De opsomming van de uitvoeringen is geen opiniestuk maar een vaststelling van feiten. Andere delen van die website kunnen prima opiniestukken bevatten, het feitenrelaas over de uitvoeringen blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een opiniestuk zonder onderbouwing als bewijsvoering??? Dan kan ik net zo goed jou geloven.
De stint is gewoon goedgekeurd, dus wat bazel je nou. 1 dodelijk ongeluk met een stint en dat ding moet direct de weg af omdat het ontwerp je niet aanstaat, maar een vliegtuig-ongeluk met 170 doden is geen reden om een type vliegtuig aan de grond te houden?quote:Op donderdag 1 november 2018 11:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is geen mening, is een feit. Het is gewoon dom om een gecertificeerd passagiersvliegtuig te vergelijken met een plastic badkuip. Dat jij dat niet inziet, zegt genoeg. Om te beginnen dat je geen ruk weet van de luchtvaart.
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant?
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Allemaal. En dan vragen ze er gewoon geld voor, zoals je in je eigen reactie aangeeft. Overigens is het nog niet aangetoond dat het niet noodzakelijk werd geacht door de overheid. En je hebt als fabrikant ook een eigen verantwoordelijkheid. Daar lijkt bij Dhr. Renzen van alles mis mee te zijn.
Ok, we zijn dus wederom aangekomen bij het punt waar je vele losse flodders zonder onderbouwing als feiten probeert te verkopen, je irrelevante zaken er bij sleept, onzinnige vergelijkingen maakt en dan op een of andere manier er nog steeds van overtuigd bent dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zoals gezegd, succes met vinden
Het is pas een feit als je er bewijs voor hebt.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:20 schreef GereDathan het volgende:
De opsomming van de uitvoeringen is geen opiniestuk maar een vaststelling van feiten.
Nogmaals, succes met vindenquote:Op donderdag 1 november 2018 11:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ok, we zijn dus wederom aangekomen bij het punt waar je vele losse flodders zonder onderbouwing als feiten probeert te verkopen, je irrelevante zaken er bij sleept, onzinnige vergelijkingen maakt en dan op een of andere manier er nog steeds van overtuigd bent dat je gelijk hebt.
Ja.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is pas een feit als je er bewijs voor hebt.
Zo simpel en vanzelfsprekend dat het gewoon crimineel is dat de sint zonder dit is uitgebracht. Er is totaal niet naar veiligheid gekeken, alles om het maar zo goedkoop mogelijk te maken.quote:Op donderdag 1 november 2018 08:32 schreef GereDathan het volgende:
Belangrijke dag vandaag, om 13:00 is de uitspraak.
Gisteren een onderzoeker op TV gezien die met een groep andere onderzoekers gekeken had naar mogelijke verbeteringen om de Stint nog veiliger te maken. De uitslag was, mijns inziens, verbazend simpel:
1. Een extra handrem rechts
2. Een noodknop waar de kinderen niet bij kunnen
3. Detectie op het staplankje, niet op het plankje is direct alles uit
-Edit: woordkeuze iets aangepast zodat de lading beter gedekt wordt.
Terecht lijkt me.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mijn oldtimer rijdt al sinds dag 1 van zijn bestaan zonder achtergordels rond. Niet verplicht in die tijd, en nu dus ook nog steeds niet verplicht.
Gek genoeg kan de auto er wel op afgekeurd worden als ik ze er WEL in zou zetten en ze niet voldoen aan de eisen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Ik denk niet dat dat de reden is. Het lijkt mij een typisch geval waarin een probleem moet en zal worden opgelost binnen het veld van expertise waar het probleem helemaal niet ligt. Dat zie je aldoor in producten en diensten terugkomen.quote:Op donderdag 1 november 2018 12:18 schreef machtpen het volgende:
[..]
Zo simpel en vanzelfsprekend dat het gewoon crimineel is dat de sint zonder dit is uitgebracht. Er is totaal niet naar veiligheid gekeken, alles om het maar zo goedkoop mogelijk te maken.
Onzin met deze overbeveiligde dingen je auto kun je ook starten zonder dat je op je bestuurdersstoel zit. Dit dan ook meteen bij auto's doorvoeren?quote:Op donderdag 1 november 2018 12:18 schreef machtpen het volgende:
[..]
Zo simpel en vanzelfsprekend dat het gewoon crimineel is dat de sint zonder dit is uitgebracht. Er is totaal niet naar veiligheid gekeken, alles om het maar zo goedkoop mogelijk te maken.
Is gewoon een standaardbeveiliging die op alle parkmachines zit. Crimineel gedrag om dit weg te laten. Auto's hebben andere beveiligingen die slaan ook niet op hol.quote:Op donderdag 1 november 2018 12:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Onzin met deze overbeveiligde dingen je auto kun je ook starten zonder dat je op je bestuurdersstoel zit. Dit dan ook meteen bij auto's doorvoeren?
populistisch gelul om dit crimineel gedrag te noemen. Wat zijn parkmachines? Moeten we geen dodenknop op elke gemotoriseerd voertuig gaan maken omdat we toch aan het doorslaan zijn. Sensoren in elk auto stuur dat je niet meer dan 5 seconden met maar 1 hand het stuur kan vasthouden. Dan wordt whatsappen veel moeilijker voor bestuurders en dat zal veel meer dan 4 doden per jaar schelen. En natuurlijk een snelheidsbegrenzer op elke auto je mag toch nergens harder dan 130.quote:Op donderdag 1 november 2018 12:44 schreef machtpen het volgende:
[..]
Is gewoon een standaardbeveiliging die op alle parkmachines zit. Crimineel gedrag om dit weg te laten. Auto's hebben andere beveiligingen die slaan ook niet op hol.
er is totaal niet naar veiligheid gekeken. Alles om het maar zo goedkoop mogelijk te maken.quote:Op donderdag 1 november 2018 12:18 schreef machtpen het volgende:
[..]
Zo simpel en vanzelfsprekend dat het gewoon crimineel is dat de sint zonder dit is uitgebracht. Er is totaal niet naar veiligheid gekeken, alles om het maar zo goedkoop mogelijk te maken.
Geeft het bedrijf dan niet toe, medeschuldig te zijn aan het ongeval?quote:Op donderdag 1 november 2018 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
Tja die Stint kan best met updates veiliger.
Wat doet het er toe. Die kinderen komen er niet meer door terug.quote:Op donderdag 1 november 2018 13:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geeft het bedrijf dan niet toe, medeschuldig te zijn aan het ongeval?
Nee terug niet, maar zou het geen flinke schadeclaim kunnen schelen?quote:Op donderdag 1 november 2018 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat doet het er toe. Die kinderen komen er niet meer door terug.
Want dat is wel veilig? Moet er niet aan denken dat er dadelijk 5 of 10 van die busjes bij school staan met alle onoverzichtelijke gevaren van dienquote:Op donderdag 1 november 2018 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
Tja die Stint kan best met updates veiliger. Ik vind het zelf beter als die gewoon verboden wordt voor vervoer van kinderen. 4 kids in een plastic bak zonder enige bescherming en dan het drukke verkeer in? Doe maar gewoon in een busje en dan wat meer betalen voor de kinderopvang.
Ik ook niet ik dacht altijd de overheid kijkt dat prima naar, of veilig of niet?quote:Op donderdag 1 november 2018 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou mijn kind niet in zo'n kunststof bakje laten vervoeren in het drukke verkeer. Ik zou ze wel op de bakfiets mee nemen of op de fiets maar dan rijd ik zelf. Ik snap ook niet zo goed waarom bij een auto zoveel veiligheidseisen zijn en voor die stint waar een hele club kids in wordt gepropt alles zo wordt goedgekeurd.
Een auto rijdt sowieso 120+ km/u, een stint 17 km/u. Daar heb je al je grootste verschilquote:Op donderdag 1 november 2018 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou mijn kind niet in zo'n kunststof bakje laten vervoeren in het drukke verkeer. Ik zou ze wel op de bakfiets mee nemen of op de fiets maar dan rijd ik zelf. Ik snap ook niet zo goed waarom bij een auto zoveel veiligheidseisen zijn en voor die stint waar een hele club kids in wordt gepropt alles zo wordt goedgekeurd.
