abonnement Unibet Coolblue
pi_182666543
Uitgerekende data:

31 oktober: eponine

19 november: JaleesaJoia (jongen)
25 november: Tink89

14 december: Hilzillah

2019:

27 januari: Klaprooss
31 januari: krijgerrtje

2 februari: Limone
24 februari: Peejtur

8 maart: Mardy_Bum
22 maart: VenusFlyTrap
24 maart: ***Leintjeuh en kaasplankje***

1 april: Cholula
5 april: Djoess (meisje)
19 april: Rebubbled
19 april: Flav
28 april: CaVaBien

12 mei: Ceviche
19 mei: Sisu
20 mei: Pinquit
24 mei: dodoria


***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 31-10-2018 07:54:18 ]
pi_182666957
Wederom sterkte met wachten kleurdoos, 3 dagen zweden klinkt heerlijk. Hoop dat je alles dan ook voor heel even los kan laten!

Cho, mooi he hoe dat ineens om kan slaan! En bekende tekst, dat roept kleuter ook haha!

Oh jongens, herfstvakantie ik hou er van O+ gister deden we al pyjama dag, en vandaag meldde kleuter zich pas om 10 uur. Ook zij is dus ernstig toe aan vakantie. Zo maar eens even aankleden en bedenken wat we gaan doen vanmiddag!
pi_182667637
Klinkt zo fijn aapie O+ ik kijk zo uit naar de kerstvakantie, de laatste twee weekjes fulltime samen met m’n nu nog enige kind O+
pi_182668257
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 11:59 schreef krijgerrtje het volgende:
Klinkt zo fijn aapie O+ ik kijk zo uit naar de kerstvakantie, de laatste twee weekjes fulltime samen met m’n nu nog enige kind O+
We beginnen goed op deze manier inderdaad!

En voor mij hetzelfde, nog even fulltime genieten van alleen mn oudste, na de vakantie staat heel ons leven op zn kop met twee baby's erbij!

We hebben besloten ook lekker thuis te blijven en spelletjes te doen!
  maandag 22 oktober 2018 @ 12:47:20 #5
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182668487
Heerlijk, Aapie! Geniet er van!

Succes met wachten KD :* hopelijk kom je even tot rust in Zweden.

Cho, ik had 'm ook gemist. Leuk, piemols in buiken O+
pi_182670008
Kleurdoos, hele fijne vakantie. Zweden lijkt me een prachtig land.

Cho een jongetje wat leuk!


Gister was het feest in Huize Venusflytrap.
Mevrouw moest van haar hormonen de hydrofiele doeken strijken, mijn man heeft me in 11 jaar nog nooit een strijkijzer zien aanraken dus hij ging helemaal stuk. Hierna was ik nog niet tevreden en heb ik de boel opnieuw opgevouwen. Hij vind het jammer dat mijn hormonen alleen grip hebben op de babykamer.
De commode en kast zijn besteld en krijgen we over 2,5e week, als deze binnen zijn weten we het geslacht al en kan ik beginnen met de gekregen kleertjes wassen en sorteren. Nu al zin in.
pi_182670666
Zo, consulente MvM is net geweest, natuurlijk belde op het moment dat zij er was de verloskundige voor het maken van de eerste afspraak. It is on :o
pi_182673805
Omg douche-eend, Nu ben je echt heul zwanger! :D

Venus jouw hormonen :D die gaan sneller dan die van mij :P
pi_182674388
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:53 schreef krijgerrtje het volgende:
Omg douche-eend, Nu ben je echt heul zwanger! :D

Venus jouw hormonen :D die gaan sneller dan die van mij :P
En nog hopen dat alles goed gaat natuurlijk, maar dit soort dingen maken het ineens wel heel erg echt :). Nog 2 weken, dan vroege echo.
  maandag 22 oktober 2018 @ 19:25:23 #10
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182675477
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:53 schreef krijgerrtje het volgende:
Omg douche-eend, Nu ben je echt heul zwanger! :D

Venus jouw hormonen :D die gaan sneller dan die van mij :P
Mag ik in de OP? Uitgerekende datum is 12 mei 2019.

Net een mooie echo gehad, alles zit erop en eraan. Blijkbaar zat de maag en blaas al vol, dus dat werkt naar behoren :) en ze kon zien dat het geen open ruggetje heeft (ook wel fijn om te weten).
Gelijk ingeschreven voor kraamzorg.
pi_182676209
Ik wil ook wel in de OP! 20 mei!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182676369
Done! ^O^ Fijn van de goede echo ceviche :D
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:46:50 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182677743
Fijn van de goede echo en het echt, echt zwanger zijn! Sowieso veel nieuwe, welkome aanwas. Ik voel me nu ineens een oude rot in het topic _O-

Wij hebben net met schoonouders en schoonzus een vakantie naar port zelande geboekt voor in februari. Heerlijk, met drie babysits een midweek naar zee, vliegeren, zwemparadijs en lekker relaxen :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182678198
*O* voor de goede echo’s

Vandaag een flinke sportmassage gehad omdat mijn nek en bovenrug helemaal vastzaten.
Werd elke morgen met hevige hoofdpijn wakker en wilde echt niet elke keer paracetamol pakken.
Ik moet echt van Google wegblijven want nu blijkt een stevige massage schadelijk te kunnen zijn voor de baby :')
Denk dat ik mezelf maar tot aan de bevalling opsluit, tegenwoordig mag je bijna niks meer.
pi_182678833
Jeej voor goede echo's!

Haha venus goed bezig! Ik ben blij dat hier nu eindelijk alles af is!

En tink, we gaan bijna bevallen dus het klopt toch ook wel een beetje dat je een ouwe in het topic bent hihi!

Ik ben lekker aan het bankhangen na een fijne dag met kleuter, ik had zowaar een beetje meer energie en minder last van mijn lijf vandaag. Dus we hebben gezellig een tent gebouwd van de tafel en daaronder samen zitten knutselen enzo. Wat knap je daar van op van zon gezellige dag!
Ook het vocht lijkt op zn retour te zijn, ik kan de contouren van mijn enkels weer zien haha!
Hopenlijk blijft het de hele week zo, wel zo gezellig voor haar in de vakantie!
pi_182678914
Iig een jongetje hier, rest vertel ik later als mijn verhaal niet af is voor hij uit moet, we stijgen nu op! (Wel duidelijkheid) en ook weer niet want een 100% levensvatbaar jochie (met ‘goed te doen’ syndroom) maar dat vocht hè .. in ieder geval een beeld dat ze vrijwel nooit zien op een echo omdat het syndroom pas vaak ontdekt wordt als mannen onvruchtbaar blijken. Dus als het vocht er niet was geweest, hadden we een gezind ogend kindje mogen krijgen en er dus later pas duidelijkheid kwam over evt. Problemen.
Later meer want *poefweg*
pi_182679167
Wat een achtbaan KD! Hopelijk laden jullie even samen op in Zweden. :*
♥ J & S
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:11:14 #18
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182683705
Jeetje KD, wat een achtbaan! Hopelijk komen jullie een beetje bij in Zweden :*

Haha Flav! Herkenbaar! Ik denk dat je net zo veilig door kunt gaan met wat je doet en stoppen met Google ;) dat is beter dan jezelf opsluiten. Krijg je niet genoeg beweging en frisse lucht en dat is niet goed voor de baby! :+

Verder zag ik goede echo's en echt zwangere mensen *O* En een goede dag voor Aapie *O*
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:22:34 #19
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182683785
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2018 14:50 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, consulente MvM is net geweest, natuurlijk belde op het moment dat zij er was de verloskundige voor het maken van de eerste afspraak. It is on :o
Maakt het lekker officieel zo hè! Ik vond het mooi om mee te doen met MvM maar wat was ik blij toen ik er eindelijk mee klaar was. Op een gegeven moment kon ik de geur niet meer aan.
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 17:53 schreef krijgerrtje het volgende:
Omg douche-eend, Nu ben je echt heul zwanger! :D

Venus jouw hormonen :D die gaan sneller dan die van mij :P
Gelukkig is het beperkt tot de hydrofiele doeken. Scheelt dat ik grieperig ben, meer zin om te potvissen op de bank dan de kamer op orde maken.

Kleurdoos wat een rollercoaster! Fijn dat je nu duidelijkheid hebt en je met een gerust hart op vakantie kan gaan. En een jongetje wat leuk!

Goede echo voor Ceviche!

Wij mogen aftellen tot dinsdag dan hebben we de SEO. Alweer bijna halverwege!!!
pi_182683790
Hoop op drie mooie dagen Zweden voor jullie KD!
pi_182686265
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 07:22 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Maakt het lekker officieel zo hè! Ik vond het mooi om mee te doen met MvM maar wat was ik blij toen ik er eindelijk mee klaar was. Op een gegeven moment kon ik de geur niet meer aan.

[..]

Gelukkig is het beperkt tot de hydrofiele doeken. Scheelt dat ik grieperig ben, meer zin om te potvissen op de bank dan de kamer op orde maken.

Ja het is zo bizar ineens. Werd net ook gebeld door het echocentrum voor de 1e termijnecho. Omgwtfbbq, zwanger, ik? Owja. Ik. :z :r :')

Hahahaha je hydrofielen-strijverhaal. Ik ben nu al bang wat voor streken ik ga krijgen straks.

Kleurdoos :* wat een rollercoaster zeg.
pi_182687808
Ehm... las toevallig even mee hier..

Venus: hydrofielen moet je niet strijken! Dan absorberen ze niet goed meer! >:O

* Aerenia gaat snel weer weg ;)
pi_182688293
Hydrofielen strijken, nette stapeltjes in de kast O+

Dat heb ik bij kleuter een keer gedaan en daarna nooit meer _O-

Ik strijk sowieso amper, zonde van mn tijd!
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:17:12 #24
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182689471
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 21:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Iig een jongetje hier, rest vertel ik later als mijn verhaal niet af is voor hij uit moet, we stijgen nu op! (Wel duidelijkheid) en ook weer niet want een 100% levensvatbaar jochie (met ‘goed te doen’ syndroom) maar dat vocht hè .. in ieder geval een beeld dat ze vrijwel nooit zien op een echo omdat het syndroom pas vaak ontdekt wordt als mannen onvruchtbaar blijken. Dus als het vocht er niet was geweest, hadden we een gezind ogend kindje mogen krijgen en er dus later pas duidelijkheid kwam over evt. Problemen.
Later meer want *poefweg*
:*!

Ik hoop dat jullie het fijn hebben in Zweden.

Dat over de hydrofielen strijken heb ik ook gehoord ja. Toch heeft mijn oma ze - toen ze een middagje kwam helpen - gestreken :').
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:45:40 #25
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182690100
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 12:32 schreef Aerenia het volgende:
Ehm... las toevallig even mee hier..

Venus: hydrofielen moet je niet strijken! Dan absorberen ze niet goed meer! >:O

* Aerenia gaat snel weer weg ;)
I know 😁 maar ik wilde toch een keertje mooie stapeltjes voor in de kast. Ik heb er een heeeeeeleboel gekregen die in een tas hadden gezeten dus gekreukeld waren. Eenmalige actie (want ik ken mezelf)


Douche eendje (badeendje😘) het voelt ineens zo volwassen hè! Ik voelde me een beetje een 6-jarig meisje toen ik de kinderwagen in elkaar zette. Ik weet het nog als de dag van gister dat ik nog met poppen speelde. Die goede oude tijd 😍
pi_182690292
Ik heb de hydrofielen en het beddengoed welgeteld 1 keer gestreken. Na de bevalling had ik die behoefte opeens niet meer zo xD

Hier vandaag te horen gekregen dat er nog een meisje in mijn buik zit <3

Kleutermeisje was even hevig teleurgesteld, maar vindt het nu toch wel heel erg leuk.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:08:23 #27
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182690565
Ik liep vanochtend voor het eerst in een prenatal O+ ze hebben zoveel leuke dingen O+ geen idee wat en hoeveel we nodig gaan hebben, dus we nemen binnenkort een familielid mee dat ervaring heeft :+, maar eerst even de nipt afwachten.
pi_182690661
Meisje voor djoes O+ zo leuk!

Mijn gevoel gaat echt heel erg van: IK WIL NOG EEN MEISJE! Nee, toch een jongen. Nee meisje. Oh maar een broertje voor S. Is ook zo leuk :D

Ceviche :D het is zo overweldigend zo’n eerste keer in de babywinkel! Ik weet nog heel goed mijn eerste keer 4,5 jaar geleden _O- durfde niet naar binnen want was bang dat ze niet zouden geloven dat ik echt zwanger was :')
pi_182691373
Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Weten nu ook dat wij een kleine meid krijgen!

Ik ging zo goed met niet zo veel kopen, maar dat is nu meteen overboord. Vind alles schattig.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:54:39 #30
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182692848
M'n vriend wil niet weten of het een jongen of meisje wordt, dus ik ben bang dat alles unisex moet worden... Of ik verstop gewoon alles :')
pi_182693307
Goede echo en meisje voor Mardy *O* :D

als jullie met de geslachtonthullingen ook in de OP willen, laat even weten :P

Hier weten we het ook niet ceviche :) Ik heb daar minder moeite mee dan dat ik van tevoren had gedacht trouwens!

Ik wordt he-le-maak gek van pregnancy brain. Gebruik overal herinneringen voor op m’n telefoon, maar blijf alles vergeten o|O Vanmiddag telefonische intake van de kraamzorg, had er al twee dagen meldingen van op m’n telefoon en tóch compleet vergeten he :') op m’n werk vergeet ik alles, het aantal keren dat ik m’n sleutels in de deur heb laten zitten terwijl ik naar de winkel/psz/werk ging is niet meer op twee handen te tellen en als ik in de winkel sta weet ik ECHT niet meer wat ik moest kopen, en bedenk me pas thuis weer dat ik een lijstje in m’n tas had gestopt :{ is het al januari? :')
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 17:20:39 #32
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182693531
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:11 schreef krijgerrtje het volgende:
Goede echo en meisje voor Mardy *O* :D

als jullie met de geslachtonthullingen ook in de OP willen, laat even weten :P

Hier weten we het ook niet ceviche :) Ik heb daar minder moeite mee dan dat ik van tevoren had gedacht trouwens!

Ik wordt he-le-maak gek van pregnancy brain. Gebruik overal herinneringen voor op m’n telefoon, maar blijf alles vergeten o|O Vanmiddag telefonische intake van de kraamzorg, had er al twee dagen meldingen van op m’n telefoon en tóch compleet vergeten he :') op m’n werk vergeet ik alles, het aantal keren dat ik m’n sleutels in de deur heb laten zitten terwijl ik naar de winkel/psz/werk ging is niet meer op twee handen te tellen en als ik in de winkel sta weet ik ECHT niet meer wat ik moest kopen, en bedenk me pas thuis weer dat ik een lijstje in m’n tas had gestopt :{ is het al januari? :')
Ik wil het wel weten ;) maar ik moet het voor hem dan geheimhouden. Ik ben bang dat ik onbewust een voorkeur ga krijgen en dat ik dan teleurgesteld ben als er ineens een ander geslacht uit komt :@ niet dat het mij uitmaakt, maar stel je voor.

Hier ook alvast kraamzorg aangevraagd, schijnt dat je daar vroeg bij moet zijn tegenwoordig.
pi_182698255
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 17:11 schreef krijgerrtje het volgende:
Goede echo en meisje voor Mardy *O* :D

als jullie met de geslachtonthullingen ook in de OP willen, laat even weten :P

Hier weten we het ook niet ceviche :) Ik heb daar minder moeite mee dan dat ik van tevoren had gedacht trouwens!

Ik wordt he-le-maak gek van pregnancy brain. Gebruik overal herinneringen voor op m’n telefoon, maar blijf alles vergeten o|O Vanmiddag telefonische intake van de kraamzorg, had er al twee dagen meldingen van op m’n telefoon en tóch compleet vergeten he :') op m’n werk vergeet ik alles, het aantal keren dat ik m’n sleutels in de deur heb laten zitten terwijl ik naar de winkel/psz/werk ging is niet meer op twee handen te tellen en als ik in de winkel sta weet ik ECHT niet meer wat ik moest kopen, en bedenk me pas thuis weer dat ik een lijstje in m’n tas had gestopt :{ is het al januari? :')
Ik wil graag met mijn meisje in de OP!

