abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:58:54 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182604786

quote:
Gisterenmiddag werden WNL-verslaggever en oud-minister en zittend raadslid Hilbrand Nawijn belaagd en bedreigd tijdens een interview in Zoetermeer. De politie heeft inmiddels alle beelden van het incident opgevraagd bij Omroep WNL en doet onderzoek.

Jongeren verzamelden zich gisteren rondom het duo en dat zorgde voor een dreigende situatie. “Richting het einde van het interview begonnen drie jongens zich ineens met ons te bemoeien”, aldus verslaggever Joost Karreman.

“Ze onderbraken het interview en riepen naar ons dat we moesten ‘opkankeren’ met onze camera”. Karreman besluit zijn camera van het statief te halen. “Meneer Nawijn en ik wilden het gesprek aangaan met de jongeren.”

Bekijk hier de beelden van het incident in Zoetermeer

De WNL-verslaggever geeft de jongens de tijd om wat te zeggen. “Eentje schreeuwde dat ik mijn bek moest houden. Ik zei dat als hij zo’n grote mond had, hij het ook in de camera kon zeggen en zijn capuchon af kon doen.”

Twee van drie gaan bedreigend dichtbij Nawijn staan terwijl ze hem filmen. “Je hebt geen respect, mattie”, schreeuwt één tegen het raadslid. “Geen enkele kankerdag ben je hier. Pak die camera en ga oprotten.” Het drietal loopt vervolgens weg, maar heeft nog wel een boodschap: “Ik ga nu weg, maar als ik zo terugkom, kan je maar beter weg zijn. Anders gaat er wat gebeuren.” Uiteindelijk komen er twintig jongeren terug en moet het interview onder politiebegeleiding worden gehouden.
‘Troep in Zaandam’

Mediadeskundige Mark Koster vindt het ernstig wat er gisteren is gebeurd. “Het doet mij meteen een beetje denken aan die troep in Zaandam”, zei hij vanmorgen in Goedemorgen Nederland. “Het is bloedirritant.”

Bizar! Blijf met je poten van journalisten af! #persvrijheid @WNLVandaag #wnl https://t.co/VXvOOqd1UQ

— Thierry Aartsen (@ThierryAartsen) 18 oktober 2018

“Het is toch vreselijk. Dat mensen daar in Zoetermeer met een pistool op hun hoofd moeten winkelen. Wat is daar aan de hand? Dit is een heel groot probleem en je hebt het in allerlei buitenwijken van de grote steden.”

Innovatie-expert Ben van der Burg denkt dat het alleen helpt als je dit soort jongens keihard aanpakt. “Een harde hand, dat kennen ze. Dat even praten kennen ze wat minder goed.”
https://wnl.tv/2018/10/19/wnl-bedreigd-verslaggever/
Man of Steal.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:59:57 #2
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182604801
Het is toch niet normaal dit soort tuig. En ze denken dat ze gelijk hebben ook. Hierdoor krijgen negers dus een slechte naam :(

Het wordt tijd dat dit soort gasten gewoon door de Nederlandse burgers aangepakt worden als niemand hier wat aan doet. Want zodra ze hun gang kunnen blijven gaan krijg je van dit soort tuig houden.

Gewoon keihard "mattie" en "kanker" in het gezicht zeggen van een volwassen man :') Daar zouden gewoon straffen op moeten staan. :r
Man of Steal.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:02:07 #3
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182604833
Mee eens, dit soort schorem moet eens keihard aangepakt worden. Dit gaat alleen maar erger worden in de toekomst, vooral in de "pauper" wijken waar dit soort gasten wonen :r
"Hoka Hey!"
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:03:37 #4
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182604853
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:02 schreef matspontius het volgende:
Mee eens, dit soort schorem moet eens keihard aangepakt worden. Dit gaat alleen maar erger worden in de toekomst, vooral in de "pauper" wijken waar dit soort gasten wonen :r
Ik vind dat je gewoon knokploegen mag hebben tegen dit soort gasten en dat de politie dan ff de andere kant op kijkt. Anders blijf je dit echt houden. Hier gaan geen kickbokslessen of verhoogde uitkering wat aan kunnen doen deze mensen :')
Man of Steal.
pi_182604866
Zonder een definitieve oplossing voor dit soort tuig gaat er niets veranderen.