En je had het zojuist over busjes die stil staan, die rijden niet, geen enkele km/u!quote:Op donderdag 1 november 2018 13:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Een auto rijdt sowieso 120+ km/u, een stint 17 km/u. Daar heb je al je grootste verschil
Ja oke, maar die Stint gaat wel het verkeer in waar treinen rijden met 100km per uur en auto's die 80 rijden.quote:Op donderdag 1 november 2018 13:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Een auto rijdt sowieso 120+ km/u, een stint 17 km/u. Daar heb je al je grootste verschil
Of een scootmobiel of een stint dat zegt toch niet zoveel, die ene of paar meer zeggen het toch niet of wel. Wat in mijn ogen wel mag, als de bestuurder ervan afvallen doet moet dat ding stop kunnen vallen ook met een gebroken veer toch.quote:Op donderdag 1 november 2018 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja oke, maar die Stint gaat wel het verkeer in waar treinen rijden met 100km per uur en auto's die 80 rijden.
Ik vind dat als het gaat om beroepsvervoer van personen en zeker kinderen op de openbare weg, de regels streng moeten zijn. De stint kan imo prima gebruikt worden voor bezorgen van post of goederen. Voor vervoer van kids van kinderdagverblijven vind ik het een heel onveilig ding.quote:Op donderdag 1 november 2018 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of een scootmobiel of een stint dat zegt toch niet zoveel, die ene of paar meer zeggen het toch niet of wel. Wat in mijn ogen wel mag, als de bestuurder ervan afvallen doet moet dat ding stop kunnen vallen ook met een gebroken veer toch.
Ok, geen feit, dus. Alleen maar emotie.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2018 14:14 schreef Den_Haag het volgende:
Bezwaar afgewezen. Stint blijft verboden. verkeersveiligheid gaat boven belang eigenaar opvang en voldoende aanwijzingen om onderzoek te doen
En zal gezien de lengte van het onderzoek (tot na de jaarwisseling maar maak daar maar halverwege volgend jaar van) nooit meer terug komen.
Ok.quote:Op donderdag 1 november 2018 13:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ok, geen feit, dus. Alleen maar emotie.
Ik snap deze reactie niet zo goed om eerlijk de waarheid te vertellen. Ik heb even terug zitten lezen tot het feit waar bewijs voor gevraagd wordt in dit geval en dat was dit zinnetje:quote:Op donderdag 1 november 2018 13:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ok, geen feit, dus. Alleen maar emotie.
Een normale goede ingenieur zou zoiets opzoeken. Ik maak ook onveilige zaken, maar enkel voor eigen gebruik.quote:Op donderdag 1 november 2018 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de reden is. Het lijkt mij een typisch geval waarin een probleem moet en zal worden opgelost binnen het veld van expertise waar het probleem helemaal niet ligt. Dat zie je aldoor in producten en diensten terugkomen.
Het is een elektrisch ding, dus doet de elektrotechnisch ingenieur de veiligheid. Maar die heeft daar helemaal geen verstand van, want veilgheid zit hem in de combinatie van mens en machine en hij heeft alleen verstand van de machine. Had je dat aan een fietsenmaker overgelaten dan zaten er twee knijpremmen op.
Als de trein een moderne uitvinding was zouden er geen overwegen bestaan. Maar zo zijn er wel meer zaken.quote:Op donderdag 1 november 2018 14:48 schreef Vallon het volgende:
Een andere insteek die ik mis in de discussie.... in hoeverre kan je (be)denken dat de trein als voertuig (mede)schuldig is aan de dood van die kinderen..... dat de trein niet op tijd kan/kon stoppen is imho natuurlijk geen vrijbrief die trein goed te keuren voor gebruik op de openbare weg.... ik kan mij ook niet herinneren dat het ministerie het type trein & overweg (tijdelijk, in afwachting van een rapport) onveilig heeft verklaard.
Ik kan mij zo maar voorstellen dat die trein moet (kunnen) stoppen wanneer zich onverhoeds toch wat bevindt op de overweg..... dat je daarvoor veel moet ondernemen - en feitelijk overgangen middels viaducten moet gaan regelen - is geen excuus het toe te staan.
Mja, het is makkelijker om de zwakste partij er uit te werken want auto's, busjes en andere voertuigen kunnen immers niet stilvallen op een overweg....
Heb ik op de fits en beide met onderbreking voor de hulpmotor welke deze stroomloos maken doet.quote:Op donderdag 1 november 2018 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de reden is. Het lijkt mij een typisch geval waarin een probleem moet en zal worden opgelost binnen het veld van expertise waar het probleem helemaal niet ligt. Dat zie je aldoor in producten en diensten terugkomen.
Het is een elektrisch ding, dus doet de elektrotechnisch ingenieur de veiligheid. Maar die heeft daar helemaal geen verstand van, want veilgheid zit hem in de combinatie van mens en machine en hij heeft alleen verstand van de machine. Had je dat aan een fietsenmaker overgelaten dan zaten er twee knijpremmen op.
Kans op een paar dode kinderen. Maar nieuwe maken is ook lekker om te doen.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:00 schreef GereDathan het volgende:
Teleurstellend dat de minister op deze manier de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Nu is het maanden wachten op een volgend flutrapport met een beetje pech. Hier is werkelijk niemand bij gebaat.
Maar het is niet anders...
Dit dus, je kunt het bijna niet goed doen als minister volgens deze kamerquote:Op donderdag 1 november 2018 18:56 schreef machtpen het volgende:
[..]
Als de Minister dat ding weer de weg op laat gaan en het gaat weer fout dan kan de Minister gewoon aftreden.
Dat tekent (dan, nofi) ook het hypocriete karakter van het idioot gevolgde symptoombeleid.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als de trein een moderne uitvinding was zouden er geen overwegen bestaan. Maar zo zijn er wel meer zaken.
Het gaat al mis als je veiligheid impliciet tot alleen een kwestie van techniek maakt door er een ingenieur verantwoordelijk voor te maken.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een normale goede ingenieur zou zoiets opzoeken. Ik maak ook onveilige zaken, maar enkel voor eigen gebruik.
Ok Hans.quote:Op donderdag 1 november 2018 18:56 schreef machtpen het volgende:
[..]
Kans op een paar dode kinderen. Maar nieuwe maken is ook lekker om te doen.
Als de Minister dat ding weer de weg op laat gaan en het gaat weer fout dan kan de Minister gewoon aftreden.
Naar grote waarschijnlijkheid komt er uit het rapport dat dat ding nooit goedgekeurd had mogen worden in huidige vorm en ILT/RDW hebben zitten slapen. Alles wat ze nu doen is reeds beginnen met damage control.quote:Op donderdag 1 november 2018 19:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat tekent (dan, nofi) ook het hypocriete karakter van het idioot gevolgde symptoombeleid.
// --//
Het ergelijke en trieste (ook voor de nabestaanden) is nog dat er selectief op emotie wordt (in)gestuurd.
Ik zie de volgende stap al.... in dit licht .... verbieden van de zelfrijdende elektrische auto omdat er (100% zeker in het begin) mensen door (zullen en gaan) verongelukken.
De minister roept de onbekwaamheid omtrent haar beleid over zichzelf af waardoor ze het idd niet meer goed kan doen.
Waarom ze niet met beide handen het Stint verbeterplan - met allerlei hotemetoten, test & scholen + certificaten - heeft omarmd voor de Stint, is mij een raadsel.
Als ze het mediaal handig had gespeeld, had ze een commissie ingesteld met een zooi professioneel kijkende inspecteurs.
Nee hoor, wachten op een langdradig rapport waar altijd wel wat (on)zinnigs in moet gaan staan en dan maar hopen dat mensen het gaande de tijd, het zullen vergeten. Ondertussen is wel een bedrijf naar de klote geholpen, worden kinderdagverblijven opgezadeld met problemen. Dat rijden met busjes of aan touwtjes lopen nu veiliger is, valt sws te bezien.
Zou zomaar kunnen dat die heel realistisch in het leven staan en beseffen dat het een noodlottig ongeval betreft. En dat ze heel goed begrijpen dat die stints voor ouders en buitenschoolse opvangen een heel handig vervoersmiddel is.quote:Op donderdag 1 november 2018 19:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat moeten die ouders en familie van die slachtoffers wel niet denken?
