abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182742460
registreer om deze reclame te verbergen
Taal, spelling en grammatica zijn erfenissen uit een tijd, dat ze nog weinig anders te leren hadden aan mensen op school. Dus hebben ze dit maar bedacht. Zodat andere mensen konden herkennen of iemand enig onderwijs had genoten of een simpele boer was.
.
pi_182743167
teregde klagd
pi_182750996
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 20:33 schreef Marsenal het volgende:
Ik woon ondertussen al meer dan 20 jaar in Nederland en ik heb het onder de knie krijgen van de taal altijd als erg lastig gevonden. Veel regels in het Nederlands lijken vanuit het Engels onnodig en overgecompliceerd.

Gelukkig heb je in Nederland genoeg taalpuristen die er op een wat vreemde manier altijd veel plezier uit lijken te halen om iemand die de taal aan het leren is aan te pakken alsof ze een misdaad plegen bij iedere d/t fout. :P

Op het internet en zeker hier op het forum heb je een paar gekkies rondlopen die er zelfs een dagtaak van lijken te maken. Dat komt omdat zij te weinig neuken, dat moet je ze niet kwalijk nemen.
Niet je bedpartner vebeteren, als ze een taalfout maakt, terwijl ze geile woordjes in je oor fluistert, om te laten weten dat ze geneukt wil worden. :')
pi_182751775
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 20:33 schreef Marsenal het volgende:
Ik woon ondertussen al meer dan 20 jaar in Nederland en ik heb het onder de knie krijgen van de taal altijd als erg lastig gevonden. Veel regels in het Nederlands lijken vanuit het Engels onnodig en overgecompliceerd.

Gelukkig heb je in Nederland genoeg taalpuristen die er op een wat vreemde manier altijd veel plezier uit lijken te halen om iemand die de taal aan het leren is aan te pakken alsof ze een misdaad plegen bij iedere d/t fout. :P

Op het internet en zeker hier op het forum heb je een paar gekkies rondlopen die er zelfs een dagtaak van lijken te maken. Dat komt omdat zij te weinig neuken, dat moet je ze niet kwalijk nemen.
Je spreekt prima Nederlands, abi. Als ik niet beter zou weten, dan zou ik denken dat je gewoon een Hollandse kaaskop bent.
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')