abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182706915
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:09 schreef KP88 het volgende:
Ga de zielige jonge uithangen bij der.

Ze gaan altijd vragen naar je liefdes leven. Vinde ze prachtig.
En daar moet je een beetje slim liegen. Succes 👍
Tja dat gaat een beetje lastig aangezien ik haar niet zo vaak zie en ik alleen echt contact met haar heb op Facebook(waar ik bijna nooit iets mee doe)
pi_182724166
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 12:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
Kijk of je een paar bikinifoto's van haar kunt vinden op FB, insta of iets anders en fap daar een paar keer lekker op. Ga vervolgens gewoon weer verder met je leven.
Dit heb ik geprobeerd en t heeft niet echt gewerkt. Heb je misschien nog andere tips?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 22:16:11 #53
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_182724216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:13 schreef DutchCraft het volgende:

[..]

Dit heb ik geprobeerd en t heeft niet echt gewerkt. Heb je misschien nog andere tips?
lol
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_182727954
Incest is in Nederland gewoon legaal. Er is Een uitzondering:

Artikel 249 Wetboek van Strafrecht
Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.

Maar dat is meer omdat er dan sprake is van ontucht met misbruik van gezag/vertrouwen. Ook trouwen zal geen probleem zijn zolang er geen sprake van dwang is:

Artikel 41 Burgerlijk Wetboek Boek 1
1. Een huwelijk mag niet worden gesloten tussen hen die elkander, hetzij van nature hetzij familierechtelijk, bestaan in de opgaande en in de nederdalende lijn of als broeders, zusters of broeder en zuster.

Het huwelijk is dus niet toegestaan tussen grootouders en kleinkinderen, ouders en kinderen en tussen broers, zussen en broers en zussen. Dit is geldig voor biologische en juridische betrekkingen (adoptie/erkenning).

Helaas is het leeftijdsverschil tussen jullie te groot om seks te hebben met één uitzondering:

Artikel 245 Wetboek van Strafrecht
Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Jullie mogen dus legaal seks hebben indien jullie getrouwd zijn. Helaas moet je 18 zijn om te trouwen in Nederland.

Gewoon even wachten tot je 16 bent dus. Succes!
pi_182815751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 05:04 schreef Delenlill het volgende:
Gewoon even wachten tot je 16 bent dus. Succes!
Bedankt :)
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:48:39 #56
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182816460
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:27 schreef DutchCraft het volgende:
Ey,
Ik heb een tijdje terug een bruiloft van familie gehad en toen merkte ik dat ik een crush op mijn 8 jaar oudere achternicht heb. Ik zit er nu al een tijd over na te denken en ik weet niet wat ik moet doen. Ik durf het tegen niemand te vertellen. Heeft iemand een idee wat ik moet of kan doen?

Ik ben trouwens 14 en mijn achternicht is 22.
Gewoon, wat alle 14-jarige jongens doen. Potje fantaseren en masturberen op dr.
pi_182838958
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:48 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Gewoon, wat alle 14-jarige jongens doen. Potje fantaseren en masturberen op dr.
Dit. Hormonen.
https://hoevrouwenjeziekmaken.com/
______________________________________________________
https://www.instagram.com/hoevrouwenjeziekmaken/
pi_182854214
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat incest in het verleden (100+ jaar) minder een taboe was dan tegenwoordig.
Als je bedenkt dat je voorouders steeds verdubbelen: 2 ouders, 4 grootouders, 8 overgrootouders, etc. Dan zit je bij 40 generaties terug op 2^40= 1.099.511.627.776 voorouders. Dat is rond de tijd van Karel de Grote. Aangezien er nooit zoveel mensen er rondgelopen hebben, zal er vast wel vreemdgegaan zijn en ook wel wat incest geweest zijn.

Bij de adel en koningshuizen hielden ze het juist graag in eigen familie. Dat is een grote partij goed gedocumenteerde incest.

OT: Niet verkeerd bedoel, maar zet dit maar uit je hoofd. Een 22 jarige meid ziet over het algemeen niks in een 14 jarig menneke. En als je niet wist dat je verre familie van elkaar bent, zou het nog kunnen, maar ik gok dat ze dan toch zo iets heeft van, hell no.

Je bent jong en er zijn genoeg vrouwen. En niet te druk over maken. Blijkbaar hebben de meeste jongeren gemiddeld pas op hun 17/18 voor het eerste een relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door steelhead op 31-10-2018 12:21:35 ]
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_182854341


[ Bericht 100% gewijzigd door steelhead op 31-10-2018 12:20:50 ]
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_182857604
Kan gewoon. In de biblebelt doen ze niet anders dan familie neuken.
pi_182862023
Papa en mama weg

Gordijnen dicht

Open de Facebookpagina van je nicht

En trek je suf op haar profielfoto

Buikje droog maken

En volgende week doe je het zelfde met je achterbuurvrouw in gedachten ^O^

Geniet van je puberteit zou ik zeggen. :Y
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')