Pregnancy brain is echt verschrikkelijk! Het begint bij mij nu al (huile).

Heeft iemand anders ook dat de herinneringsmeldingen op de telefoon wel worden gelezen maar niet opgeslagen (dus lezen en vergeten) ? :')
pi_182698898
Ik heb dat ook als ik niet zwanger ben, Djoess. Ik heb voor de verjaardagen in mijn omgeving een herinnering in mijn telefoon, vervolgens vergeet ik alsnog om ze te feliciteren :').
  woensdag 24 oktober 2018 @ 14:39:49 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182713705
Djoess, ik heb dat met álles. Boodschappenlijstjes, meldingen op m'n mobiel, afspraken... ik ben normaal gesproken de punctualiteit zelve, maar nu vergeet ik echt alles.

En verder had ik een rotnacht met een hele drukke buikbaby, kramp in m'n benen (echt van liezen tot tenen) en een snurkende echtgenoot. Uiteindelijk op de bank beland en daar 2,5 uur geslapen. Beter dan niks en goede voorbereiding voor de uit-de-buik-baby straks, denk ik dan maar O-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182716374
Geheugen, was dat?
Vriend grapt al een poos dat ik meer vergeet dan hem, en dat klopt haha. Komt wel weer, en anders maar niet.


Wij hadden vandaag weer controle, bloeddruk is weer netjes gelukkig! Ook inwendig onderzoek gehad, de boel is al goed zacht en verweekt. De dienstdoende gyn is benieuwd of we de inleidingsdatum wel halen. Spannend dus, al het gerommel is in ieder geval niet voor niets!
pi_182716569
Ik ben al 7 maanden geleden bevallen, maar vergeet ook nog alles. :')

* D.U.M.A.N. gaat weer in lurkmodus
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 17:42:36 #38
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182717132
Spannend Aapie!
pi_182717498
Zeker spannend Aapie!

Ik zet herinneringen in mijn telefoon (bijv 12:00 tandarts bellen) met melding anders vergeet ik het. Ook met boodschappen schrijf ik letterlijk alles op en verwijder ik het uit de lijst als ik het gekocht heb. Echt niet normaal 🤣

Vandaag zitten tekenen voor de indeling van de kinderkamer. Wederom is manlief niet blij dat het nestelen zich alleen tot de babykamer beperkt. Dan zeg ik, dat komt nog wel... hopelijk... ooit...
pi_182718665
Spannend Aapie! Fijn dat de controles in orde waren.

Ik heb nooit echt nesteldrang gehad, behalve rond de babykamer. Ik heb het vermoeden dat de nesteldrang deze keer zich focust op de slaapkamer.
pi_182719742
Blij dat ik niet de enige ben :D

Nesteldrang begint ook wat te komen :') gister met bloed zweet en tranen de Ikea keuken van S. de trap op gesjouwd omdat ik de kamer anders wilde inrichten. Hele avond met rugpijn op de bank gelegen _O-
  woensdag 24 oktober 2018 @ 21:26:09 #42
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182723182
Voorkeur voor geslacht.. ik snap dat wel.
Ik zou uit praktisch oogpunt nog een meisje willen. Gewoonweg omdat ik toch wel héle leuke rompertjes en onesies had voor ro. Maar een jongetje is natuurlijk ook prachtig. Kan ik tenminste blijven zeggen: je bent het allerliefste meisje van de wereld ;-)
Over dat lieve meisje gesproken: die werd vannacht toch een partijtje misselijk. Ze spuugde echt alles onder. Gelijk in bad gezet. Kind weer gelukkig, want bruisbal. Wij de tijd om alles te verschonen. En man was zo zorgzaam en lief voor haar. Stond ik weer te huilen omdat hij zo’n goede vader is. Horrormonen: check!
Waarom hebben kleine kinderen dit toch altijd op een moment dat iedereen lekker slaapt?

Mn buik is enorm aan het opbollen. Helaas niet van de baby, maar met gas. Is daar iets aan te doen? Het doet echt enorm pijn totdat ik naar de wc ben geweest. Tips?

Jaaa cho! Nog een jongetje! Super geweldig dit!

Prenatal
Nog even over de prenatal he.
Ik weet nog dat toen ik net een positieve test had die winkel binnen liep en weg ging met het idee dat ik zoooo veel nodig had.
Achteraf heb ik alles zo’n beetje tweedehands overgenomen en koos ik steeds meer voor bio/verantwoord/groene thee en andere linksomdraaiende keuzes. Het is echt gek. Sinds ro maken we hier steeds meer bewuste keuzes en kiezen we zelfs voor de vrije school. Dat had ik pre kind niet zo snel achter ons gedacht.
Zonder hoop geen leven.
pi_182723682
Oh Sisu! Die darmen is op dit moment het enige kwaaltje waar ik echt last van heb. Wat kan dat pijn doen zeg! :X en er komt tot nu toe vooral wat lucht uit, maar ben echt flink verstopt :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182723888
Die darmen, wat een pijn kan dat geven. Pruimensap en met een warme kruik op de bank werkt hier heel goed. Daarna kan ik rennen naar het toilet.

Frits heeft een werknaam voor de baby bedacht, Zandvoort :D. Hij is aan het meedenken met namen, zijn eerste optie was Kiko...
pi_182724691
Hebben jullie tips voor een fijn voedingskussen waar je ook al mee kunt slapen?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_182725279
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 22:42 schreef Rebubbled het volgende:
Hebben jullie tips voor een fijn voedingskussen waar je ook al mee kunt slapen?
Ik vind het voedingskussen van doomoo prettig, maar ik heb nog nooit een ander kussen geprobeerd.
  donderdag 25 oktober 2018 @ 05:47:45 #47
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_182728051
Meld met baby uit de buik! Na een helse bevalling die vrijdag begon is dinsdag via een keizersnee onze kerngezonde zoon geboren O+. Hij zal op Fok door het leven gaan als Bas.

Hij ligt nu tevreden naast mij te slapen O+. Slaap maar lekker verder, zei de nachtzuster toen ze hem kwam brengen. Hoe dan O+
pi_182728273
Gefeliciteerd! Hoe is de bevalling verlopen? Nu lekker genieten van je mannetje
pi_182729203
Gefeliciteeeeerd 1inamelon O+ O+ heel veel liefde en geluk gewenst voor jullie en bas *O* O+
pi_182729208
Gefeliciteerd! :* *O*
Wel een heftige bevalling, zo te horen... :*
Protège moi de mes désirs.
pi_182729385
Gefeliciteerd met jullie zoontje en een spoedig herstel gewenst!
pi_182729399
Gefeliciteerd 1inamelon!
  donderdag 25 oktober 2018 @ 09:08:43 #53
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182729899
Verse baby! *O* Nu bijkomen van de zware bevalling en lekker genieten van je kleine jongen O+ O+
pi_182729975
Gefeliciteerd met je zoon *O* Het klinkt als een uitputtingsslag. Spoedig herstel gewenst!
  donderdag 25 oktober 2018 @ 09:20:50 #55
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182730058
Gefeliciteerd 1anemelon! Klinkt hels...

En voor de verstopte dames: roosvicee laxo helpt hier prima, zonder meteen te hoeven rennen.

Ik heb vannacht - na een heftig gesprek over mijn verleden en hoe we ons kindje veilig gaan houden - eindelijk eens lekker geslapen. Maar twee keer geplast en geen kramp :D zo maar eens kijken of ik bij de kapper terecht kan vandaag.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 25 oktober 2018 @ 10:37:38 #56
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182731353
Gefeliciteerd 1inamelon!
pi_182731571
Gefeliciteerd 1inamelon! Lekker bijkomen en genieten O+

Tink heerlijk he als je zo goed slaapt! Hier ook een oke nacht gehad, kleuter kroop rond 2 uur naast me in bed en besloot tot half 10 :o uit te slapen! Ik was zelf al om 8 uur wakker en heb als een verliefde puber naar man en kind liggen kijken haha!
  donderdag 25 oktober 2018 @ 14:53:35 #58
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182735155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:20 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd 1anemelon! Klinkt hels...

En voor de verstopte dames: roosvicee laxo helpt hier prima, zonder meteen te hoeven rennen.

Ik heb vannacht - na een heftig gesprek over mijn verleden en hoe we ons kindje veilig gaan houden - eindelijk eens lekker geslapen. Maar twee keer geplast en geen kramp :D zo maar eens kijken of ik bij de kapper terecht kan vandaag.
Tink,
Klinkt als een zware last die je op jezelf neerlegt.
Zelf heb ik ook niet echt een fijne puberteit gehad en mede hierdoor staat er nu een uitroepteken bij mijn naam in het ziekenhuis. Geen lichamelijke handelingen aan mijn lijf voordat het rustig mondeling is besproken. Kleine dingen, maar o zo belangrijk.
Ik zou heel graag Mn dochtertje willen beschermen voor de boze buitenwereld en het gevaar van eetproblemen/drugs en verkeerde mensen om zich heen, maar buiten een waarschuwing kun je eigenlijk niet héél veel meer doen toch?
Mijn ouders hebben me geweldig opgevoed en toch is het ergens fout gegaan. geen haar op Mn hoofd die denkt dat zij daar iets aan hadden kunnen veranderen.
Dus wat het ook is; pak het niet te zwaar op.
Het komt vast he-le-maal goed met jouw kleine.

Cho,
Zandvoort dus. Is dat net zoiets als bij David beckham en Victoria’s kind Paris (verwekt in Parijs) *cringe*.
Kiko klinkt ook wel tof. Doet me denken aan een gorilla <3

Wanneer zijn jullie los gegaan met spullen kopen?
Ik merk dat ik zin heb in spullen verzamelen terwijl mijn hoofd zegt dat ik daar echt nog lang niet aan moet toegeven.
Zonder hoop geen leven.
pi_182735405
We hadden het met mijn ouderw erover dat we de naam van de baby niet aan Frits vertellen, want hij kan echt niets voor zich houden. Dat is uiteraard ook heel erg schattig, zo vertelde hij mij dagen voor mijn verjaardag al wat hij ging geven, O+. Mijn vader gaf als voorbeeld het weekendje weg dat we hebben geregeld voor mijn ouders. Mijn moeder vroeg toen of ze al mocht weten waar we heen gaan, ik zei dat we gaandeweg wel wat hints zouden geven. Frits riep tijdens het spelen heel vrolijk dat we naar Zandvoort gaan. Deze keer plakte Frits de naam van broertje aan het laatste wat hij had gehoord en daar was Zandvoort. Geen Beckhamachtige taferelen dus.

Ik pols overigens namen bij hem en hij heeft al een voorkeur voor mijn voorkeursnaam. Al vindt hij zijn eigen naam ook nog een goede optie.

Wat betreft spullen: ik ben nog niet begonnen. We hebben nog heel veel van Frits (draagdoeken, slaapzakken, bedje). Ik wil graag een andere commode, maar we moeten eerst ons huis eens reorganiseren. Wat zou je willen kopen, Sisu? Frits en man hebben wel rompertjes gekocht en mijn man gaat los op marktplaats om jumpsuits te verzamelen. O+

Een goede nachtrust kan een wereld van verschil maken, Tink. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je lief. :*
pi_182735523
Spullen kopen... wij zijn net terug van ons laatste shop rondje voor de baby's er zijn. Ik bedacht me ineens dat kraamverband enzo ook wel handig zijn om in huis te hebben :+

Ik heb deze zwangerschap best lang gewacht met van alles aanschaffen. En heb de afgelopen dagen best stress gehad van de dingen die in mn hoofd nog niet in huis waren. Dus heb je koopdrang, doe het haha!

Ik heb inmiddels mn whatsapp offline gezet. De appjes over hoe het gaat stromen binnen en ik merk dat ik dat vervelend vind. Zullen sommige mensen nou echt bang zijn dat ze niet op de hoogte worden gesteld ofzo..
  donderdag 25 oktober 2018 @ 15:22:19 #61
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182735649
Ik wil losgaan en alles kopen, maar we willen nog verhuizen voor de baby er is en dan is het niet handig om alles mee te sjouwen... Dus ik moet me inhouden ;(
  donderdag 25 oktober 2018 @ 16:51:55 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182737645
Sisu, het is te persoonlijk om hier te delen, maar stuur je even een dm.

Ceviche, als het nog moet verhuizen, zou ik idd nog niet te veel kopen. Wij hadden best wel vroeg alles al in huis en voor mij werkte dat heel goed, maar ik denk dat het heel persoonlijk is. Rond week 32 was hier echt alles helemaal klaar, terwijl sommigen dan nog moeten beginnen.

Aapie, da's idd handig om in huis te hebben ja :X
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182738239
Ik heb nog maar 1 truitje en 2 rompertjes gehaald en dat was puur omdat ik dat tegen kwam voor een hele lage prijs :P

Ik wil op zich wel shoppen, maar ik weet niet of ik roze of blauw moet halen (wij doen niet aan genderneutraal ;) ), dus ik moet nog even wachten. En daarnaast hebben we eerst nog een bruiloft en verhuizing, dat heeft nu meer prioriteit.
pi_182739776
Ik ben met 17/18 weken begonnen met kleertjes denk ik? Van S. Hebben we eigenlijk niks meer dat nog draagbaar is dus kleding is eigenlijk het enige dat we écht nodig hebben. Oh ja, en de kinderwagen kochten we met 16 weken al omdat we toen een mooie aanbieding tegenkwamen :) eigenlijk alleen nog een stokke stoel met newborn zit nodig en een klerenkast voor de babykamer. Gewoon niet zoveel nodig deze keer, scheelt weer :P
  donderdag 25 oktober 2018 @ 18:45:45 #65
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182739852
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:42 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik ben met 17/18 weken begonnen met kleertjes denk ik? Van S. Hebben we eigenlijk niks meer dat nog draagbaar is dus kleding is eigenlijk het enige dat we écht nodig hebben. Oh ja, en de kinderwagen kochten we met 16 weken al omdat we toen een mooie aanbieding tegenkwamen :) eigenlijk alleen nog een stokke stoel met newborn zit nodig en een klerenkast voor de babykamer. Gewoon niet zoveel nodig deze keer, scheelt weer :P
Waarom is het niet meer draagbaar? Zijn de kleertjes na 1 baby vies en smoezelig geworden? Ik ben benieuwd, ging er eigenlijk wel vanuit dat dat nog wel een tweede of eventueel derde ronde mee zou gaan... :@
pi_182740038
Ik heb toevallig net de kleertjes van de oudste uitgezocht voor de jongste. Sommige kleren zijn nog prima draagbaar, andere (na poepexplosies bijvoorbeeld :P) toch wat smoezelig. Maar verreweg het meeste gaat niet meer omdat het het verkeerde seizoen is. Oudste is geboren in juni en veel maat 62 is daardoor voor hoogzomer, terwijl jongste nu naar 62 gaat. Al die korte mouwtjes en dunne broekjes zijn dan toch niet zo handig.
pi_182740637
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:45 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Waarom is het niet meer draagbaar? Zijn de kleertjes na 1 baby vies en smoezelig geworden? Ik ben benieuwd, ging er eigenlijk wel vanuit dat dat nog wel een tweede of eventueel derde ronde mee zou gaan... :@
Jawel hoor! Maar seizoen kan anders zijn en wij hebben een smal kind (peuter) en een breed kind (baby).
pi_182740853
Kwestie van plannen natuurlijk*, ik ben nu 11 dagen na de verjaardag van Frits uitgerekend. Met uitzondering van poeppakjes kan heel veel kleding nog een ronde mee.

*Grapje uiteraard. Ik was liever veel eerder zwanger geworden.
pi_182740907
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 14:45 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Douche eendje (badeendje😘) het voelt ineens zo volwassen hè! Ik voelde me een beetje een 6-jarig meisje toen ik de kinderwagen in elkaar zette. Ik weet het nog als de dag van gister dat ik nog met poppen speelde. Die goede oude tijd 😍
Ja echt. Gisteren was ik nog 16, toch? Ownee wacht, ik ben 31 8)7 .

