abonnement Unibet Coolblue
pi_182661292
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik vond haar een tijdlang 1 van de leukste, maar irriteer me meer en meer aan haar. Haar valse trekjes krijgen de overhand. :Y
Ja en hoe overdreven ze doet bij TV momentjes
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182661316
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:32 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ze hebben de taken verdeeld, begreep ik en daar zouden ze regelmatig over moeten overleggen ipv in te vullen voor een ander dat iets niet gebeurd en het dan maar zelf doen.
Hiske pruimt Tim niet en daar gaat het om. Ze is er op uit om hem overal op te pakken waar ze maar kan.
En ze wil de shine voor de markt, want waar moet ze anders nog mee shinen? :?
En dat is lekker makkelijk, want die markt is er elke maand.
Maar tijdens de markt is wel duidelijk dat Hiske niet in staat is om op een prettige, ontspannen manier contacten te onderhouden. :N
Ze vertelde vanavond aan Brenda over haar stress en overreacting bij het organiseren van evenementen voor Utopia.
Iedereen super tevreden, maar voor Hiske was er altijd wel iets wat niet goed genoeg was en dan kon zei niet enthousiast mee doen met tevreden terug kijken op het gebeuren.

Sterker nog. Veel taken waren wel gebeurd waarvan Hiske aannam dat het niet zo was.
Hiske was zelf de taakverdeling eigenlijk een beetje vergeten die ze de vergadering er voor hadden afgesproken
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 22 oktober 2018 @ 00:37:54 #178
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_182661320
Valse Merel met Lotus over de mannen ..... ;)


Merel en Lotus over de mannen - 21 oktober 2018.
x6vve0v
.
  maandag 22 oktober 2018 @ 00:37:59 #179
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_182661322
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Hiske is in alles té geforceerd. Goedbedoeld hoor, dat geloof ik wel. Maar ze verdwaald al na drie stappen... en dan word het geforceerd, manipulerend en in noodgevallen vals.
His is nep, ze heeft een tijdje geleden aangegeven niet hysterisch in beeld te willen komen. Ze is dus wel hysterisch maar wil het niet laten zien. Snap ik wel, maar ga dan lekker naar huis. Ik snap dat volharden dan niet.
pi_182661326
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik vond haar een tijdlang 1 van de leukste, maar irriteer me meer en meer aan haar. Haar valse trekjes krijgen de overhand. :Y
Ze zit klem... met Hiske in een tent en 2 x per maand koffie schenken... is geen leuk vooruitzicht voor de winter.

Maar... Lotus, bloem des water, en waarschijnlijk een pittige vergadering achter een streamlock, hebben sinds vrijdag een ommekeer gebracht... en (bijna) idere bewoner heeft een nieuwe kans.
Zelfs Sjon doet zijn best zo ver hij kan.
Jeff, kan het niet.

Maar de rest lijkt het te proberen....
pi_182661338
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

His is nep, ze heeft een tijdje geleden aangegeven niet hysterisch in beeld te willen komen. Ze is dus wel hysterisch maar wil het niet laten zien. Snap ik wel, maar ga dan lekker naar huis. Ik snap dat volharden dan niet.
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ze vertelde vanavond aan Brenda over haar stress en overreacting bij het organiseren van evenementen voor Utopia.
Iedereen super tevreden, maar voor Hiske was er altijd wel iets wat niet goed genoeg was en dan kon zei niet enthousiast mee doen met tevreden terug kijken op het gebeuren.

Sterker nog. Veel taken waren wel gebeurd waarvan Hiske aannam dat het niet zo was.
Hiske was zelf de taakverdeling eigenlijk een beetje vergeten die ze de vergadering er voor hadden afgesproken
Dus dat. His is niet nep, His is paranoïd en niet bij haar gevoel.
pi_182661339
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Hiske is in alles té geforceerd. Goedbedoeld hoor, dat geloof ik wel. Maar ze verdwaald al na drie stappen... en dan word het geforceerd, manipulerend en in noodgevallen vals.
Ik vraag me steeds meer af of het wel zo goed bedoeld is.
Hiske is daar niet voor niets. Ze denkt dat doordat ze activiteiten heeft georganiseerd op campings, ze daar expert in is. Ze vertelde vanmiddag nog dat ze perfectionistisch is en personeel onder haar had werken (?) en het niet kon uitstaan als iets niet goed ging, ookal was het iets kleins. Maar dat ze altijd haar best deed om het positief te houden. :)
Dat lukt daar dus niet. Maar het hangt wel opvallend af of ze iemand wel of niet mag, met hoe ze reageert. :X
pi_182661340
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja en hoe overdreven ze doet bij TV momentjes
Dat wordt ook steeds erger ja. :Y
pi_182661353
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ze vertelde vanavond aan Brenda over haar stress en overreacting bij het organiseren van evenementen voor Utopia.
Iedereen super tevreden, maar voor Hiske was er altijd wel iets wat niet goed genoeg was en dan kon zei niet enthousiast mee doen met tevreden terug kijken op het gebeuren.

Sterker nog. Veel taken waren wel gebeurd waarvan Hiske aannam dat het niet zo was.
Hiske was zelf de taakverdeling eigenlijk een beetje vergeten die ze de vergadering er voor hadden afgesproken
Ik schrijf er net een stuk over het eerste deel.
Hiske wil controle en leiding, maar ze is er niet geschikt voor. :N
pi_182661356
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Valse Merel met Lotus over de mannen ..... ;)

[ afbeelding ]
Merel en Lotus over de mannen - 21 oktober 2018.
x6vve0v
^O^
pi_182661359
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:41 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik schrijf er net een stuk over het eerste deel.
Hiske wil controle en leiding, maar ze is er niet geschikt voor. :N
Ja. Ik zag het. Je haalt hetzelfde aan wat ik vanmiddag/ vanavond hoorde :)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_182661365
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik vraag me steeds meer af of het wel zo goed bedoeld is.
Hiske is daar niet voor niets. Ze denkt dat doordat ze activiteiten heeft georganiseerd op campings, ze daar expert in is. Ze vertelde vanmiddag nog dat ze perfectionistisch is en personeel onder haar had werken (?) en het niet kon uitstaan als iets niet goed ging, ookal was het iets kleins. Maar dat ze altijd haar best deed om het positief te houden. :)
Dat lukt daar dus niet. Maar het hangt wel opvallend af of ze iemand wel of niet mag, met hoe ze reageert. :X
Ik denk ergens wel goed bedoeld. Maar totaal geen besef van realiteit en gevoel.
Ze vraagt niet voor niets altijd aan iedereen: Wat doet het met je?

Omdat ze zelf dat gevoel niet kent, en dus niet snapt. Ze probeert het wel. :Y
  maandag 22 oktober 2018 @ 00:42:04 #188
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_182661367
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

[..]

Dus dat. His is niet nep, His is paranoïd en niet bij haar gevoel.
Zo ver wil ik niet gaan, ben geen psych en jij ook niet. His is een product van haar opvoeding en is waarschijnlijk gepest vroeger.
pi_182661369
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Ze zit klem... met Hiske in een tent en 2 x per maand koffie schenken... is geen leuk vooruitzicht voor de winter.

Maar... Lotus, bloem des water, en waarschijnlijk een pittige vergadering achter een streamlock, hebben sinds vrijdag een ommekeer gebracht... en (bijna) idere bewoner heeft een nieuwe kans.
Zelfs Sjon doet zijn best zo ver hij kan.
Jeff, kan het niet.

Maar de rest lijkt het te proberen....
Nu sla je door. :Y _O-
pi_182661375
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:42 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Zo ver wil ik niet gaan, ben geen psych en jij ook niet. His is een product van haar opvoeding en is waarschijnlijk gepest vroeger.
En ik ben geen psych omdat?
  maandag 22 oktober 2018 @ 00:43:07 #191
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_182661378
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:42 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nu sla je door. :Y _O-
Nu :D
pi_182661381
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Ik denk ergens wel goed bedoeld. Maar totaal geen besef van realiteit en gevoel.
Ze vraagt niet voor niets altijd aan iedereen: Wat doet het met je?

Omdat ze zelf dat gevoel niet kent, en dus niet snapt. Ze probeert het wel. :Y
Dat zijn aangeleerde vragen/ zinnetjes. En ze houdt zo heel handig ieder gesprek wat richting haar zelf gaat op grote afstand.
Stel haar zelf die vraag maar eens. Ze loopt dan nog net niet gillend weg :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_182661383
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:42 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nu sla je door. :Y _O-
Lees nu eens verder dan de eerste vijf woorden waarvan ik wist dat je daarna al niet meer las! >:)
pi_182661387
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

His is nep, ze heeft een tijdje geleden aangegeven niet hysterisch in beeld te willen komen. Ze is dus wel hysterisch maar wil het niet laten zien. Snap ik wel, maar ga dan lekker naar huis. Ik snap dat volharden dan niet.
:Y Ze doet er alles aan om zich niet te laten zien zoals ze in werkelijkheid is. "Zo wil ze er niet opstaan".
Heel raar, dat je je dan opgeeft voor een project zoals ze dat zelf noemt, met zoveel camera's op je. :D :?
  maandag 22 oktober 2018 @ 00:43:59 #195
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_182661388
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

En ik ben geen psych omdat?
Iig niet van haar toch? Of ben jij incrowd van Talpa :7
pi_182661393
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:06 schreef Yaksa het volgende:
Ik durf nog steeds geen oordeel te geven over Lotus.
Ondanks dat ik gezegd had dat ik dat na 48 uur wel zou doen.
Ik kijk het nog ff aan.
Ik vind haar ook moeilijk te peilen. Leuke meid, grappig en gevat. Wel apart. Maar geef het een paar weken. Grote kans dat ze ook verstrikt raakt in roddel en achterklap, negativiteit, luiheid en doelloosheid. Die hele omgeving daar zuigt elk beetje energie uit de mensen.
pi_182661397
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

[..]

Dus dat. His is niet nep, His is paranoïd en niet bij haar gevoel.
En daardoor hartstikke nep. :Y
pi_182661401
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:43 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat zijn aangeleerde vragen/ zinnetjes. En ze houdt zo heel handig ieder gesprek wat richting haar zelf gaat op grote afstand.
Stel haar zelf die vraag maar eens. Ze loopt dan nog net niet gillend weg :D
Dat bedoel ik Hiske leeft extern.

Ze zij het laatst mooi tegen Cris: Als dit soort dingen op mijn werk gebeurde, dan kon ik naar huis, om me terug te trekken en het te verweken, analyseren... en dan kon ik er weer tegen. Hier kan dat niet.
  maandag 22 oktober 2018 @ 00:45:00 #199
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_182661402
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:43 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y Ze doet er alles aan om zich niet te laten zien zoals ze in werkelijkheid is. "Zo wil ze er niet opstaan".
Heel raar, dat je je dan opgeeft voor een project zoals ze dat zelf noemt, met zoveel camera's op je. :D :?
Yep :D
pi_182661409
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

En daardoor hartstikke nep. :Y
Ok, maar expres of resultaat van ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')