Een aantal zouden eens als voorbeeld voor de rest een hele hoge prijs moeten betalen voor dit gedrag.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:07:39 #6
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182604906
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:04 schreef Confetti het volgende:
Zonder een definitieve oplossing voor dit soort tuig gaat er niets veranderen.

Een aantal zouden eens als voorbeeld voor de rest een hele hoge prijs moeten betalen voor dit gedrag.
Er is echt geen subsidie of zo die hier wat aan kan doen. Ze zijn het stadium van te kunnen bereiken met woorden al lang voorbij. Volgens mij is de enige taal die ze spreken als de burgers eens wat hier tegen doen, maar ja dan krijg je van die 3e wereldlanden praktijken waar mensen die stelen en zo lekker vrolijk door het hele dorp in elkaar worden gestompt. Zou wel het enige zijn wat nog zou kunnen helpen ben ik bang.
Man of Steal.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:08:06 #7
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182604913
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:03 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ik vind dat je gewoon knokploegen mag hebben tegen dit soort gasten en dat de politie dan ff de andere kant op kijkt. Anders blijf je dit echt houden. Hier gaan geen kickbokslessen of verhoogde uitkering wat aan kunnen doen deze mensen :')
Je gaat hier in Nederland dezelfde taferelen krijgen als in die pauperwijken in Molenbeek en Stockholm. Wijken waar de politie en overheid geen reet meer te vertellen hebben en dit soort tuig de wijken regeren ......
"Hoka Hey!"
pi_182604919
In hun ogen is het zwart maken en publiekelijk afkraken van de wijk/bevolkingsgroep dus woede. Ironisch genoeg leidt het tot een nog slechter beeld.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:08:55 #9
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182604924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:08 schreef matspontius het volgende:

[..]

Je gaat hier in Nederland dezelfde taferelen krijgen als in die pauperwijken in Molenbeek en Stockholm. Wijken waar de politie en overheid geen reet meer te vertellen hebben en dit soort tuig de wijken regeren ......
Maar wat kan de overheid er nu nog tegen doen dan zonder echt de wet te veranderen? Want ik geloof er dus geen reet van dat deze gasten door politie en zo worden aangepakt. Anders zouden ze zich nooit zo misdragen als er consequenties tegenover stonden.
Man of Steal.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:13:50 #10
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182604999
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:08 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Maar wat kan de overheid er nu nog tegen doen dan zonder echt de wet te veranderen? Want ik geloof er dus geen reet van dat deze gasten door politie en zo worden aangepakt. Anders zouden ze zich nooit zo misdragen als er consequenties tegenover stonden.
Nee precies, je krijgt dan wijken waar de politie niet of amper nog komt of gewoon bang zijn. De politie hier in Nederland straalt ook nul autoriteit uit. De wijkagent komt even langs - lachen jongens zo'n sukkel.

Ik ben in Argentinië geweest - daar loopt de politie zwaar bewapend en met een kogelvrij pak rond. Dan laat je het wel om brutaal te zijn en de bijdehand uit te hangen. Die stralen iets uit van wij zijn de baas, niet jullie :Y
"Hoka Hey!"
pi_182605069
quote:
Het drietal loopt vervolgens weg, maar heeft nog wel een boodschap: “Ik ga nu weg, maar als ik zo terugkom, kan je maar beter weg zijn. Anders gaat er wat gebeuren.” Uiteindelijk komen er twintig jongeren terug en moet het interview onder politiebegeleiding worden gehouden.
Je dreigementen pas durven uitvoeren als je eenmaal je vriendjes erbij hebt gehaald is ook wel een cliche hoor.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:18:54 #12
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182605092
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:13 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nee precies, je krijgt dan wijken waar de politie niet of amper nog komt of gewoon bang zijn. De politie hier in Nederland straalt ook nul autoriteit uit. De wijkagent komt even langs - lachen jongens zo'n sukkel.