Ik zag goede echo's en meisjes voorbij komen *O*

1inamelon, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon O+

Tink, wat fijn dat je na een goed gesprek ook fijn hebt kunnen slapen.

Ik ben nu vooral aan het inlezen. Wat moeten we allemaal gaan regelen en over na gaan denken, welke spullen hebben we nodig, moeten er nog wat dingen aangepast gaan worden in huis naast de toekomstige babykamer etc; maar soms zit ik ook gewoon even weg te zwijmelen bij plaatjes van babykleertjes en babykamertjes.

We hebben inmiddels wat mensen verteld dat ik zwanger ben. Schoonfamilie, mijn broertje en schoonzusje (afgelopen zondag was het precies 1 jaar geleden dat zij ons via videobellen vertelden dat mijn schoonzusje toen zwanger was. Dus wij hebben precies hetzelfde gedaan :P ) en maandag hebben we het aan de opa & oma van MeneerEend verteld. Opa gaat heel hard achteruit momenteel, dus het is fijn dat we het hem nog hebben kunnen vertellen.
pi_182741384
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:45 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Waarom is het niet meer draagbaar? Zijn de kleertjes na 1 baby vies en smoezelig geworden? Ik ben benieuwd, ging er eigenlijk wel vanuit dat dat nog wel een tweede of eventueel derde ronde mee zou gaan... :@
Hier inderdaad ook sommige dingen die niet meer konden door poepexplosies, maar ook zgn ‘fruitvlekken’ (die dan door gemorste melk oid komen). Door het (4 jaar in mijn geval) lange liggen gaat dat oxideren en ik krijg dat er alleen uit met de vlekkenschaar xD
  donderdag 25 oktober 2018 @ 19:59:12 #71
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182741485
Ah ik begrijp het. Dank voor de antwoorden :)
pi_182741567
Ik kocht gister het eerste broekje voor de baby. O+

Nu heb ik wel behoefte aan meer maar man ik kan moeilijk kiezen :'). En alles is zo duur, tenminste mijn smaak is duur :+

Leuk DE! Toch fijn om het te vertellen he O+
♥ J & S
pi_182742640
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 18:45 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Waarom is het niet meer draagbaar? Zijn de kleertjes na 1 baby vies en smoezelig geworden? Ik ben benieuwd, ging er eigenlijk wel vanuit dat dat nog wel een tweede of eventueel derde ronde mee zou gaan... :@
Vies/smoezelig/verwassen.. wij hadden niet heel veel kleertjes waardoor ze alles wel vaak gedragen heeft, waardoor het wel echt op was. Alleen dingen bewaard die nog mooi waren of wat emotionele waarde heeft. Na 3 jaar nog eens een ronde doorheen gegaan en bleek dat OVERAL gele spuugvlekken in zaten :') Dat was niet zo toen ik ze opborg, dus die vlekken lichten blijkbaar na verloop van tijd weer op ofzo :{
pi_182742688
Ik bedacht me zonet ineens dat het *O* wisseldag *O* is dus 26 weken nu. When did that happen :')
pi_182742718
Ik heb nog een beste bups kleding die ik tof vind van A, maar als alles goed gaat wordt dit kindje in mei geboren, das precies een half jaar verschil met de vorige, dus dat gaat qua seizoen ook niet zo lekker. Wel jammer eigenlijk, want ik heb nog zoveel leuks! O+

Wij waren vandaag in madurodam! Was leuk, maar omdat we met de trein gingen (want ik wilde ook wel eens een relaxed dagje uit zonder nog een uur naar huis te moeten rijden :+ ), ben ik nu he-le-maal stuk. Wat is dat toch vermoeiend, met het ov reizen met kinderen.
Nu dus voor dood op de bank met zere benen en een gevoelige buik.

[ Bericht 0% gewijzigd door pinquit op 25-10-2018 21:46:08 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182743897
Hoi! oO<

Ik vind het nog doodeng, maar moet toch ergens mijn geklaag over mogelijke zwangerschapskwaaltjes kwijt :') . Zo heb ik elke avond totáál geen zin in mijn avondeten. Ben niet direct misselijk, maar ik heb helemaal geen eetlust, met name 's avonds. Herkenbaar voor iemand?

Het tweede streepje knalt inmiddels van de test af, maar ik geloof het pas echt als ik een goede echo heb op 5 november :)
pi_182743938
Quote ipv edit
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182744025
Hoi bobby! Welkom *O*

En zeker herkenbaar, ik kook wel omdat de rest van het gezin wel wil eten.. maar zelf niet echt behoefte aan.
Heb me er regelmatig toe moeten zetten om toch mee te eten maar van harte ging het niet.
Ben nu bijna 37 weken en nog steeds geen erge trek in warm eten. Misschien dat voor jou tussen de middag warm eten een oplossing is?


Wisseldag voor krijgertje *O* gaat snel ineens he!?
pi_182744142
Fijn dat het herkenbaar is Aapieannie! Ik probeer nu in elk geval gezonder te lunchen met wat groente erbij, of een restje van het avondeten dat ik opwarm. Alhoewel ik vandaag boterhammen met chocoladepasta mee had :9 :D
  donderdag 25 oktober 2018 @ 21:55:09 #80
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182744156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 21:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hoi! oO<

Ik vind het nog doodeng, maar moet toch ergens mijn geklaag over mogelijke zwangerschapskwaaltjes kwijt :') . Zo heb ik elke avond totáál geen zin in mijn avondeten. Ben niet direct misselijk, maar ik heb helemaal geen eetlust, met name 's avonds. Herkenbaar voor iemand?

Het tweede streepje knalt inmiddels van de test af, maar ik geloof het pas echt als ik een goede echo heb op 5 november :)
Hier heel herkenbaar. Krijg het gewoon niet weg. Maar als ik niet regelmatig eet, word ik misselijk :') en als ik al honger heb, gaat er max een halve maaltijd in. Tja.
Hier helaas geen tips. Maar ooit komen er cravings en dan zal het vast anders zijn :D

En welkom :W
pi_182744491
Heel herkenbaar Bobby :D gewoon 0 eetlust ‘s avonds. Je bent zwanger *O* Welkom!
pi_182744968
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 21:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hoi! oO<

Ik vind het nog doodeng, maar moet toch ergens mijn geklaag over mogelijke zwangerschapskwaaltjes kwijt :') . Zo heb ik elke avond totáál geen zin in mijn avondeten. Ben niet direct misselijk, maar ik heb helemaal geen eetlust, met name 's avonds. Herkenbaar voor iemand?

Het tweede streepje knalt inmiddels van de test af, maar ik geloof het pas echt als ik een goede echo heb op 5 november :)
Erg herkenbaar! Ik werd vooral de eerste weken misselijk van (warm) eten, maar een lege maag veroorzaakte ook weer extra misselijkheid. Ben ook 5 kilo afgevallen :')

Ondertussen ben ik 13 weken en heb nog steeds geen eetlust, maar gelukkig houd ik nu wel meer eten binnen.

Welkom trouwens en gefeliciteerd!
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 06:52:49 #83
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182748490
Welkom BobbyMcGee!
Ik had vooral (in het begin) dat ik de ene dag niet kon stoppen met eten en de andere dag gewoon geen trek had.
pi_182748589
Jaaaa Bobby *O*. Het is heel herkenbaar. Ik ben zo moe s'avonds dat ik geen trek heb. Momenteel kookt MeneerEend iedere avond en ik eet hooguit de helft van wat ik normaal eet als avondeten. Tussen avondeten en slapen eet ik vaak nog wat kleins (rijstwafel, crackertje of wat fruit).

En het wachten tot 5 november duurt lang he?
pi_182749402
Ik word tegenwoordig regelmatig wakker met een dicht oor, maar meestal is die weg op het moment dat ik opsta. Nu al de hele ochtend potdicht en ik word he-le-maak gek. Vertel me asjeblieft dat ik niet de enige ben :'(
pi_182751183
BobbyMcGee, ook hier heel herkenbaar, ook bij m’n vorige zwangerschappen. Totaal geen eetlust met avondeten. Of soms juist in vreemde dingen die ik nooit lustte of nooit at (zoals pannenkoeken of broodjes kroket).
Maar inderdaad ook dat niet regelmatig iets eten voor misselijkheid zorgt. Ik eet nu veel kwark met fruit (ook als avondeten) en smoothies.

Chocola moet ik niet aan denken trouwens, ik eet liever wat yoghurt met aardbeien of een appel, mmm! Oh en thee dronk ik graag met honing, maar dat wil ik nu ook liever zonder iets erin.
pi_182751778
't is bij mij heel wisselend hoeveel trek ik heb. Maar vooral koolhydraten gaan er nu goed in, lekker nutteloos voer :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182755004
Wij gaan waarschijnlijk de artikelen in :S kindje heeft een syndroom dat alleen bij mannen voorkomt. Blijkt ook uit de genen. En nu blijkt het op de echo een meisje te zijn.. waarschijnlijk een heel raar chromosomaalmozaiek.. ogen placenta met een ‘syndroom’ en een kindje met een ander syndroom! de hydrops is helaas veel erger geworden en nu met al een groot deel van de kennis die we tot nu toe hebben, hebben we vandaag besloten de zwangerschap af te breken. Pillen meegekregen en zondag bevallen in het ZH.
pi_182755064
Heel veel sterkte! :*
pi_182755088
Jeetje KD wat heftig allemaal en wat verdrietig om een dergelijke keuze te moeten maken. Alle woorden die ik kan bedenken voelen niet goed genoeg, maar toch heel veel sterkte!
pi_182755204
Wow wat maf?!

Sterkte KD! Met alles eromheen, de bevalling, alles. :* :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:46:29 #92
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182755234
Jee, KD. Ik weet ook niet goed wat te zeggen maar van mij ook veel sterkte en kracht toegewenst :*.
pi_182755459
Heel veel sterkte kleurdoos..
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:00:07 #94
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182755515
Och kd,
Wat verdrietig. Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen. Het lijkt me loodzwaar.
Hopelijk krijgen jullie ook wat tijd om met elkaar te zijn na de geboorte. Komt er iemand foto/s maken?
(Earlybird?)
Zonder hoop geen leven.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:06:46 #95
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_182755614
Heel veel sterkte Kleurdoos..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_182755635
Sterkte kleurdoos :*
pi_182755652
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 15:00 schreef Sisu het volgende:
Och kd,
Wat verdrietig. Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen. Het lijkt me loodzwaar.
Hopelijk krijgen jullie ook wat tijd om met elkaar te zijn na de geboorte. Komt er iemand foto/s maken?
(Earlybird?)
Stichting Still zal dan de juiste zijn waarschijnlijk.

Veel sterkte KD! :* Wat ontzettend zwaar.
pi_182755710
Och KD... Wat ontzettend verdrietig dat dit kindje niet kan blijven... We denken aan jullie, heel veel sterkte en kracht toegewenst. :* O+ ;(
pi_182755745
Veel sterkte KD :*
pi_182755749
En mocht je het kindje nog even bij je willen houden of goed willen bekijken, de watermethode is misschien iets.. http://www.watermethode.nl/
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:24:26 #101
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182755887
Kleurdoos, sterkte :{
pi_182756146
Kleurdoos, wat een achtbaan is het voor jullie geweest, met een verdrietig einde. Veel sterkte :*
pi_182756463
Kleurdoos heel veel sterkte gewenst, wat een vreselijke tijd moet dit voor jullie zijn.
pi_182756466
Kleurdoos, heel veel sterkte gewenst. Wat is het leven soms verschrikkelijk oneerlijk.
pi_182756639
Ik ben zelf fotograaf, dus ik maak zelf uiteraard wat mooie foto’s
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:14:36 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_182756681
Sterkte kleurdoos, wat een kutbeslissing om te moeten nemen :*
disclaimer
pi_182757291
Het is heel heftig en dubbel, maar op een gegeven moment moet je gewoon echt de oogkleppen af. Ongeacht het syndroom is de hydrops al teveel voor het kleintje. En de hechting wordt steeds intenser. Dus nu echt de knoop door.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:05:50 #108
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182757497
Heel veel sterkte kleurdoos! Wat een bizarre achtbaan...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 17:08:46 #109
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_182757547
Veel sterkte kd :*
pi_182758811
Heel veel sterkte, KD en gezin :*
pi_182758939
Heel veel sterkte :*
pi_182759200
Veel sterkte KD :* knuffels!
♥ J & S
pi_182759453
Veel sterkte KD :*
pi_182759952
Jeetje héél véél sterkte Kleurdoos! :*
pi_182760293
Heel veel sterkte kleurdoos
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 20:12:33 #116
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_182760993
Oogkleppen af, dat klinkt mij als een echte moederdaad/ouderdaad. Kiezen wat voor jullie allemaal het beste is. Maar wel enorm kut inderdaad. Veel sterkte de komende dagen! :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_182762779
Veel sterkte kd..... :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:48:31 #118
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182762869
Het beste, KD & familie! 😘
pi_182763544
Heel veel sterkte KD :*
E.
pi_182763655
Wat heftig en verdrietig KD. Heel veel sterkte :*
pi_182764365
Heel veel sterkte kd.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_182768653
Wat een verdriet, KD, heel veel sterkte voor jullie
pi_182768674
Heel veel sterkte Kleurdoos :*
Tralalalaaa
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 09:50:42 #124
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182769274
Begrijpelijk dat de knoop nu door moet. Heel veel sterkte, KD :*
pi_182770231
Sterkte Kleurdoos, wat een verdrietig bericht. :*
pi_182770331
Hier vandaag wisseldag: 37 weken *O*
Aftellen in huize aapieannie!
pi_182770846
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:20 schreef aapieannie het volgende:
Hier vandaag wisseldag: 37 weken *O*
Aftellen in huize aapieannie!
Das een hele mooie mijlpaal! O+ Goed gedaan mama en baby’s! Op naar een mooie ontmoeting
♥ J & S
pi_182770972
Kleurdoos. Heel veel sterkte. :*
pi_182771046
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:20 schreef aapieannie het volgende:
Hier vandaag wisseldag: 37 weken *O*
Aftellen in huize aapieannie!
Jeej, you did it! *O*
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:20:44 #130
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182771110
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:20 schreef aapieannie het volgende:
Hier vandaag wisseldag: 37 weken *O*
Aftellen in huize aapieannie!
Hoera! Officieel laatste loodjes nu. Heb je er zin in?

Ik had gisteren af en aan harde buiken die ook steeds langer gingen duren. Manlief stond al in de startblokken, maar gelukkig vals alarm. En net at ik een paar pepernoten en nu heeft m'n buikbaby de hik :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182771683
Sterkte kd :*

En ik kom natuurlijk wel even juichen voor de 37 weken van Aapie!
pi_182772612
Aapie jaaaa 37 weken O+ ohhhh bijna *; ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182772738
*O* 37 weken, wat een mijlpaal!
pi_182773087
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:20 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Hoera! Officieel laatste loodjes nu. Heb je er zin in?

Ja ik heb heel erg zin in de ontmoeting met onze jongens!

En waar ik een paar dagen terug nog dacht dat de nesteldrang ons huisje voorbij zou gaan deze keer.... heb ik gister om 10 uur in de avond zelfs de vloer nog staan dweilen want het moest echt wel even.
En ook de kaarsen houders staan fris gepoetst te wachten op nieuwe kaarsjes hahaha!
pi_182780752
Heel veel sterkte Kd...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_182781270
KD, ik weet niet wat ik moet zeggen, wat afschuwelijk ;( Heel veel sterkte. Hoe gaat het met je andere kinderen? Krijgen die er veel van mee?

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 06:52 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Welkom BobbyMcGee!
Ik had vooral (in het begin) dat ik de ene dag niet kon stoppen met eten en de andere dag gewoon geen trek had.
Ja, dat lijkt vandaag en gisteren aan de hand te zijn; behoorlijk veel trek.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 07:21 schreef douche-eendje het volgende:
Jaaaa Bobby *O*. Het is heel herkenbaar. Ik ben zo moe s'avonds dat ik geen trek heb. Momenteel kookt MeneerEend iedere avond en ik eet hooguit de helft van wat ik normaal eet als avondeten. Tussen avondeten en slapen eet ik vaak nog wat kleins (rijstwafel, crackertje of wat fruit).

