abonnement Unibet Coolblue
pi_182562081
Mijn innerlijke magneet was een tijdje gestolen, doormiddel van aura diefstal, ja dan brengen ze je ten val, en dan gaan ze je leegplunderen, de eerste paar orbs uit je aura waar ze het meest intresse in hebben zijn bijv : je kompas naar knappe vrouwen, de defensiefe orbs, je orb waarmee je beheerst kan blijven,.. enz enz

Als ze dat dan bij je gedaan hebben, dan ben jij niet zelf alleen een stuk armer, maar ook gelijk je familie en vrienden, want in familie kringen deel je vaak orbs, om elkaar te steunen,Dus gaan er opeens in de familie en vrienden kring ook hoop dingen mis, Het gaat dan ook vaak om orbs die al eeuweeen lang in bezit zijn van je familie, soms al vanaf de oertijd

Het kompas orb om leuke vrouwen tegen te komen is wel heeeeeeeeel erg als je die kwijt bent, want je weet nog van vroeger dat ook al zat je jaaaar in je eentje thuis, dat er op een dag wel leuke vrouw op je pad zou komen, maar zonder die orb kompass voor leuke vrouwen ben je dus ten alle tijden op de verkeerde plek op het verkeerde moment dus,,

Het terugkrijgen van de gestolen orbs was nogal een gedoe,, en duurde vrij lang, iets van 13 jaar,de balangerijkste orbs, daaraan houden dieven het allerlangst vast,, De orbdieven waren een soort bloedhonden, waarvan wel intressant te vermelden is, dat ze vaak juist in groepen stelen, maar tegelikertijd geen enkel dag per jaar bij elkaar zijn, ook niet in een cafe, ook niet via banktransacties of telefoon , maar toch een roedel vormen die op een ding jaagt, of het kunnen ook twee roedels zijn,

Ben je dan spiritueel gevallen, kan het opeens heeeeeel lang duren voordat je weer recht op op twee benen staat,.. Bepaalde mensen hebben je zien vallen toen ooit, ook heksen en tovenaars en new age mensen enz enz,,, en als die je vrienden zijn blijven ze net zo lang jagen op de dieven totdat ze terug krijgen wat van jou was,,

Meerdere orbs die gestolen kunnen worden : je specifieke aangename guer die je van je familie hebt meegekregen, je snelheids orb waarmee je weg kan duiken in gevaar, de orb die er voor zorgt dat je mooie zachte dingen bemint en waardeert, bijv ook simpele dingen zoals de stof van je bankstel,,

orbs kan je wel zien in het echt maar dan moet je wel in trancedente stemming zijn, dus alles behalve dronken maar juist meer het lichte in je hebben van bepaalde drugs die spitueel bekend staan, heb een avond nacht ene groep van 100 orbs gezien die in mijn huis kwamen,,, Daarna ben ik helemaaal verdwenen uit het new age achtige en trip wereldje, dus ben helemaaal naar een nuchter persoon toe gegroeid,, Soms kan je wel als je in je bed ligt en je ogen dicht hebt, op je netvlies opeens een orb voorbij zien komen,,

