abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:37:41 #1
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_182611901
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:39:10 #2
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_182611929
Moest Tie ipv Tia zijn in de TT :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:41:53 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182611958
Kreeg er wel een Tia van.
pi_182613409
Ik was een beetje gehypnotiseerd naar een paar borsten aan het staren (leuk en sexy uitgaansoutfit), kijkt ze me recht aan. Ik vond het wel grappig dus ik glimlachte naar haar en zij glimlachte leuk terug. Leuke vrouw :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182613685
Nummer gevraagd?
pi_182613729
Date is superleuk, al 2 uurtjes wat zitten drinken en nu gaan we maar even een stukje wandelen O-)

(Getypt vanaf de wc hoor ;) )
pi_182613762
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:01 schreef _Hestia_ het volgende:
Date is superleuk, al 2 uurtjes wat zitten drinken en nu gaan we maar even een stukje wandelen O-)

(Getypt vanaf de wc hoor ;) )
Oeh klinkt goed.......dus als we de komende uren niks mee van je horen is het een geslaagde date? Geniet ervan!
pi_182613807
Klinkt goed Hestia! O+
Gek? kan je dat eten?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:06:50 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182613824
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oeh klinkt goed.......dus als we de komende uren niks mee van je horen is het een geslaagde date? Geniet ervan!
Of ze is ontvoerd of ligt in de greppel

Maar veel plezier :)
pi_182614066
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:59 schreef Allures het volgende:
Nummer gevraagd?
Nee ik glimlach alleen wat hier en krijg vaak een lach terug. Wel lief, mooie vrouwen in Tel Aviv, nog mooier dan Roemeneense denk ik.

En zwaaien naar mensen (mooie vrouwen) op het strand als we beiden een beetje staren geeft ook positief respons, maar nee nog niet op afgestapt. Veel te eng allemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182614087
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of ze is ontvoerd of ligt in de greppel

Maar veel plezier :)
Hopelijk niet hoor ha ha
pi_182614130
Fucking veel mensen sparen matches op tinder.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:29:31 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182614240
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Fucking veel mensen sparen matches op tinder.
Hoe kom je daar zo bij?
pi_182614305
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoe kom je daar zo bij?
Omdat er veel niet reageren.
pi_182614353
Had wel een leuke match op Paiq maar die klaagde dat ze zoveel matches had en niet alle gesprekken kon bijhouden :')

Wat dacht je van de bezem er door heen? Maar goed, daardoor geen respons meer, praten in een echoput levert meer respons op :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182614371
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:36 schreef Godshand het volgende:
Had wel een leuke match op Paiq maar die klaagde dat ze zoveel matches had en niet alle gesprekken kon bijhouden :')

Wat dacht je van de bezem er door heen? Maar goed, daardoor geen respons meer, praten in een echoput levert meer respons op :')
:D
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:53:09 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_182614672
Ik ga denk ik nu eens volledig op de foto voor Tinder. Had altijd gezichtsfoto's alleen, maar ik denk dat dat niet werkt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_182614694
Haha nee ben niet ontvoerd en lig niet in de greppel. Date is nu over omdat we allebei vanavond nog wat anders hadden. Maar hij is echt lekker en ook super lief en respectvol, chemie is er O-) En ondanks dat hij morgen zn verjaardag viert en we daarom vanmiddag gingen daten ipv zondag gaan we toch dan ook maar kijken of we toch weer kunnen afspreken :D
Mn eerste Tinderdate was dus erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar *O*
pi_182614763
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:54 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha nee ben niet ontvoerd en lig niet in de greppel. Date is nu over omdat we allebei vanavond nog wat anders hadden. Maar hij is echt lekker en ook super lief en respectvol, chemie is er O-) En ondanks dat hij morgen zn verjaardag viert en we daarom vanmiddag gingen daten ipv zondag gaan we toch dan ook maar kijken of we toch weer kunnen afspreken :D
Mn eerste Tinderdate was dus erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar *O*
Super!!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:11:19 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182614951
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:54 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha nee ben niet ontvoerd en lig niet in de greppel. Date is nu over omdat we allebei vanavond nog wat anders hadden. Maar hij is echt lekker en ook super lief en respectvol, chemie is er O-) En ondanks dat hij morgen zn verjaardag viert en we daarom vanmiddag gingen daten ipv zondag gaan we toch dan ook maar kijken of we toch weer kunnen afspreken :D
Mn eerste Tinderdate was dus erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar *O*
Leuk! Klinkt als een succes.
pi_182615160
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:54 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha nee ben niet ontvoerd en lig niet in de greppel. Date is nu over omdat we allebei vanavond nog wat anders hadden. Maar hij is echt lekker en ook super lief en respectvol, chemie is er O-) En ondanks dat hij morgen zn verjaardag viert en we daarom vanmiddag gingen daten ipv zondag gaan we toch dan ook maar kijken of we toch weer kunnen afspreken :D
Mn eerste Tinderdate was dus erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar *O*
Dat klinkt heel goed! Hou ons op de hoogte O+
Gek? kan je dat eten?
pi_182615192
Dankjullie O+
Jaaa stuiter nu terug in de bus haha. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte :D
pi_182615217
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:29 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjullie O+
Jaaa stuiter nu terug in de bus haha. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte :D
Heerlijk is dat, dat stuiteren!

Ik heb heel veel zin in morgenavond, een soort pre stuiter? Kan vet tegenvallen natuurlijk. Maar voor nu hoopvol :s)
Gek? kan je dat eten?
pi_182615724
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:31 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Heerlijk is dat, dat stuiteren!

Ik heb heel veel zin in morgenavond, een soort pre stuiter? Kan vet tegenvallen natuurlijk. Maar voor nu hoopvol :s)
Hoop met je mee, veel plezier!
pi_182615796
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:31 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Heerlijk is dat, dat stuiteren!

Ik heb heel veel zin in morgenavond, een soort pre stuiter? Kan vet tegenvallen natuurlijk. Maar voor nu hoopvol :s)
Ja echt wel! En pre stuiter kan prima , hopelijk valt het bij jou ook mee :D

Volgens mij heb ik bij hem ook meer losgemaakt dan dat hij van te voren gedacht had haha (niet seksgerelateerd dus)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')