abonnement Unibet Coolblue
pi_182592319
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:53 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Orderpicker, sinds 2 weken. Dat zei ik er ook bij, en dat ik dit doe ondat ik elders geen vast contract kreeg en de huur toch moet worden betaald. Maar had niet verwacht dat dat een afknapper was. Misschien wel als ik er veel over nadenk, het komt negatief over, maar zo was het niet bedoeld. Mijn laatste bericht hierover was gisterochtend 10 uur, maar gewoon geen reactie.

Verwijder me dan gewoon, heb ik zoiets
Maar je weet helemaal niet of het daar aan ligt toch?
pi_182592377
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:53 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Orderpicker, sinds 2 weken. Dat zei ik er ook bij, en dat ik dit doe ondat ik elders geen vast contract kreeg en de huur toch moet worden betaald. Maar had niet verwacht dat dat een afknapper was. Misschien wel als ik er veel over nadenk, het komt negatief over, maar zo was het niet bedoeld. Mijn laatste bericht hierover was gisterochtend 10 uur, maar gewoon geen reactie.

Verwijder me dan gewoon, heb ik zoiets
Ik zou het dan juist goed vinden dat je alles aanpakt omdat idd de huur betaald moet worden. En vanuit een baan is het altijd makkelijke om hogerop te komen of wat anders te vinden. Maarja, zullen vast vrouwen zijn die dit soort banen "te laag" vinden. Maar wees dan gewoon eerlijk.
pi_182592381
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar je weet helemaal niet of het daar aan ligt toch?
Nee maar, wel frappant dat sinds daarna stil was, ik stuurde nog iets over onze gemeenschappelijke intresse maar geen gehoor, denk dat ik dr verwijder als ze binnen 2 dagen niks laat weten.

Er staat wel ‘active today’ maar geen afstandindicatie. Is dit nieuw bij happn of als iemand een tijdje niet actief is, dat dit wegvalt?
pi_182592423
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:57 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nee maar, wel frappant dat sinds daarna stil was, ik stuurde nog iets over onze gemeenschappelijke intresse maar geen gehoor, denk dat ik dr verwijder als ze binnen 2 dagen niks laat weten.

Er staat wel ‘active today’ maar geen afstandindicatie. Is dit nieuw bij happn of als iemand een tijdje niet actief is, dat dit wegvalt?
Geloof bij de premium versie dat je het kan uitschaken. Bij mijn mijn matches staat idd een afstand aangegeven.

Ik zou er niet vanuit gaat dan het door je baan komt hoor. En anders ben je zo iemand beter kwijt dan rijk toch?
pi_182592509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geloof bij de premium versie dat je het kan uitschaken. Bij mijn mijn matches staat idd een afstand aangegeven.

Ik zou er niet vanuit gaat dan het door je baan komt hoor. En anders ben je zo iemand beter kwijt dan rijk toch?
Ik zou niet weten waaraan anders, iedere keer als we wat zeiden hadden we een gezamelijke intresse :’)
pi_182592540
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:03 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waaraan anders, iedere keer als we wat zeiden hadden we een gezamelijke intresse :’)
Misschien druk, misschien betere match?

Kutte met dit is dat je het nooit weet.
pi_182592596
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien druk, misschien betere match?

Kutte met dit is dat je het nooit weet.
Ik vind ‘druk’ altijd een vage reden, vooral als het om eventjes een simpel berichtje. Afspreken is misschien niet altijd handig, maar een berichtje kan toch wel :P

Ik blijf maar positief doordat ze mij nog niet verwijderd heeft..
pi_182593027
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:06 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vind ‘druk’ altijd een vage reden, vooral als het om eventjes een simpel berichtje. Afspreken is misschien niet altijd handig, maar een berichtje kan toch wel :P

Ik blijf maar positief doordat ze mij nog niet verwijderd heeft..
Ja ik zou het nog even afwachten als ik jou was. En anders is ze je toch niet waard.
pi_182593538
Vandaag voor de 5e keer een interesseberichtje/flirt gehad van dezelfde meid.
Je kan van d'r vinden wat je wilt, maar volhardend is ze wel :{
A mind with a heart of it's own
  donderdag 18 oktober 2018 @ 16:55:57 #160
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182593611
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:06 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vind ‘druk’ altijd een vage reden, vooral als het om eventjes een simpel berichtje. Afspreken is misschien niet altijd handig, maar een berichtje kan toch wel :P

Ik blijf maar positief doordat ze mij nog niet verwijderd heeft..
Ik denk niet dat het aan jou is om voor een ander te bepalen of 'eventjes een simpel berichtje' wel of niet kan. Mensen hebben inderdaad niet altijd tijd, zin of de mogelijkheid om maar gelijk binnen x-aantal minuten/uur te reageren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182595066
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het aan jou is om voor een ander te bepalen of 'eventjes een simpel berichtje' wel of niet kan. Mensen hebben inderdaad niet altijd tijd, zin of de mogelijkheid om maar gelijk binnen x-aantal minuten/uur te reageren.
Ik wacht vanzelf tot de persoon tijd heeft, ga er niet achteraan rennen. De meeste reageren wel binnen een dag (of 2), en dat is prima ^O^.

