abonnement Unibet Coolblue
pi_182793754
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 01:44 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nouja, ik vind het nogal een vreemde situatie zo, ook met die stiefdochter/pleegdochter die die vrouw lijkt te mijden.

Probeer te bedenken hoe dat allemaal zo komt.
wat is er zo vreemd aan?
echtgenoot en stagiaire rommelen achter haar rug om met elkaar, omdat ze zich geen houding weten te geven gaan ze haar daarna uit de weg...is dat nou zo moeilijk voor te stellen?

pleegdochter renate met rugzakje zit in een loyaliteitsconflict en de vreemdganger weet haar voor zich te winnen
pi_182793828
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Volgens mij is zij ook de morele winnaar hoor. Die vreemdganger kan wel zeggen dat hij door z'n loonwerkersbaantje zoveel contact heeft met de lokale bevolking maar ik denk dat zij ook mede door Anders flink is gegroeid met haar bedrijf en dat ze ook nu ook echt bekend is bij de Zweden. Dat zag je wel aan het volle restaurant.
ja precies, die onderneming van anita heeft een warmere uitstraling
pi_182794062
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat is er mis met die man? Waarom werk je je uit de naad voor haar droomleven? Ik snap niks van die vent.

Zat wel hardop te lachen toen ze zich voorstelde in het Engels met een Italiaans accent. Op en top actreutel, neppe tante.
Jullie weten niet wat echt liefde is.
  zondag 28 oktober 2018 @ 16:04:38 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_182794624
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2018 15:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Jullie weten niet wat echt liefde is.
Uhm in elk geval niet dat je met je kinderen jaren ver weg gaat niksen terwijl je man in NL zich voor je uit de naad werkt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_182795434
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat is er mis met die man? Waarom werk je je uit de naad voor haar droomleven? Ik snap niks van die vent.

Zat wel hardop te lachen toen ze zich voorstelde in het Engels met een Italiaans accent. Op en top actreutel, neppe tante.
Die man vond het misschien wel lekker in zijn B&B in NL zonder Italiaanse vrouw en bambino's
life is like a box of chocolates
pi_182795499
Is weer eens anders dan een scheiding.
pi_182795887
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:52 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

kan zijn, maar dan zou je als echtgenoot ook gewoon kunnen scheiden ipv eerst stiekem in de stallen de stagiaire nemen..
Als man moet je toch ergens beginnen?

Zal best wel spannend zijn geweest daar in de stal.

Ik heb alleszins veel begrip voor het "testen" van een nieuwe vrouw
pi_182795898
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:59 schreef Perrin het volgende:

[..]

Vind je het niet opmerkelijk hoe iedereen (ex, stagiaire, stiefdochter) zo min mogelijk met haar te maken lijkt te willen hebben?

Ik iig wel. Dan vraag ik me dus af waarom..
dat had ik dus ook
pi_182795942
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 00:32 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog steeds dat beeld voor me van die vent die in een B&B in Landgraaf eenzaam een bordje pasta eet. En nu, alweer 4 jaar later is dat beeld nog steeds niet veranderd. Vrouw en kids hebben het naar hun zin op Sicilië, maar hij moet blijven werken in NL om inkonsten te genereren.
2 gasten in hun nieuwe hut op Sicilië in al die jaren?
Wel een mooie plek die ze gevonden hebben daar, maar kansloos!
ze hebben het ook nog eens alleen gehuurd

Dat geld dat er eerst was om te kopen zal door mevrouw inmiddels wel verbrast zijn aan la dolce vita

en die sukkel maar werken...
pi_182795975
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 01:44 schreef Szura het volgende:
Over drie jaar heeft Dimitri weer een nieuwe ranch met de volgende stagiaire met een strakke poes.
wie geeft hem ongelijk?
pi_182796031
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 10:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Volgens mij is zij ook de morele winnaar hoor. Die vreemdganger kan wel zeggen dat hij door z'n loonwerkersbaantje zoveel contact heeft met de lokale bevolking maar ik denk dat zij ook mede door Anders flink is gegroeid met haar bedrijf en dat ze ook nu ook echt bekend is bij de Zweden. Dat zag je wel aan het volle restaurant.
Doordat Dimitri en zn nieuwe neukertje inkomsten hebben uit hun vaste baan kunnen ze uiteraard wel onder de prijs gaan werken en het bedrijf van Anita kapot concurreren....
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2018 @ 17:24:52 #212
43556 miss_dynastie
pi_182796100
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:17 schreef riazop het volgende:

[..]

ze hebben het ook nog eens alleen gehuurd

Dat geld dat er eerst was om te kopen zal door mevrouw inmiddels wel verbrast zijn aan la dolce vita

en die sukkel maar werken...
Was daar geld voor? Waarom hadden ze dan dat huurcontract in de eerste plaats (vier jaar geleden bedoel ik dan).
pi_182796653
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Was daar geld voor? Waarom hadden ze dan dat huurcontract in de eerste plaats (vier jaar geleden bedoel ik dan).
ze hadden toch budget om te verbouwen?
pi_182796720
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 22:59 schreef Perrin het volgende:

[..]