Goed punt idd.. en ik vermoed ook dat het die kant op gaat.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:03 schreef Fer het volgende:
Waarschijnlijkheid komt er uit het rapport dat dat ding nooit goedgekeurd had mogen worden in huidige vorm en ILT/RDW hebben zitten slapen. Alles wat ze nu doen is reeds beginnen met damage control.
quote:Op donderdag 1 november 2018 20:59 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat die heel realistisch in het leven staan en beseffen dat het een noodlottig ongeval betreft. En dat ze heel goed begrijpen dat die stints voor ouders en buitenschoolse opvangen een heel handig vervoersmiddel is.
Alleen die opvatting past natuurlijk niet in jouw straatje en kan ook niet, omdat er kindjes bij het ongeval betrokken waren.
madquote:Op donderdag 1 november 2018 21:01 schreef Vallon het volgende:
[..]
Goed punt idd.. en ik vermoed ook dat het die kant op gaat.
Het is tamelijk zot, op zichzelf, dat je 10 kinderen zonder technische controle of rijbewijs in een plastic bakkie over de weg mag vervoeren.
Wat op zichzelf, imho, totaal losstaat van het verschrikkelijke ongeluk. Dat (ongeluk) had net zo goed kunnen gebeuren met een volgeladen kidsbusje, auto of zelfs ordinaire autobus.
Wanneer ik moet kiezen tussen 10 rondhupsende kinderen die ergens op straat naar toe moeten lopen, kies ik (ook als ouder) liever voor dat rijbakkie waar ze tenminste overzicht (kunnen) houden. Alternatief is een busje wat ook weer allerlei logistieke nadelen heeft, ook omdat je niet overal zomaar voor de deur kunt komen, laat staan over bospaden etc. Ook kan je je dan afvragen of die busbestuurder dan wel/ook zonder "certificaat" met 8 kinderen mag rondkarren.
Je kan natuurlijk ook gaan voor, dat bezeren doet leren wat gezien de tijdsgeest niet meer doenbaar is.
Jij bent gek.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mad
ben ik nou gek of jullie gestoord
Het zal nooit meer mogelijk worden omdat ding nog op de weg te krijgen...
compleet gestoord vervoermiddel dat altijd risicoos met zich mee zal brengen.
Het zal maar gebeuren dat de overheid weer toestemming geeft en 2 weken later ergens weer een ongeluk gaat gebeuren...
Zijn er nog gekkies die willen geloven dat de minister dat risico wil lopen?
Kalm aan met de emotie. Wanneer je reist/voortbeweegt is er altijd een risico waarbij je dat redelijk moet afwegen. Op zichzelf is het met 10 kids in een bakkie niet onveiliger dan whatever ander methode. Los van personenvervoer is een elektrisch bakkie ook erg handig voor bedrijven etc.etc. in een stadsgebied.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mad
ben ik nou gek of jullie gestoord
Het zal nooit meer mogelijk worden omdat ding nog op de weg te krijgen...
compleet gestoord vervoermiddel dat altijd risicoos met zich mee zal brengen.
Het zal maar gebeuren dat de overheid weer toestemming geeft en 2 weken later ergens weer een ongeluk gaat gebeuren...
Zijn er nog gekkies die willen geloven dat de minister dat risico wil lopen?
Helemaal niets.quote:Op donderdag 1 november 2018 22:04 schreef quirina het volgende:
Wat is er mis met een ouderwetse bakfiets? Daar kunnen ze ook prima kinderen mee vervoeren.
Ik vermoed zomaar dat je dan soortgelijke problemen kan krijgen. Het enige verschil is dat de Stint alleen elektrisch wordt aangedreven en je bij een bakfiets je kan (bij)trappen.quote:Op donderdag 1 november 2018 22:04 schreef quirina het volgende:
Wat is er mis met een ouderwetse bakfiets? Daar kunnen ze ook prima kinderen mee vervoeren.
Wat er sowieso mis mee is zijn 2 zaken:quote:Op donderdag 1 november 2018 22:04 schreef quirina het volgende:
Wat is er mis met een ouderwetse bakfiets? Daar kunnen ze ook prima kinderen mee vervoeren.
Wie er gek zou zijn laat ik in het midden, doet niet ter zake in deze discussie.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mad
ben ik nou gek of jullie gestoord
Het zal nooit meer mogelijk worden omdat ding nog op de weg te krijgen...
compleet gestoord vervoermiddel dat altijd risicoos met zich mee zal brengen.
Het zal maar gebeuren dat de overheid weer toestemming geeft en 2 weken later ergens weer een ongeluk gaat gebeuren...
Zijn er nog gekkies die willen geloven dat de minister dat risico wil lopen?
Dat bedoel ik ....quote:Op donderdag 1 november 2018 22:04 schreef quirina het volgende:
Wat is er mis met een ouderwetse bakfiets? Daar kunnen ze ook prima kinderen mee vervoeren.
Wil je nu beweren dat als een trein en een bakfiets met elkaar in botsing komen, dat er dan niets aan de hand is voor de bakfiets?quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ....
dat ouderwetse bakfiets waar gewoon de benenwagen gebruikt gaat worden.
komt op hetzelfde neer alleen 1000 keer veiliger
maar mensen zijn natuurlijk gewoon weer te lui
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat hele ongeluk gebeurde omdat de motor van die stint maar bleef doordraaien. Het is een heel verschil als je praat over een motorische vervoermiddel of een fiets waar je volledige controle over heb met je benen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat als een trein en een bakfiets met elkaar in botsing komen, dat er dan niets aan de hand is voor de bakfiets?
Aangezien de bakfiets '1000 keer veiliger is'.
En hoe zie het voor je dat een leidster 3 keer moet fietsen om 3 kinderen van A naar B te brengen? Moet ze dan de kinderen op punt B laten staan als ze de tweede en derde lichting ophaalt?
Of moeten we toch maar terug naar personenbusjes?
Je post roept een hoop vragen op.
OK, blijkbaar weet jij al veel over de resultaten van het onderzoek. Ik neem aan dat je daar een bron voor hebt voor ons? Want ik ben wel benieuwd naar de officiële onderzoeksresultaten. Dat biedt uitzicht op oplossingen die de Stint (of gelijksoortige voertuigen) veiliger kunnen maken.quote:dat hele ongeluk gebeurde omdat de motor van die stint maar bleef doordraaien. Het is een heel verschil als je praat over een motorische vervoermiddel of een fiets waar je volledige controle over heb met je benen.
Zelfs een electische fiets acht nog geschikter dan de stint
https://www.volkskrant.nl(...)ongevallen~b50c00f8/quote:Fietsers voor het eerst bovenaan bij dodelijke verkeersongevallen
Voor het eerst zijn in een jaar tijd meer fietsers dan automobilisten en inzittenden in het verkeer omgekomen. Vorig jaar verongelukten 206 fietsers – 17 meer dan in 2016 – terwijl het aantal verkeersdoden in de auto terugliep van 231 naar 201.
De toename van het aantal fietsslachtoffers is vooral toe te schrijven aan de groeiende populariteit van de e-bike. Ruim een kwart van de fietsers, vooral mannen boven de 60 jaar, verongelukte op een elektrische fiets. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vandaag publiceert.
Heeft overal al in de media gestaan waar het aan lag.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zullen we die persoonlijke aanvallen als 'Lul toch niet zo dom man' lekker achterwege laten en net doen alsof we volwassen zijn?
[..]
OK, blijkbaar weet jij al veel over de resultaten van het onderzoek. Ik neem aan dat je daar een bron voor hebt voor ons? Want ik ben wel benieuwd naar de officiële onderzoeksresultaten. Dat biedt uitzicht op oplossingen die de Stint (of gelijksoortige voertuigen) veiliger kunnen maken.
Sterk argument. Alles wat in de Telegraaf staat is waar.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft overal al in de media gestaan waar het aan lag.
Nogmaals? Welke dan? Welke alternatief is er beter dan de Stint?quote:Ik snap helemaal niet waarom mensen nog die stint nog willen gaan verdedigen terwijl er weet ik hoeveel betere alternatieven zijn..
Laten we dat alsjeblieft niet doen. Die personenbusjes zijn absoluut geen aanwinst voor de maatschappij. Levensgevaarlijke capriolen bij het wegrijden en parkeren, met name omdat het bij de opvanglokaties al retedruk is met auto's van ouders. En dan hebben we het nog even niet over de fijnstof en andere ellende die er uit zo'n uitlaatpijp komt.quote:Iedereen doet nu of dat de stint de uitvinding is van de laatste 10 jaar.
Ga lekker kinderen vervoeren zoals dat altijd al gebeurde voor de stint.