Erover gaan zeuren (je hebt het bericht wel gelezen, maar nog niet geantwoord) heeft geen zin, gooi je alleen je eigen glazen mee in. En als ik iemand tref, die dat doet, dan ben ik er meestal snel klaar mee.
pi_182595196
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik wacht vanzelf tot de persoon tijd heeft, ga er niet achteraan rennen. De meeste reageren wel binnen een dag (of 2), en dat is prima ^O^.

Erover gaan zeuren (je hebt het bericht wel gelezen, maar nog niet geantwoord) heeft geen zin, gooi je alleen je eigen glazen mee in. En als ik iemand tref, die dat doet, dan ben ik er meestal snel klaar mee.
Ik heb er ook geen berichtjes over gestuurd hoor.

Maar omdat ik zelf zo niet ben - ik reageer altijd meteen als ik kan/ heb gezien- vind ik het wel vervelend.

Maar goed, tis maar een match. Dan maar niet hé!
pi_182595367
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ghehe, dit lijkt me echt een typisch bericht wat je nou nooit moet sturen als man.
En wel als vrouw?
pi_182596154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 22:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Butthurt
Altijd zo mooi aan fok. Als je een keer iets zegt wat iemand niet graag hoort, ben je maar meteen jaloers. De overweging dat het misschien ook wel eens kan kloppen wordt volledig terzijde geschoven.
pi_182596189
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:23 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Altijd zo mooi aan fok. Als je een keer iets zegt wat iemand niet graag hoort, ben je maar meteen jaloers. De overweging dat het misschien ook wel eens kan kloppen wordt volledig terzijde geschoven.
:')
Niemand schuift dat terzijde. Dat mannen zo massaal liken komt hier vaak genoeg voorbij hoor.
pi_182596250
Ik swipe ook alles naar rechts. Is veel makkelijker om zo het kaf van de koren te scheiden. Waarom zou ik moeilijk doen bij de initiële swipe-ronde als ik ook gewoon iedereen kan 'liken' en daarna echt uit de matches de leukste kan kiezen.

Ben liever lui dan moe hoor.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 19:57:56 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182596707
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:23 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Altijd zo mooi aan fok. Als je een keer iets zegt wat iemand niet graag hoort, ben je maar meteen jaloers. De overweging dat het misschien ook wel eens kan kloppen wordt volledig terzijde geschoven.
Niet jaloers. Butthurt.

Zeggen dat vrouwen zichzelf lekker achten omdat alle heren een enkele kant op swipen is gewoon een mooie indicator dat je met een gevoelige anus rondloopt. En een minachting naar vrouwen omdat je blijkbaar vermoedt dat zij niet weten dat alle venten helicoptertje spelen met hun lul op tinder.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 oktober 2018 @ 20:15:32 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182596949
Aan de andere kant klaag je dan wel tegen een Afrikaans hongerbuikje dat je baalt dat je bord elke dag te vol ligt met eten. Op zich wel zonde, maar je hoeft geen honger te hebben.
pi_182597148
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je af en toe een PC aanraakt kan je al zeggen IT'r 8-)
Alsof dat beter is. Worden vrouwen over het algemeen niet echt warm van. :')
pi_182597389
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:57 schreef Dven het volgende:
Niet jaloers. Butthurt.

Zeggen dat vrouwen zichzelf lekker achten omdat alle heren een enkele kant op swipen is gewoon een mooie indicator dat je met een gevoelige anus rondloopt. En een minachting naar vrouwen omdat je blijkbaar vermoedt dat zij niet weten dat alle venten helicoptertje spelen met hun lul op tinder.
Mwah, zat kansloze figuren (mannen dus) die werkelijk alles liken om maar pussy te scoren.

Hij heeft wel degelijk een punt.