Ik ben in Argentinië geweest - daar loopt de politie zwaar bewapend en met een kogelvrij pak rond. Dan laat je het wel om brutaal te zijn en de bijdehand uit te hangen. Die stralen iets uit van wij zijn de baas, niet jullie :Y
Ja ze weten hier gewoon dat ze vrij spel hebben. Die gasten hebben ook niks te verliezen dus de politie kan ze waarschijnlijk ook op niks pakken. Misschien net een middag van de straat of zo. Thats it.
Man of Steal.
pi_182605139
Onder politie begeleiding weggegaan, mep dat tyfusvolk toch eens in elkaar als politie. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182605140
Toch typisch weer dat degenen die altijd het hardst om respect roepen, zichzelf altijd respectloos gedragen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:24:12 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182605179
Alsof de politie en de overheid iets durven te doen behalve roepen dat het echt niet kan.

Donderstraal een eind op met je gespeelde reacties.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:24:49 #16
74056 crew  ToT
pi_182605191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:08 schreef matspontius het volgende:

[..]

Je gaat hier in Nederland dezelfde taferelen krijgen als in die pauperwijken in Molenbeek en Stockholm. Wijken waar de politie en overheid geen reet meer te vertellen hebben en dit soort tuig de wijken regeren ......
Ach er zijn genoeg types hier op FOK! die dat keihard weglachen. Het zijn gewoon incidentjes en dit soort boefjes moeten wel stevig aangepakt worden, maar verder is het volgens hen echt geen teken aan de wand van dat het erger gaat worden. "Ja want vroeger had je ook wel straatschoffies die zich niet konden gedragen" enz. :X
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:26:13 #17
74056 crew  ToT
pi_182605213
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:22 schreef StateOfMind het volgende:
Toch typisch weer dat degenen die altijd het hardst om respect roepen, zichzelf altijd respectloos gedragen.
Ja want dit is uitlokking he; zij hebben alleen maar een pistool op het hoofd van een winkelmedewerker gezet en om daar dan meteen in "HUN" wijk voor de camera schande van te spreken is natuurlijk respectloos. ;)
pi_182605214
30 jaar geleden zowat ondenkbaar.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:31:17 #19
74056 crew  ToT
pi_182605328
https://wnl.tv/2018/10/18/wnl-verslaggever-bedreigd/

Na 1:00 wordt er eentje een beetje boos over dat de media zou zeggen dat Antillianen daar drugs zouden dealen enzo.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:34:18 #20
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182605401
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:31 schreef ToT het volgende:
https://wnl.tv/2018/10/18/wnl-verslaggever-bedreigd/

Na 1:00 wordt er eentje een beetje boos over dat de media zou zeggen dat Antillianen daar drugs zouden dealen enzo.
Hoe kun je dat nou ook zeggen? Dat is racisme en discriminatie want dat doen Antillianen niet O-)
"Hoka Hey!"
pi_182605443
Negerts die praten als Marokkanen. Het beste van de multiculti.
pi_182605448
Stuur daar de ME op af, gewoon schoonvegen.
Weggegaan en opgerot
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:41:46 #23
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182605518
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:31 schreef ToT het volgende:
https://wnl.tv/2018/10/18/wnl-verslaggever-bedreigd/

Na 1:00 wordt er eentje een beetje boos over dat de media zou zeggen dat Antillianen daar drugs zouden dealen enzo.
Geen werk, geen opleiding, maar wel genoeg geld om jezelf de hele dag de tering in te blowen, merkkleding te dragen, juwelen te kopen en uiteraard een vrij prijzige telefoon in de handen. Maar het zijn echt geen drugsdealers hoor, hoe durf je.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:43:01 #24
74056 crew  ToT
pi_182605542
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Geen werk, geen opleiding, maar wel genoeg geld om jezelf de hele dag de tering in te blowen, merkkleding te dragen, juwelen te kopen en uiteraard een vrij prijzige telefoon in de handen. Maar het zijn echt geen drugsdealers hoor, hoe durf je.
_O- Inderdaad ja! :D :')

En hoe zou "de media" überhaupt op het idee gekomen zijn als omwonenden er niet over geklaagd hadden of de politie het niet vermeld had?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:43:16 #25
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182605544
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Geen werk, geen opleiding, maar wel genoeg geld om jezelf de hele dag de tering in te blowen, merkkleding te dragen, juwelen te kopen en uiteraard een vrij prijzige telefoon in de handen. Maar het zijn echt geen drugsdealers hoor, hoe durf je.
Dat lukt prima met uitkeringen hoor als je bij je ouders woont en geen voertuig op je naam hebt staan.
Man of Steal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')