Ben jij van de Snuff ja?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Zou er iemand met popcorn naar dit topic kijken? Zou zomaar kunnen.
Oei en is er al een einddatum voor die beperkingen in zicht? Is dat met de elektrificatie en dus sneller materieel in de berekeningen?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Even wat anders: Station Heerlen de Kissel gaat vanaf december tijdelijk dicht omdat Arriva de dienstregeling anders niet passend krijgt.om in Sittard aansluiting te bieden op de IC van/naar Eindhoven én in Heerlen een crossplatform overstap van/naar Maastricht
https://www.somda.nl/foru(...)9%2C+wat+is+waar%3F/
Ging er sowieso daar niet al een station dicht voor die drielandentrein?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Even wat anders: Station Heerlen de Kissel gaat vanaf december tijdelijk dicht omdat Arriva de dienstregeling anders niet passend krijgt.om in Sittard aansluiting te bieden op de IC van/naar Eindhoven én in Heerlen een crossplatform overstap van/naar Maastricht
https://www.somda.nl/foru(...)9%2C+wat+is+waar%3F/
jup. Het probleem is de overweg bij het station, waardoor je vanuit Landgraaf op geel binnenkomt en dat kost net iets te veel tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Oei en is er al een einddatum voor die beperkingen in zicht? Is dat met de elektrificatie en dus sneller materieel in de berekeningen?
Dat ging over Eygelshoven Markt toch? Dat moest toch dicht als er een IC ging rijden?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Ging er sowieso daar niet al een station dicht voor die drielandentrein?
GLANERBRUG MOET BLIJVENquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeiend, allebei 3 instappers per dag donderopman met je Kisselhoven Markt
PZ3, Turbo-V FTW!quote:
Nee heerlen de kissel gaat alleen dicht.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Het probleem is de overweg bij het station, waardoor je vanuit Landgraaf op geel binnenkomt en dat kost net iets te veel tijd.
[..]
Dat ging over Eygelshoven Markt toch? Dat moest toch dicht als er een IC ging rijden?
Was dat heel vroeger niet ook al zo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:17 schreef dennistd het volgende:
NS heeft de tarieven voor volgend jaar bekendgemaakt. Meest opvallende is dat de oude voordeelurenkaart nu ook voor 6.30u korting gaat geven: https://www.ns.nl/klanten(...)ven-consumenten.html
Even Salatrel vragenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hevige regenval! Hebben we al een LUD?
Mooie chocoladeletters, maar hoe veel duurder 'fors duurder' nu is staat uiteraard weer niet in het artikel Als ik goed reken met de getallen uit het artikel is dat 4,7%.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:36 schreef Ener-G het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)in-2019-fors-duurder
haha zo voelt het wel soms 😂quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
"Op zaal" Zo heette dat in een ziekenhuis, heel vroeger.
U checkt gewoon in Alkmaar in en in Utrecht uit. Vervolgens worden de kosten voor het traject Amsterdam - Utrecht aan het eind van de maand van uw rekening afgeschreven, tegelijk met de abonnementskosten als u per maand betaalt. Met Traject Vrij wordt bij treinreizen buiten het afgekochte traject namelijk op rekening gereisd. Saldo laden is niet nodig en niet zinvol voor deze treinreis; dat wordt alleen gebruikt bij reizen met bus, tram en metro.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
Even een korte vraag, sinds enige tijd heb ik een maand trajectkaart van Alkmaar tot Amsterdam. Later deze week moet ik naar Utrecht. Ik begrijp dat ik dan korting krijg op het traject vanaf Amsterdam. Moet ik dan in Amsterdam weer uit en inchecken of gaat dat automatisch een moet ik zorgen voor voldoende saldo op mijn OV kaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |