abonnement Unibet Coolblue
pi_182576407
een bedrijf starten maar dat dan puur doen om het ontslaan van mensen, echt je gelooft het niet maar deze kwam dus op mn pad, man had superveel talent en kon zelfs nog veeeel rijker worden, maar datdeed hij niet, nee hij begon een piep klein bedrijfje, en zijn enige goal was om steeds iemand aan te nemen voor zeer goed loon maar dan gelijk na een week te ontslaan,

en precies dat ontslaan dat gaf hem dan enorm genot, hij ging er dan echt heeeeel uur voor zitten met zo een personeelslid om dan na een heeeel uur praten en gewichtig kwekken en twijvelend praten hem dan te ontslaan,

en zette hij gelijk weer zelfde week een nieuwe advertentie in de krant voor nieuwe kandidaten, echt en dus volkoooomen legaal dus, en dat echt voor decenia achter elkaar,
pi_182576435
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:53 schreef possetje het volgende:
een bedrijf starten maar dat dan puur doen om het ontslaan van mensen, echt je gelooft het niet maar deze kwam dus op mn pad, man had superveel talent en kon zelfs nog veeeel rijker worden, maar datdeed hij niet, nee hij begon een piep klein bedrijfje, en zijn enige goal was om steeds iemand aan te nemen voor zeer goed loon maar dan gelijk na een week te ontslaan,

en precies dat ontslaan dat gaf hem dan enorm genot, hij ging er dan echt heeeeel uur voor zitten met zo een personeelslid om dan na een heeeel uur praten en gewichtig kwekken en twijvelend praten hem dan te ontslaan,

en zette hij gelijk weer zelfde week een nieuwe advertentie in de krant voor nieuwe kandidaten, echt en dus volkoooomen legaal dus, en dat echt voor decenia achter elkaar,
En? Heb je al een nieuwe sociale werkplaats gevonden?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 18:55:44 #3
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182576441
wtf is wel ziek zo iemand
Man of Steal.
pi_182576455
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:55 schreef Werkman het volgende:

[..]

En? Heb je al een nieuwe sociale werkplaats gevonden?
het maakt mijn therapeuten echt weinig uit wat ik ga doen als ik maar wat doe, desnoods ga ik water naar de zee dragen , letterlijk
pi_182576539
Ik heb nog een goede vaste oppas nodig possetje, is dat niet wat voor je? 7,50 per uur, als je wil kan ik je altijd weer thuisbrengen.
-nee-
pi_182576689
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:53 schreef possetje het volgende:

en precies dat ontslaan dat gaf hem dan enorm genot
Dat heb ik nou met kuttopics sluiten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')