abonnement Unibet Coolblue
pi_182582382
Ik zit nu sinds een tijdje op een datingsite. Het eerste berichtje versturen was een beetje spannend, haha. De eerste date uiteraard ook.

De tweede date was al wat minder spannend en de gesprekken liepen soepeler.

De derde was ook nog interessant en de gesprekken vooraf via internet ook.

Ik heb mijn profiel tekst wat gewijzigd, en merk dat dat wonderen doet. (voor nu iig).
Leuke dames reageren op mij, en die wil ik natuurlijk niet negeren. Ik heb contact met 7 tegelijk. Veel te veel eigenlijk. Maar een leuke dame (via internet) laat je niet lopen, toch?

Ik stuur vaak 1 a 2 'grotere' berichten per naar een persoon (als ze gereageerd hebben op mij). Na 10 a 15 berichten geef ik mijn 06 nummer en dan hebben we verder contact.
Dan nog 2 a 3 weken en dan daten.

Je bent dan dus 3 a 4 weken verder, per persoon. Ik wil het niet naar 1 week brengen, want dat lijkt me een beetje te vlug voor een vrouw (wanhopig), of ze moeten zelf al aangeven wat sneller te willen.

Ik heb overigens maar 4 afspraken/dates nog maar gehad hoor.

Goed, de situatie tot zo ver.

Probleem is dat ik vrouwen met gemak door elkaar haal. Eigenlijk gewoon mijn standaard vragen stel en thats it. Het werkt, tot een date, maar het is wat saai aan het worden.

Ik kan wel met minder tegelijk gaan chatten, maar dan laat ik dus 'leuke' dames schieten die op mij reageren. De kans dat ze later terug reageren als ik ze een maand niets heb gezegd is klein. Ook heb ik dan weinig afspraken in een maand.

Misschien denken jullie van, wat een loos topic. Zeur niet en reageer aandachtig of doe minder tegelijk. Ben ik uiteraard mee eens. Maar misschien hebben jullie gewoon leuke tips?
Soms lees je dingen waar je zelf nog niet aan gedacht hebt.

Ben benieuwd!
pi_182582574
Ben ook benieuwd!
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 23:48:54 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182582590
Als het saai word dan passen jullie wss niet goed bij elkaar maar ik moet wel zeggen dat ik in het echte leven veel makkelijker contact heb met vrouwen dan via fucking whatsapp en tinder en al die shit, wat moet je daar toch op je woorden letten zeg
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182582696
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
Als het saai word dan passen jullie wss niet goed bij elkaar maar ik moet wel zeggen dat ik in het echte leven veel makkelijker contact heb met vrouwen dan via fucking whatsapp en tinder en al die shit, wat moet je daar toch op je woorden letten zeg
True, is ook veel leuker. Maar als je in een dorpje woont en je bent geen 23 meer dan moet je toch wat.

De gesprekken zijn niet saai. Tenminste, in het begin vond ik het interessant. Maar elke keer over je werk vertellen etc.. Tja. (ik vind mijn werk ook erg leuk hoor!)
pi_182583249
je ken wel lekker typen

dus als ze graag leest zit je wel goed

maar ze kan ook denken tldr

dan heb je droge pussy

en dan moet je de love docter bellen

en das duur tenzij gratis

maar boeken zijn graag gezien

als cover blauw is

dus maak je geen zorgen
pi_182583308
Ik denk dat we allemaal je profieltekst willen weten. We hebben die gainz nodig snap je
pi_182583353
4 weken appen tot een date is echt absurd lang. Zonde van de tijd ook. Echte chemie als je elkaar ziet en spreekt is niet vergelijkbaar met appcontact.

Bij mij is het altijd een avondje appen, hooguit nog een dag, dan vraag ik haar uit of zij mij en wisselen we nummers uit. Wanneer die date dan plaatsvindt hangt af van onze schema's dus soms zit er dan nog een weekje appen tussen, maar de date is dan wel gepland.

Niks wanhopigs aan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_182584604
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 23:38 schreef Jardis het volgende:

Ik kan wel met minder tegelijk gaan chatten, maar dan laat ik dus 'leuke' dames schieten die op mij reageren. De kans dat ze later terug reageren als ik ze een maand niets heb gezegd is klein. Ook heb ik dan weinig afspraken in een maand.
Oh je zal eens iets mislopen he, kijken, vergelijken, uitproberen, nee die ene was toch wat leuker, maar die andere is knapper, maar die ene is beter in bed etc, etc. :')

Hou het gewoon bij 1 en focus je oprecht op elkaar, Dit gaat nooit werken.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_182585100
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 01:01 schreef Tim86 het volgende:
4 weken appen tot een date is echt absurd lang. Zonde van de tijd ook. Echte chemie als je elkaar ziet en spreekt is niet vergelijkbaar met appcontact.