En het wachten tot 5 november duurt lang he?
Dat het met moeheid samenhangt zou goed kunnen, ik heb vooral na werkdagen totaal geen trek.
Het wachten duurt heel lang :{ Ik vind het echt lastig. Ik wil me niet teveel verheugen, en tegelijkertijd komt steeds meer het gevoel dat ik écht zwanger ben en dat we écht een kind krijgen. Maarja.. het kan nog mis gaan. Nouja.. nog maar iets meer dan een week :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 28 oktober 2018 @ 02:28:38 #137
269689 crew  Viv
pi_182786104
KD wat een wending, na je eerdere voorzichtig positieve bericht dat het kindje toch nog levensvatbaar kon zijn. Jullie hebben een dappere beslissing genomen, heel veel sterkte met alles wat er nu nog komen gaat. :*

Bobby O+ zo enorm tof om jou hier te zien posten!
pi_182786685
KD, ik wens jullie heel veel sterkte toe.. wat een rotachtbaan..
:* :* :*
Protège moi de mes désirs.
pi_182786840
Bedankt allemaal 😘 Zometeen melden in het ziekenhuis. Wat een bizarre vertoning man. Wij zitten maar een beetje te geinen en koffietjes te drinken :’) een pot stoofpeertjes leeg te mikken zodat we het kindje straks in het water kunnen leggen.. bizar. Werkelijk. Wish me luck x
  Moderator zondag 28 oktober 2018 @ 08:34:45 #140
447051 crew  Peejtur
pi_182787091
Succes Kleurdoos. Maar vooral ook erg veel sterkte gewenst. Blijf erover praten.
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:43:59 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182787167
Heel veel sterkte KD. 😘

Mocht je nog behoefte hebben aan informatie mbt afscheid nemen van jullie kindje en wat er op je af kan komen; ik lees op dit moment het boek ‘Stille baby’s’. De auteur was ten tijde van het schrijven maatschappelijk werker bij het behandelteam verloskunde van het Leidse academische ziekenhuis en is later gepromoveerd op dit onderwerp.
Het boek is erop gericht de ouder(s) in de meest optimale omstandigheden te brengen om in de korte periode waarin heel veel moet worden besproken, beslist en doorgemaakt dat later nooit meer overgedaan kan worden en dat een enorme impact op het leven heeft, het meest passende te doen en te besluiten.
https://www.bol.com/nl/f/stille-baby-s/30007372/#modal_open

En er is sinds kort een prachtige website met heel veel informatie over het afscheid maar ook de periode erna: https://www.stillelevens.nl/

Het staat er mss wat droog, zo’n lap tekst, maar wellicht kan het je nog helpen als je het zelf niet al gevonden had. 😘

[ Bericht 48% gewijzigd door BE op 28-10-2018 08:54:31 ]
***
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:51:47 #142
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_182787243
Sterkte vandaag KD. Er wordt aan je gedacht 😙
If you can dream it, you can do it...
pi_182787247
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt allemaal 😘 Zometeen melden in het ziekenhuis. Wat een bizarre vertoning man. Wij zitten maar een beetje te geinen en koffietjes te drinken :’) een pot stoofpeertjes leeg te mikken zodat we het kindje straks in het water kunnen leggen.. bizar. Werkelijk. Wish me luck x
Heel heel heel veel sterkte. :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:58:28 #144
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_182787325
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 21:43 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hoi! oO<

Ik vind het nog doodeng, maar moet toch ergens mijn geklaag over mogelijke zwangerschapskwaaltjes kwijt :') . Zo heb ik elke avond totáál geen zin in mijn avondeten. Ben niet direct misselijk, maar ik heb helemaal geen eetlust, met name 's avonds. Herkenbaar voor iemand?

Het tweede streepje knalt inmiddels van de test af, maar ik geloof het pas echt als ik een goede echo heb op 5 november :)
Spuit elf, maar O+ wat ontzettend fijn om je hier te zien.... ben zo blij voor jullie!

En herkenbaar van toen ik zwanger was van Melba. Dagelijks herhalend telefoongesprek:
- hoi ben in de winkel maar nergens trek in, wat zullen we eten?
-ehhh boerenkool?
-GATVER hoe kom je erbij? Nee iets anders
-ehhh kip kerrie?
-nee, gatver, ugh. *huil* ik wil niiiiks waar moet de baby nou van groeieeeeen

:')

Ik heb de eerste drie maanden vooral radijsjes en komkommer gegeten en droog wit brood... en hapjes avondeten, met tegenzin.
Kwak
  zondag 28 oktober 2018 @ 08:59:55 #145
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_182787343
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 14:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk de artikelen in :S kindje heeft een syndroom dat alleen bij mannen voorkomt. Blijkt ook uit de genen. En nu blijkt het op de echo een meisje te zijn.. waarschijnlijk een heel raar chromosomaalmozaiek.. ogen placenta met een ‘syndroom’ en een kindje met een ander syndroom! de hydrops is helaas veel erger geworden en nu met al een groot deel van de kennis die we tot nu toe hebben, hebben we vandaag besloten de zwangerschap af te breken. Pillen meegekregen en zondag bevallen in het ZH.
Och KD wat erg!

Heel veel sterkte vandaag....
Kwak
pi_182787382
Sterkte vandaag kD :*
♥ J & S
pi_182787671
Heel veel sterkte en kracht toegewenst kleurdoos..

Neem de tijd om het te verwerken en blijf erover praten..
pi_182787990
Kleurdoos heel veel sterkte vandaag, er brandt een kaarsje voor jullie :*
pi_182788133
Kleurdoos wat een moedige en verdrietige beslissing. Heel veel sterkte :*
  zondag 28 oktober 2018 @ 10:14:33 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182788473
Heel veel sterkte vandaag kleurdoos!

quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Spuit elf, maar O+ wat ontzettend fijn om je hier te zien.... ben zo blij voor jullie!

En herkenbaar van toen ik zwanger was van Melba. Dagelijks herhalend telefoongesprek:
- hoi ben in de winkel maar nergens trek in, wat zullen we eten?
-ehhh boerenkool?
-GATVER hoe kom je erbij? Nee iets anders
-ehhh kip kerrie?
-nee, gatver, ugh. *huil* ik wil niiiiks waar moet de baby nou van groeieeeeen

:')

Ik heb de eerste drie maanden vooral radijsjes en komkommer gegeten en droog wit brood... en hapjes avondeten, met tegenzin.
Ik weet dat ik een zeikerd ben mbt eten en zwanger zijn, maar ik meld het toch even voor het geval iemand spontaan zin krijgt in radijs: die 'mogen niet', da's rauwe kiemgroente.

Ik heb weekwisseldag! 36 weken vandaag. Ben deze week iig goed begonnen met - ondanks een plaspauze of tien - bijna 13 uur slaap. Was gisteren ook echt kapot, dus het zal wel nodig geweest zijn.

Alles staat klaar voor de baby, de ziekenhuistas staat naast de deur en ik probeer mezelf continu vooral voor te houden dat het wrs nog vijf weken duurt voor ukkie zich aandient, maar ik ben het zwanger zijn zo beu inmiddels...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182788506
Hier ook minder eetlust dan bij V.
Daar gingen met gemak repen chocolade op.
Was ook 20’kilo bijgekomen tijdens die zwangerschap :')
Nu heb ik vooral zin in granny Smith appels, helaas worden ze nu al weer minder zuur :'(
En er zit nog geen kilo extra aan met 15 weken.
Zojuist een stukje rijstevlaai met slagroom gepakt O+ maar die heb ik weer na 1 hap terug gelegd voor vriendlief, smaakte me echt niet haha.

Veel sterkte vandaag Kleurdoos :*
pi_182788565
KD veel sterkte vandaag en de komende tijd.

quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:14 schreef Tink89 het volgende:
Heel veel sterkte vandaag kleurdoos!

[..]

Ik weet dat ik een zeikerd ben mbt eten en zwanger zijn, maar ik meld het toch even voor het geval iemand spontaan zin krijgt in radijs: die 'mogen niet', da's rauwe kiemgroente.
je kan radijszaden laten ontspruiten en eten als kiemgroente eten (edit: dan heet het radijskers) maar een radijsknolletje is geen kiemgroente.
pi_182788752
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Het is heel heftig en dubbel, maar op een gegeven moment moet je gewoon echt de oogkleppen af. Ongeacht het syndroom is de hydrops al teveel voor het kleintje. En de hechting wordt steeds intenser. Dus nu echt de knoop door.
Moedig besluit, heel veel sterkte voor jou en je vriend.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 28 oktober 2018 @ 10:57:56 #154
269689 crew  Viv
pi_182789063
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:20 schreef Elleska het volgende:
je kan radijszaden laten ontspruiten en eten als kiemgroente eten (edit: dan heet het radijskers) maar een radijsknolletje is geen kiemgroente.
Klopt, dat advies gaat over taugé, alfalfa en dingen die daarop lijken. En dat mag allemaal alsnog wél als je het goed wast en 5 seconden onderdompelt in kokend water. Zo ontzettend onnodig om jezelf zoveel te beperken onder het mom van "mag niet". :X
pi_182789764
Ik heb sinds twee weken enorme last van een keelontsteking. Het wordt steeds erger en erger.

Wat bij mij altijd goed helpt bij keelontstekingen is tijmolie innemen en dat doe ik nu dus al een paar dagen, maar ik kwam er vandaag achter dat dat ook niet mag? Weten jullie daar iets over?
  zondag 28 oktober 2018 @ 11:51:13 #156
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_182789882
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:14 schreef Tink89 het volgende:
Heel veel sterkte vandaag kleurdoos!

[..]

Ik weet dat ik een zeikerd ben mbt eten en zwanger zijn, maar ik meld het toch even voor het geval iemand spontaan zin krijgt in radijs: die 'mogen niet', da's rauwe kiemgroente.

Ik heb weekwisseldag! 36 weken vandaag. Ben deze week iig goed begonnen met - ondanks een plaspauze of tien - bijna 13 uur slaap. Was gisteren ook echt kapot, dus het zal wel nodig geweest zijn.

Alles staat klaar voor de baby, de ziekenhuistas staat naast de deur en ik probeer mezelf continu vooral voor te houden dat het wrs nog vijf weken duurt voor ukkie zich aandient, maar ik ben het zwanger zijn zo beu inmiddels...
Sorry maar je radijsverhaal is echt onzin. Dat gaat over kiemen van radijs (die vind je zelden in de winkel). Een volgroeide radijs is gewoon een knolgewas. Zit vee foliumzuur in trws.

Overigens heb ik ook dingen als raapstelen wel gegeten, rauw, dat zijn ook kiemen. Is weer iets nieuws op de lijst zeker?
Kwak
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:06:38 #157
426379 elamanilo
elämänilo
pi_182790132
KD :* Heel erg veel sterkte!
pi_182790200
Kleurdoos, heel erg veel sterkte :*.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:09 schreef BobbyMcGee het volgende:

Dat het met moeheid samenhangt zou goed kunnen, ik heb vooral na werkdagen totaal geen trek.
Het wachten duurt heel lang :{ Ik vind het echt lastig. Ik wil me niet teveel verheugen, en tegelijkertijd komt steeds meer het gevoel dat ik écht zwanger ben en dat we écht een kind krijgen. Maarja.. het kan nog mis gaan. Nouja.. nog maar iets meer dan een week :)
Ik heb ook amper trek na een werkdag, maar ook in het weekend is het minimaal. Gisteren overdag dan weer erg weinig gegeten, maar eindelijk weer eens wat normaal avondeten naar binnen kunnen krijgen. Ik hoop zo voor je dat het een goede echo gaat zijn, je bent zo lang bezig geweest :*.

quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 08:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

-nee, gatver, ugh. *huil* ik wil niiiiks waar moet de baby nou van groeieeeeen

:')

Hahaha dit is al zo herkenbaar. _O- Kwam ik vrijdag thuis, had ik eindelijk trek. Had MeneerEend hamburgers staan bakken. :r . En raapstelen kiemgroente? Die zitten als bladvorm toch meer in de lijn van rucola-achtigen? Raapstelen :9

Op het gebied van eten volg ik gewoon de lijst van het voedingscentrum en gezond verstand, dan zal het vast wel goedkomen.
pi_182790335
Ik heb gisteravond lekker 4 schijfjes van die kips leverworst gehad, en lekker dat het was! :6
Voor de rest eet ik amper paté, dus vond dat die schijfjes eenmalig wel konden.

Het wordt een beetje eentonig op de boterham met die boterhamworst :+
Zoet vind ik echt niet lekker op brood.
pi_182790383
Veel sterkte KD en KD-man :*
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:27:17 #161
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182790489
Ik ben eigelijk al blij als er wat in gaat en in blijft, dus ik gun mezelf best veel nu :@ buiten de deur haal ik gewone cola met caffeine en softijsjes O+
Het is gewoon niet te doen om jezelf alles te ontzeggen voor minimale kansen dat er eventueel een bacterie oid in zou zitten.
Zeker als ik denk aan alle vrouwen die roken en drinken tijdens de zwangerschap en waar er een gezond kind ter wereld komt (niet dat je dat moet doen natuurlijk).

Vannacht een uurtje langer geslapen maar vanochtend al een dutje gedaan :') gelukkig ben ik de komende dagen vrij, kan ik nog meer slapen.
  zondag 28 oktober 2018 @ 12:27:47 #162
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_182790503
quote:
17s.gif Op zondag 28 oktober 2018 12:11 schreef douche-eendje het volgende:
Kleurdoos, heel erg veel sterkte :*.

[..]

Ik heb ook amper trek na een werkdag, maar ook in het weekend is het minimaal. Gisteren overdag dan weer erg weinig gegeten, maar eindelijk weer eens wat normaal avondeten naar binnen kunnen krijgen. Ik hoop zo voor je dat het een goede echo gaat zijn, je bent zo lang bezig geweest :*.

[..]

Hahaha dit is al zo herkenbaar. _O- Kwam ik vrijdag thuis, had ik eindelijk trek. Had MeneerEend hamburgers staan bakken. :r . En raapstelen kiemgroente? Die zitten als bladvorm toch meer in de lijn van rucola-achtigen? Raapstelen :9

Op het gebied van eten volg ik gewoon de lijst van het voedingscentrum en gezond verstand, dan zal het vast wel goedkomen.
Ohja, dat is waar ook!
Kwak
pi_182790735
Ach Kleurdoos wat een verdriet. Heel veel sterkte voor jullie alle 5.
  zondag 28 oktober 2018 @ 13:49:53 #164
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182791719
Dan heb ik het van die radijs verkeerd begrepen. Het staat bij de lijst van het voedingscentrum als 'de kiemen van radijs' en aangezien ik er helemaal niks aan mis, heb ik de radijs gewoon links laten liggen. My bad.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182792235
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 13:49 schreef Tink89 het volgende:
Dan heb ik het van die radijs verkeerd begrepen. Het staat bij de lijst van het voedingscentrum als 'de kiemen van radijs' en aangezien ik er helemaal niks aan mis, heb ik de radijs gewoon links laten liggen. My bad.
dat staat er dan ook een beetje verwarrend. de kiemen van radijs zijn gekiemde zaadjes, een sprietjes met 2 (kiem)blaadjes daaraan. zoals tuinkers, dat kent iedereen wel toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door Elleska op 28-10-2018 14:41:49 ]
  zondag 28 oktober 2018 @ 14:53:21 #166
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_182793037
T is ook niet erg Tink. Ik sla er een beetje op aan merk ik omdatbik 4 jaar geleden al rebels werd van alle onzinrestricties en t blijkbaar in 4 jaar alleen maar erger is geworden ;) ligt niet aan jou.

en ben niet zwanger en zal dat ws ook niet meer worden dus moet hier voor mijn eigen sanity eigenlijk niet meelezen
Kwak
  zondag 28 oktober 2018 @ 18:19:42 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182797387
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 14:53 schreef kwakz0r het volgende:
T is ook niet erg Tink. Ik sla er een beetje op aan merk ik omdatbik 4 jaar geleden al rebels werd van alle onzinrestricties en t blijkbaar in 4 jaar alleen maar erger is geworden ;) ligt niet aan jou.

en ben niet zwanger en zal dat ws ook niet meer worden dus moet hier voor mijn eigen sanity eigenlijk niet meelezen
Ik snap jou ook heel goed en probeer zelf ook kritisch te blijven. Zo vind ik het advies om geen of weinig kaneel te gebruiken echt achterlijk, daar moet je een hele pot per dag van eten om het ook maar een heel klein beetje een risico te laten zijn... Maar ik had bij de radijs niet verder gekeken omdat ik er de afgelopen acht maanden echt helemaal geen behoefte aan had.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 28 oktober 2018 @ 18:32:46 #168
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182797627
Ik heb vandaag veel aan KD gedacht, hoop dat alles goed is gegaan.