Lijkt me logische als een voertuig niet wil stoppen dat het aan de remmen ligt en aan het motorische gedeelte dat maar door blijft draaien door een defect.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sterk argument. Alles wat in de Telegraaf staat is waar.
Overigens heeft dat nergens in de media gestaan, maar dat natuurlijk geheel terzijde. Of heb jij een bron waarin keihard staat wat de oorzaak is?
Wel goed geregeld van de media, dat ze eerder de verongelukte Stint mogen onderzoeken dan de officiële onderzoekers. Hopelijk vernietigen ze niet teveel sporen zodat de officiële onderzoekers ook nog een kansje krijgen.
[..]
Nogmaals? Welke dan? Welke alternatief is er beter dan de Stint?
[..]
Laten we dat alsjeblieft niet doen. Die personenbusjes zijn absoluut geen aanwinst voor de maatschappij. Levensgevaarlijke capriolen bij het wegrijden en parkeren, met name omdat het bij de opvanglokaties al retedruk is met auto's van ouders. En dan hebben we het nog even niet over de fijnstof en andere ellende die er uit zo'n uitlaatpijp komt.
Ik vind het echt fijn dat je meepost, waardeer elke bijdrage.quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lijkt me logische als een voertuig niet wil stoppen dat het aan de remmen ligt en aan het motorische gedeelte dat maar door blijft draaien door een defect.
Daar hoef jij zelfs niet op harvard te hebben gezeten zoals ik wel gedaan heb.
Bovendien als jij enigszins het een beetje gevolgd zou hebben dan had je geweten dat de stint diverse keren de afgelopen jaren betrokken is geweest bij incidenten waardoor ze al in het vizier waren.
Van de hak op de tak?quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:12 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind het echt fijn dat je meepost, waardeer elke bijdrage.
Maar nu is het weer logisch en heb je 'op hardvard' gezeten, ik niet (dat klopt overigens. Maar wat wil je ermee zeggen?
De Stint had vast zijn dingen, maar van officiële incidenten waardoor ze in het vizier waren weet ik niets. Ik weet wel dat de toezichthouder ruim tekort is geschoten.
Je springt van de hak op de tak, zonder feiten of bronnen. Wat is precies je doel?
Daarin verschillen we dan duidelijk van mening, ik heb nog geen keihard feit gezien van je. Maar dat kan natuurlijk mijn fout zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
IK kom met keiharde feiten dat de Stint een levensgevaarlijk vervoermiddel is om kinderen mee te vervoeren.
Heb je soms aandelen Stint ofzo, of erger nog, ben jij die huilende directeur?quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan duidelijk van mening, ik heb nog geen keihard feit gezien van je. Maar dat kan natuurlijk mijn fout zijn.
Maar dat is prima, als je het niet erg vind negeer ik je losse flodders zonder onderbouwing voorlopig. Dan weet je waarom ik niet meer reageer
Jij en heel Fok hebben allang kunnen lezen dat ik geen enkele band met de Stint en Stintum heb, behalve als tevreden ouder.quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb je soms aandelen Stint ofzo, of erger nog, ben jij die huilende directeur?
Ik en heel fok willen daar duidelijkheid over
Wat zou hij nu moeten doen dan? Hij heeft geen werk meer tot in ieder geval volgend jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:50 schreef kaasplankje het volgende:
Die directeur was gisteren aanwezig bij de zitting, en reageerde voor de camera op 't nieuws. Zijn bedrijf was failliet en hij dacht al dat de Stint voorlopig verboden zou blijven.
Tot slot meldde hij fijntjes dat hij eerst maar eens op vakantie ging omdat hij (door alle perikelen) daar wel aan toe was.
Hoe zelfingenomen kan een mens zijn. Fijne vakantie joh, geniet er van.
Dat viel mij van het begin af aan al op. Hij was ook de hele tijd de schuld bij anderen aan het leggen. Iedereen had het fout gedaan behalve hij , totaal geen zelfreflectie.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
Tuurlijk, de politiek, de schuldeisers, de ouders waarvan de kinderen er niet meer zijn zoeken het maar uit. Lekker 3 weken naar de zon met een cocktail in je hand.
En overdreven voorzichtig, rubbertegelcultuur en feminisering van het onderwijs. Die overige 7 kinderen kunnen best even langs de kant van de verkeersader wachten als de leidster er 3 per keer met de bakfiets wegbrengt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ....
dat ouderwetse bakfiets waar gewoon de benenwagen gebruikt gaat worden.
komt op hetzelfde neer alleen 1000 keer veiliger
maar mensen zijn natuurlijk gewoon weer te lui
Nogmaals, wat moet hij gaan doen dan volgens jou?quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
Tuurlijk, de politiek, de schuldeisers, de ouders waarvan de kinderen er niet meer zijn zoeken het maar uit. Lekker 3 weken naar de zon met een cocktail in je hand.
Zijn mond houden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nogmaals, wat moet hij gaan doen dan volgens jou?
Dat klopt echt niet, in de eerste dagen/weken betoonde hij juist veel medeleven, en sprak hij helemaal niet over de eventuele nadelige gevolgen voor zijn product/bedrijf. Hij heeft ook gezegd dat als de Stint de oorzaak blijkt te zijn van het ongeluk, dat hij zijn verantwoordelijkheid zal nemen. Daar was zelfs nog een bedrijfscommunicatie-expert over in het nieuws geweest die dat allemaal heel goed vond.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:02 schreef machtpen het volgende:
Dat viel mij van het begin af aan al op. Hij was ook de hele tijd de schuld bij anderen aan het leggen. Iedereen had het fout gedaan behalve hij , totaal geen zelfreflectie.
En de oorzaak van het ongeval nog niet 100% duidelijk was.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat klopt echt niet, in de eerste dagen/weken betoonde hij juist veel medeleven, en sprak hij helemaal niet over de eventuele nadelige gevolgen voor zijn bedrijf. Hij heeft ook gezegd dat als de Stint de oorzaak blijkt te zijn van het ongeluk, dat hij zijn verantwoordelijkheid zal nemen. Daar was zelfs nog een bedrijfscommunicatie-expert over in het nieuws geweest die dat allemaal heel goed vond.
Later waren de uitspraken van die eigenaar er inderdaad vooral op gericht om de Stint als product te verdedigen, dat snap ik ook wel weer als je op een faillissement aan het afstevenen bent.
Dan heb je het allemaal niet goed gevolgd of een gebrek aan mensenkennis.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat klopt echt niet, in de eerste dagen/weken betoonde hij juist veel medeleven, en sprak hij helemaal niet over de eventuele nadelige gevolgen voor zijn product/bedrijf. Hij heeft ook gezegd dat als de Stint de oorzaak blijkt te zijn van het ongeluk, dat hij zijn verantwoordelijkheid zal nemen. Daar was zelfs nog een bedrijfscommunicatie-expert over in het nieuws geweest die dat allemaal heel goed vond.
Later waren de uitspraken van die eigenaar er inderdaad vooral op gericht om de Stint als product te verdedigen, dat snap ik ook wel weer als je op een faillissement aan het afstevenen bent.
Of jij natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:05 schreef machtpen het volgende:
[..]
Dan heb je het allemaal niet goed gevolgd of een gebrek aan mensenkennis.
Ga fietsen:quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:05 schreef machtpen het volgende:
Dan heb je het allemaal niet goed gevolgd of een gebrek aan mensenkennis.
Al die scholen zitten helemaal niet zo ver van huis.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En overdreven voorzichtig, rubbertegelcultuur en feminisering van het onderwijs. Die overige 7 kinderen kunnen best even langs de kant van de verkeersader wachten als de leidster er 3 per keer met de bakfiets wegbrengt.
Adformatie, blad van snelle reclame jongens die constant strak staan van de coke. Dat werd 20 jaar geleden al niet meer serieus genomen.quote:
Toen ik een jaar of 8 was, was ik al bekend met het juiste gebruik van hoofdletters en leestekens.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Al die scholen zitten helemaal niet zo ver van huis.
Die kids moeten gewoon gaan lopen
toen ik een jaar of 8 was ging ik alleen lopend naar school
vaak gewoon met andere kids uit de buurt
wat is er aan de hand met deze maatschappij
Doe geen moeite. Geen enkele bron is goed genoeg voor enkele users in dit topic. Elke bron die je aandraagt zal afgekraakt worden als niet serieus. Zelf komen ze niet met ook maar 1 bron.quote:
Volgens mij beweert hij dat een ongemotoriseerd voertuig tot stilstand komt wanneer de bestuurder geen energie meer levert.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat als een trein en een bakfiets met elkaar in botsing komen, dat er dan niets aan de hand is voor de bakfiets?