Bij mij is het altijd een avondje appen, hooguit nog een dag, dan vraag ik haar uit of zij mij en wisselen we nummers uit. Wanneer die date dan plaatsvindt hangt af van onze schema's dus soms zit er dan nog een weekje appen tussen, maar de date is dan wel gepland.

Niks wanhopigs aan.
Dit ja. Gewoon sneller vragen voor op date. Niemand heeft tijd om eerst 4 weken te appen.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 08:32:48 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_182585149
2 a 3 weken appen is echt onnodig lang. Loop je ook alleen maar risico mee dat je het momentum kwijt raakt.

Ik vroeg het altijd na een avondje of twee appen. Willen ze dan nog niet dan willen ze nooit meer.
pi_182585794
Hele gesprekken over meerdere weken?? Ik zeg noggeeneens meer wat, oppervlakkig gedoe, elk woord is teveel, ik stuur 4 cijfers postcode plus twee letters postcode plus huisnummer en dan staan ze binnen half uur voor de deur ready to go, ze kunnen het niet weerstaan.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 11:03:32 #12
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182587230
Kort, ga zo snel mogelijk voor de date. Als hij/zij eerst een paar maanden wilt appen dan wordt het gewoon niets.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_182589638
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:22 schreef Aristai het volgende:
Hele gesprekken over meerdere weken?? Ik zeg noggeeneens meer wat, oppervlakkig gedoe, elk woord is teveel, ik stuur 4 cijfers postcode plus twee letters postcode plus huisnummer en dan staan ze binnen half uur voor de deur ready to go, ze kunnen het niet weerstaan.
dat is ten minste nog eerlijk. Doen alsof je interesse hebt in iets anders dan het lichaam en ondertussen vrouwen door elkaar halen tijdens de onoprechte kennismaking online is veel erger, en nog onaantrekkelijker.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 18 oktober 2018 @ 13:17:34 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182589730
Bij mij werkte het juist beter om echt 3-4 weken contact te hebben per internet/app/whatever vóór de eerste ontmoeting. Je kent elkaar dan juist al wat beter voordat je elkaar ook echt ziet. Je zou denken dat je dan juist minder te bespreken hebt als je elkaar face to face ziet, maar bij mij is het juist het tegenovergestelde. Meteen na twee avondjes appen afspreken vind ik dan weer veel te snel. Zo is er voor alle kanten wel wat te zeggen.

Verder kan ik TS aanraden om zich gewoon te focussen op een of twee leuke dames tegelijkertijd. Bij wie je echt een gevoel van ''YES'' hebt. Krijg nu een beetje het gevoel dat je op zoek bent naar een relatie....met wie dan ook zeg maar, als ze maar een beetje leuk zijn. Mensen ruiken die wanhoop echt wel. Dan kan je tenminste achteraf zeggen dat je iemand je volledige aandacht hebt gegeven. En iets een echte kans hebt kunnen geven. Je kan een connectie dan veel dieper maken dan als je op de achtergrond nog een paar andere dates hebt lopen. Je zegt ze te kunnen onderscheiden van elkaar en dat geloof ik best, maar de volledige aandacht krijgen ze ook niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182589773
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 13:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je zegt ze te kunnen onderscheiden van elkaar en dat geloof ik best, maar de volledige aandacht krijgen ze ook niet.
Hij kan ze waarschijnlijk alleen maar van elkaar onderscheiden omdat hij kennelijk heeft geleerd dat dit de randvoorwaarde is zodat ze het niet afkappen, of idd omdat ze elkaar aanvullen maar los niet zoveel waard zijn als relatiemateriaal in zijn ogen. Prima als je zo'n oriënterende fase nodig hebt, maar wees daar dan wel gewoon eerlijk over. Zeg het direct wie er nog meer in de reservebank zitten zodat de ander weet waar diegene aan toe is.
Ben blij dat er ook nog reacties als bovenstaande zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182591307
Pfff wat vermoeiend om zoveel te investeren in die 3/4 weken... kost veel tijd en je geeft toch best wel wat van jezelf prijs lijkt me. En dan daten en dan blijkt dat jullie zo uitgeluld zijn. Ik zou korter chatten en sneller daten. Week is lang zat. Omgekeerd hebben vrouwen dat net zo goed hoor, in mijn good old tinderdays zette ik weleens makken on hold. Zeggen dat ik ff geen tijd had ivm (insert kutsmoes) maar vanaf komend weekend weer meer tijd zou hebben om elkaar te leren kennen.