Vandaag lekker uitgewaaid en nu na het douchen lekker pannenkoeken etentje manlief nu staat te bakken.

Dat van rauwe kiemgroente wist ik niet, ga me er even over inlezen. Radijsjes zijn lekker maar die heb ik al een hele tijd niet gegeten.
pi_182801572
Nipt terug en die is prima! Vandaag de kinderwagen van een collega opgehaald. Die mochten we gratis hebben, super lief. Ding is nog prachtig.

KD, ik hoop dat je je goed voelt en wens je veel sterkte met de verwerking.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  zondag 28 oktober 2018 @ 21:16:11 #170
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182802649
Kd,
Ook hier is zo veel aan jullie gedacht dit weekend.
Wil je heel veel liefde en kracht sturen voor morgen.
Hopelijk komt het aan.
Zonder hoop geen leven.
pi_182805351
Vanmiddag om 13:48 is Archie* geboren, een heel klein knulletje, echt een miniatuurmensje. Het verliep allemaal best gemoedelijk, de bevalling was ook echt een miniversie van een ‘echte’ bevalling, ik moest daarna nog wel naar de O.K. Omdat de placenta vast bleef zitten maar eerlijk gezegd kon ik wel even een roesje gebruiken.. en de VK en zusters waren zo respectvol en lief. We hebben mooie foto’s en voet en handafdrukjes en hebben lang afscheid kunnen nemen.
  zondag 28 oktober 2018 @ 22:33:00 #172
11682 Moonah
Jolie femme
pi_182805490
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Vanmiddag om 13:48 is Archie* geboren, een heel klein knulletje, echt een miniatuurmensje.
:* :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_182805506
Kleurdoos O+ :*
pi_182805720
Kleurdoos. :* :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:50:13 #175
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_182806909
😙😙😙
If you can dream it, you can do it...
pi_182807889
Heel veel sterkte kd :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182808711
:* Heel veel sterkte voor jou en je familie, KD.
pi_182808833
Heel veel sterkte KD :*.
pi_182808887
KD :* Mini Archie*... Wat een bizarre dag moet het zijn geweest, en vandaag en morgen...
pi_182809188
KD, veel sterkte :*
pi_182809909
KD, ben er stil van. :* en sterkte en alle liefs voor jullie.
pi_182810334
Sterkte KD! :*
pi_182811272
:* :* Voor jullie en kleine Archie.
  maandag 29 oktober 2018 @ 11:06:06 #184
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182811907
KD :*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182812977
Kleurdoos. Heel veel sterkte. :*
pi_182813477
Veel sterkte KD!
pi_182813617
Ach Kleurdoos wat een achtbaan de afgelopen periode.. Heel veel sterkte! :*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:10:19 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_182814629
KD :*
Wat fijn dat jullie zoveel steun en tijd kregen in het ziekenhuis.

Sterkte de komende tijd met het allemaal een plaatsje geven. :*

[ Bericht 40% gewijzigd door BE op 29-10-2018 17:05:50 ]
***
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 16:34:12 #189
5428 crew  miss_sly
pi_182817408
Ach Kleurdoos, wat ontzettend verdrietig toch. Veel sterkte samen :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:57:28 #190
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182819128
Och kleurdoos, en het nu al hier delen. Dat had ik niet verwacht. Wat bijzonder dat je Archie zelf hebt kunnen baren en dat jullie de tijd hebben gehad om haar goed te bekijken. Prachtige naam ook! Zo betekenisvol.

Doet me ook denken aan een ietswat cheesy quote.. maar ik ga het toch met je delen, want ooit heeft het mij geholpen. Misschien vind je er zelf ook iets van troost in.
‘ An arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just focus and keep aiming.‘

We branden een kaarsje voor jullie vanavond. Heel veel liefde, sterkte en toch, hoewel we het allemaal anders hadden gehoopt, welkom in ons leven, dappere Archie. :*
Zonder hoop geen leven.
pi_182820391
Wat ligt het toch allemaal dicht bij elkaar.

Vanmorgen zijn in 20 minuten tijd V.incent & J.eremy geboren! Omdat ik wat bloed ben verloren dan fijn is blijven we een nachtje! de jongens doen het geweldig samen

V. Weegt 2805 gram en J. 2925 *O*
pi_182820445
Wauw aapie wat snel!
Gefeliciteerd met je jongens! O+
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:02:42 #193
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182820485
Aapieannie *O*
pi_182820509
Gefeliciteerd Aapie *O*
Mooie gewichten!
pi_182820547
Gefeliciteerd aapie! Wat een goede gewichten ^O^ De jongens hadden het in de buik erg goed bij je O+ Nu kunnen jullie met z'n drieën voor ze zorgen uit de buik *O* Heel veel geluk!

En, was je vandaag ingeleid, of is de bevalling spontaan gestart?

KD :*
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:07:47 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_182820595
Aapie! Gefeliciteerd! Zoals ik lees een natuurlijke bevalling, en wat zijn ze mooi op gewicht! Fijn zeg!!
disclaimer
pi_182820693
Aapie, gefeliciteerd. *O*
pi_182820703
Nou ik zou vandaag ingeleid worden, zij het dat ik dus de inleiding inging met 8 cm ontsluiting.
En ik maar denken dat ik gewoon last van mijn rug had van de week.
Ik ga later mijn verhaal nog opschrijven hoor!
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:15:54 #199
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182820788
Gefeliciteerd!

Ons eigenwijsje ligt eindelijk goed om. Groei ligt iets voor op gemiddeld nu, hoofdje al wat ingedaald. Geen draaipoging dus, pfiew!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182821380
Gefeliciteerd Aapie!
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:00:38 #201
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182821900
Aapie, gefeliciteerd! Wat een leuke namen, de naam van een van je zoons word onze jongetjes naam 😍.

Hoe is het gegaan met de bevalling? Ik ben heel benieuwd naar je verhaal.
pi_182822269
Super gefeliciteerd!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_182822560
Ja aapie! Daar zijn je 2 jongens dan O+ Gefeliciteerd! :* Bijzonder dat ze zelf op de ingeleide datum gekomen zijn. En wat een goede gewichten joh!
Hoe vindt je oudste het?

Goed herstel gewenst en genieten :*
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:34:24 #204
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182822680
Gefeliciteerd Aapie O+.
pi_182822734
Gefeliciteerd Aapieannie met de geboorte van jullie twee jongens! *G* *G*
pi_182822852
Gefeliciteerd Apie *O*

En sterkte Kleurdoos
  maandag 29 oktober 2018 @ 20:50:43 #207
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182823059
Gefeliciteerd Aapie!! *O* *O*
pi_182823149
Gefeliciteerd Aapie!
pi_182823253
Gefeliciteerd aapie!!

Hier vandaag 39+5.
Baby is sinds gisteren rustiger in de buik maar voel hem nog wel bewegen. Heb af en toe wat steken in de schaamstreek, pijn in m’n bovenbenen en onderrug. Geen idee wat ik daarvan moet denken en zolang ik er nog geen regelmaat in kan ontdekken wacht ik het (uiteraard) gewoon af... word inmiddels wel krankzinnig van iedereen die de hele dag door appt of hij al geboren is, hoe lief het ook is allemaal :X
pi_182823737
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:12 schreef aapieannie het volgende:
En ik maar denken dat ik gewoon last van mijn rug had van de week.
:D

Van harte gefeliciteerd met je jongens! Veel geluk samen O+
  maandag 29 oktober 2018 @ 21:59:29 #211
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_182824670
Gefeliciteerd Aapie! Wat een verrassing en mooie gewichten O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_182825449
Gefeliciteerd aapie!!
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:57:39 #213
447051 crew  Peejtur
pi_182828797
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:57 schreef eponine het volgende:
Gefeliciteerd aapie!!

Hier vandaag 39+5.
Baby is sinds gisteren rustiger in de buik maar voel hem nog wel bewegen. Heb af en toe wat steken in de schaamstreek, pijn in m’n bovenbenen en onderrug. Geen idee wat ik daarvan moet denken en zolang ik er nog geen regelmaat in kan ontdekken wacht ik het (uiteraard) gewoon af... word inmiddels wel krankzinnig van iedereen die de hele dag door appt of hij al geboren is, hoe lief het ook is allemaal :X
Daarom hebben wij tegen de meesten gezegd dat uitgerekende datum in maart is terwijl het daadwerkelijk 24 februari is. We willen dit soort berichten niet.

Hopelijk gaat dat dan ook niet komen ;)
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:58:11 #214
447051 crew  Peejtur
pi_182828799
Gefeliciteerd Aapie!

En erg veel sterkte gewenst Kleurdoos.
pi_182828831
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 06:57 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Daarom hebben wij tegen de meesten gezegd dat uitgerekende datum in maart is terwijl het daadwerkelijk 24 februari is. We willen dit soort berichten niet.

Hopelijk gaat dat dan ook niet komen ;)
Ja, ik zei al tegen man dat we bij een evt volgende zwangerschap een latere UD gaan noemen. Overigens krijg ik vanaf week 36 al berichten maar het gaat nu echt los :')
Er zijn vervelender dingen maar het irriteert zo nu en dan wel!
pi_182829165
Aapie gefeliciteerd *O*
pi_182829972
Ohhhh aapie daar zijn ze dan!! Je jongens O+
Van harte *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:09:44 #218
447051 crew  Peejtur
pi_182830888
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 07:03 schreef eponine het volgende:

[..]

Ja, ik zei al tegen man dat we bij een evt volgende zwangerschap een latere UD gaan noemen. Overigens krijg ik vanaf week 36 al berichten maar het gaat nu echt los :')
Er zijn vervelender dingen maar het irriteert zo nu en dan wel!
Ja hier stiekem ook wel bang dat het alsnog komen gaat.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:33:16 #219
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182831370
Wat stom Eponine dat je word bestookt met berichten!

Ik ga ergens als mijn verlof in gaat een berichtje rond sturen om dit te voorkomen en mensen gewoon blokken als ze zich er niet aan houden. Mijn innerlijke bitch vind dat een goed idee.

Vanmorgen de SEO gehad, heerlijk gemiddeld kind. Al lekker koppig met draaien en verkeerd liggen, heeft hij / zij niet van een vreemde. E heeft het geslacht gezien en gaat de bakker een appje sturen en dan nu aftellen naar zaterdag voor de gender reveal party.
pi_182832053
Sterkte KD :*

Aapie!! Gefeliciteerd O+

Wat vervelend Eponine, hier gelukkig nooit last van gehad.

Straks Intake kraamzorg, erna even klussen kijken of dat nog aan me besteed is :') . Ik waggel! Nooit gedaan met de vorige twee maar nu :+ de baby hangt zo laag het lijkt nu al aan t indalen :')
♥ J & S
pi_182832077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 10:33 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Vanmorgen de SEO gehad, heerlijk gemiddeld kind. Al lekker koppig met draaien en verkeerd liggen, heeft hij / zij niet van een vreemde. E heeft het geslacht gezien en gaat de bakker een appje sturen en dan nu aftellen naar zaterdag voor de gender reveal party.
Wat dijn dat alles goed is! Leeeeuk! Weet je het zelf ook of alleen E?
♥ J & S
pi_182834537
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 10:09 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Ja hier stiekem ook wel bang dat het alsnog komen gaat.
Wat ik nog het meest vervelend vind is dat de berichten langzaamaan ook van toon veranderen. In het begin was het nog "geniet van je verlof en succes" enzo... Inmiddels is het (van sommige mensen) wat vervelender: "duurt laaaang", "weet je zeker dat je niet iets vergeten bent te vertellen ;)?", op die mensen reageer ik dus ook gewoon niet meer en ze zullen zeker niet de eerste zijn die ik inlicht als hij er eenmaal is (nu waren ze dat sowieso al niet, maar het gaat om het idee).

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 10:33 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Wat stom Eponine dat je word bestookt met berichten!

Ik ga ergens als mijn verlof in gaat een berichtje rond sturen om dit te voorkomen en mensen gewoon blokken als ze zich er niet aan houden. Mijn innerlijke bitch vind dat een goed idee.

Vanmorgen de SEO gehad, heerlijk gemiddeld kind. Al lekker koppig met draaien en verkeerd liggen, heeft hij / zij niet van een vreemde. E heeft het geslacht gezien en gaat de bakker een appje sturen en dan nu aftellen naar zaterdag voor de gender reveal party.
Haha, ik heb normaal gesproken wel zo'n innerlijke bitch maar ze is de laatste tijd niet helemaal present geloof ik...
Fijn dat de SEO goed was! Heb je zelf ook het geslacht al gezien of laat je je verrassen?
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:07 schreef klaprooss het volgende:
Wat vervelend Eponine, hier gelukkig nooit last van gehad.
Ik had het er gister nog met mijn buurvrouw over, haar zoon is ergens halverwege de 20 en zij had nog geen mobiel toen ze zwanger was van hem, dus trok ze de vaste lijn eruit als ze gek werd van de belangstellende en goedbedoelde belletjes.
Ik heb nu wel mijn Whatsappmeldingen uitgezet (krijg alleen die van man, broer en schoonzus direct te zien) en telefoon staat het grootste deel van de dag op 'niet storen'. Eens kijken of dat wat verschil maakt!

Ik heb vanochtend toch de vk maar even gebeld omdat ik sinds gisteravond helemaal geen beweging meer had gevoeld. Rustig op bed gelegen, beetje proberen te porren (waar ie normaal heel fel op reageert), maar geen reactie. Ben voor de zekerheid doorgestuurd voor een CTG in het ziekenhuis en dat was gelukkig allemaal goed. Er is ook nog een echo gemaakt en ik heb nog "lekker veel vruchtwater" zoals de arts het noemde. Hij verwacht dat de kleine voorlopig nog wel even blijft zitten, waarschijnlijk geen oktoberkind dus (en da's jammer, want die misten we nog in de familie :')).

Kleurdoos, hoe gaat het met je?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:29:58 #223
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182834733
Ik had op een gegeven moment m'n afbeelding op WA veranderd naar:



en toen weer naar iets subtielers met de boodschap dat er geen baby was. Werd er ook moe van. Zette ik de meldingen uit; werd ik gewoon opgebeld en ik vertikte het echt om mijn telefoon uit te zetten.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:05:53 #224
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182836694
Pfff wat kunnen mensen toch vermoeiend zijn, kijk nu al op tegen de ongevraagde buikvoelers en kinderwagengluurders... :{w
pi_182837745
Oh Ik werd tijdens de Zwangerschap van S. ook helemaal gek van alle ‘Nu NOG niets?!’ appjes :') Misschien gooi ik whatsapp tegen die tijd ook nog wel van m’n telefoon.

Gefeliciteerd aapie! *O* Zijn ze dan! Geen verstand van tweelingen, maar goede gewichten, of niet? :D Heel veel geluk gewenst :*
pi_182838115
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:29 schreef Helsinki het volgende:
Ik had op een gegeven moment m'n afbeelding op WA veranderd naar:

[ afbeelding ]

en toen weer naar iets subtielers met de boodschap dat er geen baby was. Werd er ook moe van. Zette ik de meldingen uit; werd ik gewoon opgebeld en ik vertikte het echt om mijn telefoon uit te zetten.
Ah, foto is alvast opgeslagen. Voor als het volgend jaar zomer zo ver is. :')
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:14:36 #227
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182838534
Jeetje wat kunnen mensen toch horken zijn, zeg.. Ben benieuwd hoe dat deze keer zal gaan, vorige keer was iedereen verbaasd toen ik bij 37+4 beviel. Denk dat ik dat nog maar eens moet doen :P
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:22:42 #228
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182838728
Hier bij 36+2 ook continu appjes met 'rommelt het al?' en 'ben je het al beu?'. Ik was het in week 6 eigenlijk al beu, maar weet nu echt niet meer hoe ik moet reageren... Vind het nog irritanter dan de ongevraagde buikvoelers.