Aangezien de bakfiets '1000 keer veiliger is'.
En hoe zit dat met de benenwagen? De benenwagen betekent lopen, maar een bakfiets is een fiets. Moet je dan lopend de bakfiets duwen? Of hoe moet ik dat precies zien?
En hoe zie het voor je dat een leidster 3 keer moet fietsen om 3 kinderen van A naar B te brengen? Moet ze dan de kinderen op punt B laten staan als ze de tweede en derde lichting ophaalt?
Je post roept zoveel vragen op.
Nee, want ik heb werkelijk geen idee wat deze user allemaal schrijft. Ik kan er geen enkele lijn in ontdekken en weet niet wat ik ermee moet. Uiteraard heb ik van de betreffende user geen enkel antwoord gelezen op mijn vragen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens mij beweert hij dat een ongemotoriseerd voertuig tot stilstand komt wanneer de bestuurder geen energie meer levert.
Maar dat wist je best. Hoop ik althans.
Ja, en er kan ook een koelkast op vallen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, want ik heb werkelijk geen idee wat deze user allemaal schrijft. Ik kan er geen enkele lijn in ontdekken en weet niet wat ik ermee moet. Uiteraard heb ik van de betreffende user geen enkel antwoord gelezen op mijn vragen.
Een ongemotoriseerd voertuig kan overigens ook prima 'op hol slaan'. Als het net heuvel afloopt en de remmen niet functioneren ben je net zo goed weg.
Of het niet gemotoriseerde voertuig valt stil op een spoorwegovergang en kan niet meer tijdig op gang worden gebracht.
Nee. Een ongemotoriseerd voertuig heeft geen motor waar iets aan zou kunnen mankeren wat er vervolgens voor zorgt dat de bestuurder geen controle meer heeft. Geen motor, geen kans op mankementen aan de motor.quote:Ofwel, het is lood om oud ijzer.
Klopt, daarbij is er geen kans op problemen met de motor. Maar het is ook niet veiliger. De kinderen en bestuurder zijn nog net zo kwetsbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, en er kan ook een koelkast op vallen.
[..]
Nee. Een ongemotoriseerd voertuig heeft geen motor waar iets aan zou kunnen mankeren wat er vervolgens voor zorgt dat de bestuurder geen controle meer heeft. Geen motor, geen kans op mankementen aan de motor.
En een elektrische fiets heeft ook gewoon een motor. En kan dus ook op hol slaan.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat hele ongeluk gebeurde omdat de motor van die stint maar bleef doordraaien. Het is een heel verschil als je praat over een motorische vervoermiddel of een fiets waar je volledige controle over heb met je benen.
Zelfs een eclectische fiets acht ik nog geschikter dan de stint
Altijd leuk wanneer een user om (bron)argumenten wordt gevraagd en die (miskleunend) zich daarbij op de mens spelend hopelijk 's zal afvragen waarom die is gaan raaskallen vanuit (begrijpelijke) emotie.quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sterk argument. Alles wat in de Telegraaf staat is waar.
Overigens heeft dat nergens in de media gestaan, maar dat natuurlijk geheel terzijde. Of heb jij een bron waarin keihard staat wat de oorzaak is?
....
Wil je nu beargumenteren dat het veiliger is om kinderen zonder aangedreven motor te vervoeren, dus puur op spierkracht ? Hoe zwaar denk je dat een beladen bakfiets voor 8-10 kinderen weegt ?quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:47 schreef probeer het volgende:
Nee. Een ongemotoriseerd voertuig heeft geen motor waar iets aan zou kunnen mankeren wat er vervolgens voor zorgt dat de bestuurder geen controle meer heeft. Geen motor, geen kans op mankementen aan de motor.
Nee. Iig niet per definitie.quote:Op vrijdag 2 november 2018 16:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wil je nu beargumenteren dat het veiliger is om kinderen zonder aangedreven motor te vervoeren, dus puur op spierkracht ? Hoe zwaar denk je dat een beladen bakfiets voor 8-10 kinderen weegt ?
Ik vraag me af of je hier ook zo aan het posten zou zijn geweest als het 1 van je eigen kinderen was geweest...quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:24 schreef GereDathan het volgende:
Jij en heel Fok hebben allang kunnen lezen dat ik geen enkele band met de Stint en Stintum heb, behalve als tevreden ouder.
Waren we eindelijk een beetje van dat vliegtuiggejank af komt hij weer aan...quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:16 schreef MakkieR het volgende:
Een onderzoek starten prima, maar doe het dan op dezelfde manier als de Boeing.
Zou de Heer daar naar oordelen hoofdletter leestekens, dan kan ik net zo goed niet deugen toch?quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 8 was, was ik al bekend met het juiste gebruik van hoofdletters en leestekens.
Wat is er aan de hand met deze maatschappij?
Elke keer als iemand de argumenten van GereDathan van tafel veegt, of hem wijst op onvolkomenheden in zijn verhaal, roept hij structureel: "Ik kom met feiten en jij reageert vanuit emotie".quote:Op donderdag 1 november 2018 15:31 schreef NanKing het volgende:
Ik snap deze reactie niet zo goed om eerlijk de waarheid te vertellen.
Maar het is geen bewijs. Als iemand roept 'feiten', dan moet hij dat ook kunnen onderbouwen. En GereDathan doet dat structureel niet.quote:Over het algemeen is een opiniestuk idd geen feitelijk iets maar dit betekent niet dat er absoluut geen feiten in kunnen staan.
Really? Ga dan maar op zoek naar een ongeluk, waarbij 4 kinderen zijn overleden, die onderweg waren van school naar de BSO. Ik ga je nu alvast vertellen dat je dat niet gaat vinden.quote:Op donderdag 1 november 2018 22:01 schreef Vallon het volgende:
Kalm aan met de emotie. Wanneer je reist/voortbeweegt is er altijd een risico waarbij je dat redelijk moet afwegen. Op zichzelf is het met 10 kids in een bakkie niet onveiliger dan whatever ander methode.
Wanneer is het laatste ongeluk met een bakfiets geweest, waarbij 4 kinderen zijn overleden, die onderweg waren van school naar BSO of v.v.?quote:Op donderdag 1 november 2018 22:08 schreef Kamelenteen het volgende:
Maar is die bakfiets beter en veiliger dan zo'n stint?
Wanneer is dat voor de laatste keer gebeurd dan?quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:45 schreef GereDathan het volgende:
Wil je nu beweren dat als een trein en een bakfiets met elkaar in botsing komen, dat er dan niets aan de hand is voor de bakfiets?
4 dode kinderen is wel uitzonderlijk bij een ongeval. Las van de week dat er een vliegtuig was neergestort met >180 personen aan boord. Dan stellen die paar dode kinderen in een trein vs. stint ongeval niets voor.quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wanneer is het laatste ongeluk met een bakfiets geweest, waarbij 4 kinderen zijn overleden, die onderweg waren van school naar BSO of v.v.?
Inderdaad. Nuff said.quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:16 schreef Kamelenteen het volgende:
4 dode kinderen is wel uitzonderlijk bij een ongeval.
En een andere rechter, zou die hetzelfde hebben geoordeeld? De hoger beroep-rechter bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wanneer is dat voor de laatste keer gebeurd dan?
Heb je gehoord dat de rechter de Minister in het gelijk heeft gesteld? Blijkbaar ziet de rechter andere 'feiten' dan jij.
De integriteit van de rechter ter discussie stellen, omdat je het niet eens bent met de uitspraak.quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:17 schreef Kamelenteen het volgende:
En een andere rechter, zou die hetzelfde hebben geoordeeld? De hoger beroep-rechter bijvoorbeeld?
Ik heb de uitspraak en de rechters motivering niet gelezen, dus ik weet niet of ik het eens ben met de uitspraak. En nu?quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De integriteit van de rechter ter discussie stellen, omdat je het niet eens bent met de uitspraak.
Je lijkt Wilders wel.
Lekker belangrijk of je het er mee eens bent.quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:22 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik heb de uitspraak en de rechters motivering niet gelezen, dus ik weet niet of ik het eens ben met de uitspraak. En nu?