En dan uiteindelijk t echte werk tegenkomen in de supermarkt bij de eenpansmaaltijden... ondergewaardeerd stukje van de datingmarkt.
pi_182594645
Gewoon over seks praten, wil ze dat niet dan skippen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182596364
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:58 schreef MissHot het volgende:
Pfff wat vermoeiend om zoveel te investeren in die 3/4 weken... kost veel tijd en je geeft toch best wel wat van jezelf prijs lijkt me. En dan daten en dan blijkt dat jullie zo uitgeluld zijn. Ik zou korter chatten en sneller daten. Week is lang zat. Omgekeerd hebben vrouwen dat net zo goed hoor, in mijn good old tinderdays zette ik weleens makken on hold. Zeggen dat ik ff geen tijd had ivm (insert kutsmoes) maar vanaf komend weekend weer meer tijd zou hebben om elkaar te leren kennen.

En dan uiteindelijk t echte werk tegenkomen in de supermarkt bij de eenpansmaaltijden... ondergewaardeerd stukje van de datingmarkt.
Hoe ging dat precies in de supermarkt? Wie sprak wie aan?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182598524
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 23:38 schreef Jardis het volgende:
Je bent dan dus 3 a 4 weken verder, per persoon. Ik wil het niet naar 1 week brengen, want dat lijkt me een beetje te vlug voor een vrouw (wanhopig), of ze moeten zelf al aangeven wat sneller te willen.
Tering, eerst 3 a 4 weken appen? Talk about wasting time. Zo boeiend ben je kennelijk dan ook niet.
pi_182610850
Bedankt voor de reactie's!

Goede tips denk ik. Ik stuur vaak een berichtje (of hun mij) via zo'n site. Dan krijg je er 1 een dag later terug en dat lijkt mij het eerste teken van interesse.

Dan vraag ik wat basic dingen over het werk en waar ze wonen etc.. Meestal elke dag 1 berichtje (ik ga ook niet op mijn werk kijken en als ik thuis kom eerst ff rustig eten enzo). Je bent dan zo 5 a 8 dagen verder voor je wat meer van elkaar weet. (op deze manier).

Dan geef ik mijn 06 nummer en dan nog ff appen. Sommigen reageren heel snel, sommigen ook 2 maal per dag. Ik ben het met jullie eens dat je niet onnodig lang moet appen. Maar je wil toch eerst iets weten over iemand voor je je 06 nummer geeft? En je wilt toch nog wat meer weten over een ander voor je afspreekt? Ik vind 2 weken contact niet veel.

Als ik mij dan op 1 persoon focus, dan zijn 3 weken chatten best lang. Dan ga je (te) hoge verwachtingen krijgen, omdat je 3 weken geïnvesteerd hebt in iemand zonder in anderen.

Vandaar dat ik het zo doe.

Komt ook nog bij dat ik met 1 iemand echt leuk contact had via de chat en foto zag er ook echt leuk uit. IRL klikte het niet. (zowel qua uiterlijk als innerlijk).

En iemand anders had ik via de chat echt minder leuk contact. Ze reageerde soms bot. Op een foto die ze stuurde en aangaf dat ze daar leuk op stond, vond ik dat totaal niet. Ik had zoiets van, we zien wel. en tijdens die date vond ik die echt super leuk. Zowel qua uiterlijk als innerlijk.
(na die eerste date was ze een beetje vaag aan het doen, dus dat werd hem verder ook niet).

Daarom hecht ik ook niet te veel waarde aan een chat. Maar je moet het toch doen om contact te maken... Beetje het standaardrepertoire afspelen. Meestal blijven ze dan wel aan de lijn en kan je er een date uit halen. (Misschien typ ik het on respectvol, zo bedoel ik het uiteraard niet).

Misschien moet ik nog sneller zijn inderdaad? Ergens het 06 nr geven en om af te spreken vind ik nog wel heel klein beetje spannend. Het is toch een ja of een nee. Hoewel ik nog geen nee heb mee gemaakt.

Of hebben jullie tips om andere vragen te stellen, waardoor gesprekken interessanter worden? Het gaat nu vaak over werk, woonlocatie, gezinssituatie, hobby's en thats it. En het werkt, tot nu toe.

Overigens ben ik al gestraft voor mijn daden. Ik stuurde gisteren een berichtje naar de verkeerde dame. Ik kon dat berichtje niet meer verwijderen.
pi_182610872
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Tering, eerst 3 a 4 weken appen? Talk about wasting time. Zo boeiend ben je kennelijk dan ook niet.
Weet ik niet. Als je elke keer antwoord krijgt op een leuke manier en na 4 weken wat willen drinken. Wat wil je nog meer?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')