abonnement Unibet Coolblue
pi_182569230
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:25 schreef VarkensHart het volgende:
Je hebt de boot gemist. Als je op de 32/33ste geen vaste relatie hebt ben je verdoemd. Ik leef met je mee. Heb medelijden met mensen als jij..
Ben je zo oud dan? Ik dacht dat je altijd 15 was of zo.
pi_182571451
En dan op die leeftijd nog bij je ouders wonen is voor veel vrouwen een keiharde no-go.
pi_182577993
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:34 schreef praadje het volgende:
En dan op die leeftijd nog bij je ouders wonen is voor veel vrouwen een keiharde no-go.
Die William en Harry hebben ook geen eigen huis!!!! :( o|O
Niet doen
pi_182578804
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 04:17 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn ex schoonvader kon ook altijd zo zaniken over dat andere mensen zoveel geluk hadden in hun leven :')

Maar das nog geen reden om 10 jaar over de verbouwing van een badkamer te doen. Of van je huis een zwijnenstal laten maken.

Geluk moet je zelf maken/bijsturen. Figuren die doen alsof alles maar bij iedereen aan is komen waaien :')
Vader van Jennufuuuur?
U MAD?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 23:57:26 #30
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_182582709
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 20:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Vader van Jennufuuuur?
:D haha nee joh heb in de tussentijd wel meer vriendinnen gehad. Met Jennifuur had ik iets tot aan mijn 18de (2.5 jaar)
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_182587232
quote:
13s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 01:41 schreef wollah het volgende:
In derde persoon over jezelf praten :')
pi_182587745
quote:
13s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 01:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun was erbij toen die William die Kate aan het daten was. Kluun was erbij toen die William met die Kate trouwde, Kluun was erbij toen die William en Kate hun eerste kindje kregen, hun tweede en hun derde. Kluun was erbij toen die Harry die Meghan aan het daten was. Kluun was erbij toen ze trouwden. Flink de pest gehad gisteren toen ik deze headlines zag:

"Meghan Markle en prins Harry verwachten eerste kind"

Kluun zal er ook bij zijn wanneer de kleine Markle wordt geboren, en ook wanneer nummer 2 onderweg is, en nummer 3...

Kluun is er altijd bij.

En wat heeft Kluun in al die jaren bereikt?

WO Bachelor diploma Rechten behaald
Series gekeken
Series gekeken
Zweden geweest
Callcenter gewerkt
Relatie gekregen
Relatie kapot
Dubai geweest
Callcenter gewerkt

Het irriteert mij mateloos dat er geen geluk op mijn pad komt! Iedereen kan van alles roepen! Zoek een goede baan die je leuk vindt, ga meer uit dan ontmoet je de ware wel etc

Zo simpel is het natuurlijk niet. Ik kan me suf solliciteren. Goede economie? Nog steeds komen er op 1 vacature honderden reacties. En altijd is er iemand meer ervaren, jonger, of juist ouder, knapper of juist lelijker, praat beter tijdens solgesprek, schrijft betere brieven....het voelt echt alsof ik alleen bij callcenters terecht kan, want die nemen altijd een aantal mensen tegelijk aan. -O-

Meer uitgaan? Misschien ontmoet ik ooit iemand op werk of in de sportclub of in een restaurant of op een verjaardagsfeestje? Echt? Als dat moest gebeuren, was dat dan niet al gebeurd? Bovendien...al zit een mens 24/7 verstopt in huis....als het moet gebeuren, gebeurt het wel die ene keer dat die persoon besluit de voordeur open te doen om het gras in de voortuin te maaien.

Ja, kinders. Hard werken, blijven proberen etc. True. Maar in het leven heb je ook geluk nodig. Kluun is gelukloos :'(
Geluk 'krijg' je niet. Geluk creëer je zelf. Het is maar net hoe je naar dingen kijkt. Mensen die ongelukkig zijn, zijn vaak de mensen die niet tevreden zijn met wat ze hebben en alleen maar verlangen naar meer en meer.
Probeer eens bewust stil te staan bij wat je allemaal wél hebt bereikt.

Je kan geen positieve energie verwachten als je alleen negativiteit uitstraalt. Probeer eens dankbaar te zijn voor de dingen die je hebt. Je zult merken dat het leven een stuk makkelijker voor je zal zijn.
pi_182587898
Niet gelezen.
pi_182588423
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:00 schreef Hexxenbiest het volgende:
Kluun heeft teveel zelfmedelijden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')