Vandaag even naar 040 geweest voor twee overhemden voor manlief die ze alleen daar nog hadden en heerlijk geluncht (zonder te spugen! *O* ) bij bagels en beans. Daarna de hele weg in de auto geslapen en nu op de bank met een deken. Ik ben kapot, maar heb er echt ontzettend van genoten om nog heel even samen te qualitytimen. In de lift wel even een spannend momentje. M'n hele buik trok samen en ook instant pijn in bovenbenen en onderrug. Na een minuutje zakte het weer, maar de baby is heel erg onrustig nu en ik blijf harde buiken hebben...

Vanavond eten we lekker herfsteten: homemade groentesoep met een worstenbroodje. Jum! En als het toch nog losbarst, kan het in de vriezer _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:13:30 #229
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182839877
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:08 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Wat dijn dat alles goed is! Leeeeuk! Weet je het zelf ook of alleen E?
Klaproos ❤


Zaterdag is de gender reveal party, E is de enige die het weet
pi_182841630
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:29 schreef Helsinki het volgende:
Ik had op een gegeven moment m'n afbeelding op WA veranderd naar:

[ afbeelding ]

en toen weer naar iets subtielers met de boodschap dat er geen baby was. Werd er ook moe van. Zette ik de meldingen uit; werd ik gewoon opgebeld en ik vertikte het echt om mijn telefoon uit te zetten.
Opgeslagen en als WA foto ingesteld :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:05 schreef Ceviche het volgende:
Pfff wat kunnen mensen toch vermoeiend zijn, kijk nu al op tegen de ongevraagde buikvoelers en kinderwagengluurders... :{w
Ik heb maar 1 ongevraagde buikvoeler gehad, zij was nog bezig met vragen of ze even mocht voelen (ehm, nee }:|) maar hop daar lagen haar handen al op mijn buik. Ik heb ze vastgepakt en op haar eigen buik gelegd :Y

Ik ben wel blij trouwens dat het herkenbaar is voor jullie...
pi_182841756
Van harte gefeliciteerd Aapie! Wat goed dat je lichaam zelf ook al zover was. En wat een mooie gewichten, zoveel wogen mijn eenlingen ook. Knuffelze O+
pi_182842014
Gefeliciteerd Aapie! Prachtige gewichten van je jongens! *O*
pi_182842613
Gefeliciteerd aapie! *O*
  woensdag 31 oktober 2018 @ 10:58:55 #234
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182852879
Ohh aapie! Helemaal gemist, gefeliciteerd met de geboorte van je tweetal O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 31 oktober 2018 @ 17:22:38 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182859810
Zo, ik ben weer een beetje boven water... Vannacht echt heel erg slecht geslapen en vanmiddag dus keihard in slaap gevallen. Net pas weer wakker, oeps.

Afspraak vanochtend bij de vk was prima. Buik was 2,5 cm gegroeid, baby doet het goed, geschat geboortegewicht is 3500 gram. Alleen nog niet ingedaald, dus instructie om te gaan liggen en meteen te bellen als m'n vliezen breken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 31 oktober 2018 @ 18:31:08 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_182861414
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Vanmiddag om 13:48 is Archie* geboren, een heel klein knulletje, echt een miniatuurmensje. Het verliep allemaal best gemoedelijk, de bevalling was ook echt een miniversie van een ‘echte’ bevalling, ik moest daarna nog wel naar de O.K. Omdat de placenta vast bleef zitten maar eerlijk gezegd kon ik wel even een roesje gebruiken.. en de VK en zusters waren zo respectvol en lief. We hebben mooie foto’s en voet en handafdrukjes en hebben lang afscheid kunnen nemen.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtig mannetje. En tegelijk heel veel sterkte met het verwerken van het enorme verdriet.
pi_182861549
Bedankt allemaal!
Wat een rijkdom is het toch een pasgeboren kindje, en wij mogen gewoon dubbel genieten!

De jongens doen het geweldig, slapen goed, drinken beide aan de borst wat voor ons allemaal nog even wennen is en zijn enorm lief.
Ik zal binnenkort ons avontuur in het daarbij behorende topic plaatsen.
Wij gaan verhuizen naar het babytopic.

Ik lees nog wel mee hoor ;) iedereen een hele fijne zwangerschap gewenst!

Foto van V & J!
pi_182863741
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:38 schreef aapieannie het volgende:
Bedankt allemaal!
Wat een rijkdom is het toch een pasgeboren kindje, en wij mogen gewoon dubbel genieten!

De jongens doen het geweldig, slapen goed, drinken beide aan de borst wat voor ons allemaal nog even wennen is en zijn enorm lief.
Ik zal binnenkort ons avontuur in het daarbij behorende topic plaatsen.
Wij gaan verhuizen naar het babytopic.

Ik lees nog wel mee hoor ;) iedereen een hele fijne zwangerschap gewenst!

Foto van V & J!
[ afbeelding ]
Wauw! <3 wat een rijkdom, zulke mooie mannetjes, gefeliciteerd!
pi_182863914
Wow Aapie, wat een dotjes. Zo'n ander neusje hebben ze :D Gefeliciteerd!!
pi_182864011
Aapie: wat een prachtkereltjes heb je daar! Wow! O+ O+
pi_182865170
Aapie nog gefeliciteerd met je jongens, prachtige kindjes! O+
Geniet ervan O+ *O*
pi_182866201
Gefeliciteerd Aapie *O* Dat is duidelijk een tweeeiige tweeling :) Veel geluk samen en hopelijk blijft die roze wolk nog lang hangen, 'dubbel genieten' heb ik de eerste negen maanden nooit gezegd :D
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_182866426
Wat een schatjes! O+
pi_182866784
Prachtig Aapie O+
pi_182866928
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:22 schreef Tink89 het volgende:

Afspraak vanochtend bij de vk was prima. Buik was 2,5 cm gegroeid, baby doet het goed, geschat geboortegewicht is 3500 gram. Alleen nog niet ingedaald, dus instructie om te gaan liggen en meteen te bellen als m'n vliezen breken.
Ik ben benieuwd waarom dat laatste? Mijn vorige baby was ook nog niet ingedaald toen de bevalling begon (ze was zelfs nog niet ingedaald toen ik 10 cm ontsluiting had _O- ), maar ik had deze instructies niet. Waarom moet je dan gaan liggen?
pi_182866983
Aapie wat een prachtig plaatje! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal tzt in het bevallingstopic! Gefeliciteerd!

En Eponine, inderdaad, zo irritant! Ik twijfel of we bij deze ook gaan liegen over de uitgerekende datum. Mijn twee andere kinderen waren allebei nogal laat, dus dan krijg je ruim 5 weken lang: en gebeurt er al iets?.... 100 keer per dag....
pi_182867435
kleurdoos, ik lees net je verhaal. Wat een verschrikkelijk moedige keuze hebben jullie gemaakt. Jullie hebben gedaan wat het beste is voor je kindje, ook al doet dat nog zo'n pijn bij jullie. Je moederliefde spat er van af. Heel veel sterkte in wat vast een heel lastige periode moet zijn. Hebben jullie het al met de buitenwereld gedeeld/ Of krijg je nog steeds 'en hoe gaat het met de zwangerschap?" vragen?
sterkte meid.
pi_182867468
Hier gaat het trouwens beter. Ik heb een ontzettende berg aan pillen gekregen en neem nu zo'n 10 pillen per dag in en dat houdt de misselijkheid in bedwang. Ik heb nog steeds geen trek, maar kan vaak al wel best wat eten binnen houden. Ik val nu in ieder geval niet meer af, dus dat is een hele vooruitgang!
Morgen 11 weken
pi_182867709
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 22:35 schreef dodoria het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd waarom dat laatste? Mijn vorige baby was ook nog niet ingedaald toen de bevalling begon (ze was zelfs nog niet ingedaald toen ik 10 cm ontsluiting had _O- ), maar ik had deze instructies niet. Waarom moet je dan gaan liggen?
omdat bij een kindje wat nog niet klem ligt in t bekken de navelstreng kan uitzakken en dat kan heel gevaarlijke situaties opleveren.


KD ik lees net wat jullue allemaal hebben doorstaan. heel veel sterkte.
S. 2014
J. 2016
pi_182868084
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:06 schreef dodoria het volgende:
Hier gaat het trouwens beter. Ik heb een ontzettende berg aan pillen gekregen en neem nu zo'n 10 pillen per dag in en dat houdt de misselijkheid in bedwang. Ik heb nog steeds geen trek, maar kan vaak al wel best wat eten binnen houden. Ik val nu in ieder geval niet meer af, dus dat is een hele vooruitgang!
Morgen 11 weken
10 pillen per dag? :D
pi_182870868
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

omdat bij een kindje wat nog niet klem ligt in t bekken de navelstreng kan uitzakken en dat kan heel gevaarlijke situaties opleveren.


Dankjewel voor de uitleg. Ik vraag me serieus af waarom ik hier niet voor was gewaarschuwd toen....
  donderdag 1 november 2018 @ 09:29:24 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182871157
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 09:12 schreef dodoria het volgende:

[..]

Dankjewel voor de uitleg. Ik vraag me serieus af waarom ik hier niet voor was gewaarschuwd toen....
Dit is idd wat mijn vk zei, al heb ik natuurlijk geen idee waarom jij niet gewaarschuwd bent destijds. Overigens zei ze er ook bij dat ik best nog een paar minuutjes mocht doorlopen om bij de auto, een winkel of een andere fijne plek te komen als ik onderweg ben. Ik hoef niet in de stromende regen op de stoep te gaan liggen, zegmaar.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182871374
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

omdat bij een kindje wat nog niet klem ligt in t bekken de navelstreng kan uitzakken en dat kan heel gevaarlijke situaties opleveren.

KD ik lees net wat jullue allemaal hebben doorstaan. heel veel sterkte.
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 09:12 schreef dodoria het volgende:

[..]

Dankjewel voor de uitleg. Ik vraag me serieus af waarom ik hier niet voor was gewaarschuwd toen....
Ik heb het gisteren nagezocht voor iemand en het uitzakken van de navelstreng komt maar vrij zelden voor en is in de gevallen dat het voorkomt ook maar weer in enkele gevallen echt gevaarlijk. Op elke 50.000 van alle geboortes komt het minder dan 100 keer voor en is het in minder dan 7-9 keer echt heel ernstig. Dat is dus minder dan 0,018% van het totaal aantal geboortes en minder dan 7-9% van de werkelijk uitgezakte navelstrengen. Het is daarbij niet bekend of gaan liggen helpt.

Sommige vroedvrouwen beschouwen het als achterhaald advies en geven het advies dus niet, anderen houden zich er nog aan vast. Voor jezelf kun je het risico afwegen. En zelf denk ik dat je als vrouw ook heel goed kunt aanvoelen wat voor jou op dat moment het beste is om te doen.
pi_182873544
Aapie wat een leuke foto en mooie jongens! Geniet ervan O+
pi_182873684
Ik voel en merk dat het tweede trimester eindelijk is aangebroken bij mij met 14 weken :)

De misselijkheid is afgenomen/ bijna verdwenen en ik hoef ook niet meer te spugen. Energie komt beetje bij beetje terug en mijn eetlust neemt langzaam toe. Buikje begint ook al te groeien en zichtbaar te worden (als ik strakke kleding draag).

Hopelijk voel ik me tijdens dit trimester beter dan tijdens het eerste trimester :P
  donderdag 1 november 2018 @ 12:46:36 #256
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182875172
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:41 schreef CaVaBien het volgende:
Ik voel en merk dat het tweede trimester eindelijk is aangebroken bij mij met 14 weken :)

De misselijkheid is afgenomen/ bijna verdwenen en ik hoef ook niet meer te spugen. Energie komt beetje bij beetje terug en mijn eetlust neemt langzaam toe. Buikje begint ook al te groeien en zichtbaar te worden (als ik strakke kleding draag).

Hopelijk voel ik me tijdens dit trimester beter dan tijdens het eerste trimester :P
*O* goed nieuws! Ik hoop dat je 2e trimester beter gaat :)

Ik ben nu 12,5 week, hoopte dat het nu beter zou gaan maar het gaat juist slechter :') ik hoop dat het hier ook beter gaat over een paar weken.

Overigens was de NIPT hier goed en hebben we een huis *O* ons bod is geaccepteerd dus nu zijn we druk bezig met alles rond te krijgen. We zouden dan verhuizen als ik 5/6 maanden zwanger ben :)
pi_182875340
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:38 schreef aapieannie het volgende:
Bedankt allemaal!
Wat een rijkdom is het toch een pasgeboren kindje, en wij mogen gewoon dubbel genieten!

De jongens doen het geweldig, slapen goed, drinken beide aan de borst wat voor ons allemaal nog even wennen is en zijn enorm lief.
Ik zal binnenkort ons avontuur in het daarbij behorende topic plaatsen.
Wij gaan verhuizen naar het babytopic.

Ik lees nog wel mee hoor ;) iedereen een hele fijne zwangerschap gewenst!

Foto van V & J!
[ afbeelding ]
Aapie wat een knapperds O+
Hopelijk tot snel in het babytopic!

40+1 vandaag, dat had ik echt niet verwacht. Had de hele zwangerschap het idee dat hij met 38 weken zou komen :').
Eerder in de afgelopen weken heb ik wat krampen gehad maar nu is het alweer even rustig.
Morgenavond weer controle bij de vk, ze heeft aangeboden dan een inwendig onderzoek te kunnen doen om te kijken of er al iets gaande is dus ik ben benieuwd!

Ik las over beter voelen in het tweede trimester en een goede nipt: *O*! En verder ben ik het vergeten...
  donderdag 1 november 2018 @ 13:04:23 #258
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182875538
Goed nieuws alom! *O* CVB, was jij het ook die het nog niet aan de ouders had verteld? Inmiddels wel? Ben benieuwd hoe dat ging!

Ik krijg inmiddels van collega's-die-het-nog-niet-wisten ook de vraag of ik zwanger ben. Blijkbaar begin ik nu echt dik te worden :P
Verder nies ik me echt helemaal suf. Bijna elk uur, soms wel 7 of 8 keer achter elkaar, tot bloedneus toe. Lekker ook met bekkenbodemspieren die niet helemaal meer strak gespannen zijn :X Herkenbaar voor iemand? Heb voor zover ik weet geen allergieën ofzo, maar herken het ook niet van de vorige keer.
  donderdag 1 november 2018 @ 13:31:53 #259
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182876171
Gefeliciteerd met je huis Ceviche! Moet er veel gebeuren?

Fijn van het betere tweede trimester, cvb!

Eponine, je ud voorbij. Trek je het nog een beetje?

Ik heb al een paar uur 'oefenweeën'. Geen regelmaat ofzo, maar ze doen wel echt pijn. Was dinsdag ook, dat ging vanzelf weer over. Ga maar gewoon even boodschappen doen en dan zie ik het vanzelf wel. Het zou voor de baby wel aan de vroege kant zijn met 36+4... Ik reken iig nog nergens op.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 1 november 2018 @ 13:38:44 #260
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182876332
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:31 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd met je huis Ceviche! Moet er veel gebeuren?

Fijn van het betere tweede trimester, cvb!

Eponine, je ud voorbij. Trek je het nog een beetje?

