abonnement Unibet Coolblue
pi_182658901
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het valt me wel op dat je ze in het buitenland in veel grotere getalen op straat ziet. Antwerpen bijvoorbeeld. Op elke hoek van de straat vraagt weer eentje geld. Of zelfs in de treinen in België, ook regelmatig prijs. Duitsland, idem.
Volgens mij heeft dat met de overheid te maken, in NL is bedelen eigenlijk verboden, helemaal op openbare plekken (stations enz)
Was vorig jaar in Kassel (Duitsland) daar zag ik serieus fake zwervers uit Bulgarije / Roemenië enz :') zon zogenaamd oud vrouwtje achter rollator met 1 arm maar zag duidelijk dat er gewoon een 2e arm aanwezig was, savonds laat waren ze kerngezond.
Interessant he ?
pi_182659750
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:26 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat met de overheid te maken, in NL is bedelen eigenlijk verboden, helemaal op openbare plekken (stations enz)
Was vorig jaar in Kassel (Duitsland) daar zag ik serieus fake zwervers uit Bulgarije / Roemenië enz :') zon zogenaamd oud vrouwtje achter rollator met 1 arm maar zag duidelijk dat er gewoon een 2e arm aanwezig was, savonds laat waren ze kerngezond.
Die mensen worden uitgebuit en moeten vaak hun gebedelde geld afgeven. Daar zit heel wat criminaliteit achter verscholen.
pi_182659942
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die mensen worden uitgebuit en moeten vaak hun gebedelde geld afgeven. Daar zit heel wat criminaliteit achter verscholen.
Moeten? Ze hoeven helemaal niks. Ze kunnen toch gewoon ontsnappen en dan alleen voor hun eigen bedelen?
  Grootste baggeraar 2022 zondag 21 oktober 2018 @ 23:10:29 #54
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_182660010
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het valt me wel op dat je ze in het buitenland in veel grotere getalen op straat ziet. Antwerpen bijvoorbeeld. Op elke hoek van de straat vraagt weer eentje geld. Of zelfs in de treinen in België, ook regelmatig prijs. Duitsland, idem.
In de trein was het hier ook een tijd lang. Roemeense bedel en -steelbendes. Zwaar irritant zakdoekjes neerleggen en als ze geen geld krijgen je verontwaardigd aankijken :')

Ik heb zo'n wijf wel eens meerdere malen erop aangesproken dat ik de conducteur erbij zou halen :) Vluchtte ze meteen de trein uit want kaartje ho maar :') Misselijk sloebervolk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_182660017
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:06 schreef Atak het volgende:

[..]

Moeten? Ze hoeven helemaal niks. Ze kunnen toch gewoon ontsnappen en dan alleen voor hun eigen bedelen?
Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat. Er zit eens hele georganiseerde misdaadbende achter. Ik zal eens kijken of ik er wat over vind online.
pi_182660048
https://www.google.nl/amp(...)vaak-niets-mis%3famp

Dit gaat dan om kinderen, maar hetzelfde is met vrouwen. Ze worden uitgebuit.
  Grootste baggeraar 2022 zondag 21 oktober 2018 @ 23:18:11 #57
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_182660133
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat. Er zit eens hele georganiseerde misdaadbende achter. Ik zal eens kijken of ik er wat over vind online.
Zoals dit?

Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_182660203
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat. Er zit eens hele georganiseerde misdaadbende achter. Ik zal eens kijken of ik er wat over vind online.
Het is al eeuwen oud, in de middeleeuwen waren er al van dit soort rondtrekkende bendes.
Compleet met kinderen die mismaakt werden gemaakt voor een hoger zieligheidsgehalte.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_182660237
quote:
Ook die kerel mag waarschijnlijk zijn centen afgeven ja. Ik dacht dat dat algemeen bekend was dat zulke bedelaars (mannen, vrouwen en kinderen) fake zijn?
pi_182660318
Een keertje was er een Roma meisje die om een euro vroeg omdat ze zogenaamd honger had (achteraf bleek dat ze heel goed kon acteren). Dit was trouwens in Amsterdam. Toen ik maar 60 cent gaf kreeg ik een snauw omdat ik geen euro gaf en draaide zich om zonder mij te bedanken. Dat ze mij geen blowjob gaf kon ik nog wel begrijpen maar hoe brutaliteit had mij echt geschokt. Sindsdien geef ik ook bijna geen geld meer aan bedelaars.
pi_182660944
quote:
13s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:14 schreef locoG het volgende:
Als je in Nederland moet bedelen op straat heb je het er zelf naar gemaakt.
VVD'er gespot
pi_182661849
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die mensen worden uitgebuit en moeten vaak hun gebedelde geld afgeven. Daar zit heel wat criminaliteit achter verscholen.
Bijna, het vormt 1 grote bende, ze delen het ja.
Als er 3 maanden celstraf zou bestaan voor bedelen/zwerver spelen/zijn etc ben ik benieuwd hoeveel er nog over blijven.

quote:
13s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:07 schreef kastenmakersboy2 het volgende:

[..]

VVD'er gespot
Zowat heel Nederland stemt VVD, Rutte blijft aan de top... dus een VVDer spotten is niet zo bijzonder, het is bijzonder als je een Pvda peep spot.
Interessant he ?
pi_182664244
Niets geven !
pi_182664531
quote:
13s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:14 schreef locoG het volgende:
Als je in Nederland moet bedelen op straat heb je het er zelf naar gemaakt.
Kort door de bocht. Nederland heeft een hoop vangnetten, dat klopt. Maar je moet ze zelf wel weten te vinden. Bovendien werkt een hoop langs elkaar heen en dat kost tijd. Soms heel veel tijd. De vaste lasten lopen allemaal door en dan kan je van een miserabel bestaan afzakken naar straatleven ja. Eer dat je dan alles weer op de rit hebt, dan ben je ook wel weer even verder.

Op papier klinkt het fantastisch, al die vangnetten. In de praktijk werkt het toch even net wat anders.
pi_182798042
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 20:32 schreef robijnwasverzachter het volgende:

[..]

Stoer man, totdat het jezelf overkomt.
Nee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')