abonnement Unibet Coolblue
pi_182632757
Ik kijk de kijk van Koolhoven op NPO 3 en heb tot nu toe alle afleveringen gezien. Aan het einde vertelt Koolhoven de hele tijd allemaal films die hij aanbeveelt, ik kan dit niet volgen en kan iemand daarom een lijst maken van alle films die hij aanbeveelt (inclusief degene in de aflevering zelf?) zou heel fijn zijn
pi_182632902
The Killer Must Kill Again

Die hoorde ik em in zo'n promofilmpje noemen :P Die ken ik en verder de western Keoma. Met dezelfde hoofdrolspeler is er een van m'n favoriete westerns "Companeros".
pi_182633676
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 19:14 schreef vredesdruif het volgende:
The Killer Must Kill Again

Die hoorde ik em in zo'n promofilmpje noemen :P Die ken ik en verder de western Keoma. Met dezelfde hoofdrolspeler is er een van m'n favoriete westerns "Companeros".
Kan en gister volgensmij ook “cannibal holocaust” en dan nog den paar van die kleine films zoals the killer must kill again waarvan hij vond dat het plot niet altijd goed was
pi_182634055
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 19:51 schreef Mitsmex het volgende:

[..]

Kan en gister volgensmij ook “cannibal holocaust” en dan nog den paar van die kleine films zoals the killer must kill again waarvan hij vond dat het plot niet altijd goed was
Nou van mij heb je iig een tip ^O^ Ik heb het helaas nog niet kunnen kijken, maar ik heb wel veel filmtips.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')