abonnement Unibet Coolblue
pi_182591234
Ik ben net weer een beetje bijgekomen.
Afgelopen zaterdagavond stuurde ik een whatsappje naar mijn handelaar in verdovende middelen. Hij zei dat hij nog meer klanten had en de volgende morgen wel langs zou komen want het lag toch op zijn route.

De volgende morgen werd ik wakker van een brandweersirene. Niet gauw daarna klopte de brandweer op de deur dat ik het huis uit moest vanwege 'zoutzuurdampen' en een 'gevaarlijke situatie'. Ik vond het natuurlijk gestoord om zoiets te vragen aan mij aangezien ik net mijn croissantjes in de oven had en ik had nog niet eens gedoucht. Er kwam een BOA bij en die verkondigde aan mij dat hij 'hier niets mee te maken had', ik moest maar naar familie gaan ofzo. Maar die heb ik helemaal niet, dus moest ik meekomen naar een tijdelijke opvang. Hiermee was ik wel gekwetst. Op de vraag of ze daar ook croissantjes hadden zei die 'nu is het afgelopen! meekomen!' alsof ik een crimineel ben.

Na diverse uren meegedaan te hebben aan de lokale bingo, waar ik overigens niets had gewonnen kreeg ik een whatsappje van mijn narcoticahandelaar met wie ik een rendez-vous had beklonken. Zegt die gozer: 'mijn hele vrachtwagen is afgefikt' (hij was zzp pakketbezorger en deed zijn sidehustle parttime als cover). En moesten we uit noodzaak maar de afspraak verzetten.

Toen ik mocht terugkeren van de brandweer hoorde ik van diezelfde BOA dat er een vrachtwagen vol drugsafval in de brand had gestaan en er rode vloeistof had gelekt door de straat. Ik zei zo ''daar heb ik niets mee te maken!'' en thuis aangekomen waren mijn croissantjes ook helemaal zwart geworden. Nu ben ik bezig met een schadeclaim indienen bij de gemeente maar het wil nog niet echt vlotten.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182591277
Verzonnen topics :')

Tevens fipo gepakt
pi_182591486
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:56 schreef itchycoo het volgende:
Verzonnen topics :')

Tevens fipo gepakt
is toch een soort lemming over die methvrachtwagen die in de fik vloog? Is wel al zowat een week geleden dus dubbel :')
  donderdag 18 oktober 2018 @ 15:14:52 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182591545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:56 schreef itchycoo het volgende:
Verzonnen topics :')

Tevens tripo gepakt
#KICKOUTZP
pi_182591745
Casual quapo erbij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')