abonnement Unibet Coolblue
pi_182613773
Hoi , ik vraag me af of er iemand meeleest die een beetje wat weet over de sappen leer uit het oude Griekenland en dat in combinatie met eten en drinken, en in China hebben ze daar ook hun eigen versie van, ( net zoals ze ook een Chinese jezus hebben ) ,

en dan hebben de Chinezen ook zoiets van : Je lichaam heeft nu rust / kalmte nodig of juist energie, en dan moet je juist op dat moment wel of geen vuur" eten, en vuur staat dan voor een bepaald aantal soort eten en kruiden of drank,

lijkt me intressant of iemand daar nog wat weetjes over heeft,

Ps mijn nichtje als ze na 9 savonds chocolade eet? Dan slaapt ze opeens niet lekker meer en licht teveel wakker in bed, en dat Chocolade gaat dan door haar bloed stromen, en dat zou dan juist sochtends heel positief zijn als je lekker wat wilt gaan ondernemen, maar dan juist savonds weer helemaal niet gezond dus, En dat chodolade zou je dan vuur kunnen noemen?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:18:01 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182614015
quote:
Dan slaapt ze opeens niet lekker meer en licht teveel...
Hoeveel watt geeft ze?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182614401
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoeveel watt geeft ze?
ja maar als je niet slaapt ben je de volgende dag op je werk heel de dag door suf :)
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:25:21 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182615139
Waarom geloof je in dit soort humbug?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182615525
Ik geloof niet we hier iets mee kunnen op een van onze fora Possetje.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')