Dat gaat een teleurstelling worden dan als je overlijdt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou de Heer daar naar oordelen hoofdletter leestekens, dan kan ik net zo goed niet deugen toch?
Kom dan toch wel bij die welke niet deugen op het eind van de rit!
Daar ga je geen antwoord op krijgen. Want die vraag is te confronterend, omdat er dan rationeel nagedacht moet worden.quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:16 schreef Kamelenteen het volgende:
Laat ik eens een tegenvraag stellen: Wanneer was het laatste ongeval met een stint waarbij geen trein betrokken was maar waar wel kindjes gewond raakten?
Zo goedkoop is die niet.quote:Op vrijdag 2 november 2018 16:13 schreef Vallon het volgende:
De Stint heeft ook het voordeel dat je (zeer betaalbaar) op plaatsen kunt komen waar auto/busjes not done zijn; denk aan een dagje bospaden of zo.
Wat een onzin. De staat heeft niemand gedwongen failliet te gaan. Het is er juist wél veiliger op geworden voor de kinderen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 20:16 schreef MakkieR het volgende:
maar als je kijkt naar het grote plaatje, een ongeluk onder 3000 stints in al die jaren, is het ronduit belachelijk dat dit bedrijf tot een faillissement is gedwongen door de staat en is het er niet veiliger op geworden voor de kinderen.
Feit is dat de rechter voldoende aanknopingspunten ziet om het verbod te handhaven. Wat voor "feiten" jij allemaal wel niet verzint doet weinig terzake.quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:22 schreef GereDathan het volgende:
Maar boeiend, lekker in de ruimte laten kletsen sommige mensen. Laten we liever ontopic bij de feiten blijven.
Je moet je bandje even van repeat halen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:57 schreef machtpen het volgende:
Gelukkig dat rechters wel verantwoordelijk bezig zijn in plaats van slechte ouders.
Als je dit wilt voor je kind ben je heel erg fout bezig.
Jij wel?quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:20 schreef GereDathan het volgende:
Had je toevallig nog iets nieuws te vertellen?
Wat heeft die BSO, als gebruiker of aantal, nu weer met kans op ongelukken middels/van die Stint te maken ?quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Really? Ga dan maar op zoek naar een ongeluk, waarbij 4 kinderen zijn overleden, die onderweg waren van school naar de BSO. Ik ga je nu alvast vertellen dat je dat niet gaat vinden.
Volgens mij heeft de rechter vooral de bevoegdheid van de minister getoetst en zij mag in haar verantwoordelijkheid idd zaken verbieden. De rechter heeft hierbij gemaand, om op te schieten.quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Feit is dat de rechter voldoende aanknopingspunten ziet om het verbod te handhaven. Wat voor "feiten" jij allemaal wel niet verzint doet weinig terzake.
"Er waren volgens de rechter genoeg aanwijzingen die een onderzoek naar de stint rechtvaardigen en daarmee een schorsing van het gebruik van de stint op de weg."
https://www.nu.nl/binnenl(...)-stint-in-stand.html
Ze hebben natuurlijk jarenlang hun zakken gevuld met een onveilig voertuig dat bijna net zo duur is als een bestelauto, en na het ongeluk snel de stekker eruit getrokken ivm de procudures van de gedupeerden en met de centen op vakantie. Slim hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Goedkoop en betaalbaar zijn 2 totaal verschillende zaken....
Nogmaals:quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de rechter vooral de bevoegdheid van de minister getoetst en zij mag in haar verantwoordelijkheid idd zaken verbieden. De rechter heeft hierbij gemaand, om op te schieten.
De rechter mag en kan verder niet op de stoel van de minister gaan zitten, dat doet de tweede kamer.
De rechter heeft bij mijn weten geen inhoudelijk uitspraak aangaande de Stint en status zelf gedaan.
De tegenpartij zegt dat het onderzoek niet deugt dus moet het verbod opgeheven worden, de rechter zegt dat er genoeg aanwijzingen zijn welke zeggen dat de stint toch niet zo veilig is dus mag het verbod gehandhaafd blijven...quote:De advocaat van de vrouw, Werner van Bentem, bepleitte dat er geen noodzaak was om de stint tijdelijk te verbieden. De maatregel was volgens hem te vergaand en gebaseerd op ondeugdelijk onderzoek.
De rechtbank oordeelde dat de verkeersveiligheid voor het belang gaat van de eigenaar van de gastouderopvang. Er waren volgens de rechter genoeg aanwijzingen die een onderzoek naar de stint rechtvaardigen en daarmee een schorsing van het gebruik van de stint op de weg.
Ca. ¤10K is relatief goedkoop wanneer je dat vergelijkt met een busje van ¤25K.quote:
Het is ook geen Spaans maar misbruik cq. verschuilen achter formele bevoegdheden.quote:Op zaterdag 3 november 2018 18:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nogmaals:
[..]
De tegenpartij zegt dat het onderzoek niet deugt dus moet het verbod opgeheven worden, de rechter zegt dat er genoeg aanwijzingen zijn welke zeggen dat de stint toch niet zo veilig is dus mag het verbod gehandhaafd blijven...
Lijkt me geen Swahili verder.
Het hangt er ook van af wat je wilt onderzoeken en waarvoor je de uitkomst wilt gebruiken.quote:Op zaterdag 3 november 2018 18:34 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom moet dat onderzoek zo lang duren vraag je je af.
TNO is alleenheerser op dit soort onderzoeken, als zij zeggen het duurt 3 maanden, dan duurt het drie maanden want er is geen concurrent die zegt: wij doen het in twee weken voor een tiende van het bedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Omdat dat is waar de stint hoofdzakelijk voor wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:43 schreef Vallon het volgende:
Wat heeft die BSO, als gebruiker of aantal, nu weer met kans op ongelukken middels/van die Stint te maken ?
Echt waar? Laat ze maar zien dan.quote:En ja er zijn zat cijfers waarbij jammer genoeg (ook meerdere) kinderen van en naar school verongelukken, in een bus, auto, op de fiets en whatever, zelfs op rolschaatsen.
Ik vraag anderen alleen maar om hun stellingen te onderbouwen. Zoals bij jou, hierboven.quote:Je wijze van argumentatie is ook wat snaaks gezocht. Je zoekt een situatie die (bij jouw weten, mogelijk) nog niet is voorgekomen waarna je dat als bewijs aandraagt.
7 jaar, om precies te zijn.quote:Het trieste is dat nu voor het eerst in een jaar of 10
4 kinderen in 1 keer, onderweg naar school. Geen touringcar met 50 kinderen die zich klem rijdt in een tunnel, maar 5 kinderen in een plastic bakje dat niet harder kan dan 17 km/h.quote:er een dodelijk ongeluk heeft plaatsgevonden
De rechter vond het blijkbaar niet kortzichtig.quote:Om op basis van het gebeuren, kortzichtig een vervoersmiddel te verbieden is meer emotie dan wetenschap. Die trein of overweg werd/wordt ook niet in afwachting van onderzoek gesloten.
1) Men dramatiseert het "incident" als argument om de Stint dus spoorslags te verbieden, ongeacht de momentele toepassing.quote:Op zaterdag 3 november 2018 23:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Omdat dat [BSO] is waar de stint hoofdzakelijk voor wordt gebruikt.
[..]
Echt waar? Laat ze maar zien dan.
[..]
Ik vraag anderen alleen maar om hun stellingen te onderbouwen. Zoals bij jou, hierboven.
[..]
7 jaar, om precies te zijn.
[..]
4 kinderen in 1 keer, onderweg naar school. Geen touringcar met 50 kinderen die zich klem rijdt in een tunnel, maar 5 kinderen in een plastic bakje dat niet harder kan dan 17 km/h.
[..]
De rechter vond het blijkbaar niet kortzichtig.
Ik vind het een teken van gebrek aan kennis of inzicht om gecertificeerde en bewezen manieren van transport (zoals treinen, auto's, vliegtuigen) te vergelijken met een plastic badkuip op wielen.