Wil je meer weten over orbs? Dit was alles wat ik weet, in een notendop, Wellicht zijn er wel intressante boeken over ofzo :) Danku voor het lezen,
pi_182562249
Graag gedaan
pi_182564424
Ik heb nog nooit eerder over orbs gehoort. Is het iets nieuws?
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:09:14 #4
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_182566060
Goed topic!
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_182566136
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 07:41 schreef PixieWhite het volgende:
Ik heb nog nooit eerder over orbs gehoort. Is het iets nieuws?
Orbs zijn lichtbolletjes die in de lucht zweven waarvan men denkt dat het geesten van overledenen zijn.
Op foto’s verschijnen ze vaak, maar het is al duidelijk dat verreweg de meesten stofdeeltjes zijn. Blijft een klein percentage onverklaarbaar over.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182566656
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:13 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Orbs zijn lichtbolletjes die in de lucht zweven waarvan men denkt dat het geesten van overledenen zijn.
Op foto’s verschijnen ze vaak, maar het is al duidelijk dat verreweg de meesten stofdeeltjes zijn. Blijft een klein percentage onverklaarbaar over.
De lichtbollen zouden zoals het verhaal gaat ook extreem licht en zichtbaar kunnen worden, maar diegene die ik dan ooit lang geleden zag waren zeg maar zoiets als 1 watt fietslampjes dus errrrrrg zwakjes en klein maar nog net zichtbaar in het pikkedonker,,.. ze bewogen zich echter wel razend snel en toen het er een stuk of 100 in mn zolderkamer begonnen te worden leek het wel een aardig stuk lichter te worden , zo licht als een kinder stekkerlampje voor bij bed aan stond, zo een 5 watt lampje ofzo , toen werdt ik soort van bang, en heb mn hoofd onder de dekens gedaan en ben gaan slapen :)
pi_182566663
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:13 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Orbs zijn lichtbolletjes die in de lucht zweven waarvan men denkt dat het geesten van overledenen zijn.
Op foto’s verschijnen ze vaak, maar het is al duidelijk dat verreweg de meesten stofdeeltjes zijn. Blijft een klein percentage onverklaarbaar over.
Doet me een beetje denken aan dwaallichtjes...
pi_182566691
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:48 schreef PixieWhite het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan dwaallichtjes...
De veluwesagen!
Vaak hebben ze met moerasgas te maken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182566724
Gelukkig zijn er tegenwoordig werkgroepen die bij zulke verschijnselen eerst gaan onderzoeken of er een natuurlijke oorzaak is. Zo schift je de serieuze gevallen er uit.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182566777
99% van normale mensen kijken nooit in het donker, en dan als ze dat nog doen zijn ze vrij wakker, dus bijv op weg van bed naar wc en dan snel weer terug, toen ik ze zag was ik zo wakker in bed in het donker en al uren met mn ogen open aan het nadenken,

ps de zolder was praktisch pikkedonker, dus ook geen licht van buren of lantarens,,en de ruimte was vrij hoog, het was een puntdak van 7 meter hoog en de lichtbolletjes bevonden zich in de buurt van de het hogere gedeelte, de lichtbolletjes leken met me te comuniceren, als ik er dan eentje volgde met mijn ogen leek de een eandere me weer af te proberen te lijden,, toen de bewegingen van de lichtbolletjes opeens sneller en sneller werden en ook hun patronen grilleger leken te worden, werd ik bang en stopte met kijken,,
pi_182566808
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:56 schreef possetje het volgende:
99% van normale mensen kijken nooit in het donker, en dan als ze dat nog doen zijn ze vrij wakker, dus bijv op weg van bed naar wc en dan snel weer terug, toen ik ze zag was ik zo wakker in bed in het donker en al uren met mn ogen open aan het nadenken,

ps de zolder was praktisch pikkedonker, dus ook geen licht van buren of lantarens,,en de ruimte was vrij hoog, het was een puntdak van 7 meter hoog en de lichtbolletjes bevonden zich in de buurt van de het hogere gedeelte, de lichtbolletjes leken met me te comuniceren, als ik er dan eentje volgde met mijn ogen leek de een eandere me weer af te proberen te lijden,, toen de bewegingen van de lichtbolletjes opeens sneller en sneller werden en ook hun patronen grilleger leken te worden, werd ik bang en stopte met kijken,,
Hoeveel waren het er?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182566810
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:53 schreef Sigaartje het volgende:
Gelukkig zijn er tegenwoordig werkgroepen die bij zulke verschijnselen eerst gaan onderzoeken of er een natuurlijke oorzaak is. Zo schift je de serieuze gevallen er uit.
Ik doe nooit veel moeite om soort van ongelovers om te praten :) , maar heb wel altijd mijn persoonlije motto : en die is : dacht je dat al jou eigen voorouders die spraken over dwaallichtjes enz enz, allemaaaaaal fantasten waren?
pi_182566824
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:59 schreef Sigaartje het volgende:
oeveel waren het er?
eerst stuk of 5, gaandeweg na een half uur stuk of 100 en ze werden werden steeds feller kwa licht en steeds feller kwa bewegingssnelheid,,
pi_182566828
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:59 schreef possetje het volgende:

[..]