Ik heb al een paar uur 'oefenweeën'. Geen regelmaat ofzo, maar ze doen wel echt pijn. Was dinsdag ook, dat ging vanzelf weer over. Ga maar gewoon even boodschappen doen en dan zie ik het vanzelf wel. Het zou voor de baby wel aan de vroege kant zijn met 36+4... Ik reken iig nog nergens op.
Gelukkig niet, zelfs aan de vloer/muren zouden we niks hoeven doen. Ook goed onderhouden. We hoeven eigenlijk alleen te verhuizen :+

Sterkte met het oefenweeen. Moet je dan niet juist rust houden? Of maakt dat niet uit?
pi_182877210
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:04 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Goed nieuws alom! *O* CVB, was jij het ook die het nog niet aan de ouders had verteld? Inmiddels wel? Ben benieuwd hoe dat ging!

Ik krijg inmiddels van collega's-die-het-nog-niet-wisten ook de vraag of ik zwanger ben. Blijkbaar begin ik nu echt dik te worden :P
Verder nies ik me echt helemaal suf. Bijna elk uur, soms wel 7 of 8 keer achter elkaar, tot bloedneus toe. Lekker ook met bekkenbodemspieren die niet helemaal meer strak gespannen zijn :X Herkenbaar voor iemand? Heb voor zover ik weet geen allergieën ofzo, maar herken het ook niet van de vorige keer.
Dat vele niezen heb ik ook een tijd gehad tijdens beide zwangerschappen! Gelukkig wel zonder bloedneus. Wel vaak nog een dichte neus tijdens het slapen maar niet verkouden. Ging uiteindelijk ook vanzelf weer over. Heel irritant!
pi_182877944
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:31 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd met je huis Ceviche! Moet er veel gebeuren?

Fijn van het betere tweede trimester, cvb!

Eponine, je ud voorbij. Trek je het nog een beetje?

Ik heb al een paar uur 'oefenweeën'. Geen regelmaat ofzo, maar ze doen wel echt pijn. Was dinsdag ook, dat ging vanzelf weer over. Ga maar gewoon even boodschappen doen en dan zie ik het vanzelf wel. Het zou voor de baby wel aan de vroege kant zijn met 36+4... Ik reken iig nog nergens op.
Ja, op zich gaat het nog prima gelukkig! Ik heb gisteren aan man voorgesteld om, als ik goed geslapen heb en er nog niets gaande is, morgenmiddag naar Bohemian Rhapsody in de bioscoop te gaan. Die willen we beide graag zien en het is meteen weer een leuke bezigheid voordat we naar de verloskundige moeten.

Oefenweeën klinken pittig zeg! Helpt een douche of kruik misschien om de pijn wat te verlichten? 36+4 is inderdaad wel wat vroeg, hopelijk blijft baby nog in ieder geval 3 dagen veilig binnen!
pi_182878111
Veel niezen geen last van maar wel van een dichte neus smorgens en als ik snuit alleen maar bloed :')
Bij V had ik dat ook dus herken het wel weer.

Voor de rest voel ik me echt super, geen kwaaltjes meer. En dat maakt me ook weer ongerust.
Als we maandag een zwaaiend kindje zien ben ik weer een beetje gerustgesteld tot aan de 20 weken echo hihi.
  donderdag 1 november 2018 @ 17:32:04 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182881631
Eponine, wij willen ook nog naar de bios, maar dan voor the nutcracker.

En het is vals alarm, na een paar uur zakte de boel weer af, dus ik ben boodschappen gaan doen, zeiknat geregend en in bad gaan liggen. Nu wachten tot manlief thuis is en dan uitgeteld met een filmpje op de bank. Ben bekaf.

Overigens nies ik niet meer dan anders, maar de bloedneuzen zijn wel herkenbaar. Ze zijn wel minder geworden sinds ik wat minder overgeef.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182882165
Ik heb ook veel bloedneuzen gehad, nu gelukkig even niet.

Ondertussen begint hier een redelijke buik te groeien, zou eigenlijk eens een foto moeten maken...

*O* voor de goede nipt en het goede huizennieuws!
pi_182885437
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:46 schreef Ceviche het volgende:

[..]

*O* goed nieuws! Ik hoop dat je 2e trimester beter gaat :)

Ik ben nu 12,5 week, hoopte dat het nu beter zou gaan maar het gaat juist slechter :') ik hoop dat het hier ook beter gaat over een paar weken.

Overigens was de NIPT hier goed en hebben we een huis *O* ons bod is geaccepteerd dus nu zijn we druk bezig met alles rond te krijgen. We zouden dan verhuizen als ik 5/6 maanden zwanger ben :)

Bedankt! Ik hoop dat de kwaaltjes ook snel gaan afnemen bij jou en je volop kan genieten van de zwangerschap :)

Week 12 was bij mij trouwens ook nog vervelend, maar vanaf begin 14 werd het ineens veel beter..

Yeey voor de goede NIPT en gefeliciteerd met de nieuwe woning *O*
pi_182885589
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:04 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Goed nieuws alom! *O* CVB, was jij het ook die het nog niet aan de ouders had verteld? Inmiddels wel? Ben benieuwd hoe dat ging!

Ik krijg inmiddels van collega's-die-het-nog-niet-wisten ook de vraag of ik zwanger ben. Blijkbaar begin ik nu echt dik te worden :P
Verder nies ik me echt helemaal suf. Bijna elk uur, soms wel 7 of 8 keer achter elkaar, tot bloedneus toe. Lekker ook met bekkenbodemspieren die niet helemaal meer strak gespannen zijn :X Herkenbaar voor iemand? Heb voor zover ik weet geen allergieën ofzo, maar herken het ook niet van de vorige keer.
Mijn moeder weet het inmiddels en reageerde geschokt en boos in eerste instantie, maar na het zien van de echo's (foto's) vond ze het toch wel leuk.
Verder weet niemand het nog.. we gaan het vertellen na de bruiloft.

Leuk dat je buik nu zichtbaar is en dat andere mensen ook al kunnen merken dat er een baby op komst is :)

Ik moet trouwens ook veel niezen. Geen idee wat de oorzaak daarvan is..
  vrijdag 2 november 2018 @ 03:54:10 #268
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182890892
Ik had donderdag mijn termijnecho en mijn schatting bleek dus best goed. 20 mei uitgerekend wat me brengt op 11w4 dagen.
Baby groeit goed en liet zich van zijn beste kant zien. Heel bewegelijk. Jammer genoeg moest ik in mijn eentje gaan, maar misschien kwam de verloskundige daarom met het idee om het te filmen. Nu heb ik dus 5 min bewegend beeld van kind in buik. Heel bijzonder. Heb het al honderd keer bekeken, gok ik zo.
Ik voel me ook weer stukken beter. Meer energie en niet meer misselijk. Enige is dat ik na het eten van avondeten pijn in Mn buik krijg. Dan moet ik echt een kwartiertje op Mn buik gaan liggen/ uitrusten en dan kan ik er weer tegenaan.
Ook zit ik echt verstopt. Dat laatste kan enórm pijn doen. Was even vergeten hoe fijn dat wel niet is 😬.
Zonder hoop geen leven.
pi_182892115
Gefeliciteerd sisu en leuk dat je een filmpje meekreeg!

Ik heb volgende week een afspraak om een pretecho te laten doen. Dan krijg ik ook een filmpje mee en krijg ik alvast het geslacht te horen als de baby meewerkt :P
Ik ben zo benieuwd.
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:38:57 #270
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182893017
Sisu, vervelend! Heb je roosvicee laxo wel eens geprobeerd?

Ceviche een huis gekocht en een goede NIPT! Joehoe

[ Bericht 34% gewijzigd door VenusFlyTrap op 02-11-2018 13:32:23 ]
pi_182895924
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:16 schreef CaVaBien het volgende:
Gefeliciteerd sisu en leuk dat je een filmpje meekreeg!

Ik heb volgende week een afspraak om een pretecho te laten doen. Dan krijg ik ook een filmpje mee en krijg ik alvast het geslacht te horen als de baby meewerkt :P
Ik ben zo benieuwd.
Ohh leuk! Ben benieuwd. Wij wachten tot de 20 weken en 3 dagen bij de echo. Duurt lang!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_182897065
Spannend cava.
Wij hebben maandag de pretecho O+

Bij de verloskundige, als er een echo wordt gemaakt, krijgen we altijd een aantal foto’s en filmpjes op de USB stick O+
Bij de eerste zwangerschap gekocht op hun aanraden.
pi_182897414
Ik wilde in eerste instantie ook wachten tot de 20 weken echo, maar vond het zo lang duren rebubbled :P
Hopelijk gaan de weken lekker snel voorbij.

Ooh spannend flav! En wil je dan ook weten wat het geslacht is of wil je dat liever pas bij de geboorte weten?
pi_182902612
Hi iedereen,
ik lurk al een tijdje mee. Ben morgen 9 weken zwanger. In februari is het een week na de positieve test misgegaan, maar nu al 2 keer een goede echo gehad :-)

Hadden jullie ook nog krampen in het begin? Ik heb nu om de 2 weken het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, met een opgezwollen onderbuik, krampen, maar ook pijnlijke borsten wat dan een paar dagen aanhoudt. Omdat de miskraam ook zo begon, maak ik me dan altijd een beetje zorgen...
..cum grano sale..
pi_182903000
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:53 schreef Lene het volgende:
Hi iedereen,
ik lurk al een tijdje mee. Ben morgen 9 weken zwanger. In februari is het een week na de positieve test misgegaan, maar nu al 2 keer een goede echo gehad :-)

Hadden jullie ook nog krampen in het begin? Ik heb nu om de 2 weken het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, met een opgezwollen onderbuik, krampen, maar ook pijnlijke borsten wat dan een paar dagen aanhoudt. Omdat de miskraam ook zo begon, maak ik me dan altijd een beetje zorgen...
Ik heb dagelijks wel even wat krampen, niet veel maar wel vervelend. Ik hou het maar op groeipijn.

Mijn buik is net ontploft lijkt wel. Pfff, mn darmen zijn even drama en alles doet pijn :X Ik hoop maandag op een goede echo, dan maar eens op zoek naar broeken die wel lekker zitten 's avonds.
  vrijdag 2 november 2018 @ 18:58:52 #276
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182903710
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:53 schreef Lene het volgende:
Hi iedereen,
ik lurk al een tijdje mee. Ben morgen 9 weken zwanger. In februari is het een week na de positieve test misgegaan, maar nu al 2 keer een goede echo gehad :-)

Hadden jullie ook nog krampen in het begin? Ik heb nu om de 2 weken het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, met een opgezwollen onderbuik, krampen, maar ook pijnlijke borsten wat dan een paar dagen aanhoudt. Omdat de miskraam ook zo begon, maak ik me dan altijd een beetje zorgen...
Alvast gefeliciteerd!
Probleem met dit soort dingen is dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden... Als je echo's goed zijn zou ik proberen het los te laten. Meer kun je helaas niet doen.
pi_182903730
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:36 schreef CaVaBien het volgende:
Ooh spannend flav! En wil je dan ook weten wat het geslacht is of wil je dat liever pas bij de geboorte weten?
Daar is de echo juist voor B-)
Vorige keer tot 20 weken gewacht maar daar ben ik nu veel te nieuwsgierig voor haha.

Vorige zwangerschap veel krampen gehad.
Sommige zo erg dat ik opgevouwen moest zitten om het een beetje uit te houden.
Bleek de groei van de baarmoeder te zijn.
Deze keer geen last van gehad, alleen al vroeg last van de banden.
pi_182903877
Sisu wat leuk dat je een filmpje mee hebt gekregen en fijn dat je je beter voelt (afgezien van de verstopping)!

Lene gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had ook in het begin regelmatig krampen, en inmiddels 40+2 zwanger. Misschien idd groeipijn wat DE zegt.

Ik kom net terug van controle bij de vk. Inwendig onderzoek gehad: bmm ligt nog ver naar achteren en zit nog dicht, dat is wel even een tegenvaller stiekem ;(. Ze gaf wel meteen aan dat dit niet gelijk hoeft te betekenen dat er de komende dagen niets kan gaan gebeuren, maar heeft wel gevraagd of ik in ieder geval na wil denken over eventueel voor een controle naar het ziekenhuis te gaan. Volgende controle is in principe volgende week vrijdag met 41+2, maar ik hoop toch echt stiekem dat meneer zijn gezicht eerder dan dat wil laten zien.
  vrijdag 2 november 2018 @ 20:18:23 #279
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_182905534
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:06 schreef eponine het volgende:
Sisu wat leuk dat je een filmpje mee hebt gekregen en fijn dat je je beter voelt (afgezien van de verstopping)!

Lene gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had ook in het begin regelmatig krampen, en inmiddels 40+2 zwanger. Misschien idd groeipijn wat DE zegt.

Ik kom net terug van controle bij de vk. Inwendig onderzoek gehad: bmm ligt nog ver naar achteren en zit nog dicht, dat is wel even een tegenvaller stiekem ;(. Ze gaf wel meteen aan dat dit niet gelijk hoeft te betekenen dat er de komende dagen niets kan gaan gebeuren, maar heeft wel gevraagd of ik in ieder geval na wil denken over eventueel voor een controle naar het ziekenhuis te gaan. Volgende controle is in principe volgende week vrijdag met 41+2, maar ik hoop toch echt stiekem dat meneer zijn gezicht eerder dan dat wil laten zien.
Toevallig, ik ging destijds ook met 40+2 op controle en kreeg precies hetzelfde bericht. En de volgende dag begon ineens toch de bevalling en was ik ‘s avonds mama! Ik had het echt niet meer verwacht na dat bericht van een dag eerder maar blijkbaar wilde het dus echt niks zeggen... Hopelijk komt ie bij jou ook snel.
pi_182907816
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Toevallig, ik ging destijds ook met 40+2 op controle en kreeg precies hetzelfde bericht. En de volgende dag begon ineens toch de bevalling en was ik ‘s avonds mama! Ik had het echt niet meer verwacht na dat bericht van een dag eerder maar blijkbaar wilde het dus echt niks zeggen... Hopelijk komt ie bij jou ook snel.
Zo'n berichtje geeft de burger wel weer wat meer moed! We zijn ook gewoon zo benieuwd naar hem... Wil gewoon weten wie er al die maanden mijn buik aan het verbouwen is (as we speak gaat ie ook weer lekker tekeer, eigenlijk non-stop sinds we bij de vk vandaan komen).
pi_182913678
Welkom Lene, en gefeliciteerd! Kramp en buikpijn had ikin het begin ook, en verderop in de zwangerschap alleen maar meer. Het hoeft niets te betekenen, maar ik snap dat je je er zorgen om maakt met de miskraam nog vers in het geheugen :*

Spannend eponine! Ik hoop voor je dat je inderdaad niet lang meer hoeft te wachten :%

Ik werd net wakker omdat ik droomde dat een kindje dat ik kende vermoord werd door een sniper van trump. Kuthormonen :') levendig dromen is één ding maar waarom moeten het steeds nachtmerries zijn }:|
  zaterdag 3 november 2018 @ 04:35:32 #282
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182913687
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:19 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb dagelijks wel even wat krampen, niet veel maar wel vervelend. Ik hou het maar op groeipijn.

Mijn buik is net ontploft lijkt wel. Pfff, mn darmen zijn even drama en alles doet pijn :X Ik hoop maandag op een goede echo, dan maar eens op zoek naar broeken die wel lekker zitten 's avonds.
Krampen heb ik ook gehad. Banden / groeipijn zei de verloskundige.

Over de strakke broeken:
Voor mij was het een grote stap maar positiebroeken zijn een verademing. Ze zien er aanvankelijk niet comfy uit maar het zit echt heerlijk! Ik heb wat stretchy leggings gekregen en ik zweer het je, daar leef ik praktisch in.
Ik kocht mijn eerste positiebroek met 14 weken. Beetje vroeg misschien maar mijn buik kweek ik al wat langer.

Vanavond de gender reveal party!!!!

Krijg net een foto van hoe de taart er uit zit. De taart rechts is voor oma, ze kan er helaas niet bij zijn want ligt in het ziekenhuis ☹

Krijgertje wat een nare droom! Ben je er wakker door geworden?
Zwanger zijn doet gekke dingen met je
pi_182913855
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 04:35 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Krampen heb ik ook gehad. Banden / groeipijn zei de verloskundige.