Ik weet niet hoe het op Tinder zit, maar het feit dat de verhouding 75% man 25% vrouw op de gemiddelde datingsite ligt helpt ook niet echt mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2018 20:45:26 ]
pi_182597449
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 16:06 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vind ‘druk’ altijd een vage reden, vooral als het om eventjes een simpel berichtje. Afspreken is misschien niet altijd handig, maar een berichtje kan toch wel :P

Ik blijf maar positief doordat ze mij nog niet verwijderd heeft..
Naar mijn smaak kun je beter gewoon met zoveel vrouwen bezig zijn dat die ene je ook niet zoveel boeit.. je hebt nauwelijks met der afgesproken en je zit je al helemaal druk te maken man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182597484
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 18:30 schreef Chai het volgende:

[..]

En wel als vrouw?
Gemiddelde man denkt er vrij weinig over, zeker niet hetgeen waar ze op afknappen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182597543
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 20:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar mijn smaak kun je beter gewoon met zoveel vrouwen bezig zijn dat die ene je ook niet zoveel boeit.. je hebt nauwelijks met der afgesproken en je zit je al helemaal druk te maken man.
Mijn enige match op 3 datingapps :’) geef jij de matches?

Een uur geleden kreeg ik plots een berichtje.. dat haar telefoon kapot was en daardoor niet reageerde :o maar daarna nog niet echt zoals gister ochtend, het gesprek iig.

* The adventure continues*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2018 21:06:18 ]
pi_182597549
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 20:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gemiddelde man denkt er vrij weinig over, zeker niet hetgeen waar ze op afknappen.
Je kan het toch best sturen. Als ze dan ineens begint te sneren negeer jij haar weer en kun je blij zijn dat je de dans bent ontsprongen :T
pi_182598306
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 20:53 schreef Chai het volgende:
:T
Tong80 was toch gestopt met FOK? :T
pi_182598455
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 19:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet jaloers. Butthurt.

Zeggen dat vrouwen zichzelf lekker achten omdat alle heren een enkele kant op swipen is gewoon een mooie indicator dat je met een gevoelige anus rondloopt. En een minachting naar vrouwen omdat je blijkbaar vermoedt dat zij niet weten dat alle venten helicoptertje spelen met hun lul op tinder.
Bedankt dat je even precies vermeldt hoe het werkt in mijn hoofd. Erg verhelderend.
pi_182598872
Denken jullie dat je de ware gaat tegenkomen op/via tinder?
pi_182598874
Van die mannen die eerst gezellig berichtjes sturen.....toch even afstand nemen.....dan weer contact zoeken en je dan alsnog keihard afwijzen......zucht......Op naar een volgende date :)
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 oktober 2018 @ 22:09:40 #179
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182599185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:51 schreef ledzeppelin het volgende:
Denken jullie dat je de ware gaat tegenkomen op/via tinder?
:D. Nee natuurlijk niet.
pi_182599228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:51 schreef ledzeppelin het volgende:
Denken jullie dat je de ware gaat tegenkomen op/via tinder?
Geen idee, maar...


_O_
  donderdag 18 oktober 2018 @ 22:15:19 #181
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182599283
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:51 schreef ledzeppelin het volgende:
Denken jullie dat je de ware gaat tegenkomen op/via tinder?
Voor zover ik in 'de ware' geloof zie ik niet waarom dit niet via tinder kan zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182599773
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:51 schreef ledzeppelin het volgende:
Denken jullie dat je de ware gaat tegenkomen op/via tinder?
Alles kan. Feit is dat door meer vrouwen te daten de kans dat je een echt leuke vrouw leert kennen groter wordt.

‘De ware’ is onzin.
pi_182599965
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alles kan. Feit is dat door meer vrouwen te daten de kans dat je een echt leuke vrouw leert kennen groter wordt.

‘De ware’ is onzin.
Wanneer stop je dan met daten, want er kan altijd een leukere komen :+
pi_182599974
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:32 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Bedankt dat je even precies vermeldt hoe het werkt in mijn hoofd. Erg verhelderend.
Met welke reden postte je dit:


quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 18:45 schreef LlucMajor het volgende:
Ach schattig, vrouwen die trots zijn op hun 99+ likes.

De helft van de mannen swipet alles naar links dames. Betekent dus niet dat je lekker bent.
Dan?
pi_182600043
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:51 schreef madam-april het volgende:

[..]

Met welke reden postte je dit:

[..]

Dan?
Hij wilde even laten zien wat jullie plaats is. O-)
pi_182600062
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wanneer stop je dan met daten, want er kan altijd een leukere komen :+
Dat is toch niet zo moeilijk? Zodra je een relatie krijgt. En dan kun je nog steeds tegen iemand aanlopen die leuker is of lijkt, maar daar ga je niet actief naar op zoek. Als je een relatie hebt steek je daar je energie in.
pi_182603455
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 20:53 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Mijn enige match op 3 datingapps :’) geef jij de matches?

