abonnement Unibet Coolblue
pi_182660103
Sterkte dinsdag Boor :*
  zondag 21 oktober 2018 @ 23:20:07 #227
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_182660158
Weltruste, schatjes.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 oktober 2018 @ 23:20:24 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_182660162
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:15 schreef kwakz0r het volgende:
Het is herfstvakantie hier ja. En Naturalis is dicht toch? Alleen t pesthuys is open maar daar is niet zoveel aan.
Zie ik nu ook idd :s). Wist niet dat de boel verbouwd werd.
Oudheden kan alsnog. Wel vakantieperiode idd. Maar ja dat heb je nu met alle musea.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_182660277
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:52 schreef borisz het volgende:
Verder nog wrs naar Tropenmuseum of Leiden (Oudheden en Naturalis). :)
Naturalis is nog tijdelijk dicht, volgens mij.

Edit: Oh, f5 was handig geweest :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_182660718
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:

Ja maar het feit dat ik haar hele aanwezigheid op alle momenten net zo vervelend vind wordt straal genegeerd :{w Niet eerlijk!
Geen RobinOok is met een abbo natuurlijk zo opgelost *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182660755
Ik wilde op dinsdag 6 november naar het Drens museum in Assen. Daar is een expositie over Iran waar ik nog graag naar toe wil. Nog iemand anders geïnteresseerd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 oktober 2018 @ 00:18:38 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182661100
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde op dinsdag 6 november naar het Drens museum in Assen. Daar is een expositie over Iran waar ik nog graag naar toe wil. Nog iemand anders geïnteresseerd?
Net even te ver weg voor ons. Assen en Iran. :@
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182661189
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:18 schreef golfer het volgende:

Net even te ver weg voor ons. Assen en Iran. :@
Ik blijf dit soort opmerkingen toch bijzonder vinden :D Ik reis altijd zonder na te denken over 'ver weg' het hele land door :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182663913
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja maar het feit dat ik haar hele aanwezigheid op alle momenten net zo vervelend vind wordt straal genegeerd :{w Niet eerlijk!
Waarom als je iets vervelends tegen iemand wil zeggen dat doen alsof je over haar praat? Als óver je wens is, lijkt DM me de plek.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Official ESF Kreviewer maandag 22 oktober 2018 @ 07:16:00 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182664060
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 06:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waarom als je iets vervelends tegen iemand wil zeggen dat doen alsof je over haar praat? Als óver je wens is, lijkt DM me de plek.
"Ik wil xs4all" is net zo poepvervelend.
  Official ESF Kreviewer maandag 22 oktober 2018 @ 07:16:35 #236
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182664065
Goedemorgen trouwens. Venlo. Vroeg.
pi_182664105
Alledrie sinds gisterenmiddag en de hele afgelopen nacht door braken, diarree, koorts en snot. Geen idee wat we opgelopen hebben, maar wat een feest hier, oef! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_182664118
Halfoogteruglees, Sunny aan de Doctor Who?! Welkom! :D O+

En woah, wat een werk, Kwak! _O_ Lego, yay! Wat voor lego-set kreeg -ie precies?
Let me see you stripped down to the bone
pi_182664138
Dankjulliewel voor alle toffe reacties nog :* ik ga weer even bijlezen. Toch de tijd voor nu dankzij de NS... :')
pi_182664140
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 06:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waarom als je iets vervelends tegen iemand wil zeggen dat doen alsof je over haar praat? Als óver je wens is, lijkt DM me de plek.
Ik was dan ook niet geheel en al serieus in mijn uitlatingsvorm ;)

@Isa: ik kan doorgaans prima negeren of wegblijven dus niet nodig. Zo vaak kom ik hier dan ook niet meer.
pi_182664158
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2018 17:23 schreef borisz het volgende:
30 jaar Dutch Dance
https://www.vpro.nl/lees/nieuws-vpro/2018/DutchDance.html
Leuk om te zien
Dank voor de tip, gaat op de kijklijst! ^O^
Wat een waanzinnig exportproduct van dit land toch!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182664186
Beterschap mini-familie
pi_182664205
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 19:59 schreef AnneX het volgende:
https://www.bbc.co.uk/programmes/b09202jz
Verhelderend.
Ms dat mini of andere moeders het ook waarderen.
Zeer bekend O+
Vooral het fragment waarin ze babyjongetjes als meisjes aankleden, babymeisjes als jongetjes en dan testen hoe volwassenen op hen reageren. Echt, woah!
Daar blijf je dus wel aan denken als iemand weer eens roept dat jongetjes heus een aangeboren, ingebakken voorkeur voor tractors hebben en meisjes voor prinsessen. :Y

quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 19:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]