Over de strakke broeken:
Voor mij was het een grote stap maar positiebroeken zijn een verademing. Ze zien er aanvankelijk niet comfy uit maar het zit echt heerlijk! Ik heb wat stretchy leggings gekregen en ik zweer het je, daar leef ik praktisch in.
Ik kocht mijn eerste positiebroek met 14 weken. Beetje vroeg misschien maar mijn buik kweek ik al wat langer.

Vanavond de gender reveal party!!!!
[ afbeelding ]
Krijg net een foto van hoe de taart er uit zit. De taart rechts is voor oma, ze kan er helaas niet bij zijn want ligt in het ziekenhuis ☹

Krijgertje wat een nare droom! Ben je er wakker door geworden?
Zwanger zijn doet gekke dingen met je
Wat een ontzettend leuke taart! En wat lief dat jullie ook 1 speciaal voor oma hebben laten maken . Veel plezier alvast met t feestje! Wist jij het nou al wel?


@krijgerrtje Thnx. Wat een rotdroom. Hoop dat je daarna nog even lekker hebt kunnen slapen
..cum grano sale..
pi_182914248
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 04:35 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Krampen heb ik ook gehad. Banden / groeipijn zei de verloskundige.

Over de strakke broeken:
Voor mij was het een grote stap maar positiebroeken zijn een verademing. Ze zien er aanvankelijk niet comfy uit maar het zit echt heerlijk! Ik heb wat stretchy leggings gekregen en ik zweer het je, daar leef ik praktisch in.
Ik kocht mijn eerste positiebroek met 14 weken. Beetje vroeg misschien maar mijn buik kweek ik al wat langer.

Vanavond de gender reveal party!!!!
[ afbeelding ]
Krijg net een foto van hoe de taart er uit zit. De taart rechts is voor oma, ze kan er helaas niet bij zijn want ligt in het ziekenhuis ☹

Krijgertje wat een nare droom! Ben je er wakker door geworden?
Zwanger zijn doet gekke dingen met je
Met die broeken, ik ben net 7 weken zwanger :'). Maar ik vind het echt vreselijk als mijn broeken niet lekker zitten. Dat positiebroeken hemels zitten begreep ik al van mijn beste vriendinnetje, die was ook superblij toen ze die eenmaal aan had. Nog tips waar ik een positiebroek het beste kan kopen?

Wat een superschattige taarten O+
  zaterdag 3 november 2018 @ 08:08:25 #285
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182914261
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 november 2018 08:06 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Met die broeken, ik ben net 7 weken zwanger :'). Maar ik vind het echt vreselijk als mijn broeken niet lekker zitten. Dat positiebroeken hemels zitten begreep ik al van mijn beste vriendinnetje, die was ook superblij toen ze die eenmaal aan had. Nog tips waar ik een positiebroek het beste kan kopen?

Wat een superschattige taarten O+
Met 7 weken had ik al een opgezette buik! Gaat echt zo snel joh (vooral doordat je darmen anders gaan werken).
Ik heb de mijne bij Noppies gekocht, waar mijn andere vandaan komen (die ik heb gekregen) moet ik even in de labels kijken. Ik laat het je weten, mocht ik het vergeten zijn stuur me even een reminder.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:23 schreef Lene het volgende:

[..]

Wat een ontzettend leuke taart! En wat lief dat jullie ook 1 speciaal voor oma hebben laten maken . Veel plezier alvast met t feestje! Wist jij het nou al wel?

@krijgerrtje Thnx. Wat een rotdroom. Hoop dat je daarna nog even lekker hebt kunnen slapen

Dank je! Mijn man weet al wel of het een jongetje of een meisje is.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 08:43:22 #286
447051 crew  Peejtur
pi_182914613
Mijn vrouw had ook met 6/7 weken al een speciale broek aan. Was voor haar echt zo fijn toen ze die aan deed :D
  zaterdag 3 november 2018 @ 09:24:16 #287
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182915090
Ik had met 8 weken een positiebroek aan, m'n darmen waren toen al zo van slag dat ik helemaal opgezwollen was. Krampen zijn ook herkenbaar, maar ik snap dat je het spannend vindt. Hoe dan ook: van harte gefeliciteerd!

Venus, wat een leuke taarten! Mogen wij nu ook weten wat het is? O-)

Ik ben alweer 36+6 vandaag, bijna llm (of verpruts ik nu de afkorting?). Vanochtend wel even geschrokken. Mijn moeder heeft de afgelopen jaren meerdere tia's gehad en belt me eigenlijk nooit en nu had ik een gemiste oproep van 8:00 uur en ze reageerde niet meer. Gelukkig bleek er uiteindelijk niks aan de hand, maar toch... Pfft!

Net de keukenmachine aangezet met beslag voor cake. Had er ineens zo'n zin in en met de machine is het niet meer werk dan 'afwegen, mixer aan en in de oven'. En dat laatste doet m'n man, want is echt niet meer handig met dikke buik.

Nieuwe zwangeren: gaan jullie ook in het dikkebuikentopic posten? Het is daar een beetje stil....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182915243
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 09:24 schreef Tink89 het volgende:
Ik had met 8 weken een positiebroek aan, m'n darmen waren toen al zo van slag dat ik helemaal opgezwollen was.

Nieuwe zwangeren: gaan jullie ook in het dikkebuikentopic posten? Het is daar een beetje stil....
Ah gelukkig, als ik zo lees ben ik niet de enige. Vind het ergens een beetje voorbarig om volgende week als de echo ok is al andere broeken te kopen, maar comfort is ook wel fijn.

En nu nog even niet hoor. Met 7 weken is er nog niet zoveel te zien behalve mn buikspek :P
  zaterdag 3 november 2018 @ 09:47:29 #289
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_182915398
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 09:24 schreef Tink89 het volgende:
Ik had met 8 weken een positiebroek aan, m'n darmen waren toen al zo van slag dat ik helemaal opgezwollen was. Krampen zijn ook herkenbaar, maar ik snap dat je het spannend vindt. Hoe dan ook: van harte gefeliciteerd!

Venus, wat een leuke taarten! Mogen wij nu ook weten wat het is? O-)

Ik ben alweer 36+6 vandaag, bijna llm (of verpruts ik nu de afkorting?). Vanochtend wel even geschrokken. Mijn moeder heeft de afgelopen jaren meerdere tia's gehad en belt me eigenlijk nooit en nu had ik een gemiste oproep van 8:00 uur en ze reageerde niet meer. Gelukkig bleek er uiteindelijk niks aan de hand, maar toch... Pfft!

Net de keukenmachine aangezet met beslag voor cake. Had er ineens zo'n zin in en met de machine is het niet meer werk dan 'afwegen, mixer aan en in de oven'. En dat laatste doet m'n man, want is echt niet meer handig met dikke buik.

Nieuwe zwangeren: gaan jullie ook in het dikkebuikentopic posten? Het is daar een beetje stil....
Natuurlijk post ik vanavond een foto :-) Zooo spannend maar mijn gevoel zegt al sinds 10 weken dat het een jongetje is.
Toevallig gister een selfie gemaakt, heb hem gepost in het buiken topic. Zat al wat spek maar het bolletje begint al te komen.
Wat een schrik, een gemiste oproep zo vroeg! Gelukkig is alles in orde :O
Lekker, zelfgemaakte cake! Gaat het huis zo lekker van ruiken :D
pi_182916881
Hier ook al sinds 9 weken een positiebroek aan O+
Vanaf de positieve test tot aan de echo met 8 weken kon er nog een elastiekje door het knoopsgat maar dat begon te irriteren. Had er gelukkig nog een van de vorige zwangerschap.
Heb er nu een van noppies gekocht O+
Man wat een verademing in vergelijking met die van h&m, die zakken alleen maar van m’n kont en verliezen snel hun stevigheid. Ga er nog een van noppies bijhalen!
pi_182917165
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 november 2018 09:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ah gelukkig, als ik zo lees ben ik niet de enige. Vind het ergens een beetje voorbarig om volgende week als de echo ok is al andere broeken te kopen, maar comfort is ook wel fijn.

En nu nog even niet hoor. Met 7 weken is er nog niet zoveel te zien behalve mn buikspek :P
Ik vind het ook nogal wat om positiebroeken te kopen. Een vriendin heeft aangeboden dat ik haar positiebroeken mag lenen, dus die haal ik wel op als overmorgen de echo goed is. Het is niet dat ik zo'n opgezwollen buik heb, maar toch zitten veel broeken niet echt lekker meer.
pi_182917589
Welkom lene en gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ik had/heb ook last van krampen. Lijken inderdaad een beetje op menstruatiekrampen, maar worden veroorzaakt doordat je baarmoeder aan het uitrekken is en/of je darmen die anders werken en ruimte maken.

Spannend eponine! Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen :)

Leuk Venus! Ik ben benieuwd! Heel veel plezier vanavond en lief dat jullie ook aan de oma hebben gedacht :)

Dikkebuikentopic kende ik nog niet. Leuk, ik zal daar zeker ook posten!

Ik heb al wel wat positiekleding gekocht (via marktplaats). Dat was toen ik 8 weken zwanger was. Tot nu toe heb ik het niet nodig gehad, maar vanaf nu is het denk ik fijner om wat wijdere broeken/leggings te dragen :P
pi_182917817
Ik heb nog een stapel positiebroeken maat 36-38 te koop mocht iemand daar interesse in hebben?
pi_182919464
Wat leuk zo’n verse aanwas!
Man ik sta in de top 5?! :o O+

We zijn eindelijk een beetje begonnen met baby inkopen. Nou ja wij... ik! Plus inkopen voor kerst alvast, het geld stroomt mijn portemonnee uit :') .
Maar die blije hormonen zijn heerlijk! Hoekje voor de baby in onze kamer is bijna af. Enkel nog wat Deco spul en een mooi dekentje zoeken voor de cosleeper. O+ O+
Mijn grootste heeft gezegd dat hij bij de bevalling wilt zijn, vind ik dapper van hem dus we gaan even kijken in hoeverre we hem kunnen voorbereiden en kunnen begeleiden mocht dat lukken.

En positiebroeken! Lekker kopen hoor, ik vind het een crime dus bestel er een stuk of 6 dan ben je blij dat er iig 1 past.
♥ J & S
pi_182924712
Welkom Lene!

Ik heb een paar positiebroeken via hier kunnen krijgen, ik ben er heel erg blij mee. Verder ben ik erg gelukkig met mijn positiemaillots in combinatie met jurken die wat rekken.

Vraagje aan de samenslapers met meerdere kinderen:hoe gaat dat als de baby er is? Onze peuter met nog geen aanstalten om op zijn eigen kamer te gaan liggen. Hij wil ook bij ons blijven als de baby er is, heeft daar ook al een plan voor. O+. Maar gaat de baby Frits niet wakker houden?

Zo'n tweede zwangerschap is trouwens wel wat anders dan een eerste! Ik lijk het er wat meer bij te doen, maar ik word wel een stuk sneller teruggefloten door mijn lijf. Herkenbaar voor anderen?
  zaterdag 3 november 2018 @ 21:20:06 #296
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_182925207
Bij ons sliepen alle kinderen door het broertje in kwestie er naast heen.
Ook al worden ze wel van veel andere dingen wakker ze hebben nooit last gehad van de huilende baby er bij, heel speciaal vond ik dat altijd O+
  zaterdag 3 november 2018 @ 21:22:48 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_182925278
Ik zit een beetje met hetzelfde Cho! Alex heeft wel een eigen kamer en bed, maar hij slaapt daar nooit :P
Nu is hij 3,5 als de baby komt, dus wie weet heeft hij dan wel ineens zin om op een eigen plekje te slapen, maar ik zie het nog niet zo gebeuren. Hij mag ook blijven, dan leggen we de baby aan de andere kant. Maar ben ook wel bang dat de baby Alex wakker gaat maken snachts. Ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat!
Wat is Frits z'n grote plan dan? :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182925460
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 20:56 schreef Cholula het volgende:
Welkom Lene!

Ik heb een paar positiebroeken via hier kunnen krijgen, ik ben er heel erg blij mee. Verder ben ik erg gelukkig met mijn positiemaillots in combinatie met jurken die wat rekken.

Vraagje aan de samenslapers met meerdere kinderen:hoe gaat dat als de baby er is? Onze peuter met nog geen aanstalten om op zijn eigen kamer te gaan liggen. Hij wil ook bij ons blijven als de baby er is, heeft daar ook al een plan voor. O+. Maar gaat de baby Frits niet wakker houden?

Zo'n tweede zwangerschap is trouwens wel wat anders dan een eerste! Ik lijk het er wat meer bij te doen, maar ik word wel een stuk sneller teruggefloten door mijn lijf. Herkenbaar voor anderen?
Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat straks, maar als ze op de kamer naast mij zou slapen zou ze wss ook wakker worden van de baby, want ze wil absoluut niet met de deur dicht.

Overigens herken ik het helemaal. Ik moet veel meer dan bij de eerste, want ik heb nou eenmaal een kleuter die naar school en ballet moet, maar ik ben ook veel eerder ‘op’ en daar baal ik wel van, want nu doe ik nog niks xD

(Huilen trouwens: dochter is 3 september begonnen op school, 17 september kwam de schoolfotograaf en nu blijkt dat ze haar gewoon VERGETEN zijn op de foto te zetten. Ik ben hormonaal van slag)
  zaterdag 3 november 2018 @ 21:49:29 #299
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182925741
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 21:32 schreef Djoess het volgende:

[..]


(Huilen trouwens: dochter is 3 september begonnen op school, 17 september kwam de schoolfotograaf en nu blijkt dat ze haar gewoon VERGETEN zijn op de foto te zetten. Ik ben hormonaal van slag)
Ik zou ook van slag zijn ! Hoe gaan ze dat recht breien? Minstens opnieuw foto’s laten maken en kosteloos? Echt een dikke faalactie zeg.
Succes.

Cho,
Hetzelfde!
Al ben ik bij deze zwangerschap wel echt misselijk geweest terwijl ik er bij ro vrij fluitend doorheen ging.
Toen hield ik ook veel bij in boekjes en apps. Nu helemaal niet. Stom eigenlijk. Deze baby is nét zo welkom, maar de druk van alledag gaat gewoon door.

Samenslapen. Check.
Hier is voor alsnog het plan (plan ja) dat ro lekker tussen ons in blijft slapen en baby de eerste weken in het wiegje naast mij. Zo sliep ro ook de eerste weken -die paar nachten dat ze niet op ons lag that is- het heeft ook een hoog hormonenwaarde want ik heb ook in dat wiegje geslapen enzo.
Daarna komt er een cosleeper voor de rommeltjes en ligt baby en ro bij ons in bed. Je weet hoe dat soort dingen gaan, haha.
Man denkt aan een ledikantje. Ik denk aan een nieuw bed van 1.80 of een 1p bed aan de onze vastmaken. Kunnen we weer een paar jaar vooruit.
Overigens begon man laatst ook over een familiebed bouwen als baby wat ouder is. Nu niet handig ivm kraamweek en bed die dan omhoog moet enzo.

Jongens. 12 weken alweer! Time flies!
Zonder hoop geen leven.
pi_182925754
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 21:22 schreef pinquit het volgende:
Ik zit een beetje met hetzelfde Cho! Alex heeft wel een eigen kamer en bed, maar hij slaapt daar nooit :P
Nu is hij 3,5 als de baby komt, dus wie weet heeft hij dan wel ineens zin om op een eigen plekje te slapen, maar ik zie het nog niet zo gebeuren. Hij mag ook blijven, dan leggen we de baby aan de andere kant. Maar ben ook wel bang dat de baby Alex wakker gaat maken snachts. Ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat!
Wat is Frits z'n grote plan dan? :D
Frits wil een kurabed en dan zijn broertje onder en hij boven. Dat wij erbij liggen moet dan maar, _O-. Mijn lief wil een hoogslaper en daar onze kledingskasten onder, ik wil gewoon ons bed uitbreiden. Ik ben benieuwd welk plan het uiteindelijk wordt.

We hebben wel vandaag besproken dat we geen babykamer gaan maken, zonde van de tijd en het geld.

Als iemand nog goede bouwplannen heeft voor een familiebed, ik houd me aanbevolen.
pi_182925788
Oh Djoess, hoe kunnen ze haar nou vergeten? Wat ontzettend stom!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')