De stint is een nieuw voertuig, er zijn geen periodieke controle's en de certificatie is, op zijn minst gezegd, zwak. Ik vind de beslissing van de minister niet alleen begrijpelijk, ik vind het de enige juiste reactie. En er is nu ruimschoots gebleken dat er van alles mis is met de stint. De vraag had niet moeten zijn 'Heeft de minister de juiste beslissing genomen', maar 'Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je met de stint, op de openbare weg, 10 kinderen mag vervoeren?". Als je dat met een motorvoertuig wilt doen, heb je op zijn minst 2 rijbewijzen nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3) Je hebt gelijk dat het aan controle, eisen en toezicht ontbrak waarbij het zeer de vraag is of dat het ongeluk had doen/kunnen voorkomen, hoeveel rijbewijzen je ook hebt etc.etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals er is helemaal NIETS bewezen noch dat er van alles mis was, alleen dat er een ongeluk heeft plaatsgevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oorzaak is vooralsnog onduidelijk, hooguit vanuit techniek kan je verbeteringen aandragen die je ook zonder dat "ongeluk" wel in een uurtje kunt bedenken.
Ik durf sws te stellen dat de hedendaagse zg. "ongekeurd" aangemerkte Stint veiliger is dan de destijds aan eisen volstaande startversie.
Zo ik de uitspraak van de rechter tot mij heb genomen heeft die (& ook niet anders kon) geen oordeel uitgevaardigd maar slechts bevestigd dat de minister het verbod mag handhaven. Een minister mag bepalen of iets wel of niet in afwachting van verder onderzoek, onveilig is en daarmee tijdelijk verboden wordt.
Maar goed, nu de Stint verboden is/wordt dan ontstaat vanzelf druk op andere methoden (en kosten) en krijgt daarmee een ander risico perspectief.
Wiki: idd sinds 2011: Het vervoermiddel werd in 2011 ontwikkeld door vervoerscoördinator Edwin Renzen en industrieel ontwerper Peter Noorlander. De Stint werd opgezet voor buitenschoolse opvangorganisaties om schoolbusjes en -taxi's te vervangen die rondom scholen voor verkeersonveilige situaties zorgden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vallon op 04-11-2018 01:21:20 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."zondag 4 november 2018 @ 01:41:14 #278Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?quote:Op zondag 4 november 2018 01:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
1) Men dramatiseert het "incident" als argument om de Stint dus spoorslags te verbieden, ongeacht de momentele toepassing.
2) Jij stelt zelf (nofi) dat de Stint per definitie onveilig is
PS. Het is dan aan jou, die onveiligheid te onderbouwen. Ik zeg nergens dat het 100% veilig is.
Per jaar komen ongeveer 36 kinderen jonger dan 15 jaar in het verkeer (bron:swov) en 40 mensen per jaar om door een e-bike. (bron:rtl). De Stint heeft daaraan een trieste paragraaf toegevoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals er is helemaal NIETS bewezen noch dat er van alles mis was, alleen dat er een ongeluk heeft plaatsgevonden.1) Moet je tegen de ouders van de dode kinderen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oorzaak is vooralsnog onduidelijk, hooguit vanuit techniek kan je verbeteringen aandragen die je ook zonder dat "ongeluk" wel in een uurtje kunt bedenken.
Ik durf sws te stellen dat de hedendaagse zg. "ongekeurd" aangemerkte Stint veiliger is dan de destijds aan eisen volstaande startversie.
Zo ik de uitspraak van de rechter tot mij heb genomen heeft die (& ook niet anders kon) geen oordeel uitgevaardigd maar slechts bevestigd dat de minister het verbod mag handhaven. Een minister mag bepalen of iets wel of niet in afwachting van verder onderzoek, onveilig is en daarmee tijdelijk verboden wordt.
2) Waar doe ik dat?
3) Verkeersdoden jonger dan 12 jaar in Nederland (ouder gaan ze niet meer naar de BSO, vermoed ik zo).
2010: 11
2011: 10
2012: 14
2013: 5
2014: 12
2015: 9
2016: 8
2017: 14
Zeggen dat de stint een trieste paragraaf is, is m.i. een serieuze understatement.
Overigens heb je je eerdere stelling nog niet onderbouwd.Ook de getallen die jij aandraagt over het aantal vervoerde personen met de stint, zijn uit de lucht gegrepen. Maar zelfs al zouden het 20 miljoen kinderen zijn in 7 jaar, waarvan er 4 zijn overleden, er gaan per dag al minimaal 6 miljoen mensen op pad, dat zijn er 2.2 miljard per jaar en dan overlijden er gemiddeld 12 kinderen onder de 12 in een jaar. Ik heb geen rekenmachine nodig om te zien, dat de stint dus heftig oververtegenwoordigd is in de statistieken.quote:En ja er zijn zat cijfers waarbij jammer genoeg (ook meerdere) kinderen van en naar school verongelukken, in een bus, auto, op de fiets en whatever, zelfs op rolschaatsen.Nog niemand, die deze opmerking gequote heeft, is in staat gebleken om aan te tonen dat die zogenaamde 'onveilige situaties', die Dhr. Renzen heeft gezien, voor meer dodelijke slachtoffers onder kinderen heeft gezorgd dan de stint zelf. Toon jij het aan?quote:Maar goed, nu de Stint verboden is/wordt dan ontstaat vanzelf druk op andere methoden (en kosten) en krijgt daarmee een ander risico perspectief.
Wiki: idd sinds 2011: Het vervoermiddel werd in 2011 ontwikkeld door vervoerscoördinator Edwin Renzen en industrieel ontwerper Peter Noorlander. De Stint werd opgezet voor buitenschoolse opvangorganisaties om schoolbusjes en -taxi's te vervangen die rondom scholen voor verkeersonveilige situaties zorgden."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".Goed verhaal. Een Stint bijna net zo duur als een personenbus. (Een bestelauto kan je geen kinderen in vervoeren he).quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk jarenlang hun zakken gevuld met een onveilig voertuig dat bijna net zo duur is als een bestelauto, en na het ongeluk snel de stekker eruit getrokken ivm de procudures van de gedupeerden en met de centen op vakantie. Slim hoor.
Een nieuwe Stint kost 7k (bron https://www.rtlnieuws.nl/(...)ld-met-stint-zoekers).
Heb jij een linkje naar een nieuwe personenbus van bijna die prijs. Alvast dank.zondag 4 november 2018 @ 10:40:08 #280AchJa
Shut up!!!Lekker belangrijk allemaal... 7000 Euro voor een elektrische badkuip is overdreven veel geld...quote:Op zondag 4 november 2018 10:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Goed verhaal. Een Stint bijna net zo duur als een personenbus. (Een bestelauto kan je geen kinderen in vervoeren he).
Een nieuwe Stint kost 7k (bron https://www.rtlnieuws.nl/(...)ld-met-stint-zoekers).
Heb jij een linkje naar een nieuwe personenbus van bijna die prijs. Alvast dank.zondag 4 november 2018 @ 10:47:09 #281kaasplankje
Nu met maar 8% vet!zondag 4 november 2018 @ 10:50:17 #282Basp1
Zullen we het maar niet over de prijs militair materieel gaan hebben.quote:Op zondag 4 november 2018 10:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lekker belangrijk allemaal... 7000 Euro voor een elektrische badkuip is overdreven veel geld...zondag 4 november 2018 @ 10:54:38 #283Basp1
100% veiligheid bestaat niet ook niet met een onbeperkt budget. Erg vreemd dat mensen hier denken dat we in de huidige maatschappij alles 100% veilig kunnen maken.quote:Op zondag 4 november 2018 10:47 schreef kaasplankje het volgende:
Als het gaat om vervoer van kleine kinderen van een opvang, zouden de kosten nooit belangrijker moeten zijn dan veiligheid. Dat je met een Stint ook eens een bospad op kan is een compleet non argument.
Vooral bijvoorbeeld de hypocrisie bij veel ouders die klagen dat het verkeer voor school gevaarlijk is maar zelf daar ook de kids met de auto droppen en daar de beste smoezen voor verzinnen omdat het anders 5 minuten fietsen is.zondag 4 november 2018 @ 11:10:16 #284kaasplankje
Nu met maar 8% vet!Daar ben ik het mee eens, behalve de 100% veiligheid ambitie. Dat heb ik nooit gezegd. Het verkeer is erg druk en gevaarlijk, daarom zou ieder elektrisch aangedreven voertuig zeker waarin je een club kids vervoert streng gekeurd moeten worden op veiligheid ook als dat maar 17km/h rijdt.quote:Op zondag 4 november 2018 10:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
100% veiligheid bestaat niet ook niet met een onbeperkt budget. Erg vreemd dat mensen hier denken dat we in de huidige maatschappij alles 100% veilig kunnen maken.