Vind je het niet opmerkelijk hoe iedereen (ex, stagiaire, stiefdochter) zo min mogelijk met haar te maken lijkt te willen hebben?

Ik iig wel. Dan vraag ik me dus af waarom..
Nou ja 'iedereen'. Drie personen, waarvan twee haar bedrogen hebben. Dat ex en stagiaire zo min mogelijk met Anita te maken willen hebben ligt natuurlijk meer aan hun eigen achterbakse gedrag waardoor ze haar niet echt meer met goed fatsoen onder ogen kunnen komen ( waar Anita nu natuurlijk ook niet echt op zit te wachten).
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 28 oktober 2018 @ 17:59:42 #215
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182796915
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:51 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Nou ja 'iedereen'. Drie personen, waarvan twee haar bedrogen hebben. Dat ex en stagiaire zo min mogelijk met Anita te maken willen hebben ligt natuurlijk meer aan hun eigen achterbakse gedrag waardoor ze haar niet echt meer met goed fatsoen onder ogen kunnen komen ( waar Anita nu natuurlijk ook niet echt op zit te wachten).
Maar ook haar pleegdochter?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182797307
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:51 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Nou ja 'iedereen'. Drie personen, waarvan twee haar bedrogen hebben. Dat ex en stagiaire zo min mogelijk met Anita te maken willen hebben ligt natuurlijk meer aan hun eigen achterbakse gedrag waardoor ze haar niet echt meer met goed fatsoen onder ogen kunnen komen ( waar Anita nu natuurlijk ook niet echt op zit te wachten).
Jij bent de andere bewoner van het dorp aangezien je dit zo goed weet?
pi_182797975
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:22 schreef riazop het volgende:

[..]

Doordat Dimitri en zn nieuwe neukertje inkomsten hebben uit hun vaste baan kunnen ze uiteraard wel onder de prijs gaan werken en het bedrijf van Anita kapot concurreren....
Daar is wel iets meer voor nodig.
life is like a box of chocolates
pi_182798001
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:51 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Daar is wel iets meer voor nodig.
Denk dat de meeste mensen liever lasso werpen met Marcia dan Anita
pi_182798153
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 18:53 schreef riazop het volgende:

[..]

Denk dat de meeste mensen liever lasso werpen met Marcia dan Anita
Doelgroep zijn vooral vrouwen en Anita had het perfect voor elkaar, haar ex met stagiare nog praktisch niets.
life is like a box of chocolates
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2018 @ 19:20:19 #220
43556 miss_dynastie
pi_182798540
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 17:47 schreef riazop het volgende:

[..]

ze hadden toch budget om te verbouwen?
Jij had het over ‘budget om te kopen’. Volgens mij was vanaf dag 1 hun plan om te huren, dus ik neem
Aan dat er geen geld was om te kopen. Verbouwen hoort er altijd wel bij, ook als je huurt...
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2018 @ 19:28:07 #221
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_182798731
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jij had het over ‘budget om te kopen’. Volgens mij was vanaf dag 1 hun plan om te huren, dus ik neem
Aan dat er geen geld was om te kopen. Verbouwen hoort er altijd wel bij, ook als je huurt...
Ik vind het altijd een beetje vreemd om met eigen geld een huurhuis te gaan verbouwen.
Het blijft een beetje water naar zee dragen, toch?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2018 @ 19:40:20 #222
43556 miss_dynastie
pi_182799030
quote:
99s.gif Op zondag 28 oktober 2018 19:28 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een beetje vreemd om met eigen geld een huurhuis te gaan verbouwen.
Het blijft een beetje water naar zee dragen, toch?
Ik denk dat je het meer moet zien als bedrijfspand en daar is het weer vrij normaal dat de huurder allerlei verbouwingen doet.
pi_182799253
Hoe die Dimitri er ook op terugblikt :') het is hem allemaal maar overkomen.
pi_182874714
Leuke meid die Italiaanse vriendin van die zoon :)
pi_182917067
Vanavond moeten we het weer zonder Ik vertrek stellen. o|O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')