Ik doe nooit veel moeite om soort van ongelovers om te praten :) , maar heb wel altijd mijn persoonlije motto : en die is : dacht je dat al jou eigen voorouders die spraken over dwaallichtjes enz enz, allemaaaaaal fantasten waren?
Nee hoor, maar het is wel handig te weten welke verschijnselen een gewone natuurlijke verklaring hebben.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182566885
Ik zag vroeger toen ik 20 was al dat soort vreemde dingen, bijv dan ging een lamp kapot, zo van ene op andere moment uit , maar dan zag ik 4 meter verderop in de kamer precies op dat zelfde moment een zeer duidelijke vonk in de lucht in het donker,, daarmee kon ik iig voor mijzelf concluderen dat energie zich blijkbaar niet altijd aan de doorsnee natuurkundige wetten hield,,
pi_182566942
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 11:13:47 #17
74056 crew  ToT
pi_182567016
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:13 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Orbs zijn lichtbolletjes die in de lucht zweven waarvan men denkt dat het geesten van overledenen zijn.
Op foto’s verschijnen ze vaak, maar het is al duidelijk dat verreweg de meesten stofdeeltjes zijn. Blijft een klein percentage onverklaarbaar over.
Een deel is ook verklaard door lichtinval op goedkope plastic kutlensjes van cheap-ass camera's van Trust enzo.

Ooit een keer modje geweest van een spiritueel forum en daar postte iemand allemaal foto's van een orb met een een heel rare structuur die haar steeds zou achtervolgen. Het was op elke foto te zien die ze met een bepaalde camera maakte, en het was altijd precies in het midden.
Ff naar het merk en type camera gevraagd, ff gegoogled en het bleek een bekende klacht te zijn bij dat model. :')
pi_182567120
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Een deel is ook verklaard door lichtinval op goedkope plastic kutlensjes van cheap-ass camera's van Trust enzo.

Ooit een keer modje geweest van een spiritueel forum en daar postte iemand allemaal foto's van een orb met een een heel rare structuur die haar steeds zou achtervolgen. Het was op elke foto te zien die ze met een bepaalde camera maakte, en het was altijd precies in het midden.
Ff naar het merk en type camera gevraagd, ff gegoogled en het bleek een bekende klacht te zijn bij dat model. :')
Mwaaaagh ik ben niet zo heel erg van het bekvechten, maar als het toch zo moet zijn, waarom geef je dan een topic sector zoals deze niet gewoon de naam : voor en tegenstanders van new age,.. ofzo,., ik ga toch ook niet in topic sector voetbal hele dagen daat strijden tegen die sport? of bij autos heel de dag door zeiken dat ikniet zo in hun religie geloof?
pi_182567129
Interessant concept voor een Stephen King boek
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 17 oktober 2018 @ 11:24:35 #20
74056 crew  ToT
pi_182567163
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:22 schreef possetje het volgende:

[..]

Mwaaaagh ik ben niet zo heel erg van het bekvechten, maar als het toch zo moet zijn, waarom geef je dan een topic sector zoals deze niet gewoon de naam : voor en tegenstanders van new age,.. ofzo,., ik ga toch ook niet in topic sector voetbal hele dagen daat strijden tegen die sport? of bij autos heel de dag door zeiken dat ikniet zo in hun religie geloof?
Discussie mag er altijd zijn. :) Ook in BNW bijvoorbeeld. Je hoeft niet overal "voor en tegenstanders" voor te zetten als je ergens over wil praten.
Ik geef alleen aan dat een deel van de orb sightings best te verklaren valt met normale aardse zaken.
Betekent niet dat echt alle spirituele zaken zomaar zo makkelijk te verklaren vallen.
pi_182567175
Oke sorrty, ontopic dan maar weer :)
pi_182567513
Hoe werkt "aura diefstal/orb diefstal" eigenlijk? Het lijkt me niet echt iets wat een zakkenroller kan jatten.
pi_182568091
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:42 schreef PixieWhite het volgende:
Hoe werkt "aura diefstal/orb diefstal" eigenlijk? Het lijkt me niet echt iets wat een zakkenroller kan jatten.
Weet ik niet precies, wellicht iemand die meeleest die het weet, weet wel dat als je zeg maar psychisch/ spiritueel valt, bijv door een douw of gif of veraad of iets dergelijks, dat je afweer systeem enorm naar beneden gaat, en ook je afweer systeem in je aura dus,..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')