Vooral bijvoorbeeld de hypocrisie bij veel ouders die klagen dat het verkeer voor school gevaarlijk is maar zelf daar ook de kids met de auto droppen en daar de beste smoezen voor verzinnen omdat het anders 5 minuten fietsen is.zondag 4 november 2018 @ 11:15:16 #285Basp1
Als Het verkeer erg druk en gevaarlijk is zou volgens deze logica, dan ook elke ouder die hun kroost met de auto vervoerd jaarlijks opnieuw op moeten voor hun rijbewijs.quote:Op zondag 4 november 2018 11:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, behalve de 100% veiligheid ambitie. Dat heb ik nooit gezegd. Het verkeer is erg druk en gevaarlijk, daarom zou ieder elektrisch aangedreven voertuig zeker waarin je een club kids vervoert streng gekeurd moeten worden op veiligheid ook als dat maar 17km/h rijdt.zondag 4 november 2018 @ 11:20:17 #286kaasplankje
Nu met maar 8% vet!Als je soms ziet hoe mensen rijden op de weg zou dat helemaal geen slecht idee zijn. En voor de auto is er zoiets als APK keuring vanaf een paar jaar oude voertuigen.quote:Op zondag 4 november 2018 11:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als Het verkeer erg druk en gevaarlijk is zou volgens deze logica, dan ook elke ouder die hun kroost met de auto vervoerd jaarlijks opnieuw op moeten voor hun rijbewijs.zondag 4 november 2018 @ 11:22:51 #287Eix
Stranded here on planet earthDat de Stint niet het ei van Columbus is in het spanningsveld tussen verkeersveiligheid, leefomgeving en milieu: fair enough.quote:Op zondag 4 november 2018 01:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nog niemand, die deze opmerking gequote heeft, is in staat gebleken om aan te tonen dat die zogenaamde 'onveilige situaties', die Dhr. Renzen heeft gezien, voor meer dodelijke slachtoffers onder kinderen heeft gezorgd dan de stint zelf. Toon jij het aan?
Maar stellen dat onveilige situaties rondom scholen 'zogenaamd' zijn, en er zodoende dus geen probleem is dat de stint op tracht te lossen - sorry. Dan heb je toch ook wel een blinde vlek. Ik word in ieder geval niet gelukkig van een leefomgeving waarin je je enkel nog veilig kan verplaatsen in 1000kg aan staal. Hoewel deze discussie al eerder de revue is gepasseerd.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)zondag 4 november 2018 @ 11:25:29 #288AchJa
Shut up!!!Zolang de BSO geen JSF oid hoeft aan te schaffen lijkt mij dat behoorlijk offtopic...quote:Op zondag 4 november 2018 10:50 schreef Basp1 het volgende:
Zullen we het maar niet over de prijs militair materieel gaan hebben.Waar blijft je linkje van een nieuw personenbusje voor 7000???quote:Op zondag 4 november 2018 10:47 schreef kaasplankje het volgende:
Als het gaat om vervoer van kleine kinderen van een opvang, zouden de kosten nooit belangrijker moeten zijn dan veiligheid. Dat je met een Stint ook eens een bospad op kan is een compleet non argument.zondag 4 november 2018 @ 12:00:32 #290Basp1
De meeste ongelukken in Nederland komen niet door mankementen aan voertuigen vanuit die optiek gezien zou een jaarlijks rijexamen waarschijnlijk veel meer aan verkeersveiligheid bijdragen dan de apk.quote:Op zondag 4 november 2018 11:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je soms ziet hoe mensen rijden op de weg zou dat helemaal geen slecht idee zijn. En voor de auto is er zoiets als APK keuring vanaf een paar jaar oude voertuigen.zondag 4 november 2018 @ 12:01:21 #291AchJa
Shut up!!!Hij zei bestelauto... Jij maakt er weer een personenbus van...quote:Op zondag 4 november 2018 11:56 schreef GereDathan het volgende:
Waar blijft je linkje van een nieuw personenbusje voor 7000???
Maar vooruit:
Dacia Dokker Van vanaf 6.990 euroHet schijnt dat we straks 100% veilig zijn met de zelfrijdende auto.quote:Op zondag 4 november 2018 12:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De meeste ongelukken in Nederland komen niet door mankementen aan voertuigen vanuit die optiek gezien zou een jaarlijks rijexamen waarschijnlijk veel meer aan verkeersveiligheid bijdragen dan de apk.
Oh nee wacht...Ik zei personenbus. Want in een bestelauto kan je geen kinderen vervoeren. Maar dat weet jij natuurlijk als geen ander. Oh nee, wacht.. Je linkje suggereert net even anders.quote:Op zondag 4 november 2018 12:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij zei bestelauto... Jij maakt er weer een personenbus van...
Maar vooruit:
Dacia Dokker Van vanaf 6.990 euro
Jij vind dit dus een goed idee om meerdere kinderen in te stoppen (foto van jou link):
Echt, het beste idee van Nederland! En oh jee, dat is al een 5 jaar oud berichtje....
Ga nu eens kijken wat momenteel een nieuwe Dacia Dokker kost die wel geschikt zou zijn voor personenvervoer. Dan mag je wat mij betreft zelfs het formaat 'bestelauto' selecteren.
Ik zal je vast de link geven: https://www.dacia.nl/modellen/dokker/
Echt goed vergelijkbaar qua prijs inderdaad, 7k of 20kzondag 4 november 2018 @ 12:06:58 #294AchJa
Shut up!!!Ja en? Hij maakt gewoon de vergelijking tussen een bestelauto en de stint qua prijs. Dat jij er weer een kontverhaal tegenaan gooit om je gelijk te halen doet niet zoveel terzake.quote:Op zondag 4 november 2018 12:05 schreef GereDathan het volgende:
Ik zei personenbus. Want in een bestelauto kan je geen kinderen vervoeren.hahahahaah zet je zelf toch niet zo voor aap.quote:Op zondag 4 november 2018 12:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja en? Hij maakt gewoon de vergelijking tussen een bestelauto en de stint qua prijs. Dat jij er weer ene kontverhaal tegenaan doet niet zoveel terzake.
Want ook een bestelauto, Dacia Dokker, heb je niet voor 7k. Zoals je ongetwijfeld hebt gezien begint de Dokker vanaf +/- 20k.
Ofwel, al je geneuzel gaat weer volledig de mist in. Maar ik wacht geduldig op je linkje van de bestelauto, bestelbus, personenbus, whatever van nieuw 7k.
Spartel nog vrolijk even door, ik laat je weer gaan. Genoeg pret voor de zondag. Nu weer ontopic naar de feiten.zondag 4 november 2018 @ 12:15:32 #296AchJa
Shut up!!!Je hebt je link en je doet het er verder maar mee.quote:Op zondag 4 november 2018 12:08 schreef GereDathan het volgende:
hahahahaah zet je zelf toch niet zo voor aap.
Want ook een bestelauto, Dacia Dokker, heb je niet voor 7k. Zoals je ongetwijfeld hebt gezien begint de Dokker vanaf +/- 20k.Feiten zegt ie... _!quote:Ofwel, al je geneuzel gaat weer volledig de mist in. Maar ik wacht geduldig op je linkje van de bestelauto, bestelbus, personenbus, whatever van nieuw 7k.
Spartel nog vrolijk even door, ik laat je weer gaan. Genoeg pret voor de zondag. Nu weer ontopic naar de feiten.zondag 4 november 2018 @ 12:20:03 #297Basp1
ik heb meer vertrouwen in techniek dan in emotionele mensen die niet rationeel zijn in het verkeer.quote:Op zondag 4 november 2018 12:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het schijnt dat we straks 100% veilig zijn met de zelfrijdende auto.
Oh nee wacht...Stop eens met eromheen draaien en geef eindelijk eens een echte link.quote:Op zondag 4 november 2018 12:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt je link en je doet het er verder maar mee.
[..]
Feiten zegt ie... _!
Of heb je eigenlijk gewoon geen gelijk en durf je dat niet toe te geven? Dat zou pas echt treurig zijn.zondag 4 november 2018 @ 12:51:39 #299tombolafan
-Miauw-fanWaarom staat er nog steeds 'bakfiets' in de TT?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3zondag 4 november 2018 @ 12:52:51 #300tombolafan
-Miauw-fanOverigens geloof ik dat de stint an sich niet gevaarlijk is, maar toch ben ik blij dat mijn kinderen er nooit in zitten/zaten #hypocrietJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: