abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 21 oktober 2018 @ 20:31:13 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182655270
Als een goede ouder ga ik dus zo nu & dan met mijn zoon naar zo'n gamehal, in dit geval de gamehal in Rotterdam.

Daar kun je dus bij allerlei spelletjes dit soort tickets verdienen





Nu ben ik dus met mijn zoon op Center Parcs en zoonlief wint deze avond de jackpot van 1k tickets.

Hier liggen ze.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ogen ze hetzelfde. Als je het mij vraagt zijn ze exact hetzelfde. Omdat we natuurlijk niet eeuwig op Centerparcs blijven, en maandelijks wel een keertje naar die gamehal in Rotterdam gaan, dacht TS snugger te zijn om de tickets te bewaren en ze in Rotterdam in te leveren.

Nu is het zo dat ze door een automatische verslinder gaan. Ik probeer er een plaatje van te vinden op internet, maar ik kan er zo 1,2,3 niet 1 vinden. Zo'n ding dus :



De verslinder hier op Centerparcs ziet er exact hetzelfde uit als de verslinder die er in Rotterdam staat.

Waarom zou je het risico lopen TS?

Nou ja, het is zo dat je in Rotterdam je gewonnen tickets op een pasje kunt zetten kunt sparen voor grote prijzen. Op deze manier tikt dat lekker aan, aangezien zoonlief vanavond 1k tickets in de pocket erbij heeft.

Anderzijds is het natuurlijk een hard gelag wanneer blijkt dat ik ze niet in Rotterdam door die automatische verslinder heen krijg.

Mijn gevoel zegt dat ik het risico moet gaan lopen. Maar uiteraard ben ik benieuwd naar de mening van de gemiddelde fokker. Wie kent dit soort apparaten en hoe schatten jullie mijn kansen in?

^O^
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182655360
Als je pech hebt leest hij van elk ticket de barcode en ziet dat ze niet in hem thuis horen.
En die kans acht ik vrij reëel.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 21 oktober 2018 @ 20:37:21 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_182655446
Andere barcode?
  Moderator zondag 21 oktober 2018 @ 20:38:00 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182655464
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Als je pech hebt leest hij van elk ticket de barcode en ziet dat ze niet in hem thuis horen.
En die kans acht ik vrij reëel.
Ja daar heb je wel een punt. Waarvoor zou die barcode er anders opzitten?

Het is te ver om het te testen. Ik ga ze morgen hier maar inleveren denk ik. Hoewel ik er wel 10 mee neem om het te testen. :)

En uiteraard laat ik het weten hier.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182680728
Als die barcode er niet op zou zitten kan je 10 rollen drukken in china voor 2x de helft. En dan echte "winst"maken...
pi_182701560
Ik ben eigenlijk verbaasd dat dit soort gamehallen nog bestaan. Toen ik vroeger op vakantie naar Ameland ging, had je ook zo'n gamehal met van die tickets. Misschien maar weer eens zo'n gamehal gaan bezoeken uit nostalgie.
ROBODEMONS..................|:(
pi_182701694
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:36 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben eigenlijk verbaasd dat dit soort gamehallen nog bestaan. Toen ik vroeger op vakantie naar Ameland ging, had je ook zo'n gamehal met van die tickets. Misschien maar weer eens zo'n gamehal gaan bezoeken uit nostalgie.
Muntjesschuifautomaten _O_
U MAD?
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:51:15 #8
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182701967
Het is niet anders dan met plastic muntjes voor drank: je komt soms op verschillende plekken dezelfde muntjes tegen..

Maar het is wel gewoon strafbaar als je ze bij de ander gebruikt..
pi_182702231
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Muntjesschuifautomaten _O_
Die blijven geniaal. _O_
ROBODEMONS..................|:(
pi_182709159
TS wilt advies om fraude te plegen?
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2018 @ 12:48:37 #11
187254 Giertje
lets all make believe
pi_182711325
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2018 22:36 schreef Morrigan het volgende:
Ik ben eigenlijk verbaasd dat dit soort gamehallen nog bestaan. Toen ik vroeger op vakantie naar Ameland ging, had je ook zo'n gamehal met van die tickets. Misschien maar weer eens zo'n gamehal gaan bezoeken uit nostalgie.
in apeldoorn hebben ze er pas een geopend
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  woensdag 24 oktober 2018 @ 16:04:55 #12
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182715162
Leuk truukje, maar het idee van de speelhal is toch gewoon plezier hebben. En is het uiteindelijk niet goedkoper om direct die shit te kopen...?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')