Een uur geleden kreeg ik plots een berichtje.. dat haar telefoon kapot was en daardoor niet reageerde :o maar daarna nog niet echt zoals gister ochtend, het gesprek iig.

* The adventure continues*
Sorry maar ik kan je geen matches geven nee, als Tinder niet voor je werkt moet je het niet gebruiken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182603457
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:51 schreef ledzeppelin het volgende:
Denken jullie dat je de ware gaat tegenkomen op/via tinder?
Kan toch prima.. why not man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182603463
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 22:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Alles kan. Feit is dat door meer vrouwen te daten de kans dat je een echt leuke vrouw leert kennen groter wordt.

‘De ware’ is onzin.
Volgens mij word je zelf juist gewoon ook leuker met meer date ervaring / Als je beter wordt in versieren. Dat zorgt voor een leukere dynamiek etc, dusss de kans op een betere dynamiek met een vrouw neemt ook gewoon toe omdat je zelf leuker wordt. (Heb ik het idee)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182603820
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 04:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij word je zelf juist gewoon ook leuker met meer date ervaring / Als je beter wordt in versieren. Dat zorgt voor een leukere dynamiek etc, dusss de kans op een betere dynamiek met een vrouw neemt ook gewoon toe omdat je zelf leuker wordt. (Heb ik het idee)
Het heeft mijn sociale vaardigheden wel echt een boost gegeven ja. Klopt wat je zegt.
pi_182603918
Ja, daar geloof ik ook wel in. Niet zo gek natuurlijk, oefening baart kunst ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_182604724
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Slecht.

Kortom: gewoon lekker verder zoeken in plaats van hopen op iets wat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren.
Zou ik wel enorm van balen als dat uiteindelijk niets wordt.
Gisteren ook (heb haar dus nog niet in het echt gezien) appt ze me, 'lach eens wat meer als je op je fiets zit'. Had ze me blijkbaar zien fietsen _O-
pi_182604732
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:51 schreef ledzeppelin het volgende:
Denken jullie dat je de ware gaat tegenkomen op/via tinder?
Fok!kers doen 't alleen onderling. Tinder is even oefenen voor het zo ver is :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182604781
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:54 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Zou ik wel enorm van balen als dat uiteindelijk niets wordt.
Gisteren ook (heb haar dus nog niet in het echt gezien) appt ze me, 'lach eens wat meer als je op je fiets zit'. Had ze me blijkbaar zien fietsen _O-
Je hebt haar nog niet eens ontmoet? Dan echt, calm the fuck down. Je maakt er dan veel te veel van. Tenzij je van teleurstelling houdt zou ik gewoon even wat minder eager worden.
pi_182604800
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je hebt haar nog niet eens ontmoet? Dan echt, calm the fuck down. Je maakt er dan veel te veel van. Tenzij je van teleurstelling houdt zou ik gewoon even wat minder eager worden.
Ik heb tijd. En genoeg ijzers in het vuur liggen. Maar deze vind ik het leukst. :@
pi_182604815
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 08:59 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Ik heb tijd. En genoeg ijzers in het vuur liggen. Maar deze vind ik het leukst. :@
Nee, deze lijkt op afstand de leukste.
pi_182604824
He dan zeg je toch even hoi ipv later appen?
Of ben ik dat weer
pi_182604844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:01 schreef Allures het volgende:
He dan zeg je toch even hoi ipv later appen?
Of ben ik dat weer
Ze zat in de auto, op een druk verkeerspunt. Ze appte me toen ze thuis was.
pi_182604883
Ik vind het weird. Wel laten weten dat ze jou heeft gezien maar jou niet de kans geven haar even te zien

Niet klaar voor daten my ass, noem het was anders. Dan weet jij ook waar je op zit te wachten voor je 3 maanden verder bent en hebt zitten wachten op iemand met een vreselijke geur of iets
pi_182604954
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:05 schreef Allures het volgende:
Ik vind het weird. Wel laten weten dat ze jou heeft gezien maar jou niet de kans geven haar even te zien

Niet klaar voor daten my ass, noem het was anders. Dan weet jij ook waar je op zit te wachten voor je 3 maanden verder bent en hebt zitten wachten op iemand met een vreselijke geur of iets
Is toch grappig. We wonen in de dezelfde stad kan dan gebeuren. Zou jij de alarmlichten op jouw auto aanzetten en schreeuwend naar het fietspad rennen dan?

Ze werkt eerst aan zichzelf, ze heeft wat dingen van haar vorige relatie waar ze nog aan moet werken. Ik heb aangegeven dat ik tijd heb, heb geen haast verder. We hebben elkaar geen eeuwige trouw beloofd ofzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')