abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 17 oktober 2018 @ 00:05:44 #51
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182562645
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:04 schreef -river- het volgende:

[..]

Waarom zou ik naar een losloopgebied gaan?
Juist!
And so is the past
pi_182562666
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Juist!
:')
pi_182562715
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:25 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Oh, dat verklaart die 150.000 bijtwonden per jaar.

De gemiddelde mens heeft nul controle over zijn hond. Je hond is een gevaarlijk dier. Ik ben voorstander van een verbod, tenzij je een geldige reden hebt (douane, politie, blindegeleidehond, schaapsherder etc). Die beesten zijn niets meer dan overlast en een belasting op onze zorg.
Als je goed leest geef ik een verklaring.
Echt alsof ik in de film "Idiocracy" leef.
"Because it has electrolytes"

ik laat trouwens mijn hond voornamelijk los in een "Losloopgebied" Ben daar wel een paar keer mensen tegen gekomen die kwamen "eisen" dat ik hem aan de lijn moest doen. Terwijl hij gewoon aan het snuffelen was en totaal niet in het buurt van het "pad" was op de dijk.
Er loopt een pad naast waar ik hem vast doe als ik er loop ga daar dan lopen.

Het is zelfs zo erg dat in het loopgebied "fietsen is toegestaan" dat fietsers denken dat het een fietspad is waar honden los mogen lopen, nee dus als je er als een "gek" gaat fietsen en mijn hond loopt voor jou fiets en hij heeft pijn dat ga ik ook onredelijk zijn.

Haha heb ze de snelweg maar op gestuurd om daar tegen mensen te gaan klagen dat ze er 130 rijden terwijl zij er lopen met hun logica..
Hello!
pi_182562905
Honden altijd terechte klacht. Kom niet over de vloer bij tokkies die honden houden.
Radar.
pi_182562928
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:13 schreef Nemmarith het volgende:

[..]

Als je goed leest geef ik een verklaring.
Echt alsof ik in de film "Idiocracy" leef.
"Because it has electrolytes"

ik laat trouwens mijn hond voornamelijk los in een "Losloopgebied" Ben daar wel een paar keer mensen tegen gekomen die kwamen "eisen" dat ik hem aan de lijn moest doen. Terwijl hij gewoon aan het snuffelen was en totaal niet in het buurt van het "pad" was op de dijk.
Er loopt een pad naast waar ik hem vast doe als ik er loop ga daar dan lopen.

Het is zelfs zo erg dat in het loopgebied "fietsen is toegestaan" dat fietsers denken dat het een fietspad is waar honden los mogen lopen, nee dus als je er als een "gek" gaat fietsen en mijn hond loopt voor jou fiets en hij heeft pijn dat ga ik ook onredelijk zijn.

Haha heb ze de snelweg maar op gestuurd om daar tegen mensen te gaan klagen dat ze er 130 rijden terwijl zij er lopen met hun logica..
Goede reactie weer Wickd.
Radar.
pi_182563443
Terechte klacht, kutbeesten. En hun eigenaren zijn vaak geen haar beter :')

"ja maar hij wil alleen maar spelen"

Yeah right :')
Voor wat foto's, kijk hier
pi_182563581
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 21:43 schreef wollah het volgende:
Heb al zo’n hekel aan honden, maar vooral mensen dus hun honden los laten lopen. Hou zo’n beest gewoon aan de lijn. Vooral als het zo’n dikke pitbull is :r

Loop er altijd met een grote boog omheen, en dan kijken ze ook nog chagrijnig naar je. :')

Zijn opvallend genoeg ook vaak nog is tokkies met tatoeages en peuk in de bek.
Echt, sodemieter op met die tyfusbeesten. Hou ze lekker binnen of doe een lijntje om ze heen.

Klacht : terecht
Niet gewoon toegeven dat je bang bent voor honden :')
pi_182563654
Mensen die een hond van 2 meter bezitten terwijl ze in een rijtjeshuis of flatje wonen ;(
Smerig man
  maandag 22 oktober 2018 @ 19:55:25 #59
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_182676230
https://www.dumpert.nl/mediabase/7546395/3a42a380/classic_vlees_stelen_van_leeuwen.html

Kijk deze mensen leven nog in de natuur en begrijpen hoe de natuur werk.
Dont be a pussy
Hello!
pi_182676329
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 22:28 schreef possetje het volgende:
er zijn wel veel goede marokanen, maar foute marokanen zijn vaak bang van honden omdat ze die niet kunnen hypnotiseren,.. dat truukje werkt alleen bij mensen
:')
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:08:47 #61
138448 PeZu
Suspended animation
pi_182676649
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2018 19:59 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

:')
hij heeft mog gelijk ook
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_182676698
Of als ze die grote honden los laten lopen op het fietspad, en als je hard belt of iets zegt dan zijn ze nog geirriteerd ook :r ik ben niet boos op de honden maar op hun baasjes
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')