Ik heb het voornemen laten varen om een dag per week aan mijn masterscriptie te werken naast mijn vakken. Dus nu alleen vakken. Aankomende vrijdag het tweede tentamen van de vijf, de week erna de andere drie. Het gaat denk ik wel lukken - zo'n psycholoog heeft ook maar een keer in de week of twee weken tijd voor je, dus dan moet je ook wat in de rest van de tijd :P
Heh, mooi omschreven. Succes joh! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_182664241
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 07:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Zeer bekend O+
Vooral het fragment waarin ze babyjongetjes als meisjes aankleden, babymeisjes als jongetjes en dan testen hoe volwassenen op hen reageren. Echt, woah!
Daar blijf je dus wel aan denken als iemand weer eens roept dat jongetjes heus een aangeboren, ingebakken voorkeur voor tractors hebben en meisjes voor prinsessen. :Y
Mijn meisje draagt jongenskleding. En hoort dat op school vaak. En ze krijgt er steeds meer maling aan O+

Ook op de kermis gister koos ze voor een pijl en boog (inclusief groot mes) in plaats van de poppen waar de mevrouw achter de balie mee aan kwam :D En ze sprong een meter in de lucht omdat ze zo blij was dat ze die gewonnen had (lees Mama had gekocht }:| )
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_182664333
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 07:22 schreef minilot het volgende:
Alledrie sinds gisterenmiddag en de hele afgelopen nacht door braken, diarree, koorts en snot. Geen idee wat we opgelopen hebben, maar wat een feest hier, oef! :')
Nou, sterkte daar mee :o Ik hoop dat je niet de hele dag zuster hoeft te spelen terwijl je zelf ook ziek bent :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182664363
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2018 07:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

"Ik wil xs4all" is net zo poepvervelend.
Er is nogal een verschil tussen de inhoud van een post vervelend noemen en datzelfde zeggen over de user. Het is gewoon opvallend hoe het hier volkomen normaal is om met z'n allen over Robin te zeiken terwijl ze gewoon in het topic is. Als iemands posts je niet aanstaan omdat je ze onaardig of weetikwat vindt, is het wel zo fatsoenlijk dat ten minste tegen die persoon te zeggen ipv over. Dat hele collectieve Robingebash omdat ze nogal wat rigide denkwijzen heeft begint pas poepvervelend te worden. Dan lees ik bijna nog liever over F1. Bijna.

Als iemand anders op deze manier structureel wordt afgezeken staat het topic op zijn kop.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_182664389
Ja, hallo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182664398
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 07:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Zeer bekend O+
Vooral het fragment waarin ze babyjongetjes als meisjes aankleden, babymeisjes als jongetjes en dan testen hoe volwassenen op hen reageren. Echt, woah!
Daar blijf je dus wel aan denken als iemand weer eens roept dat jongetjes heus een aangeboren, ingebakken voorkeur voor tractors hebben en meisjes voor prinsessen. :Y

[..]

Heh, mooi omschreven. Succes joh! :*
Dat fragment heb ik volgens mij wel eens op YouTube langs zien komen. Bizar idd hoe die mensen reageren :o

En dankjewel :*
Beterschap jullie! :*
pi_182664402
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2018 07:42 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn meisje draagt jongenskleding. En hoort dat op school vaak. En ze krijgt er steeds meer maling aan O+

Ook op de kermis gister koos ze voor een pijl en boog (inclusief groot mes) in plaats van de poppen waar de mevrouw achter de balie mee aan kwam :D En ze sprong een meter in de lucht omdat ze zo blij was dat ze die gewonnen had (lees Mama had gekocht }:| )
O+
Fijn als dat gewoon kan. Vaak genoeg nog verhalen van kinderen die ditdat niet mogen omdat het zogenaamd niet bij hun geslacht past.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_182664502
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 08:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

O+
Fijn als dat gewoon kan. Vaak genoeg nog verhalen van kinderen die ditdat niet mogen omdat het zogenaamd niet bij hun geslacht past.
Zolang zij lekker in dr velletje zit, zitten wij dat ook. En maakt me niet uit waarin ze dat doet. Al had ik een tutu minder gevonden :P Daar hebben we de jongste voor :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')