederland waar dezelfde spullen goedkoper zijn?
Ik denk dat je bedoelt dat niet verplicht mag worden aan retailers om die adviesprijs te hanteren?quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De enige prijswet in Europa is dat er geen adviesprijs gehanteerd mag worden door fabrikanten. Retailers mogen zelf hun producten prijzen,
En dan is fonq weer voor een ander product duurder dan bol.com, en voor lego is intertoys weer duurder dan bol.com. Per product kun je het nooit vergelijken. Bol.com heeft het breedste assortiment en een over het algemeen vrij gunstig prijspeil.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De enige prijswet in Europa is dat er geen adviesprijs gehanteerd mag worden door fabrikanten. Retailers mogen zelf hun producten prijzen,
Waarom zou je niets onder inkoopsprijs mogen verkopen ook?
[..]
Check de Tweakers Pricewatch voor willekeurig artikel X en je ziet er tig. Intertoys, Fonq, Art & Craft, MediaMarkt, etc.
Bol is overigens wel goedkoper dan Coolblue, in mijn beleving is Coolblue vaak één van de duurste opties.
Doordat ze duurder zijn hebben ze ook betere servicequote:Op zondag 2 december 2018 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
Coolblue verkoopt alles standaard voor de adviesprijs en is daarom altijd het duurste.
Nee, ze hoeven niet moeileijk te doen omdat ze per product voldoende marge hebben. En daar winnen ze het van kleine shopjes. Maar het blijft een dure ballentent.quote:Op zondag 2 december 2018 11:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Doordat ze duurder zijn hebben ze ook betere service
Daar sta ik niet van te kijken. Super duur pand.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:41 schreef KingRadler het volgende:
dit keer goed nieuws
Het huispakkenbedrijf van Roy Donders wordt failliet verklaard
Zijn winkel Rojami's in Tilburg is per direct gesloten. De rechter beslist dinsdag over het door hemzelf aangevraagde faillissement.
Eén van de oorzaken van het faillissement is volgens Donders de verhuizing van de winkel van een buitenwijk naar het Tilburgse centrum. Voor het pand van de nieuwe zaak betaalde hij een hogere huur, maar die trok nauwelijks extra klanten.
https://www.ad.nl/tilburg(...)hrikkelijk~a48c1a12/
Beter gaat de rest van hem ook failliet. Wat een irritante kwal is dat.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:41 schreef KingRadler het volgende:
dit keer goed nieuws
Het huispakkenbedrijf van Roy Donders wordt failliet verklaard
Zijn winkel Rojami's in Tilburg is per direct gesloten. De rechter beslist dinsdag over het door hemzelf aangevraagde faillissement.
Eén van de oorzaken van het faillissement is volgens Donders de verhuizing van de winkel van een buitenwijk naar het Tilburgse centrum. Voor het pand van de nieuwe zaak betaalde hij een hogere huur, maar die trok nauwelijks extra klanten.
https://www.ad.nl/tilburg(...)hrikkelijk~a48c1a12/
waarom zou je ze überhaupt willen?quote:Op dinsdag 4 december 2018 10:35 schreef KingRadler het volgende:
zijn huispakken waren ook prijzig ik kon ze goedkoper krijgen
Over hoeveel huur per maand hebben we het dan in het centrum van Tilburg?quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar sta ik niet van te kijken. Super duur pand.
ik hoef ze zelf niet...quote:Op dinsdag 4 december 2018 10:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
waarom zou je ze überhaupt willen?
¤150 per m2 per jaar zie ik op funda voorbijkomen, geen idee hoe groot het was maar aangezien het nr 1-7 was op dat pleintje zal het niet al te klein zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 december 2018 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over hoeveel huur per maand hebben we het dan in het centrum van Tilburg?
Geen idee want zit al lang niet meer in het winkelvastgoed maar gezien de locatie was het een van de duurste stukken in Tilburg. Voorheen zat de Bershka erin.quote:Op dinsdag 4 december 2018 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over hoeveel huur per maand hebben we het dan in het centrum van Tilburg?
550m2 vloeroppervlak zag ik voorbij komen, laat het idd rond de 150 euro zitten dan zit je al op 82K per jaar aan huur. Daar moet je heel wat huispakken voor verkopen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 10:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Geen idee want zit al lang niet meer in het winkelvastgoed maar gezien de locatie was het een van de duurste stukken in Tilburg. Voorheen zat de Bershka erin.
Maar als je dat ook niet beweert te zijn kun je daarmee heel snel een discussie stoppen. Een keer bij een verkooptraining gehad: als je ook niet beweert de goedkoopste te zijn, maar in iets anders boven het maaiveld uitkomt, dan wordt dat snel geaccepteerd door je klanten. Dan heb je ook nooit dat eeuwige gezeik over de laagste prijs waar eigenlijk niemand op de lange termijn beter van wordt.quote:Op zondag 2 december 2018 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
Coolblue verkoopt alles standaard voor de adviesprijs en is daarom altijd het duurste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |